Yep, leuk spel dat DemiGod.
Het online gebeuren is nog steeds op en top drama, maar ze zijn er erg hard mee bezig als je de forums leest op stardock. Het zijn vooral EU ADSL gebruikers die de grootste problemen hebben, en ik hoop van harte dat ze het binnen enkele weken aan de praat krijgen. Het is natuurlijk vervelend voor stardock en GPG dat het niet zo lekker loopt. Maar ergens vind ik het ook wel amateuristisch. Ze zeggen zelf dat hun P2P multiplayer model het prima deed in beta tot 5000 spelers, maar zogauw het wereldwijd moest klapte het in elkaar, konden de servers het niet meer aan, etc, etc. Kan natuurlijk gebeuren, maar toch wil je het eigenlijk niet hebben bij de release van het spel, want er zijn al de nodige reviews rond of onder de 6 beland omdat de reviewer simpelweg gewoon niet online kon spelen. Maargoed, verder respect voor stardock, GPG en hun indrukwekkende spellen en uitgevers filosofie. Ik hoop dat het volgende grote titel dit soort problemen niet zal hebben (SUPCOM2 BV!!).
Maar mocht dat lukken, het spel speelt heerlijk weg in multiplayer mode. Het spel lijkt ogenschijnlijk simpel, maar teamwork is erg belangrijk en waarschijnlijk de factor waarom ik dit nog wel ff blijf spelen.
Ik was ff klaar met supcom. Dus totdat supcom 2 uitkomt ben ik hier wel zoet mee
PS: ook ik vind het irritant dat alles nu via IMPULSE moet. Ik begon net aan STEAM gewend te raken. Verder probeerde ik bij IMPULSE mijn serials voor supcom en supcom FA te registreren, maar dat ging dan weer niet omdat dat geen 'stardock serials' waren? Ik zou het wel prettig vinden om gewoon spellen te installeren via STEAM en / of IMPULSE bij een nieuwe install van windows, ipv dat ik bekraste DVD's bij elkaar moet sprokkelen of warez moet downloaden. Maar STEAM en IMPULSE gaan de goede kant op, nu nog 1 uniform programma ofzo zoals iGames (ipv iTunes), zou de gaming wereld voor mij toch wel heel wat makkelijker en moderner maken.
PS2: DEMIGOD crasht 50% van de tijd als ik alt-tab of naar windows ga. Moet serieus gefixed worden anders beland het spel alsnog in de prullenbak
[
Voor 60% gewijzigd door
TRG op 03-05-2009 18:16
]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.