Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nu al een tijdje en moet zeggen...Ik ben er positief verrast over.

De gameplay is uitgebreider dan ik in eerste instantie had verwacht, het spel heeft een redelijk uniek concept wat ik persoonlijk nog niet eerder ben tegen gekomen. Het bevalt me in één woord erg goed.

Ondertussen met de aanhoudende online problemen gebruik ik maar gameranger zoals de meeste hier volgens mij. Werkt goed.

Leuke van alles is dat het spel erg soepel draait op me 3850AGP in combo met me e8400 (ja dat kan mensen, een asrock moederbord die een agp slot en pci-e slot aanbied in combinatie met socket 775 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik wordt nu ook al weer wat avondjes geowned door alles en iedereen, maar ik begin de smaak toch een beetje te pakken te krijgen. In ieder geval heb ik veel plezier met deze game. Ik ben eigenlijk alleen maar met de Rook bezig omdat ik door tijdgebrek de rest laat liggen en zo goed mogelijk wil worden met deze slome dikzak :)
Gisterenavond viel me trouwens op hoe lelijk de achtergrond van Zikurat is, de op Inca/ Azteekse tempels gebaseerde map. Ik dacht eerst dat mijn instellingen niet goed stonden; maar nee, met mijn 4870x2 stond toch echt alles open.
het leek wel of AA uitstond en wat een lelijke textures.
Maar in ieder geval; leuke gameplay! hier vermaak ik me voorlopig wel mee!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik speel deze game nu ook een tijdje en vermaak me zeker :).

ik heb gehoord dat er ook 2 nieuwe personages in de maak zijn. weet iemand misschien of deze al uit zijn of wanneer die uit komen.

Dat is meteen ook het minpunt van dit spel vind ik. dat er weinig demigods zijn. ik had liever iets gezien zoals DOTA waar er wel meer dan 25 zijn. maargoed. hopelijk brengen ze er steeds meer bij met aankomende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 09:14
_FrostBite_ schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:20:
ik heb gehoord dat er ook 2 nieuwe personages in de maak zijn. weet iemand misschien of deze al uit zijn of wanneer die uit komen.
Die zijn inderdaad in de maak. Verwachting is enkele weken. Ook zijn ze bezig met friend en clan teams.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Klinkt goed. misschien als er nog wat extra features komen dat ik het spel gewoon ga kopen :) ... ik speel nu nog op een alyillegalie.

Wel vind ik dat de AI nogal dom overkomt. Als ik de AI op hard zet versla ik ze nog gemakkelijk en win ik het potje zonder dat ik dood ben gegaan, lijkt me niet echt goed ingeschaald, want zo goed ben ik niet (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
_FrostBite_ schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:44:
Klinkt goed. misschien als er nog wat extra features komen dat ik het spel gewoon ga kopen :) ... ik speel nu nog op een alyillegalie.

Wel vind ik dat de AI nogal dom overkomt. Als ik de AI op hard zet versla ik ze nog gemakkelijk en win ik het potje zonder dat ik dood ben gegaan, lijkt me niet echt goed ingeschaald, want zo goed ben ik niet (denk ik).
In de latere updates is ook de AI nog wat verbeterd. En verder is dit toch vooral een spel dat tegen mensen gespeeld moet worden dat is verreweg het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
_FrostBite_ schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:44:

De AI wil nog al eens veel dood gaan, en dan krijg je zoveel meer XP en gold dat je makkelijk wint. Dit is aagepast in de v1.01 patch, maar die zul je op een illegale versie niet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
alleen maar meer redenen om hem te kopen dus :) .. ik ben over .. ik ga hem gewoon kopen. Ook nog leuk als support voor het maken van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Ik heb het spel gisteren ook gekocht. Vandaag twee matches gespeeld, maar het is echt een stuk lastiger online spelen dan de single player :)

Ik speel met sedena, maar is lastig om full support te gaan mbt healing. Vind het lastid om andere demigods goed te ondersteunen. Ook de minions die je hebt heb ik nog niet helemaal onder controle.

Impulse naam is: wouterkok

Als mensen het leuk vinden om een team op te zetten om wat meer te oefenen contact me :)

Nu even kijken voor een goede build enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik speel dit spel nu sinds de release (april)

Ik kan iedereen aanraden dit spel te kopen. Je kan snel een game spelen (20 - 40 min)

De classes zijn echt enorm goed gebalanced. Na wat opstartproblemen mbt connections is het nu echt super.

Demigod name : Broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
haborym schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:55:
Ik speel dit spel nu sinds de release (april)

Ik kan iedereen aanraden dit spel te kopen. Je kan snel een game spelen (20 - 40 min)

De classes zijn echt enorm goed gebalanced. Na wat opstartproblemen mbt connections is het nu echt super.

Demigod name : Broekzak
Ah, de gast die altijd premades runt :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
Of het nu door een drukke zondagavond kwam of door de laatste update die hij vanavond binnenhaalde, ik weet het niet, maar het was online echt compleet onspeelbaar in alle potjes die ik deed. Zowel in custom als in Panthenon was de lag niet normaal meer. Ook kreeg in regelmatig mijn desktop weer in beeld. Ik denk toch echt dat de laatste update hier iets mee te maken moet hebben.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
JeanLucPicard schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:20:
[...]

Ah, de gast die altijd premades runt :+
Klopt speel het heel veel met vrienden.

Ben ik jou al een tegen gekomen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
volgens mij heb ik gisteren net een potje tegen jou gespeeld :+

Ik heb zaterdag even het spel gekocht, en meteen even een update gedaan en spelen maar. Het blijkt erg lastig te zijn (online spelen) tenminste dat zijn mijn ervaringen. Maargoed zoveel potjes heb ik nou ook weer niet gedaan. na 2-3 potjes te hebben verloren ben ik maar even gestopt met spelen. Ik denk dat ik eerst maar weer eens tegen de AI ga spelen ofzo want ik ben nergens online.

tips zijn welkom :)

Demigod nick: jopsem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
_FrostBite_ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:11:
[...]

volgens mij heb ik gisteren net een potje tegen jou gespeeld :+

Ik heb zaterdag even het spel gekocht, en meteen even een update gedaan en spelen maar. Het blijkt erg lastig te zijn (online spelen) tenminste dat zijn mijn ervaringen. Maargoed zoveel potjes heb ik nou ook weer niet gedaan. na 2-3 potjes te hebben verloren ben ik maar even gestopt met spelen. Ik denk dat ik eerst maar weer eens tegen de AI ga spelen ofzo want ik ben nergens online.

tips zijn welkom :)

Demigod nick: jopsem
* op tijd wegrennen
* speed items kopen (voor punt 1)
* enemies stunnen/zorgen dat je niet genaaid wordt door een stun

dat zijn wel zo'n beetje de belangrijkste punten.
vooral punt 1 is in het begin heel belangrijk omdat je anders te ver achter komt in xp en gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
speed items, daar bedoel je mee run speed? of ook regen en attack speed?

op tijd wegrennen, dat komt ook mede door het kopen van speed items lijkt mij. anders ben je nog niet op tijd weg.

enemies stunnen, dit hangt af van mijn god keuze.

Ik zelf vind Torchbearer en Regulus fijn spelen. En soms speel ik met Uncleanbeast.

Stemmen jullie je god keuze in op de gods van de vijand of is dit gewoon een persoonlijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
_FrostBite_ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:38:
speed items, daar bedoel je mee run speed? of ook regen en attack speed?

op tijd wegrennen, dat komt ook mede door het kopen van speed items lijkt mij. anders ben je nog niet op tijd weg.

enemies stunnen, dit hangt af van mijn god keuze.

Ik zelf vind Torchbearer en Regulus fijn spelen. En soms speel ik met Uncleanbeast.

Stemmen jullie je god keuze in op de gods van de vijand of is dit gewoon een persoonlijke keuze.
Ja run speed ja. Het probleem is dat als je 20% hp hebt en je rent weg, maar je vijand rent sneller, dan kan hij je nog achterna om je alsnog af te maken. Daarom moet je dus genoeg run speed hebben. De UB heeft van nature extra run speed, hou daar rekening mee.

Stunnen kan idd niet iedereen, maar een DG op 20% stunnen en je hebt hem alsnog dood. Dit kan dus voor of tegen je werken.

Ik stem mijn DG af op waar ik zin in heb, maar ik speel offline dus voor mij heeft het ook niet zoveel consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
nee precies. ik heb ook 2 a 3 dagen offline gespeeld. maar verveelde snel omdat de AI vrij makkelijk is te verslaan, op hard zijn ze nog makkelijk te houden. maar nu ik sinds kort online speel is het wel even aanpassen. wel vind ik dat sommige gods niet echt gebalanceerd zijn qua krachten e.d. bijv Rook zie je eigenlijk nooit online (tenminste ik niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
_FrostBite_ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:21:
nee precies. ik heb ook 2 a 3 dagen offline gespeeld. maar verveelde snel omdat de AI vrij makkelijk is te verslaan, op hard zijn ze nog makkelijk te houden. maar nu ik sinds kort online speel is het wel even aanpassen. wel vind ik dat sommige gods niet echt gebalanceerd zijn qua krachten e.d. bijv Rook zie je eigenlijk nooit online (tenminste ik niet :P)
Dat valt dus reuze mee! :) Er is een grafiek van online, van de Pantheon games.
Rook staat helemaal zo laag niet.

http://pantheon.demigodthegame.com/demigods/graphs/

Rechtsboven kun je nog verschillende grafieken kiezen wat betreft de Demigods. (ik keek naar total games played).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
hah ik zit nou al de heletijd te zoeken om die pagina :P bedankt dat je hem even post :) ...

ik zie net ook dat de beste speler van nu (razattack) bijna al zijn potjes heeft gewonnen met Rook. Ik zal als ik weer een potje ga doen Rook ook maar eens testen :).

lullige aan die site is dat de disconnects erbij staan. Bij mij staan er 2 disconnects, dit kwam doordat ik 2x een error kreeg in het spel waardoor ik er dus uitvloog. erg leuk voor je stats |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Heb sinds dit weekend ook Demigod, erg vet spel! 8)
Gisteren dan ook maar eens online gegaan, het ging aardig maar heb wat moeite in het begin om te LVLen. Ik vroeg me dan ook af of iemand goede begintaktieken heeft? En wat kopen jullie van de eerste circa 1000 gold die je krijgt, of spaar je die op tot een hoger bedrag. Nu koop ik er meestal wat combat-potions voor. Maar tips zijn dus welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik koop in het begin meestal de 600+ armor of de +10% movement speed en een teleport scroll. maar eigenlijk komt die teleport scroll uit de offline, online gebruik ik hem haast niet, dus is dat meer een gewoonte om te doen.

Ik denk dat je beter voor de +10% movement speed kunt gaan. maar dit hangt wel af van je speelstijl

[ Voor 51% gewijzigd door _FrostBite_ op 08-06-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik koop meestal hp/mana potions, voornamelijk omdat op het front wil blijven voor xp. Hoe dat in multiplayer werkt weet ik niet. In single player is +run speed niet zo heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
haborym schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:06:
[...]

Klopt speel het heel veel met vrienden.

Ben ik jou al een tegen gekomen dan :P
Jap, was een standaard random noobstomp, heb me daarna voorgenomen altijd alleen potjes te joinen waarvan ik 100% zeker ben dat de tegenstander geen premade is; ben zelf wel goed alleen ken ik zelf eigenlijk haast niemand die het spel speelt, dus voor mij geen premades. Mijn profiel trouwens:
http://pantheon.demigodthegame.com/player/32015/

Zelf koop ik als general altijd monk idols, en als assassin wacht ik altijd tot ik 1750 gold heb voor vlemish faceguard.

[ Voor 19% gewijzigd door pica op 08-06-2009 16:00 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Gurneyhck schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:05:
Heb sinds dit weekend ook Demigod, erg vet spel! 8)
Gisteren dan ook maar eens online gegaan, het ging aardig maar heb wat moeite in het begin om te LVLen. Ik vroeg me dan ook af of iemand goede begintaktieken heeft? En wat kopen jullie van de eerste circa 1000 gold die je krijgt, of spaar je die op tot een hoger bedrag. Nu koop ik er meestal wat combat-potions voor. Maar tips zijn dus welkom! :)
Dat ligt eraan wat ik speel.
Als ik een general kies ga ik meestal voor monk idols en daarna sparen voor 2 mana helmen, boots met 600 hp en X aantal hp per sec.

Als ik een assasin kies is het meestal boots of speed. Alleen niet bij Rook. Daar koop ik alleen maar HP items en mana pots :P. Speed heeft weinig zijn. Iets proberen te verbeteren wat al heel "slecht" is zeg maar. Beter HP kopen en gaan met je hammerslam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:06

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Speel het spel al een tijdje offline en is zeker goed. Online is zwaar frustrerend, ik weet niet hoe die gasten het doen. Wij zijn 3 vrienden die samen spelen en we hebben alle potjes tot nu toe nog verloren. Het lijkt wel of wij iets fout doen en bepaalde dingen missen of zo!! Blijft vet het spel maar wel zwaar frustie online.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
@ KingTenteehje: Dit is nou precies waar ik zelf ook tegenaan loop. In het begin van het potje kan ik aardig meekomen door steeds maar vlaggen over te nemen, maar daardoor krijg je dus geen geld binnen en blijf je achter op gold. Ik vind het ook zo vaag hoe snel sommige mensen levelen ik ben dan nogmaar level 6/7 van zitten te tegenstanders al op level 10. Ik denk echt dat ik wat fout doe. Ik heb gisteren weer 3 potjes gedaan met de tips die hier al gegeven zijn, maar ik heb weer 3 potjes verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Tja er zitten gasten bij die meegedaan hebben aan de beta, en als je die treft dan heb je zo 3+ maanden achterstand. Als ik nu ga beginnen met CS dan haal ik ook hooguit 2 frags per potje. Komt vanzelf :) Die gasten weten al hoe elke spell er uit ziet en kunnen dus adequaat counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip: Als je op je eigen wegen vecht waar de minions langskomen, en je wordt weggejaagd door een andere demigod, zoek dan de dichtstbijzijnde tower en ga daar staan. De minions van de tegenstanders komen dan alsnog naar je toe en kan nog steeds goed levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Goede tip. Weet iemand trouwens wat de range is om XP te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik heb net een site gevonden waar je je demigod samen kan stellen zegmaar. hier kan je verschillende items op je DG zetten en kijken wat het beste is met prestaties en kosten.

http://www.demigoddb.com/

Ook heb ik verschillende guides gelezen waaruit blijkt dat ik echt het verkeerde pad op ging in de potjes. Ik ging vaak alleen voor damage in plaats van de andere stats ook te benutten. daardoor kwam ik vaak mana tekort en kon ik niet meer counteren wanneer er een kil te halen viel. Ik heb het hierbij wel over Regulus en Erebus.

Site met guides:
http://forums.demigodthegame.com/349958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ook een goede site voor Demigod tips:
http://www.gamereplays.org/community/-demigod-Section.html

Ik koop trouwens op _elke_ demigod flemish faceguard, en bij de meeste andere ook nog de plenor battlecrown. Als ik dan nog regelmatig door mijn mana heen ben koop ik Heart of Life (koop ik ook altijd als ik Oak speel; Shield + HoL ftw).

Elke demigod heeft zijn sterke punten, die moet je per demigod qua items aanvullen. Om een voorbeeld te noemen, regulus heeft met zijn lange range en maim, mark of the betrayer en mines de mogelijkheid een vijand gigantisch te slowen zonder zelf risico te lopen. Neem hierbij poisoned dagger als favor, wyrmskin gloves, Journeyman's threads, en dan flemish voor de mana, en je hebt een snelle gast die de tegenstander bijna tot stilstand kan werken. Zeker in teamgames superhandig.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

@_FrostBite_
Haha ik had gisteren precies hetzelfde. Ik zelfs nog games maken met vrienden die we "3v3 EU noobs only" noemden. Dit mocht echter niet baten want we werden compleet van de planeet geslagen. We zaten echt zwaar frusty achter de PC. Als wij met zijn 3-en een lan opzetten en spelen tegen nightmare computers winnen we zonder problemen. Online is a Pain in the Behind hahah.
Het zal waarschijnlijk ook wel zo zijn dat wij nog niet ervaren genoeg zijn. Het frustrerende is gewoon dat het spel gewoon echt leuk en goed in elkaar zit. Het nadeel hieraan is wel dat als je continue verliest de frustratie hoog op kan lopen :S

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
ja inderdaad frustratie is soms erg hoog. volgens mij heb ik dan gisteren wel een potje met je mee gespeeld want ik zat ook in een server met precies dezelfde naam.

demigod nick is veranderd naar : FrostB1te

Ik vind het spel echt heel goed inelkaar zitten. balances zijn goed en ieder potje is verschillend. ook de ladder erachter is gewoon goed uitgewerkt (al zijn er nog wel wat features onder constructie) Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe gods komen en hoe ze uitgewerkt worden :). al met al ik blijf nog wel even een tijdje stoeien in verschillende online potjes B-) net zolang dat ik het gewoon goed onder de knie heb.

even vraagje zijn er mensen die met de 2 verschillende patches met elkaar kunnen connecten? Ik heb binnenkort een lan party en die mensen hebben het spel niet gekocht dus spelen met patch 1.00 en ik zelf het legaal patch 1.01 gaat dit voor problemen zorgen of zijn er mogelijkheden om de andere ook op 1.01 te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Het spel heeft geen DRM dus misschien kun je gewoon jouw game dir copieren over die van hun en hebben ze de patch dan ook. Er worden ook nog wat files (een soort cache) in je user directory gezet, maar ik weet niet of die belangrijk zijn. Maar je zult het zelf even uit moeten proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
ok dankje. ik zal vanavond even kijken of het werkt op mijn laptop. ik laat het hier wel even weten of het gelukt is. zou wel mooi zijn dat het werkt. anders hebben we waarschijnlijk ook die vreselijke connectie problemen en kunnen we alsnog niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Je kan ook die mensen op jou account in laten loggen en de patch downloaden. Heb ik ook gedaan voordat ik alle copies gekocht had. Op mijn PC en op mijn laptop installeren en toen inloggen en op beide de patch installeren gaat gewoon goed.
Als ik heb uitgevonden hoe vrienden toevoegen gaat in Impulse zal ik je eens toevoegen Frostbite en kunnen we eens samen of tegen elkaar spelen en de frustratie delen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
goed idee :) .. ja is goed ik ben wel voor een leuk potje frustratie delen :D ik ben me nu goed aan het orienteren op de verschillende set-ups van de DG's en verschillende strategieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Ik heb eigenlijk weinig problemen met verliezen.

Ook al zit ik niet in een premade. Het grote nadeel is op het moment dat een aantal van jou team doodgaan dan "Feed" je het andere team met gold. En die kopen vervolgens items waardoor zij helemaal onverslaanbaar worden op hetzelfde lvl als dat jij bent.

Het is de kunst om zo min mogelijk dood te gaan, en op tijd weglopen van een gevecht dat je denkt te verliezen. Daarom zijn voor de meeste demigods de boots of speed bijna een must in het begin van een game.

Wat ik meestal doe met een mana caracter is 2 mana helmen kopen. Bijvoorbeeld met Erebus. Die hou ik wel levend met bite en de mana komt er in grote getallen bij. Daardoor hoef ik niet terug naar de crystal en kan ik continu blijven lvl'en. Ik heb ook altijd monks bij me om mee te healen zeg maar.
En neem altijd portal scrolls mee. Die kunnen echt ideaal zijn om naar een maat te portallen om een enemy dood te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Nou.. schiet mij maar lek.. volgens mij is er geen optie om vrienden te zoeken of toe te voegen in impulse. Iemand een suggestie wat dan wel te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik zag gisteren wel iets staat om dat wel te doen. er is ook een tab blad van vrienden dus het zou wel moeten anders is die vrij nutteloos.

Ik heb gister weer 3 potjes gedaan. 1 had iedereen lagg en ging iedereen eruit behalve ik :P dus heb ik een potje tegen de AI gedaan (helaas wel verloren :S , er bleek nog wel 1 player in het andere team te zitten) 1 heb ik verloren. en jaaah ik heb 1 gewonnen. nadat ik een guide las over Erebus en die gevolgd te hebben begin ik het door te krijgen hoe het werkt allemaal. Hopelijk ga ik nu in een stijgende lijn omhoog :) ( er is hoop :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
KingTenteehje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:03:
Nou.. schiet mij maar lek.. volgens mij is er geen optie om vrienden te zoeken of toe te voegen in impulse. Iemand een suggestie wat dan wel te gebruiken?
In impulse de community tab openen, en onderaan staat dan ergens een friends button. Naast Chat, Games etc

Op die pagina die je dan opent is ook een Pending knop, daar kan je zien wie er gevraagd hebben je op hun friend list te plaatsen.

Hetzelfde kan trouwens ook vanuit de website www.impulsedriven.net

We waren lekker bezig gisteravond, 2 matches achter elkaar de tegenstanders weg laten vluchten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Helaas werkt die friends mogelijkheid voor geen meter, je krijgt geen audio of visuele waarschuwing als iemand je een bericht stuurt, en ik krijg af en toe ook nog eens het gevoel dat de booschappen zelf niet eens doorkomen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
ja ik vind het soms ook al erg vaag werken. ook in-game is er het een en ander miss. ik heb soms dat mijn gebruikersnaam weer terug springt naar de oude naam jopsem terwijl ik het sinds eergisteren veranderd heb naar FrostB1te. wel vind ik de update functie soepel werken. misschien is dit nog in een vroeg stium van het programma. ik heb er voor demigod nog nooit van gehoord, miss doet de volgende update wonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:50:
Helaas werkt die friends mogelijkheid voor geen meter, je krijgt geen audio of visuele waarschuwing als iemand je een bericht stuurt, en ik krijg af en toe ook nog eens het gevoel dat de booschappen zelf niet eens doorkomen.
Dat is inderaad bugged. De audio of visuele messages doen het de helft van de tijd niet en berichten kunnen er soms een paar uur over doen om aan te komen. Beide zijn not intended en is inmiddels via het forum bekend gemaakt bij een Impulse devver. Geen idee of dat gefixt wordt in de komende update. Gelukkig krijgt Impulse nog wel enigszins regelmatig updates, dus het zou goed moeten komen. (sinds ik het spel heb gekocht heb ik 3 impulse updates gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

@GabberKooij
Gisteren inderdaad 2 leuke potjes gespeeld. Hebben daarna nog een game gedaan en het was spannend maar toch verloren. Moeten maar eens vaker online samen spelen. Gisteren had ik ook echt plezier in die potjes en begin nu meer dingen te begrijpen. Nog bedankt daarvoor.

Dat friends gebeuren moet ik nog even kijken hoe ik dan mensen kan zoeken en uitnodigen.

Verder zit er in het spel volgens mij een bug met het duurste wapen artifact, ben de naam even kwijt, want als je de enemy citadel aanvalt terwijl je dat artifact draagt dan krijg je zelf net zoveel dmg. Daar kwam een vriend van me gisteren achter. Heeft iemand dit ook ooit gezien of meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
KingTenteehje schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:27:Verder zit er in het spel volgens mij een bug met het duurste wapen artifact, ben de naam even kwijt, want als je de enemy citadel aanvalt terwijl je dat artifact draagt dan krijg je zelf net zoveel dmg. Daar kwam een vriend van me gisteren achter. Heeft iemand dit ook ooit gezien of meegemaakt?
Ligt denk ik aan de game mode. In slaughter en domination doet je schade op wanneer je de burcht aanvalt. Ook is hij dan een stuk taaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik ben er wel in geslaagd om vrienden toe te voegen. als ik je nick mag KingTenteehje dan voeg ik jou ook even toe.

Ik heb gister echt een grandioos potje gespeeld. het duurde wel een uur en na 30 min. waren er al geen torens meer over van beide kanten. we waren zo op elkaar afgestemd (beide teams) dat er gewoon geen vooruitgang was. er waren alleen maar gevechten in het midden van de map. Het was een 3 vs 3 match in Cataract. Gingen de potjes maar vaker zo. maar helaas is dat niet het geval.

Edit: waarom gaat mijn experience alleen maar omlaag als ik toch echt wel potjes win de laatste tijd :S kan iemand mij vertellen waarop dit gebaseerd word?

[ Voor 13% gewijzigd door _FrostBite_ op 11-06-2009 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Ik ga vanavond is wat proberen met een paar vrienden.

We nemen alle drie een regulus. En nemen dan ofc snipe. Dan gebruiken we alle drie op hetzelfde moment de Heaven's wrath Favor Item.

En dan afmaken met Snipe.

Heel flauw maar wel even het testen waard natuurlijk.

Vraag me af in hoeverre dit een exploit is.
3x 250 dmg van het Favor item en 3x snipe (op lvl 1) 250 / 300 dmg. Dan praten we toch al over 1500 / 1750 dmg in 1x als je net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
haborym schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:03:

We nemen alle drie een regulus. En nemen dan ofc snipe. Dan gebruiken we alle drie op hetzelfde moment de Heaven's wrath Favor Item.

3x 250 dmg van het Favor item en 3x snipe (op lvl 1) 250 / 300 dmg. Dan praten we toch al over 1500 / 1750 dmg in 1x als je net begint.
Nou, dan zul je vrij zeker 1 Demigod neer hebben, maar heb je er vervolgens nog 2 tegenover je, terwijl jullie items en snipe spell op cooldown zitten. Tenzij je DGs er uit pikt maar dat heeft de vijand ook snel door denk ik.

Maar klinkt origineel, laat vooral weten hoe het afloopt :)

[ Voor 3% gewijzigd door twiFight op 12-06-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
klinkt interressant. ik ben benieuwd misschien wel een onverslaanbaar team. als je alles op -cooldown zet en veel op MPregen moet je tog een heel eind komen lijkt mij. (als ik vanavond speel weet ik als ik mensen zie met 3 regulus dat ik dan maar mooi even leave :P mij dus niet gezien als jullie dat uitproberen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Waarschijnlijk vanavond.

We zitten net ff over de mail de tactiek te bespreken.

We gaan voor caracact. (gamestyle = slaughter 20 DG kills)
Leggen bij de middelste vlag mijnen neer. We kopen alleen DMG en Mana items. En verder bewaken 2 personen de buitenste vlaggen. (1 aan iedere kant) en wisselen we af met de derde persoon want die komt anders XP te kort.

We lopen niet achter iemand aan. Alleen maar schieten en op het moment van wegrennen knallen we em alle drie af.
Snipe heeft maar een korte cooldown maar wel "lange" cast time. En Wrath dik 45 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
haborym schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:03:

Dit is precies de reden waarom men over het algemeen niet meer dan 1 demigod toelaat in custom games ;) .
Dit werkt wel goed met een georganiseerde UB + TB + Regulus.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
haborym schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:29:
Waarschijnlijk vanavond.

We zitten net ff over de mail de tactiek te bespreken.

We gaan voor caracact. (gamestyle = slaughter 20 DG kills)
Leggen bij de middelste vlag mijnen neer. We kopen alleen DMG en Mana items. En verder bewaken 2 personen de buitenste vlaggen. (1 aan iedere kant) en wisselen we af met de derde persoon want die komt anders XP te kort.

We lopen niet achter iemand aan. Alleen maar schieten en op het moment van wegrennen knallen we em alle drie af.
Snipe heeft maar een korte cooldown maar wel "lange" cast time. En Wrath dik 45 seconden.
klinkt erg goed. laat ons even weten wat het resultaat is + score 8) ik ben benieuwd. helaas ben ik (nog) de enige in mijn vrienden groep die het spel online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
JeanLucPicard schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:58:
[...]

Dit is precies de reden waarom men over het algemeen niet meer dan 1 demigod toelaat in custom games ;) .
Dit werkt wel goed met een georganiseerde UB + TB + Regulus.
Dat klopt wel. Maar met snipe is dat makkelijker te combineren en in te springen op het moment dat snipe bijvoorbeeld zin heeft. Ik denk dat de range van snipe hier de doorslag zal geven. Je kan wel werken met spit en fireball maar je moet altijd nog dichtbij staan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Wat vrienden betreft, al eens op shift+tab geduwt in demigod zelf (in het menu of ingame)?
Dat is een stuk makkelijker dan via impulse in windows :)

Heb nu een paar dagen achter elkaar gespeeld en moet zeggen dat ik het nu aardig onder de knie heb met Regulus. Ik ga alleen voor snipe en AF afgewisseld af en toe met EA, daarnaast neem ik dan één scope upgrade zodat ik towers kan neerhalen. Voor de rest zorgen dat mana op peil blijft met items kopen (flemish faceguard FTW) en heb nu ook al een aardig favor-item kunnen kopen nu ik wat heb gewonnen.

nick is overigens Gurneyhck (verassend hè :P)

edit: was vergeten te zeggen dat ik uiteraard ook de Mark of the Betrayer skill pak, erg goede upgrade! >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Gurneyhck op 13-06-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Zo,

ik heb de tactiek toegepast met vrienden. En het werkte echt heeel goed met 3 regulus.
Wat wij al hadden verwacht is dat de tegenspelers heel snel gingen "rage" quiten. Is te verwachten. Je komt aanlopen. Denkt dat is makkelijk een regulus met 1600 hp. Vervolgens krijg je 2x een lightning op je, en 3x een snipe. Jah dan is het afgelopen.

Het grote voordeel was dat we steeds voorbleven op de tegenstanders. Zowel in level als in gold. Hierdoor hadden we op lvl 5 al een mageslayer en gold 1 gekocht bij de citadel.

Ik ben alleen vergeten een screenshot te maken. Maar dat maakt verder niet zo'n verschil.

Wat mij erg opviel was dat de cooldown helemaal geen probleem was. We bleven immers niet in de basis staan maar gingen ook het veld in. Dus op het moment dat ik tegen iemand aan het vechten was zorgde ik dat iedereen zijn snipe klaar had. Op het juiste moment lieten we die gaan en het was afgelopen met de tegenstanders.
Het maakte ook niet uit op welk level ze waren. Aangezien wij snel in level omhoog gingen en hun niet vanwege de tijd die ze moesten wachten.
Daarna namen we mijnen. Op het moment dat een demigod die richting opliep zorgden wij dat we snipe klaar hadden staan.

Door de combinatie van de 30 seconden dat mensen afwezig waren gingen ze al snel achterlopen in XP. Ook omdat we steeds alle drie te maken hadden met de kill (de assists) kregen we allemaal veel geld binnen. We hebben verschillende tegenstanders gehad. Sommige pasten zich goed aan door veel HP items te kopen. Ze hadden op gegeven moment tegen de 5k HP.
Ook dit was geen probleem. 3x snipe is dan al rond de 2500 HP. Dat betekent dat we dus zelf 2500 damage moesten doen. Aangezien we op dat moment al rond liepen met mageslayers en andere items was dat geen probleem meer.
Op een gegeven moment rond lvl 12 a 14 hadden we zoveel goede items dat we geen snipe meer gebruikte. Iedere shot deed rond de 400 damage en gingen zo snel achter elkaar dat de casting time van snipe er voor zorgde dat de snipe minder DMG per second deed dan 3 shots achter elkaar.

Misschien dat we het nog een keer gaan doen dan zal ik het (als ik het niet vergeet) proberen te frapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Tof om te horen dat het werkte :) Ik had niet verwacht dat het zou blijven werken. Maarja de range van Regulus is dan ook vervelend :p

Fraps zou tof zijn! Jammer dat ze ragequiten, maar er is een deel bij Demigod (en niet alleen hier) die gewoon nergens tegen kan en alleen maar wil winnen, anders vinden ze niks leuk meer.

Ik denk echter wel dat ze met een patch ooit de 'one demigod per team' regel gaan invoeren, waardoor je niet meerdere Regulus' in een team kunt hebben. Maar gezien de feedback van GPG kan het nog wel even duren voordat doorgevoerd wordt, dus geniet nog maar even van de strategie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Update 1.1 is uit, met wat fixes en de mogelijkheid om op tegeven. In team verband kan je nu kiezen voor concede.

"Demigod v1.1 is out! This is the first of several major planned updates to Demigod from developer Gas Powered Games.

Version v1.1 highlights:
  • Teams can concede a game to end it early once it becomes apparent who is going to win.
  • Launch of the second Epoch online. Existing statistics archived and rankings based on new games.
  • Improved chat window handling
  • When players sell a minion idol, minions connected to that idol are destroyed.
  • Improved computer AI.
  • Removed “spammy” achievement alerts.
  • Improved visuals on certain nVidia cards at lower quality settings.
  • Heart of Life more expensive, now an artifact, longer cooldown.
  • Hex Scroll is more powerful
  • Pantheon games are forced to even teams (e.g. 3 vs. 3)
  • Reward for completing a game is now 40 favor points.
  • Reduced experience and gold reward from killing piling priests and angels.
  • Angel unit AI improved
  • Many small tweaks and fixes to engine and multiplayer
  • Custom Games fully make use of new Demigod Online system developed by Stardock:
    1. Players who have opened their ports get directly connected.
    2. Players who don’t have opened ports will get connected via a NAT server
    3. Players who still can’t connect will have their games hosted by Stardock servers based in Asia, Europe, or North America depending on player location.
We will also be resetting the stats to launch the second Epoch later today and that includes favor points so that everyone is starting from an equal playing field. First epoch stats are being archived."

Al met al zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik heb hem al even lopen spelen. ik vind het jammer dat ze heart of life hebben aangepast. dit is tog een ding wat ik wel vaak gebruik. ook de regeling van servers vind ik erg goed gemaakt.

ik ben nou wel eens benieuwd wanneer de 2 nieuwe demigods uitkomen.. deze zouden al bij deze update zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Mischien dat mijn lag nu verbetert. Ik heb weinig bandbreedte en een spel met 6 mensen (3vs3) is het unplayable. 2vs2 gaat nog net.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Bump, heeft iemand zin om een keer een potje te spelen? Ben het een beetje zat om constant in mijn eentje te spelen.

Ik zit op steam en MSN, PM me maar en dan geef ik gegevens door.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Heb het spel even gedownload en met een paar maten via Hamachi gespeeld.
Erg vet spel! _/-\o_ Ben van plan om hem te gaan kopen, ben erg goed met die fire/frost caster O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Voordat je dat doet zou ik proberen een Heroes of Newerth ( [PC] Heroes of Newerth ) beta key te bemachtigen (stuur mij je email adres, heb er nog een paar over), het heeft dezelfde speelstijl als demigod, maar het is gewoon veel beter.

Ik heb zelf ook demigod gekocht en gespeeld, maar ik vind dat ze veel te langzaam nieuwe content uit hebben gebracht en er veel te lang te veel bugs in hebben laten zitten. Jammer, had echt makkelijk een beter spel kunnen zijn geweest.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Met dat laatste ben ik het eens, maar HoN lijkt bij lange na niet op Demigod. Totaal verschillende speelstijlen. Als je DOTA leuk vindt, dan moet je vooral HoN gaan doen, maar Demigod is toch echt een stuk anders hoor.
Pagina: 1 2 Laatste