Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:14
Afbeeldingslocatie: http://www.gemeenteleven.nl/images/got/demigod_header.png

Welkom

Spelinformatie
14 April 2009 komt weer een nieuw spel van de makers van Supreme Commander en Dungeon Siege. Ontwikkelaar Gas powered Games en uitgever Stardock werken samen om van dit spel een succes te maken. Het is met name gericht op multiplayer, maar omdat Stardock de uitgever is geworden wordt er ook veel aandacht aan de single player besteed.

Het is een aktie-RPG / strategy spel en wordt gedeeltelijk beinvloed door de populaire Warcraft 3 mod "Defense of the Ancients"

"In Demigod you can choose to be either a General or an Assassin. As a General-class Demigod you have the ability to produce and control units to assist you on the battlefield, much like in a normal RTS game. As an Assassin, you rely on your individual strength to overcome the enemy forces and the game will play like an action-RPG or fighting game.
Games involve two teams of 1-5 players (human or AI controlled) each with their own Demigod. The objective of the game is to destroy your opponents' stronghold while defending your own. Creatures will spawn regularly from portals situated near your stronghold, which will aid you in your struggle to defeat the enemy"
Interviews
Gamespot interview met Chris Taylor and Brad Wardell
Videos
Trailer
Gameplay with the Rook
Gameplay with the Queen Of Thorns
Officieële websites
Game site
Gas Powered Games
Stardock
Fansites
GameReplays
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.gemeenteleven.nl/images/got/demigod_ss1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gemeenteleven.nl/images/got/demigod_ss4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gemeenteleven.nl/images/got/demigod_ss5.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door GabberKooij op 08-04-2009 10:23 . Reden: Actualisering ]

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
...een nieuw spel van de makers van Supreme Commander en Dungeon Siege. Ontwikkelaar Gas powered Games en ...
In de gaten houden dus, heb enorm genoten van SC (moet hem nog uitspelen....tijd tekort :sigh: ...)
en van de dungeon siege serie heb ik heel erg genoten!
De screens zien er leuk uit, ben benieuwd!

edit: Men gaat behoorlijk los in die trailer, laat maar komen!!!
ik bedoel dus niet dat, dat zooitje ongeregeld letterlijk op mij af moet komen :P

Ik ben heel erg benieuwd naar de 'general' en 'assassin' gameplay!!!!!

[ Voor 27% gewijzigd door guardian-spirit op 25-07-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
De beta is ondertussen van start gegaan. Hoewel maar een fractie van de gameplay elementen aanwezig zijn blijkt het al leuk te zijn!!

Beginners guide:
http://www.gamereplays.or...rs-guide-to-demigod&st=1&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Ondertussen is dit spel bijna uit. Op IGN en andere game sites zijn previews en video's verschenen.

De beta is nu gestopt. De versie die nu klaar is, is met name voor single player bedoeld. Meteen op de eerste dag komt een update beschikbaar die een aantal multiplayer problemen oplost.

De eerste gratis uitbreidingen zijn al geplanned, zo komen over een paar maanden 2 nieuwe demigods beschikbaar. Waarmee het aantal op 10 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:56
Demigod, een heel intressant spel. Jammer dat ik nergens een demo nog kan downloaden, denk dat het maar wat afwachten wordt :) .

Ik zag dat er nog meer filmpjes te vinden waren die de makers van Demigod hadden gefilmt. Wel intressant wat je allemaal kunt doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Gaaf spel! :) Gisteren even een singleplayer-tournament gespeeld, was erg verslavend. Goed spel voor mensen die DotA (Defense of the Ancients) ook leuk vonden. Ik zit er zelfs over te denken het te kopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Net ook even een tijdje gespeeld (niet op zo'n nette manier, maar da's maar tijdelijk). Dit spel moet ik gewoon hebben, ik moet gewoon alles hebben van Chris Taylor en zijn team, en ja: legaal. Ik ben een echte addict sinds TA en Supreme Commander hielp ook wel.. Dus dat wordt weer even langs de gameshop lopen..

Maar ik moet zeggen: dit is wel wat anders. Begrijp er nog niet veel van (spells en scrolls enzo), maar dat komt nog wel.

Het ziet er in ieder geval goed uit en de makers kennende zit er nog wel het nodige in om te leren.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Hij zou sinds vandaag uit moeten zijn (via StarDock)... Is er al iemand die hem heeft gespeeld? Ook multiplayer? Ben erg benieuwd...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
VyperX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:31:
Hij zou sinds vandaag uit moeten zijn (via StarDock)... Is er al iemand die hem heeft gespeeld? Ook multiplayer? Ben erg benieuwd...
Ik heb hem skirmish gespeeld, dus tegen de PC (er is eigenlijk geen sprake van een singleplayer campaign, het is echt een spel wat het van de multiplayer moet hebben).

Het is eigenlijk een dumbed down DotA met mooiere graphics. Ik was nooit echt zo 'into' DotA maar dat kwam meer omdat ik te laat was, dus ik heel de tijd als noobje tegen allemaal pro-dotaers moest spelen, dus voor mij is dit wel ideaal, hoop ook wel dat een paar zweedse gasten die ik ken van WoW dit gaan spelen, misschien dat ik het nog wel ga aanschaffen.

Weet iemand of het misschien ook beschikbaar komt op steam?

/edit
Om mijn eigen vraag te beantwoorden: Nee.
http://forums.demigodthegame.com/344825

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 14-04-2009 16:00 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ff gespeeld en het ziet eruit als een echte multi-player game, zoals vernoemd is het gewoon DoTa met een mooi grafisch jasje en minder characters die je kunt kiezen en minder wapens etc etc.

iig wel intressant als het spel niet al te duur is om te kopen maar eer dan 30 euro zou ik er persoonlijk niet voor uit willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

JeanLucPicard schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:52:
Weet iemand of het misschien ook beschikbaar komt op steam?
Niet op Steam, wel op een ander download-verkoop ding.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:46:
iig wel intressant als het spel niet al te duur is om te kopen maar eer dan 30 euro zou ik er persoonlijk niet voor uit willen geven.
30 euro is ook ongeveer de prijs.

https://store.stardock.co...SD-TGN-W293&theme=impulse

[ Voor 8% gewijzigd door jjwa op 15-04-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Er is geen enkele reden om dit spel dmv Steam te willen kopen. Impulse download is een stuk sneller en prijzen zijn gewoon in dollars (of worden dmv dag koers omgerekend) en dus lekker goedkoop.

Multiplayer is momenteel nog wat lastig om op gang te krijgen, wordt aan gewerkt. De drukte was zo groot dat de servers problemen hadden. Ook komen er nu nog wat foutjes naar boven.
Er wordt hard aan gewerkt, verwachting is dat tegen het einde van de week de connecties veel soepeler verlopen.

Met de piraten versie kan je alleen single player spelen, updates komen rechtstreeks vanaf de Impulse servers dus die kan je wel vergeten. Lan spel is onderdeel van de 1e update die vrijgegeven is :-)

Ik ben nu hard bezig met een nederlandse vertaling van het spel. ben ongeveer voor 70% klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik vind het maar raar dat ze maar 8 demigods in het spel stoppen. Als je nu DOTA gaat spelen krijg je iets van 80 hero's die allemaal elkaar aanvullen en andere rollen vervullen. Hier heb je 8 gods, je kan mij niet vertellen dat het aardig snel saai gaat worden met zo'n kleine hoeveelheid units waar je uit kan kiezen.

Sure, Demigod ziet er erg mooi uit, maar is het niet wat karig? Hoeveel moeite kan het kosten om meteen al 16/20 hero's in het spel te knallen?

[edit]

GabberKooij, ben jij lid van een vertaal bureau of het orginele team dan dat die die vertaling maakt? Of is het een fan vertaling? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 15-04-2009 08:59 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Het schijnt nog heel wat te kosten om een Demigod te maken. Er zijn er al wel 2 gebudgetteerd en die moeten binnen het 1e halfjaar toegevoegd worden. Afhankelijk van het succes komen er nog meer maps end bij.

In Dota schijnen veel helden erg op elkaar te lijken. In Demigod zijn ze alle 8 erg verschillend, en ook de spelltree zorgd ervoor dat dezelfde demigod op verschillende manieren gespeeld kan worden

(met de skill points die je kan verdienen kan je maar de helft van de spreuken kopen, er zijn hier verschillende combinaties die goed werken)

Ik heb van anderen begrepen dat dit resulteert in ongeveer 24 Dota helden. Nog steeds een stuk minder, maar ja, Dota is dan ook al weer 5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Wiebbe schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:57:
GabberKooij, ben jij lid van een vertaal bureau of het orginele team dan dat die die vertaling maakt? Of is het een fan vertaling? :P
Fan :) En waarschijnlijk kan ik er een licentie voor Stardock's volgende spel mee verdienen :9

[ Voor 0% gewijzigd door GabberKooij op 15-04-2009 09:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
GabberKooij schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:55:
Er is geen enkele reden om dit spel dmv Steam te willen kopen. Impulse download is een stuk sneller en prijzen zijn gewoon in dollars (of worden dmv dag koers omgerekend) en dus lekker goedkoop.
Dat is heel leuk, maar ik wil gewoon alles centraal houden, heb nou 28 games in mijn Steam staan, en Impulse staat niet eens op mijn PC. Het is gewoon handiger.
Dit zal mij persoonlijk niet tegenhouden om het aan te schaffen(als ik het ga aanschaffen) daar niet van, maar het zou toch zeker wel een reden voor andere mensen kunnen wezen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
JeanLucPicard schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:06:
[...]

Dat is heel leuk, maar ik wil gewoon alles centraal houden, heb nou 28 games in mijn Steam staan, en Impulse staat niet eens op mijn PC. Het is gewoon handiger.
[...]
Als een spel uitkomt komt zowel steam als impulse zal ik altijd voor impulse gaan tenzij het prijsverschil te gunstig is voor Steam

Omdat
  • Spellen overal geinstalleerd mogen worden
  • Je niet afhankelijk bent van inloggen om te kunnen spelen (inloggen is alleen voor multiplayer en updates)
  • Registraties doorgegeven kunnen worden (of verkocht) naar andere impulse gebruikers
Je kan overigens de steam spellen ook linken vanuit impulse, dus dan hou je een centrale lijst. Alleen voor updates heb je dan nog steam nodig. En op de achtergrond wordt steam natuurlijk nog altijd gestart als je daarvan een spel speelt.

Ben een beetje Stardock fan, maar zij behandelen hun klanten tenminste niet als potentiele dieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

GabberKooij schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:03:
Het schijnt nog heel wat te kosten om een Demigod te maken. Er zijn er al wel 2 gebudgetteerd en die moeten binnen het 1e halfjaar toegevoegd worden. Afhankelijk van het succes komen er nog meer maps end bij.

In Dota schijnen veel helden erg op elkaar te lijken. In Demigod zijn ze alle 8 erg verschillend, en ook de spelltree zorgd ervoor dat dezelfde demigod op verschillende manieren gespeeld kan worden

(met de skill points die je kan verdienen kan je maar de helft van de spreuken kopen, er zijn hier verschillende combinaties die goed werken)

Ik heb van anderen begrepen dat dit resulteert in ongeveer 24 Dota helden. Nog steeds een stuk minder, maar ja, Dota is dan ook al weer 5 jaar oud.
Hmm, hopelijk komt er een demo of iets dergelijks. Ik heb nog geen goede reviews gevonden die de game dus ook vergelijken met DOTA, want imho is het gewoon een nieuwe versie van DOTA met minder units, items en spells :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Wiebbe schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:29:
[...]

Hmm, hopelijk komt er een demo of iets dergelijks. Ik heb nog geen goede reviews gevonden die de game dus ook vergelijken met DOTA, want imho is het gewoon een nieuwe versie van DOTA met minder units, items en spells :P
In 4 tot 6 weken zou die demo er moeten zijn. Overigens zijn er op het forum van Demigod ook een hoop discussies gaande over verschillen en overeenkomsten tussen Demigod en Dota. Tendens lijkt te zijn dat er welliswaar overeenkomsten zijn, maar dat het toch echt een ander spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:36
Leuk spelletje. Alleen ik zal nooit meer over GPGNET klagen..Damn wat instabiel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Het is een enorm vermakelijk spel, atm. heb ik het alleen offline gespeeld en heb eigenlijk direct een favoriete Demigod gekregen (Rook). :P
Persoonlijk heb ik geen probleem met het kleine aantal Demigod's waar je uit kan kiezen zeker omdat ze allemaal zo van elkaar verschillen.
Maar ik vind het kleine aantal mappen wel erg jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

De maps vond ik practisch gezien niet erg veel van elkaar verschillen, nog 30 van dit soort maps en je raakt zigzagjes helemaal zat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
hmm ik heb het spel ook ik vind het alleen zo vreemd dat er helemaal geen story mode inzit of enige tutorials t is een beetje zelf uitzoeken geblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik spele het spel nu op gameranger me de pirates. Ik speel nu vele met de mensen die in de beta zaten (TLO,TBO, etc). Mooi spel! Alleen jammer dat het echt met gameranger moet voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
Trouwens weet iemand hoe je bij de Torch Bearer je fire skills gebruikt? of hoe je ze aan slots moet assignen staat namelijk nergens of ik heb eroverheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 16:51

Woohooo

Smilie, James Smilie

Je moet em eerst laten vliegen, op 4 dacht ik.. dan kan je die firespells gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben ook flink geinteresseerd. Ik speel nu een gedownloade versie en doe alleen maar single player, maar ik wil 'm waarschijnlijk wel kopen. Raar dat de prijs in de nederlandse winkels zo hoog is, in Engeland is hij vrij makkelijk verkrijgbaar voor 24 pond. Ik wacht denk ik nog wel even op een paar patches, een aantal gameplay dingetjes zijn nog niet fijn uitgewerkt. Zo kan ik bv niet mijn PC naar de base sturen door op de minimap te klikken. Erg irritant. En ik hoop wel op nog wat extra maps en demigods. Voor 25 euro zal ik 'm zeker kopen, dus hopelijk zakt ook hun eigen prijs nog iets (staat nu op 31 euro ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
twiFight schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:36:
Ik ben ook flink geinteresseerd. Ik speel nu een gedownloade versie en doe alleen maar single player, maar ik wil 'm waarschijnlijk wel kopen. Raar dat de prijs in de nederlandse winkels zo hoog is, in Engeland is hij vrij makkelijk verkrijgbaar voor 24 pond. Ik wacht denk ik nog wel even op een paar patches, een aantal gameplay dingetjes zijn nog niet fijn uitgewerkt. Zo kan ik bv niet mijn PC naar de base sturen door op de minimap te klikken. Erg irritant. En ik hoop wel op nog wat extra maps en demigods. Voor 25 euro zal ik 'm zeker kopen, dus hopelijk zakt ook hun eigen prijs nog iets (staat nu op 31 euro ofzo)
boooooooo pirate. Uninstallen, nu meteen. Het spel is te goed om te piraten. Op impulse is hij maar 30 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Is er al een website á systemrequirementslab.com waar die wel opstaat?
Ik wil namelijk eerst even weten of hij een beetje draait op mijn laptop voor ik hem koop.
En waar raden jullie aan hem te downloaden want ik hem nog niet gevonden in de winkels...

Edit: Is er al een demo :P?

[ Voor 5% gewijzigd door Icyzer op 21-04-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55
Heb het ook zojuist via impulse aangeschaft, hij is nu aan het downloaden. Wel erg jammer dat het niet op steam komt, nu zit ik met 2 van die diensten.

Maarja impulse heeft ook wel leuke goedkope games en prijzen in dollars _/-\o_

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 00:02
Adlermann schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:42:
[...]

boooooooo pirate. Uninstallen, nu meteen. Het spel is te goed om te piraten. Op impulse is hij maar 30 euro!
eensch!

pirates maken de markt kapot, zeker dit soort spellen gewoon kopen. Downloaden is prima als je jezelf maar in de hand hebt en ook even het hele spel koopt als het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
DarkShadow schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:04:
[...]

eensch!

pirates maken de markt kapot, zeker dit soort spellen gewoon kopen. Downloaden is prima als je jezelf maar in de hand hebt en ook even het hele spel koopt als het bevalt.
Nou ja, ook om te testen ben ik geen voorstander van. Gewoon omdat je het recht er niet toe hebt. Je kan altijd reviews lezen, bij vrienden kijken of de demo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Sja het aloude argumenten gooien kan wel weer beginnen, maar ik doe er niet aan mee. Ik speel meestal de spellen eerst illegaal. Demos laten vaak maar een klein - en vaak het meest opgepoetste - deel zien, en daar kan ik niet uit afleiden of ik een spel wil of niet. Maar ik koop spellen wel degelijk als ze tof zijn, net nog S.T.A.L.K.E.R. gekocht, machtig spel, wel eerst illegaal gespeeld. Op dezelfde manier heb ik me ook menige miskoop bespaard die me eerst wel tof leken maar het absoluut niet waren. Of jullie het er mee eens zijn weet ik niet, maar daar zit ik verder niet mee. Dit zijn mijn redenen voor mijn gedrag.

Het ironische is, ik wil waarschijnlijk juist dit spel kopen omdat ze er geen belachelijke DRM op hebben. Want ik vind het het wel waard om ze daar in te steunen. Ik heb alleen niet 40+ euro over (wat hij nu nog in de nederlandse winkels kost) voor een spel dat ik alleen single player zal spelen. En ja ik weet dat hij ook voor 30 te krijgen is, dus zodra het vakantiegeld binnen is en hopelijk nieuws is over een patch dan zal ik 'm wel halen. Speel DOTA ook al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Icyzer schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:44:
En waar raden jullie aan hem te downloaden want ik hem nog niet gevonden in de winkels...
Hij staat gewoon in de Tweakers PriceWatch maar daar zou ik 'm niet halen want hij is duur, zelfs bij gcshop.nl. Amazon.co.uk en Play.com hebben 'm ook, en een stuk goedkoper, maar ik weet zo niet meer uit me hoofd of zij hier bezorgen.

Mocht je niet per sé een hard copy willen dan kun je 'm zoals al gezegd gewoon via Impuls downloaden en betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
twiFight schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:28:
Sja het aloude argumenten gooien kan wel weer beginnen, maar ik doe er niet aan mee. Ik speel meestal de spellen eerst illegaal. Demos laten vaak maar een klein - en vaak het meest opgepoetste - deel zien, en daar kan ik niet uit afleiden of ik een spel wil of niet. Maar ik koop spellen wel degelijk als ze tof zijn, net nog S.T.A.L.K.E.R. gekocht, machtig spel, wel eerst illegaal gespeeld. Op dezelfde manier heb ik me ook menige miskoop bespaard die me eerst wel tof leken maar het absoluut niet waren. Of jullie het er mee eens zijn weet ik niet, maar daar zit ik verder niet mee. Dit zijn mijn redenen voor mijn gedrag.
Tja, een winkeldief heeft ook zo z'n redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Adlermann schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:22:
[...]

Jup, en iedereen zo zijn eigen mening waarom hij het wel of niet goed vindt :) Daarom zei ik ook dat ik er geen discussie over ga starten. Daarvoor kun je een willekeurig nieuwsitem over the pirate bay lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Dit topic staat nog steeds in HSA. Iemand die het spel speelt en kan aangeven waar deze beter past, RPG of SSG?

@ de reacties hieronder: het wordt in ieder geval één van de 2 en dan neig ik naar SSG, of hij blijft staan waar ie nu staat.

[ Voor 28% gewijzigd door PromoX op 21-04-2009 23:48 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De site van Demigod zegt :
Revolutionary strategy/action game that combines tactical prowess with role-playing depth.
Dus ik denk Strategy als main, maar dan zit je wel weer met de 'Role-Playing depth' en het Actie gedeelte, maar later komen ze toch het meest terug op 'Strategy'.

[ Voor 21% gewijzigd door Rynji op 21-04-2009 23:03 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Hoe draait hij op de reccommended system specs?
Zou hij goed kunnen draaien op een laptop met:
P8400 proccesor
Nvidia 9200 GS videokaart
en 4GB ram?
in medium/high settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
PromoX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:55:
Dit topic staat nog steeds in HSA. Iemand die het spel speelt en kan aangeven waar deze beter past, RPG of SSG?
Volgens de site is het doel een goede strategie samenstellen met je team, en hoe je je demigod roleplayed kan zeg maar invulling geven aan de strategie, dus ik zou zeggen SSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Icyzer schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:02:
Hoe draait hij op de reccommended system specs?
Zou hij goed kunnen draaien op een laptop met:
P8400 proccesor
Nvidia 9200 GS videokaart
en 4GB ram?
in medium/high settings?
Wat is je resolutie? Dan probeer ik het even uit voor je.
Ik heb een P7350, 4 gb ram, 9600GS geloof ik. Kan max 1366x768 reso proberen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

PromoX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:55:
Helaas, hij past in geen van beiden. Er zijn eerder genoeg redenen om het topic in beide subforums te plaatsen dan in 1 van de 2 :P. Dit spel is zo hybrid als het maar kan naar mijn mening. Dus geen "het spel is eigenlijk genre A, met maar een vleugje genre B".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
twiFight schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:28:

Het ironische is, ik wil waarschijnlijk juist dit spel kopen omdat ze er geen belachelijke DRM op hebben. Want ik vind het het wel waard om ze daar in te steunen. Ik heb alleen niet 40+ euro over (wat hij nu nog in de nederlandse winkels kost) voor een spel dat ik alleen single player zal spelen. En ja ik weet dat hij ook voor 30 te krijgen is, dus zodra het vakantiegeld binnen is en hopelijk nieuws is over een patch dan zal ik 'm wel halen. Speel DOTA ook al jaren.
En de piraatjes zijn er blijkbaar ook blij mee dat het geen DRM heeft. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
SoundWave729 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 01:37:
[...]

En de piraatjes zijn er blijkbaar ook blij mee dat het geen DRM heeft. klik
Klopt en ook best wel jammer, maar ironisch genoeg is dat bericht de eerste keer dat ik van Demigod hoorde en uiteindelijk een video ben gaan kijken en ws binnenkort het spel ga kopen. Nou denk ik niet dat het mét DRM veel anders was geweest, en uiteindelijk schaadt je daar alleen maar de betalende klanten mee. Maargoed ik hoop wel dat het een winstgevende productie wordt/blijft. Een andere manier om DRM te ontmoedigen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

twiFight schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:06:
[...]

Wat is je resolutie? Dan probeer ik het even uit voor je.
Ik heb een P7350, 4 gb ram, 9600GS geloof ik. Kan max 1366x768 reso proberen voor je.
1280 op 800 :P alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Een andere manier om DRM te ontmoedigen weet ik niet.
Precies, en zoals we hierboven konden lezen kopen mensen een spel niet omdat er DRM op zit. Mensen die een spel willen kopieren doen dat of er nu DRM op zit of niet.

Gelukkig hebben piraten het wel lastig om dit online te spelen. De versie die op CD staat heeft niet eens LAN :-) Daar is de eerste update voor nodig. En dit spel is tenslotte bedoeld online te spelen. Offline is best grappig om een beetje te oefenen.

Voor de geinteresseerden, ik ben bijna klaar met een vertaling naar het Nederlands. Vooral leuk voor huisgenoten die geen engels kennen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Icyzer schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:09:
[...]

1280 op 800 :P alvast bedankt!
P7350
4gb ram
9600GS

Details op medium
Anti Aliasing off
Large map
3 vs 3 (dus ik en 5 cpu players)
1280 x 768 (heb een 16:9: beeldscherm)

Draaide zeer vlot en soepel, geen slowdowns kunnen ontdekken, ook niet bij grote groepen vijanden op een hoop.

Ik test vanavond high settings voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
q6600/8800gt/6gb ram/1920x1200. Alles op high. Ik speel alleen mutliplayer (zonder ai).

Draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Klinkt mooi :PBedankt dat je het even uitgezocht hebt, scheelt ook weer wat gedoe voor mij.
Morgen middag maar even kijken waar ik hem vandaan ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Icyzer schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:30:
Klinkt mooi :PBedankt dat je het even uitgezocht hebt, scheelt ook weer wat gedoe voor mij.
Morgen middag maar even kijken waar ik hem vandaan ga halen :P
Ook op high speelt het opzich prima, maar begin je er wel iets van te merken:

1366x768 (mijn native resolutie)
alle detail op high
anti aliasing off
large map, 3 vs 3

Je merkt het wel bij het pannen en scrollen door de map. Het schokt een beetje. Ook zijn de animaties van de troepen iets minder soepel. Verder speelt het spel nog steeds prima, UI reageert zoals het hoort en ook heb ik geen last van te lage fps, ook niet bij grote gevechten. Het scheelt dat een map klein is en een groot deel statisch (torens enzo), dus zo zwaar is het niet voor je PC. Alleen spell detail en antialiasing is denk ik zwaar. Maar op mijn desktop met een E6740, 2 gb ram en een 9800GX2 OC draai ik 1440x900 alles op high en antialiasing op zijn allerhoogst, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Nou, hartstikke bedankt!
Geen bezwaren meer om hem te kopen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Icyzer schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:25:
Nou, hartstikke bedankt!
Geen bezwaren meer om hem te kopen dan :P
Klopt en ik vrees dat ik op school van af nu een stuk minder zal doen :'(

give me vakantiegeld! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Kut, mmmm achja, bijna vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Nederlandse vertaling van het spel:

Foum bericht met uitleg en link

Commentaar en suggesties zijn natuurlijk welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

twiFight schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:36:
Ik heb hem gewoon voor 40 dollar op de officiele site gekocht.
Adlermann schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:13:
[...]

Nou ja, ook om te testen ben ik geen voorstander van. Gewoon omdat je het recht er niet toe hebt. Je kan altijd reviews lezen, bij vrienden kijken of de demo proberen.
Dan moet er wel een demo zijn... ;)
Adlermann schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:22:
[...]

Lekker kort door de bocht met je scheve vergelijking (om maar niet in te gaan over mogelijke soorten winkel dieven die er zijn).

[ Voor 27% gewijzigd door SECURITEH op 25-04-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
GabberKooij schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:01:
[...]

Precies, en zoals we hierboven konden lezen kopen mensen een spel niet omdat er DRM op zit. Mensen die een spel willen kopieren doen dat of er nu DRM op zit of niet.

Gelukkig hebben piraten het wel lastig om dit online te spelen. De versie die op CD staat heeft niet eens LAN :-) Daar is de eerste update voor nodig. En dit spel is tenslotte bedoeld online te spelen. Offline is best grappig om een beetje te oefenen.

Voor de geinteresseerden, ik ben bijna klaar met een vertaling naar het Nederlands. Vooral leuk voor huisgenoten die geen engels kennen :-)
Je hebt releases die wel een LAN knop hebben hoor, voordat ik het had aangeschaft speelde ik het op die manier via hamachi.

Oh en al had ik het spel niet eerst gedownload had ik het nooit gekocht trouwens. Hoeveel winkeldieven doen dat?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpikyDude schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:38:
Ik heb hem gewoon voor 40 dollar op de officiele site gekocht.
Voor 53 euro heb ik heb ik de collector's edition uit Amerika laten komen(incl. verzendkosten). Dus als je slim bent koop je het spel idd gewoon in Amerika.

Ik heb geloof ik ergens op de website gelezen dat er een demigod demo aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:25:
[...]
Oh en al had ik het spel niet eerst gedownload had ik het nooit gekocht trouwens. Hoeveel winkeldieven doen dat?
Yep, same for me. Ik ga 'm zeker aanschaffen, zodra me vakantiegeld is. Ik ga nu alvast op vakantie dus dat komt goed uit, zodra ik terugkom is het vakantiegeld er ook bijna.

Bedankt voor de nederlandse vertaling! Ik zal 'm nooit gebruiken, ik hou wel van engels (heb windows en software ook volledig in het engels) maar er zijn vast wel mensen in geinteresseerd en het is tof dat je die moeite wil nemen!

Tot over 10 dagen - Kos here I come B-) -.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Woow,

Ik heb net één potje gespeeld, met dat vieze beest en het lijkt me echt een geweldig spel! Ik had hier wat over gelezen, en de combinatie sprak me wel aan. Heb het gehaald om het even te proberen en het viel me enorm mee. Mn computer laptop trekt het net (wanneer er meer dan 40 mannetjes lopen, begint alles toch heel traag te lopen), straks maar even proberen op Bootcamp (GMA 950, denk niet dat het veel beter zal worden). Maar over het spel: I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:22
Ik heb het spel nu ook al een aantal dagen in bezig, en het multiplayer aspect is echt briljant!
Alleen jammer dat er nog een beetje connectiviteit problemen zijn.
Maar dat laat de pret niet drukken.. voeg me toe op impuls om eens een spelletje te spelen! impulse naam "Gyrolion" <-- duh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het spel nu ook aan het spelen en dit is toch wel smullen zeg :)
Heb zelf ook wel eens DOTA gespeeld. Als je DOTA leuk vindt dan vind je dit ook zeker leuk. Ik hoop wel trouwens dat er nog wat meer heroes gaan komen, want 8 is toch wel een beetje weinig. Als ik nog flink door speel heb ik ze allemaal vrij snel gezien.

Ik hoop dat meer mensen deze game gaan oppakken zodat er een leuke online community gaat ontstaan. Lijkt me erg leuk om dit te doen in clan verband!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik heb nooit DOTA gespeeld op WCIII, is het ongeveer precies gelijk aan dit? Met je Hero (/demigod) aanvallen, terwijl er oncontroleerbare mannetjes meelopen/meevechten? Ik heb WCIII bij iemand leren kennen die DOTA totaal niet leuk vond, en het me heeft afgeraden om het te spelen, en dus doe ik het ook niet. Maar misschien lijkt het me wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:56
mat.hi.as schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:09:
Ik heb nooit DOTA gespeeld op WCIII, is het ongeveer precies gelijk aan dit? Met je Hero (/demigod) aanvallen, terwijl er oncontroleerbare mannetjes meelopen/meevechten? Ik heb WCIII bij iemand leren kennen die DOTA totaal niet leuk vond, en het me heeft afgeraden om het te spelen, en dus doe ik het ook niet. Maar misschien lijkt het me wel leuk :)
Het lijkt een beetje op DOTA, maar heel het dynamiek is anders. De assasins demigoden zijn ongeveer net zoals hero's uit DOTA, alleen kunnen assasins meestal meerdere builds kiezen. Er was ergens een lijstje te vinden met demigod vs DOTA.

Zelf ben ik vaak Torch Bearer, lekker flame output voor iedereen die te lang bij me durft te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Op het forum van gamefaqs vinden ook veel mensen dat het bijna een closed community is, waar 'noobs' echt worden uitgeweerd.

Ik ben net klaar met mn eerste tournament als Rook, heerlijk. Ik vind hem vooral fijn doordat je gebouwen makkelijk kapot kan maken (en jezelf door kan healen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
het is spel is nog maar een week uit. Iedereen is een noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:11:
het is spel is nog maar een week uit. Iedereen is een noob :P
Gisteren toch hard ingemaakt geweest door jou :(
(SylKen77 in impulse, iedereen hier mag me gerust toevoegen als friend)

Jou team speelde goed samen:
- regulus die snipe-te vanaf de andere kant van de map als jij mij aanviel met je unclean beast)
- queen of thorns die goede support gaf
- ...

Ik had wel zo de indruk dat jullie een premade team waren en wij een stelleje ongeregeld :-)

Allesinds, dit spel is dikke fun. Als nu nog de connectieproblemen worden opgelost dan is het helemaal inorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
nou, regulus (tbo) speelt het spel al 8 maanden (beta tester)
En deman/ik speelden vele sup com samen. Oh ja en we zaten alle 3 op ventrilo :). En we oefenen heel veel op game ranger met de oud beta testers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gekocht via impulse. Ik vind impulse een beetje moah. In essentie wel leuk, maar heb veel bij steam. Verder kon ik niet vinden hoe ik de hotkey kon veranderen van de overlay (nu shift - tab) zodat ik het spel met steam overlay kan spelen. Als iemand dat weet hoor ik het graag :).

Heb het spel een aantal uurtjes kunnen spelen. De licht surrealistische stijl is echt heel mooi en mijn pc heeft geen moeite om alles op z'n hoogst te draaien met 8x aa.

Heb op het moment alleen nog maar potjes 3 v 3 gespeeld met ai en dat bevalt me wel. Bij het begin is het veel uitzoeken en je wordt echt in het diepe gegooid. Normaal gesproken loop ik een tutorial door na een aantal skirmish potjes om wat extra tips op te vangen. Dit mis ik wel een beetje. Ik vind de potjes nog wat aan de lange kant duren. Bij veel rts'en zijn de potjes rond de 20 min mits iemand niet aan het turtlen is. Wellicht wordt dat nog wel beter naarmate ik beter ga spelen.

Hoe dan ook; leuk spel en zeker waard om te kopen! Zeker omdat het maar 30,- kost.

Ps. Als iemand vanavond zin heeft om even te spelen dm me eventjes :)
PPs. Mijn nickname is Dorsath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
^^ Zoals hij zegt.. alleen vind ik het op dit moment heel jammer dat het connecten met elkaar zo moeilijk gaat.
Ik probeerde gisteren een 5vs5 map te starten en het lukte me om ongeveer 7 mensen bij elkaar te zoeken..
Maar de mensen die als laatste probeerde te connecten lukten maar niet..
Maar ik ga het nu gewoon nog maals proberen!! wie weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Volgens de stardock support mannen word daar hard aan gewerkt, ze denken dat er iemand een 'faulty network gear' draait (don't ask me why, dat is wat ze zeiden)

Impulse is niet zo goed uitgevoerd als steam, maar het heeft wel hetzelfde principe.

Hier mijn nick op Impulse zodat jullie me toe kunnen voegen: 'nerieru' het kan ook 'nerieru_' zijn, er waren wat probleempjes met mijn account namelijk en heb uiteindelijk een nieuwe serial gekregen, allemaal heel vlot gedaan en werd goed geholpen op het IRC channel van stardock (#stardock op irc.stardock.com)

Impulse account is dus: nerieru of nerieru_

Lekker potje spelen ben ik wel voor in :>

[ Voor 28% gewijzigd door jorde op 29-04-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:09:
Nouja laat ik het zo zeggen: deze game zou er nooit geweest zijn als er geen DOTA was. De makers hebben gewoon goed gezien dat er veel mensen DOTA spelen en het populair blijft. Natuurlijk is het dan een goed idee om dit om te toveren tot een compleet spel. Dit kan erg hard falen, maar gelukkig faalt Demigod niet en is het gewoon een erg leuk spel geworden. Enigste wat ik nu dus heb is dat als je het een tijdje speelt je snel alle heroes hebt gezien en je er graag meer zou willen zien. Nou heb ik wel laatst gelezen dat er al weer 2 nieuwe heroes gepland staan voor een volgende update :)

Dus als je Demigod de moeite waard vindt kan ik je aanraden (mits je WC3 hebt) ook eens DOTA te checken. Je hebt bij DOTA iig wel meer heroes ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Jorde89 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:07:
Volgens de stardock support mannen word daar hard aan gewerkt, ze denken dat er iemand een 'faulty network gear' draait (don't ask me why, dat is wat ze zeiden)

Impulse is niet zo goed uitgevoerd als steam, maar het heeft wel hetzelfde principe.

Hier mijn nick op Impulse zodat jullie me toe kunnen voegen: 'nerieru' het kan ook 'nerieru_' zijn, er waren wat probleempjes met mijn account namelijk en heb uiteindelijk een nieuwe serial gekregen, allemaal heel vlot gedaan en werd goed geholpen op het IRC channel van stardock (#stardock op irc.stardock.com)

Impulse account is dus: nerieru of nerieru_

Lekker potje spelen ben ik wel voor in :>
Ik zag dat je mij had toegevoegd ja :)
Naa als je een keer online bent als ik er ook ben doen we een potje, ik maak je helemaal in! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 17:00

BTU_Natas

Superior dutchie

Adlermann, kijk dat je dat zo vind ivm piracy omtrent pc gaming is leuk. Maar als iemand een bierleiding onder jouw huis bouwt, ga jij dat echt wel aftappen! Dus niet zo hypocriet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik wil ook wel eens een potje spelen, alleen dat impulse systeem werkt echt voor geen meter, misschien iets van ventrilo/teamspeak of en iets afspreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu via GameRanger iig. Werkt opzich best aardig, soms crashed er iemand in het begin van de game, maar na een snelle remake gaat het vaak gewoon goed. Je kunt ook zien waar iemand vandaan komt, zo ontstaan er dus rooms met EU only en US only, zodat de games dus niet te veel laggen. Wel wordt bijna alleen (nog) maar de pirate versie gespeeld .91, heel af en toe zit er een "Legit" room bij.

En moet dit topic niet naar de Strategy categorie. Ik vind het toch echt wel een Strategy game. Zo zal dit topic ook wat meer aandacht krijgen dan dat het nu krijgt :)

En owja, mensen die ook via GameRanger spelen kunnen me adden bij friends. Ik speel onder de nick Trixomy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Helaas wil gameranger niet werken bij mij omdat ik windows 7 gebruik. Ik heb helaas nog geen manier gevonden om het werkend te krijgen met Demigod. Nu krijg ik als ik start een zwart scherm met demigod. Ik ga het maar houden bij Custom game in de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Yep, leuk spel dat DemiGod.

Het online gebeuren is nog steeds op en top drama, maar ze zijn er erg hard mee bezig als je de forums leest op stardock. Het zijn vooral EU ADSL gebruikers die de grootste problemen hebben, en ik hoop van harte dat ze het binnen enkele weken aan de praat krijgen. Het is natuurlijk vervelend voor stardock en GPG dat het niet zo lekker loopt. Maar ergens vind ik het ook wel amateuristisch. Ze zeggen zelf dat hun P2P multiplayer model het prima deed in beta tot 5000 spelers, maar zogauw het wereldwijd moest klapte het in elkaar, konden de servers het niet meer aan, etc, etc. Kan natuurlijk gebeuren, maar toch wil je het eigenlijk niet hebben bij de release van het spel, want er zijn al de nodige reviews rond of onder de 6 beland omdat de reviewer simpelweg gewoon niet online kon spelen. Maargoed, verder respect voor stardock, GPG en hun indrukwekkende spellen en uitgevers filosofie. Ik hoop dat het volgende grote titel dit soort problemen niet zal hebben (SUPCOM2 BV!!).

Maar mocht dat lukken, het spel speelt heerlijk weg in multiplayer mode. Het spel lijkt ogenschijnlijk simpel, maar teamwork is erg belangrijk en waarschijnlijk de factor waarom ik dit nog wel ff blijf spelen.

Ik was ff klaar met supcom. Dus totdat supcom 2 uitkomt ben ik hier wel zoet mee :)

PS: ook ik vind het irritant dat alles nu via IMPULSE moet. Ik begon net aan STEAM gewend te raken. Verder probeerde ik bij IMPULSE mijn serials voor supcom en supcom FA te registreren, maar dat ging dan weer niet omdat dat geen 'stardock serials' waren? Ik zou het wel prettig vinden om gewoon spellen te installeren via STEAM en / of IMPULSE bij een nieuwe install van windows, ipv dat ik bekraste DVD's bij elkaar moet sprokkelen of warez moet downloaden. Maar STEAM en IMPULSE gaan de goede kant op, nu nog 1 uniform programma ofzo zoals iGames (ipv iTunes), zou de gaming wereld voor mij toch wel heel wat makkelijker en moderner maken.

PS2: DEMIGOD crasht 50% van de tijd als ik alt-tab of naar windows ga. Moet serieus gefixed worden anders beland het spel alsnog in de prullenbak :o

[ Voor 60% gewijzigd door TRG op 03-05-2009 18:16 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:09:
DEMIGOD crasht 50% van de tijd als ik alt-tab of naar windows ga. Moet serieus gefixed worden anders beland het spel alsnog in de prullenbak :o
Ik heb hetzelfde probleem. Soms komt het helemaal niet voor, maar meestal is het altijd (als ik alt-tab). Weet niet of dit al gefixt is, omdat ik de .91 versie speel. Echter als ik eenmaal in de game zit, heb ik niet eens tijd om te alt-tabben. Dus een heel groot probleem is het voor mij ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ik speel de laatste geupdate versie, en daar is het probleem nog steeds. Mijn grootste probleem is dat ik veel skype gebruik, dus als ik iemand moet opnemen of toevoegen dan wordt het al weer moeilijk.

Daarnaast klik ik ook af en toe per ongeluk op mijn tweede monitor :(

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
TRG schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:47:
Ik speel de laatste geupdate versie, en daar is het probleem nog steeds. Mijn grootste probleem is dat ik veel skype gebruik, dus als ik iemand moet opnemen of toevoegen dan wordt het al weer moeilijk.

Daarnaast klik ik ook af en toe per ongeluk op mijn tweede monitor :(
Je kan proberen om windowed te draaien, als je hem op vrijwel volledig scherm grootte zet moet het ook werken.

op je shortcut /windowed 1024 768 toevoegen (of natuurlijk je eigen super luxe max size :-) ) zou hem in windowed mode moeten starten. Vaak lost dit alt-tab problemen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik weet niet of het eerder genoemd is, maar ik ben van plan W7 RC te gaan draaien als Main OS. Impress wil prima installeren op Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Demigod lijkt me een erg goed spel, dus ik wil het wel gaan kopen zodra het in Europa uitgebracht wordt (ik wil graag een doosje hebben, dus rechtstreeks bij Stardock kopen is niks voor mij).

Helaas is het niet echt duidelijk wanneer het spel in Europa te koop is. Ik zag vandaag dat Play.com en Amazon.co.uk de releasedatum naar 22 mei hebben verschoven (dit was bij Play.com pas geleden nog 15 mei). Op andere sites zie ik releasedata van 1 mei (Nedgame.nl is dus niet helemaal up to date) en 29 mei.

Weet iemand toevallig of hier de laatste tijd nog een officiële mededeling over gedaan is (die ik niet heb kunnen vinden), want ik wil wel graag weten wanneer ik kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik denk dat ze 'm pas willen retailen in europa wanneer ze de server connecties goed op regel hebben. Die patch zit nu in de beta. Mijn vaste game site houdt 21 mei aan, dus het zal daar idd wel ergens in de buurt liggen.

Ik heb inmiddels Demigod gekocht :) Aan al die zeikers hierboven over piraterij: ik zou het nooit gekocht hebben als ik de iso niet eerst gedownload had. Overigens heb ik nooit online matches gespeeld dus ik verziek ook geen server stabiliteit voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Er is een nieuwe patch uit =)
Demigod - May 11th update
--------------------------------

Massive connectivity optimizations and updates
Players will remain connected to facilitator if they fail to connect to other players, provided they can connect to the host. The host ultimately can kick people with problematic connections to others.
Favor Items fixes, but still some assorted issues that should be addressed in the next update.
Major optimizations to audio on low fidelity settings
Fixed bug that occured if you used an ability after issuing an attack command. This is the "won't chase the demigod I clicked" bug.
Achievements properly vaulting on Impulse
Sending deltas for partially completed achievements.
Each player now saves their own achievements and favor items
Fixed partial Achievement saves bug.
Fixed a bug that occured if you accomplished an achievment in game.
Fixed a bug in disconnect dialog that would try to update it even if we had determined we did not want to show it.
Changed resample rate to 24k in Low settings
Delayed FMOD initialization until audio LOD is set via options
Disabled hitbox interference from announcer messages.
Life's Child no longer removes Inner Grace (Sedna fix)

Demigod BETA 1.00[b].061
------------------------

- Reworked the saving and restoring of achievements to differentiate
between online and offline.
- Added tournament ID to each achievement when posting achievements.
- Reduced the width of of the header in the disconnect dialog to accommidate text.
- Resolved issue where players who report network issues with other people were causing
the disconnect dialog to remain up after problem was solved
- Fixed a crash that occurred during skirmish games.
- Fixed citadel upgrade bug/exploit where users could click quickly to buy more than
they could afford.
- Resolved issue where one person disconnecting or lagging would cause the networking
to disconnect and spawn multiple games. This applies to all matchmaking setups
(LAN, Skirmish, Pantheon, Custom)
- Introduces a cumulative tolerance timer of 30 seconds for each player, allowing
slower connections better opportunities to stay connected.
- Added dialog for players that lets them know who is having a connection problem, and
displays their cumulative timer. This dialog is not interactive, merely informative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Gisteren gekocht bij Bartsmit, die had de game al. Had gisteren wel problemen met activatie van de game. (Ja, dat moet on-line) Maar vandaag pakte hij eindelijk de key. Zal wel wat te maken hebben met de officiële release van 14 mei voor europe.

*Zucht* Helaas moet er vandaag toch eerst gewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Weer een update *O*
Demigod - May 14th update

Additional connectivity optimizations and improvements
Lord Erebus: Bite's Mana Cost increased, Damage decreased, Armor Reduction decreased
Fix for looping audio track after leaving character select screens
Fix for audio volumes not being reset on restart
Adding /skipintro command line to bypass intro movies

[ Voor 84% gewijzigd door twiFight op 17-05-2009 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 06:44:
Eindelijk! Gisteren gekocht bij Bartsmit, die had de game al. Had gisteren wel problemen met activatie van de game. (Ja, dat moet on-line) Maar vandaag pakte hij eindelijk de key. Zal wel wat te maken hebben met de officiële release van 14 mei voor europe.

*Zucht* Helaas moet er vandaag toch eerst gewerkt worden.
Bij play.com is de release date opgeschoven naar 29 mei ?? :(

Kdacht, ik ga dat preorderen eens proberen, in de hoop het exemplaars iets vroeger in de bus te krijgen, krijg je dit ... jij hebt nu gewoon de europese versie?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:24:
[...]

Bij play.com is de release date opgeschoven naar 29 mei ?? :(

Kdacht, ik ga dat preorderen eens proberen, in de hoop het exemplaars iets vroeger in de bus te krijgen, krijg je dit ... jij hebt nu gewoon de europese versie?
Vreemd, ik heb gewoon de europeese versie, dat bleek wel weer toen ik de key wou registreren en dat niet lukte voor de officiële release voor europa.

Ik zou zeggen, ga naar de stad en loop een paar winkels binnen, je zult ze vast wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Wardell, CEO van Stardock (uitgever van Demigod) heeft op een van zijn blogs een bericht geplaatst met een reflectie op de problemen bij de release en de manier waarop die opgelost worden. Daarnaast meld hij een aantal punten over de toekomst van Demigod, waaronder de aankondiging dat er twee nieuwe demigods voor het spel in ontwikkeling zijn. Ook zal er nog een demo uitgebracht worden, wanneer is vooralsnog onbekend.
Demigod, a high profile, AAA action-strategy-role playing game was released on April 14th. Well, it was supposed to be released on April 14th but actually got released at Gamestop stores early due to a…miscommunication between their corporate HQ and their brick and mortar outlets. This wouldn’t normally have been that big of a deal except this happened to be over Easter weekend and the release servers for the game weren’t yet up. Moreover, it also caused the “warez” version (i.e. there’s no copy protection on the game so the warez version meant someone bravely zipping it up and putting it up on a torrent) resulting in over 100,000 people using it – at once – before we were even back from Easter break. Suffice to say, it wasn’t a pretty picture.
Lees het gehele bericht.

Ik heb de game zelf (nog) niet maar ik kwam het tegen en zag dat het nog niet in dit topic gemeld was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:33:
Brad Wardell, CEO van Stardock (uitgever van Demigod) heeft op een van zijn blogs een bericht geplaatst met een reflectie op de problemen bij de release en de manier waarop die opgelost worden. Daarnaast meld hij een aantal punten over de toekomst van Demigod, waaronder de aankondiging dat er twee nieuwe demigods voor het spel in ontwikkeling zijn. Ook zal er nog een demo uitgebracht worden, wanneer is vooralsnog onbekend.

[...]

Lees het gehele bericht.

Ik heb de game zelf (nog) niet maar ik kwam het tegen en zag dat het nog niet in dit topic gemeld was. :)
Dit stond al enige tijd op het forum ook. Frogboy post veel op het forum over de problemen en wat ze er aan doen. Vaak meerdere keren per week. Aan de ene kant jammer dat er nog zoveel gesleuteld moet worden aan het spel, aan de andere kant handig dat je eerlijk op de hoogte gehouden wordt. Want mocht je bv Demigod niet willen kopen omdat de netwerkcode nog brak is, dan kun je vrij goed op het forum in de gaten houden wanneer specifieke problemen gefixt zijn.

Wat ik eigenlijk wil zeggen dus.. ;) voor meer van dat soort updates gewoon regelmatig het forum bekijken!
http://forums.demigodthegame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Stardock issuing apology coupons for Demigod network issues.

Demigod spelers krijgen e-mailtjes, met daarin een 'bon' voor 50% korting. Aangezien de spelers het spel al hebben, hebben ze daar zelf niet veel aan, maar goed, er zijn vast wel Tweakers die het spel best willen kopen als het ze maar zo'n 14 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
jjwa schreef op zondag 24 mei 2009 @ 02:24:
Stardock issuing apology coupons for Demigod network issues.

Demigod spelers krijgen e-mailtjes, met daarin een 'bon' voor 50% korting. Aangezien de spelers het spel al hebben, hebben ze daar zelf niet veel aan, maar goed, er zijn vast wel Tweakers die het spel best willen kopen als het ze maar zo'n 14 euro kost.
Dit geeft een leuke boost aan het aantal spelers, en aangezien je hiermee alleen de download versie bij Stardock zelf kan kopen levert hun dit net zoveel op als een retail verkoop van de winkel. Een win-win situatie dus.

Er komen ook nog 20% kortings bonnen voor produkten op Impulse, dus zelfs al heeft iemand geen (geintereseerde) vrienden dan kan die persoon toch nog voordeel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Coupon Code: Al gebruikt

Quote me even met de melding dat je de code gebruikt hebt zodat andere mensen hem niet hoeven gaan proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door pica op 25-05-2009 23:44 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:11:
Coupon Code: DG-MLIC-SBXH-PCIU

Quote me even met de melding dat je de code gebruikt hebt zodat andere mensen hem niet hoeven gaan proberen.
Gebruikt, hartelijk dank. :)

offtopic:
Vraag me af of dit de bedoeling van dit topic is maar dat was geen reden om 'm te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:23:
[...]

Gebruikt, hartelijk dank. :)

offtopic:
Vraag me af of dit de bedoeling van dit topic is maar dat was geen reden om 'm te laten lopen.
Ik ook niet, maar graag of niet, anders kon hij ook op een ander forum worden gezet :p

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Het Demigod forum heeft zelf hier een topic voor lopen =)

http://forums.demigodthegame.com/353098

kuteditomdatikandersgezeikkrijgvanmodjes
Demigod - May 22nd update (1.00.091)

Added back /serverproxyonly parameter

Demigod - May 21st update

Added proxy server fallback (after direct connection and nat negotiation)
Fix for Pantheon getting stuck finding a game.
Fix for difficulties with people dropping out while trying to form a Pantheon game.

Demigod - May 18th update

Skirmish and Pantheon join game tweaks.
Laatste lijst met fixes. Dit is niet alles, maar zo'n beetje de hoofdpunten.
Patch v1.01 met oa de Sedna fix en AI improvements ligt op dit moment bij de Stardock testafdeling. Hopelijk komt hij vandaag nog, anders maandag.

nogzo'npoepedit

Hier mijn 50% off coupon code, quote me even wanneer je 'm gebruikt hebt. Hij is alleen nog vandaag te gebruiken!!

Blijkbaar heeft iemand mijn code al gebruikt zonder het door te geven. Ik ben hier erg pissing over en GoT kan elke behulpzaamheid van mij in vergelijkbare situaties wel vergeten. Ik weet ook wel dat de geregistreerde posters hier waarschijnlijk niks aan kunnen doen maar dit is echt een hoerestreek

[ Voor 103% gewijzigd door twiFight op 30-05-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
misschien een rare vraag .. maar ik heb sinds gisteren demigod geïnstalleerd. maar nou wou ik gister even een lan game maken.. maar nou kwam ik erachter dat er alleen maar via internet bespeelt kan worden? Maar ik zie toch mensen die het wel via hamachi doen. graag wil ik wat uitleg hoe deze mensen dat doen.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
_FrostBite_ schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:49:
misschien een rare vraag .. maar ik heb sinds gisteren demigod geïnstalleerd. maar nou wou ik gister even een lan game maken.. maar nou kwam ik erachter dat er alleen maar via internet bespeelt kan worden? Maar ik zie toch mensen die het wel via hamachi doen. graag wil ik wat uitleg hoe deze mensen dat doen.

alvast bedankt :)
Onder multiplayer moet een local area network optie staan.

Anyway blij dat de patch erdoor is, het is nou stukken responsiever qua skills, nu hoef je niet je char eerst richting je doel te sturen voordat je daadwerkelijk cast. Dit verminderd zeker de frustratie met QoT(shield), Sedna(heal), Oak(shield) en Erebus(bat swarm + bite).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
nee ik zie onder multiplayer alleen Internet staan .. geen Local area knop.. Ik denk dat ik ook niet kan updaten omdat ik geen serial heb ? deze staat op een andere pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
_FrostBite_ schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:56:
nee ik zie onder multiplayer alleen Internet staan .. geen Local area knop.. Ik denk dat ik ook niet kan updaten omdat ik geen serial heb ? deze staat op een andere pc..
Daar is je probleem, toen ik het spel nog via een minder legale versie speelde hadden sommige mensen waarmee ik over hamachi probeerde te spelen een release die een versie lager was, waar dan geen LAN knop bij zat.

[ Voor 3% gewijzigd door pica op 03-06-2009 11:10 ]

Steam

Pagina: 1 2 Laatste