Ik weet in ieder geval dat TOPdesk Professional en TOPdesk Enterprise (en die laatste is ook als SaaS beschikbaar) die mogelijkheid bieden:
http://www.topdesk.nl/
Incidenten per klant en registratie in het CMDB hangt af van de inrichting, maar is altijd terug te leiden naar de klant. Ook zijn er filters en dergelijke te definieren zodat klanten de eigen incidenten zien (standaard zien aanmelders overigens alleen hun eigen incidenten, niet eens alle incidenten van die klant).
Daarnaast zijn er nog meer pakketten op de markt die die mogelijkheid hebben (ik denk zelfs dat ieder serieus pakket die optie biedt).
Noork schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:11:
[...]
Bel of mail de belangrijkste aanbieders met jouw vraag. Zij willen verkopen, dus een fatsoenlijke reactie terug krijgen lijkt me waarschijnlijk. Een lijst van helpdesk software vind je in de eerdere topics die ik je gaf. Schrijf bijvoorbeeld de top 10 aan. (een paar emailadressen in het bcc veld copy pasten kost weinig tijd)
Het lijkt idd best wel veel werk, maar je moet er natuurlijk ook wel wat tijd in stoppen. Dat kan ik nog niet opmaken uit deze startpost. Beetje jammer.
Dat is zelfs redelijk standaard: een lijst met vragen / gewenste functionaliteit opsturen naar de leverancier en je krijgt de antwoorden terug van de verkoopafdeling of die mogelijkheid aanwezig is in hun product.
NB: Ik werk zelf voor TOPdesk, dus mijn blik is wel 'gekleurd' natuurlijk.
[
Voor 62% gewijzigd door
Remus op 21-07-2008 17:19
]