Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271451

vr9fxg

n4bvzf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247099

gebruikt vr9fxg

nieuw

uvjtw5
c2mfr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 21:40
Aangezien je bij meerdere items automatisch 30% korting krijgt had ik geen codes nodig. Hierbij wel nieuwe codes om een bijdrage te doen.

Het gebruiken van de codes is erg simpel en levert een snelle besparing op. Een berichtje welke code je hebt gebruikt met minimaal 1 nieuwe code lijkt mij daarom een kleine moeite!

5pcngj
eat2m4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
Net de iPhone 3G body cover besteld. Hier zijn mijn twee codes:
xnvgp5
gcaa44

[ Voor 42% gewijzigd door Morpho op 20-08-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siete
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:24
Heb ook Automatisch korting gekregen vanwege meerdere bestellingen. Dus geen codes gebruikt wel 2 nieuwe voor jullie
pjvhfu
2zu94w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25941

Siete schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:55:
Heb ook Automatisch korting gekregen vanwege meerdere bestellingen. Dus geen codes gebruikt wel 2 nieuwe voor jullie
pjvhfu
2zu94w
Bedankt Siete!

Hierbij twee nieuwe codes:
95k2kj
r6vvya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 25941 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:15:
[...]

Bedankt Siete!

Hierbij twee nieuwe codes:
95k2kj
r6vvya
Twee nieuwe:
uezs99
gp32xr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
Heerlijk topic jongens :*)
wq84tk
bnpmxy

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 12:35
Boeiend schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:51:
Heerlijk topic jongens :*)
wq84tk
bnpmxy
z8y28c
ebzkqa

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Dat betekent, stam + t .

Anoniem: 177524

Toch nog even een ervaring delen met de ik nog niet ben tegengekomen;

Invisible Shield afgelopen week geinstalleerd op witte IPhone; zoals zoveel mensen hing voorkant prima, achterzijde hoop gepruts met lelijke hoeken (ondanks in originele box stoppen om te drogen)

Als het gaat om de krasbestendigheid (waarvoor die uiteindelijk bedoeld is) kan ik alleen maar zeggen dat het een fantastisch produkt is.

Maar Invisible? NO WAY!

-Voorzijde heeft hele kleine ribbeltjes en is niet te vergelijken met het strakke scherm zonder IS, materiaal is tevens best wel stug zeker als je op foto's inzoomt
-achterzijde geeft een wat gelige aanblik van IPhone en is niet te vergelijken met de mooie kleur wit van het toestel zelf

Ik heb alles er weer afgehaald en stop de IPhone gewoon in het stoffen hoesje van mijn vorige HTC Cruise. Dan maar wat voorzichtiger in gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb zelf bij de plaatselijke mac store "BodyGuardz" gekocht (http://www.bodyguardz.com/Apple_iPhone_3G_p/iphone3g.htm).
Is volgens mij het zelfde idee als dit product, en kostte mij 19 euro. Ook voorkant en achterkant bedekt, en enorm kras bestendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Zelf gebruik ik ook de Bodyguardz. Volgens mij wordt er hetzelfde materiaal gebruikt. Dit is dus ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
Ik deel dezelfde mededeling als Dave.

Ik heb mijn IS ongeveer 2 a 3 weken om mijn iPhone gehad. Maar het plastic trok op de een of andere manier stof aan. Ook bij de randen zat stof, waardoor het er gewoon lelijk uit zag. Verder voelde het scherm niet meer normaal aan (door het plastic). Inzoomen op webpages ging ook niet meer gemakkelijk. Bij de home-button zag je ook een lelijke rand, en omdat ik het home-knopje ook beplakt had, zag je bij mij dus 3 randjes...

Ik leef nu zo'n 2 a 3 weken zonder IS. Tuurlijk krast het Apple-logo op de achterkant, maar swa. Dat moet dan maar.

Iedereen die zijn IS eraf haalt, bewaar het IS-plastic! Mocht je van gedachten zijn veranderd, en een nieuwe IS willen, dan heb je levenslange garantie! Je moet wel je oude IS weer opsturen en $4 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272071

zojuist ook een IS aangeschaft voor de Iphone 3G.

Maar mensen mensen. Zullen we gewoon even afspreken dat iedereen die hier een code weg haalt er ook één of twee netjes terug geeft? Ik heb nu zonder kortingscode moeten bestellen omdat een paar van jullie suckers te egoïstisch is geweest om om iets terug te doen. Zou jammer zijn als dit topic dood bloed omdat er niets meer te halen valt.

maar goed kindertjes....laat ik eens t goeie voorbeeld geven (en speciaal geregistreerd om dit te doen)

Twee nieuwe codes voor diegene die een nieuwe plaatst
psgm24
qdcj4w

suc6 ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272112

hier twee nieuwe codes voor ZAGG
32m805

j6wpkf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177524

Voor mensen die toch de IS willen bestellen (ondanks prima krasbestendigheid,was ik nl niet zo tevreden, zie eerdere post); deze code zou onbeperkt bruikbaar moeten zijn;

ctfssk

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73504

32m805 gebruikt.

Hier een nieuwe code gekregen: bdsghy (ik kreeg er maar 1 blijkbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272136

gebruikt: j6wpkf

en hier zijn twee nieuwe:

yw8c50

sjywhp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:43
sjywhp gebruikt, waarvoor dank. :)

Weer twee nieuwe:

mw4jrq
p3bq4s

Ben eens benieuwd hoe makkelijk het aanbrengen nou echt is zodra hij hier is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

p3bq4s

twee nieuwe:

654fpw
h782c9

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
blimmel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:19:
p3bq4s

twee nieuwe:

654fpw
h782c9
654fpw

Twee nieuwe:

rfqxcp
109y4c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 09:18
Ik heb op 11 augustus besteld, en 12 augustus bericht gehad dat de shields waren verstuurd, echter heb ik nog steeds niks binnen. Dit duurt wel erg lang of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
837b3w
5e8jt6

Het is dus gebruikelijk dat je een tweede mail krijgt wanneer het verstuurd is?
Hmm, sinds 13-08 niks meer gehoord, toch even contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

avdwerf schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:28:
Ik heb op 11 augustus besteld, en 12 augustus bericht gehad dat de shields waren verstuurd, echter heb ik nog steeds niks binnen. Dit duurt wel erg lang of niet?
Ik had ze 7-8 besteld en volgens mij eind vorige week binnen...
Dus het duurt wel even voordat die in NL aankomt / bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weijl
  • Niet online
Da.Rock schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:35:
837b3w
5e8jt6

Het is dus gebruikelijk dat je een tweede mail krijgt wanneer het verstuurd is?
Hmm, sinds 13-08 niks meer gehoord, toch even contact opnemen.
5e8jt6

jdbrvn & ctjpfz

[ Voor 75% gewijzigd door weijl op 25-08-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin.pw
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
5e8jt6

jdbrvn & ctjpfz
g004q2 & 5dh3sw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 17:06
hd4kn8 & j9nyrw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

2 nieuwe:
mz14x9
g58shm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

12-8 besteld. Vandaag ontvangen. Wel in een ander doosje dat open was en 2 kleine busjes shieldspray. Zal wel.

Maar wat een ellende om erop te zetten zeg! Heb uiteindelijk bij de achterkant een fohn van mijn vriendin gebruikt om de hoekjes een beetje redelijk te krijgen. Nog niet echt gelukt, maar was het zat. Sowieso ben ik niet zo te spreken over het 'gevoel' van het shield dus grote kans dat ik hem er weer afhaal. Kijk het wel een dagje of wat aan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:36
Shiver23 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:49:
12-8 besteld. Vandaag ontvangen. Wel in een ander doosje dat open was en 2 kleine busjes shieldspray. Zal wel.

Maar wat een ellende om erop te zetten zeg! Heb uiteindelijk bij de achterkant een fohn van mijn vriendin gebruikt om de hoekjes een beetje redelijk te krijgen. Nog niet echt gelukt, maar was het zat. Sowieso ben ik niet zo te spreken over het 'gevoel' van het shield dus grote kans dat ik hem er weer afhaal. Kijk het wel een dagje of wat aan.
wacht dan wel een week of langer..

12 uur niet gebruiken vanwege drogen
4 dagen daarna blijft hij drogen en trekken strepen weg
7-10 dagen word de touchscreen weer soepel en niet zo stroef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Okay, twee weken geleden besteld, nu binnen. Had gisteren juist gemaild dat het niet is aangekomen en er wordt nu een nieuwe verzonden. Erg netjes!

De voorkant zat er zo af, erg netjes, alleen het voelt vreemd en ik zie al stof rond de 'Home Button', waar ik niet goed tegen kan. De achterkant was verschrikkelijk, ze hadden al die zijkanten niet hoeven doen van mij, maar gewoon alleen het grote achterste gedeelte was prima geweest.

Ik heb de achterkant weggegooid, teveel onzin, ik ben er wel zuinig mee. Mocht iemand nu met mijn scherm willen spelen, ze doen maar, daar zit wel een InvisableSHIELD op!

En ook ik kijk het even aan, een week of twee, mocht het niet werken, jammer van die 13 euro, dan gaat het weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
Zijn er nu 2 verschillende skins voor de 3G ?

Ik kreeg een telefoontje van een kennis, of ik de voorkant had bijgeknipt. Ik begreep het niet, want mijn voorkant leg je er zo op (zeg maar op het glas). De kenis beweerd dat hij de voorkant ook over het zilveren gedeelte aan de bonvenkant en onderkant moet plakken.
Ik ga na het weekend naar hem toe om het geheel te bekijken (want ook de achterkant lijkt anders, er zit een soort inkeping in de hoeken).

Of heeft hij de verkeerde gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
ztrezz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:18:
Zijn er nu 2 verschillende skins voor de 3G ?

Ik kreeg een telefoontje van een kennis, of ik de voorkant had bijgeknipt. Ik begreep het niet, want mijn voorkant leg je er zo op (zeg maar op het glas). De kenis beweerd dat hij de voorkant ook over het zilveren gedeelte aan de bonvenkant en onderkant moet plakken.
Ik ga na het weekend naar hem toe om het geheel te bekijken (want ook de achterkant lijkt anders, er zit een soort inkeping in de hoeken).

Of heeft hij de verkeerde gekregen?
zo te horen heeft hij de 2g Iphone versie besteld en/of gekregen.

bij de 2g zit er namelijk wel een randje langs het scherm: http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 21:05
Waarom doen jullie zo moeilijk met het uitwisselen van codes?

Je kan alle psots in dit topic verwijderen, en in de TS deze code zetten: ''ctfssk''
Aangezien die 20% off geeft en onbeperkt te gebruiken is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tales schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

bij de 2g zit er namelijk wel een randje langs het scherm: http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php
Ondanks dat ik de 3G-versie heb gekregen ziet de achterkant er bij mij totaal anders uit dan op de website. Dat kan wel kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
Shiver23 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:00:
[...]

Ondanks dat ik de 3G-versie heb gekregen ziet de achterkant er bij mij totaal anders uit dan op de website. Dat kan wel kloppen?
hehe mijn fout:

2G invisible shield: http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

3G invisible Shield: http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat begreep ik. Maar mijn achterkant ziet er totaal anders uit dan die op die afbeelding van de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
Tales schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Zou kunnen (vraag ik na), maar de achterkant die op deze site bij de 3G staat, is niet overeenkomstig met de versie die ik heb gehad. Op de site zie ik nu ook die inkepingen in de hoeken (en die heb ik niet gehad). Dus het lijtk erop dat ze een aantal aanpassingen hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mijn voorkant piept nu met normaal gebruik. Gaat dat ook nog weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 08-06 18:42

Chiron

Moderator Discord
Net een front shield voor de ipod touch en een full body shield voor de iphone 3g besteld, ik kreeg 2 codes voor 20% off:

1hpmv2

00x4yk

Overigens hoefde ik zelf geen code in te voeren (omdat ik 2 dingen bestelde :?) er ging al 20% af :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik kwam deze tegen voor 20%:

ctfssk

Verder kreeg ik deze na een bestelling, ook 20% korting:
f0k7zw
9mjxg5

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupajane
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 10:14
Bedankt!

Deze twee kreeg ik op mijn beurt:

yhrb4j

0vp18b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
lupajane schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:00:
Bedankt!

Deze twee kreeg ik op mijn beurt:

yhrb4j

0vp18b
Bedankt, ik heb de 2e gebruikt :)

en de twee nieuwe:

pzqrkg

51khf3

[ Voor 8% gewijzigd door Agent-X op 31-08-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Agent-X schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:12:
[...]

Bedankt, ik heb de 2e gebruikt :)

en de twee nieuwe:

pzqrkg

51khf3
Bedankt eerste gebruikt,

hier ook twee:

h3fwgp

zv5td9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 15:47
Zo te zien hebben ze gewoon de IS voor de 3G aangepast. Ik heb zo'n 3 weken geleden mijn IS aangebracht maar er bleken krassen op te zitten. Nu ontvang ik net een vervangende en deze is inderdaad anders. Gelijk even de website gechecked maar het is echt de IS voor de 3G. Nogmaals volgens mij is het positief want het ziet er een stuk minder ingewikkeld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wel relax dat je gewoon een nieuw krijgt bij krassen (zit ook wel in de prijs, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 19:59

pcprutser

No message

ja, je hebt levenslange garantie op het IS, en dat het in de prijs zit, vind ik een beetje kort door de bocht!
Hoesjes voor PMD's zijn tegenwoordig al aardig aan de prijs, dus het zal in dat opzicht een trend zijn ofso.. Maar het IS is niet gewoon plastic, het is door het Amerikaanse leger uitgevonden, en zij zullen het patent ook wel hebben (denk ik zo) dus daar moet ook voor betaald worden, en dan moet er ook nog een winstmarge bijkomen, anders gaan Zagg zo het schip in (in plaats van de shields :p)

En momenteel is de dollar nogal zwak, dus je betaald voor een IS van $25 maar: €17,10 (k merk dat ie weer wat is aangetrokken, paar weken terug heb ik een IS gekocht, voor maar €13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
Sspruijt schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:55:
Zo te zien hebben ze gewoon de IS voor de 3G aangepast. Ik heb zo'n 3 weken geleden mijn IS aangebracht maar er bleken krassen op te zitten. Nu ontvang ik net een vervangende en deze is inderdaad anders. Gelijk even de website gechecked maar het is echt de IS voor de 3G. Nogmaals volgens mij is het positief want het ziet er een stuk minder ingewikkeld uit.
Klopt, ik heb destijds ook een andere ontvangen dan een kennis die het geheel vorige week kreeg. Het was iets makkelijker om de achterkant vast te 'plakken', maar ik ben benieuwd of het beter is. Ik denk dat er tussen de flappen op de hoeken teveel stof aan de randen van skin vast kan gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 13:21

sanzut

It's always christmas time

Ik heb nog een aantal codes liggen.
zbhea5 (one time)
w5ld2u (one time)

Deze verlopen 6-9!
Degene die te laat zijn voor bovenstaande kunnen via retailmenot.com een andere code halen voor 20% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:28

Nakebod

Nope.

sanzut schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:34:
Ik heb nog een aantal codes liggen.
zbhea5 (one time)
w5ld2u (one time)

Deze verlopen 6-9!
Degene die te laat zijn voor bovenstaande kunnen via retailmenot.com een andere code halen voor 20% korting
Dus voor de duidelijkheid: zbhea5 is vervallen

Nieuwe codes:

7fpt01 (one-time-use) Schijnt al gebruikt te zijn, bedankt voor het melden!
6krp9c (one-time-use)
Ik zie geen verloop-datum erbij staan, maar hij zal vast niet voor altijd geldig zijn.

Ik heb hem wel gebruikt voor een HTC Touch Diamond versie, maar de codes zijn gewoon te gebruiken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nakebod op 08-09-2008 14:01 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273022

6krp9c (one-time-use)

yz5pdv

fm82sz

Super dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tussen de codes door nog maar even een gebruikerservaring. Ik heb inmiddels de voorkant er weer afgehaald. De kleine 'bobbeltjes' vond ik behoorlijk vervelend en vooral dat het scherm wat stroever reageerde. Volgens mij is de voorkant van de iPhone van dusdanige kwaliteit dat het scherm niet snel krassen krijgt dus ik vind het wel goed zo. Wat ik wel erg fijn vond is dat er veel minder snel vingerafdrukken op het scherm komen waar je last van hebt.

De achterkant zit er nog op, maar dat moet ik nog even aanzien. Ik had wat hoekjes die niet helemaal vast bleven zitten. Vuil eronder en dat plukt dus niet meer. Dit heb ik voorzichtig weggesneden en dat zat eventjes goed. Alleen merk ik nu dat de onderkant icm de Dock van de 3G zorgt dat het weer iets los komt te zitten. Zo blijf ik snijden en blijft er weinig meer over. Omdat de achterkant veel gevoeliger is voor krassen laat ik deze er voorlopig denk ik wel opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268865

Nog twee codes voor 20% korting:

h7mntx
xv5tbm

(ik heb geen code van dit topic gebruikt bij het bestellen, had nog een code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Anoniem: 268865 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:03:
Nog twee codes voor 20% korting:

h7mntx
xv5tbm

(ik heb geen code van dit topic gebruikt bij het bestellen, had nog een code)
deze werken niet meer,wellicht een idee om even te bedankten/melden wanneer je ze gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Anoniem: 273022 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:46:
6krp9c (one-time-use)

yz5pdv

fm82sz

Super dit topic :)
bedankt,

87j4m9
bj40sv

[ Voor 9% gewijzigd door Agent-X op 05-09-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 14:01
Mijn codes:

- hvrw7z
- wj6vpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
He ff question, ik heb bestelling gedaan op woensdag 20 aug, das dus nu al ruim 2 weken terug. Wat is momenteel de levertijd schatting? Ik vind het nu toch wel erg lang duren. Hebben leverings problemen vanwege stormloop mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Boeiend schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:20:
He ff question, ik heb bestelling gedaan op woensdag 20 aug, das dus nu al ruim 2 weken terug. Wat is momenteel de levertijd schatting? Ik vind het nu toch wel erg lang duren. Hebben leverings problemen vanwege stormloop mischien?
Heb geen direct antwoord maar in allerlei reviews wordt lange levertijd wel genoemd als een zwakte van Shieldzone.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:43
Jammer dat mensen geen nieuwe codes plaatsen (of iig melden dat ze de codes gebruiken) wanneer ze degene die gepost zijn gebruiken. Heeft iemand nog een code over voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:28

Nakebod

Nope.

b00m schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:18:
Jammer dat mensen geen nieuwe codes plaatsen (of iig melden dat ze de codes gebruiken) wanneer ze degene die gepost zijn gebruiken. Heeft iemand nog een code over voor mij?
Zie genoeg codes :+
Alleen idd, als niemand meld dat ze gebruikt zijn kan dat lastig zijn.

Mits niemand de code heeft gebruikt, heb ik er nog 1 over:
Nakebod schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:13:
[...]

Dus voor de duidelijkheid: zbhea5 is vervallen

Nieuwe codes:

7fpt01 (one-time-use)
6krp9c (one-time-use)
Ik zie geen verloop-datum erbij staan, maar hij zal vast niet voor altijd geldig zijn.

Ik heb hem wel gebruikt voor een HTC Touch Diamond versie, maar de codes zijn gewoon te gebruiken :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Helaas, ook al gebruikt.

Edit:
zedzed1 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:03:
[...]

654fpw

Twee nieuwe:

rfqxcp
109y4c
rfqxcp Werkt voor mij :)

Edit 2:

Hierbij mijn codes:

c00mbz
nb3fyq

[ Voor 91% gewijzigd door Raegin op 08-09-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Ik heb een code van bovenin het topic gebruikt.

twee nieuwe:
xt46pf
x0yrfq

[ Voor 149% gewijzigd door blimmel op 08-09-2008 15:05 ]

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
blimmel schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:03:
Ik heb een code van bovenin het topic gebruikt.

twee nieuwe:
xt46pf
x0yrfq
Ik heb xt46pf gebruikt hier zijn weer twee nieuwe:

58bzk4
qw2yds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Sanchezzz schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:25:
[...]

Ik heb xt46pf gebruikt hier zijn weer twee nieuwe:

58bzk4
qw2yds
Ik heb qw2yds gebruikt, hier is een andere nieuwe...heb er eentje al weggegeven,

9bfzv7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Even over de InvisibleShield voor de iPhone 3G zelf.
Ik heb begin augustus besteld deze aangebracht, toen moest er nog wat met de telefoon gebeuren dus mijn Lifetime Guarantee gebruikt.

Wat denk je? Ik krijg een andere (nieuwe?) versie van de InvisibleShield voor de iPhone, deze had geen ronde hoekjes meer (die je om de hoekjes van de telefoon heenslaat). De mute-knop wordt niet meer helemaal omsloten en hij pastte veel beter...

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

boredgeestje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:27:
Even over de InvisibleShield voor de iPhone 3G zelf.
Ik heb begin augustus besteld deze aangebracht, toen moest er nog wat met de telefoon gebeuren dus mijn Lifetime Guarantee gebruikt.

Wat denk je? Ik krijg een andere (nieuwe?) versie van de InvisibleShield voor de iPhone, deze had geen ronde hoekjes meer (die je om de hoekjes van de telefoon heenslaat). De mute-knop wordt niet meer helemaal omsloten en hij pastte veel beter...
cool...hoe kun je gebruik maken van je life time guarantee???
edit: ff de site bekeken voor de guarantee
en ik denk dat jij abusievelijk de iphone 2g shield hebt gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 222093 op 09-09-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik vind wel dat de levering een eeuwigheid duurt. Dit zou echt anders moeten, je laat je telefoon natuurlijk niet thuis liggen, waardoor je als kans op krassen hebt...
Daar moeten ze echt wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 14:35
Boeiend schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:20:
Same here - op 22 augustus besteld. Ook nog niets ontvangen...

Misschien ontvangen we ook helemaal niks - :o

Gravity sucks...

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Anoniem: 222093 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:31:
[...]

cool...hoe kun je gebruik maken van je life time guarantee???
edit: ff de site bekeken voor de guarantee
en ik denk dat jij abusievelijk de iphone 2g shield hebt gekregen.
Ik heb nu deze ontvangen:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Eerder had ik een soortgelijke (die absoluut niet op de 2g versie lijkt) maar dan waren dehoekjes die je moet omklappen afgerond en eindigden in een scherpe punt. Bij de oude werd het simkaart gedeelte ook in één stuk omsloten, dat is nu ook niet het geval...

This post was created with 100% recycled electrons

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

1-0-Ed schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:15:
[...]

Same here - op 22 augustus besteld. Ook nog niets ontvangen...

Misschien ontvangen we ook helemaal niks - :o
Komt wel, die van mij rolde gister in de bus (2,5 week op gewacht) :)

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

heeft iemand nog een kortingscode voor mij?

Sta op het punt om er 3 te bestellen, dus zou mooi zijn...

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

• Boeiend
Ik heb hem ook binnen, bijna 3 weken geduurt. Vindt het ook wel een beetje vaag dat de envelop uit de UK kwam, en niet uit de USA?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Boeiend schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:04:
Ik heb hem ook binnen, bijna 3 weken geduurt. Vindt het ook wel een beetje vaag dat de envelop uit de UK kwam, en niet uit de USA?
Ik denk een distributiecentrum om verzendkosten te besparen ;) Er ging ook maar 81p op ofzo ;)

• Raegin
The FLow schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:39:

Werken deze niet meer?
Ik had er zelf nog een gevonden iets verder terug in het topic.
b00m schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:13:
Edit 2:

Hierbij mijn codes:

c00mbz
nb3fyq

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

The FLow schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:39:

Kreeg je niet vanzelf al die korting als je er 3 bestelt?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-06 08:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Met 2 krijg je volgens mij al korting :)

Anyway hier zijn er 2 van mij:
5fdt47
6c51wv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
nog een code voor iemand :)

3tmp8q

[ Voor 60% gewijzigd door knny op 15-09-2008 13:33 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 09-06 13:22
Heeft er iemand nog een code voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nog 2 :

qry5cz (one time)
x69j00 (one time)

Heb de mijne vandaag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb sinds dit weekend een InvisibleShield op mijn iPhone 3G. Een dag later heb ik de voorkant er al afgehaald, je ziet echt veel meer horizontale strepen, zonde van het mooie scherm. De achterkant voldoet goed en zit stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 09-06 13:22
rxj4q5
9rmf7q

vandaag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 15:13

Blamm

Niet meer Smart

heb er een gebruikt, merci.

2 codes welke ik ontving:
code:
1
2
nyd9sc
5ny0jd

[ Voor 14% gewijzigd door Blamm op 16-09-2008 18:29 ]

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 14:22
Razorfist schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:26:
[...]

heb er een gebruikt, merci.

2 codes welke ik ontving:

nyd9sc
5ny0jd
ik heb de 2e van de twee codes gebruikt en de andere bleek al gebruikt te zijn.

2e nieuwe codes:

5yqkvx
wk58q1

[ Voor 9% gewijzigd door chrisO op 17-09-2008 10:46 ]

Anoniem: 118527

Anoniem: 232205 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:24:
[...]

Thanks, deze heb ik gebruikt.

Hier twee nieuwe:
  • [[s]*]7gkbph[/s]
  • nehbgm
Nu maar hopen dat T-Mobile zich lekker aan die zes weken houdt zodat ik niet in staat ben om er vroegtijdig krassen op te maken :P
Eerste code heb ik gebruikt

Deze heb ik ontvangen:

rzfk10
yszhf8

• Trunksmd
  • Laatst online: 06-06 12:10
Anoniem: 118527 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:05:
[...]

Deze heb ik ontvangen:

rzfk10
yszhf8 -> Deze heb ik gebruikt :)
Mijn codes:

7gwfdk
82k73q

Een vraagje tussendoor: past de iphone met zijn invisibleshield nog in zijn base dock?

Veel plezier ermee :)

[ Voor 13% gewijzigd door Trunksmd op 17-09-2008 18:57 ]

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 01:32
Anoniem: 118527 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:05:
[...]

Deze heb ik ontvangen:

rzfk10
yszhf8
ik heb de doorgestreepte code gebruikt. Ik zal de mijne hier plaatsen zodra ik ze ontvangen heb.

edit mijn codes:
3w4fsx
qxchzj

[ Voor 79% gewijzigd door SeenD op 18-09-2008 22:09 ]

Something something

Anoniem: 170289

SeenD schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:52:
[...]

ik heb de doorgestreepte code gebruikt. Ik zal de mijne hier plaatsen zodra ik ze ontvangen heb.

edit mijn codes:
3w4fsx
qxchzj
Heb 3w4fsx gebruikt. Bedankt!

Mijn codes:
cw2kv0
ybzgcq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 170289 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:32:
[...]

Heb 3w4fsx gebruikt. Bedankt!

Mijn codes:
cw2kv0
ybzgcq
Dank je wel. Ik heb van de bovenstaande cw2kv0 gebruikt. Hier zijn mijn codes:

qzt36y
40715y

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
gtrvhx
qj5xrc

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
chrisO schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:42:
[...]

ik heb de 2e van de twee codes gebruikt en de andere bleek al gebruikt te zijn.

2e nieuwe codes:

5yqkvx
wk58q1
thx!

gkhs8p
k1vgd5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 17:17
qz0gbf

ym50sn

alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-05 22:01
w9xmdk
7f8p6n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58
bksm96

snq806

[ Voor 17% gewijzigd door DeOS op 23-09-2008 10:54 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
beide codes hierboven zijn gebruikt...eentje door mij

hier zijn 2 nieuwe:

p8cwn1
g79zvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274776

mikevanrooijen schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:03:
[...]

hier zijn 2 nieuwe:

p8cwn1
g79zvs
2 nieuwe:

spmyzr
f6pn9q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
hier zijn weer 2 nieuwe:

0yqg8j

sbh163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
Hier weer 2 nieuwe

zm023w
5q1b3h

Dit is mijn 2e invisibleshield. De eerste had ik van mijn Iphone afgehaald, maar daarna krijg je hem er toch niet echt mooi meer op. Het valt me op dat je ook veel minder last hebt van vingerafdrukken wanneer de shield erop zit.

[ Voor 76% gewijzigd door M@cer op 23-09-2008 20:28 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 15:23
Zou iemand toch eens foto's van zijn/haar iPhone willen maken met dit product er op geplakt? En dan nog een vraag, aangezien ik nooit echt in reclamepraatjes geloof maar ondertussen wel een ontzettende boer ben wbt sleutels in broekzakken stoppen... Werkt dit écht tegen dergelijke lompe acties? :)

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
2 nieuwe :)

mj2r6c
xd4jnm
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste