Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

Anoniem: 215982 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:47:
Er staat dat het nu een dag moet drogen maar mag de iPhone dan helemaal niet aanstaan? Oftewel kan ik nu 24 uur niet gebeld worden :( ?
Wel normaal zou het geen kwaad kunnen om die aan te zetten maar die 24h wachttijd terwijl hij nog uit staat is voor alle veiligheid, zodat je geen kortsluiting veroorzaakt.
Ik heb een 20 tal uurtjes gewacht en die dus niet kunnen gebruiken, beter safe than sorry :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 196397 op 02-08-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb hem helemaal niet uitgezet :P Na een half uurtje zit dat shield ook al muurvast als je goed het ovetollige vocht weghaalt met die squeegee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xandrios schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 01:14:
Ik heb hem helemaal niet uitgezet :P Na een half uurtje zit dat shield ook al muurvast als je goed het ovetollige vocht weghaalt met die squeegee :)
Wel voor de IS had ik een gratis shield van mijn case en daar was geen product bij. Wel toen deed ik er (te)veel water over terwijl de iphone op stond en functioneerde nog steeds tip top :) Machtig ding eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Anoniem: 268067 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:02:
Twee nieuwe codes:

hjp6mx
qqpj9v

Bedankt Narf109 voor de andere code :)
Beiden zijn gebruikt. 2 nieuwe:

r3462q
aqc5vq

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 07:03
Even kort mijn ervaring.
Die hoekjes kreeg ik na een uur nog niet goed. Ik heb uiteindelijk de iPhone in een boterhammen zakje gedaan met veel elastiek erom. Dat werkte voor mij. Nu zit alles erop!
Afbeeldingslocatie: http://www.alexb.net/invisibleShield.jpg

Misschien dat dit ook voor andere mensen handig is!

Succes,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215982

muhehhe superhandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215982

Anoniem: 196397 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:06:
[...]

Wel normaal zou het geen kwaad kunnen om die aan te zetten maar die 24h wachttijd terwijl hij nog uit staat is voor alle veiligheid, zodat je geen kortsluiting veroorzaakt.
Ik heb een 20 tal uurtjes gewacht en die dus niet kunnen gebruiken, beter safe than sorry :)
12 uur gewacht en nu toch maar aangezet alles werkt perfect :p

Merk alleen wel dat je de shield niet moet rekken om op ze plaats te krijgen want de twee boven hoekjes zijn nu niet echt mooi :( op de voorkant heb ik ook 1 plekje en hoop dat wegtrekt vanzelf netals de 3 bubbeltjes op de achterzijde die zijn opgelost in de nacht :)

Verder voelt ie inderdaad stroever aan dus minder glijkans. Maar écht invisible is de IS niet wat mij betreft. Mjaaa het gaat om de bescherming en dit is tot nu toe de meest nette oplossing. Jammer dat ze niet een soort van device of iets hebben om de IS er echt perfect op te krijgen want het blijft een kansspel denk ik voor een iemand om de IS er goed op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 06:47
Code aqc5vq van Zwerver is gebruikt. Twee nieuwe:

lxnqww
zpzf2p

Mooi initiatief, zo helpen we elkaar :)

[ Voor 42% gewijzigd door Pheno79 op 02-08-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 18:49

Padvinder

doet z'n best

Ik heb code zpzf2p van Pheno79 gebruikt, waarvoor dank.

2 nieuwe codes:
jbjwd2
rjd925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 15:52

pcprutser

No message

zo mijn shield zit op m'n iPod Classic, kan ik hem na het weekend eindelijk gebruiken... ik heb op de achterkant wat 'waterzakjes' zitten, er zit van die spray in, gaat me teveel moeite kosten om eruit te halen. Ik ben allang blij dat hij er netjes opzit :D op een paar foutjes na..

Ik kijk wel hoe die waterzakjes opdrogen... Er zitten een paar vuil deeltjes op, maar who care's (ik in elk geval niet ;))

Owja nog een tip: Als je shield uit meerder losse plaatjes bestaat, leg de buitenkanten dan niet tegen elkaar! Na een tijdje zitten ze aan elkaar vast en krijg je ze heeel moeilijk van elkaar! Hierdoor is het kleine knopje van m'n iPod Classic ver****t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-07 14:50

lasharor

7 december 2004

Tip!

Ik zag net in een reactie iets over Regenboog achtige strepen op het(?) schield, dit kom door vettigheid vlak op het scherm, goed poetsen doet dan dus wonderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

2 codes:

lc97rw
e73wg2

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb de 22e een mail gekregen dat ze verzonden zouden worden. Ik blij, maar ik heb nu nog steeds niets... Duurt dat zo lang? Of is dit inderdaad niet normaal?

edit:
Oh wacht, dat is nog geen 2 weken geleden... Wat gaat de tijd langzaam momenteel ;(
Ik hoop dat ze snel komen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 03-08-2008 13:37 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:31:
Ik heb de 22e een mail gekregen dat ze verzonden zouden worden. Ik blij, maar ik heb nu nog steeds niets... Duurt dat zo lang? Of is dit inderdaad niet normaal?

edit:
Oh wacht, dat is nog geen 2 weken geleden... Wat gaat de tijd langzaam momenteel ;(
Ik hoop dat ze snel komen :)
Best een mailtje versturen dat je die nog niet hebt ontvangen. Kan zijn dat die zoek is geraakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

24 juli besteld en betaald, 28 juli verzonden, 28 augustus (! maand later dus!) was ie binnen. Doosje was - netjes - opengemaakt (douane misschien? er zit vloeistof in tenslotte?) Nou het gadget zelf nog... :|

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 03-08-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
Anoniem: 232049 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:36:
24 juli besteld en betaald, 28 juli verzonden, 28 augustus (! maand later dus!) was ie binnen. Doosje was - netjes - opengemaakt (douane misschien? er zit vloeistof in tenslotte?) Nou het gadget zelf nog... :|
Of het was voor een heel ander item, of je bent in de war met de datum (of helderziend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

idd! 28 augustus moet zeg maar nog komen ;) of het was 1 jaar geleden (A)

Maar als het zo lang duurt, dan zou ik gewoon een mailtje naar IS sturen! Bij mij hebben ze toen een 2e shield er achteraan gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-07 11:42
Deze heb ik zojuist gebruikt;

ctfssk

(btw; i used google "zagg code voucher" )

Wat ik me trouwens afvroeg; kan je de gehele protector er wel weer afhalen mocht daar behoefte aan zijn? Of heb je dan lijmresten etc?

[ Voor 44% gewijzigd door brsm op 04-08-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

iSneaker schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:38:

ctfssk

Wat ik me trouwens afvroeg; kan je de gehele protector er wel weer afhalen mocht daar behoefte aan zijn? Of heb je dan lijmresten etc?
heb je geen nieuwe codes gekregen??? please share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:00

reiker

dan jij!

iSneaker schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:38:

ctfssk

Zoals al eerder genoemd, en ook op de zagg-site staat :) je kunt de invisibleSHIELD er gewoon afhalen, zonder dat er lijmresten achterblijven. Het enige nadeel is dat je je shield niet weer ergens op kunt plakken. Je zult dan een nieuwe moeten kopen...

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06 11:16
Heb er net 1 gekocht voor me Samsung TouchWiz (oops... Apple topic >:) )

Anywayz, 2 codes gekregen:
fpzxyc
6gw2cs

Dit was trouwens de code die ik heb gebuikt: pcworld20

Hier handige site, mochten de codes in de tussentijd al gebruikt zijn:
http://www.retailmenot.com/view/zagg.com

Greetz

[ Voor 10% gewijzigd door JorzoR op 04-08-2008 11:04 ]

Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 14:25
Noxa schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:21:
Mijne is de 28e geshipped. Heb em tans nog niet ontvangen. Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen?
Ik heb em vandaag binnen gekregen. Net er mee zitten vechten. Wat een klus zeg! :/
Maar heb het voor elkaar. Ik heb een klein chirurgisch mesje gebruik om stukjes in te snijden en mooi over elkaar heen te strijken. De hoekjes zijn nog steeds wat rommelig maar hij zit nu in z'n originele dozen onder een paar dikke boeken. Hopen dat die randjes nog een beetje samengeperst worden. Voor zover ik het nu kon zien zag het er wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:56
Verleden week binnengehad tijdens mijn vakantie.

Verdomme moeilijk om goed te doen, en het slaagt tegen.

De achterkant heb ik er niet aangekregen omdat ik de hoeken er niet aan kreeg, na een uur heb ik het kolerig opgegeven. De voorkant was gemakkelijk, enkel heb ik blijkbaar te hard geduwd met het bijgelverde stickje en is deze uitgerokken waardoor ik dus strepen in mijn shield heb ( en niet op de iPhone )

MAAR het stoort mij dat het gat van mijn "Home" button groter is dan mijn knop zelf, waardoor de shield duidelijk zichtbaar is, EN - vooral belangerijk - mijn telefoon nu nog vuiler word. Blijkbaar zie je nu alles nog duidelijker van vuile vingers, oorvet etc...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-07 09:34
Zojuist ook maar 1 aangeschaft voor de iPhone 3G.
Kreeg 2 nieuwe codes: e3zdz3 | vdd82x
Voor mij werkte techound1, die schijnt voor iedereen onbeperkt bruikbaar te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06 23:31
tc982 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:19:
Verleden week binnengehad tijdens mijn vakantie.

Verdomme moeilijk om goed te doen, en het slaagt tegen.

De achterkant heb ik er niet aangekregen omdat ik de hoeken er niet aan kreeg, na een uur heb ik het kolerig opgegeven. De voorkant was gemakkelijk, enkel heb ik blijkbaar te hard geduwd met het bijgelverde stickje en is deze uitgerokken waardoor ik dus strepen in mijn shield heb ( en niet op de iPhone )

MAAR het stoort mij dat het gat van mijn "Home" button groter is dan mijn knop zelf, waardoor de shield duidelijk zichtbaar is, EN - vooral belangerijk - mijn telefoon nu nog vuiler word. Blijkbaar zie je nu alles nog duidelijker van vuile vingers, oorvet etc...
Zelfde probleem, ik kreeg de achterkant niet goed en na meerdere malen mij geduld hervonden te hebben toch gefrustreerd het irritante ding eraf gescheurd en in de prullenbak gesmeten :X :+

Voorkant is wel goed gelukt, maar idd de uitsparing voor de home button had wat strakker gemogen.

Belangrijkste is dat het scherm beschermt is, de achterkant ga ik op deze manier beschermen: skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-07 08:55
Gisteren avond bij AH volgende gehaald :+
Microvezel doekjes,
Latex handschoenen.

Nu wachten hoe me iPhone uit reparatie komt en dan bevestigen :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Hoera! Anderhalve week na ontvangst van m'n iPhone arriveerde vandaag m'n invisibleSHIELD.
Meteen mezelf opgesloten in de badkamer. Het bad laten volopen met heet water (stoom! = geen rondzwevende stofdeeltjes), m'n handen gewassen met Dreft (vetvrij! = geen vieze vingerafdrukken), m'n iPhone gepoetst en plakken maar...

De voorkant ging inderdaad heel soepel. Ook de home-button keurig beplakt.
Voor de achterkant is maar een tip: GEDULD. In totaal ben ik een uur bezig geweest denk ik. Eerst de achterkant goed neerleggen/schuiven en dan wachten tot dat een beetje vastzit. Daarna voorzichtig beginnen aan de zijkanten en veel geduld hebben totdat het droog genoeg is om te plakken. Geduld, geduld en nog eens geduld...
Zowel de voor- als de achterkant zitten er heel keurig op. Een paar miniscuul kleine streepjes op de achterkant bij de hoeken, maar ik verwacht dat dat nog weg trekt in de komende 48 uur.

Nu braaf een dag in de doos (en af en toe checken of alles nog op de juiste plek zit).
Morgenochtend mag ie er weer uit, dan heeft ie zo'n 20 uur gehad om te drogen. Lijkt me wel voldoende...

De iPhone voelt heel stevig aan dankzij de invisibleSHIELD (stevig op een prettige manier dus!).
Niet zo glad meer, maar met een beetje body.

Het grote voordeel van de invisibleSHIELD vind ik dat ik 'm nu makkelijker aan iemand laat zien. Zelf weet ik dat ik er voorzichtig mee ben (heb tot vandaag ook nog steeds het beschermplastic eromheen gehad) en ik vind het zonde als een ander (per ongeluk) een kras op m'n iPhone maakt. Met de invisibleSHIELD erop kan ik de iPhone gerust door iemand laten uitproberen, zonder bang te hoeven zijn voor krassen.

@ To_Tall: ik weet niet of latex handschoenen echt heel prettig zijn... zorg iig dat ze nat genoeg blijven, anders plakken ze aan het IS vast en dan scheuren je handschoenen waarschijnlijk en dat wil je niet hebben natuurlijk... Mij lijkt het niet praktisch. Als je zorgt dat je handen vetvrij (Dreft!) zijn voordat je begint en goed nat blijven tijdens het proces, dan krijg je ook geen vingerafdrukken te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Phoniac op 05-08-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 20:23
JorzoR schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:03:
Anywayz, 2 codes gekregen:
fpzxyc
6gw2cs
Net besteld.

Bovenste code gebruikt. De onderste code was al gebruikt.

Nieuwe codes:
dre967
94cadg

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb die van m'n iPod Classic vandaag binnengekregen.
Ik ben inderdaad lang bezig geweest voor hij goed zat.
Een grote tip:
als je een deel erop hebt gedaan en goed heb gelegd, WACHT dan gewoon even vijf minuten (ga iets anders doen :P ) en ga dan pas met je squeegee aan de gang. Dan verschuift hij veel minder en gaat het veel beter.
Ik zal morgen even wat foto's maken.

Ik had mijn iPod al een tijdje en er zaten dus al wat krasjes op, dat is wel jammer, want die zie je best goed.

Maar mede daarom ga ik er nu alvast één bestellen voor m'n iPhone. Ik bestel er meteen twee (want een famililid wil er ook één), dus als iemand uit de omgeving van Tilburg of Eindhoven er ook één wil, kunnen we er drie tegelijk bestellen, dan krijgen we nog 10% extra korting (dus 30% in totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Laatst online: 30-06 11:16
Heb er weer een gekocht, weer 2 codes voor jullie:

s2yfh2

melc3r

;)

[ Voor 23% gewijzigd door JorzoR op 05-08-2008 22:43 ]

Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Laatst online: 10-07 13:18
Heb even een vraag.
Zit op youtube rond te kijken en ik zie ook de Bodyguardz protector en lees dat die wat meer dekt.
Alleen is dit van hetzelfde matriaal of is de IS beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Laatst online: 17:09
Vandaag ook m'n IS binnen gekregen (2 weken totaal geduurd)

Voorkant heb ik alvast gedaan, die was vrij simpel, even goed je handen wassen en vetvrij maken, iphone goed oppoetsen, handen even inspuiten met die oplossing, loshalen van 't vel, goed inspuiten, er op plakken en even goed op de plek schuiven, HEEL voorzichtig met de squeegee gladgestreken (leek bijna niet nodig) en hij zit voorop heel mooi..

Achterkant ga ik even bij daglicht morgen doen ofzo, maar die vind ik minder belangrijk, als m'n scherm maar niet krast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Wunk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:59:
Vandaag ook m'n IS binnen gekregen (2 weken totaal geduurd)

Voorkant heb ik alvast gedaan, die was vrij simpel, even goed je handen wassen en vetvrij maken, iphone goed oppoetsen, handen even inspuiten met die oplossing, loshalen van 't vel, goed inspuiten, er op plakken en even goed op de plek schuiven, HEEL voorzichtig met de squeegee gladgestreken (leek bijna niet nodig) en hij zit voorop heel mooi..

Achterkant ga ik even bij daglicht morgen doen ofzo, maar die vind ik minder belangrijk, als m'n scherm maar niet krast :)
Ik heb hem de 22e besteld en ook vandaag binnengekregen. Ik heb de voorkant en achterkant inmiddels erop hoewel het mij flink wat tijd heeft gekost. Voor ging makkelijk en ziet er perfect uit. Achter is vooral met die flaps bijna niet netjes te doen.

Ik ga het iig opnieuw proberen achter morgen, naar mijn mening het belangrijkste. Voor ga ik eraf halen. Het originele scherm is van glas, en mijn iphone 2G heeft het daarop ook een jaar zonder krassen uitgehouden.

Daarnaast voelt het ding nu (vooral op het scherm ivm touch) een stuk goedkoper aan. Dat de achterkant wat "stroever" is en wat minder makkelijk uit de hand glijdt is een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

20% off one-time-use discount codes:

zrmnpm

ww6p5l

[ Voor 87% gewijzigd door Tha BasZ op 06-08-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:46
Onderste van Tha Basz gebruikt (tnx), 2 nieuwe codes

- vtc327
- lr3smw

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 06-08-2008 10:24 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 12:37
Onderste van Jozz gebruikt:
Hier twee nieuwe;

85efx5
gqdrjb

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

De mijne ook net binnen, duurde vrij lang inderdaad. Ook mijn verpakking was al eens duidelijk geopend. Denk inderdaad Douane die af en toe een steekproef doet of er wel in zit wat er in hoort te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 11:16

thirdeye

tool

Deze gebruikt!

De nieuwe codes:
94pphz
ds5xb9

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 21:39
Heb erook 1 besteld , hier 2 nieuwe codes :

f9399r
c2henx

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
Hier weer twee nieuwe :)

lvs2qj
xr5ddt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Vraagje ik wil ook bestellen alleen welke moet ik kiezen de upgrade of full body coverage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213195

t5apn9
xq7arl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Slash500 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:25:
Vraagje ik wil ook bestellen alleen welke moet ik kiezen de upgrade of full body coverage ?
wat je zelf wil ;)
de full body coverage zal het hele apparaat bedekken,
de upgrade/back coverage is voor de achterkant
en de front coverage is alleen voor de voorkant!

Maar het is met de huidige dollarkoers niet duur om full body te gaan ;)
2 weken geleden heb ik voor een full body €13,10 betaald ;) voor dat bedrag heb je hem in huis en wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Heb nu ook dus gekocht :D

codes

x4rbdb
5pdary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Laatst online: 17:09
Ik ben er nog niet over uit of ik 'em op de voorkant laat zitten, de display is een stuk stroever en lijkt een stuk minder te reageren.., ik kijk nog even een week of twee aan of 't plastic wat gladder gaat worden, zo niet dan laat ik 't alleen op de achterkant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:12
Wunk schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:10:
Ik ben er nog niet over uit of ik 'em op de voorkant laat zitten, de display is een stuk stroever en lijkt een stuk minder te reageren.., ik kijk nog even een week of twee aan of 't plastic wat gladder gaat worden, zo niet dan laat ik 't alleen op de achterkant zitten.
Dat vond ik ook op het begin, na een paar dagen werd het bij mij een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackjack21
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb net x4rbdb van Slash500 gebruikt.

2 nieuwe codes:
e9e32h
yfw6pu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siete
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 23:25
Besteld, nieuwe codes:
tnmukm
jjdm24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigris
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 21:29
Bestel en nieuwe codes
hd2vz5
qtk7m7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegZ
  • Laatst online: 11-07 17:24
gebruikt: hd2vz5

nieuwe codes:

y6mdvq
z2ycpp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-07 11:42
Ik had ook nog codes ongebruikt;

qztlh8

2tkvtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Reactie met betrekking tot de geopende verpakkingen :)

De Douane doet zoiets niet. Indien de douane of andere overheid instantie wel jouw pakje openmaakt. Om te controleren wat er inziet omdat de scanners er niet uitkomen. Dan zal er een brief bijgesloten worden dat het paketje open is geweest.

Lijkt er op dat ZAGG een distributie centrum heeft in de UK. Vanuit hier worden de eu paketen verscheept.

Uk heb een Sena case gekocht. en shipping ging uit de states moet een shipping label hebben. proformanota. e.d. en die zitten op het ZAGG product ook niet.

[ Voor 0% gewijzigd door To_Tall op 10-08-2008 00:35 . Reden: spel check ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

To_Tall schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:12:
Reactie met betrekking tot de geopende verpakingen :)

De Doane doet zoiets niet. Indien de doane of andere overheids instntie wel jouw pakje openmaakt. Om te controleren wat er inziet omdat de scanners er niet uitkomen. Dan zal er een brief bijgesloten worden dat het paketje open is geweest.

Lijkt er op dat ZAGG een distrebutie centrum heeft in de UK. Vanuit hier worden de eu paketen verscheept.

Uk heb een Sena case gekocht. en shipping ging uit de states moet een shipping label hebben. proformanota. e.d. en die zitten op het ZAGG product ook niet.
Na het ontcijferen van het mooie Nederlands (niet...) heb je inderdaad gelijk, ik vond het al steeds zo raar dat 81pence voldoende is om bij mij thuis te komen :s en dan staat er ook nog een dame op de postzegel...

En inderdaad, het afzender label zegt ook: United Kingdom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
hehe.. mijn nederlands Sorry :P iets te snel aan het typen geweest.

Ja ik lees hier steeds.. Mijn pakje is open geweest zal wel door de doane zijn geweest.

Meest voornamelijke is dat voor ZAGG goedkoper is om de shield te verschepen in grote gatale naar distrubutie centerum, de doosjes ja. dat is wel vaag. misschien dat doosje de lange reis niet volhoud?

Of bij ZAGG maken ze de doosjes open om het product in doos te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Gebruikt:
z2ycpp

Nieuwe codes:
lcy5lm
pzzmvr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 16:47

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik heb er drie in de aanbieding...leef je uit :P

cry2mw
vh537e
8w6q86

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.iphoneclub.nl/...september-kortingsacties/
lees post over Invisble Shield (3e post), 15% korting: "Als je de kortingscode iphoneinca invoert bij je bestelling wordt de korting berekend..."

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 10-08-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Zojuist 8w6q86 gebruikt van 'tymiek'! Voor 13,29 euro ben ik klaar! :)

Hier weer twee nieuwe code's, enjoy!

fs53md
8ue3vk

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 97369 op 10-08-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 232049 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:55:
http://www.iphoneclub.nl/...september-kortingsacties/
lees post over Invisble Shield (3e post), 15% korting: "Als je de kortingscode iphoneinca invoert bij je bestelling wordt de korting berekend..."
Waarom zou je dat willen je krijgt toch 20% koting als je een kortings code gebruikt???
en je kan maar 1 kortings code gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:22
Anoniem: 97369 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:18:
Zojuist 8w6q86 gebruikt van 'tymiek'! Voor 13,29 euro ben ik klaar! :)

Hier weer twee nieuwe code's, enjoy!

fs53md
8ue3vk
Ik heb de onderste gebruikt! Erg bedankt :D

hier 2 nieuwe:
zblpee
3pjr7t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96602

heb hier geen code kunnen vinden die werkt dus "iphoneinca" gebruitk voor 15% bedankt voor de info!

Hier weer twee nieuwe voor 20%

gfsy92
5d9stx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Omdat ik mijn Sim-tray door midden heb en een vervanging net zoveel kost als zo'n shield toch maar eentje besteld. (Of plak je dat stuk niet af en heb ik nog steeds een bovenkantje wat er uit blijft vallen? :X )

Hierbij 2 codes voor de liefhebber. De meesten hierboven werkten niet, maar toch eentje gevonden die het deed.

7d5nm3
ybq59x

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 11-08-2008 11:05 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246023

Shiver23 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:56:
Omdat ik mijn Sim-tray door midden heb en een vervanging net zoveel kost als zo'n shield toch maar eentje besteld.

Hierbij 2 codes voor de liefhebber. De meesten hierboven werkten niet, maar toch eentje gevonden die het deed.

7d5nm3
ybq59x
de eerste gebruikt. Hier twee nieuwe:

mtj3uj
qjrzf7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

ik heb de mijne besteld en hij zou 28 juli verzonden worden..
Is hij gewoon verdwenen in de post, of duurt het zo lang tot hij hier aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149259

Anoniem: 246023 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:03:
[...]

de eerste gebruikt. Hier twee nieuwe:

mtj3uj
qjrzf7
6ducrj
bbxj97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:52

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

mtj3uj gebruikt,

twee nieuwe:
gs3nbm
gfebnu

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

gfebnu gebruikt

nieuwe:

tgntyt
8bbjq7

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 127386 op 11-08-2008 12:43 . Reden: niet quoten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-07 09:24
cosmoOo schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:22:
mtj3uj gebruikt,

twee nieuwe:
gs3nbm
gfebnu
fkvesg
df2bqj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72356

new:
csp6cw
pd6ac3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:14
Nog twee 20% codes:

jmsqvl
ygp4sb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247099

hoi,

Ik heb paar dagen geleden een witte iphone gereserveerd bij t mobile :)
Maar ik vroeg me af of de invisible shield erg opvalt bij de witte versie? Dan kan ik mischien een andere skin overwegen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 11-07 18:49

Padvinder

doet z'n best

Tip: mocht je een invisible shield bestellen, bestel dan alleen de voorkant voor de iPhone. Die zit er binnen no-time op, zonder bubbels, stof of wat dan ook (je hoeft echt niet met je iPhone onder de douche btw).

De achterkant is een regelrechte RAMP. Om de opening voor de simkaart vrij te houden moet je 'm zo ver naar boven schuiven dat ie een klein stukje over de volume-zachter knop valt. En de hoeken kloppen gewoon niet imho.

Voorkant ziet er bij mij erg netjes uit, is meteen minder gevoelig voor vette vingers. En ach, die achterkant kijk ik toch nooit naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Anoniem: 247099 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:03:
hoi,

Ik heb paar dagen geleden een witte iphone gereserveerd bij t mobile :)
Maar ik vroeg me af of de invisible shield erg opvalt bij de witte versie? Dan kan ik mischien een andere skin overwegen.

Alvast bedankt
Als je hem goed aanbrengt valt ie nauwlijks op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb de full-body's voor de PSP en de Nokia N82. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb echter op de PSP alleen de schermprotectie geplaatst en op de N82 alleen de voor- en achterkant. De zijkanten helemaal niet.
Op de PSP ga ik _misschien_ de rest nog doen, als ik zin heb. Het gaat echter niet vanzelf en ik maak me zorgen over het overtollige vocht. Dat kan niet goed zijn voor het apparaat.Misschien dat ik iets teveel gespoten heb, maar dat werkt wel het beste voor een bubbel-vrije laag.

Maar als het eenmaal zit, zie er er helemaal niets van (sterker nog, de krasjes die ik al op de N82 had zitten lijken verdwenen!). En je kunt mensen laten verbazen door je telefoon aan het raam te hangen :+

Wel mooi, trouwens. Ik had een stukje dat ik over had van de N82 achterop een CD geplakt om het met een schaar tekeer te gaan. Resultaat na het verwijderen van de bescherming: CD helemaal onder de krassen behalve op het plekje waar de InvisibleShield zat! Het werkt dus echt!
Alleen met een schaar prikken en dan met grote druk krassen leverde nog een beschadiging op. Maar dat is volgens mij normaal (en zal i.r.l. niet snel voor komen).

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 13-08-2008 01:50 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 02-07 06:47
De PSP-bodykit is lastig iig, ik heb het gisteren binnen gekregen, maar ik vind het niet echt mooi passen, dus dat heb ik er weer afgehaald. Het ging mij eigenlijk toch meer om het scherm, dus geen ramp. van het schermlaagje merk je iig niets, echt mooi spul is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:56:
Omdat ik mijn Sim-tray door midden heb en een vervanging net zoveel kost als zo'n shield toch maar eentje besteld. (Of plak je dat stuk niet af en heb ik nog steeds een bovenkantje wat er uit blijft vallen? :X )

7d5nm3
ybq59x
gebruikt thanx

nieuw
bu35q8

1 hou ik zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Laatst online: 13-06 08:29

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

D'r komen hier ook vuile leechers zeg, alle code's al opgebruikt.

iphone3g doet iig wat :S

"qztlh8" gebruikt... post zo nieuwen...

[ Voor 35% gewijzigd door jopiek op 13-08-2008 11:17 ]

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jopiek schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:14:
D'r komen hier ook vuile leechers zeg, alle code's al opgebruikt.
gewoon blijven proberen totdat je 1 vind, maar inderdaad..ze moeten zich schamen . stelletje cheapo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Laatst online: 13-06 08:29

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Anoniem: 222093 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

gewoon blijven proberen totdat je 1 vind, maar inderdaad..ze moeten zich schamen . stelletje cheapo's
yups, dus als je deze code's gebruikt, iig gewoon ff eentje weer hier neerzetten!!!!

code: rdq8sl
code: 9xn2q8

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jumpski
  • Laatst online: 06-07 19:18
jopiek schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:21:
[...]

yups, dus als je deze code's gebruikt, iig gewoon ff eentje weer hier neerzetten!!!!

code: rdq8sl
code: 9xn2q8
Thanks jopiek!
Ik heb de onderste code gebruikt en hierbij weer twee nieuwe:

9d9clv
xtdpxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 11-07 19:12
jumpski schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:51:
Ik heb de onderste code gebruikt en hierbij weer twee nieuwe:

9d9clv
xtdpxx
Thanks jumpski,

ik heb de onderste gebruikt xtdpxx

Hier twee nieuwe:
wkzza5
rrxyx4

De codes zijn trouwens maar 30 dagen geldig (dat had nog nergens zien staan).

Nu maar wachten tot ze binnen zijn, dan kan mijn lelijke silicone case eraf (welke ik echt butt vind, want er gaat ook nog eens allerlei rotzooi tussen zitten).
Hij lijkt op deze, maar dan van iAcc: http://store.apple.com/nl...ries/cases&mco=MTI3OTE2MA

[ Voor 29% gewijzigd door RedHead op 13-08-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14144

RedHead schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Thanks jumpski,

ik heb de onderste gebruikt xtdpxx

Hier twee nieuwe:
wkzza5
rrxyx4

De codes zijn trouwens maar 30 dagen geldig (dat had nog nergens zien staan).

Nu maar wachten tot ze binnen zijn, dan kan mijn lelijke silicone case eraf (welke ik echt butt vind, want er gaat ook nog eens allerlei rotzooi tussen zitten).
Hij lijkt op deze, maar dan van iAcc: http://store.apple.com/nl...ries/cases&mco=MTI3OTE2MA
Bedankt RedHead!
Ik heb je onderste gebruikt: rrxyx4

Twee nieuwe:
f2x5et
trp2mk
:9

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 18:26
Anoniem: 14144 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:27:
[...]

Bedankt RedHead!
Ik heb je onderste gebruikt: rrxyx4

Twee nieuwe:
f2x5et
trp2mk
:9
Beide codes inmiddels niet meer bruikbaar. Bedankt voor diegene die te lui zijn om iets terug te geven...

Code die ik gebruikt heb (onbeperkt?):
techound1

Codes ontvangen:
2kns84
xmznpp

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 18:53
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:57:
[...]

Codes ontvangen:
2kns84
xmznpp
nieuwe codes ontvangen :
7qwv7t
llpnln

• Executor16
  • Niet online
Ik heb 2 setjes gekregen per ongeluk :)

Gaan die dingen lang mee zodat ik hem kan verkopen, of zal ik hem als reserve houden?

Anoniem: 97369

Hoe lang kan een levering duren, ik heb geloof ik maandagavond besteld? En gisteren kreeg ik een mailtje dat ze verscheept gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-07 12:54
Hoi een code gebruikt(7qwv7t), hier 3 nieuwe:

9wrxjb

xt5pvr

nsrk6q

[ Voor 5% gewijzigd door remanus op 15-08-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Anoniem: 97369 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:18:
Hoe lang kan een levering duren, ik heb geloof ik maandagavond besteld? En gisteren kreeg ik een mailtje dat ze verscheept gaan worden...
Volgens mij een week levertijd want ik had 8e bericht dat het verstuurd is en ik heb ze nu binnen.

Nu nog wachten op de iPhone zelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztupid
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04 13:11
Thanks voor de code ! (gebruikt: nsrk6q)

Nieuwe codes:

8hqkhv

aktxhp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Twee nieuwe:

mztrtx
aztzj7

beide nog 20 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Heb er nog twee btw:
kj4j75
bbcqwp

Nog 20 dagen geldig beide :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

gebruikt: bbcqwp (bedankt he!)

nieuw:
d5hr9q
xb6a8v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211601

airliner schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:07:
gebruikt: bbcqwp (bedankt he!)

nieuw:
d5hr9q
xb6a8v
Ik heb ze gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 23:33

B2

wa' seggie?

gebruikt : mztrtx (thx!!)

Twee nieuwe :

vregvd
gyxbx5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-07 10:14
gyxbx5 gebruikt (THX B2).

Hier zijn weer twee nieuwe:

2kxywj
3rlwjx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Het zou mij niet verbazen als je de codes uit de allereerste paar eens pagina's probeert waarvan niet vermeld is dat ze gebruikt zijn.... Vanaf het begin kwam er met elke gebruikte code 2 nieuwe voor in de plek. Dus moet er ergens een overschot zijn, die mogelijk aan het begin nog niet helemaal opgeleeched is.....?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 17-08-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:31
Dankje Dreamer :)

Gebruikt: 2kxywj

Nieuw:

m8nu3d
avbplv

[ Voor 3% gewijzigd door Tales op 17-08-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Heeft iemand nog een voorkant over, die ik kan overkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211601

2 nieuwe hier
tn4w7b
4vr4fw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayC
  • Laatst online: 06-06 23:03
Hier zijn er nog twee: