Hoera! Anderhalve week na ontvangst van m'n iPhone arriveerde vandaag m'n invisibleSHIELD.
Meteen mezelf opgesloten in de badkamer. Het bad laten volopen met heet water (stoom! = geen rondzwevende stofdeeltjes), m'n handen gewassen met Dreft (vetvrij! = geen vieze vingerafdrukken), m'n iPhone gepoetst en plakken maar...
De voorkant ging inderdaad heel soepel. Ook de home-button keurig beplakt.
Voor de achterkant is maar een tip: GEDULD. In totaal ben ik een uur bezig geweest denk ik. Eerst de achterkant goed neerleggen/schuiven en dan wachten tot dat een beetje vastzit. Daarna voorzichtig beginnen aan de zijkanten en veel geduld hebben totdat het droog genoeg is om te plakken. Geduld, geduld en nog eens geduld...
Zowel de voor- als de achterkant zitten er heel keurig op. Een paar miniscuul kleine streepjes op de achterkant bij de hoeken, maar ik verwacht dat dat nog weg trekt in de komende 48 uur.
Nu braaf een dag in de doos (en af en toe checken of alles nog op de juiste plek zit).
Morgenochtend mag ie er weer uit, dan heeft ie zo'n 20 uur gehad om te drogen. Lijkt me wel voldoende...
De iPhone voelt heel stevig aan dankzij de invisibleSHIELD (stevig op een prettige manier dus!).
Niet zo glad meer, maar met een beetje body.
Het grote voordeel van de invisibleSHIELD vind ik dat ik 'm nu makkelijker aan iemand laat zien. Zelf weet ik dat ik er voorzichtig mee ben (heb tot vandaag ook nog steeds het beschermplastic eromheen gehad) en ik vind het zonde als een ander (per ongeluk) een kras op m'n iPhone maakt. Met de invisibleSHIELD erop kan ik de iPhone gerust door iemand laten uitproberen, zonder bang te hoeven zijn voor krassen.
@ To_Tall: ik weet niet of latex handschoenen echt heel prettig zijn... zorg iig dat ze nat genoeg blijven, anders plakken ze aan het IS vast en dan scheuren je handschoenen waarschijnlijk en dat wil je niet hebben natuurlijk... Mij lijkt het niet praktisch. Als je zorgt dat je handen vetvrij (Dreft!) zijn voordat je begint en goed nat blijven tijdens het proces, dan krijg je ook geen vingerafdrukken te zien.
[
Voor 10% gewijzigd door
Phoniac op 05-08-2008 14:30
]