- Heeft iemand het setje al gebruikt, zo ja wat zijn de bevindingen?
- Trekt alles echt zo snel stof aan, of valt het wel mee?
- Kan je alles laten opdrogen en later verdergaan?
- Hoe gemakkelijk is het geheel weer te verwijderen?
- Zijn er al mensen die de IS hebben vastgezet?
- Heb je daarvoor de originele verpakking gebruikt om de achterkant netjes te krijgen, of die 'palming' techniek?
- Ben wel benieuwd wat het beste resultaat geeft
- Ja; zie verder
- Op de plekken waar geen IS zit lijkt het harder te gaan; maar verder heb ik niet veel last van stof.
- Ik denk het wel
- Bij het plaatsen: heel makkelijk; een paar dagen later: weet ik niet.
- Ja dus :-)
- Beide
- Ik heb het idee dat als je goed de 'palming' techniek toepast, dit voldoende zou moeten zijn. :-) En als je klaar bent kun je je iPhone dan lekker in zijn originele verpakking laten rusten.
Mijn ervaringen:
Na 13 dagen wachten was mijn IS binnengekomen. (ik had een f*ck-up gemaakt in het adres

)
Ik ben begonnen met het creëren van een stofvrije ruimte (de badkamer) door de douche lekker aan te zetten; uit eindelijk weet ik niet of dit echt veel heeft geholpen.
Alle spulletjes lekker klaargezet zodat ik goed kon werken.
Mijn handen goed gewassen (Je kunt ook latex handschoenen aan doen) en begonnen met het vet vrij maken van de iPhone door met een licht vochtige doek erover heen te gaan.
De frontcover met veel spray bespoten. deze ging niet in een keer er goed op, maar was er makkelijk weer a te halen.
De tweede keer was veel beter.
Helaas is hierdoor wel wat stof onder de cover gekomen; maar ik heb er geen last van.
De backcover is een stuk lastiger dan de front. het handigst is om ervoor te zorgen dat je cover eerst goed over de powerknop, headphone en volumeknoppen krijgt. Als dat eenmaal goed zit; lift de cover ook goed voor de rest van de achterkant.
De hoekjes zijn indederdaad erg vervelend maar,
Tip: Heb veel geduld!
Dan komt het helemaal goed. De hoeken moeten bijna droog zijn, en dan blijft de cover ook veel beter plakken :-) helaas duurt dit even, en als je ongeduldig wordt, dan zal het iniedergeval niet goed gaan.
Helaas lukte het me niet om ze helemaal goed te krijgen waardoor de cover iets gevouwen uitstak.
deze uitstekende stukjes, heb ik maar met een nagelschaartje weggeknipt.
De test:
Twee dagen later gooide een vriend bier over de iPhone heen

en liet ik hem per ongeluk op de stenen vallen... Er zit geen krasje op, plakt niet en doet het nog steeds
Even met een doekje erover heen, en weg is de rotzooi (ja, ook geen last meer vette vingers)
Ook doe ik nu de iPhone al een paar dagen in dezelfde zak als waar mijn sleutels inzitten; just to prove a point ;-)
Een prima product!
Meer foto's
[
Voor 9% gewijzigd door
srblackbird op 30-07-2008 01:31
. Reden: extra plaatje ]