AMD Phenom II 955 @ 3.64Ghz cpu-z validation, HD4870 @ 800/1000
Kan iemand mij vertellen wat de kosten nu zijn inclusief verzendkosten én korting.
En een link waar jullie ze besteld hebben zou ook heel mooi zijn.
Ik heb deze gevonden: http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php
Is dat de juiste?
Hoe lang duurt het voordat je ze in huis hebt?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Have Fun Funske
Anoniem: 260396
- Waar kan ik hem het beste bestellen, rekening houdende met leveringstijden en prijs?
- Werkt het echt zo goed als beweerd wordt? Tevreden? Of zijn er betere alternatieven?
De laatste keer dat ik een bestelling heb geplaatst was op 17 September, toen betaalde ik 14.50 Euro (hangt af van de wisselkoers die PayPal gebruikt) zal inmiddels wel ietsje goedkoper zijn aangezien de Euro weer aan het stijgen is tov de Dollar.funske schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:30:
Prima topic!!
Kan iemand mij vertellen wat de kosten nu zijn inclusief verzendkosten én korting.
En een link waar jullie ze besteld hebben zou ook heel mooi zijn.
Ik heb deze gevonden: http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php
Is dat de juiste?
Hoe lang duurt het voordat je ze in huis hebt?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
De levertijd is zover ik weet nu minimaal 2 weken
Bestellen kan enkel op www.zagg.com zover ik weet (correct me if I am wrong)Anoniem: 260396 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:24:
Ik zit er over te denken om zo'n IS te bestellen voor mijn aankomende Ipod Touch 2G. Een paar vraagjes (lijken op die van bovenstaande user):
- Waar kan ik hem het beste bestellen, rekening houdende met leveringstijden en prijs?
- Werkt het echt zo goed als beweerd wordt? Tevreden? Of zijn er betere alternatieven?
het aanbrengen van de IS is een taak waar je veel geduld voor moet hebben, vooral de achterkant met z'n vele uitsteksels zal je geduldigheid af en toe flink op de proefstellen...
[ Voor 29% gewijzigd door chrisO op 26-09-2008 10:18 ]
Ik heb de mijne vorige week besteld, maar ik heb verder geen tracking iets gezien en ook orderstatus op de website. Hebben andere mensen wel iets dergelijks gehad/?
Something something
Ik heb van de laatste 2 bladzijden alle codes geprobeerd en er is er niet 1 meer die werkt.
Je zou toch zeggen dat als elke keer dat er 1 code gebruikt 2 nieuwe voor in de plaats komen, dan zouden er toch veel meer codes moeten zijn die werken.
Kom mensen, als je een code gebruikt hebt, zet er dan ook 2 nieuwe voor in de plaats
Have Fun Funske
ik had nog 2 codes liggen (zijn van eind augustus en ik weet niet of ze nog werken....)funske schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:20:
Jammer dat er mensen zijn die alleen maar profiteren van dit topic.
![]()
Ik heb van de laatste 2 bladzijden alle codes geprobeerd en er is er niet 1 meer die werkt.
Je zou toch zeggen dat als elke keer dat er 1 code gebruikt 2 nieuwe voor in de plaats komen, dan zouden er toch veel meer codes moeten zijn die werken.
Kom mensen, als je een code gebruikt hebt, zet er dan ook 2 nieuwe voor in de plaats
1bys96
rhmz8v
Dank je voor je reactie.chrisO schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:53:
[...]
ik had nog 2 codes liggen (zijn van eind augustus en ik weet niet of ze nog werken....)
1bys96
rhmz8v
Ik heb ze geprobeerd, maar kreeg geen extra korting (ik heb er 2 besteld en kreeg zo ook 20% korting).
Dus heb ik ze toch maar besteld.
En hier zijn mijn 2 codes:
2mscfq
860qn9
Vers van de pers.
Ik hoop dat jullie er meer succes mee hebben.
Have Fun Funske
Dankje, en hier weer 2 nieuwe:funske schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:05:
[...]
Dank je voor je reactie.
Ik heb ze geprobeerd, maar kreeg geen extra korting (ik heb er 2 besteld en kreeg zo ook 20% korting).
Dus heb ik ze toch maar besteld.
En hier zijn mijn 2 codes:
2mscfq
860qn9
Vers van de pers.
Ik hoop dat jullie er meer succes mee hebben.
cyx9z2
zmn41d
CrashOne schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:03:
Ik heb sinds dit weekend een InvisibleShield op mijn iPhone 3G. Een dag later heb ik de voorkant er al afgehaald, je ziet echt veel meer horizontale strepen, zonde van het mooie scherm. De achterkant voldoet goed en zit stevig.
Tales schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:51:
[...]
wacht dan wel een week of langer..
12 uur niet gebruiken vanwege drogen
4 dagen daarna blijft hij drogen en trekken strepen weg
7-10 dagen word de touchscreen weer soepel en niet zo stroef
[ Voor 4% gewijzigd door DeOS op 29-09-2008 15:43 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Anoniem: 232049
Het opplakken:
Het opplakken was vóór geen enkel probleem, je moet het plakje plastic natsprayen met bijgeleverde spuitbus. De plakkaten plastic bleven ook erg strak aan mijn vingertoppen (handschoenen) plakken, waardoor ik erg zat te trekken en te klooien met het loskrijgen van mijn vingers om op te plakken. Door de vellen goed nat te sprayen glijdt 'ie gemakkelijk en is keurig te positioneren (...) Na een paar minuten zit 'ie muurvast! Luchtbelletjes veeg je er gemakkelijk meteen uit met bijgeleverd dingetje.
De achterkant was een kriem. Verschrikkelijk lastig om de hoekjes goed te krijgen en om precies om de knoppen en openingen heen te werken. Om de knoppen en openingen heen positioneren lukte me uiteindelijk wel, maar de hoekjes niet. Ik heb 3 van de 4 hoekjes eraf geknipt omdat ik het niet voor elkaar kreeg de plooien waarmee de hoekjes aan het grote vel vastzitten, weg te werken.
Tip: werk in een stofvijre ruimte (iemand poste eens als tip de badkamer, maar ik vond dat ik daar te weinig licht kreeg) met goed daglicht. Je ziet dan elk stofje die je nog snel kunt wegvegen voor het plakken. Ook handschoenen is een pré, dan krijg je geen vinger afdrukken op je toestel of je plastic tijdens het opplakken.
Gebruik:
Het oppervlak van het scherm blijft schoner en droger waardoor hij minder 'sticky' aanvoelt als zonder IS. Glijden gaat nu een stuk gemakkelijker! Ik zie van de IS nagenoeg niets, iig geen storende effecten. Ook geen nadelig effect op de aanraakgevoeligheid. Ik heb de telefoon nog niet in een (broek)zak gestopt om eens te kijken of het echt werkt en dat ga ik ook niet doen
Edit:
Die horizontale strepen zie ik ook soms/af en toe. Ik vind ze niet storend en niet genoeg opvallen. Daarnaast moet je inderdaad een paar dagen wachten voor dat dat echt weg is. Grappig dat jij de achterkant goed vond zitten en de voorkant niet. Ik had juist de neiging om de achterkant er weer af te gooien omdat ik de plooien in de hoekjes er niet uit kreeg. Toen dacht ik: beter de achterkant behalve de hoekjes beschermd dan helemaal niets.CrashOne schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:03:
Ik heb sinds dit weekend een InvisibleShield op mijn iPhone 3G. Een dag later heb ik de voorkant er al afgehaald, je ziet echt veel meer horizontale strepen, zonde van het mooie scherm. De achterkant voldoet goed en zit stevig.
Edit2:
Ik had trouwens ook last van de scherpe rand van het zwart/blauwe plastic aan de zijkanten (tegen het chromen randje aan) zo scherp dat ik mijn vinger er aan open kon halen. Die rand is nu nét bedekt geraakt door de IS waardoor de scherpe rand niet meer voelbaar is..
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 29-09-2008 16:16 ]
"Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is Amber and I appreciate the opportunity to assist you.
Your order was received on September 18, 2008 and was shipped the next business day. During the checkout process, you selected to have your item shipped via Free Shipping. Orders shipped using this service can take six to ten business days for delivery to Netherlands .
Please note that orders shipped via this method do not have POD (Proof of Delivery) or tracking numbers associated with them.
Thank you for choosing the invisibleSHIELD. We appreciate your business!"
En vandaag ook in de post mn invisible shield pakketje.
Ik ga m zaterdag opplakken, en ik maak er ook wel een video van, misschien hebben mensen er wat aan
Something something
Hierbij 2 nieuwe codes;
mg9sx4
3hbt14
Heb 3hbt14 gebruikt. Andere is ook al gebruikt. Dank, HansHawkEye schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:47:
Dank aan de mensen in dit topic!
Hierbij 2 nieuwe codes;
mg9sx4
3hbt14
Nieuwe: dfyqsc
Andere bewaar ik voor mn Diamond!
[ Voor 9% gewijzigd door Hans001 op 02-10-2008 10:20 ]
Leuk, Maar post jij dan ook effe 2 kortings codesGiant87 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:22:
ook één fullbody voor touch 1st gen besteld. iphoneinca code werkt nog steeds! (20%korting):D
3d8w6v
even melden als je hem hebt gebruikt, en ook minstens 1 nieuwe adden natuurlijk
Weet er iemand wat de beste manier is om die kleine vezels er af te krijgen en opnieuw toe te passen?
Vooraan is alles goed, behalve dan ook 1 puntje dat wel goed zichtbaar is.
Of nieuw pakketje bestellen?
^ zojuist gebruikt, thx!Executor16 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:37:
heb nog een code over:
3d8w6v
even melden als je hem hebt gebruikt, en ook minstens 1 nieuwe adden natuurlijk
nieuwe codes:
hvjn4t
5xfwbd
Zelf gooi ik de volgende in de grabbelbak: 3ntwfc
Veel plezier ermee en laat ff weten wanneer je hem gebruikt hebt.
... en oranje! :P
Anoniem: 146820
Bij deze gebruikt!iNSaNe-oNe schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:01:
^ de laatste van de 2 gebruikt, waarvoor dank!
Zelf gooi ik de volgende in de grabbelbak: 3ntwfc
Veel plezier ermee en laat ff weten wanneer je hem gebruikt hebt.
Hier twee nieuwe codes:
qf30g8
81bk6f
Zolang de mensen die codes gebruiken nieuwe codes posten is dit een briljant topic
Opnieuw aanbrengen nadat hij is "uitgedroogd" gaat niet lukken. Je zit dus inderdaad vast aan een nieuwe.jverdeyen schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:05:
Mijn invisibleshield op mijn witte iphone zit vanachter onder het stof.
Weet er iemand wat de beste manier is om die kleine vezels er af te krijgen en opnieuw toe te passen?
Vooraan is alles goed, behalve dan ook 1 puntje dat wel goed zichtbaar is.
Of nieuw pakketje bestellen?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Ook 2 nieuwe:
2km1xt
j97dgt
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Post eens normaal..lasharor schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:39:
[...]
Leuk, Maar post jij dan ook effe 2 kortings codes
Daarnaast is niemand verplicht zijn codes hier neer te gooien.
Hier een nieuwe code: dftgmv
http://yor.minitroopers.com
Foutje van mijn kant, bleken in de bevestigings mail te staan:Giant87 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:00:
[...]
Post eens normaal..Ik had uitgevinkt dat ik geen aanbiedingen en zooi wilde ontvangen, dus ook geen codes gekregen.
xztrv7
dj5vz1
dj5vz1 net gebruikt, ook mijn dank daarvoorGiant87 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:22:
[...]
Foutje van mijn kant, bleken in de bevestigings mail te staan:
xztrv7
dj5vz1
Twee nieuwe codes:
nyhbx1
3v2gcd
[ Voor 5% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 07-10-2008 09:54 ]
Ik zou ook graag gebruik maken van de zelfde korting die in dit topic word aangeboden, dit topic heeft geen bestaans recht als jij er codes van af plukt en vervolgens ggeen codes terug post.Giant87 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:00:
[...]
Post eens normaal..Ik had uitgevinkt dat ik geen aanbiedingen en zooi wilde ontvangen, dus ook geen codes gekregen.
Typisch geval van "ike ike ike en de rest kan stikken..."
2fm5tk
5ck6g1
geen codes uit dit topic gebruikt aangezien mijn pa er ook een had gekocht en heb een code van hem gebruikt
Bovenstaande code gebruikt.Yor schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:09:
2km1xt net gebruikt, waarvoor dank!
Hier een nieuwe code: dftgmv
Hier twee nieuwe:
y01hkp
wz6hn9
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
En toch blijft het een vrijwillige bijdrage. Ik had bijvoorbeeld geen codes van mensen gebruikt, alleen die algemene 20% korting code (iphoneinca). En als je even beter leest zie je dat ik mijn codes wel geplaatst heb.lasharor schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:42:
[...]
Ik zou ook graag gebruik maken van de zelfde korting die in dit topic word aangeboden, dit topic heeft geen bestaans recht als jij er codes van af plukt en vervolgens ggeen codes terug post.
Typisch geval van "ike ike ike en de rest kan stikken..."
Lijkt mij verder vrij menselijk dat je bijvoorbeeld eerder de codes aan vrienden zou geven dan aan lurkers op een google indexed forum, maargoed. Laten we er maar over ophouden.
1gfk3b
wyb3ct
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
hierbij 2 nieuwe voor jullie:
7p5sjc
hcj61b
nieuw:
bhwp5y
jfpn67
Super actie dit mensen!
[ Voor 8% gewijzigd door GreenStuff op 10-10-2008 09:01 ]
Panasonic TX-P55VT60 | Pioneer VSX-828-K | Mede8er MED600X3D
Eentje gebruikt bedankt. En hier twee nieuwe.GreenStuff schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:00:
hcj61b is gebruikt, bedankt!
nieuw:
bhwp5y
jfpn67
Super actie dit mensen!
4f6zhg
nxj2gh
2 nieuwe codes:
rxfnw0
9m54zk
Zoef
[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 16-10-2008 10:57 ]
Had het bij een maat gezien en was meteen verkocht, mijn IS ging er gelijk vanaf
Iedereen natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik wil het alleen even meegeven als tip! Hier in de buurt zijn er iig al een aantal in de plaats van de invisible shield gekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Executor16 op 16-10-2008 01:32 ]
Goh nu al binnen, dat is snelAtlas schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:02:
Net besteld met de code iphoneinca (welke dus nog steeds werkt)
Ook 2 nieuwe:
2km1xt
j97dgt
Had alleen de voorkant besteld, krijg ik de complete kit

Naja ook goed
vanavond eens tijd nemen om hem erop te plakken.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik ook de voorkant besteld en kreeg ook de hele kit!Atlas schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:16:
[...]
Goh nu al binnen, dat is snel
Had alleen de voorkant besteld, krijg ik de complete kit
Naja ook goed
vanavond eens tijd nemen om hem erop te plakken.
Goeie tip voor de rest die hem wil bestellen. Maar ja ik ben nu blij met die van Brando.
Heb nu dus een hele IS kit in de verkoop, nieuw, check marktplaats.
hier twee nieuwe codes:
wszg7t
ngp4c8
thnx voor de codeMichel242186 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:05:
besteld met de code van iphoneinca
hier twee nieuwe codes:
wszg7t
ngp4c8
net ook even de full set besteld
zodra ik mijn codes binnen krijg post ik ze hier ook
0dkfny
b6z8v5
t9ymvk
48hgm2
Ik ga deze ook eens proberen, heb nu met 2 IS behoorlijk ruzie gehad... Misschien gaat het met deze beter.Executor16 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 01:30:
Ik wil de pret hier niet bederven, maar heb sinds 2 dagen mijn invisible shield vervangen voor een Brando Ultraclear Screenprotector. Op Ebay voor 9 euro incl verzending (of pdashop voor duur). En ik wil deze voor de voorkant echt iedereen aanraden!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Merci. Nog 2 codes die jullie kunnen gebruiken:
123dsn
5yh004
$4,99 korting op een full body zelfde korting als de iphoneinca code trouwens.
[ Voor 56% gewijzigd door HeyDude op 18-10-2008 11:19 ]
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Helemaal mee eens, ik zou een IS-achtig folie nooit op mijn scherm plakken (wel op achterkant). Brando screen protectors werken erg goed.Executor16 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 01:30:
Ik wil de pret hier niet bederven, maar heb sinds 2 dagen mijn invisible shield vervangen voor een Brando Ultraclear Screenprotector. Op Ebay voor 9 euro incl verzending (of pdashop voor duur). En ik wil deze voor de voorkant echt iedereen aanraden!
Zoef
De voorkant gaat super, mak als een lammetje en ziet er goed uit!
Maar....
De achterkant.....wat een hel. Ding is gewoon te klein om full-body coverage te bieden over de metalen rand. Ook de kleine stripjes voor boven en onder, jonge, wat een gemiste kans.
Ben ik de enige die er zo over denkt?
Van harte bedankt!HeyDude schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:14:
[...]
Merci. Nog 2 codes die jullie kunnen gebruiken:
123dsn
5yh004
$4,99 korting op een full body zelfde korting als de iphoneinca code trouwens.
Mijn twee codes die jullie mogen misbruiken:
sqgwx9
8wv1m7
Anoniem: 117499
Mijn nieuwe codes zijn:
* 6bfgs4
* 7scqtn
thanks!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 117499 op 28-10-2008 07:38 ]
Hierbij 2 nieuwe:
dbtz6q
cx8mwn
webOS all the way!
Anoniem: 232713
Bij mij ging het prima. Gewoon niet zo stressen en overdreven doen met de douche aanzetten en dat soort spul.Yor schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:10:
Net dat ding erop gedaan:
De voorkant gaat super, mak als een lammetje en ziet er goed uit!
Maar....
De achterkant.....wat een hel. Ding is gewoon te klein om full-body coverage te bieden over de metalen rand. Ook de kleine stripjes voor boven en onder, jonge, wat een gemiste kans.
Ben ik de enige die er zo over denkt?
Ik heb gewoon zoals in de filmpjes te zien is goed ingesprayd met de vloeistof, leg de opening mooi rond de camera en dan naar je gevoel de shield recht op je iphone leggen. Gaat prima.
Mijn shield is alleen kapot aan het gaan. Hij scheurt rond de hoekjes. Ik gebruik 'm dan ook intensief maar het is wel jammer.
Nog steeds geen foto (Om me te overtuigen)Jermaine schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:28:
Zou iemand toch eens foto's van zijn/haar iPhone willen maken met dit product er op geplakt? En dan nog een vraag, aangezien ik nooit echt in reclamepraatjes geloof maar ondertussen wel een ontzettende boer ben wbt sleutels in broekzakken stoppen... Werkt dit écht tegen dergelijke lompe acties?
Ééntje gebruikt en ook 2 terug:
rpyh93
7wzqx4
Heb nu voor €3,20 een full body cover voor iPod Nano 2G besteld
7wzqx4 = gebruiktpposthoorn schreef op maandag 03 november 2008 @ 00:24:
[...]
Ééntje gebruikt en ook 2 terug:
rpyh93
7wzqx4
Heb nu voor €3,20 een full body cover voor iPod Nano 2G besteld
2 terug: kfndw0 en y2rm1z
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 04-11-2008 16:33 ]
Nou droog je traantjes maar (niet zeker wetend of je van de foto's alsnog moet huilen)Jermaine schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:41:
[...]
Nog steeds geen foto (Om me te overtuigen)... Niemand?

en nog meer pica's in full size:
http://www.foto-uploaden....5fa322d17311aa6555455.jpg
http://www.foto-uploaden....389db080948409a7954b4.jpg
http://www.foto-uploaden....8cf22845243747c243a6d.jpg
http://www.foto-uploaden....92a0aff6bbe63d8023131.jpg
http://www.foto-uploaden....5425f2ed3bd39575dca93.jpg
http://www.foto-uploaden....3240101589de45147c328.jpg
http://www.foto-uploaden....a6d1e2ac4857ca34d035f.jpg
http://www.foto-uploaden....f681dc3f46c8280c663a5.jpg
http://www.foto-uploaden....3bf807bf3a50076c800b0.jpg
bij deze foto naar de bovenkant van het scherm, bij de balk met de klok kijken, daar zie je 2 a 3 kleine streepjes:
http://www.foto-uploaden....9b5650b8cdef1d17216b6.jpg
http://www.foto-uploaden....5fa678f280dee725c479f.jpg
Edit: ben de tel kwijtgeraakt bij het uploaden, kan een dubbele tussen zitten
IS zit er nu 2~3 maandjes op.
Zoals je zult zien, zijn de hoekjes bij mij mislukt bij het opplakken en heb ik er 3 van de 4 af moeten knippen. Sowieso krijgt het stof na verloop van tijd toch wel de overhand aan de randjes en bij zwakke plekken (zoals de hoekjes dus) begint de sticker aan de randjes stof te verzamelen en los te laten. Bij de voorkant, however, gebeurt dit zo te zien nog niet. De achterkant haal ik er niet af, want hij beschermt nog prima, hoewel het er niet meer uit ziet. Over de voorkant heb ik geen klachten; ik zie heeeel af en toe een klein verticaal streepje (komt door de 'vergroting' of 'kristaleffect' (noem het maar even zo) van de sticker op het schermlicht. Ik kon daar geen goede foto van maken. Het stoort mij in ieder geval niet.
Ik vind het Super folie dit spul, heb het net dus besteld voor mijn iPod Nano 2e gen. Zolang je geen moeilijke afmetingen hebt (zoals bijv. de nano 2e, 4e gen) die de iPhone en iPod Touch 2e gen wel hebben is er geen kunst aan met het opplakken volgens mij.
Edit: ik zie nu bij het terugkijken van mijn eigen foto's dat ik zowaar 3G bereik heb gehad op dat moment! Dat heb ik nog niet vaker meegemaakt. Nou fantastisch dus, als ik dus maar aan tafel bij het raam ga zitten heb ik 3G bereik
[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 09-11-2008 10:08 ]
Anoniem: 222093
y2rm1z= gebruikt.Anoniem: 232049 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:57:
[...]
7wzqx4 = gebruikt
2 terug: kfndw0 en y2rm1z
nieuwe:
ny4jc8 en 956zx2
Klopt, de verbeterde grip en het feit dat je de Iphone "achteloos" in je broekzak kunt vervoerenAnoniem: 232049 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:03:
[...]
Ik vind het Super folie dit spul [...]
is een waar genot.
Het stofhappen en de loslatende randjes bovenaan: daar ben ik niet zo blij mee (2 weken in gebruik).
Tip: ik heb trouwens ooit uit een samenkoop actie een A4tje van een soortgelijk spul gekocht
voor 22 euro. Wel zelf op maat knippen en het is m.i. iets dikker.
De Nintendo DS en PSP varen er wel bij!
Nieuw
1: vdyt72
2. t1845f
Anoniem: 232548
- scqkdf
- c1gd0k
Ps. er staat dat je rekening moet houden met een verzendtermijn van 3 weken (!). Is dit echt zo of gaat dit normaal veel sneller?
Wel leuk: Ik bestelde een PSP-slim en een Omnia shield. Heb er mooi een spray bijgenomen voor 2 dollar wat mij 30% totaal-korting opleverde!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 232548 op 10-11-2008 13:45 ]
Binnen een week had ik het spul binnen en je krijgt netjes een email met de status...Anoniem: 232548 schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:36:
Ps. er staat dat je rekening moet houden met een verzendtermijn van 3 weken (!). Is dit echt zo of gaat dit normaal veel sneller?
Bij het invoeren krijg ik steeds de melding dat ik geen in aanmerking komend product heb, maar dat lijkt me toch sterk?
[ Voor 168% gewijzigd door Ramquin op 14-11-2008 12:16 ]
Het kan zijn dat de codes dan al gebruikt zijn?Ramquin schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:10:
Gelden deze codes niet voor een Apple iPod touch 2nd Gen (Full Body) shield?
Bij het invoeren krijg ik steeds de melding dat ik geen in aanmerking komend product heb, maar dat lijkt me toch sterk?
Welke gierige Nederlander heeft wel mijn codes gebruikt maar geen nieuwe codes geplaatst?
Moet nog iets extra's hebben maar dat moet nu dus zonder korting.
Iemand die er nog ééntje heeft? Moet graag via DM!
Nop, want dat krijg ik de melding dat de code niet langer meer geldig is.Anoniem: 232548 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:51:
[...]
Het kan zijn dat de codes dan al gebruikt zijn?
Maar als iemand nog een code heeft liggen waarvan hij/zij zeker weet dat die nog geldig is hoor ik het graag, just to be sure
Zojuist gechecked en gedubbel-checked:Ramquin schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:03:
[...]
Nop, want dat krijg ik de melding dat de code niet langer meer geldig is.
Maar als iemand nog een code heeft liggen waarvan hij/zij zeker weet dat die nog geldig is hoor ik het graag, just to be sure
iphoneinca
Werkt (nog) gewoon!
De voorkant erop plakken ging zonder moeite, en zit er ook netjes op.
De achterkant ging stuk moeilijker, en is na 2 pogingen ook maar de prullenbak in gegaan.
De randjes bleven maar niet plakken, ook na ze 10 minuten te laten drogen en ondergrond droog te hebben gemaakt.
Maar de voorkant zit er goed op, en daar ging het om dus
Jij hebt dus ook shields (meervoud) besteld?TerminalNL schreef op woensdag 19 november 2008 @ 06:59:
Gisteren kreeg ik de shields binnen, had alleen voor kant besteld maar kreeg gewoon de full cover.
De voorkant erop plakken ging zonder moeite, en zit er ook netjes op.
De achterkant ging stuk moeilijker, en is na 2 pogingen ook maar de prullenbak in gegaan.
De randjes bleven maar niet plakken, ook na ze 10 minuten te laten drogen en ondergrond droog te hebben gemaakt.
Maar de voorkant zit er goed op, en daar ging het om dus
Hoe kreeg jij die binnen, via de pakket post of gewoon door de brievenbus?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Wooldoor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:18:
Heeft er nog iemand een kortingscode?
Anoniem: 232548 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:21:
[...]
Zojuist gechecked en gedubbel-checked:
iphoneinca
Werkt (nog) gewoon!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Die zaten in een doosje die weer in een bubbel envelop zat. Zouden denk ik ook wel 2 doosjes inpassen.
En hij beschermt echt geweldig, en onzichtbaar!
(Had de mijne toch maar voor 25,- op Ebay gekocht omdat ik haast had)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 232548 op 20-11-2008 18:06 ]
Dat is denk ik toch echt de foto, neem maar op mijn woord aan dat hij niet merkbaar zijn glans verliest!Anoniem: 232548 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:35:
Ziet er niet verkeert uit Ramquin! Alleen lijkt het wel of de voorkant zijn glans/weerspiegeling op de voorkant verloren is?
En hoe zit het dan met die "lifetime free replacements" oid?Anoniem: 232713 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:27:
[...]
Mijn shield is alleen kapot aan het gaan. Hij scheurt rond de hoekjes. Ik gebruik 'm dan ook intensief maar het is wel jammer.
-= edit =-
Never mind. Gewoon ge-ordered.
[ Voor 9% gewijzigd door Martkrui op 23-11-2008 11:29 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Voor de voorkant kun je ook beter een echte screenprotector gebruiken (bv. Brando maakt hele goeie). De invisible shields hebben een wat stroeve sinaasappelhuid die niet mooi is op je scherm en waar je vingers niet prettig overheen glijden. Ik begrijp niet dat iemand dat op z'n scherm wil hebben.Anoniem: 232548 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:35:
Ziet er niet verkeert uit Ramquin! Alleen lijkt het wel of de voorkant zijn glans/weerspiegeling op de voorkant verloren is?
Voor de achterkant is een IS of concurrent (bv. Best Skins Ever) wel prima geschikt, daar is het stroeve ook prettig.
Zoef
Dit probleem had ik ook. maar na nog een keer bestuderen zie ik dat alsnog de korting ervan af is gegaan. Ik denk dat dit bij jou ook gewoon is gebeurd!Martkrui schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:09:
Volgens mij snap ik het niet helemaal. Ik heb bij ZAGG zo'n iPhone 3G full body protection ding in m'n shopping cart gegooid, en toen allerlei codes geprobeerd, maar krijg "There are no qualified items in your shopping cart."
-= edit =-
Never mind. Gewoon ge-ordered.
Hier nog 2 stuks:
mjf5dk
1yvcg9
[ Voor 92% gewijzigd door Rob1106 op 23-11-2008 16:54 ]
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Doe ik iets fout?

Ben ik niet met je eens. Ik vind het oppervlak van de IS prettiger perfect/glad genoeg. Mijn ervaring is juist dat wanneer je een IS erop hebt zitten, vet en vuil niet gemakkelijk blijft zitten, waardoor je relatief gemakkelijk blijft 'vegen' met je vinger. Toen ik nog geen IS had, zat ik de hele dag dat scherm schoon te vegen omdat het vet geworden was en niet meer lekker gleed. Dat is verleden tijds sinds de IS. Ik heb overigens geen ervaringen met Brando of andere merken folie.Zpottr schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:56:
[...]
...De invisible shields hebben een wat stroeve sinaasappelhuid die niet mooi is op je scherm en waar je vingers niet prettig overheen glijden. Ik begrijp niet dat iemand dat op z'n scherm wil hebben.
...
Inderdaad ziet het er wat sinaasappelhuid achtig uit, maar daar voel ik niets van.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 24-11-2008 17:35 ]
Tijnisch schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:07:
Ik probeer een discount te krijgen op mijn full body IS voor de ipod touch 2G, maar ik krijg dus ook die foutmelding en geen indicatie dat er een bepaald bedrag van het totaal is afgegaan.
Doe ik iets fout?
[afbeelding]

Blijkbaar wel dus, want ik krijg gewoon de korting...
I suck with uploading pictures
Verder wacht ik nu al sinds de 11e op mijn bestelling. Beetje jammer dus..
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 232548 op 24-11-2008 23:00 ]
heb maar even een mailtje gestuurd.
[ Voor 17% gewijzigd door Michel242186 op 26-11-2008 13:36 ]
Ik wacht ook al een tijdje, maar kreeg één dag na mijn bestelling wel bericht dat het product verzonden was. Was dat bij jou ook het geval?Michel242186 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:32:
Ik wacht al sinds 22-10-2008 op mijn shield...meer mensen die zoo lang hebben moeten wachten?
heb maar even een mailtje gestuurd.
rc1nx3
En nu komt het grappige....weken zit ik op mijn shield te wachten en wat gebeurt er gisteren? Valt de Iphone uit mijn zak op straat....1 hoek is toch nasty beschadigd.I have scheduled a reshipment of the Apple iPhone 3G (Full Body), which should ship out in the next 1-2business days to the following address:
Your order will be shipped via Royal Mail Airmail. Orders shipped using this service can take 2-6 business days to be delivered and do not have tracking numbers associated with them.
Since we will be shipping to you for the second time and we fully expect all invisibleSHIELDs to reach their destination, if the original invisibleSHIELD order we sent you ever arrives, please send it back to us at the following address:
ZAGG Inc.
C/O: EU614101
3855 S. 500 W. Suite B
Salt Lake City, UT 84115
Bah.
Trouwens, eerlijk gezegd heb ik het idee dat ze helemaal de eerste shipping niet versturen. Ik ben zo her en der eens na gaan vragen op forums en letterlijk iedereen die ik erover sprak moest een beroep doen op een tweede shipment. Deze zijn dan wel allemaal aangekomen.
Maar goed, service lijkt goed, maar het is 0,0. Royal Mail Airmail is namelijk UK en ik heb al van meerdere gehoord dat het vanuit de UK wordt verstuurd. En er dan 3 weken over doen? Nah...
Een afrader om bij ZAGG te bestellen. bestel gewoon beter bij Iphoneclub.nl ofzo, dan heb je hem de volgende dag.
BTW: y2n3xt
Zou ik niet doen, mijn Iphone is gisteren gevallen en waar denk je dat ie beschadigd is?Anoniem: 264597 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:29:
Tip!
Knip gewoon de hoeken van de invisibleshield van de achterkant eraf.
Ja werd bij mij ook vrij snel verzonden...ik had verder geen haast maar nu een maand later heb ik maar even gemaild...en ik krijg inderdaad een reshipment...doen ze verder niet moeilijk over...maar wel vreemd dat meerder mensen problemen hebben met de eerste shipment.Anoniem: 232548 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:01:
[...]
Ik wacht ook al een tijdje, maar kreeg één dag na mijn bestelling wel bericht dat het product verzonden was. Was dat bij jou ook het geval?