Dag McGuiders,
Ik heb ook belangstelling voor deze TomTom concurent en heb even een "Oefenversie" geinstalleerd.
De versie 7.50408-0/630D-7.54 Q geen idee.
Deze heb ik op de welbekende, zeer oude, T-Mobile MDA2 met 400Mhz processor, 128MB RAM, ook wel de Qtec 2020 of O2 XDAII genoemd, gezet. TomTom 6 draait hier ook op. Dit icm met Windows Mobile 6 Professional.
Installatie is overigens fluitje van een cent. Programma ziet er allemaal gelikt uit moet ik zeggen.
Nu dan mijn vraag:
Zijn er forumgenoten die met een soortgelijke configuratie ervaring hebben? Of is er iemand die mij kan adviseren een probleem te verhelpen?
De reden dat ik dit vraag is dat McGuider er de gewoonte van maakt vast te lopen, waarna ik dan een soft reset moet doen.
Dit is natuurlijk niet echt werkbaar en voor mij dus grote twijfel, ondanks de lage prijs, deze software aan te schaffen. Wie kan mij overtuigen dit toch maar wel te doen?
3 sept update: Hij liep vandaag weer vast, maar nu op het moment dat er in mijn PDA een agenda afspraak "oppupte". Had ik in het verleden ook met TomTom op het moment als de telefoon ging.
[
Voor 9% gewijzigd door
dijks005 op 03-09-2008 22:57
]