McGuider is duidelijk nog niet zo af als TT, maar er wordt aan gewerkt, dus voor degenen die kunnen wachten, gewoon het forum blijven volgen, en voor degenen die niet kunnen wachten: McGuider is een prima navigatieprog met zeer ruime dekking voor weinig geld. Er zitten wat functies op die ik op m'n TT niet had, en er missen ook wat functies die ik bij TT erg handig vond. Hoe dan ook: ik heb in ieder geval geen spijt van mijn aankoop. En onlogisch inzoomen bij kleine straatjes houdt je scherp. Ik heb nooit 100% op m'n navigatie vertrouwd, dat doen alleen mensen die een rotonde rechtover rijden en in de verse beton klem komen te zitten omdat de rotonde niet bekend was, of die rijden een trap af een fietstunnel in omdat dat volgens het kastje moest

Is handig om wel eens een duidelijke screenshot te laten zien, een plaatje zegt soms meer dan woorden...
Klopt, daarom bij deze mijn eerder genoemde probleem in beeld:
Stel, Ik moet een heel eind rijden, voornamelijk snelweg, en daarna nog een stukje 80 en eventueel bebouwde kom. op een gegeven moment wil ik weten hoelang het nog rijden is naar het volgende tankstation op de route, want dorst/honger/wc/tanken (doorhalen wat niet van toepassing is)
Dus ik druk op een knop en krijg dit te zien:
Dus "klik" en dan krijg ik deze:
Weet iemand ergens in nederland een stuk snelweg waar je 116 km achtereen GEEN tankstation tegenkomt? Ik ook niet, en in dit geval kom ik er zeker 4 tegen voordat ik van de snelweg ga. Die op 116 km is de eerste die ik NA de snelweg tegenkom...Tankstations langs de snelweg tellen blijkbaar niet als "op de route" met tot nu toe 1 uitzondering, de Total op de A58 bij Tilburg
Wel jammer want juist deze functie is zeer handig.
Maar goed, dit was dus een herhaling van een eerder gemeld probleem, maar nu met plaatjes, zodat ik mezelf ook snap als ik het teruglees
Mcguider 7.50408 0/630D met kaart 7.54 op de N95