Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto (Opel Astra G) herbouwen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• XorZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06-2022

XorZ

Dat ligt vast ergens aan!

Topicstarter
@mace: Dat is idd misschien wel het overwegen waard!

@Destruction: Velgen zet ik over ja :)

@WeirdEye: Thanks :) De Mercedes is een CL500

Foto's van vandaag, subje erin gebouwd:

Kabels naar de achterbak:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0306.jpg

De boel weer starten aan de kabels.. speciaal voor Joopieboy met de Mercedes in beeld ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0308.jpg

Kabels bijna weggewerkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0309.jpg

Let niet op de rommel ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0310.jpg

Morgen komen weer nieuwe onderdelen; pook, pookhoes, luchtfilter/huis en tellers die correcte km/h geven (deze gaat tot 200km/h, hoort tot 220km/h in).

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er goed uit, leuke sub, niet te extreem!

En die mercedes is ook echt een dikke bak. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
Hmm vreemde zaak. :p Waarom een CL500 als daily driver hebben en dan toch persé die Astra er bij willen houden??? Ik zou het eerder omgekeerd doen, met de Astra lekker rondkachelen en in het weekend de CL500 flink de sporen geven. :p

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Tja, als je een band hebt met die astra waarom niet opnieuw opbouwen :p Ik had dat ding zelf gewoon lekker naar de sloop laten gaan, de centen van de verzekering gewoon in m'n zak steken en in die merc blijven toeren. Jammer van de astra maar hoe vaak en waar ga je dat ding nu nog voor gebruiken? Enige wat ik kan verzinnen is misschien grote spullen vervoeren ofzo omdat de achterbank plat kan in de astra en je door de hatchback een grotere opening hebt.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Laten we het erop houden dat ik een vreemde snuiter ben :P

De Astra is handig als ik een keer het centrum in moet, of idd iets groots van bijv. de ikea moet meenemen. Verder rijd ik het liefst in de Mercedes aangezien die lekker luxe is (stoelmassage, stoelverkoeling,etc) :) De Astra wordt verder door collega's gebruikt om spullen heen en weer te transporteren, dus het is niet dat 'ie ergens staat te verrotten. Als eerste autootje wilde ik 'm niet weg doen, hij verdient een plekje in m'n toekomstige collectie :P

@eX0duS: Wees gerust, de CL krijgt genoeg de sporen op mooie zondag middagen ;)

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
Ik had het geld gepakt, en andere velgen onder mijn CL500 gezet. >:)

Wel respect dat je het gedaan hebt!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 16:29
XorZ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:27:
@JT: Ik ga het wel merken. Ondanks de vervelende oorzaak heb ik er iig erg veel lol in :)

@Mace & wouter37: Gaaf idee!! Zijn er gave kitcars op basis van de Astra G?

@Angeloonie: Juist... je hebt blijkbaar veel vertrouwen in mijn sleutel kunsten, dus mocht ik 'm aan dergelijke derbies willen laten meedoen dan wil jij wel sturen? :P
die Benz _/-\o_

tja voor de kitcar kan je altijd de motor en remmen gebruiken
of er een kitcar bestaat die het hele onderframe nodig heeft dat denk ik niet

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@911GT2: Ik vind de velgen onder de CL eigenlijk best mooi! Had dezelfde onder m'n vorige auto, vrij standaard velgen maar zien er niet slecht uit vind ik :) Thanks!

@wouter37: Hmm, een kitcar vanaf scratch opbouwen is misschien wat lastig hiero, kan me voorstellen dat parkeerbeheer wat moeite heeft met een "geparkeerd" onderstel + blok zonder kentekens... :P

Voor de liefhebbers zal ik van 't weekend wel even wat goede foto's van de mercedes maken, ik vind het zelf een mooie wagen en het rijdt zalig. Vooral met zomers weer, raampjes en dak open.. heerlijk :) Ondanks dat het nogal een andere klasse is vind ik de Astra G ook een mooie wagen, wel wat saai omdat ze per 1000'en in de files staan, maar toch. :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kan je je officieel melden in het mercedes topic. :+

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@ Joopieboy: Zit je nou reclame te maken voor het Benz-topic? :+

@ Xorz: Ziet er goed uit joh. Zijn echt weinig mensen die em hadden gehouden als ze em zo terug zouden vinden. Nog heel even doorwerken, en je hebt weer een volwaardige auto. ;)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Deze week verder weinig kunnen doen ivm andere zaken. Inmiddels reactie van verzekering; ik krijg 4000e uitgekeerd, dus rekeninghoudend met 2000e restwaarde van de Donor heb ik met m'n geklus zo'n 2000e verdiend :D Die ga ik dus mooi uitgeven bij de spuiter!

Verder zit ik nog te wachten op nieuwe papieren, eerder kan 'ie niet de weg op. Wel inmiddels goede tellerunit geinstalleerd en die werkt perfect, geeft nu ook kmstand aan.

Zoals beloofd heb ik vanmiddag fotos geschoten van de Mercedes.

Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2305.jpg

Meer in het grote Mercedes topic (thanks Joopieboy) :)
XorZ in "Het grote Mercedes-Benz topic"

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zozo, das lekker inderdaad!

Wel een beetje rondshoppen voor een spuiter; kan een hoop schelen...

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is idd niet mis! En erg mooie mercedes heb je daar 8)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@MikeyMan: Ik heb er tot dusver 3 gebeld en gaven allemaal als indicatieve pricing 2500~3000e voor een volledige spuitbeurt. Iemand nog suggesties voor een goede en goedkope spuiter in Amsterdam (of omgeving)?

@Joopieboy: Thanks :) Vind 't zelf ook een mooie bak :P

[ Voor 12% gewijzigd door XorZ op 03-08-2008 20:19 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 14:14

SeatRider

Hips don't lie

XorZ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:19:
@MikeyMan: Ik heb er tot dusver 3 gebeld en gaven allemaal als indicatieve pricing 2500~3000e voor een volledige spuitbeurt. Iemand nog suggesties voor een goede en goedkope spuiter in Amsterdam (of omgeving)?

@Joopieboy: Thanks :) Vind 't zelf ook een mooie bak :P
Geen leads, maar als het niet je daily driver is kun je natuurlijk laten doorschemeren dat ze 'm een paar weken mogen houden/tussendoor/zwart spuiten. En zelf demonteren/schuren etc scheelt ook altijd.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

SeatRider schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:20:
[...]

Geen leads, maar als het niet je daily driver is kun je natuurlijk laten doorschemeren dat ze 'm een paar weken mogen houden/tussendoor/zwart spuiten. En zelf demonteren/schuren etc scheelt ook altijd.
_O-

Ik zie het al voor me... Zit de auto net helemaal in elkaar, staat hij vervolgens weer een paar dagen met de sleutels en schroevendraaiers in z'n handen om de bumpers, spiegels, etc er weer af te halen. B) 7(8)7

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44
Moet zeggen dat ik het erg gaaf vind om te dat en hoe je het gedaan hebt! Heerlijk zo'n ondernemers mentaliteit: als iedereen zegt dat het moeilijk is en misschien wel een onbegonnen taak, dan toch gewoon door zetten om je droom te bereiken (of in dit geval behouden :P).

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@llevering: Thanks :) Zo zie ik het ook ja, al zegt men dat het ondoenlijk is, gewoon proberen.

Update, na een korte vakantie tussendoor. Na lang wachten waren vrijdag eindelijk de RDW papieren binnen, dus zaterdag nieuwe platen laten maken. Vandaag veel detail werk gedaan, oa. chrome logo op de grill gemonteerd, kabels naar de sub weggewerkt, opgeruimt binnenin en lampen in de koplamp units gezet. Nu nog even de velgen overzetten.

Zo staat 'ie er nu bij (plaat voor hangt scheeft door een foutje van mij... morgen even fixen):
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2360.jpg

Morgen of overmorgen gaat 'ie naar de spuiter, daarna op 4 sept. naar de dealer voor een grote beurt en nieuwe APK. Daarna kan 'ie de weg weer op! :*)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er netjes uit, die chromen spiegels zien er ook goed uit. Trouwens, wissel die velgen eens om. :+
Btw, wat is dat op je koplamp voor iets?

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 12:30
Joopieboy schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:27:
Ziet er netjes uit, die chromen spiegels zien er ook goed uit. Trouwens, wissel die velgen eens om. :+
Btw, wat is dat op je koplamp voor iets?
Chromen spiegels? Ze zien er meer uit als de spiegels van de andere Astra, want die mist ze zo te zien :+

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Joopieboy: Velgen doe ik morgen :) En die "chrome" spiegels komen van de donor, dus die gaan gespoten worden; het hoeft geen Audi S imitatie te worden :P

Aangezien het luchtfilter ook gejat is en ik niet op de sloop voldoende onderdelen kon vinden om het te herstellen had ik een panty gebruikt, maar die werd vrij snel opgeslokt... gelukkig was ik net op tijd om m terug te kunnen trekken :) Maar als iemand een idee heeft om even een tijdelijk filter te maken zodat ik m naar de spuiter en daarna naar de dealer kan rijden, graag! Het is nu een kale opening bovenop het blok, met een klepje wat open gaat als 'ie lucht hapt.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26
Gewoon even een nieuw luchtfilter halen en monteren, bij de dealer vertellen dat ie het filter kan laten zitten. Zat er geen luchtfilter op de donorauto die je zou kunnen lenen (evt incl luchtfilterbak) overigens?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Is een ander blok van de donor blijkt, de auto van XorZ is de "facelift" met standaard de donkere lampen voor en achter en een iets sterker 1600 blok.

XorZ, ik zou trouwens je sideskirts laten meespuiten, zoals je kon zien op de foto die ik je had doorgestuurd ziet dat er heel netjes uit. En met de kleur die jij in ogen hebt zou je de stootstrips ook mee laten nemen om te spuiten, en de sideskirts meegespoten maakt het net even wat dikker. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Joopieboy op 20-08-2008 15:27 ]

Verwijderd

Als hij toch naar de spuiter gaat zou ik inderdaad de stootstrip meenemen en ook de handgrepen, spiegelkappen (dat zwarte kunstof) en de dakrails.

Volgens mij is de luchtfilterbak voor elke Astra G hetzelfde, maar dit kan je het beste even vragen op het Opel Forum :P . Daar hebben ze er misschien nog wel 1 liggen of een open lucht filter.

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Welk stadsdeel woon je eigenlijk? Ik wil ook wel parkeervergunningen voor 3 auto's...

Ioniq 5 P45

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@IceFreak: Het luchtfilter huis is idd hetzelfde, maar de buizen e.d. niet helaas, dus die kan ik niet overzetten. Maar dat regel ik verder bij de dealer.

@Spiller: Oud Zuid, 2 vergunningen per adres, alleen mogen niet beide auto's op 1 naam staan helaas. Dus voor beide Astra's heb ik "koop"vergunningen; 260e per maand per auto.

De verzekering heeft besloten dat de auto niet gestolen is geweest omdat er geen braaksporen zijn, dus ze weigeren uit te keren. Voor het moment laat ik dus alleen even spiegels en bumpers spuiten, tot ik mijn oorlog met ze gewonnen heb. Erg irritant, zou niet weten waarom ik zelf de boel zou strippen, geld claimen en weer opbouwen... niet echt dat je daar beter van wordt ofzo :(

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34
Kan een verzekeraar zo makkelijk terugkomen op eerdere toezeggingen dan? :?
XorZ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:31:
Deze week verder weinig kunnen doen ivm andere zaken. Inmiddels reactie van verzekering; ik krijg 4000e uitgekeerd.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Xander schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:03:
Kan een verzekeraar zo makkelijk terugkomen op eerdere toezeggingen dan? :?

[...]
Dat was wat de expert had vast gesteld, de verzekaar zelf vindt dus dat het niet bewezen is dat de auto daadwerkelijk gestolen is. :(

• _JGC_
Ah, dus als je de pech hebt een auto te hebben die makkelijk zonder braaksporen open te breken is (Noorse politie had met mijn Golf III geen probleem om die van't slot te krijgen en van handrem af te halen), keert de verzekeraar gewoon niet uit, allrisk verzekerd of niet. Lekker dan.

• Xander
Dus: Als je auto gestolen is en niet wordt teruggevonden keert de verzekering niets uit? Misschien zitten er wel braaksporen op je auto, maarja, da's zonder de auto niet te controleren hè?

Of: Als je bumpers en spiegels worden gestolen zonder dat ze je auto meenemen dekt een all-risk verzekering dat ook niet? :? maw: Wat boeit het of jouw auto wel of niet is meegenomen? Er zijn onderdelen vanaf gejat! Waarom is het ontbreken van enkele onderdelen opzich geen 'braakspoor'?

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een kul-argument van je verzekeraar. Neem aan dat je het er niet bij laat zitten?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:20

Destruction

(ex-)Automonteur

Geen braaksporen? Zijn Opels dan nog altijd zo makkelijk mee te nemen?

ik herinner me vroeger een keer de de Corsa A van een oom van me open te hebben gemaakt met een AXA fietssleutel...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Ik ben het er uiteraard ook niet mee eens, dus heb degene die erover besloten had gebeld en die bleef maar herhalen dat zonder braaksporen het niet mogelijk is om een Astra uit 2003 te stelen. Dat inderdaad parkeerbeheer, politie etc de auto zonder problemen mee kunnen nemen was volgens hem niet waar. Ik heb de Opel garage hier gebeld of het mogelijk is om een Astra G, 2003 te stelen zonder braaksporen en volgens hun is dat mogelijk, tenzij de auto op "deathlock" staat. Blijkbaar heeft een of ander genie bedacht dat het handig is om een "niet echt goed op slot" en "goed op slot" feature in te bouwen. Ik heb in elk geval een brief gemaakt die ik morgen op de bus doe in verweer op hun argumenten. Ben zelden zo pissig geweest, hoe verzinnen ze het?! :(

@Xander: Da's een goede, die zal ik toevoegen in mijn brief. :)

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:37

franssie

Save the albatross

en wellicht heb je een rechtsbijstand verzekering van een andere maatschappij?
In elk geval zou ik vermelden dat je hun aan hun eerdere toezeggingen houdt aangezien het afwezig zijn van braaksporen al bij de eerste schouwing door de expert gemeld had moeten worden en nu na de reparaties niet meer te controleren valt (tenzij dat met name in het expertise rapport is vermeld).

[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 21-08-2008 02:05 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Wimo.

Shake and Bake!

XorZ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 01:17:
Ik ben het er uiteraard ook niet mee eens, dus heb degene die erover besloten had gebeld en die bleef maar herhalen dat zonder braaksporen het niet mogelijk is om een Astra uit 2003 te stelen. Dat inderdaad parkeerbeheer, politie etc de auto zonder problemen mee kunnen nemen was volgens hem niet waar. Ik heb de Opel garage hier gebeld of het mogelijk is om een Astra G, 2003 te stelen zonder braaksporen en volgens hun is dat mogelijk, tenzij de auto op "deathlock" staat. Blijkbaar heeft een of ander genie bedacht dat het handig is om een "niet echt goed op slot" en "goed op slot" feature in te bouwen. Ik heb in elk geval een brief gemaakt die ik morgen op de bus doe in verweer op hun argumenten. Ben zelden zo pissig geweest, hoe verzinnen ze het?! :(

Zijn dat die kleine ankers in de deur? Bij 2x dicht had onze omega dat wel .. dan was de deur echt niet open te breken. Wel typisch dat ze het daar op gaan gooien :/

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 09:54

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Wat als de dieven een master sleutel hadden waarmee ze eenvoudig de auto konden openen. Vervolgens van stuurslot en achter op auto ambulance en niemand die er wat van merkt of erom maalt. Als je het sleutelnummer hebt kun je namelijk zo een andere sleutel laten maken. En om een auto te stelen hoef je hem echt niet te starten.

*empty*

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Idd, en iedereen weet dat het boeventuig ook je AB kan "scannen" en op die manier in je auto komt. En als een auto op zo een "nette" manier gestript is, heb je te maken met pro's, en niet met een junk-met-schroevendraaier.

Wise enough to play the fool

• Gisae
  • Niet online
Helaas doen schadeverzekeraars er alles aan om niet uit te keren :/

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• teacher
  • Laatst online: 01:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

en.. even een verklaring van de politie (beëdigd ambtenaar) over hoe makkelijk de auto mee te nemen viel..

Wise enough to play the fool

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dit is echt lullig, ze proberen er gewoon onderuit te komen krijg ik het gevoel, sterkte. Hopelijk heb je rechtsbijstand verzekering, heb zo'n gevoel dat dit een lang kort geding gaat worden. :/

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
XorZ schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:49:
@Spiller: Oud Zuid, 2 vergunningen per adres, alleen mogen niet beide auto's op 1 naam staan helaas. Dus voor beide Astra's heb ik "koop"vergunningen; 260e per maand per auto.
260 euro per maand per auto!?!

- Maar je maakt wel wat mee! -

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Zouden wij mogen weten welke maatschappij dit is? Dan weten we meteen waar we onze auto's NIET hoeven te verzekeren.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ohra naar wat ik vernomen heb via msn, helaas niet het enigste verhaal wat ik heb gehoord, in de familie ook al soortgelijke verhalen gehad. Bij een werd het gedaan alsof die gene de ruit zelf had ingetikt en de radio en spul had gejat. 8)7

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

XorZ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 01:17:

Kan me niet voor stellen dat de meest modale auto niet open te breken is zonder schade. Het dievengilde is natuurlijk gebaad bij een effectieve oplossing voor dit model.

.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:20

Destruction

(ex-)Automonteur

@Joopieboy en XorZ: als ze bij hun standpunt blijven, misschien eens contact opnemen met kassa/radar oid? En hun dat ook uiteraard mailen.. Ze zullen een nominatie voor een koude douche (radar) vast niet zo heel erg leuk vinden...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Xander
Alle auto's zijn open te breken zonder schade. De ene wat makkelijker dan de andere, maar niets is onmogelijk... De politie kan het, de ANWB kan het, dan kan een beroepscrimineel het ook...

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
tazzman schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:59:
Zouden wij mogen weten welke maatschappij dit is? Dan weten we meteen waar we onze auto's NIET hoeven te verzekeren.
Ik heb een klein vermoeden dat het Orion Direct is, ik heb nml. ook deze waardeloze verzekeringsmaatschappij, die heeft ook van dit soort geintjes.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Deviator79: Yep, helaas... erg duur parkeren hier in A'dam zonder bewoners vergunning. Voor de benz betaal ik slechts 60e per kwartaal.

Het is zoals Joopieboy zegt idd de OHRA, gewoon direct dus zonder tussenpersoon. Ben druk in conclaaf met ze en hoop op een goede uitkomst. In elk geval net besloten dat ik toch voor een full paint ga, dus hij ziet er dan iig weer helemaal top uit :)

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

XorZ schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:33:
Het is zoals Joopieboy zegt idd de OHRA, gewoon direct dus zonder tussenpersoon. Ben druk in conclaaf met ze en hoop op een goede uitkomst. In elk geval net besloten dat ik toch voor een full paint ga, dus hij ziet er dan iig weer helemaal top uit :)
En? Hoe staan de zaken er op dit moment voor? Ben ernstig benieuwd :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Racemol
  • Laatst online: 19:13
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het er nu voor staat.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

XorZ schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:33:
@Deviator79: Yep, helaas... erg duur parkeren hier in A'dam zonder bewoners vergunning. Voor de benz betaal ik slechts 60e per kwartaal.

:o Ik betaal €60 per jaar voor een parkeervergunning in sector 1 (binnenstad) in Gouda... En daarvoor kan ik hem overal in het centrum neerzetten. Ik wist dan A'dam duur was, maar minimaal 4 keer zo duur...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik betaal ook 60 euro per jaar hier in Breda, daarvoor mag ik hem in twee straten zetten (ik zou willen dat ik in heel het centrum mocht parkeren ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Even een update, van de verzekering nog niks vernomen na mijn brief...

Verder staat 'ie nu nog bij de spuiter voor z'n nieuwe kleurtje, eind komende week is 'ie klaar en gaat 'ie naar de dealer voor een grote beurt, APK keuring en nieuwe distri. Daarna kan ik er weer vrolijk gebruik van maken :) Kan haast niet wachten tot 'ie klaar is! Ondanks de kut reden waarom en dat het slechts een Astra is, is het toch wel een erg leuk project :) Komende week ga ik even een kijkje nemen bij de spuiter, fotos volgen dan uiteraard!

• 911GT2
Und?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Hij staat nog bij de spuiter, de lak die ik heb besteld is nogal complex; bestaat alleen qua top alleen al een uit 8 lagen bestaande lak :) Hij heeft nu iets van 5 lagen gehad, dus eind komende week issie klaar! Verder had 'ie wat kleine schades die ze eerst moesten plamuren en wat moest drogen. Ze doen het vol passie want ze vinden het ontzettend leuk dat ik zo'n Astraatje een mooi nieuw leven wil geven, dus ze nemen hun tijd. :) Ze hadden ook nog nooit eerder een auto van deze laklaag voorzien...

Verzekering uiteraard nog geen nieuws.

Edit: Oh, ik kan nog niet melden wat 't precies wordt, aangezien er misschien ook vrienden of collega's meelezen en het een verrassing moet blijven ;) Dus ook Joopieboy..sshtt svp :)

[ Voor 15% gewijzigd door XorZ op 18-09-2008 00:45 ]

• injectie
  • Laatst online: 07-02-2024
custom paint.
FOute tuning topic here we come :P

TeamBVD

• XorZ

XorZ

Topicstarter
injectie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 07:14:
custom paint.
FOute tuning topic here we come :P
Uiteraard, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en het is een Astra, dus dan moet je wel het nodige eraan doen :) Verwacht dus accute kleurenblindheid van de picasso imitatie en een praktische spoiler waar niet alleen daklozen onder kunnen overnachten, maar je ook fijn aan kunt dineren! ;)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

XorZ schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:37:
Hij staat nog bij de spuiter, de lak die ik heb besteld is nogal complex; bestaat alleen qua top alleen al een uit 8 lagen bestaande lak :) Hij heeft nu iets van 5 lagen gehad, dus eind komende week issie klaar! Verder had 'ie wat kleine schades die ze eerst moesten plamuren en wat moest drogen. Ze doen het vol passie want ze vinden het ontzettend leuk dat ik zo'n Astraatje een mooi nieuw leven wil geven, dus ze nemen hun tijd. :) Ze hadden ook nog nooit eerder een auto van deze laklaag voorzien...

Verzekering uiteraard nog geen nieuws.

Edit: Oh, ik kan nog niet melden wat 't precies wordt, aangezien er misschien ook vrienden of collega's meelezen en het een verrassing moet blijven ;) Dus ook Joopieboy..sshtt svp :)
Dus toch! Mooi feli! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat en kom nog wel eens een bakkie doen haha. ;)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Nou, vanmiddag wezen kijken bij de spuiter... begint te lijken op de kleur die 'ie gaat worden :)

Teaser:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2479.jpg

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

XorZ schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:07:
Nou, vanmiddag wezen kijken bij de spuiter... begint te lijken op de kleur die 'ie gaat worden :)

Teaser:
[afbeelding]
Parelmoer wit O+

• franssie

franssie

Save the albatross

offtopic:
LOL ... great hosting!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• XorZ

XorZ

Topicstarter
franssie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:52:
[...]

offtopic:
LOL ... great hosting!
Thanks ;)

De auto is nu bijna klaar, alleen blijken de bestelde velgen pas volgende week binnen te komen :( Dat vertraagt dus de APK keuring ook weer helaas. Maar hij wordt erg mooi :)

• franssie

franssie

Save the albatross

Kan je niet even een paar velgen met banden lenen (mits profiel aanwezig natuurlijk)? Niet dat je dat morgen helpt omdat ambtenaren (nog niet) werken op zaterdag :(

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
leuk topic :) zou haast zeggen jammer dat ie bijna ten einde loopt 8)
wat me opviel aan je beginpst is dat je airbags er nog zitten.. hierop is altijd een enorme run in het donkere circuit.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@shameete: Nou, ik ben wel blij dat 'ie bijna de weg weer op kan eigenlijk :P

Vandaag zijn de velgen binnen gekomen bij de spuiter, dus die gaat ze nu spuiten... verder is de Opel dealer al wezen kijken bij de spuiter en zijn de laatste onderdelen besteld.

Hopelijk eind v/d week APK en alles.. bij RDW zijn de nodige aanpassingen verricht, dus dat is all set! :)

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Nog wat gehoord van de verzekering?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
und? auto alweer gejat ofzo? :+

• josvane
  • Laatst online: 19-11 06:01
Ik ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat

Foto's ???

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als ik mijn niet vergis was hij bezig met de apk, velgen zijn binnen en zouden worden gespoten, verder heb ik ook nog niks van hem vernomen. :)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Het duurde allemaal even wat langer want hij was gezakt voor de APK ivm ontbrekende koplamp stelmotoren. Die zijn er gister op gezet en gister is 'ie dan ook geslaagd voor de APK! :D

Ze moesten nog wat laatste klusjes eraan verrichten en het plan is nu dat ik 'm morgenmiddag kan ophalen!! :D EINDELIJK.... :P

Morgen (of vrijdag, garages kennende) dus meer! :)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Nou, eindelijk... daar issie dan! **trom geroffel** :D

Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2501.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2504.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2505.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2506.jpg

't zijn een beetje kut fotos, betere volgen :)

Kleur: Lamborghini Pearl White
Kleur velgen/spoiler: Gunmetal

Ik ben tevreden :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Very nice, ding is echt zo onwijs mooi geworden! :D *O*

Alleen hendig omlaag met dat hok en een mooie ovale sebring zou niet misstaan. :+

Btw, hij is weer compleet! :D :P

[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 23-10-2008 18:54 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 09:54
Ziet er idd prima uit :) Nice !

• franssie

franssie

Save the albatross

nou zijn astras mijn autos niet maar respect voor de restauratie! _/-\o_ Chromen velgen zouden bij dat kleurtje ook niet misstaan lijkt me?
De volgende ( ik neem aan dat het naar meer smaakt :) ) wordt een ... ;)

Serieus, echt mooi geworden, misschien zie ik je nog wel eens rijden, dan zal ik wel ff toeteren.

//edit:// enne nu wel een goede verzekeringsmij gevonden?

[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 23-10-2008 19:42 ]

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 23:00

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Het is bijna niet te geloven dat deze wagen een paar maanden terug van een hoop onderdelen was ontdaan en dus in erbarmelijke staat verkeerde. Hier neem ik mijn spreekwoordelijke hoed voor af :D

Persoonlijk had ik wel een ander kleur gekozen voor de velgen en de spoiler maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

• 418O2
  • Laatst online: 00:12
super! ik snap niet waarom je zoveel moeite doet voor een astra, maar desondanks, respect!

Ga je hem verder nog motortechnisch bewerken? Kan welhaast niet achter blijven :)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Ik begrijp dat mensen niet snappen dat ik zoiets met een Astra doe, maar dat is gewoon een gekkigheid van mij; m'n eerste auto dus die mag niet naar de sloop en mag best een leuke lak hebben. Uiteraard verschillen smaken, dus zal niet iedereen roepen dat 't een vet ding is :) Geen idee of er auto meetings zijn onder "tweakers", maar zowel dan ben ik erbij de volgende keer! :P Ik vond 't gewoon gaaf om mijn autootje te herstellen en weer een beetje funky te maken. En sure, 't is nog steeds gewoon een Opel Astra en geen gave bak ;)

Van 't weekend ga ik even wat leuke foto's maken van 'm, dus die zal ik dan wel showen..

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:48

Aapje

Opel-beun
Mooie wagen nu die astra :) En laat iedereen maar lekker zeuren over 'moeite dit en dat' ;)

Niemand snapt van mij dat ik nog steeds met een 20 jaar oude corsa rond rij :P

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Aapje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:19:
Mooie wagen nu die astra :) En laat iedereen maar lekker zeuren over 'moeite dit en dat' ;)

Niemand snapt van mij dat ik nog steeds met een 20 jaar oude corsa rond rij :P
Ik sta op 't punt om de Benz de deur uit te doen en weer in de Opel te gaan rondkarren.. puur omdat ik er zelf zoveel tijd in heb gestoken. Tuurlijk heeft 'ie geen stoel massage, stoel verkoeling, adaptive cruise en weet ik veel wat voor 'n features, maar 't is nu wel MIJN karretje... eens even goed een paar nachten over slapen :D

Edit: En ja, ik ben knetter gek en I like it :)

[ Voor 3% gewijzigd door XorZ op 24-10-2008 01:42 ]

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

Wok

Dakloos...

Ik kan niets anders zeggen dan: _O_ _O_

Ik heb heb het topic al lange tijd gevolgd. Ik vind het geweldig dat je er zoveel tijd, geld en moeite in gestoken hebt. Hulde!

En ja, je eerste auto blijft toch altijd iets speciaals. Ik mis de mijne nog altijd... ik wilde dat ding naar het half miljoen km rijden, maar bij 270k heb ik er afscheid van moeten nemen (gekocht met 160k). De ratio en de financiën hebben mij toen moeten doen besluiten het ding op de export te zetten, aangezien ik lease moest gaan rijden. Als ik op basis van km-vergoeding in mijn Rolla had mogen blijven rijden bij mijn werkgever, had dat ding nu dus daadwerkelijk het half miljoen op de klok gehad :o Ik troost me maar met de gedachte dat mijn Rolla nog altijd vrolijk rondtuft in Ghana :P

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Hee, en de verzekering? Heb je al pieken?

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Kan ik zeker wel waarderen die vastbeslotenheid; zeker als je de reacties aan het begin terug leest, mensen die het afraden. Tuurlijk timewise zal het geen goede investereing zijn geweest, maar leuk dat je je aan je principes houdt.

Afwerking ziet er goed uit, 't zou alleen niet mijn kleur zijn geweest. T/m waar heb je laten spuiten? Ikb edoel, als je de deur opent, zie je dan nog dat hij zwart was of heb je de dorpels meegespoten?

Veel plezier ermee!

T60P Widescreen

• 911GT2
XorZ schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:40:
[...]

Ik sta op 't punt om de Benz de deur uit te doen en weer in de Opel te gaan rondkarren.. puur omdat ik er zelf zoveel tijd in heb gestoken. Tuurlijk heeft 'ie geen stoel massage, stoel verkoeling, adaptive cruise en weet ik veel wat voor 'n features, maar 't is nu wel MIJN karretje... eens even goed een paar nachten over slapen :D

Das het eerste goede idee wat ik je dit topic heb horen zeggen ;)
Respect voor wat je gedaan hebt, maar ik zou het niet gedaan hebben.

Ziet er netjes uit dat wel!

• _JGC_
Ach, je hebt er iig iets speciaals van gemaakt. Als je er gewoon weer een standaard astra van gemaakt had met dezelfde normale saaie kleur lak waar iedereen in rondrijdt had ik dat ding gewoon naar de sloop gebracht en een andere gehaald.
Auto ziet er super uit, leuk project. Nu nog maar hopen dat de verzekering ooit nog iets gaat uitkeren voor het feit dat je Astra niet gejat kan worden, maar het toch gebeurd is.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Erg mooi geworden. Als je hem laat overspuiten moet je er inderdaad wat speciaals van maken.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Puik werk! Wat heeft het bezoekje aan de spuiter uiteindelijk gekost? De verwachte €2500? En enig idee hoe ik aan de werkplaatshandleiding kom?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Wok & JGC: Thanks :)

@SeatRider: Nope, geen geld gekregen... ik moet bewijzen dat 'ie gestolen was en heb geen idee hoe. In elk geval nu dus naar Fortis overgestapt.

@Seesar: Hij is compleet gespoten, dus ook onder de motorkap, binnen de deuren, etc. Als je 't doet moet je 't goed doen is mijn motto ;)

@911GT2: Zo lelijk is de Benz toch niet? 't is geen 911 GT2, sure... maar wel een fijn autootje hoor! ;)

@Digitizers: Het spuiten was uiteindelijk 2.900e, ex velgen en spoiler, dat was nog zo'n 400e extra. Maar dat wel dankzij de spuiter, die deed deze kleur voor de prijs van een normale lak. Las op een ander forum waar iemand deze kleur liet spuiten op z'n Lamborghini zo'n 25.000e (of USD) kwijt was. Nou is een Lambo misschien meer werk, maar ik vind dat ik dus wel een goede deal :)

• 911GT2
Nee ook niet lelijk. Maar ik vind het gewoon een bak met een verkeerd image, zeker als je niet het nieuwste type rijdt. Ik geef ook eerlijk toe dat ik hem waarschijnlijk niet kan betalen, maar het imago is gewoon niet helemaal hip zeg maar, kan het niet precies goed verwoorden.

Ik snap wel waarom je hem rijdt, het rijdt heerlijk comfortabel enzovoort...

• Xander
XorZ schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:32:
@Seesar: Hij is compleet gespoten, dus ook onder de motorkap, binnen de deuren, etc. Als je 't doet moet je 't goed doen is mijn motto ;)
Dan moet het ook aangepast worden bij de RDW, toch?

Ziet er netjes uit btw! d:)b

• XorZ

XorZ

Topicstarter
911GT2 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:41:
Nee ook niet lelijk. Maar ik vind het gewoon een bak met een verkeerd image, zeker als je niet het nieuwste type rijdt. Ik geef ook eerlijk toe dat ik hem waarschijnlijk niet kan betalen, maar het imago is gewoon niet helemaal hip zeg maar, kan het niet precies goed verwoorden.

Ik snap wel waarom je hem rijdt, het rijdt heerlijk comfortabel enzovoort...
Ik heb nou eenmaal een voorliefde voor 'foute' bakken... ervoor had ik een '99 S500L en daarvoor had ik als een van de eerste een Chrysler 300C (nr 7 of 8 geleverd in NL) ;) Echt duur issie niet aangezien ik maar iets van 5000~6000km per jaar rijdt, afschrijven doet 'ie amper nog...

@Xander: RDW is idd aangepast, zijn geen kosten aan verbonden dus why not :) Thanks!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

Nu ben ik helemaal geen Opel fan, maar ik vind het resultaat toch wel mooi geworden! Doet me denken aan mijn moeder. 16 Jaar oude Suzuki Alto werd gejat, paar straten verderop teruggevonden, maar dan wel vol met deuken enzo. Blijkt dat ze ermee ook nog een paar rondjes over het voetbalveld zijn gegaan :o Omdat het een noodkarretje was heb ik die samen met een kennis nog een stukje opgeknapt zodat hij rijdbaar was. Dingetje moest elke dag flink wat uurtjes rijden. Is intussen gelukkig vervangen door een gloednieuwe Mazda 2. Het was gewoon gevaarlijk om daar nog in te blijven rijden :(

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• wouter37
  • Laatst online: 20-11 16:29
XorZ schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:40:
[...]

Neeee niet de Benz weg :/ die Benz is mooi
_/-\o_

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:17
Mooi project! Er leuk om te volgen. De Astra is er zeker op voorruit gegaan. Als je de centen er wel voor hebt kan ik me best voorstellen dat je je eerste auto wilt houden. Dat heeft toch inderdaad iets speciaals.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34

Rejgun

Leven is Bier drinken

Ik vind het vreemd dat je geen geld hebt ontvangen.

Na ontdekking van de diefstal heb je direct aangifte gedaan bij de politie en melding gemaakt bij je verzekeraar neem ik aan.

Als verzekerde kun je niet meer doen, jij hebt aan je verplichtingen voldaan als je bovengenoemde dingen uitgevoerd hebt.

Vervolgens ga ik er vanuit dat je de auto pas weer terug gekregen hebt nadat deze door de politie weer vrijgegeven is.

Het is nu aan je verzekeraar om aan te tonen dat er geen sprake is geweest van diefstal.
De verzekeraar probeert hier de bewijslast om te draaien.

Heb je een rechtsbijstands verzekering? Zo ja, deze zaak direct bij hen melden.

Heb je een kopie van het expertise/onderzoeks rapport van je verzekeraar gekregen? Zo nee, alsnog opvragen. Deze moeten ze je verstrekken.

Indien je verzekeraar niet meewerkt, alsnog schriftelijk (aangetekend) om schadevergoeding verzoeken, dan wel de bewijzen aan te laten leveren waaruit blijkt dat je auto niet gestolen is geweest. Stel hierbij een redelijke termijn van 14 dagen.

Voldoet de verzekeraar niet aan je eisen als gesteld in je aangetekende brief, volg dan de klachten procedure als vermeld op de site van het Kifid (www.kifid.nl)

Het komt er eigenlijk op neer dat je verzekeraar je beschuldigd heeft van fraude en het doen van valse aangifte! En dit zonder bewijzen.
Heeft je verzekeraar je nu ook in het systeem vertrouwelijke mededelingen gesignaleerd? Ik denk het niet, want dat had Fortis je niet als klant geaccepteerd.

Dit lijkt me je zaak alleen maar sterker te maken. Als je verzekeraar de bewijzen had dat de auto niet gestolen is geweest, hadden ze je in het systeem vertrouwelijke mededelingen gesignaleerd. Geen een verzekeraar zou je dan als klant accepteren. Tevens zou de verzekeraar dan aangifte tegen je hebben gedaan bij de politie i.v.m. fraude/poging tot fraude. Blijkbaar hebben ze dit niet gedaan. Logisch ook, want ze hebben geen bewijzen.

Nogmaals, laat het hier niet bij zitten!
Succes.

Audi: Vorsprung durch Technik

• franssie

franssie

Save the albatross

met ^^, klacht indienen.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kom ik weer...

Wat ik had begrepen had ie de moed inmiddels opgeven met zijn verzekering, maar is het inmiddels niet te laat (want dit duurt toch al een paar maandjes) om nu nog een klacht in te dienen en dan maar te hopen dat je je geld nog terug krijgt?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Misschien dat ik idd nog even in actie kom t.o.v. OHRA, ik heb tot eind november om verder te reageren. Denk alleen dat 't een kansloze missie is.. :( In elk geval is 't karretje weer lekker op de weg, zondag iets van 3 uur wezen cruisen er mee. Echt fijn dat 'ie weer rijdt :) Zal morgen wel even wat foto's posten.

Dikke kans dat de Benz er toch uit gaat, vanmiddag wezen rijden met een karretje wat een perfecte vervanger is, minder luxe maar wel veel sneller en een hoop meer lol om mee te rijden. :)

• franssie

franssie

Save the albatross

gewoon klacht indienen- kost relatief weinig tov het te vorderen bedrag en daarnaast heb je er gewoon recht op.
veel rijplezier!
(als je eens wilt brainstormen over hoe te klagen hoor ik dat wel - wil me er wel in verdiepen als je dat helpt).

[ Voor 30% gewijzigd door franssie op 30-10-2008 08:37 ]

• XorZ

XorZ

Topicstarter
franssie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:37:
gewoon klacht indienen- kost relatief weinig tov het te vorderen bedrag en daarnaast heb je er gewoon recht op.
veel rijplezier!
(als je eens wilt brainstormen over hoe te klagen hoor ik dat wel - wil me er wel in verdiepen als je dat helpt).
Thanks voor je aanbod! Ik ben net verhuisd, dus alle papieren zitten nog in doos, zal van 't weekend het eens even erbij pakken. Kijken of er nog wat mogelijk is! :)

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

XorZ schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:41:
Misschien dat ik idd nog even in actie kom t.o.v. OHRA, ik heb tot eind november om verder te reageren. Denk alleen dat 't een kansloze missie is.. :( In elk geval is 't karretje weer lekker op de weg, zondag iets van 3 uur wezen cruisen er mee. Echt fijn dat 'ie weer rijdt :) Zal morgen wel even wat foto's posten.

Dikke kans dat de Benz er toch uit gaat, vanmiddag wezen rijden met een karretje wat een perfecte vervanger is, minder luxe maar wel veel sneller en een hoop meer lol om mee te rijden. :)
Ik zag het net in het Benz-topic. Dat is wel de totaal omgekeerde wereld. CL500 vs Elise, de Elise is wel super-speelgoed. Directheid, rijgevoel, schop-in-de-rug-gevoel, de manier waarop je er mee kan smijten en gooien _/-\o_ _/-\o_

Echter zou de Astra op lange afstanden wel eens comfortabeler kunnen zijn. :X

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Ja, het is iets heeeeel anders, maar ik moet zeggen dat 't heerlijk zit. En ook als je er rustig mee rijdt is het een prima cruise mobiel, niet zo springering als veel andere sportauto's. Dus zeker niet minder comfortabel dan de Astra. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste