Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto (Opel Astra G) herbouwen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er echt steeds beter uit! Leuk dat je dit project ook zo blijft bijhouden, erg leuk om te zien/lezen. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Leuk om te lezen zeg! Je bent ook aardig handig. Ik ben redelijk handig, maar als ik je stuur zo zie, begin ik maar nooit aan zo'n klus. :P Handige hulp erbij of staat er veel info in de boekjes (of probeer je het gewoon ;) )?

• XorZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06-2022

XorZ

Dat ligt vast ergens aan!

Topicstarter
@wouter37: Nee, niet getest, maar de plug past maar op 1 manier... en ze deden het nog in de donor. Tevens is nu de accu niet aangesloten... op hoop van zegen dus maar :)

@Charlie932: Thanks. Radio is vandaag gelukt, eindelijk "din tools" weten te bemachtigen. Was gister voor niks naar de praxis gereden, vandaag bij de mediamarkt meer geluk.

@MadMan: Ah, cool. Dat ga ik ze dan zeker laten doen. Thanks voor de tip!

@Waypoint: De handleiding is een zeer grote hulp en verder is het een beetje trial and error :) Echt rocket science is het natuurlijk niet. Eigenlijk ben ik een zeer onhandig persoon, dus er zijn voldoende schreeuw/vloek momentjes hoor :P

Vandaag dus eindelijk de radio eruit gekregen, daarna kon de rest uit het dash gesloopt worden. Na uitbouwen van alle onderdelen blijkt echter dat er verschil is tussen de 1999 donor en de 2003 opknapper: het multifunctionele display en de airco/kachelbediening hebben andere aansluitingen. :( Helaas komt ook het aantal kabeltjes niet overeen anders kon ik de plugjes natuurlijk vervangen. Dus even van de sloop de onderdelen scoren, levert helaas wel vertraging op.

Foto's van vandaag:

Eindelijk laat die rot radio los!
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2275.jpg

En los is het paneel :)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2278.jpg

Alles netjes op z'n plek, alleen nog niet vast gezet ivm incompatible plugjes.
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2284.jpg

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

XorZ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:26:
Alles netjes op z'n plek, alleen nog niet vast gezet ivm incompatible plugjes.
[afbeelding]
Dat ziet er al weer heel anders uit :) Wat werkte er wel meteen qua plugjes?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik kijk al vanaf het begin mee, echt heel leuk dat je ervoor heb gekozen om je eerste autotje weer op te bouwen. En het is nog eens een hele mooie. :) Nog veel succes, ben benieuwd naar het eindresultaat, vooral of alles in één keer goed gaat werken. Lijkt me geweldig als het zo is. :)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Marzman: Thanks. :) Alle andere onderdelen passen gewoon, alleen blijkt mijn display complexer en de airco iets anders.

@SChief: Het is tot nu toe wel een leuk project ja. Hoop dat 'ie volgende week weer helemaal in orde is.

Vandaag de overige benodigde onderdelen besteld, deze komen a.s. maandag/dinsdag binnen. Verder niks kunnen doen vandaag aangezien ik eerst andere display en aircounit nodig heb. Kon ik helaas niet meer voor morgen in huis hebben en donderdag ga ik op vakantie. Dus vanaf maandag weer verder! :)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:31
Erg leuk om te zien dat je je niets van anderen aangetrokken hebt en lekker je gevoel gevolgd hebt! Fijn je eerste auto weer opknappen! Succes ermee, gaat volgens mij ook goedkomen! :)

XXXVI

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Vandaag even startkabels gescoord en de boel gestart. Hij loopt prima, tellers en andere al ingebouwde electronica doen het prima :) So far so good...

Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0250.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0251.jpg

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
Netjes! Leuke hobby zo, heb jij daar zo maar allemaal tijd voor? :p

• TF
  • Laatst online: 17:47

TF

bla bla

hij loopt stationair wel hoog, of had je net gas gegeven? En zie ik daar een airbagsysteemlampje (mooi galgje-woorD) branden?

Leuk dat het zo goed gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door TF op 16-07-2008 18:22 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met koude motor is 1200rpm toch niet zo heel gek :? De koelwatertemperatuurmeter staat helemaal uit de schaal links :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

TF schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:21:
hij loopt stationair wel hoog, of had je net gas gegeven? En zie ik daar een airbagsysteemlampje (mooi galgje-woorD) branden?

Leuk dat het zo goed gaat.
Ik meen - in dit topic zelfs :+ - gelezen te hebben dat zoiets gereset moet worden (bij de dealer, uiteraard..) na het loskoppelen van enige airbag bedrading, dus dat zou het kunnen verklaren. :)

Tof project d:)b Ik kan het wel waarderen dat je zo'n beslissing maakt en ook alles zo origineel mogelijk probeert te houden :)

[ Voor 12% gewijzigd door r0b op 16-07-2008 19:05 ]

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@eX0duS: Zelfstandig ondernemer, dus kan wat schuiven met werktijden ;)

@TF: Ja, moet even kijken of misschien toch de passagiers airbag verdwenen is... en anders is het idd iets wat een resetje nodig heeft ivm demontage/montage van die in het stuur. 1200rpm is volgens mij vrij normaal? Maar kan zijn dat ik net even gas had gegeven om te testen of de teller het deed.

@Rob.. : Meeste aftermarket spul is zo mega lelijk dat ik dat niet wil hoor, plus dat dat lastiger passend te krijgen is ;) Maar misschien leuk ik 'm nog wel een beetje op, hangt af van wat de verzekering gaat uitkeren.

• S_Chief
  • Niet online
Leuk om te zien dat hij loopt, en de klokkenwinkel in orde is. :D

Wat me best opviel, de kofferklep van de CL is even groot als de motorkap van de Astra, zo lijkt het. :+

• XorZ

XorZ

Topicstarter
SChief: Klopt :) Kan ook best veel in, ondanks dat de achterbank niet opklapbaar is. En dat terwijl je op de achterbank minder ruimte hebt dan in op de achterbank in de Astra; 't lijkt groot, maar ruimte achterin is om te huilen :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:20

Destruction

(ex-)Automonteur

Zie ik het verkeerd of heb je geen tellerstand e.d meer in beeld?

Het vordert aardig en nu hij ook weer loopt moet dat een fijn gevoel zijn :) Feli's daarmee :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:01

mace

Sapere Aude

Destruction schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:02:
Zie ik het verkeerd of heb je geen tellerstand e.d meer in beeld?

Het vordert aardig en nu hij ook weer loopt moet dat een fijn gevoel zijn :) Feli's daarmee :)
Volgens mij zit de boordcomputer er ook nog niet in?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Shame on me.... idd 8)7

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Mja, dat viel mij ook al op... maar denk dat dat inderdaad komt omdat het computer/display gevalletje er nog niet is. Dat arriveert maandag met de overige onderdelen, daarna kan ik ook het dash weer dichtschroeven. Hopelijk werkt het dan :) Hoewel het verder niet een essentieel onderdeel is natuurlijk.

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 09:10
SChief schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:52:
Leuk om te zien dat hij loopt, en de klokkenwinkel in orde is. :D

Wat me best opviel, de kofferklep van de CL is even groot als de motorkap van de Astra, zo lijkt het. :+
Haha, ja! Geweldige auto overigens!
Is die ook van jou? Zag 'm op eerdere foto's ook al staan.

• TheGhost
  • Laatst online: 02-07 10:04
XorZ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:38:
Mja, dat viel mij ook al op... maar denk dat dat inderdaad komt omdat het computer/display gevalletje er nog niet is. Dat arriveert maandag met de overige onderdelen, daarna kan ik ook het dash weer dichtschroeven. Hopelijk werkt het dan :) Hoewel het verder niet een essentieel onderdeel is natuurlijk.
Nou ja... als je wilt weten hoeveel kilometer je gereden hebt is 't wel praktisch he :D
En de meldingen dat ie onderhoud nodig heeft enzo komen daar toch ook op?

I'm not weird, I'm a limited edition

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
MadMan schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:29:
Als je de tellerstand nog weet van je oude tellers dan kun je die in de nieuwe unit (laten) programmeren. Dat is helemaal legaal en wel zo netjes voor onder andere de NAP zodat je geen rare vragen krijgt mocht je hem later willen verkopen.
Dat bedoelde ik dus toen ik zei hoe ga je hem ooit nog verkopen. Je zal altijd het hele verhaal moeten uitleggen.

"Ja hij lag helemaal uit elkaar maar ik heb hem zelf weer in elkaar gezet..."
"Ow echt, interessant..."
"Jahaa was een leuke klus"
"Goh, en U bent moneur dan of zo..."
"Euh nee hoor gewoon als experiment..."
"Goh en waren de onderdelen niet duur dan?"
"Nee hoor die heb ik van een andere sloop astra afgehaald... Was goed te doe-... Hallo? Hallo? Hey waar gaat u heen?"
"We denken er nog even over na... doei"

Tenminste zo zou het bij mij gaan ;)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@XorZ
Ik begrijp dat het motormanagment nog wel aanwezig is dus? Je hebt best kans dat daar ook de tellerstanden in opgeslagen zijn. Bij mijn BMW is dat in ieder geval zo. Daar geeft de tellerunit ook subtiel aan als er iets niet klopt (doormiddel van een stip bij de tellerstand).
Goed om in iedergeval te lezen dat de motor nog goed werkt, dat zou echt een domper zijn geweest.
Wat betreft de airbag fout, het is normaal dat een airbag computer een fout blijft geven na een storing. Dit is puur ter indicatie dat er dus een storing is geweest en dat je naar de garage moet omdat de veiligheid niet meer gegarandeerd kan worden. Om deze uit te krijgen wordt het dus een tripje naar de Opel-garage. Zij kunnen je ook gelijk vertellen wat er mis is/was.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@jmderonde: Ja, dat is m'n daily driver :) Super wagen, zuipt alleen wel vreselijk :)

@lowrider: Sure, dat is zo.

@911GT2: Lol :D Maar, zoals ik eerder schreef; het is niet de bedoeling dat 'ie ooit verkocht wordt, hij blijft gewoon omdat t m'n eerste karretje was.

@deepbass909: Ik ga het volgende week wel meemaken. :)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Vandaag kwamen eindelijk de bumpers en lampen binnen en gelukkig ook niet zo'n regen als gister, dus meteen aan de slag.

Foto's van vandaag.

Achterkant na montage bumper, kenteken verlichting en achterlichten:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0276.jpg

Voorkant:

Voorschermen behoeven nog wat boutjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0278.jpg

Kap dicht:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0280.jpg

Grill erin:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0281.jpg

Het lijkt al een echte auto :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 12:21

JT

VETAK y0

Leuk om te zien hoe je alles weer opbouwt. Hoeveel was je kwijt voor de donor?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• XorZ

XorZ

Topicstarter
JT schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:31:
Leuk om te zien hoe je alles weer opbouwt. Hoeveel was je kwijt voor de donor?
De donor was 2900E incl transport naar Amsterdam. Verder heb ik bumpers, airco console, multifunc. display van de sloop voor 400E. Lichtunits en grill komen van winparts voor totaal 200E. Denk zo'n 2000E nog te kunnen vangen voor de donor als ik er klaar mee ben. Dus dan heeft het geintje totaal 1500E gekost. Heb er zelf tot nu toe 16 uur aan sleutel werk inzitten.

Net weer verder gegaan, nu met het midden stuk van het dashbord.

Foto's:

Multi functionele display past:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0284.jpg

Airco/kachel bediening past ook :)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0285.jpg

Wat klik en wrik werk...
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0286.jpg

Hoera, het display werkt! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0288.jpg

Ziet er weer netjes uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0292.jpg

De boel weer even gestart, alle controls werken, lampjes/indicatoren doen het, airco werkt ook weer perfect. :D

Morgen de radio erin zetten, heb een fijn mp3 Sony geval besteld.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar; als ik het goed begrijp zijn je bumpers nu wel een andere kleur, of niet?

Hoe is het met je kilometerstand?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
MikeyMan schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:30:
Maar; als ik het goed begrijp zijn je bumpers nu wel een andere kleur, of niet?

Hoe is het met je kilometerstand?
Bumpers zijn andere kleur ja, dus er gaat even gespoten moeten worden.

KM stand kijk ik naar als de rest klaar is en ik nieuwe kentekenpapieren heb, dan rijd ik 'm naar de dealer voor computer reset en checkup. Wil bijv. niet dat als ik een keer hard rem alle airbags uitklappen omdat ik iets verprutst heb :P

• TF
  • Laatst online: 17:47

TF

bla bla

En hoeveel heeft de verzekering uitgekeerd? Ik bedoel, levert je noeste arbeid dan nog wat op?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
TF schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:35:
En hoeveel heeft de verzekering uitgekeerd? Ik bedoel, levert je noeste arbeid dan nog wat op?
Ik heb nog geen idee, expert wilde vorige week langskomen om iets te bespreken, maar toen was ik op vakantie. Z'n collega stond toen bij de schadeboer op zoek naar de Astra, maar kon die niet vinden (joh..). Ze waren erg verbaasd dat ik zelf aan het sleutelen was geslagen. Dus ze komen nu een dezer dagen langs, dan zal ik wel meer horen.

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 09:10
XorZ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Ik heb nog geen idee, expert wilde vorige week langskomen om iets te bespreken, maar toen was ik op vakantie. Z'n collega stond toen bij de schadeboer op zoek naar de Astra, maar kon die niet vinden (joh..). Ze waren erg verbaasd dat ik zelf aan het sleutelen was geslagen. Dus ze komen nu een dezer dagen langs, dan zal ik wel meer horen.
heeft de verzekering de auto niet gezien zoals hij door de politie gevonden is???
Dat kan je wel wat geld schelen denk ik (negatief!)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
jmderonde schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:31:
[...]

heeft de verzekering de auto niet gezien zoals hij door de politie gevonden is???
Dat kan je wel wat geld schelen denk ik (negatief!)
Uiteraard wel, op basis van dat bezoek is 'ie ook total loss verklaard. Ze bieden m vervolgens aan bij verschillende sloop bedrijven tbv vaststellen restwaarde. Blijkbaar waren er nog wat vragen. Ik heb de verzekering te kennen gegeven dat ik gewoon voor uitkering dagwaarde minus restwaarde kies en het wrak zelf zou behouden.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 12:21

JT

VETAK y0

Kolere, hoop dat je dat idd nog voor je donor vangt anders is het een dure grap :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• mace

mace

Sapere Aude

Anders gebruik je de rest van je donorauto toch voor een kitcar ofzo. :+

• wouter37
  • Laatst online: 20-11 16:29
mace schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:09:
_/-\o_ ga een kitar bouwen met de onderdelen die je overhebt !!

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mace schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:09:
Of.....

Afbeeldingslocatie: http://www.vidgames.com/ps/screens/dderby7.jpg

ermee doen!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@JT: Ik ga het wel merken. Ondanks de vervelende oorzaak heb ik er iig erg veel lol in :)

@Mace & wouter37: Gaaf idee!! Zijn er gave kitcars op basis van de Astra G?

@Angeloonie: Juist... je hebt blijkbaar veel vertrouwen in mijn sleutel kunsten, dus mocht ik 'm aan dergelijke derbies willen laten meedoen dan wil jij wel sturen? :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha echt mooi om dit te zien, onwijs tof bezig en leuk dat alles ook past en werkt. :)

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Mooi topic.

Ik neem aan dat die kieren tussen de motorkap en de voorschermen veroorzaakt worden doordat er nog wat boutjes in moeten?
Zijn de koplampen die je er nu in hebt standaard, dus hetzelfde als origineel. Ze lijken iets anders. Het ziet er beter uit, maar kan ook gezichtsbedrog zijn door de foto.
Gaat dit voor de verzekering geen problemen opleveren als je je auto nu al weer half in elkaar hebt zitten, of hebben ze er al eerder naar gekeken?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Jozz schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:45:
Mooi topic.

Ik neem aan dat die kieren tussen de motorkap en de voorschermen veroorzaakt worden doordat er nog wat boutjes in moeten?
Zijn de koplampen die je er nu in hebt standaard, dus hetzelfde als origineel. Ze lijken iets anders. Het ziet er beter uit, maar kan ook gezichtsbedrog zijn door de foto.
Gaat dit voor de verzekering geen problemen opleveren als je je auto nu al weer half in elkaar hebt zitten, of hebben ze er al eerder naar gekeken?
Koplampen zijn donkere, vond ik net wat mooier :) De kieren kwamen idd door het ontbreken van boutjes, die zitten er nu in dus alles zit weer mooi strak. Verzekering vindt het allemaal prima, woensdag expert over de vloer gehad, maar weet nog steeds niet wat ik vergoed krijg :(

Radio zit er inmiddels ook in, maar geeft geen sjoege, dus morgen even met een multimeter in de weer om te kijken offie wel stroom krijgt. Lampen doen het inmiddels wel allemaal.

Zit nog te wachten op een brief van de RDW om aan te geven dat ik weer de aansprakelijke eigenaar ben, daarna krijg ik nieuwe kentekenpapieren en kan ik kentekens laten maken. Daarna kan 'ie de weg weer op en richting spuiter en dealer tbv computer reset :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

XorZ schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:27:
[...]

Koplampen zijn donkere, vond ik net wat mooier :) De kieren kwamen idd door het ontbreken van boutjes, die zitten er nu in dus alles zit weer mooi strak. Verzekering vindt het allemaal prima, woensdag expert over de vloer gehad, maar weet nog steeds niet wat ik vergoed krijg :(
Lijkt me toch niet zo ingewikkeld als hij al total loss verklaard is (dagwaarde hebben ze vast zo gevonden). Ik hoop niet dat je genaaid wordt, lijkt er een beetje op dat ze het verdacht vinden dat je het wrak wilde houden zo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• mace

mace

Sapere Aude

Als ik dit allemaal zo lees is het eigenlijk vrij simpel geweest.

Ga je er nu trouwens nog een startonderbreker of alarm inzetten?
Misschien is een stuurslot een optie.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Marzman: Ze vonden het vooral verdacht dat ik ernaast een Mercedes heb als daily driver. Maar goed, ik merk het wel.

@mace: Startonderbreker schijnt erin te zitten volgens de verzekerings expert... idem voor stuurslot; als je stuur draait zonder sleutel in contact slaat 'ie vast.

Vandaag even verder gegaan met de radio, doet het nu prima. Bleek dat de accu wat meer juice nodig had :) Klinkt prima, maar ga toch morgen even langs de mediamarkt om een sub te scoren.
Verder even lampjes in de koplampen gemonteerd.

Verder kwam een vriend z'n auto (Ford) droppen zodat we samen een sub in kunnen bouwen. Dus ook daar even mee aan de slag geweest.

Foto's:

Astra aan het opladen:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0296.jpg

Dash met radio, alles weer compleet dus :)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0297.jpg

Voorbereidingen aan de Ford:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0301.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0302.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0303.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0304.jpg

Nooit gedacht dat ik dat geklus aan auto's leuk zou vinden :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha ziet er tof uit! Mooie auto's beschik jij en je vrienden ook over! :D

• mace

mace

Sapere Aude

XorZ schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:31:
@mace: Startonderbreker schijnt erin te zitten volgens de verzekerings expert... idem voor stuurslot; als je stuur draait zonder sleutel in contact slaat 'ie vast.
Ik bedoelde meer zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Large/221521.jpg

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Of een in de vorm van een honkbal knuppel: :P
Afbeeldingslocatie: http://i100.twenga.com/10/tp/63/02/66176302.png
:+

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

@XorZ: Zet je de velgen ook nog over?

Ziet er weer netjes uit :) Feli's :)

• mace

mace

Sapere Aude

Joopieboy schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:13:
Of een in de vorm van een honkbal knuppel: :P
[afbeelding]
:+
Handig, kan je de autodieven ook nog van je afslaan!

Multifunctionabel! :+

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 23:00

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Heb zonet het volledige topic doorgelezen...heel nette prestatie! _/-\o_ Hier wil ik het eindresultaat van zien, dus bookmarked!

Leuke bak, die Focus ST van je vriend trouwens :9~

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:09

WeirdEye

Eindbaas

Ik volg dit topic nu vanaf het begin en vind het zeer knap dat je dit aan durft.

Wat voor mercedes heb je voor dagelijks gebruik?

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@mace: Dat is idd misschien wel het overwegen waard!

@Destruction: Velgen zet ik over ja :)

@WeirdEye: Thanks :) De Mercedes is een CL500

Foto's van vandaag, subje erin gebouwd:

Kabels naar de achterbak:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0306.jpg

De boel weer starten aan de kabels.. speciaal voor Joopieboy met de Mercedes in beeld ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0308.jpg

Kabels bijna weggewerkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0309.jpg

Let niet op de rommel ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_0310.jpg

Morgen komen weer nieuwe onderdelen; pook, pookhoes, luchtfilter/huis en tellers die correcte km/h geven (deze gaat tot 200km/h, hoort tot 220km/h in).

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er goed uit, leuke sub, niet te extreem!

En die mercedes is ook echt een dikke bak. 8)

• eX0duS
Hmm vreemde zaak. :p Waarom een CL500 als daily driver hebben en dan toch persé die Astra er bij willen houden??? Ik zou het eerder omgekeerd doen, met de Astra lekker rondkachelen en in het weekend de CL500 flink de sporen geven. :p

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Tja, als je een band hebt met die astra waarom niet opnieuw opbouwen :p Ik had dat ding zelf gewoon lekker naar de sloop laten gaan, de centen van de verzekering gewoon in m'n zak steken en in die merc blijven toeren. Jammer van de astra maar hoe vaak en waar ga je dat ding nu nog voor gebruiken? Enige wat ik kan verzinnen is misschien grote spullen vervoeren ofzo omdat de achterbank plat kan in de astra en je door de hatchback een grotere opening hebt.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Laten we het erop houden dat ik een vreemde snuiter ben :P

De Astra is handig als ik een keer het centrum in moet, of idd iets groots van bijv. de ikea moet meenemen. Verder rijd ik het liefst in de Mercedes aangezien die lekker luxe is (stoelmassage, stoelverkoeling,etc) :) De Astra wordt verder door collega's gebruikt om spullen heen en weer te transporteren, dus het is niet dat 'ie ergens staat te verrotten. Als eerste autootje wilde ik 'm niet weg doen, hij verdient een plekje in m'n toekomstige collectie :P

@eX0duS: Wees gerust, de CL krijgt genoeg de sporen op mooie zondag middagen ;)

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
Ik had het geld gepakt, en andere velgen onder mijn CL500 gezet. >:)

Wel respect dat je het gedaan hebt!

• wouter37
  • Laatst online: 20-11 16:29
XorZ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:27:
@JT: Ik ga het wel merken. Ondanks de vervelende oorzaak heb ik er iig erg veel lol in :)

@Mace & wouter37: Gaaf idee!! Zijn er gave kitcars op basis van de Astra G?

@Angeloonie: Juist... je hebt blijkbaar veel vertrouwen in mijn sleutel kunsten, dus mocht ik 'm aan dergelijke derbies willen laten meedoen dan wil jij wel sturen? :P
die Benz _/-\o_

tja voor de kitcar kan je altijd de motor en remmen gebruiken
of er een kitcar bestaat die het hele onderframe nodig heeft dat denk ik niet

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@911GT2: Ik vind de velgen onder de CL eigenlijk best mooi! Had dezelfde onder m'n vorige auto, vrij standaard velgen maar zien er niet slecht uit vind ik :) Thanks!

@wouter37: Hmm, een kitcar vanaf scratch opbouwen is misschien wat lastig hiero, kan me voorstellen dat parkeerbeheer wat moeite heeft met een "geparkeerd" onderstel + blok zonder kentekens... :P

Voor de liefhebbers zal ik van 't weekend wel even wat goede foto's van de mercedes maken, ik vind het zelf een mooie wagen en het rijdt zalig. Vooral met zomers weer, raampjes en dak open.. heerlijk :) Ondanks dat het nogal een andere klasse is vind ik de Astra G ook een mooie wagen, wel wat saai omdat ze per 1000'en in de files staan, maar toch. :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kan je je officieel melden in het mercedes topic. :+

• S_Chief
  • Niet online
@ Joopieboy: Zit je nou reclame te maken voor het Benz-topic? :+

@ Xorz: Ziet er goed uit joh. Zijn echt weinig mensen die em hadden gehouden als ze em zo terug zouden vinden. Nog heel even doorwerken, en je hebt weer een volwaardige auto. ;)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Deze week verder weinig kunnen doen ivm andere zaken. Inmiddels reactie van verzekering; ik krijg 4000e uitgekeerd, dus rekeninghoudend met 2000e restwaarde van de Donor heb ik met m'n geklus zo'n 2000e verdiend :D Die ga ik dus mooi uitgeven bij de spuiter!

Verder zit ik nog te wachten op nieuwe papieren, eerder kan 'ie niet de weg op. Wel inmiddels goede tellerunit geinstalleerd en die werkt perfect, geeft nu ook kmstand aan.

Zoals beloofd heb ik vanmiddag fotos geschoten van de Mercedes.

Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2305.jpg

Meer in het grote Mercedes topic (thanks Joopieboy) :)
XorZ in "Het grote Mercedes-Benz topic"

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zozo, das lekker inderdaad!

Wel een beetje rondshoppen voor een spuiter; kan een hoop schelen...

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is idd niet mis! En erg mooie mercedes heb je daar 8)

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@MikeyMan: Ik heb er tot dusver 3 gebeld en gaven allemaal als indicatieve pricing 2500~3000e voor een volledige spuitbeurt. Iemand nog suggesties voor een goede en goedkope spuiter in Amsterdam (of omgeving)?

@Joopieboy: Thanks :) Vind 't zelf ook een mooie bak :P

[ Voor 12% gewijzigd door XorZ op 03-08-2008 20:19 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 14:14

SeatRider

Hips don't lie

XorZ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:19:
@MikeyMan: Ik heb er tot dusver 3 gebeld en gaven allemaal als indicatieve pricing 2500~3000e voor een volledige spuitbeurt. Iemand nog suggesties voor een goede en goedkope spuiter in Amsterdam (of omgeving)?

@Joopieboy: Thanks :) Vind 't zelf ook een mooie bak :P
Geen leads, maar als het niet je daily driver is kun je natuurlijk laten doorschemeren dat ze 'm een paar weken mogen houden/tussendoor/zwart spuiten. En zelf demonteren/schuren etc scheelt ook altijd.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

SeatRider schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:20:
[...]

Geen leads, maar als het niet je daily driver is kun je natuurlijk laten doorschemeren dat ze 'm een paar weken mogen houden/tussendoor/zwart spuiten. En zelf demonteren/schuren etc scheelt ook altijd.
_O-

Ik zie het al voor me... Zit de auto net helemaal in elkaar, staat hij vervolgens weer een paar dagen met de sleutels en schroevendraaiers in z'n handen om de bumpers, spiegels, etc er weer af te halen. B) 7(8)7

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44
Moet zeggen dat ik het erg gaaf vind om te dat en hoe je het gedaan hebt! Heerlijk zo'n ondernemers mentaliteit: als iedereen zegt dat het moeilijk is en misschien wel een onbegonnen taak, dan toch gewoon door zetten om je droom te bereiken (of in dit geval behouden :P).

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@llevering: Thanks :) Zo zie ik het ook ja, al zegt men dat het ondoenlijk is, gewoon proberen.

Update, na een korte vakantie tussendoor. Na lang wachten waren vrijdag eindelijk de RDW papieren binnen, dus zaterdag nieuwe platen laten maken. Vandaag veel detail werk gedaan, oa. chrome logo op de grill gemonteerd, kabels naar de sub weggewerkt, opgeruimt binnenin en lampen in de koplamp units gezet. Nu nog even de velgen overzetten.

Zo staat 'ie er nu bij (plaat voor hangt scheeft door een foutje van mij... morgen even fixen):
Afbeeldingslocatie: http://www.truewebdesign.nl/~vincent/Astra/IMG_2360.jpg

Morgen of overmorgen gaat 'ie naar de spuiter, daarna op 4 sept. naar de dealer voor een grote beurt en nieuwe APK. Daarna kan 'ie de weg weer op! :*)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er netjes uit, die chromen spiegels zien er ook goed uit. Trouwens, wissel die velgen eens om. :+
Btw, wat is dat op je koplamp voor iets?

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 12:30
Joopieboy schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:27:
Ziet er netjes uit, die chromen spiegels zien er ook goed uit. Trouwens, wissel die velgen eens om. :+
Btw, wat is dat op je koplamp voor iets?
Chromen spiegels? Ze zien er meer uit als de spiegels van de andere Astra, want die mist ze zo te zien :+

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Joopieboy: Velgen doe ik morgen :) En die "chrome" spiegels komen van de donor, dus die gaan gespoten worden; het hoeft geen Audi S imitatie te worden :P

Aangezien het luchtfilter ook gejat is en ik niet op de sloop voldoende onderdelen kon vinden om het te herstellen had ik een panty gebruikt, maar die werd vrij snel opgeslokt... gelukkig was ik net op tijd om m terug te kunnen trekken :) Maar als iemand een idee heeft om even een tijdelijk filter te maken zodat ik m naar de spuiter en daarna naar de dealer kan rijden, graag! Het is nu een kale opening bovenop het blok, met een klepje wat open gaat als 'ie lucht hapt.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26
Gewoon even een nieuw luchtfilter halen en monteren, bij de dealer vertellen dat ie het filter kan laten zitten. Zat er geen luchtfilter op de donorauto die je zou kunnen lenen (evt incl luchtfilterbak) overigens?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Is een ander blok van de donor blijkt, de auto van XorZ is de "facelift" met standaard de donkere lampen voor en achter en een iets sterker 1600 blok.

XorZ, ik zou trouwens je sideskirts laten meespuiten, zoals je kon zien op de foto die ik je had doorgestuurd ziet dat er heel netjes uit. En met de kleur die jij in ogen hebt zou je de stootstrips ook mee laten nemen om te spuiten, en de sideskirts meegespoten maakt het net even wat dikker. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Joopieboy op 20-08-2008 15:27 ]

Verwijderd

Als hij toch naar de spuiter gaat zou ik inderdaad de stootstrip meenemen en ook de handgrepen, spiegelkappen (dat zwarte kunstof) en de dakrails.

Volgens mij is de luchtfilterbak voor elke Astra G hetzelfde, maar dit kan je het beste even vragen op het Opel Forum :P . Daar hebben ze er misschien nog wel 1 liggen of een open lucht filter.

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Welk stadsdeel woon je eigenlijk? Ik wil ook wel parkeervergunningen voor 3 auto's...

Ioniq 5 P45

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@IceFreak: Het luchtfilter huis is idd hetzelfde, maar de buizen e.d. niet helaas, dus die kan ik niet overzetten. Maar dat regel ik verder bij de dealer.

@Spiller: Oud Zuid, 2 vergunningen per adres, alleen mogen niet beide auto's op 1 naam staan helaas. Dus voor beide Astra's heb ik "koop"vergunningen; 260e per maand per auto.

De verzekering heeft besloten dat de auto niet gestolen is geweest omdat er geen braaksporen zijn, dus ze weigeren uit te keren. Voor het moment laat ik dus alleen even spiegels en bumpers spuiten, tot ik mijn oorlog met ze gewonnen heb. Erg irritant, zou niet weten waarom ik zelf de boel zou strippen, geld claimen en weer opbouwen... niet echt dat je daar beter van wordt ofzo :(

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34
Kan een verzekeraar zo makkelijk terugkomen op eerdere toezeggingen dan? :?
XorZ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:31:
Deze week verder weinig kunnen doen ivm andere zaken. Inmiddels reactie van verzekering; ik krijg 4000e uitgekeerd.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Xander schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:03:
Kan een verzekeraar zo makkelijk terugkomen op eerdere toezeggingen dan? :?

[...]
Dat was wat de expert had vast gesteld, de verzekaar zelf vindt dus dat het niet bewezen is dat de auto daadwerkelijk gestolen is. :(

• _JGC_
  • Laatst online: 01:26
Ah, dus als je de pech hebt een auto te hebben die makkelijk zonder braaksporen open te breken is (Noorse politie had met mijn Golf III geen probleem om die van't slot te krijgen en van handrem af te halen), keert de verzekeraar gewoon niet uit, allrisk verzekerd of niet. Lekker dan.

• Xander
Dus: Als je auto gestolen is en niet wordt teruggevonden keert de verzekering niets uit? Misschien zitten er wel braaksporen op je auto, maarja, da's zonder de auto niet te controleren hè?

Of: Als je bumpers en spiegels worden gestolen zonder dat ze je auto meenemen dekt een all-risk verzekering dat ook niet? :? maw: Wat boeit het of jouw auto wel of niet is meegenomen? Er zijn onderdelen vanaf gejat! Waarom is het ontbreken van enkele onderdelen opzich geen 'braakspoor'?

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een kul-argument van je verzekeraar. Neem aan dat je het er niet bij laat zitten?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Geen braaksporen? Zijn Opels dan nog altijd zo makkelijk mee te nemen?

ik herinner me vroeger een keer de de Corsa A van een oom van me open te hebben gemaakt met een AXA fietssleutel...

• XorZ

XorZ

Topicstarter
Ik ben het er uiteraard ook niet mee eens, dus heb degene die erover besloten had gebeld en die bleef maar herhalen dat zonder braaksporen het niet mogelijk is om een Astra uit 2003 te stelen. Dat inderdaad parkeerbeheer, politie etc de auto zonder problemen mee kunnen nemen was volgens hem niet waar. Ik heb de Opel garage hier gebeld of het mogelijk is om een Astra G, 2003 te stelen zonder braaksporen en volgens hun is dat mogelijk, tenzij de auto op "deathlock" staat. Blijkbaar heeft een of ander genie bedacht dat het handig is om een "niet echt goed op slot" en "goed op slot" feature in te bouwen. Ik heb in elk geval een brief gemaakt die ik morgen op de bus doe in verweer op hun argumenten. Ben zelden zo pissig geweest, hoe verzinnen ze het?! :(

@Xander: Da's een goede, die zal ik toevoegen in mijn brief. :)

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:37

franssie

Save the albatross

en wellicht heb je een rechtsbijstand verzekering van een andere maatschappij?
In elk geval zou ik vermelden dat je hun aan hun eerdere toezeggingen houdt aangezien het afwezig zijn van braaksporen al bij de eerste schouwing door de expert gemeld had moeten worden en nu na de reparaties niet meer te controleren valt (tenzij dat met name in het expertise rapport is vermeld).

[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 21-08-2008 02:05 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Wimo.

Shake and Bake!

XorZ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 01:17:
Ik ben het er uiteraard ook niet mee eens, dus heb degene die erover besloten had gebeld en die bleef maar herhalen dat zonder braaksporen het niet mogelijk is om een Astra uit 2003 te stelen. Dat inderdaad parkeerbeheer, politie etc de auto zonder problemen mee kunnen nemen was volgens hem niet waar. Ik heb de Opel garage hier gebeld of het mogelijk is om een Astra G, 2003 te stelen zonder braaksporen en volgens hun is dat mogelijk, tenzij de auto op "deathlock" staat. Blijkbaar heeft een of ander genie bedacht dat het handig is om een "niet echt goed op slot" en "goed op slot" feature in te bouwen. Ik heb in elk geval een brief gemaakt die ik morgen op de bus doe in verweer op hun argumenten. Ben zelden zo pissig geweest, hoe verzinnen ze het?! :(

Zijn dat die kleine ankers in de deur? Bij 2x dicht had onze omega dat wel .. dan was de deur echt niet open te breken. Wel typisch dat ze het daar op gaan gooien :/

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 09:54

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Wat als de dieven een master sleutel hadden waarmee ze eenvoudig de auto konden openen. Vervolgens van stuurslot en achter op auto ambulance en niemand die er wat van merkt of erom maalt. Als je het sleutelnummer hebt kun je namelijk zo een andere sleutel laten maken. En om een auto te stelen hoef je hem echt niet te starten.

*empty*

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Idd, en iedereen weet dat het boeventuig ook je AB kan "scannen" en op die manier in je auto komt. En als een auto op zo een "nette" manier gestript is, heb je te maken met pro's, en niet met een junk-met-schroevendraaier.

Wise enough to play the fool

• Gisae
  • Niet online
Helaas doen schadeverzekeraars er alles aan om niet uit te keren :/

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• teacher
  • Laatst online: 01:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

en.. even een verklaring van de politie (beëdigd ambtenaar) over hoe makkelijk de auto mee te nemen viel..

Wise enough to play the fool

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dit is echt lullig, ze proberen er gewoon onderuit te komen krijg ik het gevoel, sterkte. Hopelijk heb je rechtsbijstand verzekering, heb zo'n gevoel dat dit een lang kort geding gaat worden. :/

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
XorZ schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:49:
@Spiller: Oud Zuid, 2 vergunningen per adres, alleen mogen niet beide auto's op 1 naam staan helaas. Dus voor beide Astra's heb ik "koop"vergunningen; 260e per maand per auto.
260 euro per maand per auto!?!

- Maar je maakt wel wat mee! -

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Zouden wij mogen weten welke maatschappij dit is? Dan weten we meteen waar we onze auto's NIET hoeven te verzekeren.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ohra naar wat ik vernomen heb via msn, helaas niet het enigste verhaal wat ik heb gehoord, in de familie ook al soortgelijke verhalen gehad. Bij een werd het gedaan alsof die gene de ruit zelf had ingetikt en de radio en spul had gejat. 8)7

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

XorZ schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 01:17:

Kan me niet voor stellen dat de meest modale auto niet open te breken is zonder schade. Het dievengilde is natuurlijk gebaad bij een effectieve oplossing voor dit model.

.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

@Joopieboy en XorZ: als ze bij hun standpunt blijven, misschien eens contact opnemen met kassa/radar oid? En hun dat ook uiteraard mailen.. Ze zullen een nominatie voor een koude douche (radar) vast niet zo heel erg leuk vinden...

• Xander
Alle auto's zijn open te breken zonder schade. De ene wat makkelijker dan de andere, maar niets is onmogelijk... De politie kan het, de ANWB kan het, dan kan een beroepscrimineel het ook...

• eX0duS
tazzman schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:59:
Zouden wij mogen weten welke maatschappij dit is? Dan weten we meteen waar we onze auto's NIET hoeven te verzekeren.
Ik heb een klein vermoeden dat het Orion Direct is, ik heb nml. ook deze waardeloze verzekeringsmaatschappij, die heeft ook van dit soort geintjes.

• XorZ

XorZ

Topicstarter
@Deviator79: Yep, helaas... erg duur parkeren hier in A'dam zonder bewoners vergunning. Voor de benz betaal ik slechts 60e per kwartaal.

Het is zoals Joopieboy zegt idd de OHRA, gewoon direct dus zonder tussenpersoon. Ben druk in conclaaf met ze en hoop op een goede uitkomst. In elk geval net besloten dat ik toch voor een full paint ga, dus hij ziet er dan iig weer helemaal top uit :)

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

XorZ schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:33:
Het is zoals Joopieboy zegt idd de OHRA, gewoon direct dus zonder tussenpersoon. Ben druk in conclaaf met ze en hoop op een goede uitkomst. In elk geval net besloten dat ik toch voor een full paint ga, dus hij ziet er dan iig weer helemaal top uit :)
En? Hoe staan de zaken er op dit moment voor? Ben ernstig benieuwd :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Racemol
  • Laatst online: 19:13
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het er nu voor staat.
Pagina: 1 2 3 Laatste