@iworx: goede compositie, fraaie kleuren, niets op aan te merken.
@Trunks81: jammer van die bolletjes (lens-flare, regendruppels??), vind de foto wel iets apocalyptisch uitstralen, zonder die bolletjes zou hij veel beter uit de verf komen vermoed ik.
@Laurens: kleurstelling vind ik erg fraai, past goed bij een klassieke auto. Persoonlijk had ik 'm uit een lagere positie voor de auto genomen, dan springt die fraaie Volvo er nog beter uit.
@SparkOne: Vind de compositie niet heel onaardig, maar wellicht kan dat net iets beter door de foto iets naar links te kantelen. Verder zou ik de kleurverzadiging en het contrast wat omhoog gooien.
@Jaguar_e: Mooie plaat, maar ik denk dat de kleurenversie beter uitkomt. Enigszins simpel, maar je moet natuurlijk ergens mee beginnen.

@murky123: Zoals al gezegd: wat meer gezicht maakt het leuker. Als je zoontje afgeleid wordt door jou, probeer hem dan eens door iemand anders af te laten leiden. Dan kijkt hij wel omhoog, maar niet in de camera.

Wat ik vaak doe bij het fotograferen van mijn dochter is de continue-modus gebruiken, dus gewoon de knop ingedrukt houden en knallen maar. Vaak zit er dan wel een leuk moment tussen.

@blue_funk: mooie foto, maar volgens mij kan hij nog wat scherper. De man in de achtergrond stoort mij trouwens niet.
@Mavvie: Erg mooie plaat, maar had 'm er liever helemaal opgezien. Kleur etc. is wel top! Wilde zelf eigenlijk naar de vrije training van vrijdag, maar het was rotweer, dus ik ben niet gegaan.
Wellicht wat saai, maar iedereen lust toch wel een lekker sappig groen blaadje?
Klik erop voor een grotere, die is mooier