Compatibility Mode aanzetten voor XP of Vista.Anoniem: 237909 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:45:
Ik wil updaten maar zodra ik de nokia software updater heb gedownload en wil installeren staat er: Dit besturingssysteem wordt niet ondersteund. De installatie kan niet worden voortgezet.![]()
Hoe los ik dit op? Heb W7 Ultimate x64
Anoniem: 237909
Matched: n82
Oke, ik had ff niet door dat de gedownloade NSU in de compatibily modus moest zitten en dan lukt het installeren idd prima. Hij vind geen firmwareupdates voor mijn N82 terwijl ik ergens anders had gelezen dat er een update is.UTwizard schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:48:
[...]
Compatibility Mode aanzetten voor XP of Vista.
De firmwarecheck door middel van het opschrijven van wat op de acherkant van de N82 staat komt er elke keer weer als resultaat dat de nieuwste firmware 30.xxxxx is terwijl ik 31.xxxx heb...

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 20-01-2010 15:54 ]
Ja precies hetzelfde! Heb jij toevallig ook productcode 0560980? Heb m van Hi, maar die zijn volgens mij niet gelocked? Heb er namelijk nog T-mobile sim in kunnen doen.[
Oke, ik had ff niet door dat de gedownloade NSU in de compatibily modus moest zitten en dan lukt het installeren idd prima. Hij vind geen firmwareupdates voor mijn N82 terwijl ik ergens anders had gelezen dat er een update is.
De firmwarecheck door middel van het opschrijven van wat op de acherkant van de N82 staat komt er elke keer weer als resultaat dat de nieuwste firmware 30.xxxxx is terwijl ik 31.xxxx heb...
vogelaarke135
Ik had gelezen dat GPS Stembegeleiding van Nokia (OVI MAPS) nu gratis is voor 10 modellen.
Helaas niet of nog niet voor de N82.
Weet iemand waar OVI Maps stembegeleiding voor ons ook gratis wordt?
Helaas niet of nog niet voor de N82.
Weet iemand waar OVI Maps stembegeleiding voor ons ook gratis wordt?
When the pink is snookered, Go for the brown
Zover ik begrepen zal het voor alle toestellen beschikbaar komen. Kwestie van geduld hebben totdat deze er is voor de N82.
De toestellen die firmwareupdate over the air (fota) ondersteunen kunnen hem via de softwareupdate applicatie binnenhalen:

Ik denk dat je hem voor de N82 handmatig moet downloaden en installeren. Op den duur zal hij wel een keer standaard in een firmwareupdate zitten maar dat zal denk ik langer duren.
De toestellen die firmwareupdate over the air (fota) ondersteunen kunnen hem via de softwareupdate applicatie binnenhalen:

Ik denk dat je hem voor de N82 handmatig moet downloaden en installeren. Op den duur zal hij wel een keer standaard in een firmwareupdate zitten maar dat zal denk ik langer duren.
Geen matches
Zie hem nu pas, en ja toevallig dezelfde productcode. Ik heb hem overgekocht van iemand anders, geen idee van welk abbo. Heb bon nog wel ergens volgens mij. Geen simlock en geen soft en hardwarematige brandmerk te zien...vogelaarke135 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:41:
[...]
Ja precies hetzelfde! Heb jij toevallig ook productcode 0560980? Heb m van Hi, maar die zijn volgens mij niet gelocked? Heb er namelijk nog T-mobile sim in kunnen doen.
Erg raar, aangezien in de eerste paar dagen van de firmware update 35.x nog wel gedownload kon worden. Ik had toen geen tijd, moest weg. Twee/drie dagen later geprobeerd, is 31.x de nieuwste (had ik al). Na een week weer kijken: is 30.x de nieuwsteAnoniem: 237909 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:29:
[...]
Zie hem nu pas, en ja toevallig dezelfde productcode. Ik heb hem overgekocht van iemand anders, geen idee van welk abbo. Heb bon nog wel ergens volgens mij. Geen simlock en geen soft en hardwarematige brandmerk te zien...

Daarvoor nooit problemen gehad met firmware updates: ik had altijd meteen op de dag zelf de nieuwste firmware binnen.
vogelaarke135
Inderdaad raar. Nou ik hoop dat ie nog komt voor ik mijn N82 verkoop. Ben benieuwd naar de verschillen.vogelaarke135 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:50:
[...]
Erg raar, aangezien in de eerste paar dagen van de firmware update 35.x nog wel gedownload kon worden. Ik had toen geen tijd, moest weg. Twee/drie dagen later geprobeerd, is 31.x de nieuwste (had ik al). Na een week weer kijken: is 30.x de nieuwste![]()
Daarvoor nooit problemen gehad met firmware updates: ik had altijd meteen op de dag zelf de nieuwste firmware binnen.
Hallo tweakers,
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om ovimaps op een N82 te installeren waarop nokiamaps al voor
geinstalleerd is.
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om ovimaps op een N82 te installeren waarop nokiamaps al voor
geinstalleerd is.
Ik had ff Nokia support gemaild en ze kwamen met dit antwoord nadat ik mijn IMEI en huidige firmware versie had gegeven:Anoniem: 237909 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:45:
Inderdaad raar. Nou ik hoop dat ie nog komt voor ik mijn N82 verkoop. Ben benieuwd naar de verschillen.
Het klinkt nogal vaagjes ditIk heb dit voor u nagekeken en het klopt, wanneer de v35.x voor uw toestel beschikbaar gaat zijn is ons momenteel niet meegedeeld.
van de ene op de andere dag op eens packet data connection not available als ik online wil met vodafone live.
via wlan kreeg ik ook eoa vage error en geen internet.
ik heb nu *#73nogwat# (reset) gedaan en wlan doet het weer, maar nog steeds geen geen internet via vodafone.
echt super vaag.
het enige wat veranderd is, is dat ik er een oud 1gb kaartje in heb gepropt omdat m'n 16gb kaart overleden was.
daarna nieuwe firmware geinstalled.
alle troep weer geinstalled (google maps, sygic e.d.)
alles werkte (wlan en 3g ook) en zo in 1 keer ging hij gewoon niet meer online.
heeft iemand een tip, want ik sta op het punt om te testen wat harder is.. de muur of de telefoon.
via wlan kreeg ik ook eoa vage error en geen internet.
ik heb nu *#73nogwat# (reset) gedaan en wlan doet het weer, maar nog steeds geen geen internet via vodafone.
echt super vaag.
het enige wat veranderd is, is dat ik er een oud 1gb kaartje in heb gepropt omdat m'n 16gb kaart overleden was.
daarna nieuwe firmware geinstalled.
alle troep weer geinstalled (google maps, sygic e.d.)
alles werkte (wlan en 3g ook) en zo in 1 keer ging hij gewoon niet meer online.
heeft iemand een tip, want ik sta op het punt om te testen wat harder is.. de muur of de telefoon.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
De Nokia E-mail applicatie blijft voort steeds vaker hangen. Is er al een goed alternatief? (push)
De gmail applicatie zegt wel te pushen maar dat is ook sporadisch.
De gmail applicatie zegt wel te pushen maar dat is ook sporadisch.
A life? Where can I download it??
De N82 een beetje overleden? Of is hij niet meer interessant genoeg om over te hebben?
Ben namelijk nog steeds benieuwd of er een vervanging is voor de Nokia Mail applicatie.
Ben namelijk nog steeds benieuwd of er een vervanging is voor de Nokia Mail applicatie.
A life? Where can I download it??
Ik heb je vraag allang gelezen maar kan er doodeenvoudig geen antwoord op geven omdat ik alleen maar bel en sms en een beetje game met mijn N82. Sta er eens bij stil dat mensen die dit topic nog wel volgen niet zoveel dingen of totaal andere dingen met hun N82 doen dan jij doet?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 02-03-2010 03:00 ]
Anoniem: 271504
Matched: nokia
Ik heb zelf ook geen idee. Ik gebruik gewoon de browser voor mijn hotmail te bekijken, maar volgens mij heb jij het niet over hotmail. Ik heb zelf ook geprobeerd om nokia mail zooi aan de praat te krijgen maar dat lukte nooit, ik kon nooit wat versturen en kreeg ook niks binnen.
Je kunt SEVEN es proberen, Heb ik 2 jaar lang met plezier gebruikt en levert de mail mooi snel af. Goeie support en nagenoeg geen downtime.Ruffian schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:55:
De N82 een beetje overleden? Of is hij niet meer interessant genoeg om over te hebben?
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Heeft iemand de iSMS (tekstballonnetjes zoals iPhone SMS) uitgeprobeerd op de N82? Is dat te doen op deze kleine schermpjes?
(Beetje oude koeien uit de sloot halen, maar toch).Neophyte_NL schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:08:
[...]
Hier moet ik toch even op reageren; ik heb al een boel telefoons gehad en ben super zuinig op die dingen, maar dit is serieus de eerste waarbij er gewoon een gaatje van 2x2mm in de 'joystick' is gekomen. Het begon met een scheurtje in dat zwarte plastic in het midden, maar nu zie je het lampje erachter gewoon zitten...
Verder geweldige telefoon op een kraakje hier en daar na.
Heb mijn N82 nu zo'n jaar (overgenomen van mijn broer toen hij hem een jaar had) en bij mij bladderd de verf af, op de menu toets en op de camera lens. Verder gaat het batterijklepje er wel erg makkelijk vanaf, en heeft de 3,5mm poort kuren. Als ik hem in mijn zak stop terwijl ik muziek luister, detecteert hij 9 van de 10 keer mijn oordopjes niet meer
Matched: nokia, n82
Ga dan naar nokia service point nu je nog garantie hebt (als je binnen 2 jaar zit tenminste) voor de probleem met de jackplug. Ik heb afgezien van de afbladderende verf op de rand van de cameralens geen probs met mijn toestelKnul schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:59:
[...]
(Beetje oude koeien uit de sloot halen, maar toch).
Heb mijn N82 nu zo'n jaar (overgenomen van mijn broer toen hij hem een jaar had) en bij mij bladderd de verf af, op de menu toets en op de camera lens. Verder gaat het batterijklepje er wel erg makkelijk vanaf, en heeft de 3,5mm poort kuren. Als ik hem in mijn zak stop terwijl ik muziek luister, detecteert hij 9 van de 10 keer mijn oordopjes niet meer. Is er ook een programmatje dat vraagt of je verder wilt spelen via de speakers? Ik vind het nu zo asociaal als ik in de trein zit en iedereen kan "meegenieten" van mijn muziek
Je kunt Emoze proberen, werkt prima met gmail (email, contacten en kalender) en de push werkt sneller dan gmail via een webbrowser!!! Verder ook html support.Ruffian schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:55:
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Iemand?Anoniem: 237909 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:43:
Heeft iemand de iSMS (tekstballonnetjes zoals iPhone SMS) uitgeprobeerd op de N82? Is dat te doen op deze kleine schermpjes?
Werkt prima: heb het geprobeerd n.a.v. jouw vraag, is nu mijn standaard SMS werkwijze geworden, thx
[ Voor 11% gewijzigd door vogelaarke135 op 08-03-2010 13:32 ]
vogelaarke135
Had ik ook al aan gedacht, maar het vervelende is dat het niet altijd zo is. Zul je net zien als ze hem daar testen dat hij het wel goed doet.Anoniem: 237909 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:24:
[...]
Ga dan naar nokia service point nu je nog garantie hebt (als je binnen 2 jaar zit tenminste) voor de probleem met de jackplug. Ik heb afgezien van de afbladderende verf op de rand van de cameralens geen probs met mijn toestel
Ff is niet helemaal goede woord. Je hebt dus 1.03 gepakt? Want voor 1.06 of 1.08 moet je 8 euro betalen en 1.04 en 1.05 bestaan niet? 1.03 zou vol met bugs zitten en veel mensen zijn teruggegaan naar 1.02 of naar 1.06/1.08 en je moet hocus pocus doen voor de certificaat van 1.03 of viel het wel mee??vogelaarke135 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:25:
[...]
Werkt prima: heb het geprobeerd n.a.v. jouw vraag, is nu mijn standaard SMS werkwijze geworden, thx. Is freeware toch, kan je zelf toch ook even installeren?
Woei... iSMS hoeft niet meer geregistreerd te worden (lukte al niet bij opensignedsymbian en via andere tooltjes ook niet). Gelijk maar ff uitproberen dan...
O.. en de url http://www.gczm.net.cn/do...e_v1.08_Final_Signed.sisx
Jammer maar het is nog steeds payware. Heb maar gewoon 9 euro betaald via paypal. Het oogt best goed op de N82
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 08-03-2010 23:32 ]
Geen matches
Ik had een smswisseling tussen mij en ander persoon naar "mijn mappen" verplaatst (dus de smsjes stonden in inbox en ook in verzonden berichten).
Nu ik iSMS heb en dus gegroepeerde smsjes wil ik de smsjes die in mijn mappen staan weer terugplaatsen want iSMS synchroniseerd geen smsjes buiten inbox en verzonden berichten. Maar ik kan alleen de smsjes die in mijn mappen staan naar inbox verplaatsen en niet naar verzonden berichten.
Is er een manier om dit op te lossen via een hack of zo, smsjes exporteren, aanpassen met kladblok en weer importeren, zoiets?
Nu ik iSMS heb en dus gegroepeerde smsjes wil ik de smsjes die in mijn mappen staan weer terugplaatsen want iSMS synchroniseerd geen smsjes buiten inbox en verzonden berichten. Maar ik kan alleen de smsjes die in mijn mappen staan naar inbox verplaatsen en niet naar verzonden berichten.
Is er een manier om dit op te lossen via een hack of zo, smsjes exporteren, aanpassen met kladblok en weer importeren, zoiets?
Ik denk dat we gratis navigatie op de N82 wel kunnen vergeten. Goed nieuws is dat de prijs van een licentie voor een jaar behoorlijk gezakt is: 9,99 euro. Dat is bijna gratis
Is dat dan wel voor wereldwijd?rutgerw schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:32:
Ik denk dat we gratis navigatie op de N82 wel kunnen vergeten. Goed nieuws is dat de prijs van een licentie voor een jaar behoorlijk gezakt is: 9,99 euro. Dat is bijna gratis
Het blijft een naaiactie. De mooie sier maken met gratis navigatie, maar ondertussen...
Hoezo dan? Ik heb nog geen nieuwe firmware op mijn N82, maar ik dacht dat hiermee wel Ovi Maps gratis zou worden?rutgerw schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:32:
Ik heb al OVI maps op mijn N82 staan die ik gratis naar binnen heb gesleept?
Laat het even weten als het gratis verkrijgen van gesproken begeleide navigatie gelukt is. En vooral: hoe je dat dan hebt gedaan.Anoniem: 237909 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:23:
Ik heb al OVI maps op mijn N82 staan die ik gratis naar binnen heb gesleept?
Geen matches
Oh gesproken begeleiding? Geen idee of ik dat heb, ben slechthorend, heb daar dus niets aan.Fuzzillogic schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:30:
[...]
Laat het even weten als het gratis verkrijgen van gesproken begeleide navigatie gelukt is. En vooral: hoe je dat dan hebt gedaan.
Ik ga dus naar Menu>Kaarten>productinfo> v3.01
Over welk versie praten jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 10-03-2010 19:36 ]
Versie 3.03 heeft gratis navigatie. Maar die is er dus (nog) niet voor de N82.Anoniem: 237909 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:36:
[...]
Oh gesproken begeleiding? Geen idee of ik dat heb, ben slechthorend, heb daar dus niets aan.
Ik ga dus naar Menu>Kaarten>productinfo> v3.01
Over welk versie praten jullie?
Ja ik hoop dat die gratis stembegeleiding nog komt...
Kan iemand mij met het volgende helpen, als ik een foto maak of een filmpje dan zie ik die niet terug als ik die galerij toets indruk. Voorheen werkte het goed maar een of andere manier zie ik nog alleen die N82 demo bij video en afbeeldingen.
Als ik zoek via bestandsbeheer dan zie ik de foto's wel maar dan zie geen preview van je foto's alleen een waslijst van bestandsnamen...
Ik wil graag weer gebruiken van die handige galerij toets
Kan iemand mij met het volgende helpen, als ik een foto maak of een filmpje dan zie ik die niet terug als ik die galerij toets indruk. Voorheen werkte het goed maar een of andere manier zie ik nog alleen die N82 demo bij video en afbeeldingen.
Als ik zoek via bestandsbeheer dan zie ik de foto's wel maar dan zie geen preview van je foto's alleen een waslijst van bestandsnamen...
Maar welke versie is die betaalnavigatie (met stembegeleiding)?rutgerw schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:38:
[...]
Versie 3.03 heeft gratis navigatie. Maar die is er dus (nog) niet voor de N82.
Ik heb het ook wel eens, dat een video of foto die ik net maakte niet in galery te vinden is en soms staat ie zomaar zonder aanwijsbare reden in galery.Cruzer schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:22:
Ja ik hoop dat die gratis stembegeleiding nog komt...
Weet ook niet hoe het komt, misschien teveel fotos en videos in galery?
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 10-03-2010 22:55 ]
Elke eerdere versie. De "Kaarten" applicatie op de N82 was Nokia Maps en is nu OVI Maps. Die applicatie is altijd gratis geweest, inclusief de kaarten zelf. Alleen voor het navigatiedeel moet je 79 euro per jaar betalen. Die prijs is nu verlaagd naar 9,99. Versie 3.01 heeft die prijs in elk geval staan. Zie "Kaarten"=>Opties -> Winkel en licenties. Daar staan de prijzen.Anoniem: 237909 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:53:
[...]
Maar welke versie is die betaalnavigatie (met stembegeleiding)?
En versie 3.01 is in elk geval de meest recente voor de N82
[ Voor 5% gewijzigd door Kalentum op 11-03-2010 09:54 ]
Ik heb enorme problemen met het geheugen sinds kort.
Dat zit vol volgens de telefoon, terwijl ik eigenlijk niks op het telefoongeheugen heb staan.
Alle berichten, contacten e.d. gewist, bij alles staat 0k in gebruik, maar toch is er 130MB in gebruik.
Heb een hard reset uitgevoerd dmv *#7370#
Toen was het geheugengebruik terug naar 100MB, nog steeds veel imo. En nu na 2 dagen is weer terug.
heb de telefoon nu bijna 2 jaar en nooit een probleem gehad met dit spul tot enkele dagen terug. heb trouwens ook geen enkel programma openstaan.
Dat zit vol volgens de telefoon, terwijl ik eigenlijk niks op het telefoongeheugen heb staan.
Alle berichten, contacten e.d. gewist, bij alles staat 0k in gebruik, maar toch is er 130MB in gebruik.
Heb een hard reset uitgevoerd dmv *#7370#
Toen was het geheugengebruik terug naar 100MB, nog steeds veel imo. En nu na 2 dagen is weer terug.
heb de telefoon nu bijna 2 jaar en nooit een probleem gehad met dit spul tot enkele dagen terug. heb trouwens ook geen enkel programma openstaan.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb t eindelijk opgelost. Een firmware upograde hielp iig niks. En uiteindelijk maar voor de • + [opnemen] + [3] + [aan/uit] gegaan 
Nu:
8744kB in gebruik
124MB vrij
Nu:
8744kB in gebruik
124MB vrij
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 16-03-2010 20:22 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wilde niet langer wachten op gratis versie van Ovi Maps en heb daarom maar de huidige versie geïnstalleerd en voor € 9,99 de navigatie Europe gekocht.
Maps is stuk beter en mooier geworden, enige minpunt is dat hij een stuk langzamer is dan mijn 3 jaar oude Tomtom software op de n82.
Bijvoorbeeld in het (her)berekenen van de route, maar ook in het fixen van de GPS (zowel met interne als externe GPS met AGPS).
Wel heel prettig om altijd de meest actuele kaarten te hebben en de extra informatie.
Heeft iemand ervaring met de verkeersinformatie (& safety info?) in Nederland?
Kost maar 4,99 per jaar en dat lijkt me niet veel geld, mits het beter is dan de TMC informatie.
.
Maps is stuk beter en mooier geworden, enige minpunt is dat hij een stuk langzamer is dan mijn 3 jaar oude Tomtom software op de n82.
Bijvoorbeeld in het (her)berekenen van de route, maar ook in het fixen van de GPS (zowel met interne als externe GPS met AGPS).
Wel heel prettig om altijd de meest actuele kaarten te hebben en de extra informatie.
Heeft iemand ervaring met de verkeersinformatie (& safety info?) in Nederland?
Kost maar 4,99 per jaar en dat lijkt me niet veel geld, mits het beter is dan de TMC informatie.
.
Draadloos laden op onze Zon
hey hallo,
iemand enig idee waarom er bij geinstaleerde themes geen ''menu'' images wijzigen? van het normale menu worden er gewoon standaard iconen weergegeven, maar als ik in het ''settings'' menu kom dan zijn de iconen wel anders
iemand enig idee waarom er bij geinstaleerde themes geen ''menu'' images wijzigen? van het normale menu worden er gewoon standaard iconen weergegeven, maar als ik in het ''settings'' menu kom dan zijn de iconen wel anders

[ Voor 85% gewijzigd door iNFiNiTY- op 18-03-2010 09:59 ]
ik heb een simlock vrijeN82 op de kop getikt ,en wilde vragen of ik de simkaart van mijn iPhone gewoon op in de N82 kan gebruiken. Kan ik hiermee 'gewoon" internetten op de N82 zonder extra kosten?
Daarnaast mocht iemand een leuke aanbieding van een losse sim only 30/60 min + mobiel internet tegen komen dan hoor ik het graag?
Daarnaast mocht iemand een leuke aanbieding van een losse sim only 30/60 min + mobiel internet tegen komen dan hoor ik het graag?
Anoniem: 251146
Geen matches
Sinds een week laat mijn telefoon bij één van mijn contactpersonen de naam niet meer zien als ik een sms krijg, alleen het nummer. Alle andere contacten worden wel gewoon met de naam getoond. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Geen matches
Het lijkt op een symptoon van 1 contactpersoon dubbel hebben in je telefoonlijst. Check dus ff je telefoonboek of je hem 2 keren erin hebt opgeslagen en of er iets mis is met zijn nummer.Anoniem: 251146 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:23:
Sinds een week laat mijn telefoon bij één van mijn contactpersonen de naam niet meer zien als ik een sms krijg, alleen het nummer. Alle andere contacten worden wel gewoon met de naam getoond. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Nog steeds geen gratis navigatie voor onze N82
Jammer, ben bnwd of het ooit gaat komen voor de N82... het is nu bijna eind maart.
Jammer, ben bnwd of het ooit gaat komen voor de N82... het is nu bijna eind maart.
Ik heb een vraagje: ik heb sinds een paar dagen mijn gmail inbox netjes ingedeeld met mappen..alleen hoe zorg ik dat ik die mappen ook in mijn N82 mail zie? Ik heb ze allemaal aangevinkt in folder subscriptions, maar ik zie ze niet staan als ik mijn mail check?
Auw joh!

Heb je hier misschien wat aan? http://www.then82blog.com...ur-labels-to-show-as.html
Gevonden via [google=nokia n82 gmail folders]
Heb je hier misschien wat aan? http://www.then82blog.com...ur-labels-to-show-as.html
Gevonden via [google=nokia n82 gmail folders]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Okee, thnx! Het lag dus aan het feit dat ik zelf mappen had aangemaakt en niet via de gmail pagina labels...
Zowel de mappen als de labels waren te zien bij de folder subscriptions, maar alleen de labels waren daadwerkelijk bij de mail te zien
Zowel de mappen als de labels waren te zien bij de folder subscriptions, maar alleen de labels waren daadwerkelijk bij de mail te zien
Ik probeer een .nbu-backup met mijn contacts terug te zetten via PC Suite en Ovi Suite. Helaas lukt dit niet. Na de reboot van de N82, geeft hij aan dat hij een programma niet kan installeren. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Misschien dat het certificaat van het programma is verlopen. Probeer de datum van het toestel eens op bijvoorbeeld dec. 2009 te zetten voordat je het herstellen van de backup start.schaduw schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:18:
Ik probeer een .nbu-backup met mijn contacts terug te zetten via PC Suite en Ovi Suite. Helaas lukt dit niet. Na de reboot van de N82, geeft hij aan dat hij een programma niet kan installeren. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
2009 heeft helaas niet geholpen. Ik krijg de melding dat hij het programma van de geheugenkaart niet kan installeren en dat ik dit via toepassingsbeheer moet doen. In toepassingsbeheer, kan ik niets vinden wat niet al geinstalleerd is...
Als je in het verleden programma's op je geheugenkaart hebt geïnstalleerd zal hij deze na een hardreset proberen terug te zetten, dit gaat echter niet altijd goed. Makkelijkste zou dan zijn om alle belangrijke dingen die je op je geheugenkaart hebt staan even te back-uppen en vervolgens je geheugenkaart gaan formatteren en daarna alles weer op het kaartje terugzetten (zonder de applicaties natuurlijk).
[ Voor 4% gewijzigd door BastiaanN op 05-04-2010 14:08 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Ik had juist mijn geheugenkaart geleegd, de beruchte backup van mn telefoon gemaakt, een harde reset uitgevoerd en daarna de firmware geupgrade.
Zojuist heb ik de tip uitgeprobeerd, maar het helpt niet helaas. Mijn contactenlijst blijft leeg
Zojuist heb ik de tip uitgeprobeerd, maar het helpt niet helaas. Mijn contactenlijst blijft leeg
Persbericht van Nokia over gratis navigatie voor de E71 en E66:
Lijkt mij dus definitief geen gratis navigatie voor de N82.These two devices will also be the last of our S60 3.1 and older devices to sport this version of Ovi Maps.
Beetje jammer van Nokia.... maar goed, 9,99 euro voor navigatie zijn ook weer niet de kostenrutgerw schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:28:
Persbericht van Nokia over gratis navigatie voor de E71 en E66:
[...]
Lijkt mij dus definitief geen gratis navigatie voor de N82.
Sowieso schrijf je zo!
Ik heb mijn N82 nu 1,5 jaar volgens mij, en sinds kort heb ik mijn eerste probleem.
De camera gaat niet meer aan als ik het klepje verschuif. Als ik nog eens goed blaas tegen de lens wil hij nog wel eens aanschieten. Maar het is zeer irritant en eigenlijk niet bruikbaar. Vooral niet als hij halverwege het fotograferen alsnog uitschakelt. De camera is verder ook niet in te schakelen via de camera applicatie als de schuif dienst weigert. Alleen de frontcam staat hier dan.
Las op internet dat het mogelijk iets is met een magneetje. Toch vreemd dat het ineens stopt met functioneren terwijl ik de camera zelden gebruik en behoorlijk zuinig met mijn telefoon om ga.
Ik was toch al van plan binnenkort een HTC Desire te halen, maar ik twijfel nu of ik mijn N82 laat nakijken of hem gewoon met dit gebrek verkoop (natuurlijk onder vermelding hiervan).
De camera gaat niet meer aan als ik het klepje verschuif. Als ik nog eens goed blaas tegen de lens wil hij nog wel eens aanschieten. Maar het is zeer irritant en eigenlijk niet bruikbaar. Vooral niet als hij halverwege het fotograferen alsnog uitschakelt. De camera is verder ook niet in te schakelen via de camera applicatie als de schuif dienst weigert. Alleen de frontcam staat hier dan.
Las op internet dat het mogelijk iets is met een magneetje. Toch vreemd dat het ineens stopt met functioneren terwijl ik de camera zelden gebruik en behoorlijk zuinig met mijn telefoon om ga.
Ik was toch al van plan binnenkort een HTC Desire te halen, maar ik twijfel nu of ik mijn N82 laat nakijken of hem gewoon met dit gebrek verkoop (natuurlijk onder vermelding hiervan).
Maps 3.03 is wel te draaien op de N82 en N95. Op SF heeft iemand botweg de files uit de SIS gekopieerd naar zijn gehackte toestel. Ik heb het nog niet geprobeerd, omdat ik verwacht dat er binnen de kortste keren wel een installeerbare SIS opduikt die het leven veraangenaamt 
Na 1,5 kun je echt nog wel garantie claimen, ongeacht wat de winkel ervan vindt. Een telefoon moet het echt langer volhouden dan 1,5 jaar, zeker als je er netjes mee omgaat.
De huidige beschikbare Android-toestellen kunnen me nog niet bekoren: zaken die op de Nokia de normaalste zaak van de wereld zijn en waar ik vol gebruik van maak, zoals VoIP, SyncML en tethering, zijn op een Android toestel niet of nauwelijks beschikbaar.
Na 1,5 kun je echt nog wel garantie claimen, ongeacht wat de winkel ervan vindt. Een telefoon moet het echt langer volhouden dan 1,5 jaar, zeker als je er netjes mee omgaat.
De huidige beschikbare Android-toestellen kunnen me nog niet bekoren: zaken die op de Nokia de normaalste zaak van de wereld zijn en waar ik vol gebruik van maak, zoals VoIP, SyncML en tethering, zijn op een Android toestel niet of nauwelijks beschikbaar.
Garantie heb je sowieso 2 jaar op Nokia toestellen.
Sowieso schrijf je zo!
Je hebt sowieso 2 jaar garantie, en waarschijnlijk zit er vuil onder het klepje. Gewoon ff laten schoonmaken, ik heb de mijne nu iets van 2,5 jaarExnuX schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:04:
Ik heb mijn N82 nu 1,5 jaar volgens mij, en sinds kort heb ik mijn eerste probleem.
Hm, in het genoemde topic hierboven is nu een aangepaste installer te downloaden. Maps 3.03 installeert en werkt nu idd op mijn N95. Alleen lijkt er geen double buffering meer te zijn voor de weergave, dus het beeld flitst nogal irritant
Op de N82 kan het anders zijn, maar gezien de grote gelijkenis qua software...
In Maps v1 en v2 kon je trouwens direct op straatnaam 'in de buurt' te zoeken. Die hele optie lijkt verdwenen in Maps 3.0. Erg irritant. En nu in v3.03 zie ik niet eens meer de mogelijkheid om makkelijk een contact te kiezen en daarheen te navigeren? What gives?!
In Maps v1 en v2 kon je trouwens direct op straatnaam 'in de buurt' te zoeken. Die hele optie lijkt verdwenen in Maps 3.0. Erg irritant. En nu in v3.03 zie ik niet eens meer de mogelijkheid om makkelijk een contact te kiezen en daarheen te navigeren? What gives?!
Anoniem: 114502
Matched: nokia, n82
Same here als het gaat om de DesireExnuX schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:04:
Maar ik zou naar een nokia service point gaan. Mijn N82 wilde niet meer opstarten met de melding: "zelftest telefoon mislukt en bla bla bla". Zelfs harde reset werkte niet.
Garantie geclaimd (2 weken voor einde 2 jaar garantie) en een gloednieuwe gekregen.
Wel met de mededeling dat de garantie van mijn oude toestel geldig is en dat ik niet opnieuw garantie zou krijgen.
Mijn n82 heeft zo'n mooi oranje lampje wat helpt bij de auto focus. Prima ding, alleen zou ik graag willen dat ie niet de HELE dag aan staat. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik vond ergens een gebrekkige hardware matige oplossing, maar dat gaat me iets te ver(ben niet zo handig ^^)
Ik vond ergens een gebrekkige hardware matige oplossing, maar dat gaat me iets te ver(ben niet zo handig ^^)
Lijkt me een service center gevalletje. Lampje moet uit zijn, niet aan.
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Heb ik ook een tijdje gehad! Heb dit opgelost door een firmware upgrade.vizion88 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:53:
Mijn n82 heeft zo'n mooi oranje lampje wat helpt bij de auto focus. Prima ding, alleen zou ik graag willen dat ie niet de HELE dag aan staat. Weet iemand hier een oplossing voor?
'een' firmware upgrade? Van welke versie naar welke versie dan?MaPzel schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:01:
[...]
Heb ik ook een tijdje gehad! Heb dit opgelost door een firmware upgrade.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
De laatste versie lijkt mij de beste optieRoom42 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:19:
[...]
'een' firmware upgrade? Van welke versie naar welke versie dan?
Het probleem had ik echter al voor deze laatste update opgelost.
NSU gaf bij (0560980 Euro2) ook aan dat V31.0.016 de meest recente was,MaPzel schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:40:
[...]
De laatste versie lijkt mij de beste optieMomenteel beschikbaar via NSU is dit: V31.0.016
maar op een andere n82 (met andere productcode) heb ik toch echt V31.0.019 staan ...
Vandaag i.v.m. veel problemen met software (bv Joikuspot) mijn n82 bij een Nokia Repair Center laten updaten naar V35.0.002 (17-11-2009)
Hoe werkt dat? Gewoon erheen gaan en zeggen dat je een update wilt? Werkt dat ook als je geen garantie meer hebt? Of moet je dat betalen?
Ben naar Ricom in Schiedam geweest. Kun je er gewoon op wachten (kwartiertje).Glacier schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:32:
Hoe werkt dat? Gewoon erheen gaan en zeggen dat je een update wilt? Werkt dat ook als je geen garantie meer hebt? Of moet je dat betalen?
Ik kon via NSU geen enkele productcode (via Nemesis) vinden die naar V35 zou upgraden.
Had geen garantie meer op mijn toestel, dus moest betalen.
Was ca 20,- (heb niet gekeken; kan ik met mijn bedrijf declareren...)
[ Voor 4% gewijzigd door emmerx op 10-06-2010 23:24 ]
Anoniem: 248681
Heb sinds vandaag serieuze problemen met mijn n82. Kan er ook erg weinig over vinden op internet. Hij voert allerlei dingen uit en begint 08808800 te schrijven. De telefoon is gewoon helemaal aan het flippen zonder ik er ook maar iets kan aan doen. Knoppen reageren dan ook niet meer en kan de gsm enkel uitschakelen. Na een tijdje doet ie weer normaal en kan ik er even weer mee werken tot hij dan weer gaat flippen. Ik hoopte dat het probleem softwarematig was dus hardreset uitgevoerd zonder enig succes. Ook bij het opstarten begint hij al dingen in te voeren waar ik mijn pincode moet ingeven dus het is al een flinke klus om uiteindelijk de telefoon opgestart te krijgen.
De n82 is ruim 3 jaar oud en dus geen garantie meer. Iemand een idee of dit nog te herstellen is ? Zou deze graag willen blijven gebruiken want zie niet echt een gelijkaardige opvolger
De n82 is ruim 3 jaar oud en dus geen garantie meer. Iemand een idee of dit nog te herstellen is ? Zou deze graag willen blijven gebruiken want zie niet echt een gelijkaardige opvolger
Kortsluiting/contact problemen van je keypad. Kan ook in de aansluiting op het pcb zitten. Ik zou zeggen, zoek een keypad op ebay en probeer hem zelf te vervangen. Let op dat het een 'echt' Nokia N82 keypad is, te herkennen aan het feit dat er verlichting in zit. Zal je dnek ik 10-20 euro kosten incl vzkosten.Anoniem: 248681 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 04:02:
Heb sinds vandaag serieuze problemen met mijn n82. Kan er ook erg weinig over vinden op internet. Hij voert allerlei dingen uit en begint 08808800 te schrijven. De telefoon is gewoon helemaal aan het flippen zonder ik er ook maar iets kan aan doen. Knoppen reageren dan ook niet meer en kan de gsm enkel uitschakelen. Na een tijdje doet ie weer normaal en kan ik er even weer mee werken tot hij dan weer gaat flippen. Ik hoopte dat het probleem softwarematig was dus hardreset uitgevoerd zonder enig succes. Ook bij het opstarten begint hij al dingen in te voeren waar ik mijn pincode moet ingeven dus het is al een flinke klus om uiteindelijk de telefoon opgestart te krijgen.
De-assemblage instructies van N82 zijn makkelijk te vinden.
Is het tegenwoordig nog steeds lastig om applicaties te signen.
Want na ruim 2 jaar wil ik weer terug naar Symbian.
Ik weet dat je vroeger naar een chinese site moest en je IMei invullen etc.
Hoe gaat dat nu?
Want na ruim 2 jaar wil ik weer terug naar Symbian.
Ik weet dat je vroeger naar een chinese site moest en je IMei invullen etc.
Hoe gaat dat nu?
Vanwege de vertraging van de N8 heb ik mijn N82 weer getrakteerd op een OVI maps licentie van een jaar en een nieuw schermpje.
Helaas gaat sinds kort de batterij veel sneller leeg dan vroeger.
Joikuspot trekt hem in een half uur leeg en Maps (gps) in ongeveer een uur.
Toestel wordt daarbij erg warm.
Andere batterij -die in een andere n82 goed werkt- geeft zelfde probleem in mijn telefoon.
Ligt dus niet aan de batterij.
Ook niet aan de software versie zoals men bij het NCP voor de update zei, want probleem is erg nog steeds.
Maar waar dan wel aan; iemand een idee?
Helaas gaat sinds kort de batterij veel sneller leeg dan vroeger.
Joikuspot trekt hem in een half uur leeg en Maps (gps) in ongeveer een uur.
Toestel wordt daarbij erg warm.
Andere batterij -die in een andere n82 goed werkt- geeft zelfde probleem in mijn telefoon.
Ligt dus niet aan de batterij.
Ook niet aan de software versie zoals men bij het NCP voor de update zei, want probleem is erg nog steeds.
Maar waar dan wel aan; iemand een idee?
Na de firmwareupdate zou alles toch leeg moeten zijn en er geen apps meer draaien.
Opvallend is het gedrag van de batterij-indicator. Heel lang blijft die op het maximum, dan ineens (als die warm wordt) loopt het heel snel terug (binnen 5 minuten) naar 1 of 2 strepen. Als ik de apps dan alsnog open laat gaat de telefoon uit.
Als ik even later dan opnieuw opstart heb ik weer alle streepjes ...
Lijkt me dus eerder iets verkeerd in het BMS (batterij management systeem).
Iemand dit ook gehad en een oplossing?
Opvallend is het gedrag van de batterij-indicator. Heel lang blijft die op het maximum, dan ineens (als die warm wordt) loopt het heel snel terug (binnen 5 minuten) naar 1 of 2 strepen. Als ik de apps dan alsnog open laat gaat de telefoon uit.
Als ik even later dan opnieuw opstart heb ik weer alle streepjes ...
Lijkt me dus eerder iets verkeerd in het BMS (batterij management systeem).
Iemand dit ook gehad en een oplossing?
Eerst reset en evt. factory reset proberen? Wel alles backuppen natuurlijk.
V&A aangeboden: Nokia N82 accesoires
ps. zeer subiel linkje naar mijn V&A ad met n82-spul.■*#7370# of *#res0# “Hard reset” van je toestel. De veiligheidscode is 12345 totdat je deze zelf verandert. Opgelet: bij een hard reset ga je terug naar de fabrieksinstellingen. Maak dus zeker een back-up van je gegevens.
■*#7780# “Soft reset” van je toestel. Deze reset wist niet alle gegevens (bijv. je contactenlijst wordt niet gewist). De veiligheidscode is 12345 totdat je deze zelf verandert.
V&A aangeboden: Nokia N82 accesoires
Beide resets had ik al geprobeerd voor de firmware update ...
Ook zonder het terugzetten van de backup bleven de problemen.
En ik heb inmiddels een nieuwe (reserve) accu.
Probleem is er nog steeds...
Lijkt me echt het BMS.
Koop vanmiddag een 'nieuwe' n82, kosten niks meer op marktplaats,
Ook zonder het terugzetten van de backup bleven de problemen.
En ik heb inmiddels een nieuwe (reserve) accu.
Probleem is er nog steeds...
Lijkt me echt het BMS.
Koop vanmiddag een 'nieuwe' n82, kosten niks meer op marktplaats,
net een firmware update gedaan terwijl hij nog 8 streepjes had en in de oplader stak.
Krijg melding met :
Apparaatherstel
Nokia Softwaer Updater heeft geen verbinding meer met uw apparaat. Volg deze stappen om opnieuw verbinding te maken met uw apparaat.
1. Haal de USB-kabel uit uw apparaat
2. Start het apparaat opnieuw op
3. Sluit de USB kabel weer aal
4. Klik op 'OK' hieronder om door te gaan met bijwerken.
Stap 2 lukt ni
Krijg melding met :
Apparaatherstel
Nokia Softwaer Updater heeft geen verbinding meer met uw apparaat. Volg deze stappen om opnieuw verbinding te maken met uw apparaat.
1. Haal de USB-kabel uit uw apparaat
2. Start het apparaat opnieuw op
3. Sluit de USB kabel weer aal
4. Klik op 'OK' hieronder om door te gaan met bijwerken.
Stap 2 lukt ni
Weet niet of je dit wel wil installeren.gram501 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:01:
Is dit de versie v35**** firmware voor de N82
....rapidshare.com/files/360873920/Nokia_n82_-_RM313_-_35.0.2_APAC.rar ...
Maar hoe installeer ik dit?
APAC Asian Pacific Africa China(?)
Zal waarschijnlijk geen NL inzitten, misschien wel UK.
Ja is er iemand die de nederlandse versie heeft van V35....
En een how-to
En een how-to

Ik heb zelf ooit via NSS geprobeerd een firmware in een n73 te schieten, geen succes...
Via Noka website is geen V35 voor NL beschikbaar
Heb daarom laatst mijn n82 naar een NCP gebracht en heb nu unbranded V35.0.002 met NL ondersteuning op productcode 0560980. Zie een eerdere post.
Via Noka website is geen V35 voor NL beschikbaar
Heb daarom laatst mijn n82 naar een NCP gebracht en heb nu unbranded V35.0.002 met NL ondersteuning op productcode 0560980. Zie een eerdere post.
[ Voor 9% gewijzigd door emmerx op 29-09-2010 23:38 ]
Voor deze image files heb je volgens mij Phoenix soft-en hardware nodig.
NSS kan er niets mee.
Is er een mogelijkheid om zelf je toestel te updaten naar v35
want het update programma geeft aan dat ik de kaatste firmware al heb...
want het update programma geeft aan dat ik de kaatste firmware al heb...
hoe is de ervaring met v35 m.b.t. GPS-fix (zonder A-GPS etc.) en snelheid van het toestel t.o.v. v31.0.016?
ik had mail for exchange ingesteld voor gebruik met gmail, google agenda en contacts en dat werkte allemaal goed.
met m'n domme hoofd heb ik van de week ovi gedownload (om een oude 5800 te updaten) en m'n N82 er aan gehangen.
sindsdien krijg ik bij elke keer dat MfE wil updaten een fijne system error, please try again later.
is daar een easy fix voor?
ik heb geen zin in complete resets en alles opnieuw installen en instellen e.d. want zodra de N8 in de winkel ligt ga ik die halen.
edit: tasks syncen uitgezet en nu werkt het weer
met m'n domme hoofd heb ik van de week ovi gedownload (om een oude 5800 te updaten) en m'n N82 er aan gehangen.
sindsdien krijg ik bij elke keer dat MfE wil updaten een fijne system error, please try again later.
is daar een easy fix voor?
ik heb geen zin in complete resets en alles opnieuw installen en instellen e.d. want zodra de N8 in de winkel ligt ga ik die halen.
edit: tasks syncen uitgezet en nu werkt het weer
[ Voor 6% gewijzigd door Webjunkie op 10-10-2010 15:15 ]
Zojuist heb ik een nieuw LCD-tje in mijn N82 gestopt, de oude was kapotgedrukt. 't Lijkt allemaal prima te werken, behalve dat wanneer 't scherm op 'stand by' gaat er helemaal niets meer op te lezen is. Voorheen ging de verlichting uit, maar was de Large Time Screensaver nog uitstekend te zien. Dat is nu dus anders, hij is er wel (met moeite kan je 't nog zien), maar het is onvergelijkbaar met de situatie van weleer.
Googlen op 'LCD N82 standby brightness' en gerelateerde queries geven me vooral hacks voor het verhogen van de maximale brightness, maar die boeit me niet zo. Is dit voor iemand hier een bekende issue?
Ik ga er vooralsnog vanuit dat 't scherm gewoon een el-cheapo variant is en dat daar 't probleem ligt. Ik hoop dat dit z'n enige probleem is, en dat hij niet bijvoorbeeld ook mijn batterij te snel opeet.
Googlen op 'LCD N82 standby brightness' en gerelateerde queries geven me vooral hacks voor het verhogen van de maximale brightness, maar die boeit me niet zo. Is dit voor iemand hier een bekende issue?
Ik ga er vooralsnog vanuit dat 't scherm gewoon een el-cheapo variant is en dat daar 't probleem ligt. Ik hoop dat dit z'n enige probleem is, en dat hij niet bijvoorbeeld ook mijn batterij te snel opeet.
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Ik heb ook een keer 10 euro bespaard door geen origineel maar een goedkoop namaakscherm te nemen. Leesbaarheid in daglicht was erg slecht en screen saver was niet leesbaar. Lichtbron aan onderzijde van het scherm was ook goed zichtbaar, gaf een lelijke verkleuring onderin..Frank schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:40:
Ik ga er vooralsnog vanuit dat 't scherm gewoon een el-cheapo variant is en dat daar 't probleem ligt.
Toen alsnog maar een originele besteld ..
Als je een *.sis bestand dowload via je Nokia webbrowser krijg je dan je *. sis of allemaal tekens te zien?...
Als je allemaal teken te zien krijgt dan kun je het volgende proberen (werkt op mijn Nokia N95 en N82)
KLIK
Als je allemaal teken te zien krijgt dan kun je het volgende proberen (werkt op mijn Nokia N95 en N82)
KLIK
Zou je het word document op een andere manier nog ter beschikking kunnen stellen? Het maximale aantal van 10 downloads voor een ongeregistreerd account is reeds verlopen..gram501 schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:22:
Als je een *.sis bestand dowload via je Nokia webbrowser krijg je dan je *. sis of allemaal tekens te zien?...
KLIK
Ik ben namelijk ook tegen hetzelfde probleem aangelopen!
[ Voor 3% gewijzigd door MaPzel op 16-11-2010 13:02 ]
Lees net je bericht....
Zal het z.sm. weer ff posten.
Zal het z.sm. weer ff posten.
Ik zit hier met een oude N82 waarvan het scherm van kapot is, op verzoek van iemand anders probeer ik nog z'n contacten terug te halen.
Zou iemand mij kunnen vertellen welke stappen ik zou moeten nemen? Blind dus. Want ik heb de telefoon aangezet (zonder SIM) en de usb-kabel erin gedaan, maar ik krijg op de computer geen melding dat er een apparaat is gevonden, hetgeen ik eigenlijk had verwacht.
Dus als iemand mij zou kunnen vertellen welke knoppen/handelingen ik uit moet voeren om iig de contacten te kunnen synchroniseren dan zou je mij en iemand anders heel blij maken
Zou iemand mij kunnen vertellen welke stappen ik zou moeten nemen? Blind dus. Want ik heb de telefoon aangezet (zonder SIM) en de usb-kabel erin gedaan, maar ik krijg op de computer geen melding dat er een apparaat is gevonden, hetgeen ik eigenlijk had verwacht.
Dus als iemand mij zou kunnen vertellen welke knoppen/handelingen ik uit moet voeren om iig de contacten te kunnen synchroniseren dan zou je mij en iemand anders heel blij maken
Met sim erin aandoen en dan via Ovi Suite koppelen. Gaat dat niet?
Als je de usb kabel erin stopt dan moet je eerst PC-Suite selecteren, dat is volgens mij de eerste optie, dus dan linker selectie toets klikken als ik me het goed herinner.
Als je de usb kabel erin stopt dan moet je eerst PC-Suite selecteren, dat is volgens mij de eerste optie, dus dan linker selectie toets klikken als ik me het goed herinner.
[ Voor 57% gewijzigd door nadroJ op 15-06-2011 18:30 ]
Sowieso schrijf je zo!
Nee, dat werkt helaas ook niet. Ik heb het idee dat nog een code ofzo moet invoeren. Het is mijn oude telefoon maar kan me niet mee voor de geest halen hoe het ook alweer werkte.
Ik krijg iig geen "piep" als ik de usb-kabel erin plug, iets wat je volgens mij wel hoort te krijgen. (geluid werkt nog wel)
Ik krijg iig geen "piep" als ik de usb-kabel erin plug, iets wat je volgens mij wel hoort te krijgen. (geluid werkt nog wel)
Ik heb 'm ff erbij gepakt. Als ik de telefoon aanzet en op het homescreen ben, de usb kabel erin doe krijg ik dat keuzescherm. 1e optie inderdaad PC Suite, linker selectie toets. Ik zit nu wel op mn Mac, maar zo werkte het dacht ik ook met Ovi Suite op een pc.
Sowieso zou ik even een werkende sim erin doen en ff naar dat nummer bellen, kijken of het ie over gaat en dus echt werkt (met geluid). Dan weet je tenminste dat je op je homescreen zit.
Sowieso zou ik even een werkende sim erin doen en ff naar dat nummer bellen, kijken of het ie over gaat en dus echt werkt (met geluid). Dan weet je tenminste dat je op je homescreen zit.
Sowieso schrijf je zo!
Geen optie om hem even op je TV aan te sluiten? Zo heb ik m'n contacten er ook nog uitgekregen nadat schermpje defect was geraakt.
[ Voor 68% gewijzigd door Maestro op 15-06-2011 19:25 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat