Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Verwijderd
Mijn telefoon maakt wel verbinding maar gegevens versturen of ontvangen zit er niet in atm.
Amsterdam trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Seven_PRX op 02-12-2009 08:19 ]
(of bekijk ik het nou iets te positief?)
[ Voor 63% gewijzigd door Magic6399 op 02-12-2009 08:38 ]
Ik kan geen data ontvangen in Nijmegen hoor!KoppenSneller schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:22:
Regio Nijmegen: geen problemen.
Zit je binnen? of sta je buiten?Jordy van e schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:44:
[...]
Ik kan geen data ontvangen in Nijmegen hoor!
Ik heb binnen af en toe ook geen ontvangst
What the BBQsaurusrex?
BTW...H icoontje komt wel in beeld als hij bijv het weer wil updaten, maar hij krijgt niets binnen. Het 3G icoontje blijft ook in beeld.
[ Voor 57% gewijzigd door DjVe op 02-12-2009 08:56 ]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Yup, hier ook same shit, ook regio Den-Haag. Vannacht nog tot 0200 uur zitten speler ermee, zonder problemen, en nu is het wéér raak. Het moet echt niet gekker gaan worden. Wat een bizar slecht gedoe dit!posttoast schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:34:
Hier in Den Haag ook. Sjongejonge, het is wel knudde de laatste tijd bij Vodafone.
Nickname does not reflect reality
Edit: Zal zo wel op de frontpage verschijnen
[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 02-12-2009 09:14 ]
Nog nergens een officiele melding?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Het ooit zo betrouwbare vodafone laat ons de laatste tijd behoorlijk in de steek.
PS: Zelf zit ik nu in Breda, en heb nog nergens last van
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Geluksvogel!hhoekstra schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:18:
Hier in Drachten gewoon verbinding.
Verwijderd
Geen verbinding te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 09:32 ]
Ik zit al heel de ochtend te pielen; omdat ik gister met wat instellingen had lopen kloten dacht ik dat het daardoor kwam. Toch maar even gathering er op nageslagen. *zucht*
[ Voor 3% gewijzigd door Sacerdote op 02-12-2009 09:57 ]
Omgeving "Zuid-Hollandse Eilanden"
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Je weet toch dat je voor 0.00 uur moet stoppen he?! Aan jou hebben we nu deze storing te danken! :-DBrad Pitt schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:08:
[...]
Yup, hier ook same shit, ook regio Den-Haag. Vannacht nog tot 0200 uur zitten speler ermee, zonder problemen, en nu is het wéér raak. Het moet echt niet gekker gaan worden. Wat een bizar slecht gedoe dit!
Wel erg slechte reclame voor Vodafone dit...
Hier in Amersfoort iig met twee verschillende sims geen problemen
Geen BIS meer:(
Ik word onderhand wel heel erg moe van al die storingen!!
http://help.vodafone.nl/c...created=&p_accessibility=
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
De hele ochtend gewoon een goede verbinding gehad.. ( Maastricht centrum )Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:51:
Maastricht - Doet het weer!
Fring en Nimbuzz ligt ook aan iets anders, namelijk dat VF geen VoIP meer tolereert.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Bron: Vodafone.nlDe datastoring van vanochtend is opgelost. De storing bleek het gevolg van onderhoudswerkzaamheden vannacht. Een kleine groep klanten, die gebruik maakte van het UMTS-netwerk, ondervond hinder bij het gebruik van mobiel internet in verschillende delen van het land.
Dat is toch te gek voor woorden? De genoemde IM's kunnen naast VoIPen toch ook gewoon chatten?thijsje66 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:13:
@flark
Fring en Nimbuzz ligt ook aan iets anders, namelijk dat VF geen VoIP meer tolereert.
Je hebt deels gelijk: Bij Vodafone Blox voor zorgeloos internet geldt:
Bij Zorgeloos Internet is het niet toegestaan je mobiele telefoon te gebruiken voor VoIP en SMSoIP. Wil je wel gebruik maken van VoIP? Bij Zorgeloos Internet Totaal is het toegestaan je mobiele telefoon te gebruiken voor VoIP.
[ Voor 24% gewijzigd door flark op 02-12-2009 19:20 . Reden: beter gelezen waarna post verbeterd ]
Het staat er wel goed, zie ook mijn verbeterde post.thijsje66 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:43:
Ze zouden idd de voorwaarden aan moeten passen.
Op deze pagina zie je de tarieven voor Vodafone Zorgeloos Internet Totaal. Afhankelijk van je abo betaal je daarvoor ongeveer € 15 tot € 35 voor, bovenop je "normale" abo-kosten neem ik aan. Is niet mals...
Ontopic:
Toch vind ik vreemd dat Fring en Nimbuzz eerst (± 3 weken geleden) wél over 3G werkten, alleen de VoIP-functies niet. Nu doen beide applicaties het niet meer via 3G, vanmiddag in Heerenveen noch nu in Groningen.
[ Voor 11% gewijzigd door flark op 02-12-2009 19:21 ]
Iemand die hier nog meer last van heeft? Heb telkens elke dag een aantal keer geprobeerd zonder resultaat, internet ligt er compleet uit .. Zowel GSM als UMTS
Via google vind ik ze nog wel maar ik krijg nu een 404. En via de search op de Vodafone site is niks meer te vinden.
edit: Ik moet leren lezen.
K*t Vodafone!
[ Voor 37% gewijzigd door thijsje66 op 08-12-2009 16:12 ]
Regio Arnhem trouwens
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
confirmedkoekjeh schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:12:
regio venlo ligt het er ook uit net wanneer je het nodig hebt werkt het niet><
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
tussen die geplande werkzaamheden staat geen Amersfoort
[ Voor 57% gewijzigd door DonDalton op 09-02-2010 15:37 ]
Een ingesproken melding bij de klantenservice geeft aan dat er een storing in het Live netwerk zit. Afwachten dus...
Het is inmiddels de zoveelste storing al. Maandje gratis internet ter compensatie?
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Dit is in Groningen.
Jezus ik heb me toch lopen prutsen met die instellingen! Ik was zwaar in de overtuiging dat het aan m'n telefoon lag. Had geen WiFi ter beschikking om te checken of het aan Vodafone lag. Wel dus
Ik zat hier ook de pr*tsen met de instellingen omdat ik ook overtuigd was dat het aan mijn toestel lag... Is trouwens ergens handig als tijdens het TomTomen elke keer de melding naar voren komt dat er geen verbinding gemaakt kan worden, want dan gaat TomTom naar de achtergrond heb heb je geen idee meer waar je heen moet...(heb/had in de regio Utrecht/Amsterdam last van de storing).stijnos1991 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:44:
Hoorn nog steeds niet met Live.
Jezus ik heb me toch lopen prutsen met die instellingen! Ik was zwaar in de overtuiging dat het aan m'n telefoon lag. Had geen WiFi ter beschikking om te checken of het aan Vodafone lag. Wel dusWel heel triest dit!
Ik zit in Amsterdam en ik merk geen storing.
Ik kan gewoon pingen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Gelukkig is dat het niet geweest...
Werkt hier(Vianen, UT) dus ook niet meer.
5520 Wp op WZW PVOutput
Gaat weer es lekker
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ik ben toen maar gaan slapen en had er vanmorgen niet meer aan gedacht.
Misschien zijn er dus vannacht al problemen geweest.
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
De laatst paar keren zat de storing de APN, dus live.vodafone.com. Vodafone BB gebruikt een andere APN, dus dat zou kunnen verklaren waarom jij er geen last van hebt. (lucky youcrzyhiphopazn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:09:
Ik kan gewoon de hele dag internetten en tetheren via mijn BB Storm 2 i.cm. Vodafone BB Bis Nationaal.
Ik zit in Amsterdam en ik merk geen storing.
Ik kan gewoon pingen
De storing trad bij mij op tussen 12:12/12:27.
[ Voor 4% gewijzigd door Klovan op 09-02-2010 16:27 . Reden: tijd toevoegen ]
Hier in Utrecht wel, geen last gehad van enige vorm van storing.. misschien ligt verschilt het per abonnementsgebruiker?SmithNL schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:08:
En ook in regio Utrecht geen contact. Goede reclame weer!
Ik heb op m'n PDA nog wel een mail van gisteren rond 20:00 uur, maar mail die ik normaal 's nachts krijg rond 04:00 is niet binnengekomen....
Op mijn PDA vandaag de hele dag geen verbinding, met de dongle vanmorgen wel, totdat ik ergens kwam waar even geen verbinding mogelijk was, daarna kwam ook de dongle niet meer tot leven... (Beiden office)...
Verwijderd
Hier in Amsterdam-West krijg ik af-en-toe verbinding, maar meestal niet
Zie ook update op frontpage.
hier in zuid west friesland is de boel nog zo dood als een pier
404 Signature not found
is lekker goeie reklame als ze zo'n storingspagina bijwerken....roadrats schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:14:
Zoals aangegeven is er duidelijk sprake van een storing, wat mij echt "stoort" is dat er geen enkele informatie over te vinden is op de site van vodafone zelf. Waarschijnlijk houden ze het liever voor zichzelf !
In het geval van vodafone hebben ze de laatste maanden een aardig lijstje opgebouwd...
Burp
nou beter een duidelijke storings melding dat je als klant weet waar je aan toe bent.. dan dat je maar op een andere site (t.net FP oa) moet lezen dat er weer eens een storing isWii4all schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:16:
[...]
is lekker goeie reklame als ze zo'n storingspagina bijwerken....
In het geval van vodafone hebben ze de laatste maanden een aardig lijstje opgebouwd...
404 Signature not found
Nou mooi is dat. Ik mag hier niet eens vertellen dat ik hinder ondervind van de storing. Wil ik de andere mensen informeren, is het weer niet goed. Het wordt steeds minder met dit forum. Jammer.
Jamesbond007uk
Ongelooflijk zeg...ongelooflijk...
Hier werkt het weer, omgeving NijmegenSaturnus schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:31:
Ah dit is het dus. Sinds vannacht kom ik er niet meer op. Het is nog 1x gelukt via GPRS maar nu de hele tijd een kick. (Regio Groningen.)
Ongelooflijk zeg...ongelooflijk...
door de grote hoeveelheid gebruikers die ineens online kwamen is de service overbelast en ligt nu af te koelen? :')!low_n_slow schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:35:
Rond 16:30 werkte het weer in omgeving Adam ... maar inmiddels ligt het weer plat
404 Signature not found
Ik zit rond Groningen. Laatste try was een half uur terug, ik heb het even niet nodig nu.
Verwijderd
Hier ook de omgeving Utrecht. In de ochtend had ik er al last van, daarna deed mijn verbinding het wel weer. In de middag lag de data verbinding er wederom uit. Na half 5 deed hij het weer. En nu al een paar uur weer geen data verbinding.consolefreak schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:20:
Zelfs na een herstart ligt het er nog steeds uit.. Omgeving Utrecht.
Zullen we weer een weekend gratis sms krijgen
wat moet ik nou met gratis SMS?aryan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:40:
[...]
Hier ook de omgeving Utrecht. In de ochtend had ik er al last van, daarna deed mijn verbinding het wel weer. In de middag lag de data verbinding er wederom uit. Na half 5 deed hij het weer. En nu al een paar uur weer geen data verbinding.
Zullen we weer een weekend gratis sms krijgen
ik wil gratis dataverkeer!
404 Signature not found
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is inmiddels duidelijk dat er een storing is, dus het melden dat je wel of geen verbinding hebt is niet meer nodig. Hou het topic aub nuttig.