vanpeltje
Net nieuwe rom er opgezet dacht dus dat het daar aan lag, god bless GoT anders had ik de ouwe rom er weer over heen gezet.
ik ga zo toch pitten
[ Voor 50% gewijzigd door mrsar op 09-02-2010 23:12 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb het gevoel dat er bij Vodafone iets structureel fout zit. Een beetje serieuze telecomprovider die zijn reputatie hoog wil houden zou een goed backupsysteem klaar moeten hebben staan. Schijnbaar hebben ze dat de laatste jaren zwaar verwaarloosd, zal wel weer een bezuinigingsmaatregel zijn geweest... en nu het misgaat kost het ze bakken met geld.

Ik ben het in ieder geval beu. Als dit zo blijft doorgaan kunnen we denk ik binnenkort het contract vóór de officiele aflooptermijn afzeggen, een bedrijf moet zich immers aan gemaakte beloftes houden. Vodafone lapt die beloftes zo aan de laars dat dit ze nog wel eens fataal zou kunnen worden.

Eigenlijk moeten ze alle Internet Blox een dag verlengen nu. Maar dat zal wel niet gebeuren
En over gerrymeistah: Het klopt dat Vodafone de laatste jaren sterk achteruit gaat. Ik was al abonnee vanaf dat het nog als Libertel bekend stond. Nooit problemen gehad. Ook na de verandering in Vodafone geen problemen.
Pas van de laatste jaren dat er van alles fout gaat. Verkeerde en te hoge rekeningen zijn daar een voorbeeld van. Bellen daarover geeft een onbeschofte klantenservice die zomaar ophangt

Ik hoor op verschillende sites/forums dat Vodafone een paar jaar terug is overgestapt op een nieuw boekhoud/administratie systeem en dat sindsdien veel problemen zijn ontstaan.
Ik heb mijn abonnement beëindigd en ben overgestapt op Vodafone Prepaid. Dit verloopt allemaal prima.
[ Voor 69% gewijzigd door Saeverix op 10-02-2010 10:07 ]
Chookity-pok
doe je t beter dan ik..Saeverix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:
Hier werkt het weer in Joure. Vanochtend om 8:30 getest.
Eigenlijk moeten ze alle Internet Blox een dag verlengen nu. Maar dat zal wel niet gebeuren
En over gerrymeistah: Het klopt dat Vodafone de laatste jaren sterk achteruit gaat. Ik was al abonnee vanaf dat het nog als Libertel bekend stond. Nooit problemen gehad. Ook na de verandering in Vodafone geen problemen.
Pas van de laatste jaren dat er van alles fout gaat. Verkeerde en te hoge rekeningen zijn daar een voorbeeld van. Bellen daarover geeft een onbeschofte klantenservice die zomaar ophangt![]()
Ik hoor op verschillende sites/forums dat Vodafone een paar jaar terug is overgestapt op een nieuw boekhoud/administratie systeem en dat sindsdien veel problemen zijn ontstaan.
Ik heb mijn abonnement beëindigd en ben overgestapt op Vodafone Prepaid. Dit verloopt allemaal prima.
hier nog steeds geen 3G werkend
en tis idd een kwalijke zaak..
leuk dat ze 3.6mbit internet bieden.. maar als je veel storingen hebt hebt kan je net zo goed bij kpn of tmobile gaan zitten.. die zijn welliswaar langzamer maar ik heb in de 5 jaar dat ik een KPN/Hi abbo heb nog niet mee gemaakt ( bewust althans ) dat die echt een grote storing hadden
endaar bij krijg je van kpn/hi nog een echt WAN ip
* SMSfreakie gokt dat t live.vodafone.com APN er nog niet helemaal bij is.. ( half europa maakt gebruik van de zelfde APN

404 Signature not found
Overigens werkte het office-apn bij mij ook niet (ondanks dat ik wel een zakelijk abo heb trouwens).
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Hopelijk de laatste keer dit jaar...
vanpeltje
begin nu wel een beetje #$% ziek ervan te worden!
hier betaal ik toch niet voor...
wat is hun SLA?
Het nieuwe administratiesysteem draait vanaf mei 2008. Ik weet niet of dat de oorzaak is maar ik weet wel dat in het begin flink wat bugs waren.Maar dat staat allemaal los van de datastoringen.Saeverix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:
Hier werkt het weer in Joure. Vanochtend om 8:30 getest.
Pas van de laatste jaren dat er van alles fout gaat. Verkeerde en te hoge rekeningen zijn daar een voorbeeld van. Bellen daarover geeft een onbeschofte klantenservice die zomaar ophangt![]()
Kan het zijn dat sinds de storing poorten anders dan de standaard (80) niet meer werken? Kan iemand dat verifiëren?
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 15-02-2010 01:08 ]
Werkt het dan via een Desktop PC in je eigen netwerk? Of op een losstaande Desktop PC bij iemand anders?Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:25:
Via de browser op een desktop pc werkt het wel, dus foobar & router zijn ok ingesteld.
Want dat kan een groot verschil zijn namelijk...
[ Voor 22% gewijzigd door Saeverix op 15-02-2010 08:23 ]
Chookity-pok
@Werner: Het werkt ook vanaf een desktop pc buiten mijn eigen netwerk.
Lijkt alsof het netwerk helemaal uit de lucht is, mijn toestel gaat zoeken een geeft soms geen service
Anoniem: 346150
Ook ik had daar last van (en een aantal van mijn klasgenoten). Had meestal wel bereik, maar kon geen connectie maken. Maar buiten A'foort had ik nergens last van (Utr. Centr.)Smokesausage schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:11:
Iemand anders ook last van wegvallende verbinding (spraak + data) in Amersfoort Centrum?
Lijkt alsof het netwerk helemaal uit de lucht is, mijn toestel gaat zoeken een geeft soms geen service
Dit topic is gesloten.
Het is inmiddels duidelijk dat er een storing is, dus het melden dat je wel of geen verbinding hebt is niet meer nodig. Hou het topic aub nuttig.