Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Hier in Lelystad werkt het ook niet... (sinds een uur of 17)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:16
Kampen (naast zwolle) ook geen internet.

Net nieuwe rom er opgezet dacht dus dat het daar aan lag, god bless GoT anders had ik de ouwe rom er weer over heen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08

mrsar

waar een sar is,is een wodka

same here... (haarlem) kan geen verbinding maken
ik ga zo toch pitten :P dus ga er vanuit dat het morgen weer werkt als ik in de bus/trein zit :)

[ Voor 50% gewijzigd door mrsar op 09-02-2010 23:12 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Als je 1200 belt krijg je wel direct de mededeling dat er een storing is overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmeabrake
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-06 14:53
Maastricht hier, ook nog steeds zonder dataverbinding. Vind het een kwalijke zaak. Heb speciaal voor Vodafone gekozen vanwege de goede dekking en het snelle internet, en dan krijg je dit. Heb trouwens vaker last van uitvallers gehad de laatste 2 maanden, maar die waren meestal maar van korte duur(minder dan 30 minuten). Hebben anderen daar ook last van gehad, of ligt dat aan mijn telefoon?

Ik heb het gevoel dat er bij Vodafone iets structureel fout zit. Een beetje serieuze telecomprovider die zijn reputatie hoog wil houden zou een goed backupsysteem klaar moeten hebben staan. Schijnbaar hebben ze dat de laatste jaren zwaar verwaarloosd, zal wel weer een bezuinigingsmaatregel zijn geweest... en nu het misgaat kost het ze bakken met geld. 8)7

Ik ben het in ieder geval beu. Als dit zo blijft doorgaan kunnen we denk ik binnenkort het contract vóór de officiele aflooptermijn afzeggen, een bedrijf moet zich immers aan gemaakte beloftes houden. Vodafone lapt die beloftes zo aan de laars dat dit ze nog wel eens fataal zou kunnen worden. :X Jammer eigenlijk, Vodafone was altijd een hele fijne provider. Zodra ik morgen tijd heb gaat er een klachtmail naar de klantenservice toe. Wie doet er mee? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:46
Hier werkt het weer in Joure. Vanochtend om 8:30 getest.
Eigenlijk moeten ze alle Internet Blox een dag verlengen nu. Maar dat zal wel niet gebeuren :(

En over gerrymeistah: Het klopt dat Vodafone de laatste jaren sterk achteruit gaat. Ik was al abonnee vanaf dat het nog als Libertel bekend stond. Nooit problemen gehad. Ook na de verandering in Vodafone geen problemen.
Pas van de laatste jaren dat er van alles fout gaat. Verkeerde en te hoge rekeningen zijn daar een voorbeeld van. Bellen daarover geeft een onbeschofte klantenservice die zomaar ophangt 8)7
Ik hoor op verschillende sites/forums dat Vodafone een paar jaar terug is overgestapt op een nieuw boekhoud/administratie systeem en dat sindsdien veel problemen zijn ontstaan.

Ik heb mijn abonnement beëindigd en ben overgestapt op Vodafone Prepaid. Dit verloopt allemaal prima.

[ Voor 69% gewijzigd door Saeverix op 10-02-2010 10:07 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Saeverix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:
Eigenlijk moeten ze alle Internet Blox een dag verlengen nu. Maar dat zal wel niet gebeuren :(

En over gerrymeistah: Het klopt dat Vodafone de laatste jaren sterk achteruit gaat. Ik was al abonnee vanaf dat het nog als Libertel bekend stond. Nooit problemen gehad. Ook na de verandering in Vodafone geen problemen.
Pas van de laatste jaren dat er van alles fout gaat. Verkeerde en te hoge rekeningen zijn daar een voorbeeld van. Bellen daarover geeft een onbeschofte klantenservice die zomaar ophangt 8)7
Ik hoor op verschillende sites/forums dat Vodafone een paar jaar terug is overgestapt op een nieuw boekhoud/administratie systeem en dat sindsdien veel problemen zijn ontstaan.

Ik heb mijn abonnement beëindigd en ben overgestapt op Vodafone Prepaid. Dit verloopt allemaal prima.
doe je t beter dan ik..

hier nog steeds geen 3G werkend

en tis idd een kwalijke zaak..

leuk dat ze 3.6mbit internet bieden.. maar als je veel storingen hebt hebt kan je net zo goed bij kpn of tmobile gaan zitten.. die zijn welliswaar langzamer maar ik heb in de 5 jaar dat ik een KPN/Hi abbo heb nog niet mee gemaakt ( bewust althans ) dat die echt een grote storing hadden :?
endaar bij krijg je van kpn/hi nog een echt WAN ip :D terwijl je bij vodafone een private krijgt :')

* SMSfreakie gokt dat t live.vodafone.com APN er nog niet helemaal bij is.. ( half europa maakt gebruik van de zelfde APN :X )

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:20
Heb hier weer gewoon verbinding. Iig een half uurtje terug wel. Gisteren vanaf de middag de hele dag niet. De berichtgeving op de frontpage is dus onjuist, want gisterenmiddag werkte het ook niet!

Overigens werkte het office-apn bij mij ook niet (ondanks dat ik wel een zakelijk abo heb trouwens).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmeabrake
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-06 14:53
Yup, hier(Maastricht) ook weer verbinding. Vind het toch een kwalijke zaak: zat gisteren op een mailtje te wachten en kon dus vanochtend pas kijken. Hopen dat het nu blijft werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Groningen ook weer ok. Net als iemand anders wilde ik gister bijna hard reseten met alle gevolgen van dien.
Hopelijk de laatste keer dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Uiteindelijk is het die dag zelf vervelend maar al die andere keren gaat het wel goed met Vodafone Internet en heb ik niets te klagen. Aangezien ik een smartphone heb maak ik veel gebruik van Mobiel Internet. Ik heb trouwens ook Vodafone Prepaid omdat ik weinig bel en sms maar veel e-mail.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Nou.. ik lig er weer uit...

begin nu wel een beetje #$% ziek ervan te worden!
hier betaal ik toch niet voor...

wat is hun SLA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Saeverix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:

Het nieuwe administratiesysteem draait vanaf mei 2008. Ik weet niet of dat de oorzaak is maar ik weet wel dat in het begin flink wat bugs waren.Maar dat staat allemaal los van de datastoringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

Ook ik had last van de storing bij Vodafone. In principe doet alles het weer op 1 'website' na. Ik heb Foobar via een plugin zo ingesteld dat ik het programma via http is te bedienen. De server draait op poort 8xxx. Sinds de storing bij Vodafone werkt dat niet meer. Via de browser op een desktop pc werkt het wel, dus foobar & router zijn ok ingesteld. Wanneer ik de server van Foobar op poort 80 instel, werkt het wel via mijn mobiele telefoon.

Kan het zijn dat sinds de storing poorten anders dan de standaard (80) niet meer werken? Kan iemand dat verifiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Is er toch iemand die voor mij kan nagaan of sites over een andere poort dan 80 ook werkt bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik connect wel vanaf het datanetwerk naar een bepaalde niet 80-poort. Voor mij dus weinig niets verandert. Check voor de zekerheid even of je over hun proxy gaat of niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 15-02-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:46
Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:25:
Via de browser op een desktop pc werkt het wel, dus foobar & router zijn ok ingesteld.
Werkt het dan via een Desktop PC in je eigen netwerk? Of op een losstaande Desktop PC bij iemand anders?
Want dat kan een groot verschil zijn namelijk...

[ Voor 22% gewijzigd door Saeverix op 15-02-2010 08:23 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

@Saturnus: Ik neem aan dat ik niet gebruik moet maken van de proxy? Hoe kan ik dat zien of dat wel gebeurd?

@Werner: Het werkt ook vanaf een desktop pc buiten mijn eigen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokesausage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10-2018
Iemand anders ook last van wegvallende verbinding (spraak + data) in Amersfoort Centrum?
Lijkt alsof het netwerk helemaal uit de lucht is, mijn toestel gaat zoeken een geeft soms geen service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346150

Smokesausage schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:11:
Iemand anders ook last van wegvallende verbinding (spraak + data) in Amersfoort Centrum?
Lijkt alsof het netwerk helemaal uit de lucht is, mijn toestel gaat zoeken een geeft soms geen service
Ook ik had daar last van (en een aantal van mijn klasgenoten). Had meestal wel bereik, maar kon geen connectie maken. Maar buiten A'foort had ik nergens last van (Utr. Centr.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, dit begint een beetje een dumptopic te worden voor alles wat met wegvallende Vodafone-verbindingen te maken heeft. Daarom gaat dit topic op slot. Mocht er weer eens een grote storing zijn kan er een topic over geopend worden. Voor alle andere, individuele, problemen ook, maar dan wel volgens Het algemeen beleid ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat er een storing is, dus het melden dat je wel of geen verbinding hebt is niet meer nodig. Hou het topic aub nuttig.