Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269496

TF schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:05:
[...]

dat word beter als je ouder en volwassenen word.
Denk je? Volgens mij verandert dat nooit bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee hoor :P

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221264

Anoniem: 221264 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:11:Whoops :o niet gezien, bedankt!
Straks kijken of een mms:// URL en/of een streaming .wmv werkt.
Om mezelf te quoten:
- Nokia internet player ondersteunt GEEN "mms://" links
- Nokia internet player ondersteunt GEEN .asx files

Ik wil mms streaming audio |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16
vandaag mijn nokia dc-8 binnen gekregen
http://www.nokia.nl/link?cid=EDITORIAL_910674

Ideaal voor als je op vakantie bent, of als je lange tijd geen power bij de hand hebt.
Je kan hiermee je nokia opladen dmv een batterij. En eventueel kan je die batterij weer opladen met een standaard nokia lader.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Driek schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:40:
vandaag mijn nokia dc-8 binnen gekregen
http://www.nokia.nl/link?cid=EDITORIAL_910674

Ideaal voor als je op vakantie bent, of als je lange tijd geen power bij de hand hebt.
Je kan hiermee je nokia opladen dmv een batterij. En eventueel kan je die batterij weer opladen met een standaard nokia lader.
Kun je eens kijken hoe lang het duurt voordat een lege N82 weer helemaal vol is? Als dit niet al te lang duurt is dit een interessante optie. Zat zelf eerst te denken aan een tweede batterij voor de N82 die je dan gewoon verwisselt maar wie weet is dit handiger.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 07-08-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarlyS schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:50:
[...]

Ben bang, dat je dat toch zult moeten doen, zover ik weet, kun je niet updaten met een Mac.
Klopt, dat wil niet helaas. Optie is om XP via Bootcamp op je Mac te zetten. Voor dit soort specifieke dingen kan dat handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Anoniem: 248577 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

Kun je eens kijken hoe lang het duurt voordat een lege N82 weer helemaal vol is? Als dit niet al te lang duurt is dit een interessante optie. Zat zelf eerst te denken aan een tweede batterij voor de N82 die je dan gewoon verwisselt maar wie weet is dit handiger.
ik ga het testen.
Heb dit gekozen ipv een extra batterij omdat ik op mijn werk een draadloze muis heb waarbij de batterij snel leeg is. Nu kan ik via usb dit ding aansluiten en mijn batterij ook opladen :) en daarnaast kan ik hem gebruiken voor mijn n82. Ideaal dus

[ Voor 0% gewijzigd door Driek op 07-08-2008 20:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Driek schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:30:
ik ga het testen.
Heb dit gekozen ipv een extra batterij omdat ik op mijn werk een draadloze muis heb waarbij de batterij snel leeg is. Nu kan ik via usb dit ding aansluiten en mijn batterij ook opladen :) en daarnaast kan ik hem gebruiken voor mijn n82. Ideaal dus
Ik ben ook wel benieuwd. Hoe duur is dat ding? Als het een beetje betaalbaar is, ga ik em ook aanschaffen denk ik :)

Ohja, ik vroeg me nog iets af: ik wil al mijn losse songs in de musicplayer gooien. Met mijn 6230i kon je gewoon in de musicplayer een losse song (in MemCard:\Music ) beginnen te spelen en hij werkte gewoon de root af en begon daarna aan een map..maar bij de N82 krijg ik geen root te pakken in de mediaplayer, maar alleen gesorteerd op artiest of op titel..maar dat wil ik dus niet..
Iemand enig idee?

[ Voor 29% gewijzigd door Glacier op 07-08-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 147860 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:36:
Ha mensen,

ik zal zaterdag de trotse bezitter zijn van dit toestel. Heeft iemand ervaring met het updaten van de firmware via OSX? Ik heb een Mac en geen PC, dus ik hoop dat ik niet naar een kennis hoef met een Windhoos compu.
Helaas. Volgens mij zijn ze wel met iets bezig -tenminste dat lees ik hier en daar- tot dan zul je via een windows machientje moeten updaten. Overigens heet het gewoon Windows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Glacier schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:44:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd. Hoe duur is dat ding? Als het een beetje betaalbaar is, ga ik em ook aanschaffen denk ik :)
ik heb hem via ebay voor omgerekend 28 euro geloof ik.
misschien krijg ik er zelfs 2 voor dat geld aangezien het eerste pakketje nog steeds onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer mobbler aan de gang te krijgen op mijn N82. Ik kan verbinding maken met last.fm maar als ik daarna op "recommended" druk krijg ik "No more tracks to play" (terwijl de desktop versie van last.fm genoeg! Heeft) als ik een paar keer op "Loved" druk krijg ik eerst een foutmelding "You are not allowed to play this track". Als ik hem dan eindelijk zo ver heb dat hij begint met spelen hoor ik een halve seconde aan muziek en dan sluit de applicatie af... :'(

Iemand die me uit me lijden kan verlossen? :)

Edit; Ter aanvulling: Ik gebruik de laatste versie van mobbler, connect via WLAN, heb schermrotatie disabled, en heb de gebruikersgegevens al meerdere malen gecontroleerd.

[ Voor 14% gewijzigd door BastiaanN op 08-08-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
[...]

nou ik heb hem getest.

Er zat een energizer batterij bij. Die trekt hij in 1,5 uur zover leeg dat hij er niks meer mee kan (mijn muis nog wel), en daarmee vult hij de batterij tot 60%.

Nu even testen hoe hij met oplaadbare batterijen omgaat, maar tot nu toe is het niet heel spectaculair

[ Voor 3% gewijzigd door Driek op 08-08-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
[...]

Da's niet waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de nokia AD-54 binnengekregen. Een afstandsbediening voor de muziekspeler. Erg handig als de tel op toetsenb. vergr. staat, dan kun je gewoon via de ab. het geluid harder en zachter zetten naar het volgende nummer enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BastiaanN schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:12:
Ik probeer mobbler aan de gang te krijgen op mijn N82. Ik kan verbinding maken met last.fm maar als ik daarna op "recommended" druk krijg ik "No more tracks to play" (terwijl de desktop versie van last.fm genoeg! Heeft) als ik een paar keer op "Loved" druk krijg ik eerst een foutmelding "You are not allowed to play this track". Als ik hem dan eindelijk zo ver heb dat hij begint met spelen hoor ik een halve seconde aan muziek en dan sluit de applicatie af... :'(

Iemand die me uit me lijden kan verlossen? :)

Edit; Ter aanvulling: Ik gebruik de laatste versie van mobbler, connect via WLAN, heb schermrotatie disabled, en heb de gebruikersgegevens al meerdere malen gecontroleerd.
Fixed denk ik. had mobbler 0.2.1, gedowngraded naar 0.2.0 en die werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
BastiaanN schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:12:
Zojuist de nokia AD-54 binnengekregen. Een afstandsbediening voor de muziekspeler. Erg handig als de tel op toetsenb. vergr. staat, dan kun je gewoon via de ab. het geluid harder en zachter zetten naar het volgende nummer enz enz
heb ik ook besteld, verwacht hem van de week.
Toch raar dat ze dat niet al in deze versie gestopt hebben.
Meeste mensen stoppen toch de gsm weg, en dan is het toch erg handig als je via het snoertje een nummer kan skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Driek schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:42:
[...]

Meeste mensen stoppen toch de gsm weg, en dan is het toch erg handig als je via het snoertje een nummer kan skippen
De AD54 is inderdaad veel handiger. Wat echter minder handig is aan deze set (HS 45 met AD54) is het snoer van de headset zelf (de oortjes). Dit snoer is van een soort plastic gemaakt dat te stug is en daardoor niet soepel hangt. Lastig en lelijk. Wat dat betreft is het snoer van de headset bij de N82 wel erg mooi. Uiteraard kun je bij de AD54 een eigen headset gebruiken, dus dat scheelt.
Tip voor Nokia: Het snoer van de N82 headset in combinatie met de AD54 :-).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 08-08-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driek schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:42:
[...]

Het irritantste vind ik nog dat als de telefoon op toetsenbord vergr. staat je uberhaubt het geluid niet eens zachter kan zetten. Erg vervelend als er een mp3tje langskomt die pijn doet aan je oren... gelukkig kan dat nu met de remote wel :)
Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

De AD54 is inderdaad veel handiger. Wat echter minder handig is aan deze set (HS 45 met AD54) is het snoer van de headset zelf (de oortjes). Dit snoer is van een soort plastic gemaakt dat te stug is en daardoor niet soepel hangt. Lastig en lelijk. Wat dat betreft is het snoer van de headset bij de N82 wel erg mooi. Uiteraard kun je bij de AD54 een eigen headset gebruiken, dus dat scheelt.
Tip voor Nokia: Het snoer van de N82 headset in combinatie met de AD54 :-).
De set weet ik niet, ik heb alleen de AD54 los besteld, dat snoertje ziet er wel degelijk uit.

En een update op het mobbler probleem, de applicatie blijft afsluiten! :'(

[ Voor 27% gewijzigd door BastiaanN op 08-08-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Als ik mijn telefoon aanzet krijg ik elke keer een balkje te zien met installeren. En daar na zegt hij niet vertrouwde software gevonden ga naar geheugenkaart om te installeren. Als ik daar naartoe ga zie ik niets wat niet geinstalleerd is. Weet iemand hoe ik hierachter kan komen voordat ik alles er weer af moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb op mijn N83 opera mobile 4 gezet werkt perfect is het nu mogelijk om mijn favorietenlijst die ik op mijn computer heb naar mijn opera mobile te zetten? Of moet ik deze allemaal handmatig invoeren? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-07 19:28
Heel gek. Het lukt mij op geen enkele manier om de themes van mijn 82 te verwijderen. Ook staan er meer themes op dan ik kan zien. Weet misschien iemand een oplossing? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Bij het verbinden naar de Outlook Web Acces van een klant van mij krijg ik altijd de melding dat het certificaat niet ondertekend is. Nu wil ik dit certificaat importeren, maar als ik het naar de telefoon kopieer geeft de telefoon aan dat bestandstype niet ondersteund wordt.

Iemand die een tip heeft om dit toch geimporteerd/thrusted te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:28:
Ik heb op mijn N83 opera mobile 4 gezet werkt perfect is het nu mogelijk om mijn favorietenlijst die ik op mijn computer heb naar mijn opera mobile te zetten? Of moet ik deze allemaal handmatig invoeren? Thanks
http://link.opera.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roost schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:23:
Heel gek. Het lukt mij op geen enkele manier om de themes van mijn 82 te verwijderen. Ook staan er meer themes op dan ik kan zien. Weet misschien iemand een oplossing? Dank.
Ga naar het themamenu (Menu, instrumenten, instellingen, algemeen, persoonlijk, Thema's, Algemeen). Ga dan naar het thema dat je wilt verwijderen en druk op C (thema dat je wilt verwijderen moet niet in gebruik zijn). Thema's die je niet ziet zijn wellicht op een andere lokatie geinstalleerd. Check eventueel via bestandsbeheer waar die ' niet zichtbare' thema's staan.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 08-08-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartbh schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:47:
Bij het verbinden naar de Outlook Web Acces van een klant van mij krijg ik altijd de melding dat het certificaat niet ondertekend is. Nu wil ik dit certificaat importeren, maar als ik het naar de telefoon kopieer geeft de telefoon aan dat bestandstype niet ondersteund wordt.

Iemand die een tip heeft om dit toch geimporteerd/thrusted te krijgen?
Vermoedelijk herkent S60 het niet. Op een Windows mobile toestel zal het denk ik wel herkend worden. Zelfde soort probleem met bepaalde flashsites. Vermoedelijk weinig aan te doen. Typ de naam van het certificaat eens in in Google in combinatie met S60 of Symbian. Wie weet krijg je een hit met een oplossing maar zal lastig worden vrees ik. Je zou het nog via de Opera Mini browser kunnen proberen maar ik geef je weinig hoop want dit is volgens mij niet een browsergerelateerd maar OS gerelateerd probleem.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 08-08-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 23:44
Ik zie hier op GoT net een reclame:

Actie: gratis Nokia N82, €12,50 p/m 250 min/ 250 sms. Bestel nu online!

Ik dus naar www.debitel.nl/Nokia_N82..waar het zou moeten staan maar kan het niet vinden. Plaatst GoT foutieve reclames of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leolinedance schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:29:

Ik dus naar www.debitel.nl/Nokia_N82..waar het zou moeten staan maar kan het niet vinden. Plaatst GoT foutieve reclames of zit ik er naast?
http://www.debitel.nl/debitel/RAPRD/Nokia-N82/NokN82Bl.html de 1 in 12,50 moet kennelijk een 2 zijn. Dus 22,50. Wel een hele suffe en misleidende fout. Omdat het een op zich niet onwaarschijnlijk aanbod is kun je Debitel wel aan het aanbod houden.

Ik zie de ad trouwens niet hier. Maak anders eens een screenshot :P

De SE C902 wel voor12,50 per maand met 150 minuten p/m. Dat is 300 euro totaal. Goedkoper dan wanneer je het toestel los koopt en bovendien met 150 minuten per maand. Jammer dat de C902 trouwens geen GPS heeft, de camera minder goed is dan die in de N82 en de menu's wat traag zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 09-08-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Driek schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:25:
[...]

nou ik heb hem getest.

Er zat een energizer batterij bij. Die trekt hij in 1,5 uur zover leeg dat hij er niks meer mee kan (mijn muis nog wel), en daarmee vult hij de batterij tot 60%.

Nu even testen hoe hij met oplaadbare batterijen omgaat, maar tot nu toe is het niet heel spectaculair
met een GP2700 batterij hetzelfde resultaat.
Op zich dus prima in nood gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:53

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik heb een raar probleempje, als ik muziek afspeel dan gaat hij halverwege of in t begin bij sommige nummers zomaar na het eind van het muziekje of naar het volgende nummer. Ik heb de muziek al verwijderd en er opnieuw opgezet. Maar soms bij het verwijderen via windows zegt hij al dat het een beschadigt bestand is. Terwijl ik mijn muziek gewoon via gegevensoverdracht via de usb-kabel overzet. Ik zie het probleem niet. Ik verwijder de kabel ook netjes, ik trek hem er dus niet zomaar uit de pc. Ik heb het ook al rechtstreeks op de sdkaart geprobeerd.

En is het intro van de nokia bij het opstarten van de schuddende handjes ook te verwijderen? Voor een andere of gewoon geen intro? Ik skip hem nu altijd maar ik zet liever een eigen neer zonder dat ik elke keer die van de nokia vooraf zie, want bij het skippen skipt hij ook mijn eigen intro.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Heb je al geprobeert om de muziek met je windows mediaplayer af te spelen? Het kan natuurlijk ook zijn dat het bestand al beschadigt was voordat je het op je N82 hebt gezet

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:53

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Nee, er is verder niks mis met het originele bestand. Ik vind het maar vaag, ik heb het ook proberen te verwijderen via de telefoon en daarna plaatsen maar er gebeurd hetzelfde. Ook pakt hij van het ene nummer wel wel de ID3-tag zeg maar, en van het ene nummer niet. Het zijn ook altijd dezelfde nummers :S

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wie weet er hoe ik óf meer dan 999 smsjes kan opslaan óf hoe ik die smsjes in bijvoorbeeld .txt bestanden op m'n pc kan opslaan? Ik vind het namelijk zonde om ze kwijt te raken. :+

@ Hieronder:
Top! :) Meteen even uitproberen, bedankt! O+

Edit: :( Hij doet alleen Inbox smsjes, maar ik ga zelf even verder zoeken. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Drawer op 10-08-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drawer schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:56:
Wie weet er hoe ik óf meer dan 999 smsjes kan opslaan óf hoe ik die smsjes in bijvoorbeeld .txt bestanden op m'n pc kan opslaan? Ik vind het namelijk zonde om ze kwijt te raken. :+
http://www.nokia.com.hk/nokia/0,,101626,00.html
2e link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leolinedance schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:29:

Dit klopt wel ik heb dit abonnement afgesloten met de N82.
Eerste keer €35 betaald en daarna €12,50 per maand 2 jarig contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Ohja, ik vroeg me nog iets af: ik wil al mijn losse songs in de musicplayer gooien. Met mijn 6230i kon je gewoon in de musicplayer een losse song (in MemCard:\Music ) beginnen te spelen en hij werkte gewoon de root af en begon daarna aan een map..maar bij de N82 krijg ik geen root te pakken in de mediaplayer, maar alleen gesorteerd op artiest of op titel..maar dat wil ik dus niet..
Iemand enig idee?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
dit is niet mogelijk, je zult echt met id3 tags moeten gaan werken, of playlists aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 23:02
ik vind debitel heel slecht bereikbaar en na het lezen van een paar negatieve ervaringen pak ik toch liever wat anders, dan maar een paar euro meer.

Dit topic gaat over de N82, niet over de abonnementen waar je hem bij kan nenemn.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 11-08-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 12:35
Anoniem: 133542 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 01:34:
[...]

Dit klopt wel ik heb dit abonnement afgesloten met de N82.
Eerste keer €35 betaald en daarna €12,50 per maand 2 jarig contract
Ik zie dit nergens staan. Ik zie wel een gratis toestel bij een abonnement van 12,50, maar dat is met 150 min/sms...

Dit topic gaat over de N82, niet over de abonnementen waar je hem bij kan nenemn.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 11-08-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:56
nieuws: Nokia onthult nieuwe e-mailsoftware
De applicatie draait volgens de site niet op de twee toptoestellen uit de Nokia N-series; de N95 8GB en de N82.
Raar vind ik dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Raar dat ze dan zeggen van niet :S. Maar ach, als het werkt... dan zal ik het ook misschien wel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds vandaag ook een N82 en ik heb nog 2 vraagjes:

1. Via Nokia Maps kun je een contact uit je telefoon aanklikken om daar vervolgens heen te navigeren, maar hoe koppel ik het woonadres van die persoon aan de contactpersoon? Zodat ik alleen maar de contactpersoon aan hoef te klikken om er naartoe te navigeren?

2. Als er een navigatie aan de gang is kun je met * en # in-en uitzoomen. Is er ook een manier om over de kaart te 'vliegen'? Met de vierpunts-druktoets gaat dat niet, want dan switch je tussen de verschillende uiterlijken van het navigatiescherm.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pim89 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:24:
Raar dat ze dan zeggen van niet :S. Maar ach, als het werkt... dan zal ik het ook misschien wel proberen
Google heeft een eigen stukje software voor Gmail. Werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ja, die heb ik ook gehad, maar zoals eerder gezegd heb ik het probleem af en toe, dat als ik m'n telefoon met USB aan m'n MacBook koppel, en ik deze er weer veilig afhaal, dat de programma's niet meer in de lijst toepassingen staan. Deze staan dan nog wel bij toepassingsbeheer.
Dit heb ik ook met het gmail programma gehad, en normaal gesproken kan ik alles opnieuw installeren, maar dat lukte niet. Daarom zoek ik nu een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:30
Anoniem: 248577 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:45:
[...]

Google heeft een eigen stukje software voor Gmail. Werkt ook prima.
Ik heb die Gmail app ook, maar kun je die 1e twee vragen ergens instellen zodat hij het niet meer vraagt?? vraag1 over toepassing toestaan netwerk te gebruiken.. en vraag 2 over het selecteren van het toegangspunt. Kon het zelf zo snel niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Weet iemand een programmaatje waarmee ik op irc kan met mijn N82? Ik heb Virca geprobeerd, maar dat crasht tijdens het opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glacier schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:47:
Weet iemand een programmaatje waarmee ik op irc kan met mijn N82? Ik heb Virca geprobeerd, maar dat crasht tijdens het opstarten..
http://mirggi.net/
http://www.allaboutsymbia...are/item/WirelessIRC1.php

de eerste 2 hits in google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 18:51
Nou, ik krijg binnenkort van mijn verzekering een nieuwe N82 nadat de vorige kapot was gevallen.

Nu wil ik eigenlijk wel iets van een casing om de telefoon hebben. Wat ik tot nu toe vind zijn plexiglazen of siliconen hoesjes. Vind ik persoonlijk niet mooi.
Ik weet dat er voor andere telefoons wel eens mooie metalen cases worden gemaakt, weet iemand of deze er ook voor de N82 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 12:35
Hoe is het smsen met dit toestel? Gaat dat een beetje goed? (kijkend naar de toetsen, en omdat ie best lang is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:59:
Hoe is het smsen met dit toestel? Gaat dat een beetje goed? (kijkend naar de toetsen, en omdat ie best lang is..)
Nokia N82 - Deel 3

Zoekfunctie is er niet voor niets :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Driek schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:41:
dit is niet mogelijk, je zult echt met id3 tags moeten gaan werken, of playlists aanmaken
Allebei wel vrij omslachtig..ben gisteren een kwartier bezig geweest met het selecteren van alle files uit de root voor een playlist :')

Als er nou zoiets als add complete folder bestond..ideetje voor de volgende firmware wmb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Glacier schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:07:
[...]

Allebei wel vrij omslachtig..ben gisteren een kwartier bezig geweest met het selecteren van alle files uit de root voor een playlist :')

Als er nou zoiets als add complete folder bestond..ideetje voor de volgende firmware wmb :)
Wat je bijvoorbeeld wel nog kan doen: http://czech-ware.net/popelka/#ocp

Gewoon OneClickPlay.exe in de map zetten waar de muziek ook staat, uitvoeren, en je hebt een random playlist. Laat hem in de map met muziek staan, kopieer de map naar je geheugenkaart, vernieuw de media bibliotheek en hij staat tussen Playlists. Snelste oplossing denk ik.

schaamteloze knip-plak uit n78 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn werk de hele dag naar Nokia Internet Radio geluisterd via WLAN. om 8 uur aangezet en om 16:30 was de batterij leeg (batterij helemaal opgeladen in de auto voor de tijd). Toch nog vrij netjes lijkt me :)

[ Voor 14% gewijzigd door BastiaanN op 12-08-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 09:25
BastiaanN schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:49:
Op mijn werk de hele dag naar Nokia Internet Radio geluisterd via WLAN. om 8 uur aangezet en om 16:30 was de batterij leeg (batterij helemaal opgeladen in de auto voor de tijd). Toch nog vrij netjes lijkt me :)
Dat is zeker netjes aangezien wlan de accu altijd vrij snel leegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Kunnen jullie trouwens youtube filmpjes bekijken? Ik ga naar youtube.com/mobile, zoek een filmpje op, maar als ik hem wil afspelen met realplayer (default app ervoor blijkbaar), krijg ik altijd "connection timed out".
Ik connect trouwens met wlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barzi schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:59:
Gaat prima! Toetsen wen je snel aan en voelen ook niet stijf aan tijdens typen. Toetsen zijn ook geschikt voor teksten op internetpagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glacier schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:57:
Kunnen jullie trouwens youtube filmpjes bekijken? Ik ga naar youtube.com/mobile, zoek een filmpje op, maar als ik hem wil afspelen met realplayer (default app ervoor blijkbaar), krijg ik altijd "connection timed out".
Ik connect trouwens met wlan
Youtube werkt prima met Vodafone live. Vermoedelijk heeft de foutmelding te maken met je verbinding via WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
BastiaanN schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:06:
[...]

Het irritantste vind ik nog dat als de telefoon op toetsenbord vergr. staat je uberhaubt het geluid niet eens zachter kan zetten. Erg vervelend als er een mp3tje langskomt die pijn doet aan je oren... gelukkig kan dat nu met de remote wel :)
ik kan trouwens het volume wel via de headset regelen indien het toetsenbord geblokkeerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Thnx! :)
Ik heb nu mirggi geinstalleerd..dat werkt best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driek schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:30:
[...]

ik kan trouwens het volume wel via de headset regelen indien het toetsenbord geblokkeerd is
Je bedoeld de ad-54? dat is ook wat ik zei :) maar de volume knoppen op de telefoon zelf werken dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
BastiaanN schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:14:
[...]

Je bedoeld de ad-54? dat is ook wat ik zei :) maar de volume knoppen op de telefoon zelf werken dan niet.
ik bedoel de origineel bijgeleverde headset (geen idee welke dat is, hd-43?)
maar op zich logisch natuurlijk dat je knoppen op het toestel zelf het niet doen met de toetsenblokkering aan. Daar zijn juist dan de knoppen op de headset voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Anoniem: 248577 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:22:
Youtube werkt prima met Vodafone live. Vermoedelijk heeft de foutmelding te maken met je verbinding via WLAN.
Via mijn laptop werkt youtube gewoon prima.. op google zie ik dat er meer mensen met een N82 of N95 problemen hebben om youtube filmpjes daadwerkelijk af te spelen..

Misschien maar eens een andere youtube app proberen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Driek schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:25:
[...]

ik bedoel de origineel bijgeleverde headset (geen idee welke dat is, hd-43?)
maar op zich logisch natuurlijk dat je knoppen op het toestel zelf het niet doen met de toetsenblokkering aan. Daar zijn juist dan de knoppen op de headset voor.
HS43 zit bij de N82. De HS45/AD54 wordt standaard bij de N78 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glacier schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:51:
[...]

Via mijn laptop werkt youtube gewoon prima.. op google zie ik dat er meer mensen met een N82 of N95 problemen hebben om youtube filmpjes daadwerkelijk af te spelen..

Misschien maar eens een andere youtube app proberen binnenkort :)
Ik gebruik Emtube om Youtube filmpjes te kijken, werkt perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een idee hoe je video kunt streamen met UMTS via bijvoorbeeld MSN of een andere applicatie. Bedoeling is dat iemand anders live kan zien wat ik zie/opneem met de camera zonder dat ik gebruik maak van beeldbellen maar gewoon van internet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 13-08-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Anoniem: 248577 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:13:
Heeft iemand een idee hoe je video kunt streamen met UMTS via bijvoorbeeld MSN of een andere applicatie. Bedoeling is dat iemand anders live kan zien wat ik zie/opneem met de camera zonder dat ik gebruik maak van beeldbellen maar gewoon van internet.
http://qik.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Interessant. Nog gratis ook. Je moet alleen wel bij iedere film ' private' aanvinken op je N82 tenzij je wilt dat de hele wereld meekijkt ;) . Moet het nog verder uittesten met iemand anders die dan op internet gaat kijken vanaf zijn account. Maar dit biedt interessante opties. Stel je wilt een huis kopen (of iets anders) dan kun je een vriend of partner op afstand mee laten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De batterij gaat trouwens niet zo heel lang mee als je veel muziek luistert, GPS en UMTS gebruikt. Soms na nauwelijks een dagje al leeg. Heb dus een extra batterij besteld en net binnen gekregen :) . Handig om mee te nemen als je een dagje weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:35
Anoniem: 248577 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

Interessant. Nog gratis ook. Je moet alleen wel bij iedere film ' private' aanvinken op je N82 tenzij je wilt dat de hele wereld meekijkt ;) . Moet het nog verder uittesten met iemand anders die dan op internet gaat kijken vanaf zijn account. Maar dit biedt interessante opties. Stel je wilt een huis kopen (of iets anders) dan kun je een vriend of partner op afstand mee laten kijken :)
erg leuke app, maar helaas is de 32 kbit upload van T-Mobile PIT te weinig om fatsoenlijk te streamen, thuis eens via WLAN proberen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271005

YES! heb hem gister binnen gekregen. Mooi toestel. Heb hem vooral gekozen voor de GPS en goede camera.

wat me alleen een beetje tegenvalt is dat je met nokia maps niet/moeilijk kan navigeren. Heb meteen de nieuwste erop gezet en de kaart van NL gedownload en geinstalleerd. Dit was wel heel makkelijk te doen btw.

Maar als ik een adres heb gevonden waar ik heen wil, moet ik eerst accepteren (iedere keer opnieuw) dat nokia niet aansprakelijk is enzo.. en daarna willie verbinding maken om de wandelkaarten te downloaden. Als ik dat dan niet wil, dan gaat ie weer terug naar zoeken en laat ie zien waar ik nu zit. (als ik dat wel wil kannie geen verbinding maken, maar dat komt omdat ik dat uitgezet heb :) )Weet iemand hoe dit komt? hoe ik gewoon kan navigeren met nokia maps?

verder relaxte telefoon. Camera en flits zeer over te spreken. ook smsen gaat goed, ondanks de kleine toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prulleman schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:53:
[...]

erg leuke app, maar helaas is de 32 kbit upload van T-Mobile PIT te weinig om fatsoenlijk te streamen, thuis eens via WLAN proberen
De stream van T-Mobile schijnt sowieso niet zo goed te zijn. Dus als je een keer kunt switchen naar een andere aanbieder: Vodafone heeft momenteel het mobiel internetabonnement dat de beste performance biedt voor wat betreft 3G. Maar dit is een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rock1204
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02 10:58
hey mede n82 eigenaars!

Ik heb m`n n82 al 3maanden en nog steeds zeer tevreden over.
Maar ik ben nu wel 2 uitdagingen tegen gekomen, misschien dat jullie wel de oplossingen want zelf kom ik niet verder.

1. Eerst had ik mijn n82 tijdelijk met telfort abbo en kon ik op youtube filmpjes kijken met realplayer, nadat mijn abbo is veranderd naar Hi kan ik geen films meer kijken met realplayer, iemand idee hoe dit komt? (via emtube werkt het wel) poort instelling niet goed?

2. Ik gebruik ook mijn n82 als muziekspeler, die had ik eerst vol gegooid met x aantal mp3`s, en daarna allemaal verwijderd. Toen had ik er weer mp3`s opgegooid, maar nu staan nog steeds de oude mp3 (mappen, playlist, artiesten,albums, etc) er in die er niet meer opstaan. Als je die mappen wilt verwijderen dan zegt die"algemeen: functie wordt niet ondersteund".

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr rock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
rock1204 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:44:

2. Ik gebruik ook mijn n82 als muziekspeler, die had ik eerst vol gegooid met x aantal mp3`s, en daarna allemaal verwijderd. Toen had ik er weer mp3`s opgegooid, maar nu staan nog steeds de oude mp3 (mappen, playlist, artiesten,albums, etc) er in die er niet meer opstaan. Als je die mappen wilt verwijderen dan zegt die"algemeen: functie wordt niet ondersteund".
het eerste kan ik je niet mee helpen.

Voor probleem 2 moet je in de muziekspeler opnieuw laten scannen naar muziek.
Muziekspeler openen --> opties --> vernieuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rock1204
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar werkt helaas niet. :S
dan staat er : "vernieuwen: 0 toegevoegd"

[ Voor 24% gewijzigd door rock1204 op 13-08-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
rock1204 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:57:
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar werkt helaas niet. :S
dan staat er : "vernieuwen: 0 toegevoegd"
Stond de muziek op de geheugenkaart? Kun je dan niet het geheugenkaartje in de pc stoppen en dan de mappen verwijderen? Een andere mogelijke oplossing is alle mappen even van geheugenkaartje halen en op pc zetten. Daarna geheugenkaart formatteren en mappen terug plaatsen (uiteraard muv de muziekmappen waar je het over had!). Daarna in muziekspeler kiezen voor "vernieuwen".

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 13-08-2008 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rock1204
De nummer stonden op de geheugenkaart. Zoals je vroeg heb ik de geheugenkaart in de pc gestopt en gekeken of de oude mappen er nog in stonden, dat was helaas niet zo, kon zo nergens vinden. Nu ga ik die laatste optie doen. alles van geheugenkaart op pc zetten, dan formatteren en er weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
rock1204 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:36:
De nummer stonden op de geheugenkaart. Zoals je vroeg heb ik de geheugenkaart in de pc gestopt en gekeken of de oude mappen er nog in stonden, dat was helaas niet zo, kon zo nergens vinden. Nu ga ik die laatste optie doen. alles van geheugenkaart op pc zetten, dan formatteren en er weer op zetten.
Voor de zekerheid. Zorg dat de Windows Verkenner ook verborgen mappen en files laat zien. Dan weet je zeker dat je alles kopieert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rock1204
oke het is gelukt! Alles van m`n geheugenkaart afgehaald (ook de verborgen bestanden) en op pc gegooid, daarna laten formatteren door m`n telefoon en toen alle bestanden en mp3`s er weer opgezet. Nu ziet de muziekspeler alleen de werkelijke nummers nog, en niet de oude meer. Alleen jammer dat het zoveel moeite kost, als ik volgende x weer de oude nummers er af wil gooien en vervangen voor de nieuwe, moet ik waarschijnlijk weer deze handeling volgen.
Bedankt Dafmay voor het zoeken van een oplossing!! _/-\o_
Nu nog het andere probleem met realplayer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
rock1204 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:08:
oke het is gelukt! Alles van m`n geheugenkaart afgehaald (ook de verborgen bestanden) en op pc gegooid, daarna laten formatteren door m`n telefoon en toen alle bestanden en mp3`s er weer opgezet. Nu ziet de muziekspeler alleen de werkelijke nummers nog, en niet de oude meer. Alleen jammer dat het zoveel moeite kost, als ik volgende x weer de oude nummers er af wil gooien en vervangen voor de nieuwe, moet ik waarschijnlijk weer deze handeling volgen.
Bedankt Dafmay voor het zoeken van een oplossing!! _/-\o_
Nu nog het andere probleem met realplayer :P
NP, goed om te horen dat het is gelukt.

• HellStorm666
  • Laatst online: 07-07 06:51

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik ben op zoek naar een zwaardere accu voor mijn N82, Nu heb ik hier een accu gevonden van 2000mAh, heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand ergens anders een zware accu te vinden voor de N82? hij moet wel het zelfde formaat hebben als t origineel, dat ie dus niet uit gaat steken.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Driek
HellStorm666 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:34:
Ik ben op zoek naar een zwaardere accu voor mijn N82, Nu heb ik hier een accu gevonden van 2000mAh, heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand ergens anders een zware accu te vinden voor de N82? hij moet wel het zelfde formaat hebben als t origineel, dat ie dus niet uit gaat steken.
zo te zien steekt deze uit, hij wordt nl geleverd met extended cover

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 13:53
Ik heb die accu.Ik heb hem alleen besteld via Ebay .Het was een shop uit HongKong,en het kostte me 13 euro incl. verzending.En hij werkt goed.Ik gebruik hem als reserve als ik bijv.wil gamen onderweg.

• dafmay
HellStorm666 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:34:
Ik heb veel ervaring met diverse extended accu's, en bij diverse toestellen. Mijn ervaringen zijn allemaal negatief. De opgegeven extended duur wordt bij lange na niet gehaald! Je hebt ook nog eens kans dat zo'n accu van dermate slechte kwaliteit is dat ie kan exploderen of iets anders naars :( Ik zou zelf het risico niet nemen en een extra originele Nokia accu aanschaffen.

Edit : ik lees net pas de reacie van tumbadora....blijkbaar een goede extended accu. Het kan echter nog steeds wel link zijn wb bouw-kwaliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 14-08-2008 10:59 ]

• HellStorm666

HellStorm666

Ik wil juist een zwaardere accu zodat ik minder vaak hoef op te laden, en het wisselen van een accu vind ik niet een super idee, daarom hoopte ik een 2Ah of meer accu te vinden die het zelfde formaat heeft als de originele, want zo'n "boggel" achter op me tel vind ik niets...

Dus als iemand een high power accu weet te vinden met de originele maten, laat t a.u.b. weten.

Scientia Potentia Est

• Driek
HellStorm666 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:35:
Ik wil juist een zwaardere accu zodat ik minder vaak hoef op te laden, en het wisselen van een accu vind ik niet een super idee, daarom hoopte ik een 2Ah of meer accu te vinden die het zelfde formaat heeft als de originele, want zo'n "boggel" achter op me tel vind ik niets...

Dus als iemand een high power accu weet te vinden met de originele maten, laat t a.u.b. weten.
ik denk niet dat je die gaat vinden. Er wordt al zon beetje het maximale uit de accu gehaald. Wellicht dat er misschien 10% extra ingestopt kan worden, maar dan houdt t echt op.

wordt dus of de dc-8, of een tweede accu, of iets wat uitsteekt

• HellStorm666

HellStorm666

Driek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:44:
[...]

ik denk niet dat je die gaat vinden. Er wordt al zon beetje het maximale uit de accu gehaald. Wellicht dat er misschien 10% extra ingestopt kan worden, maar dan houdt t echt op.

wordt dus of de dc-8, of een tweede accu, of iets wat uitsteekt
Wat is de DC-8???

Laat maar, gevonden, externe standalone lader.... ook niet wat ik zoek.
Wordt denk ik nog een ½ jaartje wachten dan. dan zal er wel een beter methode zijn om de accu's te maken, en zullen ze daarom meer (m)Ah hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door HellStorm666 op 14-08-2008 16:14 ]

Scientia Potentia Est

Anoniem: 269191

merken jullie ook verschil als je vanaf je inbox op je geheugenkaartje hebt staan dat hij dan veel trager is met lezen, dan ipv het interne geheugen?

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Anoniem: 269191 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:26:
merken jullie ook verschil als je vanaf je inbox op je geheugenkaartje hebt staan dat hij dan veel trager is met lezen, dan ipv het interne geheugen?
Welk kaartje gebruik je? De originele Nokia kaart? Die staat erom bekend vrij brak te zijn.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97329

roma0803 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:24:
[...]

Welk kaartje gebruik je? De originele Nokia kaart? Die staat erom bekend vrij brak te zijn.
Heeft dat te maken met mindere lees/schrijfsnelheden van de orginele kaart of zijn ze op de een of andere manier niet goed gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Ik vermoed dat laatste. Heel veel problemen met de N82 zijn opgelost door het vervangen van het originele Nokia kaartje.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10

TF

bla bla

ik heb hem nu ook sinds vandaag in huis. Erg mooi toestel. Krijg alleen tomtom of Mcguider niet aan de gang. Tomtom klaagt dat er geen kaarten zijn... mcguider komt met een foutmelding bij het starten.

Is ook niet het belangsrijkst....hij doet het uitstekend. Ben blij verrast met de toetsen en de snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:58:
[...]

Ik heb veel ervaring met diverse extended accu's, en bij diverse toestellen. Mijn ervaringen zijn allemaal negatief. De opgegeven extended duur wordt bij lange na niet gehaald! Je hebt ook nog eens kans dat zo'n accu van dermate slechte kwaliteit is dat ie kan exploderen of iets anders naars :( Ik zou zelf het risico niet nemen en een extra originele Nokia accu aanschaffen.

Edit : ik lees net pas de reacie van tumbadora....blijkbaar een goede extended accu. Het kan echter nog steeds wel link zijn wb bouw-kwaliteit.
Ik heb sinds enkele dagen een extra originele Nokia accu. Gewoon besteld in Nederland bij een normale webwinkel in originele blisterverpakking. Wat batterijen betreft vertrouw ik die buitenlandse webwinkels niet zo. Het kan in Nederland trouwens wel goedkoper als je kiest voor een bulkverpakking. De blister ontbreekt dan.

Ik vermoed ook dat wanneer Nokia in staat zou zijn om in dezelfde accu meer energie te stoppen men dit al lang gedaan had. Nog een reden dus om op te passen met die imitatie-accu's, zeker degenen met onwaarschijnlijk hoge capaciteit.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 16-08-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik had al berichten (uit mei 2008) gelezen over speling in de behuizing. Er zit dan links naast het scherm een kier waardoor je de usb aansluiting kunt zien. De zijkant sluit dus niet goed aan op de voorkant, best wel slecht eigenlijk voor een A-merk.
Nu zag ik gisteren bij de MediaMarkt dat zowel de zilveren als de zwarte N82 dit probleem nog steeds hebben. (Ze zagen er nieuw uit, maar misschien waren ze al iets ouder?)

Weet iemand of dit probleem officieel opgelost hoort te zijn of is dit nog steeds "normaal" voor een recente nieuwe N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Naar mijn weten is dit normaal, heb alleen wel last van een vuiltje net linksonder de VGA cam vooraan "ugly"maar helaas.

ps diegene die een screenprotector hebben willen zij zeggen of ie niet opkrult net als de originele en welke ik het best kan kopen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BounceMeister schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:18:
Ik had al berichten (uit mei 2008) gelezen over speling in de behuizing. Er zit dan links naast het scherm een kier waardoor je de usb aansluiting kunt zien. De zijkant sluit dus niet goed aan op de voorkant, best wel slecht eigenlijk voor een A-merk.
Nu zag ik gisteren bij de MediaMarkt dat zowel de zilveren als de zwarte N82 dit probleem nog steeds hebben. (Ze zagen er nieuw uit, maar misschien waren ze al iets ouder?)

Weet iemand of dit probleem officieel opgelost hoort te zijn of is dit nog steeds "normaal" voor een recente nieuwe N82?
Kier zit er nog steeds. Heb een nieuw zwart toestel. Vind het niet heel storend. De 6300 van Nokia heeft een grotere kier aan de zijkant.

Toestel bevalt verder goed. Heb wel een enkele keer dat het nummer van de beller niet wordt herkend terwijl dit in het telefoonboek zit. Ga je verder een nummer dat al in je bellijst zit alsnog toevoegen aan je telefoonboek dat gaat de software niet automatisch die naam koppelen aan het nummer in de lijst van gebelde nummers. Doet SE wel. Maar goed, dat is een kleinigheid. Verder tevreden over alle functies. Batterijduur is beperkt maar dat wist ik van tevoren. Vandaar de extra batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Anoniem: 271005 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:16:
YES! heb hem gister binnen gekregen. Mooi toestel. Heb hem vooral gekozen voor de GPS en goede camera.

wat me alleen een beetje tegenvalt is dat je met nokia maps niet/moeilijk kan navigeren. Heb meteen de nieuwste erop gezet en de kaart van NL gedownload en geinstalleerd. Dit was wel heel makkelijk te doen btw.

Maar als ik een adres heb gevonden waar ik heen wil, moet ik eerst accepteren (iedere keer opnieuw) dat nokia niet aansprakelijk is enzo.. en daarna willie verbinding maken om de wandelkaarten te downloaden. Als ik dat dan niet wil, dan gaat ie weer terug naar zoeken en laat ie zien waar ik nu zit. (als ik dat wel wil kannie geen verbinding maken, maar dat komt omdat ik dat uitgezet heb :) )Weet iemand hoe dit komt? hoe ik gewoon kan navigeren met nokia maps?
Je hebt een speciaal abonnement nodig als je gesproken aanwijzigingen wilt tijdens het navigeren. Zoek een beetje in de verschillende N82 en N95 threads, er is al het nodige gezegd over Nokia Maps.
Overigens lijken veel gebruikers te kiezen voor andere navigatiesoftware op hun N82, zoals Sygic McGuider, Garmin Mobile XT of Route66 (gebruik ik zelf, maar volgens mij ben ik de enige hier :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Nokia lader piept als ik de N82 heb aangesloten. Las in een ander topic dat dat ook bij de Nokia 6300 en 6230 wel voorkomt. Op Kieskeurig ook iemand met de N82 lader. Iemand daar ook ' last' van bij de N82? Het is dus niet heel hard maar als het verder in de kamer helemaal stil is dan hoor je het wel. Vraag me af hoe dat kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 17-08-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
weet er iemand nog leuke games voor de n82 te vinden!? (echte aanraders) overigens zoek ik ook 2 games: bubble breaker (van een htc met WM) en lemmings!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05-2020
Johantjuuh schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 09:13:
weet er iemand nog leuke games voor de n82 te vinden!? (echte aanraders) overigens zoek ik ook 2 games: bubble breaker (van een htc met WM) en lemmings!
Zelf vind ik deze wel aardig:

Frozen Bubble

en

Othello (Reversi) Ook te halen bij Nokia Mosh
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste