Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:48

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Carel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:26:
Ik heb een raar probleem:

Soms, als ik wil bellen, staat er ipv dan antenne tekentje 3G. Als ik dan bel, valt het signaal vaak weg. Heeft iemand enig idee waar dit op slaat, ik enable verder niets?
Ondersteunt je provider (telcom bieder) 3G?

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megapaul schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:49:
Ik heb een probleem met mijn N82 als ik bv een sms bericht maak; ik maak het berichtje, ik wil met de volgende zin beginnen, druk op # om de modus Abc te starten (1e letter is dan hoofdletter) als ik echter met pijltjes toetsen terug ga in het bericht dan wordt de tekst geselecteerd, en dat zou niet moeten lijkt mij lijkt wel of hij hangt in de copy / paste functie. Zijn er meer mensen met dit probleem? Of is er al een oplossing voor?
Ik ben weer veel te aardig vandaag.
Hint: Garmin XLT, Startpost FAQ.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 15:24
Carel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:26:
Ik heb een raar probleem:

Soms, als ik wil bellen, staat er ipv dan antenne tekentje 3G. Als ik dan bel, valt het signaal vaak weg. Heeft iemand enig idee waar dit op slaat, ik enable verder niets?
Heb dit probleem ook gehad. Het ligt denk ik meer aan het netwerk dan aan de n82. Heb je telfort. Zo ja vraag ze eens of ze 3g willen enablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:45
BastiaanN schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:11:
[...]

Hint: Garmin XL, Startpost FAQ.
kijk eens aan, heb dit probleem ook maar nooit bij stil gestaan :)
loste het altijd op door de menu toets lang ingedrukt te houden en dan weer dezelfde app te kiezen.
Zal het toch maar eens structureel gaan oplossen

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
emmerx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:22:
[...]

Dat wordt interessant:
De eerste keer dat iemand een miniSD kaartje in een microSD slot gaat persen ...
oeps, sorry had mijn andere telefoon in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 04:51
Orcie schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:24:
[...]

Heb dit probleem ook gehad. Het ligt denk ik meer aan het netwerk dan aan de n82. Heb je telfort. Zo ja vraag ze eens of ze 3g willen enablen.
Ik heb T-mobile, ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn, liever heb ik eigenlijk gewoon helemaal geen 3G (zie even voor alleen bellen de voordelen niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:11:
[...]
Ik heb T-mobile, ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn, liever heb ik eigenlijk gewoon helemaal geen 3G (zie even voor alleen bellen de voordelen niet).
T-mobile is op het moment ook niet je-van-het vanwege de migratie van het orange netwerk. Ze hebben nu allerlei vreemde problemen zoals wegvallende verbinding e.d. dus ga er vanuit dat het aan het T-Mobile netwerk ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

barzi schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:08:
[...]

Is het vaak zo dat slidephones sneller stuk gaan dan? Ik heb nog nooit een slidephone gehad, hoewel je mijn HTC S710 ook wel als een slidephone kan zien..
Maar het grote beeldscherm van de N95 8GB heeft je niet kunnen overtuigen om voor die te gaan?
Slidephones hebben een bewegend deel wat op zichzelf sneller kapot kan dan iets dat niet beweegt. Als een slidephone een keer valt heb je bovendien kans dat het slidemechanisme kapot is en dan is het toestel onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
is het ook mogelijk om zeekaarten te verkrijgen voor de nokia N82??

en wandelroutes? Voor bijvoorbeeld te wandelen/fietsen in de bergen in Zwitserland!?

[ Voor 40% gewijzigd door Johantjuuh op 31-07-2008 18:46 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
heb een vraagje betreft autoladers..

Zijn er verschillen (ervaringen) tussen originele nokia autoladers (DC-4) en fakes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Johantjuuh schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:56:

Zijn er verschillen (ervaringen) tussen originele nokia autoladers (DC-4) en fakes???
ik had een originele nokia alleen die had een hoge pieptoon, na een half jaar kapot.
Daarna een china ding besteld en werkt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:39
BastiaanN schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:11:
[...]
Hint: Garmin XLT, Startpost FAQ.
Dank je voor je hulp. _/-\o_
Ik heb de destbetreffende bestanden niet kunnen vinden met X-plore:
E:\ system\Recogs \ CARDRUNNER.MDL en CARDRUNNER.DDL
Ook gezocht in alle verborgen mappen.
Heb uiteindelijk Garmin gedeinstalleerd.(heb toch tomtom en Sygic er nog op.)
En het probleem is weg. :)

Toch raar dat ik die map recogs niet heb...... :?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Driek schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:49:
[...]

ik had een originele nokia alleen die had een hoge pieptoon, na een half jaar kapot.
Daarna een china ding besteld en werkt nog steeds
Die pieptoon is denk ik wel enkel bij de 220V laders niet bij de autoladers, maar die is echt zeeeeeer irritant (voor mensen die nog iets kunnen horen boven 12000Hz), het gekke is inderdaad dat de goedkopere chinese laders hier geen last van hebben. Maar dit gaat dus over de thuisladers.

Ik heb ook twee autoladers, waarbij de goedkope chinese de betere van de twee is door zijn kleinere afmetingen.

Persoonlijk raadt ik 3d party laders voor Nokia dua aan en ben ik er meer tevreden over dan over die originele. Heb wel eens ergens gelezen dat er ook namaak-laders zijn die niet 100% passen in de aansteker en er dus makkelijker uitvallen, al is zelfs dat waarschijnlijk makkelijk te verhelpen door een klemmetje te verbuigen of iets dergelijks.

PS: nog meer mensen hier die last hebben van dat verschrikkelijke hoogfrequente piepje dat moderne adapters maken??? Kan m'n gsm niet eens aan de (originele) lader hangen 's nachts zonder knettergek te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 13:31
Tunboy schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:56:
[...]
PS: nog meer mensen hier die last hebben van dat verschrikkelijke hoogfrequente piepje dat moderne adapters maken??? Kan m'n gsm niet eens aan de (originele) lader hangen 's nachts zonder knettergek te worden!
Mijn vader en ik hebben beide een n82 (hij zwart ik zilver), zijn adapter piept verschrikkelijk de mijne is muis stil.

Zijn gsm word ook opgeladen in de keuken en de mijne op mijn slaapkamer

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Iemand al eens last gehad van problemen met kleuren van het beeldscherm? Ik had vanavond vooral in het hoofdmenu last van pictogrammen die alle kleuren van de regenboog kregen en vervolgens een onleesbaar beeldscherm waarna die vastliep.. :s En nee, ik was nuchter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Tunboy schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:56:
[...]

Die pieptoon is denk ik wel enkel bij de 220V laders niet bij de autoladers, maar die is echt zeeeeeer irritant (voor mensen die nog iets kunnen horen boven 12000Hz), het gekke is inderdaad dat de goedkopere chinese laders hier geen last van hebben. Maar dit gaat dus over de thuisladers.

Ik heb ook twee autoladers, waarbij de goedkope chinese de betere van de twee is door zijn kleinere afmetingen.
nee hoor, mijn ervaring gaat echt over de autolader van nokia zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Megapaul schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:29:
[...]

Dank je voor je hulp. _/-\o_
Ik heb de destbetreffende bestanden niet kunnen vinden met X-plore:
E:\ system\Recogs \ CARDRUNNER.MDL en CARDRUNNER.DDL
Ook gezocht in alle verborgen mappen.
Heb uiteindelijk Garmin gedeinstalleerd.(heb toch tomtom en Sygic er nog op.)
En het probleem is weg. :)

Toch raar dat ik die map recogs niet heb...... :?
grappig, wilde dit gisteren idd ook gaan doen
maar kreeg dezelfde file niet gevonden.
en ook het garmin proces op de achtergrond kreeg ik niet gekilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driek schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:27:
[...]

grappig, wilde dit gisteren idd ook gaan doen
maar kreeg dezelfde file niet gevonden.
en ook het garmin proces op de achtergrond kreeg ik niet gekilled
Hmm, misschien toch stiekem een verborgen mapje die je alleen in de kaartlezer kunt uitlezen ofzo? Je kan via een taskmanager die ook processen kan weergeven overigens het processje wel killen, dus hij staat wel ergens! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:20
Johantjuuh schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:56:
Ik heb een originele Nokia autolader, laadt een lege batterij prima op in ongeveer een uur.

Bij mijn cheapo carkit/telefoonhouder kreeg ik gratis een nep autolader. Ding brak bij de eerste keer gebruiken af en de metalen ring maakte kortsluiting ...
Daarnaast doet hij er meer dan 4 uur over om een lege batterij te laden.

Mijn voorkeur is dus de OEM van Nokia, al is die net zo duur als de houder plus neplader.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
BastiaanN schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:15:
[...]
Hmm, misschien toch stiekem een verborgen mapje die je alleen in de kaartlezer kunt uitlezen ofzo? Je kan via een taskmanager die ook processen kan weergeven overigens het processje wel killen, dus hij staat wel ergens! :>
ik gebruik X-plore en kan hiermee alles zien wat ik wil. (ook de verborgen-verborgen bestanden)
toch is die map, en zijn die files echt niet aanwezig.

Tevens gebruik ik taskman, maar die krijgt hem echt niet gekilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
emmerx schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Ik heb een originele Nokia autolader, laadt een lege batterij prima op in ongeveer een uur.

Bij mijn cheapo carkit/telefoonhouder kreeg ik gratis een nep autolader. Ding brak bij de eerste keer gebruiken af en de metalen ring maakte kortsluiting ...
Daarnaast doet hij er meer dan 4 uur over om een lege batterij te laden.

Mijn voorkeur is dus de OEM van Nokia, al is die net zo duur als de houder plus neplader.
ok...

ik heb nu inderdaad een Originele DC-4 besteld. Was overigens maar 12,95 bij unigsm.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik kijk vandaag eens in de download catalogus van mn N82, en zie daar een hoop nieuwe dingen staan (in try for free bijvoorbeeld, niet eerder gezien eigenlijk :? ). Nu vraag ik me af of dit wel van Nokia komt. Ik zie namelijk ook "The Secret" er tussen staan, welke ook als untrusted application wordt aangegeven als ik het wil installeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.computer-tuning.nl/tmp/zooiOfNiet.jpg

Als je ook naar de website gaat, krijg je ook een brief te zien dat de site verwijderd moest worden.

Hmm... maar nu ik zo in de source kijk van de website:
content="Hundreds of years ago, scientists, artists and members of Royal families gathered to produce a clip of grand weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it and it was too much for the common man to handle. Thus the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how to break the seals has been passed down from one generation to another, hidden within the technological masterpieces of history. Edison’s light bulb, the Wright Brothers’ airplane and Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that can now be found within Nokia Download service, allowing the public – you, to find the key to break the seals. And see...the weirdest clip. Ever made..."
Het zal dus wel van Nokia zijn (of toch niet...). Iemand die hier meer van weet 8)7

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 09:25
Tutti-frutti schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:39:
Ik kijk vandaag eens in de download catalogus van mn N82, en zie daar een hoop nieuwe dingen staan (in try for free bijvoorbeeld, niet eerder gezien eigenlijk :? ). Nu vraag ik me af of dit wel van Nokia komt. Ik zie namelijk ook "The Secret" er tussen staan, welke ook als untrusted application wordt aangegeven als ik het wil installeren.

[afbeelding]

Als je ook naar de website gaat, krijg je ook een brief te zien dat de site verwijderd moest worden.

Hmm... maar nu ik zo in de source kijk van de website:

[...]

Het zal dus wel van Nokia zijn (of toch niet...). Iemand die hier meer van weet 8)7
Oh man, dit loopt nu al een aantal weken. Een erg hoog Blair Witch gehalte, als je het mij vraagt :) Kijk ook eens in het N95 forum deel 9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Laatst online: 15-03 18:43
Beste N82 gebruikers. Heb zelf de N82 black, geweldig dingetje trouwens!! Alleen het lijkt wel of ie af en toe (eens in de minuut tot soms zelfs eens in de 15 seconden). Bijv. als ik een vol smsje type (slechts een voorbeeld, kan ook filmpje kijken of spelletje doen zijn) dan hangt ie denk ik 2 tot 3x in dat smsje voor 1,5-3 seconden. Heel raar. Ik heb dan niks op de achtergrond draaien ofzo en opnieuw opstarten maakt trouwens ook geen verschil. Enige dat niet stock is is mijn 8GB Scandisk kaartje dat erin zit, maakt dit verschil? Het kaartje is overigens ook niet geformateerd (ook niet in de telefoon zelf). Zou dit uit kunnen maken, iets anders weet ik niet te verzinnen...

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even een oude koe uit de sloot halen:
elpino.rv schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:32:
Ik had zo'n 2 weken geleden ineens dat mijn automatische bookmarks allemaal kwijt waren. Gebruik dit regelmatig, dus dat was ff minder. Okee, kan gebeuren, maar nou had ik het een paar dagen geleden weer en gisteren voor de 3e keer. Mijn vraag is dus, heeft iemand dit ook al meegemaakt? Ik heb zelf nog niets iets kunnen ontdekken dat het altijd is nadat ik bv. een specifieke site heb bezocht.
Op mijn N95 helpt het als ik de browser meteen afsluit en daarna weer start, dan staan de automatische bookmarks er weer. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

vogelaarke135 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:12:
Beste N82 gebruikers. Heb zelf de N82 black, geweldig dingetje trouwens!! Alleen het lijkt wel of ie af en toe (eens in de minuut tot soms zelfs eens in de 15 seconden). Bijv. als ik een vol smsje type (slechts een voorbeeld, kan ook filmpje kijken of spelletje doen zijn) dan hangt ie denk ik 2 tot 3x in dat smsje voor 1,5-3 seconden. Heel raar. Ik heb dan niks op de achtergrond draaien ofzo en opnieuw opstarten maakt trouwens ook geen verschil. Enige dat niet stock is is mijn 8GB Scandisk kaartje dat erin zit, maakt dit verschil? Het kaartje is overigens ook niet geformateerd (ook niet in de telefoon zelf). Zou dit uit kunnen maken, iets anders weet ik niet te verzinnen...
Ik had dit toevallig ook sinds gisteren. Maar nu heb ik een custom theme eraf gegooid, en heb ik er geen last meer van. Heb je toevallig een niet-Nokia thema geinstalleerd ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Iemand al eens meegemaakt dat de trilfunctie niet uitgaat na het krijgen van een smsje?
Hij bleef nog zo'n 10 seconden door trillen na het uitzetten.

Erg vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269603

over themas gesproken, mijn "probleem" is het volgende : ik heb buiten de standaard thema's nu 20 stuks gedownloadde thema's geinstalleerd.
samen met het progje autotheme wisselt nu dus elke dag 3 maal mijn thema vanzelf.
ik wilde dus 4 thema's per dag wisselen om 06:00 12:00 18:00 en 00:00 .
7 dagen met 4 thema's is dus 28 thema's.
maar als ik nu een 21ste thema wil installeren gooit me foon er een andere willekeurige vanaf.
deze kan ik ook niet meer opnieuw installeren ; dan zegt hij dat deze al bestaat en gaat overschrijven . maar vervolgens vind ik in de lijst niks terug.
ook met de pc verkenner in de 10207114/import map staat deze niet.
2 vragen dus : is er een maximum aan het aantal te installeren thema's ?(20 stuks op n82 en 14 stuks op n95-1)
waar vind ik de thema's terug die niet meer in de lijst staan maar er zogenaamd wel nog opstaan(bevestiging van foon bij herinstallatie van niet meer te vinden thema).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Laatst online: 15-03 18:43
Tutti-frutti schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:55:
[...]

Ik had dit toevallig ook sinds gisteren. Maar nu heb ik een custom theme eraf gegooid, en heb ik er geen last meer van. Heb je toevallig een niet-Nokia thema geinstalleerd ?
Ach wat stom idd dat is het gewoon: een nokia theme gebruikt en hij doet t weer normaal. Bedankt!iemand die een mooi theme weet die niet een impact heeft op de prestaties?
Ps gepost met opera mini :p

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand wat de snelste geheugenkaartjes (8GB) zijn die te koop zijn voor de N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 248577 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:20:
Weet iemand wat de snelste geheugenkaartjes (8GB) zijn die te koop zijn voor de N82?
SDHC van bijv Sandisk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 269603 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 01:05:
...
waar vind ik de thema's terug die niet meer in de lijst staan maar er zogenaamd wel nog opstaan(bevestiging van foon bij herinstallatie van niet meer te vinden thema).
Kijk hier eens, misschien heb je er iets aan :

http://darlamack.blogs.co...7/02/uninstalling_th.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269603

hmm nee zoals ik al zei : in de 10207114/import map vind ik ze ook niet terug. ik heb er zo al meerdere verwijderd, omdat de helft niet verschijnt in toepassings beheer.
tis een luxe probleem al die thema's, maar het stoort me dat ik ze niet meer terug vind met mijn verkenner. ik zal eens kijken of er nog meer import mappen te vinden zijn op andere plekken in de opslag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:28
Anoniem: 269603 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:10:
hmm nee zoals ik al zei : in de 10207114/import map vind ik ze ook niet terug. ik heb er zo al meerdere verwijderd, omdat de helft niet verschijnt in toepassings beheer.
tis een luxe probleem al die thema's, maar het stoort me dat ik ze niet meer terug vind met mijn verkenner. ik zal eens kijken of er nog meer import mappen te vinden zijn op andere plekken in de opslag....
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ook op zoek naar themas die ik ooit geinstalleerd heb, er nog wel opstaan, maar niet te vinden zijn.... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Even een waarschuwing voor cclock gebruikers.
Als je de analoge klok er op hebt staan dan verspringt die niet meer.
Hierdoor brand die in.

Dit probleem hebben wij nu bij onze zwarte n82, geen idee of die er nog uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 23:44
Ruffian schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:33:
Even een waarschuwing voor cclock gebruikers.
Als je de analoge klok er op hebt staan dan verspringt die niet meer.
Hierdoor brand die in.

Dit probleem hebben wij nu bij onze zwarte n82, geen idee of die er nog uitgaat.
Een LCD kan toch niet inbranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leolinedance schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:45:
[...]

Een LCD kan toch niet inbranden?
Klopt. Maar je kunt wel last krijgen van ghosting als lang hetzelfde beeld afgedrukt staat. ( dat wil zeggen dat de rand van het klokje bijv. nog enkele uren zichtbaar blijft) dit verdwijnt dan na een tijdje ook wel weer.

Bij TFT schermen helpt het om enkele uren een fel wit beeld op het display te tonen om dit process te versnellen.

[ Voor 13% gewijzigd door BastiaanN op 02-08-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242906

staan er ook ergens fotos of filmpjes gemaakt met de n82? ben hier erg benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 242906 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:41:
staan er ook ergens fotos of filmpjes gemaakt met de n82? ben hier erg benieuwd naar
Zie startpost -> links -> fotografie met de N82 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
BastiaanN schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:33:
[...]

Klopt. Maar je kunt wel last krijgen van ghosting als lang hetzelfde beeld afgedrukt staat. ( dat wil zeggen dat de rand van het klokje bijv. nog enkele uren zichtbaar blijft) dit verdwijnt dan na een tijdje ook wel weer.

Bij TFT schermen helpt het om enkele uren een fel wit beeld op het display te tonen om dit process te versnellen.
ik heb ooit de active standby ingebrand gehad bij mijn E65. Soms trok het wegm soms bleeg het lang staan. Uiteindelijk is het scherm onder garantie vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driek schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:03:
[...]

ik heb ooit de active standby ingebrand gehad bij mijn E65. Soms trok het wegm soms bleeg het lang staan. Uiteindelijk is het scherm onder garantie vervangen.
Bij een TFT is dit geen inbranden, want dan zou het immers niet meer verdwijnen. Je praat hier meer over een extreme vorm van ghosting. Dat het schermpje dan brak kan zijn wil ik niet ontkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
BastiaanN schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:33:
[...]

Ik kon niet op de benaming komen.
Ja ik heb nu de kleur omgedraaid eerst stond die op "zwart op wit" nu op "wit op zwart".
(of andersom?)
Het zal wel weg trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242906

is elke n82 simlock vrij of hangt dit van de winkel af?

op debitel kan ik er niks over vinden terwijl ik het bij andere winkels wel heb zien staan

mocht de tel niet simlock vrij zijn, is het dan een kleine moeite om de tel simlock vrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Anoniem: 242906 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:30:
op debitel kan ik er niks over vinden terwijl ik het bij andere winkels wel heb zien staan
mocht de tel niet simlock vrij zijn, is het dan een kleine moeite om de tel simlock vrij te maken?
Dit hangt van de winkel af, al haal je de telefoon bij een onafhankelijke telefoonwinkel dan zal je telefoon in de meeste gevallen simlockvrij zijn. Bij een een Winkel van een provider zal de telefoon in de meeste gevallen gelocked zijn.

Lock erafhalen is niet zo makkelijk, kost iets van 35 euro maar ik zou zelf geen gelocked toestel kopen. Je loopt namelijk altijd achter met software update's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Iemand nog een idee of er nog leuke software aan zit te komen.
Ver vroeger toen ik de Nokia 7650 had kwamen er dagelijks enorme handige appz uit (gratis)
Nu is het maar stilletjes en wat er uit komt is nu niet echt leuk (hoog gadget gehalte idee) te noemen.

Of begin ik verwend te worden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Megapaul schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Dit hangt van de winkel af, al haal je de telefoon bij een onafhankelijke telefoonwinkel dan zal je telefoon in de meeste gevallen simlockvrij zijn. Bij een een Winkel van een provider zal de telefoon in de meeste gevallen gelocked zijn.

Lock erafhalen is niet zo makkelijk, kost iets van 35 euro maar ik zou zelf geen gelocked toestel kopen. Je loopt namelijk altijd achter met software update's.
Ik had er eigenlijk niet eens over nagedacht..over of de N82 gelockt zou zijn..als ie gelockt zou zijn, zou het wel een ramp zijn, aangezien mijn huidige gsm best wel aan het overlijden is en ik door het nummerbehoud gedoe nog 3 maanden moet gaan wachten totdat mijn debitel abo ingaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 19:49

ik weet dat als je hem van Hi hebt dat hij volgens mij simlockvrij is:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hangt af van meerdere factoren. Als je een toestel van HI koopt is hij vrijwel altijd simlock vrij. Sluit je bijv een T-Mobile abbo af in een belcompany winkel, is het toestel simlock vrij. sluit je dit abbo af in een t-mobile winkel krijg je een t-mobile branden toestel. (daarbij kan het dan wel zijn dat je bij belcompany in dit geval bijv. meer betaald voor het toestel.)

[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanN op 04-08-2008 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
joris1989 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:14:
ik weet dat als je hem van Hi hebt dat hij volgens mij simlockvrij is:).
Ik heb hem online via de debitel shop gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik heb nog steeds een probleem:

Als ik mijn N82 wil verbinden via usb met mijn PC, geef ik aan:
Gegevensoverdracht. En dan zegt hij:
Niet te kunnen verbinden, omdat er iets op de geheugenkaart actief is!

Terwijl als ik de menu toets ingedruk houdt, en enkel de STANDBY actief is!

Overigens kan ik wel verbinden via "Mediaspeler". Maar dat gaat veel langzamer, en kan ik foto's bijvoorbeeld niet meteen draaien (enz enz).

Wat kan ik doen ?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Johantjuuh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:01:

Overigens kan ik wel verbinden via "Mediaspeler". Maar dat gaat veel langzamer, en kan ik foto's bijvoorbeeld niet meteen draaien (enz enz).

Via PC Suite connecten?
Dan kan je er wel snel op, of even je kaartje eruit halen en in je pc stoppen.
Razend snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
Johantjuuh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:01:

geheugenkaart gebruikt voor sms???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221264

Heeft iemand een idee hoe je met die nokia internet radio mms streaming kan afspelen?
Of tenminste eigen stations toevoegen?
Ik vind er wel een hoop van Belgie/Nederland maar niet eens de grootste/bekendste...

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Anoniem: 221264 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:27:
Heeft iemand een idee hoe je met die nokia internet radio mms streaming kan afspelen?
Of tenminste eigen stations toevoegen?
Ik vind er wel een hoop van Belgie/Nederland maar niet eens de grootste/bekendste...
Thx :)
Ik gebruik zelf Tunin.fm, hier staan wel alle bekende zenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
firefighter2 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:37:
[...]

geheugenkaart gebruikt voor sms???
wat bedoel je hiermee?
Ja er staan smsjes op mn telefoon? Maar of die op mn kaartje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een idee hoe je trailers van Apple kunt afspelen (via internetsite Apple). De site kan dan geen applicatie vinden voor het afspelen van quicktime bestanden. Is er m.a.w. een soort vlc speler voor de Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Anoniem: 248577 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:17:
Iemand een idee hoe je trailers van Apple kunt afspelen (via internetsite Apple). De site kan dan geen applicatie vinden voor het afspelen van quicktime bestanden. Is er m.a.w. een soort vlc speler voor de Nokia?
Dit zou ook wel fijn zijn voor dumpert achtige sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
In je browser zal je ze wel niet af kunnen spelen. Daar ken ik in ieder geval geen player voor. Wil je een player op je Nokia die veel afspeelt dan zal je eens kunnen kijken naar Core Player. Helaas moet je hiervoor wel in je buidel tasten.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ontdekt dat Pathe een applicatie heeft die je kunt downloaden met toegang tot enkele trailers. Of anders via Youtube.
Verder gebruik ik nu Popcorn voor Mac OS om videobestanden (waaronder Avi) om te zetten naar mp4 of 3G. Mp4 geeft het beste resultaat. Redelijk te bekijken (met Realplayer) met schermvullend beeld maar een lange film is niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de tv out voor het eerst geprobeerd. Grappig iets. Beeld is niet super maar het werkt in elk geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wel weer een ander probleem tegengekomen. Internetsites in Flash krijg ik niet afgebeeld. Je moet dan Flashplayer downloaden van Adobe maar die ondersteunt S60 niet. Op de Nokia zit onder toepassingen/media wel een flashspeler geinstalleerd maar daar kun je volgens mij niets mee als het gaat om websites in Flash.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ruffian schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:18:
Iemand al eens meegemaakt dat de trilfunctie niet uitgaat na het krijgen van een smsje?
Hij bleef nog zo'n 10 seconden door trillen na het uitzetten.

Erg vreemd!
bij mij bleef ie ook een keer trillen, moest hem dan effe uitzetten want vanzelf stopte het niet meer, niet heel erg maar toch rare bug vind ik...

Flash sites kunnen wel degelijk bekeken worden, alleen niet allemaal, aangezien er binnen Flash nog verschillende standaarden zijn, zo heb je flash lite en waarschijnlijk dan ook zo iets als full-flash. Heb nog maar heel weinig sites gehad die totaal niet werken op de N82 met de laatste firmware... Het zal spiitg genoeg blijkbaar nog wel even duren vooraleer een GSM hetzelfde kan als een PC, zo is de snelheid van browsen (ook via Wlan) toch ook nog niet zo geweldig vind ik...

[ Voor 36% gewijzigd door Tunboy op 05-08-2008 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tunboy schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 02:49:
[...]

bij mij bleef ie ook een keer trillen, moest hem dan effe uitzetten want vanzelf stopte het niet meer, niet heel erg maar toch rare bug vind ik...

Flash sites kunnen wel degelijk bekeken worden, alleen niet allemaal, aangezien er binnen Flash nog verschillende standaarden zijn, zo heb je flash lite en waarschijnlijk dan ook zo iets als full-flash. Heb nog maar heel weinig sites gehad die totaal niet werken op de N82 met de laatste firmware... Het zal spiitg genoeg blijkbaar nog wel even duren vooraleer een GSM hetzelfde kan als een PC, zo is de snelheid van browsen (ook via Wlan) toch ook nog niet zo geweldig vind ik...
Dank je.
Dat van dat niet al te snelle browsen klopt. Heb Vodafone internet en dat is al de snelste op de markt voor GSM toestellen. Maar goed, het is te doen en mijn GSM ga ik ook niet gebruiken voor urenlang surfen. Via WLAN heb ik de boel nog niet aan de praat gekregen maar is ook niet echt nodig want thuis heb ik natuurlijk mn Macbook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megapaul schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:56:
[...]

Ik gebruik zelf Tunin.fm, hier staan wel alle bekende zenders
Ik had graag naar Radio number one geluisterd: http://www.radionumberone.it/
Die staat daar ook nergens vermeld... Is er nergens een programma dat je manueel een mms URL laat ingeven (& opslaan als bookmark ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-07 13:27
ik heb mijn n82 terug op fabrieksinstellingen gezet via die code, 8gb kaartje geformat, maar nu connect hij niet meer via PC suite. Data transfer (usb) gaat wel nog.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Anoniem: 248577 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:38:
[...]

Dank je.
Dat van dat niet al te snelle browsen klopt. Heb Vodafone internet en dat is al de snelste op de markt voor GSM toestellen. Maar goed, het is te doen en mijn GSM ga ik ook niet gebruiken voor urenlang surfen. Via WLAN heb ik de boel nog niet aan de praat gekregen maar is ook niet echt nodig want thuis heb ik natuurlijk mn Macbook Pro.
Dit komt puur door de telefoon zelf.
Gebruik je JoikuSpot en connect je met je pc dan gaat het redelijk snel.
(sneller dan op je gsm)

Veel ajax toepassingen werken ook niet.
Denkend aan de KPN/HI site ABN wil ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265245

Ik heb screencopy geinstalleerd op mn N82.
Als ik het programma opstart kan ik wat opties veranderen etc.
Zodra ik het programma echt wil gaan gebruiken hangt mn N82.
Ook als ik het programma heb opgestart en ik wil kijken welke programma's actief zijn hangt ie :-(

Iemand een hint??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oeps,

in plaats van screencopy bedoel ik natuurlijk SCREENSHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:20
Anoniem: 265245 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:26:
Ik heb screencopy geinstalleerd op mn N82.
Als ik het programma opstart kan ik wat opties veranderen etc.
Zodra ik het programma echt wil gaan gebruiken hangt mn N82.
Ook als ik het programma heb opgestart en ik wil kijken welke programma's actief zijn hangt ie :-(
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb nu ndere software geïnstalleerd en die werkt perfect:
best ScreenSnap

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Anoniem: 221264 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:10:
[...]

Ik had graag naar Radio number one geluisterd: http://www.radionumberone.it/
Die staat daar ook nergens vermeld... Is er nergens een programma dat je manueel een mms URL laat ingeven (& opslaan als bookmark ofzo)?
Alstublieft: http://www.nokia.com/internetradio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Ik heb mijn N82 binnen, maar ik krijg de geheugenkaart niet verwijderd..
Ik selecteer (zoals in de handleiding beschreven) remove memory card en druk dan op het kaartje.

Maar er gebeurt niets, ook niet na 100 keer proberen..wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270087

hoeveel kost een simlockvrije nokia N82 los bij mediamarkt?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 270087 op 05-08-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Glacier schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:34:
Ik heb mijn N82 binnen, maar ik krijg de geheugenkaart niet verwijderd..
Ik selecteer (zoals in de handleiding beschreven) remove memory card en druk dan op het kaartje.

Maar er gebeurt niets, ook niet na 100 keer proberen..wat doe ik fout?
Drukken op kaartje zou een kleine hoorbare klik moeten geven waarna het kaartje ietsje naar buiten komt. Daarna met vingernagels beetpakken en eruit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Drukken op kaartje zou een kleine hoorbare klik moeten geven waarna het kaartje ietsje naar buiten komt. Daarna met vingernagels beetpakken en eruit trekken.
Er klikt niets...en ik druk tot het eind lijkt het wel..
Dit is dus best wel gaar, want ik wil er wel zsm een ander kaartje indoen, aangezien 2GB veel te klein is..en die van Nokia niet al te best van kwaliteit schijnen te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Glacier schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:17:
[...]
Er klikt niets...en ik druk tot het eind lijkt het wel..
Dit is dus best wel gaar, want ik wil er wel zsm een ander kaartje indoen, aangezien 2GB veel te klein is..en die van Nokia niet al te best van kwaliteit schijnen te zijn..
Ik wet niet hoe het bij de N82 is, maar bij de N95 kun je na het verwijderen van accudeksel en eventueel achterkant, bij het geheugenkaartje komen. Misschien dat je op zo'n manier in ieder geval het kaartje kunt verwijderen. Kan best zijn dat het klik-systeem niet meer goed functioneert. Kan best eens gerepareerd worden door een NSP vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:19:
[...]

Ik wet niet hoe het bij de N82 is, maar bij de N95 kun je na het verwijderen van accudeksel en eventueel achterkant, bij het geheugenkaartje komen. Misschien dat je op zo'n manier in ieder geval het kaartje kunt verwijderen.
Helaas werkt dat bij de N82 niet..
Kan best zijn dat het klik-systeem niet meer goed functioneert.
Nou, geweldig :X
Kan best eens gerepareerd worden door een NSP vermoed ik...
Ik kan overigens geen care points (dat heet tegenwoordig zo blijkbaar) vinden op de Nokia site..ik krijg zowel in Firefox als IE een 404 als ik Care Points zoek :')

[ Voor 7% gewijzigd door Glacier op 05-08-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Het was bedoeld als een nood-oplossing hoor.
Ik kan overigens geen care points (dat heet tegenwoordig zo blijkbaar) vinden op de Nokia site..ik krijg zowel in Firefox als IE een 404 als ik Care Points zoek :')
Dan moet je het even op een andere manier proberen heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:30:
[...]

Het was bedoeld als een nood-oplossing hoor.
Het sloeg op dat het klik mechanisme kapot was, niet op jouw oplossing :)
Mijn quote was wat onduidelijk, ik zal het ff aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270087 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:48:
hoeveel kost een simlockvrije nokia N82 los bij mediamarkt?
Kan variëren per Mediamarkt. Reken op tussen de 419 en 449.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Ik heb een vraagje over Nokia maps, bij mijn telefoon zat een licentie voor 3 maanden,
ik wil weten hoeveel dagen deze nog geldig is.
Als ik Nokia maps start, dan kies ik extra diensten, navigatie toevoegen, vervolgen de regio selecteren ik kies dan benelux plus.
Dan krijg ik de melding u heeft al een licentie voor deze regio maar ik zie nergens hoe lang deze
nog geldig is.
Ik zie nergens een optie licentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megapaul schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:17:
Ik heb een vraagje over Nokia maps, bij mijn telefoon zat een licentie voor 3 maanden,
Als ik Nokia maps start, dan kies ik extra diensten, navigatie toevoegen, vervolgen de regio selecteren ik kies dan benelux plus.
Dan krijg ik de melding u heeft al een licentie voor deze regio maar ik zie nergens hoe lang deze
nog geldig is.
Ik ook niet. Kennelijk moet je het moment van activatie zelf onthouden. Dit is overigens niet de dag dat je de telefoon voor het eerst hebt geactiveerd maar de dag dat je voor het eerst gebruik hebt gemaakt van daadwerkelijke navigatie (simulatie niet meegerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 20:50
Megapaul schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:17:
nog geldig is.
ga naar nokia maps,open deze map,kies opties, kies extra,s , en dan mijn licenties, als je deze opend ,dan zie je dagen die nog resterend .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Anoniem: 248577 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:40:
[...]
Ik ook niet. Kennelijk moet je het moment van activatie zelf onthouden. Dit is overigens niet de dag dat je de telefoon voor het eerst hebt geactiveerd maar de dag dat je voor het eerst gebruik hebt gemaakt van daadwerkelijke navigatie (simulatie niet meegerekend).
Ik ben erachter gekomen waar het aan lag. Er stond nog versie 1.2 op terwijl 2.0 de nieuwste versie is. Ik heb de software geupdate en nu heb ik wel de optie, extra's en dan mijn licenties. :)
Heb nog een licentie van 58 dagen

De nieuwste versie van nokia maps kan je hier vinden.
Na de download kan je de nieuwe versie installeren, volg de stappen en hij update de map versie van 1.2 naar 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 20:50
ik heb het volgende probleem, ik heb op mijn telefoon applicatiesoftware van rtv oost geinstalleerd
dit werkt goed , alleen ik kan de audio niet harder of zachter zetten.
ik heb ook nos mobiel , hier heb ik geen problemen met de audio.
ik heb ook al een email gestuurd naar rtv oost , zij vinden het ook vreemd.
iemand hier info daar over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zou iemand voor mij eens willen kijken of ze via de standaard browser van de telefoon op translate.google.com kunnen komen? Mijn telefoon slaat dan totaal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
BastiaanN schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:20:
zou iemand voor mij eens willen kijken of ze via de standaard browser van de telefoon op translate.google.com kunnen komen? Mijn telefoon slaat dan totaal vast.
ik kom gewoon op bovenstaande site, met me N82 zowel via wifi als via gprs/umts/hsdpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megapaul schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:04:
[...]

ik kom gewoon op bovenstaande site, met me N82 zowel via wifi als via gprs/umts/hsdpa.
Hmm vreemd. zodra ik dit met de standaard browser doe wordt de telefoon ontzettend traag en een halve minuut later hangt deze totaal vast, batterij eruit halen is dan de enigste optie..

Maar bedankt voor het kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megapaul schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:50:
[...]

Ik ben erachter gekomen waar het aan lag. Er stond nog versie 1.2 op terwijl 2.0 de nieuwste versie is. Ik heb de software geupdate en nu heb ik wel de optie, extra's en dan mijn licenties. :)
Heb nog een licentie van 58 dagen

De nieuwste versie van nokia maps kan je hier vinden.
Na de download kan je de nieuwe versie installeren, volg de stappen en hij update de map versie van 1.2 naar 2.0 :)
Dank je! Nieuwe Maps werkt iets makkelijker, een aantal opties zijn direct vanuit de applicatie bereikbaar, moest je eerst via menu naar toe.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 06-08-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een beetje mijn post gelezen had zag je dat ik deze reeds geprobeerd had ;) Ik kan met dat programma geen custom url of station ingeven! En search by country levert een hoop resultaten op maar net niet het station waar ik naar op zoek ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

emmerx schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb nu ndere software geïnstalleerd en die werkt perfect:
best ScreenSnap
Ok Thx, ik ga eens googlen waar het te halen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie ook dat de adapter van de N82 tijdens het opladen hele zachte piepjes geeft. Hoorde het toevallig toen ik er in de buurt zat en het verder stil was in huis. Ding wordt ook behoorlijk warm maar dat zal wel normaal zijn omdat ie ook erg klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Anoniem: 221264 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:24:
Als je een beetje mijn post gelezen had zag je dat ik deze reeds geprobeerd had ;) Ik kan met dat programma geen custom url of station ingeven! En search by country levert een hoop resultaten op maar net niet het station waar ik naar op zoek ben...
Ik kan gewoon een custom url opgeven hoor..options, add station manually ofzoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Glacier schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:39:
[...]
Helaas werkt dat bij de N82 niet..
[...]
Nou, geweldig :X
[...]
Via de standaard link kan je idd geen care points vinden. maar als je hier klikt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Voor de Hi gebruikers onder ons.
Hi heeft nu net zoiets als ZYB opgezet met een online telefoonboek.
Zo kun je makkelijk al je contacten opslaan voor het geval je N82 het begeeft ;)
(wel ondersteunen ze de n82 nog niet maar de n95 doet het ook goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glacier schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:57:
[...]

Ik kan gewoon een custom url opgeven hoor..options, add station manually ofzoiets..
Whoops :o niet gezien, bedankt!
Straks kijken of een mms:// URL en/of een streaming .wmv werkt.

Iets anders, kent iemand MobiGenie? http://www.symbian-freeware.com/download-mobigenie.html
Afbeeldingslocatie: http://www.symbian-freeware.com/img2/MobieGenie.jpg
MobiGenie is one of the most valuable utilities for any mobile phone user. With MobiGenie, you can manage your mobile phone world by a lot of integrated features, such as (answer machine, caller locator, SMS auto-reply, caller block,... etc).
Dit programma start blijkbaar automatisch met de telefoon op. Weet iemand hoe je dat _UIT_ zet? Ik vind het een heel tof tooltje, maar helemaal niet om altijd actief te zijn! Background processen verbruiken alleen maar stroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147860

Ha mensen,

ik zal zaterdag de trotse bezitter zijn van dit toestel. Heeft iemand ervaring met het updaten van de firmware via OSX? Ik heb een Mac en geen PC, dus ik hoop dat ik niet naar een kennis hoef met een Windhoos compu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Anoniem: 147860 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:36:
ik hoop dat ik niet naar een kennis hoef met een Windhoos compu.
Ben bang, dat je dat toch zult moeten doen, zover ik weet, kun je niet updaten met een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Hebben de Last.FM/Hi gebruikers hier ook last van happerend geluid i.c.m. mobbler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269496

Bah, verwachtte ik m'n Nokia N82 vandaag binnen te krijgen, belde ik zojuist naar het postorderbedrijf, komen ze MAANDAG pas! Maandag! En als ik ergens heel slecht tegen kan is het wachten op een elektronisch apparaat dat ik besteld heb.. }:| }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

TF

bla bla

Anoniem: 269496 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:59:
Bah, verwachtte ik m'n Nokia N82 vandaag binnen te krijgen, belde ik zojuist naar het postorderbedrijf, komen ze MAANDAG pas! Maandag! En als ik ergens heel slecht tegen kan is het wachten op een elektronisch apparaat dat ik besteld heb.. }:| }:|
dat word beter als je ouder en volwassenen word.
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste