Absoluut niet meer voor de N82 kiezen!
Zoals iedereen weet, is in de techsector is een apparaat al 'verouderd' op het moment dat het voor de consumenten te koop is. (meestal pas vele maanden na de aankondiging in de media)
Als je pas over een paar maanden een nieuwe telefoon gaat kiezen en bij Nokia wilt blijven zou ik zeker voor de N97 gaan als de bouw kwaliteit goed aanvoelt tenminste.
Die is dan net leverbaar en het nieuwste wat Nokia op dit moment aanbiedt voor ons consumenten
Gi-ga-groot-superscherp TOUCH-scherm, volledig Qwerty toetsenbord en alles wat je maar wensen kan op een mobiel
Kijk
hier maar even en je kan niet meer ontkennen dat alle andere N toestellen 'verouderd' zijn
Ik kon in november ook een andere telefoon kiezen en wilde eigenlijk voor de N96 gaan (omdat ik toch al een kpn abo had)
Maar toen ik 'm in de winkel ging bekijken was ik enorm teleur gesteld in de bouw kwaliteit.
Het toestel voelt goedkoop aan

Plastic en het 'buigt/beweegt' teveel als je het gebruikt) .
Probeer het zelf maar eens dan snap je wat ik bedoel. Het was ook zo met de N95...
Dat is de reden dat ik nu, na jaren van Nokia met Symbian, heb gekozen voor de
(SEX1) met Windows Mobile 6.1 wat overigens wel wennen is
Ook met groot touch screen volledig qwerty toetsenbord EN deels metalen body. Voelt erg solide aan