tweakers ik zit met een probleem met mijn neukia n82.
ik vond hem een beetje traag worden want ik heb hem nu een half jaar in gebruik, dus ik dacht laat ik hem eens gaan updaten
maar op het moment dat mijn telefoon niet los mocht van de computer, hing mijn computer opeens, en wilde hij niet meer opstarten ( de telefoon ).
Dus ik gezocht naar de bon

die zal ik nog wel ergens hebben liggen denk ik... want ik gooi bonnen nooit weg, maar ik leg ze ook nooit op een nuttige plaats, dat blijkt wel want ik was hem kwijt
Ik dus gebeld naar de leverancier: "kun je misschien nog een x bonnetje uitdraaien? ik heb hem gekocht op die datum om zolaat ongeveer ( dat weet ik dan wél toevallig, omdat ik meteen nadat ik hem kocht een foto had gemaakt, en die staat nog op mijn laptop, en kan daar dus aan zien wanneer die is gemaakt ) verder heb ik ook nog serial nummers en imei nummers etc you name it, alles behalve het bonnetje

"
de verkoper van de leverancier wilde hem wel maken voor 25 euro ( vandaag brengen = morgen klaar ), of gratis opsturen als ik de bon had naar nokia maar dan moet ik 3 weken zonder.
Maar, als die man hem zelf kan maken, zou ik, en een beetje tweaker dat toch ook moeten kunnen?
Als ik nu dus mijn telefoon aan probeer te zetten, licht het scherm dus niet op, en gebeurt er niets. (hoe) is het mogelijk om er weer symbian (werkend) op te zetten?
offtopic: lang leve bestellen via internet, kan altijd de factuur uit je mailbox sleuren, en dus ook nooit kwijtraken
misschien moet ik de volgende keer de factuur maar inscannen en naar mezelf toemailen