Iedereen loopt tegenwoordig in pvp gear zo te zien
Heb net een 10 day trail geactiveerd met wow en dit viel me meteen op toen ik in durator aankwam.
Als Lowbie-profession verdient het toch ook erg goed hoor, zit nu op lvl 29, en zit op 50g, zonder enig hulp van iets of iemand, en heb nooit geld problemen gehad. Ringen die je maakt verkoop je zo goed op de AH.Morax schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:27:
[...]
Nee, ik verwacht ook niet dat ik hopen met geld te verdienen zonder te investeren of om er tijd in te steken. Ik heb nu gewoon de profession om voor mezelf en vrienden en guildmembers te voorzien van gems, maar ik heb het eigenlijk nooit als wistprofession gezien.
Maar na alle verhalen moet ik echt eens 1k gaan investeren in een aantal recipes van gewilde gems en maar hopen dat ik het terug ga verdienen
Gisteren op mijn 66 Warlock eindelijk een groep kunnen vinden voor in ieder geval Scholomance voor m'n Epic mount quest, 70 Holy Priest en 70 Aff / Demo Warlock uit de guild die wel met me meewilden. In Chillwind Camp aangekomen whisperde een 64 Holy Paladin ons nog of hij ook mee kon, hij moest namelijk z'n mount ook hebben uit Scholomance. Met 4 man naar binnen en tot aan Rattlegore eigenlijk aan 1 stuk door gepulled, daar het event gedaan voor de Paladin, welke spontaan z'n liefde aan ons verklaarde. Door naar de kamer van Ras Frostwhisper en daar m'n quest gedaan.
Scholomance gehad, alleen DiM: West nog te gaan.
En hoe vaker ik met chars door Nagrand heen ga met quests, hoe saaier dat gebied wordt. Het is dat veel group quests ook in Nagrand nog te solo'en zijn, anders was het helemaal verstand op 0 en grinden, ondertussen urenlang de General spammend met LFG <random group quest>.
En hoe vaker ik met chars door Nagrand heen ga met quests, hoe saaier dat gebied wordt. Het is dat veel group quests ook in Nagrand nog te solo'en zijn, anders was het helemaal verstand op 0 en grinden, ondertussen urenlang de General spammend met LFG <random group quest>.
Je weet dat je als lock in nagrand echt heel veel van die groupquests solo kan doen he, gewoon so'n felguard van een van die forge camps enslaven en beuken met die handelUTwizard schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:38:
Gisteren op mijn 66 Warlock eindelijk een groep kunnen vinden voor in ieder geval Scholomance voor m'n Epic mount quest, 70 Holy Priest en 70 Aff / Demo Warlock uit de guild die wel met me meewilden. In Chillwind Camp aangekomen whisperde een 64 Holy Paladin ons nog of hij ook mee kon, hij moest namelijk z'n mount ook hebben uit Scholomance. Met 4 man naar binnen en tot aan Rattlegore eigenlijk aan 1 stuk door gepulled, daar het event gedaan voor de Paladin, welke spontaan z'n liefde aan ons verklaarde. Door naar de kamer van Ras Frostwhisper en daar m'n quest gedaan.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:47:
Iedereen loopt tegenwoordig in pvp gear zo te zienHeb net een 10 day trail geactiveerd met wow en dit viel me meteen op toen ik in durator aankwam.
Dubbel PostVerwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:47:
Iedereen loopt tegenwoordig in pvp gear zo te zienHeb net een 10 day trail geactiveerd met wow en dit viel me meteen op toen ik in durator aankwam.
Hoe dan ook Season 4 Arena is net begonnen dus Iedereen is honor aan het farmen en arena scores dus pvp is denk ik nu op alle servers erg hot
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zelfs zonder Felguard is het een kwestie van DoTs en FearBokkie schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:42:
[...]
Je weet dat je als lock in nagrand echt heel veel van die groupquests solo kan doen he, gewoon so'n felguard van een van die forge camps enslaven en beuken met die handel
Verwijderd
goedemorgen allen.. zit weer @ work 
gisteren op trollbane maar is alle arcane dust gekocht
http://img175.imageshack....rnshot070708201401xm2.jpg
800g spend :x
reposted @ 3.99.99 each
gisteren op trollbane maar is alle arcane dust gekocht
http://img175.imageshack....rnshot070708201401xm2.jpg
800g spend :x
reposted @ 3.99.99 each
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 08:58 ]
Het wordt ook lastiger om een cross faction mount aan te schaffen (toch tenminste de level 40 versie waarvoor je nog geen runecloth kan indienen). Mijn gnome was tegen level 35 of 36 al exalted in SW en kon op 40 dus een paardje kopen. Tegen level 30 zou dat lastiger of zelfs onmogelijk geweest zijn, of je moet veel te lang blijven plakken in de battlegrounds.neothor schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:39:
[...]
Het is ook alleen nuttig voor alts want de meeste nieuwe spelers kunnen een mount nog niet eens aanschaffen op dat level.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
staan er iets van 200 op voor 3.99.99 psVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:02:
En nu zijn er zo'n 600 enchanters met ieder zo'n 20 stacks Arcane Dust op de server
gister liep het gelijk aardig
ja maar mount+skill word ook goedkoper eh..Kapoen schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:05:
[...]
Het wordt ook lastiger om een cross faction mount aan te schaffen (toch tenminste de level 40 versie waarvoor je nog geen runecloth kan indienen). Mijn gnome was tegen level 35 of 36 al exalted in SW en kon op 40 dus een paardje kopen. Tegen level 30 zou dat lastiger of zelfs onmogelijk geweest zijn, of je moet veel te lang blijven plakken in de battlegrounds.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 09:12 ]
Ik ben gisteren maar weer eens met mijn alt mage verder gegaan, na lang inactief te zijn geweest.
Boost gehad van een guildie in ZF, dat was 1 level in xp en vervolgens quests ingeleverd die nog een half level aan xp gaven
Ben nu dus lvl 46.5 en ben bezig mijn frostweave set te maken. Maar ik had al Robes of Power en die is beter maar wel wat meer alround.
Ik heb nog een hoop quests in STV, maar aangezien ik op een PVP server zit schiet dat niet echt op
Boost gehad van een guildie in ZF, dat was 1 level in xp en vervolgens quests ingeleverd die nog een half level aan xp gaven
Ben nu dus lvl 46.5 en ben bezig mijn frostweave set te maken. Maar ik had al Robes of Power en die is beter maar wel wat meer alround.
Ik heb nog een hoop quests in STV, maar aangezien ik op een PVP server zit schiet dat niet echt op
Verwijderd
SiErRa, je kan beter ff in tanaris blijven (quests:P) en dan op lvl 48 naar ungoro.. is makkelijk te doen
Verwijderd
Wat kost AD bij jullie normaal?
En nog iets, als je er 200 koopt voor 800 en ze er vervolgens opzet voor 3.99.99 p/s, dan lijkt me het niet echt een zinvolle investering?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 09:15 ]
Ik moet echt nog wennen aan dat snelle levelen, dat je dus lang niet alle quests hoeft te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:13:
SiErRa, je kan beter ff in tanaris blijven (quests:P) en dan op lvl 48 naar ungoro.. is makkelijk te doen
Verwijderd
durn kan met 2 a 3 man, zolang er een lock bij zit, en een healer..UTwizard schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:46:
[...]
Zelfs zonder Felguard is het een kwestie van DoTs en FearMaar ik ben bang dat Durn en The Ring of Blood toch echt met een groep moeten
Gisteren weer een paar lvls op mijn Shaman kunnen doen. Tevens een vriend geholpen die ook op Dragonmaw gerolled is. Hij heeft nu een Paladin welke hem trouwens ook erg goed bevalt, heeft altijd Druid gespeeld maar vooral de mail armor bevalt hem wel.
Ik ben er bij mijn Shaman nog niet helemaal achter welke totems ik nu in welke situatie moet gebruiken. Op dit moment heb ik alleen beschikking over de earth en fire totems. Ik probeer mijn toon te lvlen als Resto en maak dus gebruik van een shield en 1h mace. Kan niet wachten om straks mijn eerste instance te healen.
Ik ben er bij mijn Shaman nog niet helemaal achter welke totems ik nu in welke situatie moet gebruiken. Op dit moment heb ik alleen beschikking over de earth en fire totems. Ik probeer mijn toon te lvlen als Resto en maak dus gebruik van een shield en 1h mace. Kan niet wachten om straks mijn eerste instance te healen.
Ja en nee. Als je op een normale wijze quest gaat je reputation bij je eigen faction omhoog en wordt de mount inderdaad goedkoper. Indien je echter kiest voor een ander start gebied (zoals ik deed met mijn gnome door bij de humans te starten) negeer je je eigen faction en zijn de kortingen lager.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:10:
[...]
ja maar mount+skill word ook goedkoper eh..
Dat is geen probleem als je tegen level 40 exalted geraakt bij de andere faction waarvoor je quest, dan krijg je daar de kortingen. Tegen level 30 is dit een stuk moeilijker of zelfs onmogelijk.
Ik meen mij te herinneren dat mijn gnome tegen level 30 voorbij revered was in Stormwind en nog steeds maar friendly bij de Gnomeregan exiles. Op revered kan je nog geen cross faction mount kopen en op friendly ontbreek je een mooie korting bij je eigen faction.
Wordt niet lastigerKapoen schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:05:
[...]
Het wordt ook lastiger om een cross faction mount aan te schaffen (toch tenminste de level 40 versie waarvoor je nog geen runecloth kan indienen). Mijn gnome was tegen level 35 of 36 al exalted in SW en kon op 40 dus een paardje kopen. Tegen level 30 zou dat lastiger of zelfs onmogelijk geweest zijn, of je moet veel te lang blijven plakken in de battlegrounds.
Je kan op level 40 (of nu dus zelfs eventueel eerder, als nog een xfaction mount kopen.... De mounts kosten niets, het is de ridingskill die duur is.
Dus je koopt op level 30 gewoon een olifant en op level 38 vervang je hem door een paard als je dat leuk vindt...
maar ondertussen ben je wel al een paar levels een stuk sneller. En die 9g voor een mount is 3 stacks or copper ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door cannibal op 08-07-2008 09:29 ]
Precies! Ik snap dat gezeur ook niet zo. Wees blij dat je op lvl 30 al een mount krijgt mancannibal schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:28:
Dus je koopt op level 30 gewoon een olifant en op level 38 vervang je hem door een paard als je dat leuk vindt...
maar ondertussen ben je wel al een paar levels een stuk sneller. En die 9g voor een mount is 3 stacks or copper ofzo
No guts, no glory!
Verwijderd
ja ok, maar had het over de nieuwe patch die mounts @ 30 geeft en voor minder kostenKapoen schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:27:
[...]
Ja en nee. Als je op een normale wijze quest gaat je reputation bij je eigen faction omhoog en wordt de mount inderdaad goedkoper. Indien je echter kiest voor een ander start gebied (zoals ik deed met mijn gnome door bij de humans te starten) negeer je je eigen faction en zijn de kortingen lager.
Dat is geen probleem als je tegen level 40 exalted geraakt bij de andere faction waarvoor je quest, dan krijg je daar de kortingen. Tegen level 30 is dit een stuk moeilijker of zelfs onmogelijk.
Ik meen mij te herinneren dat mijn gnome tegen level 30 voorbij revered was in Stormwind en nog steeds maar friendly bij de Gnomeregan exiles. Op revered kan je nog geen cross faction mount kopen en op friendly ontbreek je een mooie korting bij je eigen faction.
Klopt, Durn nu al 2 keer ge-2-manned.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:17:
[...]
durn kan met 2 a 3 man, zolang er een lock bij zit, en een healer..
- Resto Shaman + Feral Druid
- Resto Shaman + Elemental Shaman
Het is gewoon even goed op je cooldowns letten en oppassen dat je geen andere mobs pulled. Dan gaat ie zonder problemen neer, duurt alleen wel lang
Ik zeur nergens over, ik zeg alleen dat het lastiger is om een cross faction mount te kopen op het nieuwe minimum mount level. Dat is een concept waar de meeste beginners nog belange niet mee bezig zijn trouwens.KillGhost schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:34:
[...]
Precies! Ik snap dat gezeur ook niet zo. Wees blij dat je op lvl 30 al een mount krijgt man
Voor de rest vind ik het een goede verandering zoals ik al eerder al aangaf.
Verwijderd
Goedemorgen!
Gisteren m'n warrior nog maar even verder door Nagrand geholpen. Een vriend hielp me even met de 180mobs voor de Nesingwary Quests, dat is echt horror met een Prot Warrior. Ik denk eigenlijk met elke class (behalve locks
). Anyway, ik was even AFK om wat te spelen met de kleine meid in huis, en de warrior stond op follow voor al die mobs. Toen ik voor madam een film had opgezet en terugkwam was ik gedinged
67 and counting! Daarna moest die vriend weg voor een raid, hij stond daarvoor standby. Een paar solo quests later zag ik dat iemand zocht naar een andere speler om de laatste quests van Nesingwary te doen (68 elites, 2man quests), en een paar seconden later zaten we in een groep. Ik vertelde 'm dat ie volluit moest gaan op de mobs, aangezien de DPS niet van mij moest komen
En elke mob was neer terwijl ik nog 40% of meer hp had 
Bij de 3e viel nog het item http://www.wowhead.com/?item=31288. Ik won 'm, maar aangezien die hunter zo'n vriendelijk gozer was (schreef met hoofdletters, correct taalgebruik, vriendelijk) zei ik dat ik de opbrengst zou delen met 'm. Zal niet meer dan 50g p.p. zijn, en daar was ie zeer dankbaar voor. Dat doet me meer goed dan dat beetje meer gold.
Ondertussen zit ik in totaal op 2750g over al m'n chars, met nog zo'n 500g aan gems op de AH. Dat is het meeste wat ik ooit gehad heb lol. Nu nog op zoek naar het design voor Solid Star of Elune, geloof dat ie kans heeft om te droppen van Kael'Thas in Heroic MgT? Maar dat duurt nog even voor ik daar klaar voor ben.
Het doel is toch voor deze char een epic vlieger te hebben om beter te kunnen minen
Stacks Adamantite Ore stonden weer voor 33g en hoger.....
Gisteren m'n warrior nog maar even verder door Nagrand geholpen. Een vriend hielp me even met de 180mobs voor de Nesingwary Quests, dat is echt horror met een Prot Warrior. Ik denk eigenlijk met elke class (behalve locks
Bij de 3e viel nog het item http://www.wowhead.com/?item=31288. Ik won 'm, maar aangezien die hunter zo'n vriendelijk gozer was (schreef met hoofdletters, correct taalgebruik, vriendelijk) zei ik dat ik de opbrengst zou delen met 'm. Zal niet meer dan 50g p.p. zijn, en daar was ie zeer dankbaar voor. Dat doet me meer goed dan dat beetje meer gold.
Ondertussen zit ik in totaal op 2750g over al m'n chars, met nog zo'n 500g aan gems op de AH. Dat is het meeste wat ik ooit gehad heb lol. Nu nog op zoek naar het design voor Solid Star of Elune, geloof dat ie kans heeft om te droppen van Kael'Thas in Heroic MgT? Maar dat duurt nog even voor ik daar klaar voor ben.
Het doel is toch voor deze char een epic vlieger te hebben om beter te kunnen minen
Stacks Adamantite Ore stonden weer voor 33g en hoger.....
Gister was leuk...
We gingen naar Kara, even een snelle run voor badges en voor nog wat items die maar niet willen droppen. Was ook een nieuwe speler bij, een Priest. Helaas bleek dat hij de dag er voor naar Kara geweest was. Maar Moroes was niet gelukt om te killen, dus dacht de RL; waarom pakken we zijn savedID niet over? Ja, FOUT! Bleek natuurlijk alles toch nog gekilled.
Toen zijn we ZA maar gaan proberen, maar we hadden eigenlijk geen goede groep; 2 nieuwe healers en een tank die al maanden op zijn Warlock speelt. Met wat moeite uiteindelijk de eerste boss nog wel neer, maar we zijn bij de tweede niet aangekomen .. Jammer.
Mocht je hulp nodig hebben wil ik ook zeker helpen, als ik tijd heb. Je /w maar.
We gingen naar Kara, even een snelle run voor badges en voor nog wat items die maar niet willen droppen. Was ook een nieuwe speler bij, een Priest. Helaas bleek dat hij de dag er voor naar Kara geweest was. Maar Moroes was niet gelukt om te killen, dus dacht de RL; waarom pakken we zijn savedID niet over? Ja, FOUT! Bleek natuurlijk alles toch nog gekilled.
Toen zijn we ZA maar gaan proberen, maar we hadden eigenlijk geen goede groep; 2 nieuwe healers en een tank die al maanden op zijn Warlock speelt. Met wat moeite uiteindelijk de eerste boss nog wel neer, maar we zijn bij de tweede niet aangekomen .. Jammer.
Grats met je mount.UTwizard schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:38:
Gisteren op mijn 66 Warlock eindelijk een groep kunnen vinden voor in ieder geval Scholomance voor m'n Epic mount quest,
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb eens een aantal horde gerolt en wat ik mij kan herinneren is dat je waarschijnlijk de laatste quest in crossroads kan doen en vervolgens naar 1000 needles kan door lopen voor nog een groot aantal quests.PcManiaxx schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:57:
Iemand idee waar ik het snelst kan levelen en hoe ik het snelst op de plek van bestemming aankom?
Ben een blood elf mage lvl 22 en heb alle Ghostland quests al gedaan.
Zou het liefst in Elwood Forest of Westfall willen spelen, maar om nou dat hele rotstuk te gaan lopen.
Kan ook geen translocators voor vinden.
Levelen gaat ook steeds trager
Het kost je 20-30 minuten reizen vanuit UC (zep nar BB en daar de boot), maar dan kun je in die omgeving tot lvl 30 - 33 door levelen.
Ik denk dat het de moeite waard is.
Succes.
A dead heealer can't heal you.
Verwijderd
Trouwens, m'n eerste Brilliant Glass gaf een Star of Elune, welke voor niet meer dan 35g weggaan... als je het goede Design hebt! Maar goed, de groene gaan ook voor niks weg bij ons.
Ik ga het gebruiken voor de overtollige groene gems, als er maar altijd een Diamond op de AH staat
Ik ga het gebruiken voor de overtollige groene gems, als er maar altijd een Diamond op de AH staat
Nog niet, bijnaOkkE schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:45:
Grats met je mount.Mocht je hulp nodig hebben wil ik ook zeker helpen, als ik tijd heb. Je /w maar.
Thnx, ik zit nu in de Barrens. Zal zo eens even naar Thousand Needles reizenRochette schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:46:
[...]
Ik heb eens een aantal horde gerolt en wat ik mij kan herinneren is dat je waarschijnlijk de laatste quest in crossroads kan doen en vervolgens naar 1000 needles kan door lopen voor nog een groot aantal quests.
Het kost je 20-30 minuten reizen vanuit UC (zep nar BB en daar de boot), maar dan kun je in die omgeving tot lvl 30 - 33 door levelen.
Ik denk dat het de moeite waard is.
Succes.
Heb echt het gevoel dat ik de regie een beetje kwijt ben. Alle quests in Tranquilien gedaan en daarna kwam ik niet zo gek veel meer tegen.
[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 08-07-2008 10:09 ]
Verwijderd
Check eventueel op Wowhead waar quests voor jouw level startenPcManiaxx schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:09:
[...]
Thnx, ik zit nu in de Barrens. Zal zo eens even naar Thousand Needles reizen
Heb echt het gevoel dat ik de regie een beetje kwijt ben. Alle quests in Tranquilien gedaan en daarna kwam ik niet zo gek veel meer tegen.
Ik heb trouwens het idee dat Thousand Needles meer level 26-30 is, en niet 22.
Edit: 25-35 is het, kijk hier maar bijvoorbeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 10:20 ]
Hehe nog geen za clear? Bij ons gaat het steeds simpeler en steeds meer mensen krijgen het cleared wat goed is zodat mensen betere spul krijgen voor de 25 mans. Laatste tijd krijgen we ineens meer en meer apply's en er zitten heel wat goede lui tussen gelukkig. Kunnen nog wel wat healers gebruiken. Mh rage gaat nu in 1 shot down nog ff en dan gaat Anetheron ook neer.OkkE schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:45:
Gisteren naar leo weer geweest wipe op 1% arghh dat kreng moet nu echt snel neer gaan en op farm komen en dan op naar Karathress. Gief me 2et5 en de hex lord mail head plz!
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Dit weekend nieuw guild record gehaald in ZA.
9 minuten over op de timer.
Liep ook echt lekker, de juiste mensen mee, de juiste classes.
Maar een dode gedurende de timed run en dat was ik...
Eerste trash pull voor beer boss, 2 ranged axes in mijn face van 6.4k each binnen een seconde.
Dat was wel lollig ^^. Gelukkig kan bear trash prima door 1 healer gedaan worden, dus kon ik rustig corpse runnen terwijl de rest aan het clearen was.
9 minuten over op de timer.
Liep ook echt lekker, de juiste mensen mee, de juiste classes.
Maar een dode gedurende de timed run en dat was ik...
Eerste trash pull voor beer boss, 2 ranged axes in mijn face van 6.4k each binnen een seconde.
Dat was wel lollig ^^. Gelukkig kan bear trash prima door 1 healer gedaan worden, dus kon ik rustig corpse runnen terwijl de rest aan het clearen was.
Idd Ashenvale is volgens mij na barrens (kalimdor) mijn persoonlijke voorkeur ligt altijd bij Hillsbread... Daarna door naar Arathi Highlands of Stranglethorn vale... Barrens is altijd zo'n heen en weer geren...Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:18:
[...]
Check eventueel op Wowhead waar quests voor jouw level startenen waaar die NPC's zich dan bevinden. Zo loopt er een Tauren in Southern Barrens die ook een 'chain' geeft. Weet zo uit m'n hoofd niet echt of dat level 23 of bv. 26 is.
Ik heb trouwens het idee dat Thousand Needles meer level 26-30 is, en niet 22.
Edit: 25-35 is het, kijk hier maar bijvoorbeeld.
Nee, nog lang niet.William/Ax3 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:20:
Hehe nog geen za clear?
We raiden erg weinig; 1 soms 2 dagen in de week. De ene week is het Kara, dan is het eens in SSC kijken, etc.. Verder hebben we het probleem dat we erg weinig goede spelers hebben die ook de juiste gear hebben. Net iets meer als 10. Wanneer er dus één niet kan (en dat is regelmatig) moet je al weer mensen mee nemen die er nog niet geweest zijn, die niet de juiste gear hebben en/of die niet de juiste skills hebben. Ook moeten we daardoor soms opzoek naar random spelers om te helpen, werkt ook niet echt.
Ik heb het idee dat we, als al onze "raiders" (als in: de goede spelers met juiste gear) mee gaan, best een eind kunnen komen. Boss 1, 2 en 3 moeten dan wel lukken. Verder zijn we - zover ik weet - nog niet gekomen (vooral ivm tijdgebrek: de andere bosses duren te lang waardoor de avond om is).
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst Zul'Jin meegemaakt.
Een leuk gevecht en lekker afwisselend, maar niet echt moeilijk als iedereen doet wat ie moet doen. Enige probleem was een crash van m'n computer tijdens het gevecht (wipe) en ALT selfcast die ik per ongeluk unbind had met m'n warrior. Daardoor kon ik de Clawrage niet helpen te healen op mezelf.
Mass Dispell is wel een must daar begrijp ik
met bossmods en decursive is het erg makkelijk, maar zonder priest lijkt het me een stuk moeilijker.
Een leuk gevecht en lekker afwisselend, maar niet echt moeilijk als iedereen doet wat ie moet doen. Enige probleem was een crash van m'n computer tijdens het gevecht (wipe) en ALT selfcast die ik per ongeluk unbind had met m'n warrior. Daardoor kon ik de Clawrage niet helpen te healen op mezelf.
Mass Dispell is wel een must daar begrijp ik
Lief dagboek,
Gisteren MagiT gedaan met m'n shammy, aangezien we een beetje rare setup hadden wel erg gelachen.
We waren met een tank, 2 healers & 2 mages
Ging eigenlijk heel erg soepel t/m de 3e baas.
Paar keer sheep resist op de rogue en shammy add.
Helaas niet down gekregen maar wel erg veel lol gehad, oa met die visjes voor de 2e boss
2 mages + 2 healers = 2 ~ 3 groups pullen, AoE en als healer gewoon lekker heals spammen
Vooral om TeamSpeak de grootste lol.
In ieder geval nog een healing back van de eerste boss aan over gehouden
Gisteren MagiT gedaan met m'n shammy, aangezien we een beetje rare setup hadden wel erg gelachen.
We waren met een tank, 2 healers & 2 mages
Ging eigenlijk heel erg soepel t/m de 3e baas.
Paar keer sheep resist op de rogue en shammy add.
Helaas niet down gekregen maar wel erg veel lol gehad, oa met die visjes voor de 2e boss
2 mages + 2 healers = 2 ~ 3 groups pullen, AoE en als healer gewoon lekker heals spammen
Vooral om TeamSpeak de grootste lol.
In ieder geval nog een healing back van de eerste boss aan over gehouden
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik heb magisters terrace nog helemaal niet gedaan op m'n lvl70. Vanavond eens kijken of ik nog een imba groep kan regelen.
Mijn oude semi-casual guild is een beetje uit elkaar gevallen, de meeste raiders zijn weer richting hardcore raiding guilds gegaan. Dat krijg je als je als pre-tbc hardcore raiders een casual guild gaat vormen, die moeten toch weer gaan raiden
We hadden in ZA altijd moeite met die baas waar je die eieren moest hatchen er ging altijd wel weer wat mis.
Mijn oude semi-casual guild is een beetje uit elkaar gevallen, de meeste raiders zijn weer richting hardcore raiding guilds gegaan. Dat krijg je als je als pre-tbc hardcore raiders een casual guild gaat vormen, die moeten toch weer gaan raiden
We hadden in ZA altijd moeite met die baas waar je die eieren moest hatchen er ging altijd wel weer wat mis.
Maakt het idd erg veel makkelijker maar must is het niet, als je de tank + healers iig prio geeft kunnen bijv. pallies ook handmatig dispellen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:38:
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst Zul'Jin meegemaakt.
Mass Dispell is wel een must daar begrijp ikmet bossmods en decursive is het erg makkelijk, maar zonder priest lijkt het me een stuk moeilijker.
Bnet pindle#2913
Toen ik in Stormwind liep viel me dit op :

Zo'n Low-Poly kasteel geval met zwart blok, hoort dit of is dit bug?
de screen is een brakke resize van xs.to

Zo'n Low-Poly kasteel geval met zwart blok, hoort dit of is dit bug?
de screen is een brakke resize van xs.to
[ Voor 9% gewijzigd door Rynji op 08-07-2008 11:18 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Volgens mij is dat al zo sinds vanilla WoW, zelf ken ik het in ieder geval niet anders dan zo, en ik heb toch al op menig systeem WoW gespeeld.
Verwijderd
Hmm is het mogelijk om in een maand full s2 pvp set te grinden?
Ben al 2 jaar uit wow geweest, kans om in een end guild te komen is nagenoeg 0 (iedergeval die bij mij passen dus op hoog niveau raiden).
Me rogue is nog vol naxrammas gear (stopte op lvl 69 toen TBC uitkwam). Wat zouden jullie doen?
Ben al 2 jaar uit wow geweest, kans om in een end guild te komen is nagenoeg 0 (iedergeval die bij mij passen dus op hoog niveau raiden).
Me rogue is nog vol naxrammas gear (stopte op lvl 69 toen TBC uitkwam). Wat zouden jullie doen?
Mja een optie is terugvallen op de contacten die je vroeger hebt opgebouwd. Voor de echte raidguilds telt skill nog steeds zwaarder dan gear. En als je skill goed is dan is het even een kwestie van een maandje SSC/TK/MH grinden en je bent met de drops daar en de badges on par qua gear om BT te doen.
Ik heb hetzelfde gedaan en ben na 1 jaar afwezigheid ook gewoon weer lekker aan het raiden.
Tip in ieder geval: als je richting raiden (PVE) wilt dan zou ik zeker niet gaan denken aan het halen van de s2 PVP set. Je hebt meer aan Heroic/Badge gear voor PVE
Ik heb hetzelfde gedaan en ben na 1 jaar afwezigheid ook gewoon weer lekker aan het raiden.
Tip in ieder geval: als je richting raiden (PVE) wilt dan zou ik zeker niet gaan denken aan het halen van de s2 PVP set. Je hebt meer aan Heroic/Badge gear voor PVE
[ Voor 27% gewijzigd door Ryceck op 08-07-2008 12:29 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Ik zou zeggen, grind wat S2 en zeker de s4 neck en belt, afgewisseld met Kara/Heroics voor badges en hit gear. Met je oude vrienden lijken me alt-runs naar SSC/TK zeker te doen (of pugs, die worden bij ons op het realm ook al succesvol gerund). Met t4, badge en s4 neck en belt ben je zeker wel klaar voor MH/BT.
Ik heb in feite het omgekeerde meegemaakt, ik startte mijn rogue op een onbekende realm en ik vond geen groepen om tot 70 te geraken, maar ik geraakte wel in een raiding guild. Ondertussen zitten we vrolijk TK/SSC aan te leren en het gaat heel vlotVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:23:
Hmm is het mogelijk om in een maand full s2 pvp set te grinden?
Voor een raidende rogue die swords wil zijn die S2 zwaardjes wel aan te raden want de keuze in de start raids en heroics is vrij mager.Ryceck schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:27:
Verwijderd
Nu een andere vraag is de pve gear nog steeds superieur tegenover PVP gear wat betreft het spelen in bg/arena/open pvp/ 1 vs 1?
Of is dit nu totaal veranderd in de zin van dat je eigenlijk met PVE gear niks te zoeken heb in PVP en visa verta.
Op zich zou pvp only wel een optie voor mij kunnen zijn mits het niet zoals vroeger was dat je met PVE gear in beiden imba zou kunnen zijn.
Of is dit nu totaal veranderd in de zin van dat je eigenlijk met PVE gear niks te zoeken heb in PVP en visa verta.
Op zich zou pvp only wel een optie voor mij kunnen zijn mits het niet zoals vroeger was dat je met PVE gear in beiden imba zou kunnen zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 12:59 ]
Als je er helemaal niet meer uit komt, James horde leveling guide is je bijbel.PcManiaxx schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:09:
[...]
Thnx, ik zit nu in de Barrens. Zal zo eens even naar Thousand Needles reizen
hehe
Veel plezier
Al veel te lang niet aan de orde geweest: lock builds! 
Afgelopen weken hebben we Hydross in SSC en Voidreaver in TK neer kunnen leggen alsmede de beast bosses in ZA. Gruul en Maggy liggen uiteraard ook op hun gat en Kara is badge farm. Zijn er locks met raid ervaring die eens kritisch naar mijn spec en gear zouden willen kijken en kunnen aangeven welke upgrades in jullie ogen prio hebben voor meer performance in T5 instances?
Linkje naar armory!
Vreemde van mijn armory profile is dat mijn cloak niet zichtbaar is; da's de spell crit / dmg cloak van Ahune.
Voor upgrades dacht ik aan:
Spellstrike legs
S2 staff
Vindicator's silk cuffs en missch ook vindicator's neck?
Badge robe?
T4 shoulders (om de 2piece bonus te houden).
In eerste instantie blijf ik destro maar als ik mazzel krijg met de drops wil ik uiteindelijk gaan felguard raiden (mocht het me lukken om 2x T5 en Voidstar Talisman te krijgen).
Graag jullie tips en comments!
Verder ben ik benieuwd naar jullie spell rotatie. Ik krijg nogal wisselende commentaren; de een zegt dat je altijd dots moet ophouden ook als destro lock (corruption en immolation, naast de verplichte curse), de ander zegt dat dat zonde is van je cast tiijd en dat curse + shadow bolt spammen meer dps is. Iemand die een en ander kan ontkrachten? Curse die ik gebruik is CoS, tenzij andere locks hetzelfde doen (dan meestal CoA).
Afgelopen weken hebben we Hydross in SSC en Voidreaver in TK neer kunnen leggen alsmede de beast bosses in ZA. Gruul en Maggy liggen uiteraard ook op hun gat en Kara is badge farm. Zijn er locks met raid ervaring die eens kritisch naar mijn spec en gear zouden willen kijken en kunnen aangeven welke upgrades in jullie ogen prio hebben voor meer performance in T5 instances?
Linkje naar armory!
Vreemde van mijn armory profile is dat mijn cloak niet zichtbaar is; da's de spell crit / dmg cloak van Ahune.
Voor upgrades dacht ik aan:
Spellstrike legs
S2 staff
Vindicator's silk cuffs en missch ook vindicator's neck?
Badge robe?
T4 shoulders (om de 2piece bonus te houden).
In eerste instantie blijf ik destro maar als ik mazzel krijg met de drops wil ik uiteindelijk gaan felguard raiden (mocht het me lukken om 2x T5 en Voidstar Talisman te krijgen).
Graag jullie tips en comments!
Verder ben ik benieuwd naar jullie spell rotatie. Ik krijg nogal wisselende commentaren; de een zegt dat je altijd dots moet ophouden ook als destro lock (corruption en immolation, naast de verplichte curse), de ander zegt dat dat zonde is van je cast tiijd en dat curse + shadow bolt spammen meer dps is. Iemand die een en ander kan ontkrachten? Curse die ik gebruik is CoS, tenzij andere locks hetzelfde doen (dan meestal CoA).
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Yep het blijkt nog steeds zo krom te zijn, zoals wel meer dingen. Zo moet je nu ook opeens een bepaalde Arena rating hebben om een aantal goede (boots/bracer) bij de BG vendore te halen...Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:58:
Nu een andere vraag is de pve gear nog steeds superieur tegenover PVP gear wat betreft het spelen in bg/arena/open pvp/ 1 vs 1?
S2 MH en offhand die uit MGT heroic voorlopig, kun je daar ook meteen de thrown en de shoulders halenKapoen schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:40:
[...]
Ik heb in feite het omgekeerde meegemaakt, ik startte mijn rogue op een onbekende realm en ik vond geen groepen om tot 70 te geraken, maar ik geraakte wel in een raiding guild. Ondertussen zitten we vrolijk TK/SSC aan te leren en het gaat heel vlotIk verwachtte in feite niet dat ik ooit zou raiden met dit char aangezien rogues toch wel 'a dime a dozen' zijn.
[...]
Voor een raidende rogue die swords wil zijn die S2 zwaardjes wel aan te raden want de keuze in de start raids en heroics is vrij mager.
Short answer: nee.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:58:
Long answer:
Zo is het niet helemaal meer, maar 't is maar net wat je vergelijkt. Iemand in full T6 PvE gear zal niet zoveel moeite hebben met een S1 PvPer even los van skill en klasse, maar d'r zit ook een vet kwaliteitverschil in de gear. Iemand met S4 PvP gear maakt een T6 PvEer in de regel in, een paar uitzonderingen daargelaten. Sommige rogues bijvoorbeeld dragen 4xT6 voor de setbonus om zichzelf zo qua resilience iets te gimpen, maar door de ruwe stats kunnen ze wel een stuk meer dps doen t.o.v. "gewone" PvP geared rogues.
[ Voor 41% gewijzigd door porn* op 08-07-2008 13:30 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ach, in PVE gear zul je het in de Arena niet al te lang uithouden tegenwoordig, te weinig stamina, te weinig resillience (if any).Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:58:
In (afhankelijk van class en spec natuurlijk) PvP gear kun je je nog aardig redden in PvE (denk aan een elemental shaman die maar heel weinig hit nodig heeft). Uit m'n hoofd gezegd hebben de (meeste?) offensieve S2 wapend ook hit rating, waardoor ze ook weer een stuk veelzijdiger zijn en beter te gebruiken in PvE.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 13:24 ]
Inderdaad erg afhankelijk van class. Rogues zijn dan waardeloos. In PvE met PvP gear that is. S4 en s3 vallen nog mee doordat er meer hit opzit dan s1/s2.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:23:
[...]
Ach, in PVE gear zul je het in de Arena niet al te lang uithouden tegenwoordig, te weinig stamina, te weinig resillience (if any).
In (afhankelijk van class en spec natuurlijk) PvP gear kun je je nog aardig redden in PvE (denk aan een elemental shaman die maar heel weinig hit nodig heeft). Uit m'n hoofd gezegd hebben de (meeste?) offensieve S2 wapend ook hit rating, waardoor ze ook weer een stuk veelzijdiger zijn en beter te gebruiken in PvE.
No guts, no glory!
He iemand van Executus 
Doe de groeten aan Linkwizard, die zit bij je in de guild, KillGhost.
* SiErRa is ex-magma en tegenwoordig Less Than Three
//off-topic[b]SiErRa schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:08:[/b
LOL @ Guildname het eerste wat het in me opriep was dat er nog een guild rondloopt met More Than Two.
*kuch*SiErRa schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:08:
He iemand van Executus
Lief doen tegen mij als je me tegen komt!
Less Than Three staat natuurlijk voor
of
GM is beetje vaag
Om weer wat meer on topic te komen, valt er voor de PVE hunter nog wat te halen qua PVP gear?
Ik heb nu vooral kara/(oude) badge/t4/za gear.

GM is beetje vaag
Om weer wat meer on topic te komen, valt er voor de PVE hunter nog wat te halen qua PVP gear?
Nieuwe badge gear en S4 vegen de vloer aan met je oude spul (in general
).
Bnet pindle#2913
Ik heb nog steeds een aantal PVP items (S1) bij me als stamina setje. Altijd handig wanneer extra health belangrijker is als die ~100 meer healing. Alleen de Head gebruik ik nog constant omdat ik tot nu toe nooit een betere heb kunnen/mogen looten. Hopelijk binnenkort die van ZA.
Ik heb de s3 axe gehaald beste wat je kan halen met t4/za spul dps wise. En stukken beter dan je legacy die je hebt.SiErRa schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:42:
[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 08-07-2008 14:58 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hehe ding heb ik ook gehad ziet er niet uit maar hij's wel erg goed (helaas geen meta maar bijna T5 quality).OkkE schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:50:
Ik heb nog steeds een aantal PVP items (S1) bij me als stamina setje. Altijd handig wanneer extra health belangrijker is als die ~100 meer healing. Alleen de Head gebruik ik nog constant omdat ik tot nu toe nooit een betere heb kunnen/mogen looten. Hopelijk binnenkort die van ZA.
Bnet pindle#2913
Hey cool nog iemand van executus jaSiErRa schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:08:
He iemand van Executus
No guts, no glory!
Geen meta, dat vind ik inderdaad wel minder. Maargoed, het zal wel een upgrade zijn. En eigenlijk vind ik 'm er wel gaaf uitzien.porn* schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:15:
Hehe ding heb ik ook gehad ziet er niet uit maar hij's wel erg goed (helaas geen meta maar bijna T5 quality).
Een DPS Warroir uit de guild loopt sinds kort met Mojo-mender's Mask rond, aangezien niemand 'm hoefde en er geen Enchanter mee was. Had 'm ook wel willen hebben, al was het maar voor de looks. Vind die er ook cool uitzien. Hehe.
[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 08-07-2008 15:24 ]
/wave!Blistimo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:42:
[...]
*kuch*
Lief doen tegen mij als je me tegen komt!
No guts, no glory!
Jep tov S1 PvP helm istie sowieso 2x beter. Mja ik ben UD en met dat ding valt m'n kaak weg, dat ziet er zo stom uit, was 't al snel beu. Magoed "show helm" uit en vooral met die nieuwe epic gems is dat ding nog beter te maken.OkkE schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:23:
[...]
Geen meta, dat vind ik inderdaad wel minder. Maargoed, het zal wel een upgrade zijn. En eigenlijk vind ik 'm er wel gaaf uitzien.
Een DPS Warroir uit de guild loopt sinds kort met Mojo-mender's Mask rond, aangezien niemand 'm hoefde en er geen Enchanter mee was. Had 'm ook wel willen hebben, al was het maar voor de looks. Vind die er ook cool uitzien. Hehe.
Bnet pindle#2913
True. Als ik 'm tepakken kan krijgen, neem ik 'm ook zeker. Kan me voorstellen dat-ie er op UD nog stommer uit ziet, maar ik heb ook altijd "show helm" uit staan. Vind mijn groene paardestaart veel leuker om naar te kijken.porn* schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:33:
[...]
Jep tov S1 PvP helm istie sowieso 2x beter. Mja ik ben UD en met dat ding valt m'n kaak weg, dat ziet er zo stom uit, was 't al snel beu. Magoed "show helm" uit en vooral met die nieuwe epic gems is dat ding nog beter te maken.
Maargoed, zal nog wel even duren voor we uberhaupt weer bij die boss staan, dan moeten we 'm ook nog weten te killen, en moet ik ook nog het geluk hebben dat-ie dropt. Op dit moment ben ik de enige Resto Druid (die raids doet) in de guild, dus áls-ie dropt mag ik 'm zeker.
Ik had gisteren pas een loel run in Khara. Van Illhoof de healing belt en de staf, van chess de healing boots. Keching! Leuk hoor, als je de enige druid in de raid bent 
Overigens over de +1700 healing nu, unbuffed
Overigens over de +1700 healing nu, unbuffed
Ik heb mn priest nu holy gemaakt, was eigenlijk altijd shadow maar ik vind het wel tof om eens dik te healen in dungeons
nu heb ik als volgt mijn talents neergezet:
http://eu.wowarmory.com/c...s.xml?r=Dragonmaw&n=Zzirt
is dit wat? of kan ik beter een paar dingen laten vallen zodat ik circle of healing ook heb?
(de reden dat ik dat niet heb was omdat ik anders divine spirit niet kon kiezen geloof ik.)
any suggestions are welcome
nu heb ik als volgt mijn talents neergezet:
http://eu.wowarmory.com/c...s.xml?r=Dragonmaw&n=Zzirt
is dit wat? of kan ik beter een paar dingen laten vallen zodat ik circle of healing ook heb?
(de reden dat ik dat niet heb was omdat ik anders divine spirit niet kon kiezen geloof ik.)
Verwijderd
Ik heb WOW battle chest gekocht. Ik heb vista 64 en krijg het niet geintalleerd opgestart. Iemand een tip?
Oh met zo veel informatie is het makkelijk om het helpenVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:31:
Ik heb WOW battle chest gekocht. Ik heb vista 64 en krijg het niet geintalleerd opgestart. Iemand een tip?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik zou iig de punten uit absolution naar mental agility overhevelen, andere puntje misschien in silent resolve gooien.is dit wat? of kan ik beter een paar dingen laten vallen zodat ik circle of healing ook heb?
Coh heeft pas zin vanaf ongeveer 1400 +healing, en het is voornamelijk fijn vanaf ssc/tk en in za, als je voornamelijk content daarvoor loopt is imp ds beter imho (alleen MgT heroic is daarop een uitzondering)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Lief dagboek:
Bah, mijn guild (Veni Vidi Vici op Bladefist/Failfist/Deadfist/you get the point) is nu echt dood, ook al zegt de helft van niet. Heeft iemand enig idee waar (guild of server) een Alliance BT/MH-geared/experienced Mutilate raiding rogue tegenwoordig aan de bak kan?
Bah, mijn guild (Veni Vidi Vici op Bladefist/Failfist/Deadfist/you get the point) is nu echt dood, ook al zegt de helft van niet. Heeft iemand enig idee waar (guild of server) een Alliance BT/MH-geared/experienced Mutilate raiding rogue tegenwoordig aan de bak kan?
Verwijderd
Ik gebruik Questhelper als addon voor levelen. Heel mooi en aardig. Maar... Als je een Q accepteerd geeft ie op de map gelijk een vraagteken aan waar je hem moet inleveren ook al heb je de Q nog niet complete. Is er een optie dat alleen dat vraagteken op je pad komt als de Q ook daadwerkelijk complete is?
Verwijderd
Zou gewoon moeten werken op 64 bit Vista hoor, ik draai het hier ook zo. Waar gaat het mis dan?Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:31:

Jammer, moet ik weer op zoek naar een nieuwe

Genoeg van WoW of genoeg van ons ^^
Verwijderd
Oké ik ben eruit morgen een prepaidcard kopen en dan gelijk beginnen met pvp. In 1 week full s2 grinden om vervolgens voor s3 te gaan.
ik mag trouwens waarschijnlijk mijn oude guild weer join B R E T H E N lighting blade (nummer 1) als friend status dat houdt in
geen officiele raids maar wel tier 5 en randoms krijgen.
Je moet toch ergens beginnen om weer up to date te zijn
heb er weer helemaal zin in
ik mag trouwens waarschijnlijk mijn oude guild weer join B R E T H E N lighting blade (nummer 1) als friend status dat houdt in
Je moet toch ergens beginnen om weer up to date te zijn
Verwijderd
PROGRAM COMPATIBILITY WIZARD:
Click the START button in the bottom left of your screen.
Click CONTROL PANEL.
Click PROGRAMS.
Under "Program and Features", select "Use an older program with this version of Windows" and follow the on-screen prompts to get your game up and running.
iHeb het los voor vista wanneer je cd niet op auto start staat zie boveb...
thx
Click the START button in the bottom left of your screen.
Click CONTROL PANEL.
Click PROGRAMS.
Under "Program and Features", select "Use an older program with this version of Windows" and follow the on-screen prompts to get your game up and running.
iHeb het los voor vista wanneer je cd niet op auto start staat zie boveb...
thx
Verwijderd
Vandaag WoW+TBC binnen gekregen. Beide geinstalleerd op m'n Mac, enige wat me nu nog rest is de patch van 1,1gb downloaden. Allemaal heel leuk en aardig maar de download via Blizzard Downloader is tergend traag (~25kbs) hoewel ik, volgens dat ding, een goeie verbinding heb (dus niet achter een firewall vis).
Heb al even gezocht naar patch mirrors, maar deze zijn voor de Mac (wowwiki.com) nou niet bepaald snel en in overvloed.
Weet iemand toevallig een goeie mirror ergens?
Alvast bedankt!
Heb al even gezocht naar patch mirrors, maar deze zijn voor de Mac (wowwiki.com) nou niet bepaald snel en in overvloed.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Hier ook zonder probs. Je zou nog kunnen proberen om hem als administrator op te starten (rechtermuis " run as administrator".Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:10:
[...]
Zou gewoon moeten werken op 64 bit Vista hoor, ik draai het hier ook zo. Waar gaat het mis dan?
Verwijderd
Hmm, waarom download ik dan een patch met .app extensie en niet een .exe via de downloader?Muthas schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:52:
Ehm, er bestaat geen speciale Windows of Mac patch versie
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:50:
Vandaag WoW+TBC binnen gekregen. Beide geinstalleerd op m'n Mac, enige wat me nu nog rest is de patch van 1,1gb downloaden. Allemaal heel leuk en aardig maar de download via Blizzard Downloader is tergend traag (~25kbs) hoewel ik, volgens dat ding, een goeie verbinding heb (dus niet achter een firewall vis).
Alvast bedankt!
Verwijderd
Deze had ik dus al geprobeerd, heb er nu één via atomicgamer.com, redelijk stabiel. Alsnog bedankt.
Verwijderd
Ik ben na een hele lange tijd weer begonnen met WoW, maar mis nu alle addons. Heeft iemand een addonpack die de UI wat handiger indeeld?
More info please, altijd leuk om wat edrama te lezen van iemand die van trollbane getransferd is ;pFireAge schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:26:
[afbeelding]
(Tenzij ik nu mensen door elkaar haal)
Ik heb nu het problem, nouja "problem" dat icontjes van spells etc nu wel erg groot zijn op mijn UI naar mijn gevoel, nu ik van 17"naar 24" ben gegaan. Is er een manier om deze iconen weer wat smaller te maken? Gebruik gewoon standaard WoW UI
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Lawl. Ik zat vandaag nog z'n armory profile te bekijken. Speelde hij de laatste tijd een pallie bij jullie?FireAge schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:26:
[afbeelding]
Maarja, red heeft wel meer vage dingen gedaan qua leaven enzo
Dr zit ergens een UI Scale slider bar in de opties.Darkasantion schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:18:
Ik heb nu het problem, nouja "problem" dat icontjes van spells etc nu wel erg groot zijn op mijn UI naar mijn gevoel, nu ik van 17"naar 24" ben gegaan. Is er een manier om deze iconen weer wat smaller te maken? Gebruik gewoon standaard WoW UI
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Nou vandaag voor het eerst echt in BT bezig geweest op Teron, 5 tries en 4% was beste try, gingen dood omdat die constructs de boel verpeste, ik ben ook 1 keer de eerste keer ghost geweest kreeg er 4 down, maar waarschijnlijk 1 gemist omdat er nog 3 ofzo waren, moet zeggen dat het wel een zwaar irritant extratje was.
Was wel ff wakker worden, normaal in kara ofzo, heroics etc moest ik inhouden om niet over tank aggro heen te gaan, nu kon ik voluit knallen en haalde boven de verwachte 800-900 dps, een dikke 1250 tot 1300 dps en toch had ik het gevoel dat ik liep te slacken met mijn 7de plaats
Nou nog ff 15 badges bijelkaar knokken om die vanir offhand te halen en daar een leuke enchant op te zetten.
Niet down gekregen helaas, maar was wel heel leuk
Was wel ff wakker worden, normaal in kara ofzo, heroics etc moest ik inhouden om niet over tank aggro heen te gaan, nu kon ik voluit knallen en haalde boven de verwachte 800-900 dps, een dikke 1250 tot 1300 dps en toch had ik het gevoel dat ik liep te slacken met mijn 7de plaats
Nou nog ff 15 badges bijelkaar knokken om die vanir offhand te halen en daar een leuke enchant op te zetten.
Niet down gekregen helaas, maar was wel heel leuk
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Was weinig vaags aan, hij heeft het twee weken geprobeerd, maar het beviel hem niet volgens mij. Is natuurlijk altijd lastig als je een realm transfer doet, je kent geen kip meer. Ik geloof dat hij er nog 2 leuke T6-jes aan heeft overgehouden en dat was het dan. Die hadden we anders toch gebruikt voor PVP gear ^^. Prima speler wat mij betreft.ImdaMned schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:22:
[...]
Lawl. Ik zat vandaag nog z'n armory profile te bekijken. Speelde hij de laatste tijd een pallie bij jullie?
Maarja, red heeft wel meer vage dingen gedaan qua leaven enzo
Heeft iemand deze toffe diablo 3 mod al gezien?
http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=9175

Vooral de health/mana orbs vind ik vet, deze heb ik dan ook geript
. Zit nog een zooi ander spul bij wat ik niet nodig heb.

Vooral de health/mana orbs vind ik vet, deze heb ik dan ook geript
[ Voor 10% gewijzigd door Down op 09-07-2008 01:25 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Imodium schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:25:
Heeft iemand deze toffe diablo 3 mod al gezien?
[afbeelding]
Vooral de health/mana orbs vind ik vet, deze heb ik dan ook geript. Zit nog een zooi ander spul bij wat ik niet nodig heb.
Dat ga ik vanavond even testen
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
wheee gisteravond het draakje in SWP neergekregen.
ik was helaas niet in de raid
na een keer op 1% gekomen te zijn en een keer op 4% was het ook gewoon wel tijd.
nu eventjes brutallis omleggen
ik was helaas niet in de raid
blup
Grats! En have fun met die dpsraceeendje schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 07:30:
wheee gisteravond het draakje in SWP neergekregen.
ik was helaas niet in de raidna een keer op 1% gekomen te zijn en een keer op 4% was het ook gewoon wel tijd.
No guts, no glory!
Zijn skill was het probleem ook nietFireAge schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:17:
[...]
Was weinig vaags aan, hij heeft het twee weken geprobeerd, maar het beviel hem niet volgens mij. Is natuurlijk altijd lastig als je een realm transfer doet, je kent geen kip meer. Ik geloof dat hij er nog 2 leuke T6-jes aan heeft overgehouden en dat was het dan. Die hadden we anders toch gebruikt voor PVP gear ^^. Prima speler wat mij betreft.
Lief dagboek,
Gister eigenlijk weinig gedaan voornamelijk me blacksmithing gelevelled van 274 naar 320. Naast de 100 Thorium en 100 Fell Iron die ik al in me bank had heeft het me een kleine 500g gekost aan overig materiaal of tekortkomingen. Maar we zijn in ieder geval weer een beetje redelijk bij
Alle materialen laten DE die ik had gekregen met me levellen van BS ( 61 Stuks ) wat resulteerde in :
39x Arcane Dust
7x Lesser Planar Essence
2x Greater Eternal Essence
3x Illusion Dust
1x Greater Nether Essence
1x Large Brilliant Shard
48x Dream Dust
4x Lesser Eternal Essence
3x Small Prismatic Shard
Die dus weer richting Ah gaan om een beetje goud terug te krijgen van de investeringen
Gister eigenlijk weinig gedaan voornamelijk me blacksmithing gelevelled van 274 naar 320. Naast de 100 Thorium en 100 Fell Iron die ik al in me bank had heeft het me een kleine 500g gekost aan overig materiaal of tekortkomingen. Maar we zijn in ieder geval weer een beetje redelijk bij
Alle materialen laten DE die ik had gekregen met me levellen van BS ( 61 Stuks ) wat resulteerde in :
39x Arcane Dust
7x Lesser Planar Essence
2x Greater Eternal Essence
3x Illusion Dust
1x Greater Nether Essence
1x Large Brilliant Shard
48x Dream Dust
4x Lesser Eternal Essence
3x Small Prismatic Shard
Die dus weer richting Ah gaan om een beetje goud terug te krijgen van de investeringen
Rustig avondje gehad gisteren. Geen raid, dus logde even in om AH dingetjes te regelen. Had weer een paar gems verkocht, dus zit nu net over de 8k gold heen. Toen ik daarmee bezig was kreeg ik een invite van een vriendin, of ik even BM normal wilde healen voor alchemy quest.
Hadden een feral tank, shadowpriest, lock, hunter en mezelf. De lock en hunter waren een beetje aan het ouwehoeren over wie add duty zou hebben nadat we gecleared hadden, dus ik buff en start de event. Eerste portal up, loop naar portal, druid pakt rift lord en ik leg consecration neer waardoor alle adds op mij komen.
We waren sowieso overgeared voor het hele gebeuren, dus ging prima. Heb dat zelfs bij de tweede boss zo gedaan, enige boss waarop we een dode hadden. Hunter had FD op cooldown en was te vroeg begonnen met nuken, terwijl ik nog bezig was met positioneren voor die adds. ^^
Daarna eigenlijk geen bal meer gedaan, behalve wat geouwehoerd en trivia gespeeld met een flink verouderde triviabot. (which continent holds two horde capital cities?)
Voor de paladins onder ons ook leuk nieuws. Shameless quoting inc.
Hadden een feral tank, shadowpriest, lock, hunter en mezelf. De lock en hunter waren een beetje aan het ouwehoeren over wie add duty zou hebben nadat we gecleared hadden, dus ik buff en start de event. Eerste portal up, loop naar portal, druid pakt rift lord en ik leg consecration neer waardoor alle adds op mij komen.
Daarna eigenlijk geen bal meer gedaan, behalve wat geouwehoerd en trivia gespeeld met een flink verouderde triviabot. (which continent holds two horde capital cities?)
Voor de paladins onder ons ook leuk nieuws. Shameless quoting inc.
Then someone asked why they didn't do paladin stuff first, if it required more testing, because they had a problem with not having enough time to test seals and judgements during the original beta.Quite honestly one of the reasons we saved paladins for last is because there is a lot we wanted to change with them. Paladins are changing probably more than any other class. The tiny little bit you heard at the WWI is just the beginning.
The discussion about a new healing spell was just to say yes, we think paladins need another healing mechanic. It isn't finished yet. We don't want to just hand them a thinly disguised druid or priest spell. We also want paladins to tank more actively and want retribution paladins to have a little better control over their damage without the bursts feeling quite so random. (And no, that's not all we're looking at).
It's all coming. It's just a lot of work. Try to stay positive. Everyone in the alpha was invited because they have a close connection to someone at Blizzard. You're here because we value your feedback.
Also, a list I found with some pretty good changes. Pray they're true please, and that the new healing system will be loads better than now. ^^That's a fair question. We knew we were going to make 3 pretty sweeping changes to classes in general that would all affect paladins. First we changed the way healing and damage stats work. Second, we changed the way party vs raid buffs worked. Third, we changed how much damage a tank is expected to deliver as well as reworking some of our itemization theories in general.
We figured it was easier to tackle those issues on comparatively easy classes like the warrior and priest before figuring out how we were going to have to change the paladin. Hunters got pushed to the back for a similar reason -- we were overhauling how their pets worked and needed to nail those changes first before figuring out their new abilities and talents.
We still feel like we're ahead of where we were on Burning Crusader with a more experienced team. So we're not yet panicked about having enough testing time.
* Seals are being moved into physical school.
* Seal of Command will be tweaked to have fixed 50% chance to proc.
* Seal of Justice will have a 100% chance to stun the target. The stun effect will still be affected by diminishing returns.
* Seal of Light and Judgement of Light will restore a percentage of total health, instead of fixed amount.
* Auras will also affect raid members, not just the party.
* Resistance auras are being replaced with Magic Resistance Aura. It will provide resistance to all magical damage, including Arcane, Nature and Holy.
* Devotion Aura will increase armor by a percentage, rather than fixed value.
* Sanctity Aura is being replaced with Fanaticism Aura. It will increase physical and holy damage done by affected raid members by 5%. Improved Fanaticism Aura will increase casting speed by 5/10%.
* Damage of Judgement of Command and Judgement of Blood will be increased by attack power rather than spell power.
* Damage of Consecration, Exorcism and Holy Wrath spells will be increased by either spell power or attack power, depending which of these stats provides better damage coefficient.
* Judgement spell will also silence the target for 2 sec.
* Holy Wrath and Consecration spells will no longer deal damage to targets affected by a crowd control effect, e.g. Hex.
* Effect of Vindication talent will be combined into Crusader Strike.
* Avenging Wrath will also increase casting speed by 30% and reduce duration of all harmful effects on paladin by 50%.
* Whenever your Divine Shield, Blessing of Protection or Avenging Wrath spells are dispelled, Forebearance effect will be dispelled as well.
* Intellect will be removed from retribution itemisation. A new trainable ability Purified Armor will grant intellect based on armor value.
* You won’t find intellect or spell power on protection paladins’ items anymore. Instead, a new talent deep into protection tree will grant spell power based on armor value.
Verwijderd
goedemorgen allen, gisteren avond eventjes ingelogt, 1400g in mn mailbox..
bijna alle arcane dust op auction hall gekocht en de prijs naar 3.5g geschopt.. 650 auctions op AH nu.. alleen maar arcane dust.. verschillend van 1 tot 20 (stacks) (1/2/4/20)
Ben benieuwd of het een beetje flink verkoopt vandaag
bijna alle arcane dust op auction hall gekocht en de prijs naar 3.5g geschopt.. 650 auctions op AH nu.. alleen maar arcane dust.. verschillend van 1 tot 20 (stacks) (1/2/4/20)
Ik heb al heel lang CoH, (Omdat andere priests de spirit buff hebben). Het bevalt mij erg goed.blouweKip schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:48:
[...]
Ik zou iig de punten uit absolution naar mental agility overhevelen, andere puntje misschien in silent resolve gooien.
Coh heeft pas zin vanaf ongeveer 1400 +healing, en het is voornamelijk fijn vanaf ssc/tk en in za, als je voornamelijk content daarvoor loopt is imp ds beter imho (alleen MgT heroic is daarop een uitzondering)
Ik doe ongeveer 5x +1200 healing per CoH.
Alleen moet je er wel rekening mee houden dat CoH agro trekker nummer 1 is
Altijd fade klaar voor gebruik houden. Onze hunters houden er geloof ik ook rekening mee, dat ik soms wel eens agro trek. Ik zie af en toe nog wel eens een trap voor mijn neus liggen.
Ik gebruik het niet altijd, alleen als het nodig is. (vogelman in ZA bijvoorbeeld, tijdens de blizzard. De groep krijgt dan behoorlijk dammage en op dat moment, als we onder die wolk staan, kan ik het rustig doen, zonder agro problemen.
Anyway, omen goed in de gaten houden
OMG, ben je toch uren bezig? Stacks splitten, op AH zetten... of zijn daar addons voor? 650 auctionsVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:17:
goedemorgen allen, gisteren avond eventjes ingelogt, 1400g in mn mailbox..
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Dit topic is gesloten.