Dagboek item:
Gisteren eindelijk 58 gedinged op mijn shammy.
De hele avond opgetrokken met een Warlock en een mage in EPL, imba.
Was gewoon een groot grindfest, alle mobs dropten als vliegen om ons heen, heel leuk om zo te knallen.
Wanavond maar eens Outlands in. Oh ja, moet ook hoognodig eens wat aan mijn gear doen.
Heb momenteel alleen maar instance gear aan, maar met lvl 37 blues op lvl 58....... dat moet anders!
Ga dus eerst maar eens in AH wat greenies kopen, de eerste keer dat ik geld ga uitgeven op AH met dit character

Dan ga ik eens nadenken over professies enzo, want ik heb.... niets.
Sponsored by main
Hoop in niet al te lange tijd 70 te dingen, leuke aanwinst naast mijn priest en mage.
Ben er alleen nog niet over uit wat ik met mijn shammy ga doen: PvP of PvE....
Denk het eerste, mijn priest is echt PvE gespecced en gegeared, mijn mage is een farmer en zorgt vor grote hoeveelheden goud op de characters, dus logischerwijs wordt shammy dan PvP.
Of....
Ik zie wel
Edit:
Waar ik mij de laatste tijd over verbasa is dat bij ons op de server (Frostwhisper) de guilds komen en gaan. Er is werkelijk nergens een guild te vinden die op gezette tijden 25-mans instances loopt.
Of ze komen ineens op, om vervolgens met een week of wat weer ten onder gaan, of ze bestaan maar laten niemand toe.
Ben dan momenteel ook bewust guildloos.
Hoe zit dat op andere servers?
[
Voor 16% gewijzigd door
Snuffel op 15-07-2008 11:57
]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...