Ik heb even lopen klooien met War Tools om eens te kijken hoe ik zou willen dat de hunter talent trees er in WotLK uit zien.
Hier het resultaat:
http://www.war-tools.com/t55481.html
Ik heb een beetje naar de andere gelekte alpha talent trees gekeken, en daar rekening mee gehouden (bijvoorbeeld de 45 punt talenten zijn allemaal 0/5 passive abilities zover ik gezien heb, en er is er maar 1 per tree, dus dat heb ik ook aangehouden bij mijn talent trees.)
Globaal waren dit mijn doelen voor elke talent tree:
Beast Mastery:
Verhoog focus op Aspects; omdat die voortkomen uit hoeveel de hunter weet van beesten
Verhoog de samenwerking tussen Pet en Hunter; om de band die de twee met elkaar hebben beter in beeld te brengen
Marksmanship:
Focus op de ranged weapon van de Hunter: hoge damage op shots, maar ook shots technisch net iets beter dan andere talent trees, omdat deze hunter meer weet van de shots.
Focus op range ten opzichte van tegenstander; zodat je de long range shots kan blijven gebruiken
Survival:
Focus op combat tricks; de survival hunter moet eigenlijk de beste CCer worden, omdat die flavor goed past (een trapper bijvoorbeeld, lijkt mij flavor gezien meer een CCer dan een Mage, die toch meer de flavor heeft van damage)
Conditionele voordeeltjes; de Survival Hunter is goed in het spotten van zwakke plekken in de vijand, maar ook in het beoordelen van situaties en kan snel reageren op veranderingen.
Ik denk dat deze talent trees qua concept redelijk goed geslaagd zijn, met een beetje balancing van de mana kosten en percentages (misschien 4% conc shot per talent bijvoorbeeld) is dit denk ik niet overpowered.
Maar ja, laat maar weten wat jullie ervan vinden

.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 06-07-2008 13:12
]