Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 11:32
Klant heeft problemen met het synchroniseren van z'n HP PDA, WM6. Wanneer hij de PDA d.m.v. USB verbind met z'n Windows Vista pc dan geeft hij op de Vista pc de melding Verbonden, maar deze verdwijnt weer na 2 sec., z'n PDA geeft de melding verbonden en blijft verbonden, er wordt niet gesynchroniseerd.
Nieuw 'partnership' aangemaakt op Vista pc, profiel op PDA in tact gelaten (daar stond ingesteld dat bij conflicten de PDA 'overruled'). Vervolgens begint de pc te synchroniseren, maar tot mijn schrik wist hij alle afspraken en contacten, later blijkt dat hij ong. 5 weken niet heeft gesynchroniseerd.

Mijn vraag is: bestaat er een mogelijkheid om deze afspraken weer terug te krijgen?

Zelf heb ik gezocht in de logboeken of daar toevallig alle gewiste afspraken in stonden en ik heb gezocht naar recovery software. Het enige wat ik kon vinden was niet erg bemoedigend, mensen die ditzelfde probleem hebben gehad en de gegevens nooit weer terug hebben kunnen krijgen. :|

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:40

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ik zou graag met goed nieuws willen komen maar als het van de PDA is verwijderd is het zo goed als weg. Als het erg belangrijke data is, je erg veel tijd over hebt en veel geluk hebt kun je in de root van de PDA het bestand 'pim.vol' vinden. Als je dit naar je PC kopieert en opent met kladblok ofzo kun je misschien tussen alle database-zooi nog wat verwijderde contactinformatie of afspraken vinden.
Als het in Outlook op de PC is verwijderd staat het als het goed is bij verwijderde items maar dat is hier volgens mij niet het geval?

Zover ik heb kunnen vinden heeft WM6 geen verborgen prullenbak en ookal staat er nog veel van de data in pim.vol, er is geen programma dat hier automatisch data uit kan extraheren.

/me leeft mee met je klant

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• WOrange
Bedankt voor je reactie! Ik zal dat bestand eens opzoeken. Enig idee of die ook vanaf de pc over te halen is via bijv. Active Sync? Anders zal ik weer naar de klant moeten ;(

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:40

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Via ActiveSync -> bestandsoverdracht kun je het bestand wel naar je PC krijgen, maar daarvoor moet je dus wel de PDA bij de hand hebben. Standaard wordt het alleen uitgelezen en niet helemaal overgestuurd naar de PC.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• WOrange
Het is Vista, daar zit Windows Mobile Apparaatcentrum op.

Ik ga dit programma eens proberen: http://www.datadoctor.in/...e/pocket-pc-forensic.html