Het zal wel aan mij liggen maar op mij komt het de laatste tijd een beetje annoying over. In bijna elke thread waar een type- of spellingsfout staat word het vermeld. En dan op een manier "Quote met 329232 spellingsfouten", Vooraan je bericht "Ik wil hier wel even antwoord op geven maar je maakt wel spellingsfouten". Allemaal op een manier waar ik van denk; het kan ook anders. Maar goed, het kan natuurlijk ook aan mij liggen. Even goede vrienden.ToolkiT schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:08:
[...]
omdat anderen nu ook van jouw fouten kunnen leren..
En hij zei zelf ook al dat het redelijk irrelevant is, maar een verbetering mits op vriendelijk toon is niks mis mee... wat heb je zelf liever; dat mensen zeggen dat je gulp open staat of dat je er de hele dag mee doorloopt?
En om even op jouw vergelijking in te springen: ik heb liever dat ze het mij persoonlijk even komen vertellen dan door een microfoon in de binnenstad waar heel veel winkelend publiek voorbijloopt "JE GULP STAAT OPEN!" roepen.
Laten we maar ophouden, want op de eerste plaats had ik deze discussie nooit mogen beginnen. Zonde van het draadje
[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 30-06-2008 19:18 ]