Dit snap ik niet hoor... ik ben zelf werkgever, en sorry maar deze lui hebben zichzelf in de voet geschoten met een opzegtermijn van 1 maand. Daarmee zeg ik niet dat hij nu zomaar vrij mag pakken of wat dan ook, dat is waarschijnlijk niet redelijk, maar werkgever hoort gewoon braaf in augustus bij de eindafrekening de openstaande vakantiedagen uit te betalen als bijzondere vergoeding. Plain & simple. Omdat het moet. En omdat topicstarter niets onredelijks doet, die houdt zich braaf aan de gemaakte afspraken, dus hoort het bedrijf dat ook te doen.pven schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:10:
[...]
Wat al is gezegd: je hebt recht op het uitbetalen van die dagen, maar verwacht niet dat je werkgever mee gaat werken. En als ik je berichten zo lees, ga je er rechtsbijstand voor nodig hebben.
Uh dat wordt altijd naar rato afgehandeld. Zou wat zijnThe - DDD schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:12:
En ja, je hebt recht op eencompensatie van de 24 dagen. Check we even of het niet naar rato afgehandeld wordt. Kan maar zo zijn dat je die 24 dagen over het hele jaar krijgt normaliter, maar omdat je een half jaar werkt ook maar de helft aan dagen krijgt. Dat is wel hoe het in mijn voorwaarden staat.

[ Voor 21% gewijzigd door curry684 op 04-07-2008 00:47 ]