moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een AA deel speel.
nou breek me de mond niet open!
training, alles lekker. goede hoop....
nah gaan we eens online....
ik en enemy op 5 meter afstand.... hij zag me niet en ik moest reloaden... dus ik doe dat..... naja reload gedaan... (animatie gezien enz) ziet de enemy mij.. ik dus schieten... en wat gebeurt er bij mij? *click* *click* *click* als in HUH?!!!! had toch net zeker weten gereload....
ook andere server... ik gooi een nade.... geen obstakel of niks... *tok* *tok* *tok*.. huh? BOEM! eigen nade voor mijn voeten?
nog iets.... ik + enemy komen het hoekje om kzou zegge 50cm van elkaar af... hij vulde het scherm zowat... ik dus adem inhoude en schiete... denk je dat ik hem geraakt had? dacht het niet... ik ging natuurlijk wel neer...
gebeurt me ook te vaak dat ik ergens snel overheen wil klimmen of deur open wil doen, of iemand wil healen dat die alleen maar zun adem de hele tijd zit in te houden.
heb het ook gehad dat we in Ally waren het spelen... ronde begint net we rennen net terwijl we de wapens nog laden... kzou zeggen dat de ronde net 4 seconden gestart was? hoppa ik + team mate voor me al meteen kapot onderaan de heuvel, de enemy was nog niet eens in de buurt.
echt ik hou van dit soort realisme spelen... ma ookal is het gratis... asjeblieft kom niet met iets aanzitten dat zo bagger in elkaar zit. niet alleen de gameplay, ook het menu en de controls....
tis al erg genoeg dat je AA niet aan kan zetten.... + als je die forced heb je grote kans dat je HUD verdwijnt, waar ik dus last van heb gehad...
echt jammer.... vind het verder wel vet om zo als soldaatje rond te rennen.....