[PC] Americas Army - Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 10:59
Hier een link naar een fix voor het frezen bij het joinen van een server na een muliplayer game.
Werkt voor mij. Heb net ongeveer 10 servers gehad. Sommige waren vol, dus dan kom je terug in het hoofdscherm. Daarna kon ik gewoon weer een andere server proberen.

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=299457

Gewoon de aa3_edata.client.fmap uit de startpost downloaden en vervangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis_k op 23-06-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06 18:34

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik wilde het net gaan posten ;(
Maar het helpt wel! :D
Je joint nu sneller servers en je wordt ook onmiddellijk gekickt als je er niet in kan. Tijdswinst -> Meer gamen :P

Er zijn trouwens ook een aantal tweaks om fps te verhogen en lag te verminderen.

Tweaks

:D
Descriptor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:37:
[...]

ik mis eigenlijk wel de support via steam dat je een friend kan joinen en direct in zijn/haar game terecht kan komen.
Ja idd, het zal wel via xfire moeten dan? Xfire en Steam tegelijk werkt niet echt goed bij mij trouwens ;(

[ Voor 68% gewijzigd door Matthew op 24-06-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:36
Bij mij freezt het spel meestal bij het laden van een training. Multiplayer kom ik sowieso niet op. " Please try again" En als ik mijn game account info wil laten toezenden staat er "Database error" . Moet ik nog een patch downloaden ofzo? Ik heb AA3 via Steam gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Dennis_k schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:14:
Hier een link naar een fix voor het frezen bij het joinen van een server na een muliplayer game.
Werkt voor mij. Heb net ongeveer 10 servers gehad. Sommige waren vol, dus dan kom je terug in het hoofdscherm. Daarna kon ik gewoon weer een andere server proberen.

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=299457

Gewoon de aa3_edata.client.fmap uit de startpost downloaden en vervangen.
Dit was voor mij de oplossing :X maar verder vind ik het spel een stuk minder lekker spelen dan aa2 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:38

SG

SG surft naar info hardewaren

Ben nu die trainingen aan het overdoen.
Heb zo'n drang om overal expert in te halen.

* M249 is makkelijk. Short burst that it. 1ste keer al maar toen was auth down. 2 de poging auth ook down en 3 poging eindelijk. Expert.
* M320 had ik niet helemaal door maar 3de keer was het raak.
* M4 dat was wat nieuws voor mij. Maar is ook makkelijk te doen als je het door hebt. 2de poging gehaald.
* SDM. Tja je hebt een punt <.>en een houdje < ^ > Ben er na 5 of iet meer pogingen achter gekomen dat je het < ^ > op de oogjes moet houden. heb net 1125 gehaald 35 headshot en dus één te weinig. Maar weet nu dat het te doen is.

Denk dat ik het overmorgen weer probeer. Te vaak achtermekaar gaat je concentratie eraan.

En dan in basic marksman training ook even overnieuw doen. Want je weet nooit waneer die M24 komt

Dan vraag ik me ook af of de SDM met de lange zware barrel ook krachtiger is. Je verwacht toch wat meer kenetische energie. Dat inr eal life en of dit ook zo is geimplementeer in AA3.0 ballistics?

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ultimate sacrifice achievement gehaald _/-\o_
aka op een nade zitten en tenminste 1 teammate zn leven hiermee redden :D
Honour 8, hoogste stat 10: selfless nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 10:59
Tankbuster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:40:
Bij mij freezt het spel meestal bij het laden van een training. Multiplayer kom ik sowieso niet op. " Please try again" En als ik mijn game account info wil laten toezenden staat er "Database error" . Moet ik nog een patch downloaden ofzo? Ik heb AA3 via Steam gedownload.
Volgens mij geld nog steeds dat je geen trainingen kunt doen.
Wat gebeurt er als je een multiplayer server wilt joinen, bij een freeze zie mijn eerder post.

Er is een nieuwe patch uit, als het goed is moet je die via steam binnen krijgen, zoniet, even je download locatie veranderen en Steam opnieuw laten starten, dan komt de patch wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Dennis_k schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:19:
[...]

Volgens mij geld nog steeds dat je geen trainingen kunt doen.
Wat gebeurt er als je een multiplayer server wilt joinen, bij een freeze zie mijn eerder post.

Er is een nieuwe patch uit, als het goed is moet je die via steam binnen krijgen, zoniet, even je download locatie veranderen en Steam opnieuw laten starten, dan komt de patch wel binnen.
Ik kwam helemaal niet in de multiplayer. "Unable to login, please try again". Maar nu download Steam eindelijk een patch :)
Nou, die patch heeft niks voor mij gefixt. Ik kom nog steeds niet in de multiplayer, AA3 loopt gewoon vast als ik een training missie laadt en dat dubbele menu is er nu ook bij gekomen terwijl dat gefixt zou zijn als ik de readme van de patch lees 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Tankbuster op 25-06-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Net Expert in gewone M16 rifle training.
Maar die 36 koppies knallen in SDM gaat niet zo makkelijk.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:17

ToeingTheLine

Mask of sanity

SG schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:14:
Net Expert in gewone M16 rifle training.
Maar die 36 koppies knallen in SDM gaat niet zo makkelijk.
Ik had er eerst ook grote moeite mee, omdat ik de cursor gewoon niet op het hoofd gericht kreeg. Ik speel altijd met een hele hoge mousesensitivity, en ik dacht ik probeer het eens met een lage sensitivity. Ik schoot daarna zonder problemen 39 headshots en één body hit. Daarna de sensitivity meteen weer omhoog gezet.

Misschien helpt het voor jou ook.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Grootste probleem van SDM training vind ik de spread. Ookal richt ik dead-center op het hoofd met hold breath, dan raakt soms links of rechts van het hoofd waardoor ik alles overnieuw moet doen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Echt nog veel te veel idioten nog in dit spel.
Healen doen ze niet aan en ook al zijn ze treated dan blijven ze nog medic roepen.

Ook brilliant is als ze op je nades lopen maar je wel niet vergeven.
Ik zeg in chat waar ik hem gooi, vliegt in een mooie boog en dan vind iemand het toch nog nodig om om de hoek te lopen en erop te gaan staan >->

En dan ben ik verbaasd dat ik nooit voorbij 3-6/30 of zo geraak bij de no ROE medaille.

Wordt bij iemand eigenlijk de 1st tier SDM score opgeslagen?
Ik heb hem al een paar keer succesvol gedaan maar het blijft op none steken.

Ook heb ik de BCT badge nog niet gekregen ook al heb ik alles op expert gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Kreeg je account niet automatisch alle trainingen ge-unlockt? Er werd ook verzocht om GEEN trainingen meer te doen zover. Dus ik kan je niks garanderen. Hoe lang heb je trouwens gewacht? Toen ik mijn trainingen deed moest ik soms 3/4 uur wachten tot hij in mn lijst verscheen.

Er zijn in alle spellen noobs.. dus je moet er maar mee zien te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mee leven is 1 ding, maar genezen is nu toch echt niet moeilijk te noemen.
En je kreeg alle BCT unlocked maar als je ze op expert haalt krijg je extra unlocks.

En die vraag was toch enkel zolang er nog auth problemen waren?
Ik heb toch niets meer gemerkt.

En ik heb SDM eergisteren al eens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb gisteravond AA3 gedownload, maar nu lukt het mij niet om een account te maken. Die register functie op de site van AA3 laadt niet, en die van de oude AA geeft een error bij welke username dan ook ik intyp.

Best jammer, want het lijkt me wel een leuk spel :).

Laat maar, ingame kon ik er wel een aanmaken :).

[ Voor 9% gewijzigd door wimjongil op 28-06-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 20:19
Damn ik begin steeds meer het vetrouwen in dit spel te verliezen in offline/training modus loopt het spel lekker, kogels komen aan, etc.. etc.. maar net weer een paar potjes gespeeld en sjeejs.

Ik en een vijand staan +-20meter van elkaar af beide met m16/m4. Ik zag hem eerst zoom in, houd mijn adem in en schiet +- 15 kogels op hem, hij doet natuurlijk het zelfde. Beide zijn we niet geraakt terwijl we vrij veel vlees zichtbaar hadden en ik had 'm eigenlijk bij de eerste 2 schoten al neer moeten hebben.

Nog een voorbeeld (andere server) ik zie een vijand de trap op komen en even stil staan, hij is 5 meter van me vandaan, ik pak mijn HMG en sproei is even lekker op hem (hij stond nog steeds stil denk op de map aan het kijken). Er komen dan nog 2 mensen om hoog dus ik schiet gecontroleerd op alle 3.

Niemand geraakt...? WTF!!

Verder gebeuren er online allemaal rare dingen alsof er associaal veel communicatie met de server nodig is. Switchen naar een ande geeft smake grenade model in gun model (ook als ik een andere nade pak) en je moet een paar keer terug switchen voordat je je gun weer alleen ziet. Combat slide werkt niet, iemand healen werkt nauwelijks (zie staan dat ik hem kan treaten maar space bar in drukken reageert bijna niet). Het spel heeft echt nauwelijks responsiveness.

Nouja gratis, maarja toch wel steeds slechter in mijn beleving. Mijn pc trekt het spel prima, servers hebben een prima ping (ook ingame) dus ik snap het echt niet. Over een maand toch nog maar eens proberen.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

roy-t schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:28:
Damn ik begin steeds meer het vetrouwen in dit spel te verliezen in offline/training modus loopt het spel lekker, kogels komen aan, etc.. etc.. maar net weer een paar potjes gespeeld en sjeejs.

Ik en een vijand staan +-20meter van elkaar af beide met m16/m4. Ik zag hem eerst zoom in, houd mijn adem in en schiet +- 15 kogels op hem, hij doet natuurlijk het zelfde. Beide zijn we niet geraakt terwijl we vrij veel vlees zichtbaar hadden en ik had 'm eigenlijk bij de eerste 2 schoten al neer moeten hebben.

Nog een voorbeeld (andere server) ik zie een vijand de trap op komen en even stil staan, hij is 5 meter van me vandaan, ik pak mijn HMG en sproei is even lekker op hem (hij stond nog steeds stil denk op de map aan het kijken). Er komen dan nog 2 mensen om hoog dus ik schiet gecontroleerd op alle 3.

Niemand geraakt...? WTF!!
Idd! Ik word er soms echt niet goed van! Vooral als iemand de trap op klimt is hij bijna onsterfelijk 8)7
Ik heb gisteren weer eens aa 2.8.5 gespeeld. O+ Je weet pas wat je mist als je 30 uur aa3 gespeeld hebt >:)
Ik weet ook niet of ik AA3 nog ga spelen. Misschien toch expert proberen te halen bij de trainingen.
Mijn muis is gevoelig en accuraat genoeg, maar in-game merk je er helemaal niks van! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55
Komt misschien toch door die Unreal engine... Bij meer games is dat namelijk zo.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik heb muis gevoeligheid ingame verlaagd naar 8% en ik schoot alles raak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Weird.. ik geloof dat ik het eerder in dit topic gelezen heb maar goed.

Ik logde net in op mijn account na een paar dagen niet gespeeld te hebben. Een paar dagen terug had ik net de Obstacle Course gedaan, en toen ik daarna probeerde 'next training' of iets dergelijks te klikken, bleef het spel hangen en moest ik het afsluiten via taakbeheer. En net logde ik in en keek ik bij trainingen en zag ik dit...

plaatje

Hoe kan dit nou opeens? Komt dit door de link met mijn oude AA2 account?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Nee, iedereen heeft dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nee, toen er auth server problemen waren hebben ze iedereen basic gegeven zodat ze konden spelen en de auth servers wat ontlast werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:49

Pierre

Van nature lui!

wtf net ff AA3 geinstalleerd en pats een mooi blauwscherm, wat een @#$ zooi

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

<rant>
Dat ROE gebeuren begint duchtig op mijn zenuwen te werken in deze versie, dat en de idioten natuurlijk.
Vind er net iemand het een goed idee om voor mij te lopen als ik met AR aan iemand dekking aan het geven ben (al een tijdje) en dan vergeeft hij het nog geeneens.
Dag 115 integrity.

In de vorige versie konden zulke dingen me niet echt schelen want toen hadden ze geen impact maar nu is het een grote hoop integrity + terug naar af voor de 30 rounds no ROE en ik zat aan 28.
</rant>

Ze zouden toch echt eens de training moeten verplichten want wat ik op sommige servers zie...

Eens benieuwd wanneer ze de rest in orde brengen.

Bridge blijft precies wel de populairste map.

[ Voor 5% gewijzigd door Simon Verhoeven op 29-06-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oh dat heb ik dus juist met Ranch, qua meestgespeelde. Bridge was in 2003 misschien m'n meest gespeelde map, maar zoals het er nu uitziet en voelt vind ik het tien keer niks. ROE heb ik op zich vrij weinig last van, gewoon gericht schieten en niet meteen sproeien.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

ik was niet meteen aan het sproeien, gewoon bridge achter de 2de verschuiling wat door de brug aan het schieten zodat er links een paar naar boven konden klimmen.

En ben ik mij nu aan het vergissen of staat er een cap op de benodigdheid per level?
Voor mijn volgende integrity level heb ik terug 1200 nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Simon Verhoeven op 30-06-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

falling_down schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:30:
Ik had er eerst ook grote moeite mee, omdat ik de cursor gewoon niet op het hoofd gericht kreeg. Ik speel altijd met een hele hoge mousesensitivity, en ik dacht ik probeer het eens met een lage sensitivity. Ik schoot daarna zonder problemen 39 headshots en één body hit. Daarna de sensitivity meteen weer omhoog gezet.

Misschien helpt het voor jou ook.
Dacht ik ook al aan. Die hoge muis sensitivity lijkt mij wel wat voor mout.
Ga het morgen proberen. Ben benieuwed hoe dat met een razor copperhead ingestelled krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:24
SG schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:06:
[...]

Dacht ik ook al aan. Die hoge muis sensitivity lijkt mij wel wat voor mout.
Ga het morgen proberen. Ben benieuwed hoe dat met een razor copperhead ingestelled krijgt.
Met de razer configurator. Wordt als het goed is standaard met je muis meegeleverd en anders even downloaden (volgens mij als je de nieuwste driver installeert, neemt hij configurator automatisch mee). Linksboven zit een tabje met sensitivity (wat lastig te zien).

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

July 3, 2009 - America's Army 3 Update Released

Updates to America's Army 3 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

• Improved console help
• Added Clan support. Add clan tag in Account Settings. You must change information while in single player mode for now.
• Admin VOIP Improvements
• New "version" console command to see the current version
• Server browser performance improvements
• Fixes joining password protected servers so it no longer selects the server underneath the mouse cursor when clicking on the "Join" button in the password entry dialog.
• Fix for settings menu improperly closing when ESC pressed and leaving the player stuck with no UI and limited control
• Mission generation optimizations
• Fixed issue with logging into game servers that sometimes used another player's soldier profile.
• New TS3 SDK integrated
• Improves how server manages authentication objects
• Fixes issue with players being added to the scoring system not having all of their scoring data written.
• Fixes issue where players not logged into MBS were being logged out if they left the server prior to authenticating
• M320 grenade attaching issue resolved.
• Dedicated server title bar now shows mission and player details
• Fixes the "Waiting for other players" UI so it now appears again.
• Removes some server logging
• Increased communications handling to support when all players use heavy load outs. This may correct many instances where players didn't spawn correctly or get the correct load out.
• Fixes the M320 getting an extra round of ammo
• Fixes the Account Settings password changing not working properly
• Fixes the IRC link not working
• Fixes the displayed mission type (assault/defense/etc.) shown in the battle planner so it displays properly after side-swapping
:)

Damn, hij is nu al een tijdje bezig met updaten. Het is zeker geen kleine update, ik schat zo'n 1.5~2GB 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door Matthew op 04-07-2009 01:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Laatst online: 17-06 20:17

ToeingTheLine

Mask of sanity

Zelfs die deploy client zit vol met fouten. Er staat mooi aangegeven dat er een nieuwe patch is, maar als ik naar updates zoek geeft hij aan dat er geen nieuwe zijn. Automatisch downloaden werkt ook niet.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226739

AA 3 is naar de klote.
Ik speel sinds 2002 en nu in 2009 bijna niet meer.
Ik vind het spel nu zo verkloot dat als ik zin heb om te spelen het spel opstart en daarna weer gelijk afsluit omdat ik weet dat het nog vol met bugs zit. beetje jammer.

Ik had liever gezien dat ze hem gister hadden vrijgegeven 4th of juli.
maar dat zou er in amerika natuurlijk niemand thuis zijn om het te spelen.
des te beter voor ons.

het is niet alleen de deploy client die vol problemen zit. steam is net zo klote alhoewel iets beter.
soms moet je steam 3x herstarten om de juiste server te vinden en de update te downloaden.
heel veel dingen die ik belangrijker vond hebben ze niet gefixed.

zo als het menu. dat is zo laggy als wat. in geen elk ander spel lagged mijn muis zo erg als in AA.
zelfde geld voor ingame.
gameplay is zo sloom als wat.
dat je langzamer loopt prima, maar het maakt niets uit hoe snel ik mijn muis zet mijn reactie is altijd te laat.
dit terwijl ik in AA2.8.5 een bijna bovenmenselijk reactie vermogen heb.

het enige wat mij nog aan AA laat denken is de dynamiek die er eerst was.
jammer genoeg is die dynamiek alleen te vinden in 2.8.5
3.0 is een stof happer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Waar ik mijn eigelijk nog alleen stoor, is dat je meestal niemand kan dooden, al schiet je wat magazijnen erop, granaatje, of wat dan ook. Als die persoon je ziet en 2x schiet, ben je gewoon helemaal dood. Zou dat iets te maken hebben, dat die andere in Amerika wonen en wij niet :P ?

Hebben ze ook zo een systeem gemaakt, zodat je altijd de Amerikanen bent en het andere team de "bad-guys" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

1) dat is gewoon crappy hit detection en een frequente ergenris
2) altijd al zo geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dat is niet altijd zo geweest.
in 2.8.5 is de hit detectie prima en secure.
tuurlijk denk ik soms van zal wel. maar over het algemeen 99% prima in orde.
AA 3.0 is gewoon slecht gemaakt en daar hebben ze 3 jaar de tijd voor gehad.
belachelijk.
af maken die gasten gratis spel of niet.

gister had ik het ook niet meer en kon wel mijn vuist door mijn monitor rammen.
schiet een hele magazijn in een enemy zen rug en nix hoor hij draait zich om en pang hs ik dood.
echt ongeloofelijk.
BELACHELIJK.

ping was trouwens prima 46 op een server in chicago. nou weet ik dat het natuurlijk BS is.
je kan nooit een ping hebben van 46 op een server in de US.
eerder 146 lijkt mij.

ik vind het jammer dat ik al de tijd heb gewacht op 3.0. alhoewel ik het een vet spel vind .
maar dit is gewoon niet speelbaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Punt 2 sloeg op zijn uiterlijk vraag.
Zelf ben ik er ook mee gestopt tot ze het nog wat patchen, er is nog veel werk aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsolodimos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-02-2024
Net voor het eerst geinstalleerd.. wat een *** spel. Vol met bugs ook, zeer irritant. Ben ik nou de enigste die het ook grafisch slecht vind? Ik heb hier nog nergens iets over gelezen. Jammer, het had leuk kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een AA deel speel.

nou breek me de mond niet open! :X

training, alles lekker. goede hoop....

nah gaan we eens online....

ik en enemy op 5 meter afstand.... hij zag me niet en ik moest reloaden... dus ik doe dat..... naja reload gedaan... (animatie gezien enz) ziet de enemy mij.. ik dus schieten... en wat gebeurt er bij mij? *click* *click* *click* als in HUH?!!!! had toch net zeker weten gereload....

ook andere server... ik gooi een nade.... geen obstakel of niks... *tok* *tok* *tok*.. huh? BOEM! eigen nade voor mijn voeten?

nog iets.... ik + enemy komen het hoekje om kzou zegge 50cm van elkaar af... hij vulde het scherm zowat... ik dus adem inhoude en schiete... denk je dat ik hem geraakt had? dacht het niet... ik ging natuurlijk wel neer...

gebeurt me ook te vaak dat ik ergens snel overheen wil klimmen of deur open wil doen, of iemand wil healen dat die alleen maar zun adem de hele tijd zit in te houden.

heb het ook gehad dat we in Ally waren het spelen... ronde begint net we rennen net terwijl we de wapens nog laden... kzou zeggen dat de ronde net 4 seconden gestart was? hoppa ik + team mate voor me al meteen kapot onderaan de heuvel, de enemy was nog niet eens in de buurt.

echt ik hou van dit soort realisme spelen... ma ookal is het gratis... asjeblieft kom niet met iets aanzitten dat zo bagger in elkaar zit. niet alleen de gameplay, ook het menu en de controls....

tis al erg genoeg dat je AA niet aan kan zetten.... + als je die forced heb je grote kans dat je HUD verdwijnt, waar ik dus last van heb gehad...

echt jammer.... vind het verder wel vet om zo als soldaatje rond te rennen.....

:| :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Lekker man, sinds 3.0.5 loopt constant vast of start niet eens op. Ik hoop dat ze een beetje opschieten met 3.0.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
nog helemaal geen last gehad van alle bovengenoemde bugs op mijn clan server >.> kan het gewoon lekker spelen zonder ook maar iets raars tege te komen.
Taurnil schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:40:
ik en enemy op 5 meter afstand.... hij zag me niet en ik moest reloaden... dus ik doe dat..... naja reload gedaan... (animatie gezien enz) ziet de enemy mij.. ik dus schieten... en wat gebeurt er bij mij? *click* *click* *click* als in HUH?!!!! had toch net zeker weten gereload....
Soms heb je ook de kans op een jam(kogel die vast zit in je geweer), gewoon nog een keer op de reload button drukken en dan fixed hij de jam

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:17

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben dus ook maar met AA begonnen (ben redelijk laat met dat soort dingen ;) ) maar toch een vraagje. Ik heb de basic training volbracht en ook de eerste levels van de MOS trainingen. Ik heb de Basic Training Graduation ribbon maar toch word ik nogaltijd als "Instant Action" Player op servers gezien - met brilletje en kan mijn wapens niet vrij kiezen?

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

nee je hebt helemaal niets over het hoofd gezien..

Je kunt je wapens ook niet vrij kiezen bij elke spot..

Alle trainingen zijn voor je gehalld op dit moment.. aangezien ze moeite hebben je resultaten van de trainingen bij te houden.... om unlocks te krijgen moet je aan bepaalde criteria voldoen.. OA de trainingen in expert mode voldoen.. Zo krijg je badges, icons en meer honor.. daarmee kun je dus tijdens het selectie scherm F3 je wapens kiezen.. let op op dit moment heeft alleen de squadleader en de special riflemen een extra wapen.. De sniper en de heavy dute nog niet.. (daar je de trainingen niet kunt volbrengen op expert..)

Je kunt ze wel halen.. Maar de kans is groot dat ze toch niet bewaard worden.. Zo haal ik zelf de ene coin (reward) naar de andere.. maar de kans bestaat dat je deze niet behoud na het afsluiten van het spel...

Dus totdat ze de servers (account) hebben opgelost kun je de trainingen niet allemaal volbrengen.. Zo heb je dus niet alle unlocks die er bestaan. Bovendien gaan er meer maps aankomen en meer trainingen.. Nu kun je maar 1 training doen op de 1e tier, 2 op de 2e en 2 op de derde... waarbij de eerste 4 al basic gehaald zijn voor iedereen.. alleen de final mount kun je zelf nog halen.. maar ook hier geld... De kans bestaat dat je stats niet worden meegenomen...

Mijn advies.. ga gewoon op servers spelen.. haal honor.. en zorg dat je trainings punten haalt.. Met deze trainingspunten kun je latere volg trainingen unlocken...

Lees het hier nog maar eens effe door

clickerdeclick

en het gezicht en uiterlijk van je soldier kun je in je account settings in het spel aanpassen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stronkie op 24-09-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Bij mij doet dit hele spel het niet meer onder Windows 7. Als ik het opstart via de Deploy Client (zoals het gewoon werkte in Vista), komt er een UAC scherm en als ik daarvoor op ja click komt er heel even een zwart schermpje op wat dan verdwijnt.

Heb ook al via de .exe uit de binaries map proberen op te starten maar dan gebeurt er even weinig. Via google kom ik niet verder (mede omdat het AA forum er uit ligt). Wie heeft het al wel aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338029

Nope, bij mij draait AA3 probleemloos op Windows 7
ik gebruik geen steam en geen deploy client, gewon rechtstreeks opstarten.
En ondanks de vele Bugs blijf ik het spelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 338029 op 02-01-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-06 08:07
So....
AA3 huh?

Heb tijdelijk geen games en heb me vroeger altijd uren vermaakt met AA, eens kijken of het me weer kan boeien...
Ik was gestopt netna AA3, omdat ik het allemaal te lastig vond met al die nieuwe trainingen enzo
Maartoch, dat ~realisme spreekt me wel aan, ben een beetje zat van alles.

Downloading on Steam now, ik zie jullie wel een keer ingame denk ik??
Edit: Ingame naam, GeneraalPardon :P

net ff een rondje gespeeld, dit viel me op:
Geen HUD, terwijl ik hem wel deglijk had aangezet! (ik zat niet op een no-HUD server)
Extreem schokkend beeld, terwijl ik het makkelijk op 1280x1024 met alles op medium moet kunnen spelen
De MOUT training is vreemd, en ik kan geen enemies confirmen, en geen objectives preppen

Kan iemand wat uitleg geven?

[ Voor 35% gewijzigd door k4kl44s op 02-01-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-06 08:46
Is er eigenlijk nog een grote hoeveelheid spelers die oude AA speelt? Ik heb de nieuwe welgeteld 2 uur volgehouden en toen was de lol er al af... Hier een diehard Pipeline speler vanaf AA 2.1, die het gevoel heeft dat AA 3 het eigenlijk compleet verpest heeft, hoe kunnen ze ons zoiets aandoen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel nog AA2 AA3 heb ik even in de kast gezet.
Wacht wel de volgende patch af en dan weer proberen
Ik ben te vinden op Battletracker onder de naam =[U.M-BL00D-070-]=
Ben zelf ook een DIe hard speler van AA vanaf v1.0
stuur maar een PM via BT

PS voor hier boven, AA3 draait bij mij gewoon prima op win 7. wel openen als admin
tevens werkt Deploy niet op win7 dus moet je wel via steam. Steam is ook veel beter dan deploy
k4kl44s schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:36:
So....
AA3 huh?

Heb tijdelijk geen games en heb me vroeger altijd uren vermaakt met AA, eens kijken of het me weer kan boeien...
Ik was gestopt netna AA3, omdat ik het allemaal te lastig vond met al die nieuwe trainingen enzo
Maartoch, dat ~realisme spreekt me wel aan, ben een beetje zat van alles.

Downloading on Steam now, ik zie jullie wel een keer ingame denk ik??
Edit: Ingame naam, GeneraalPardon :P

net ff een rondje gespeeld, dit viel me op:
Geen HUD, terwijl ik hem wel deglijk had aangezet! (ik zat niet op een no-HUD server)
Extreem schokkend beeld, terwijl ik het makkelijk op 1280x1024 met alles op medium moet kunnen spelen
De MOUT training is vreemd, en ik kan geen enemies confirmen, en geen objectives preppen

Kan iemand wat uitleg geven?
voor AA3 moet je ff Nhancer downloaden. daar zit een AA3 profiel in daarna heb je een HUD

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 226739 op 06-01-2010 15:00 . Reden: textje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Anoniem: 226739 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:57:
Ik speel nog AA2 AA3 heb ik even in de kast gezet.
Wacht wel de volgende patch af en dan weer proberen
Ik ben te vinden op Battletracker onder de naam =[U.M-BL00D-070-]=
Ben zelf ook een DIe hard speler van AA vanaf v1.0
stuur maar een PM via BT

PS voor hier boven, AA3 draait bij mij gewoon prima op win 7. wel openen als admin
tevens werkt Deploy niet op win7 dus moet je wel via steam. Steam is ook veel beter dan deploy

[...]

voor AA3 moet je ff Nhancer downloaden. daar zit een AA3 profiel in daarna heb je een HUD
Dan kun je het weer gaan proberen. Versie 3.07 is uit. Je moet wel alle training ff opnieuw doen.
Draai het zelf op Windows 7 Ultimate 64bit UK. Zowel met Steam als met de Deploy client heb ik geen problemen (gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Anoniem: 226739 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:51:

gister had ik het ook niet meer en kon wel mijn vuist door mijn monitor rammen.
schiet een hele magazijn in een enemy zen rug en nix hoor hij draait zich om en pang hs ik dood.
echt ongeloofelijk.
BELACHELIJK.

ik vind het jammer dat ik al de tijd heb gewacht op 3.0. alhoewel ik het een vet spel vind .
maar dit is gewoon niet speelbaar zo.
Het is wel speelbaar! Gewoon wat oefenen, het zit vol met bugs, maar het is wel een gaaf spel. Vooral de teamplay in de game is supergoed! Voicechat, ik vind het fantastisch. En als jij heel magazijn schiet, en mist. Ja, dan kan ik niets anders concluderen dat je aim gewoon slecht is. Het is gwoon realistisch, je zult hem vast geraakt hebben. Maar ga jij maar eens met echt geweer vol auto schieten. Hou je niet op 1 punt. Dus gewoon single, en snel aimen. Het is even wat oefenen, en veel spelen het spel al lang, en zijn goed!

Bij deze, ik kan ook niet wachten op wat bugfixes. Maar voor de rest is het qua gameplay wel een gaaf spel! :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Zo nu en dan denk ik nog wel eens terug aan AA2, daar heb ik veel lol aan beleefd zeg. Moest misschien ook maar weer eens deel 3 proberen nu ik een nieuwe pc heb, zal het in ieder geval niet aan de hardware liggen :)

Zitten de oldskool mappen als SF Hospital, Bridge Crossing en Pipeline er nog in? Geloof dat die laatste 2 sowieso over gingen.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
[b][message=33814132,noline]

Zitten de oldskool mappen als SF Hospital, Bridge Crossing en Pipeline er nog in? Geloof dat die laatste 2 sowieso over gingen.
Pipeline wel! Met veel meer detail! En bridge ook, maar het is nu een soort brug tussen 2 dorpsdelen in. Opzich wel grappig. Zelf speel ik alleen maar Ranch, een soort van JRTC Farm Raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik vind het erg jammer dat Insurgent Camp en Mountain Ambush er uit zijn, dat waren echt mijn favorieten. IC was heerlijk CQB, en ik was er een kei in. Als enige defense over, het complete assault team om zeep helpen, dat voelde goed :P
Dat kwam ws meer omdat ik de map op m'n duimpje kende en ik een goede koptelefoon had...

Helaas kan ik ook niet veel met mijn oude stats ;(

Tot nu toe kan alleen Bridge Crossing mij echt bekoren. De voice chat is leuk maar dat hadden we toen ook al dmv teamspeak en/of gamevoice oid.

Desalniettemin blijft het een prachtig spel en ben ik al jaren (met tussen posen) fan ervan. En het is nog gratis ook dus wat zeur ik nu eigenlijk.

-

Toendertijd zat ik in 'The GoT Squad', dat was een leuke fun clan en we deden ook wel eens lan party's enzo. Heb me kostelijk kunnen vermaken, jammer genoeg viel de clan langzaam uit elkaar in de loop van de jaren. Ik heb nog steeds een casebadge van -=TGS=-. Misschien spelen er nog meer oud gedienden en wellicht kunnen we eens een online AA3 reünie doen? :P

Afbeeldingslocatie: http://82.95.9.148/GoT/pics/Logo.gif

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Eddepet! :D

Ik speel al een tijdje geen AA3 meer, tussendoor nog wel eens co-op gedaan op 2, dat was wel weer een verheerlijking! Maar we kunnen het eens proberen. ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Allemaal AA3 gaan doen! Het went wel! En dan worden we GROOT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Wat heb ik me altijd vermaakt met dit spel, heerlijk realistisch en GRATIS.. Geniaal.

Zijn de servers nog wel online? Half jaar geleden had ik nog een keer gekeken maar toen was het echt een dode boel op de servers misschien in totaal 20 man online..

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dan had je waarschijnlijk een oudere versie? Want AA heeft een iets grotere communitybase dan 20 mensen. ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ja, redelijk veel servers, veel mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Onlangs geprobeerd de installer van 2.8.3 full te runnen die ik nog op een schijf had staan, maar bleek niet te werken (allicht vanwege x64 windows en x86 installer). Weet iemand of ik het nog ergens kan downloaden? Ik kan niets vinden, downloads zijn overal verwijderd (ook @ aaotracker en i3d) na de komst van 3.

Over 3 gesproken, die heb ik gister geinstalleerd en ben bezig met trainingen op expert te halen. Eerst wil ik alle trainingen afhandelen voordat ik aan de multiplayer begin, weet niet hoeveel baat ik er wel of niet bij heb wat betreft wapens oid, maar vind het wel leuk. Geeft toch een beetje dat verschil met andere shooters, en het is best interessant wat je allemaal hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Is er veel veranderd in deeltje 3?

Dan moet ik het maar weer gaan isntalleren ;) Het was namelijk zeker een vet spel..

[ Voor 76% gewijzigd door Opperclowntje op 06-07-2010 09:48 ]

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik baal dat ik voorlopig geen AA3 kan doen. mijn lieve agressieve 8800GTX is helaas overleden en gecremeerd.
en de 9500gt die ik nu als nood oplossing heb is bagger voor AA3.

ah ja ik heb nog AA2 om me warm te houden :(
Murk schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:24:
Onlangs geprobeerd de installer van 2.8.3 full te runnen die ik nog op een schijf had staan, maar bleek niet te werken (allicht vanwege x64 windows en x86 installer). Weet iemand of ik het nog ergens kan downloaden? Ik kan niets vinden, downloads zijn overal verwijderd (ook @ aaotracker en i3d) na de komst van 3.

Over 3 gesproken, die heb ik gister geinstalleerd en ben bezig met trainingen op expert te halen. Eerst wil ik alle trainingen afhandelen voordat ik aan de multiplayer begin, weet niet hoeveel baat ik er wel of niet bij heb wat betreft wapens oid, maar vind het wel leuk. Geeft toch een beetje dat verschil met andere shooters, en het is best interessant wat je allemaal hoort. :)
op battletracker ofzo staan nog wel linkjes met de 2.8.3 download en patches.
kan je ze niet vinden stuur ff pm

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 226739 op 07-07-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 15:10
Er is wel 1 heel groot nadeel aan deel 3 en dat is dat je echt supertraag omhoog gaat in rank.

Bij deel 2 zat ik ergens rond rang 40 en nu begin je weer bij 1 en om van rang 1 naar 2 te gaan heb je iets van 5000 punten nodig....dat zijn flink wat potjes (winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 226739 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:44:

op battletracker ofzo staan nog wel linkjes met de 2.8.3 download en patches.
kan je ze niet vinden stuur ff pm
Je hebt DM niet aanstaan :/

Nee staat dus niet op battletracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366589

Eey, Ik wil AA3 Graaag spelen maar het werkt niet. ik het het geinstaleerd/gedownload maar als ik het opstart krijg ik te zien : er is een fout opgetreden in het progamma het sluit dan af zo kan ik het niet spelen

KAN IEMAND ME SNEL HELPEN?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-06 20:21

User

S3

Oei, snel helpen nog wel. ;)

Maar hier kunnen we dus geen ene f*ck mee, wat voor foutmelding krijg je precies?
Sluit anders even alle programma's af en probeer het daarna nog een keer. AA houd niet echt van andere programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xd, Sorry voor de onduidelijk heid...
Er staat in AA3Game.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze exuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem
we have created an error report that you can send to us. we will treat this report as confidential and anonymous

Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier.

Rapport verzenden Niet verzenden:

dit krijg ik namelijk( als ik AA3 wil opstarten)? Iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Laatst online: 18-06 10:04
Wat zijn je systeem specs, kun je wel shader 3 draaien? Is nodig voor AA3?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

EasyJet schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:09:
[...]

Wat zijn je systeem specs, kun je wel shader 3 draaien? Is nodig voor AA3?
als administrator opstarten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als adminstrator opstarten lukt niet... Maar wat zijn systeem specs en shader 3? ik zou niet weten eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 366589 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:17:
Als adminstrator opstarten lukt niet... Maar wat zijn systeem specs en shader 3? ik zou niet weten eigenlijk..
Begin 's met het doornemen van de SPV FAQ aangezien er een hoop is dat je zelf kunt proberen (andere drivers proberen, spel opnieuw installeren, zoeken op het probleem bij bv google enz.) Als je er echt niet uitkomt, maak dan een topic aan in Spielerij - Problemen & Vragen, waarbij je voldoende info geeft zodat anderen je kunnen helpen. Dit topic is er niet om uitgebreid problemen te gaan behandelen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 20:07
Eey, even een kick!

Ik speel dit speel nu sinds ong. 3 maanden. Begonnen met 2.6, daarna 3.0 en 2.8.5 even geprobeerd, maar dat vond ik maar niks. Speel nu afwisselend 2.5 en 2.6. Momenteel 64 Honor, even een vraagje, meer mensen zin om het weer te gaan spelen? Hartstikke gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tijdje terug 2.8.5 gedownload en af en toe gespeeld, nu weer even in een dip vanwege wat andere spellen. Maar wat is er beter aan 2.6 tov 2.8 dan? Ik weet wel dat 2.6 nog weer een stuk minder populair is dan 2.8, van horen zeggen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Laatst online: 18-06 19:44
Zijn er hier nog mensen die aa 2.5 of aa 4 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:54

TheNephilim

Wtfuzzle

Goh, een nieuwe versie van America's Army! :o Dat ga ik in ieder geval even proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Lol! Nostalgie all over the place. -=TGS=- FTW! 8)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha ja inderdaad :p =]FSF[= hier ... :+

Een vriend zat in QRF :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik heb aantal jaren geleden bij Task Force devils gespeeld, toen we nog 1ste op clanbase waren :p helaas werd er nooit veel lan gedaan met AAO.

Is er nu weer een nieuwe versie uit ofzo? wil het wel weer eens spelen :) Altijd veel plezier aan gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door Dr.Root op 18-03-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 00:45
AA4? Oeh, maar even checken. Trainingen zijn altijd wel leuk.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Speelde al een tijdje de beta, niet zwaar actief. Het oude gevoel is er niet meer, maar het voelt sowieso duizend keer beter dan deeltje 3 somehow. Zal ook wel een beetje komen door de close combat maps die ze nu in de game hebben zitten. En het voelt allemaal weer beter aan.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
Het speelt totaal anders dan AA2 en dat mis ik wel. Op zichzelf is het wel een toffe snelle shooter.

[ Voor 32% gewijzigd door Nfear op 19-03-2014 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Mijn account bestaat niet meer :(

Hoe kan dat? Word je account na een tijdje gewist? Zou jammer zijn want ik speelde geloof ik al vanaf AA1 :(

Of heeft de nieuwe AA een nieuwe account nodig?

Oh, laat maar. Is blijkbaar normaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Jorrie op 19-03-2014 09:49 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Jorrie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:41:
Mijn account bestaat niet meer :(

Hoe kan dat? Word je account na een tijdje gewist? Zou jammer zijn want ik speelde geloof ik al vanaf AA1 :(

Of heeft de nieuwe AA een nieuwe account nodig?

Oh, laat maar. Is blijkbaar normaal.
Ja helaas, ik had 80 honor in aa2. Helaas alles weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Jammer dat ze dat gedaan hebben, was wel leuk geweest als het account gewoon alle informatie had overgenomen, blijft toch leuk voor de statistieken. Nouja, vanavond maar even installeren en even kijken of het wat is :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Dr.Root schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Ja helaas, ik had 80 honor in aa2. Helaas alles weg :(
]BBS[, DOS, ^DBF- en DCFer hier :P
1x 100 honor
1x 96 honor
en een paar noob accountjes :P

Het oude gevoel America's Army 2.5 assist (aa2.5 clone aangezien de auth servers van aa2 offline zijn):
http://aao25.com/

America's Army 4: Proving Grounds:
http://store.steampowered.com/app/203290/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gisteren mezelf even getrakteerd op een aantal potje AA4! ^^

Speelt wel lekker, al is dat misschien slechts een eerste indruk. Een grote teleurstelling is voor mij dat je niet meer het kiezen van classes hebt, op basis van Honor. Dat vind ik ontzettend jammer!

Verder lijkt het een perfecte middleground tussen een Arcade en Realistic shooter. Een spel zoals Insurgency is heel strak en streng, waar Call of Duty (bijv.) veel meer tolereert en ook goed speelbaar is als je niet zo goed bent. America's Army 4 lijkt er een beetje tussenin te zitten, tot zover wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

In een grijs verleden nog AA gespeeld, zal wel één van de eerste versies zijn geweest.
Kan me nog twee maps herinneren; eentje met een mistige brug en een andere waarbij het ene team uit een vliegtuig spawnde en je een pikdonkere boerderij moest overnemen. Die game heb ik echt met zweet tussen de billetjes zitten spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs4555
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-04 07:48
ik speel nu 5 maanden america's army proving ground. en ik vind het een goed spel. alleen het nadeel is dat er nog wel wat hackers actief zijn, maar daar maak ik mij niet zo druk om. verder is het naar mij mening de beste fps die er bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Nice, als ik tijd heb weer eens een potje AA spelen met wat vrienden en m'n zusje. Die speelde vroeger ook al AA toen ze veel jonger was, geniaal zo schelden soms :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
TheNephilim schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:34:
Nice, als ik tijd heb weer eens een potje AA spelen met wat vrienden en m'n zusje. Die speelde vroeger ook al AA toen ze veel jonger was, geniaal zo schelden soms :p
Mijn broertje speelde ook AA, ik weet wat je bedoeld schelden/roepen van kamer 1 naar kamer 2. Of als je in het andere team zit, ff spieken in zijn kamer om te weten waar hij zit.(of ben ik de enigste die dat doet?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
ReTechNL schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:40:
Zijn er hier nog mensen die aa 2.5 of aa 4 spelen?
Deze week aa25 assist geïnstalleerd na 7 jaar ofzo niet meer gespeeld te hebben, good times. Probleem is wel dat ik nooit echt goed was (30 honor) of niet zoveel gespeeld heb als al de uberpro's die nu nog overblijven. Dat maakt het zeker wel een uitdaging. En jammer dat weapon's chache niet populair is, heb ik veruit het meest op gespeeld.

Ga ook zeker de nieuwe aa eens proberen, ziet er strak uit. Wel meer een slag naar de snellere huidige fps'en en die revive haalt wat realisme weg maar kan zijn wat het spel nodig had om populair te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

America's Army: Proving Grounds (beta) gisteren nog even gespeeld, helaas een server met veel lag uitgekozen. Verder kwam er toch weer iets van nostalgie naar boven. Het spel is gewoon net even wat serieuzer dan de meeste shooters en dat merk je direct! Spelers die via VOIP daadwerkelijk overleggen en dergelijke, dat maakt het af.

Jammer dat ze in de map Hospital (jaja) de VIP vervangen hebben door een vlag. Heel erg zonde natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wow, wordt het nog gespeeld ja?
Ik was vroeger verslaafd aan Insurgent Camp, kon dat echt uren achter elkaar spelen.

Net ging ik opzoeken wanneer dat ook alweer was.. blijk ik de TS te zijn van het vorige deel, maar dat is over 2 maanden precies 10 jaar geleden geopend.. :X

Misschien weer eens installeren. :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gisteren America's Army: Proving Grounds gespeeld en ze hebben aardig hun best gedaan om AA2 tijden weer te doen herleven. Met de maps ben ik het nog niet helemaal eens overigens; die doen 'gemaakt' aan en hebben geen realistische setting zoals dat in AA2 wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 684083

AA 2.5 blijft het beste maar momenteel spelen er niet erg veel mensen (servers zijn er echter wel genoeg). Kom allemaal eens kijken, zodat het weer wat actiever wordt. Dan kunnen er meer scrims & tournaments plaatsvinden en zullen er meer mappen worden gespeeld.

AA 2.5 Assist downloaden en je kunt er tegen aan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 20:16

nitrodesign

There is more joy on a ...

Zoals vele hebben jullie een poging tot AA PG gedaan of spelen jullie het nog steeds. Samen met een aantal vrienden hebben wij een eigen server opgezet om met elkaar lekker te kunnen schieten en/of een gezellige avond te kunnen hebben.

Om op onze server te komen, hoef je alleen maar naar dit onderstaande regel te zoeken. Momenteel wordt er de map DownTown gespeeld.

|Noob-Inc| friendly, weekly map rotation

Mochten jullie ook nog interesse hebben om onze teamspeak te joinen, dit is mogelijk op het volgende adres:

ts.noob-inc.nl:9966

Hopelijk tot snel op de server. Het kan altijd voorkomen dat zowel niemand aanwezig is op zowel de server als TS. Maar laat dit niet de pret bederven en blijf spelen. In de praktijk blijkt dat er binnen no-time meer mensen zullen joinen.

Met Vriendelijke Groet,

Nitro

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Is dit forum dood of zijn er nog mensen die hier iets te melden hebben? Ik ben gisteravond met 2 vrienden weer eens begonnen na 3 jaar niet meer gespeeld te hebben met AA:PG maar wat is en blijft het toch een cool spel!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

Christiano007

Ich bin der champion

jvaneijk schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:24:
Is dit forum dood of zijn er nog mensen die hier iets te melden hebben? Ik ben gisteravond met 2 vrienden weer eens begonnen na 3 jaar niet meer gespeeld te hebben met AA:PG maar wat is en blijft het toch een cool spel!
Ik zou niet weten wanneer ik het voor het laatst gespeeld hebt, 10 jaar geleden oid:? Bridge was een leuke map maar ik was zo slecht dat ik het na een tijdje maar voor gezien hield hehe

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1 2 3 4 Laatste