Winners never cheat, Cheaters never win
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
21.00, eerder zal het niet lukkenDark Angel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:43:
Kan ook niet wachten tot ik straks naar huis kan kijken of hij gelijk wil starten.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Kan ik binnen 2 uurtjes dan gewoon een mailtje verwachten met een wachtwoord of moet ik mijn AA2 wachtwoord gebruiken?
Anoniem: 277804
Volgens mij moet je óf je oude account (naam) reserveren voor AA3, óf een nieuwe aanmaken voor AA3. Heb 't tweede gisteren gedaan, kreeg meteen een mailtje met m'n inloggegevens voor zometeenIk heb een AA2 account en ik heb een username geregistreerd.
Kan ik binnen 2 uurtjes dan gewoon een mailtje verwachten met een wachtwoord of moet ik mijn AA2 wachtwoord gebruiken?
JUIST als ze het verplichten om via slechts twee kanalen te kunnen downloaden krijg je deze situatie! Als ze gewoon direct downloads hadden toegestaan, zoals bij alle vorige versies van AA, had ik nu lekker die patch via usenet, torrent of een gamesite kunnen downloaden met 10MB/s, ipv nu naar een connection-lost-error scherm te staren. Toen ik aangaf op het AA forum niet blij te zijn met het verplicht downloaden via die download client, omdat ik daar niet afhankelijk van wil zijn, kreeg ik alleen maar kritiek. Kansloos dit. Hopelijk krijg ik straks nog de kans om met 5KB/s te downloaden...
Life is what you others make it.
[ Voor 8% gewijzigd door tiswat op 17-06-2009 21:38 ]
AA3 map in Steamapps staat op 2.66 Gb though.. Snap er geen drol meer van, heb er ook echt geen zin meer in.. Over een week haal ik hem wel binnen.
Ja hier snap ik dus ook geen reet van, bij mij is ie ook weer een heel stuk kleiner. Zit nu op 53%. Gek wordt je er van.Anoniem: 277804 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:42:
dubbelklik net weer op AA3, hele balkje terug naar 0%, wtf?!
AA3 map in Steamapps staat op 2.66 Gb though.. Snap er geen drol meer van, heb er ook echt geen zin meer in.. Over een week haal ik hem wel binnen.
Nja het zal wel, ik heb er geen zin meer in.

Anoniem: 295095
Ze hadden gewoon ook een torrent moeten maken, ben je van t hele gezeik af, maar daar valt weer niets op te verdienen.falling_down schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:26:
Hahaha ja, ik vond het ook heel erg ironisch toen ze aangaven dat je het spel kon "pre-loaden" via Steam of een download client met als reden dat de servers dan niet overbelast zouden raken!
JUIST als ze het verplichten om via slechts twee kanalen te kunnen downloaden krijg je deze situatie! Als ze gewoon direct downloads hadden toegestaan, zoals bij alle vorige versies van AA, had ik nu lekker die patch via usenet, torrent of een gamesite kunnen downloaden met 10MB/s, ipv nu naar een connection-lost-error scherm te staren. Toen ik aangaf op het AA forum niet blij te zijn met het verplicht downloaden via die download client, omdat ik daar niet afhankelijk van wil zijn, kreeg ik alleen maar kritiek. Kansloos dit. Hopelijk krijg ik straks nog de kans om met 5KB/s te downloaden...
Steam lijkt wel weer op zn begindagen als ik die posts hier zo lees xD
[ Voor 26% gewijzigd door PromoX op 17-06-2009 21:54 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Hoop toch echt dat de meeste bugs verholpen zijn, alsmede de lag tijdens de games.
Maarja, nog even wachten tot ik het verschil kan zien. Steam is druk aan het updaten.
Zijn er mensen al aan het spelen en zo ja, veel verschillen tussen de beta en de final?
Ik had vooral last dat de hud regelmatig verdween tussen de rondes in.
beter dan een connection lost screen
heb het al gevondenRenaldoNiels schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:43:
of je stelt gewoon in dat je niet vanuit de benelux server connect maar zuid korea haal daar gewoon 600kbps
beter dan een connection lost screen
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Angel op 17-06-2009 22:46 ]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
edit: na restart van steam kan ik wel verder, maar vanwege drukte kan hij nog niets. Jammer, morgen maar eens naar kijken of het beter is.
[ Voor 48% gewijzigd door Tommzz op 17-06-2009 23:10 ]
Latest Update: December 31, 1969
Nice, deze datum zag ik toen ik ging kijken naar de update geschiedenis van AA3... haha
Edit:
Bij mij is hij klaar. Ik krijg hem alleen niet aan de praat. Hij start niet op. Ik krijg wel begin scherm te zien, daarna wordt hij zwart en zegt hij in taakbeheer dat het niet meer reageert. Ik start even de PC opnieuw op..
[ Voor 43% gewijzigd door Kuhr89 op 17-06-2009 23:17 ]
Ja dat had ik ook al gezien, hij staat bij mij nu 97%. Ga het morgen wel spelen, staat ie er in ieder geval erop.Kuhr89 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:05:
Update News - America's Army 3
Latest Update: December 31, 1969
Nice, deze datum zag ik toen ik ging kijken naar de update geschiedenis van AA3... haha
[ Voor 7% gewijzigd door roy-t op 17-06-2009 23:34 ]
Ik moest een account aanmaken. Ik dat dus In-game doen. Alles gaat heel traag en moet heel vaak wachten. De loading tijdens zijn ergerlijk te noemen, en dat zou je niet verwachten van mijn systeem.
Misschien morgen eventjes opnieuw proberen. Ik heb ook nog steeds geen mail gehad voor accepteren van vanalles...
Anoniem: 4439
De ingame freezes worden veroorzaakt door de falende connectie met de authserver.
Ik wacht wel tot het wat rustiger is.
Draait misschien prima. Maar het klopt van geen kant. Ik heb marksman training gedaan. 2x 28-40. En nu had ik zelfs 32-40 en nog zeggen NO GO.Anoniem: 4439 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:00:
Het spel zelf draait prima. (Offline Training)
De ingame freezes worden veroorzaakt door de falende connectie met de authserver.
Ik wacht wel tot het wat rustiger is.

Maar de interface is gewoon kut. Het laden van een training duurt zo lang, zelfs in off-line mode duurt het mij te lang. Ook als je op retry klikt moet hij alles opnieuw laden en dat duurt ook gewoon te lang.
De Fit test doorsta ik telkens niet terwijl ik wel gewoon de norm haal, daarnaast zitten er echt nog wat bugs in... Niet erg fijn dus..
Nice!! Ik had een No Go bij de schietoefening. Je moest er minimaal 23 inderdaad raken. Ik had er 39 ( schoot er eentje mis tijdens phrone
[ Voor 20% gewijzigd door Kuhr89 op 18-06-2009 00:41 ]
zodra ik het spel start gaat me beeld op zwart. Windows Task manager zegt ook dat spel niet meer reageerd.
Moet hem dus geforceerd afsluiten.
log file in game dir zegt het volgende.
About to load Steam_api.dll from X:\steam\steamapps\common\america's army 3\steam_api.dll
Failure loading Steam_api.dll
Maar de file steam_api.dll staat niet eens in die map maar in de map
X:\steam\steamapps\common\america's army 3\binaries

Anoniem: 9449
http://store.steampowered.com/app/13140/
Edit: O was al bekend hier zie ik nu ...
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 18-06-2009 01:38 ]
ik zit op winxp sp3 en werkt ook niet bepaald vlekkeloos.Tortelli schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:34:
Game lijkt niet goed met 64Bits (vista) te werken?. Kreeg een foutmelding, en later een melding van steam dat ik het later nog eens moest proberen.
Auth servers zijn natuurlijk down, zoals gebruikelijk bij een nieuwe versie...
Dus kan alleen offline dingen testen.
training laden duurt lang. Controls zijn kut.
Gameplay is raar. Ben nu CoD4 gewend.
Ze hebben nieuwe engine gebruikt, maar het ziet er vind ik niet echt spectaculair uit.
Ook minpunt dat alle maps zijn veranderd. Bridge is nu echt kloete...
Huub Huub Barbatruc!
Edit- Ik heb via nHancer bij compatibility de Unreal 3 engine kunnen selecteren, en nu werkt het! 3x hoera voor nHancer!
[ Voor 25% gewijzigd door ToeingTheLine op 18-06-2009 06:32 ]
Precies hetzelfde hier, eerst die obstacle course gedaan, daarna shooting haalt liggend/staand/zittend/hamburger etend alle targets en daarna is het spel alles kwijt en kan je naar de obstacle course terug.Anoniem: 277804 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:16:
Hmz, irritante 'bug' gevonden. Je complete de eerste training, gaat naar de volgende (shooting lane), haalt daar 38/40 hits, en je jacket vergeet het. Elke keer dat ik opnieuw opstart vergeet de server dat ik trainingen al gehaald heb. Iemand anders dit al tegen gekomen? Slaat natuurlijk helemaal nergens op namelijk, servers te druk ofzo?
uninstallen maar weer, ziet er niet best uit is saai en vol met bugs.
Anoniem: 297552
Geen probleem hier op een 64bit Vista Ultimate. draait als een tiet, alleen door problemen met de authenticatie server heb ik een beetje last met de laadtijden.Tortelli schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:34:
Game lijkt niet goed met 64Bits (vista) te werken?. Kreeg een foutmelding, en later een melding van steam dat ik het later nog eens moest proberen.
Ja ik heb hier last van dat ik de shooting range met 100% accuratie haal. en alle targets afschiet.HaseMike schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:53:
[...]
Precies hetzelfde hier, eerst die obstacle course gedaan, daarna shooting haalt liggend/staand/zittend/hamburger etend alle targets en daarna is het spel alles kwijt en kan je naar de obstacle course terug.
uninstallen maar weer, ziet er niet best uit is saai en vol met bugs.
maar ik een NO GO krijg.
Na een beetje zoeken op de officiele forums levert dit op:
De problemen worden veroorzaakt door de authenticatie server, doordat iedereen nu de trainingen wil halen wordt er elke keer ingelogd en word de server overbelast.
Hierdoor worden als het goed is ook jullie problemen veroorzaakt, namelijk het spel is niet in staat om de gegevens op te slaan op de server.
dus gewoon even geduld tot het rustiger is (of dat AA de server beter op orde heeft)
En dan moet het gewoon werken
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 297552 op 18-06-2009 09:09 ]
Heeft er nog iemand met het problemen met in te loggen?
Ik heb in februari een naam gereserveerd en ik heb toen een e-mail met een wachtwoord gekregen.
Ik probeerde daarjuist met dat wachtwoord in te loggen maar ik kreeg een AA3 web error (ze hebben de site precies nog niet helemaal op orde) met als foutboodschap incorrect loggin.
En als ik forgot password probeer krijg ik een AA3 error zonder foutboodschap.
Ik gok op een probleem met de login server maar het is in ieder geval wel irritant.
Je moet dus een account aanmaken, en daarna kan je je AA2.0 account daaraan kopppelen.
Anyway, mijn AA freezed zodra ik training wil doen dus mijn avontuur is denk ik snel voorbij.
Anoniem: 63800
erg jammer had graag nog wat uurtjes erin geinvesteerd.
Probeer ik het opnieuw kan ik mijn username niet gebruiken, dus ik denk hey toch mijn account geregistreerd...not.
Probeer het vanavond nog maar eens.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Alleen kan ik dus geen account aanmaken. elke keer als ik iets invoer en click op next blijft ie gewoon in hetzelfde scherm. hij zegt niet eens meer dat er een probleem met netwerk is. zei die in het begin wel. Dus hopenlijk lossen ze die server problemen snel op. offline inderdaad haal ik niks. ren me de pleuris maar krijg telkens no go
Life is like living only without the peaches
Anoniem: 70203
zoals:
No-go terwijl je pass zou moeten krijgen.
Hangen bij character creation.
Niet kunnen inloggen met je gegevens. etc
zal na een paar dagen wel goed gaan waneer de servers niet meer overbelast zijn.
Om mezelf maar eens te quoten.. Waar lees jij dat ik er geen rekening mee houd dat het probleem server related is?Kingpinda schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:20:
Dus hopenlijk lossen ze die server problemen snel op.
Misschien stom van mij te denken dat offline offline is... Wat ik mij kan herinneren but correct me if i'm wrong, van voorgaande deel is dat als je offline je training haalt je dat in staat stelt offline te spelen. als je online wilt spelen moet je online ook je training halen.
Dus offline lijkt mij meer bugrelated dan auth related. maar ik weet niet. misschien is offline in amerika wel iets heel anders dan hier. Zoals met EA dat je je internet moet hebben om een spel offline te kunnen spelen.
edit: enne ik geef alleen mijn bevindingen weer. sorry. Ik zal volgende keer rekening met je houden.
[ Voor 6% gewijzigd door Kingpinda op 18-06-2009 10:53 ]
Life is like living only without the peaches
tot nu toe zijn mijn ervaringen er goed mee, trainingen zijn wat leuker om te doen(zelfs medic nu), de wapens zijn leuk uitgewerkt, radial command venster is makkelijk te gebruiken. tot nu toe nog geen bugs kunnen vinden.
Ja dat snap ik ook niet. Wat is trouwens de tijd waarin binnen je de fit-to-win (eerste trainings missie) moet halen, alle obstakels gehaald binnen 1:14 en no-go in offline, maarja blijkbaar komt het door de auth servers (ook in offline?) terwijl er toch wel ergens hardcoded de tijd in had gekund?Kuhr89 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:14:
Toch vreemd dat als je Off-line speelt je nog steeds niks kan halen vanwege de servers... Beetje ironisch
Na 3x Steam opnieuw opstarten werkte het eindelijk en kon ik meteen spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Bleet op 18-06-2009 12:06 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
je hebt het al opgelost
[ Voor 8% gewijzigd door Savageone op 18-06-2009 11:55 ]
je moet handmatig het bestand AA3Game.exe startenBleet schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:47:
Ligt het aan mij of kan ik het spel nog steeds niet spelen? De game staat nog steeds gelocked hier, encrypten is steam al klaar mee.
Na 3x Steam opnieuw opstarten werkte het eindelijk en kon ik meteen spelen.
dan werkt het ook gewoon
888 voor ondertiteling
Auth server heeft het zwaar ...roy-t schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:54:
Is er misschien ergens een nieuws bericht / update op de AA site waarin ze vertellen wanneer de problemen opgelost zijn? Want ik wil het nu toch echt is proberen.
= = = OFFICIAL STATEMENT = = = Due to massive amounts of traffic, download and in-game Authentication servers are being overwhelmed. Any issues you are facing is due to this problem. We are actively working to resolve these issues and hope to have them resolved very soon. Thank you for your patience.
[ Voor 56% gewijzigd door Ramoonus op 18-06-2009 13:06 ]
888 voor ondertiteling
Ah bedankt, ik zag het net ook op irc. Toch vreemd dat je er ook in offline modus last van hebtRamoonus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:55:
[...]
Auth server heeft het zwaar ...
= = = OFFICIAL STATEMENT = = = Due to massive amounts of traffic, download and in-game Authentication servers are being overwhelmed. Any issues you are facing is due to this problem. We are actively working to resolve these issues and hope to have them resolved very soon. Thank you for your patience.

als in?roy-t schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:07:
[...]
Ah bedankt, ik zag het net ook op irc. Toch vreemd dat je er ook in offline modus last van hebt
888 voor ondertiteling
In offline modus kan ik de eerste trainings missie niet eens halen ondanks mijn goede tijden (Net boven de minuut nu zelfs). Telkens ben ik een no-go. Volgens sommigen komt dit ook door de server problemen.
Verder heb ik uberhaupt geen account verwijzing waar dan ook want ik kan nog geen account aan maken
update;
<%IronWarrior> The server and auth problems are down to pragmatic.
[ Voor 13% gewijzigd door Ramoonus op 18-06-2009 13:54 ]
888 voor ondertiteling
kan je ingame doenroy-t schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:28:
[...]
In offline modus kan ik de eerste trainings missie niet eens halen ondanks mijn goede tijden (Net boven de minuut nu zelfs). Telkens ben ik een no-go. Volgens sommigen komt dit ook door de server problemen.
Verder heb ik uberhaupt geen account verwijzing waar dan ook want ik kan nog geen account aan maken.
mits de auth servers up zijn
moet je dan nog wel alles opnieuw unlocken?
888 voor ondertiteling
en dan haal je hetAnoniem: 169507 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:14:
Ik raak alle targets, 40/40....Failed Qualification!
vallen de servers uit
888 voor ondertiteling
Probeer het over een maand ofzo wel weer. Elke keer loopt het spel vast tijdens training of als ik er wel door kom dan lukt het niet om profile te updaten
Net als je gehaalde trainingen, die duren gewoon enkele uren voordat ze verwerkt zijn door de overbelaste servers...
Edit: gefixt
[ Voor 45% gewijzigd door dragon9114 op 18-06-2009 20:21 ]
mooi zo, vond het al irritant, heb je net alles raak geschoten, staat er zo'n pipo te vertellen dat je niks raak kan schietenAnoniem: 277804 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:58:
Die komt vanzelf wel weer terug.
Net als je gehaalde trainingen, die duren gewoon enkele uren voordat ze verwerkt zijn door de overbelaste servers...
[ Voor 4% gewijzigd door twisterNL op 18-06-2009 21:53 ]
Het werkt trouwens prima op windows 7, maar alt tab niet uit het spel. Dan loopt ie vast
Morgen rustig wat andere trainingen doen en ik zie wel hoe het afloopt.
Feydr wrote:
I worked as a Dev at AA Emeryville for the last year and a half and I hope I can appeal to your rationality and common sense. I would like you to imagine trying to build a game with an impossible deadline, steadily declining workforce (via firings), A hiring freeze, constantly being fed misinformation, having the "higher ups" completely ignore your weekly plea for either A) more time, or
There are problems with the release beyond the devs control. In fact, the bureaucracy is so convoluted that you can't even begin to imagine the breadth and scope of B.S. the devs had to deal with daily. in short, imagine being the subcontractor of a subcontractor of a contractor to the government. Sure Millions of dollars may have been poured into this project, but how much do you think made it to the actual DEV team, the people MAKING the game, after it was filtered by the bureaucracy?
I realize if you are a gamer, you rightly expect a game to work. period. But I would ask that you imagine for a second that you actually DON'T understand what it takes to make this particular game, and you really don't understand the many obstacles that were placed in front of the Devs... in nerdy terms: A Kobiyashi maru.
What I would like you to understand is that the Devs did everything they could, worked a TON of unpaid overtime, put their time and passion into an un-winnable situation, and were effectively stabbed in the back. Many of these guys are my close friends, they have family to take care of, and overpriced rent to deal with. They just came off busting their butts for months, to be let go, without warning. Perhaps a little empathy is in order here.
Almost every multiplayer online game has problems upon release. These problems become exaggerated when a development team is kept in constant turmoil and paranoia via misinformation and a high rate of employee turnover. When the people you trust around you are being let go, it becomes difficult to emotionally invest yourself in the titanic sinking ship. Nonetheless, I can tell you the Devs STILL pushed themselves as hard as they could.
Furthermore, the problem with the game at this point, has everything to do with the authentication servers being slammed, A.K.A not a controllable variable by the Devs. Sure there are bugs, they WERE being fixed, and now you'll be lucky to see any fixes in the near future.
For those of you who think Redstone arsenal will do a better job, well.... I won't have to tell you that you're sadly mistaken because you'll see for yourself.
I'm not sure why i've felt compelled to write this when I'm sure it will get deleted, or even scoffed at further, but I hoped to let the fans know that we tried as hard as we could and are very bummed to see the fruits of our labor shoved at gamers like a heaping pile of crap.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Leuk om dat zo te lezen, als ik dat zo lees krijg ik toch meer respect voor het dev team achter AA3 i.p.v. ze te bashen vanwege het niet werken van AA3.KhaZ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:43:
Wat een faal, het hele devteam is ontslagen.. vanwege onhaalbare deadlines, aldus:
Feydr wrote:
Lap tekst.
Ik had ook AA3 gedownload maar na de eerste keer proberen niet meer teveel energie in gestoken, een vriend van mij is het gelukt om een missie af te maken waarna zijn account niet werd ge-update, voor niks dus.
Hier komt ooit nog wat te staan..
Ik vind AA3 nog erg buggy, hebben jullie dat ook ?Xyzer schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:50:
[...]
Leuk om dat zo te lezen, als ik dat zo lees krijg ik toch meer respect voor het dev team achter AA3 i.p.v. ze te bashen vanwege het niet werken van AA3.
Ik had ook AA3 gedownload maar na de eerste keer proberen niet meer teveel energie in gestoken, een vriend van mij is het gelukt om een missie af te maken waarna zijn account niet werd ge-update, voor niks dus.
En zit het er ook nog in dat er binnenkort fixes voor komen ?
[ Voor 5% gewijzigd door BGB4rn op 19-06-2009 09:01 ]
Signature
hmmz, jammer, wel en toffe game verder..Simon Verhoeven schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:38:
Zie de post van Khaz, ik zou de eerste tijd niet teveel verwachten.
Signature
Nou, in dit spel ga ik dus ook maar geen tijd stekenKhaZ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:43:
Wat een faal, het hele devteam is ontslagen.. vanwege onhaalbare deadlines, aldus:
Feydr wrote:
lap text

KhaZ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:43:
Feydr wrote:
txt
Lekkerrrr hoorrrr
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Maar zit het er ook niet in dat ze een nieuw devteam aanschaffen ?
Signature
Ik zie het het ook niet direct worden of ze gaan snel in gang moeten schieten.For those of you who think Redstone arsenal will do a better job, well.... I won't have to tell you that you're sadly mistaken because you'll see for yourself.
Ik ben er tot nu toe nog geeneens in geslaagd om in te loggen met het wachtwoord dat ik toegestuurd heb gekregen in februari en een nieuw aanvragen lukt niet (zegt wel dat het bezig is maar er gebeurt niets). Dit is natuurlijk een probleem met de server maar ondertussen hadden ze er toch al extra mogen inzetten.
En dat als ik offline een training probeer te doen het spel vastloopt zou ik niet op de server steken.

Ik probeerde gisteren ook al m'n AA2 accound te koppelen. Evenmin zonder resultaat, hij kon m'n accound niet vinden...
Ik denk dat je het beste even een weekje kan wachten tot dat alles op orde is.... als dat nog gebeurd gezien het bovenste bericht..
Winners never cheat, Cheaters never win
Wat denk je dat er na een weekje gebeurt is zonder dat er devvers aan het werk zijn ?Descriptor schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:56:
Gister avond nog even geprobeerd, Ik kan nu eindelijk inloggen in het spel. Eerste trainingen gedaan (conditie en sharpshooter) allebei geslaagd. Daarna terug naar hoofdmenu alles stond er nog. Sluit ik het spel af, start ik het vandaag weer op. Niets opgeslagen
Ik probeerde gisteren ook al m'n AA2 accounT te koppelen. Evenmin zonder resultaat, hij kon m'n accounT niet vinden...
Ik denk dat je het beste even een weekje kan wachten tot dat alles op orde is.... als dat nog gebeurd gezien het bovenste bericht..
Signature
Nou ja, ze zeggen steeds dat het grootste probleem de stress van de authenticatieservers is, missschien besluiten ze wat meer servers neer te zetten of is het over een week rustiger zodat je wel gewoon kan inloggen. Ik heb alleen nog maar 1 training kunnen doen, dus over de kwalititeit van het spel zelf is nog weinig te zeggen.BGB4rn schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:58:
[...]
Wat denk je dat er na een weekje gebeurt is zonder dat er devvers aan het werk zijn ?

Wat een erg sneu verhaal om te lezen, dan *denk* je dat ze goed bezig zijn.... wat een sof.KhaZ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:43:
Feydr wrote:
I worked as a Dev at AA Emeryville for the last year and a half and I hope I can appeal to your rationality and common sense. I would like you to imagine trying to build a game with an impossible deadline, steadily declining workforce (via firings), A hiring freeze, constantly being fed misinformation, having the "higher ups" completely ignore your weekly plea for either A) more time, ormore manpower, working a ton of unpaid overtime, pouring your heart and soul into a misadventure only to have the uniformed community scoff at you for uncontrollable variables..... RIGHT when you've just lost your job.
There are problems with the release beyond the devs control. In fact, the bureaucracy is so convoluted that you can't even begin to imagine the breadth and scope of B.S. the devs had to deal with daily. in short, imagine being the subcontractor of a subcontractor of a contractor to the government. Sure Millions of dollars may have been poured into this project, but how much do you think made it to the actual DEV team, the people MAKING the game, after it was filtered by the bureaucracy?
I realize if you are a gamer, you rightly expect a game to work. period. But I would ask that you imagine for a second that you actually DON'T understand what it takes to make this particular game, and you really don't understand the many obstacles that were placed in front of the Devs... in nerdy terms: A Kobiyashi maru.
What I would like you to understand is that the Devs did everything they could, worked a TON of unpaid overtime, put their time and passion into an un-winnable situation, and were effectively stabbed in the back. Many of these guys are my close friends, they have family to take care of, and overpriced rent to deal with. They just came off busting their butts for months, to be let go, without warning. Perhaps a little empathy is in order here.
Almost every multiplayer online game has problems upon release. These problems become exaggerated when a development team is kept in constant turmoil and paranoia via misinformation and a high rate of employee turnover. When the people you trust around you are being let go, it becomes difficult to emotionally invest yourself in the titanic sinking ship. Nonetheless, I can tell you the Devs STILL pushed themselves as hard as they could.
Furthermore, the problem with the game at this point, has everything to do with the authentication servers being slammed, A.K.A not a controllable variable by the Devs. Sure there are bugs, they WERE being fixed, and now you'll be lucky to see any fixes in the near future.
For those of you who think Redstone arsenal will do a better job, well.... I won't have to tell you that you're sadly mistaken because you'll see for yourself.
I'm not sure why i've felt compelled to write this when I'm sure it will get deleted, or even scoffed at further, but I hoped to let the fans know that we tried as hard as we could and are very bummed to see the fruits of our labor shoved at gamers like a heaping pile of crap.
Ik las hier trouwens: "... only to have the uniformed community scoff at you ..." uninformed community, maar eigenlijk zal dat wel op hetzelfde neerkomen.
Ik zie het met dit spel net zoals met de film "Blackhawk down", gesteund en gesponsord door het US leger.... maar wél een hele goede film. Jammer.
hoe maak ik zo'n sig?
Signature
welke frontpage?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Die bedoelde ik ook ja
Signature
888 voor ondertiteling