[PC] Americas Army - Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:06

Stewie!

Keen must die!

Het is niet alleen de backend servers die het zo druk hebben, ze hebben gewoon totaal niet vooruit gedacht. Wij draaien Honor servers in Europa en krijgen keurig 24x7 feedback vanuit de VS, maar het duurt ze al meer dan 5 dagen om nieuwe servers te authenticaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het vervelende is dat ik elke training haal en dan een paar uur moet wachten voor ik er weer 1 kan doen en zolang ik de trainingen niet afrond, niet online kan spelen ;( Dus ik hoop dat dat snel up and running is :)

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-06 10:28

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb de trainingen niet gehaald, maar kon net toch in 1 server spelen.
Geen idee hoe dat kan.

Dacht trouwens eerst dat ik in een bot server speelde ofzo. Knalde 5 gasten achter elkaar neer, zonder echt hevige weerstand...
maar waren dus waarschijnlijk mensen die voor het eerst speelden :p

Wacht nog steeds op dat de trainingen worden geupdate. I have faith.

Heb al meer dan een jaar AA niet meer gespeeld, dus 1 weekje extra wachten maakt ook niks uit.

Op aaotracker zeuren wel echt veel mensen. Man, het is een gratis spel. Bij elke release zijn er problemen en bugs.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik heb de eerste twee traingen gehaald, maar dan worden deze niet bijgeschreven op mijn account en dan kan ik weer overnieuw beginnen, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

uuhmm....misschien eens eens andere posts lezen, voordat je post ;)

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:17

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik heb eindelijk al mijn trainingen kunnen halen,maar op de servers zelf is het echt nog een puinhoop. 9 van de 10 keer kom je de server niet in of ben je meteen gekicked, en als het éénmaal lukt een ronde te starten duurt het ook niet lang voordat iedereen weer disconnected is...

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik denk dat we gewoon ff 1 weekje moeten wachten. We hebben toch zo lang gewacht, wat maakt dat weekje uit. Speel gewoon nu nog ff met 2.0

Wat ik wel echt irri vind, is de alt+tab bug.

[ Voor 15% gewijzigd door DNA_Saint op 19-06-2009 18:13 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

DNA_Saint schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:13:
ik denk dat we gewoon ff 1 weekje moeten wachten. We hebben toch zo lang gewacht, wat maakt dat weekje uit. Speel gewoon nu nog ff met 2.0

Wat ik wel echt irri vind, is de alt+tab bug.
Heb je die alt+tab problemen in het menu en in-game? In het menu gaat het bij mij prima, een halve seconde van en naar windows. In-game heb ik er volgens mij ook geen last van. Ik kan het op het moment niet proberen omdat ik geen verbinding kan maken met de authorization server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
BGB4rn schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:58:
[...]

Wat denk je dat er na een weekje gebeurt is zonder dat er devvers aan het werk zijn ?
De studio wordt overgenomen, en het is meer in de zin van: ''Servers zijn overbelast, wachten tot het wat rustiger is of als er meer capiciteit beschikbaar is".

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zelf snap ik niet waarom ze er niet nog een paar servers hebben bijgesmeten.
En waarom ze alles op alles laat gebeuren.
Dat de registratieserver het dan niet aan kan is dan spijtig maar dan kan de rest nog in zekere mate.
En als ze het aantal connecties nu eens zouden beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ze hadden niet verwacht dat zoveel mensen het zouden spelen...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heeft er iemand uberhaupt sinds de release online kunnen spelen? Heb al sinds de 17e proberen in te loggen maar telkens een foutmelding, op de website hetzelfde verhaal. In offline modus zijn de trainingen e.d. helaas niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226845

Net wat trainingen gedaan werd 1x niet opgeslagen. Server tot dusver nog niet opgekomen :(. Was met een hele nieuwe account aangezien ik dit spel verder nog nooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Weet dat het hier niet helemaal thuis hoort, maar aangezien er geen speciaal Mac topic is voor AA stel ik mijn vraag maar hier.

Heb nu 2.5.0 op mijn Mac maar kan gewoon niet inloggen met mijn account. Heb laatst wel een account op hun site gemaakt en daar kan ik wel op inloggen en ook op mijn PC met AA3.

Zijn deze accounts verschillend betreft 2.5 en 3, of heeft dit betrekking tot de problemen die zich bij jullie ook voordoen.

P.s. zelfs als ik de verkeerde inlog gegevens invul zeg de server nog dat het of aan mijn connectie of aan de autorisatie server ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zojuist een patch gereleased :) laten we hopen dat dit een groot deel van de probs wegneemt, het klinkt in
ieder geval goed:

AA3 Patch Released - 6/19
The following issues have been addressed in this patch:

Removed apparent lag caused by other players entering or leaving a server.
Resolved many start of round spawn issues.
Resolved problem with training results not saving.
Improved communication with Authentication server.
Resolved freezing up when moving from one training mission to another.
Cleared up hesitation during training missions
Significantly reduce number of authentication transactions between player and Authentication server.
Resolved achievements save and display problems.
Improved Login communication with Authentication server
Improved player statistics tracking for better accuracy
Improved overall performance

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:38

SG

SG surft naar info hardewaren

Net ook hier al geinstalleerd.
heb bewust niet al te veel geprobeerd hiervoor.
Met AA1.xx had ik 3 maal expert gehaald van de 20 pogingen eer ik erdoor kwam.
Nu maar 3 pogingen en null keer door maar expert net nog niet gehaald.

Met de nieuwe patch zal ik weer eens een poging wagen.
Hopelijk is het verbeterd.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb nu een paar uurtjes gespeeld.
Moet zeggen dat het erg gaaf is, maar er zitten echt een paar stevige bugs in.

Daarnaast loopt het allemaal niet heel vloeiend vind ik. Soms heb ik echt hele erge keyboard lag.

En wat is het irritant dat je niet kan springen. Echt zwaar irritant.
En enemies zijn echt moeilijk te onderscheiden van friendlies. Vroeger was dit echt makkelijker.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik kan nu geen advanced trainings doen, heb wel alle basis nu :)

Unlock werkt niet ofzo :P

[ Voor 18% gewijzigd door SideSwipe op 20-06-2009 12:30 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 20:19
DNA_Saint schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 03:33:
Heb nu een paar uurtjes gespeeld.
Moet zeggen dat het erg gaaf is, maar er zitten echt een paar stevige bugs in.

Daarnaast loopt het allemaal niet heel vloeiend vind ik. Soms heb ik echt hele erge keyboard lag.

En wat is het irritant dat je niet kan springen. Echt zwaar irritant.
En enemies zijn echt moeilijk te onderscheiden van friendlies. Vroeger was dit echt makkelijker.
Springen? Je bent een soldaat bepakt met 40KG aan beplating, munutie en wapens, dan ga je niet bunnyhoppend door het level springen ;). Verder kun je wel over dingen heen klimmen en stappen.

Vandaag de update geprobeerd, iig mijn kwijt geraakte soldier weer terug, even weapon familiarization gedaan, 95% raak bij elke training "qualified for ..." en uiteindlijk als je klaar bent en met de drill sergeant praat "no go" :( aaaaaaarrrrg ik weet niet waarom ik het elke dag nog weer probeer.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06 18:34

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

roy-t schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:52:
[...]

Springen? Je bent een soldaat bepakt met 40KG aan beplating, munutie en wapens, dan ga je niet bunnyhoppend door het level springen ;). Verder kun je wel over dingen heen klimmen en stappen.

Vandaag de update geprobeerd, iig mijn kwijt geraakte soldier weer terug, even weapon familiarization gedaan, 95% raak bij elke training "qualified for ..." en uiteindlijk als je klaar bent en met de drill sergeant praat "no go" :( aaaaaaarrrrg ik weet niet waarom ik het elke dag nog weer probeer.
Ik heb exact hetzelfde!! expert bij de voormalige 203 en nade's gooien, bij de saw 96% en NOG STEEDS een no go! :( :( :(
Na een tijdje te hebben gewacht staat er eindelijk dat ik WEL geslaagd ben..
Net ook mn medic training gedaan, weer wachten tot ze door hebben dat ik geslaagd ben.

[ Voor 10% gewijzigd door Matthew op 20-06-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ok ff een quick vraagje.

Ik heb ooit lang geleden ook aa gespelt maar mijn mail adres wat ik toen gebruikt hebt bestaat niet meer. en ik weet me wachtwoord niet meer. Hoe krijg ik me oude stats in aa3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

Holy crap, na eindelijk al m'n trainingen voldaan te hebben (Basic en M16 SDR), probeer ik een server te joinen... Nee hoor, vaak gaat hij na 10 sec automatisch naar het hoofdmenu, andere keren kan de server me niet authenticaten... Krijg er nu toch wel echt genoeg van, kl*te spel frustreerd me, onspeelbare rommel!

Edit: Iemand al gelukt om gewoon een server te joinen? Zoals dat meestal de bedoeling is bij een online game?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 277804 op 20-06-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Ik heb mijn nieuwe AA3 account gelinked met mijn acc van AA2, maar wat kan je daar eigenlijk mee bereiken? Tot nog toe staan volgens mij al mijn stats nog op 0.. Of zal dat ook nog komen door het probleem met authorisation?

[ Voor 16% gewijzigd door Murk op 20-06-2009 14:45 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Nee, je kunt er niks mee bereiken, het is een totaal ander spel. Het werkt trouwens pas als je AA2 acc een honour heeft van minimaal 20.
Ik heb ook problemen met het joinen van een server. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Matthew op 20-06-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn zeg al 4x de CLS gedaan en elke keer wordt het niet opgeslagen wordt er helemaal gek van. Erge is nog dat ik zag dat de MOUT course werd geladen en toen ging die weer terug naar menu :(

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 226845 op 20-06-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik ook gehad, na 3x die laaaaangdradige CLS kon ik wel gewoo MOUT doen, eindelijk.Ben nu btw via de AA3DeployClient aan het downe, sommige fora beweren dat het spel stabieler loopt (met server Auth enzo) dan vie Steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 07:13
ik wil Antia aliasing werkende krijgen voor americas army. Nu heb ik al gezocht op internet en weet dat dit mogelijk is m met nhancer. dus heb de nieuwste versie van dat programma, enkel staat in nhancer zelf bij applications nergens americas army. En als ik met de functie import , americas army icoon erin wil krijgen dan loopt nhancer telkens vast " reageert niet "

iemand ?

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik zou het gewoon forceren via je video drivers.

Die laatste van de BCT is echt irritant met het vage gevoel dat je krijgt bij het schieten. Was het maar zo direct en nauwkeurig als counter-strike. ;(
MOUT geslaagd na youtube te hebben geraadpleegd en de resolutie in-game te verlagen ( ;( )

[ Voor 18% gewijzigd door Matthew op 20-06-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
matthew_o schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:41:
Ik zou het gewoon forceren via je video drivers.
dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Skybullet schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:07:
ik wil Antia aliasing werkende krijgen voor americas army. Nu heb ik al gezocht op internet en weet dat dit mogelijk is m met nhancer. dus heb de nieuwste versie van dat programma, enkel staat in nhancer zelf bij applications nergens americas army. En als ik met de functie import , americas army icoon erin wil krijgen dan loopt nhancer telkens vast " reageert niet "

iemand ?
Voor mij werkte het op de volgende manier:

- Selecteer in nVidia Control Panel (dus niet nHancer) de AA3Game.exe en die zal dan automatisch ook in nHancer verschijnen
- In nHancer het aa3game.exe profiel aanklikken, en dan in de rechter balk de "Compatibility" tab aanklikken, en daar "Anti-Aliasing compatibility" aanvinken
- Selecteer in die lijst onder het vinkje "00000041: Unreal engine 3"

Dan verder natuurlijk nog in nHancer de gewenste Anti-Aliasing instellingen aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

roy-t schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:52:
[...]

uuh...ik heb helemaal niet gezegd dat ik bunnyhop.
Je kan niet eens fatsoenlijk op een auto klimmen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

Iemand een idee of er iets mis is met die cls course? Kerel verteld een verhaaltje en jij treat de wond door naar het lichaam te kijken en op spatiebar te drukken. Dan verschijnd er een progress bar met daarin bijvoorbeeld Treating left torso gunshot of zoiets.. vaak ook 2 complicaties achter elkaar die hij allebei doorloopt. Ok Simon heeft het overleeft.

Maar dan tig complicaties verder... ok geperforeerde long. moet je die zegel gaan plaatsen.. ik naar het lichaam kijken. spatie drukken.. zie niks.. blijf inhouden.. ok andere plek geen verschil weer spatie blabla. houd spatie in en click per ongeluk op linker muisknop.. PEEEEP patient overleden.. op een of andere vage manier na 5 x proveren toch doorheen gekomen. maar hoe weet ik niet. dan complicatie later.. precies hetzelfde... houd spatie in gebeurt niks druk op linkermuis en toen opeens gehaald. dan complicatie 3 weer spatie in houden druk maar op linkermuis peep overleden... Voor mijn gevoel mis ik iets. DUIDELIJK! :) komt er bij jullie soms een popup met opties ofzo? zovan eerst zegel plaatsen dan pols controleren of andersom ofzo? Ik snap er de ballen niet van.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Er zou een pop-up menu moeten verschijnen waarin een aantal mogelijkheden staan waarvan je de juiste moet kiezen. Dus misschien is er iets mis met je HUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Kingpinda schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:06:
Iemand een idee of er iets mis is met die cls course? Kerel verteld een verhaaltje en jij treat de wond door naar het lichaam te kijken en op spatiebar te drukken. Dan verschijnd er een progress bar met daarin bijvoorbeeld Treating left torso gunshot of zoiets.. vaak ook 2 complicaties achter elkaar die hij allebei doorloopt. Ok Simon heeft het overleeft.

Maar dan tig complicaties verder... ok geperforeerde long. moet je die zegel gaan plaatsen.. ik naar het lichaam kijken. spatie drukken.. zie niks.. blijf inhouden.. ok andere plek geen verschil weer spatie blabla. houd spatie in en click per ongeluk op linker muisknop.. PEEEEP patient overleden.. op een of andere vage manier na 5 x proveren toch doorheen gekomen. maar hoe weet ik niet. dan complicatie later.. precies hetzelfde... houd spatie in gebeurt niks druk op linkermuis en toen opeens gehaald. dan complicatie 3 weer spatie in houden druk maar op linkermuis peep overleden... Voor mijn gevoel mis ik iets. DUIDELIJK! :) komt er bij jullie soms een popup met opties ofzo? zovan eerst zegel plaatsen dan pols controleren of andersom ofzo? Ik snap er de ballen niet van.
Ja, je hoort een pop-up te zien met vier opties. Daar onder staat een symptoom beschreven. Er zijn vier verschillende symptomen, met vier bijbehorende behandelingen.

Edit- Te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

Hmm dank je wel.. Ik dacht al. ben tot het laatst gekomen met trial en error. begon inderdaad door te krijgen dat er 4 opties moesten zijn. want als ik met muis naar links ging en klickte dan was het opeens goed (of juist niet). Alleen dus bij de laatste toets werkte dat trial en error niet meer omdat hij niet zegt of iets goed of fout is... hehe hmm.. es ff kijken hoe ik mijn hud dan in orde krijg. driver probleem misschien.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Weet er iemand hoe je een server moet maken zodat je dit in LAN kunt spelen? Ik wil graag tegen mijn broer spelen want ik kom maar niet in een online server ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Tijdens de Mount missie (ik mis mount mckenna :() heb je die training 'nodig'. Wel suf, ik heb dat ding compleet expert gehaald, duurt een paar uur, niks geupdate, dus ik doe het nog een keer alleen toen niet als expert gehaald, staat die score opeens op mijn profiel. :/ Dus net nog maar een keer gedaan, op expert gehaald en hopelijk update die mijn scores dan wel.

Iemand anders trouwens last van crashes? De game freezed hier veels te vaak.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een kerel van techpowerup heeft een server opgezet zonder die Authenticate rommel. Werkt prima, enige jammere is dat er nog niemand zit...
TPU's AA3 Non-Authenticated server is up!

To Connect to the server you must do the following:

hit F12 to bring up the console.
type: open 24.91.167.204?Name="Then enter yourname without quotes"

Voice is enabled...hopefully map rotation work's...And I hope it doesn't lag, should be on a fast enough connection.

Log on and test it out folks!
Iemand zin in een potje knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik deed de hindernis baan en toen het schieten maar daarna moet ik weer die hindernisbaan doen? Hoe kan dit? Ligt dat aan het off-line gebeuren?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probeer eens die server te joinen va die post boven jou? Moet lukken namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Kan ik daar dan de trainingen halen zodat ik dat niet weer hoef te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Daywalk3r schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:35:
Ik deed de hindernis baan en toen het schieten maar daarna moet ik weer die hindernisbaan doen? Hoe kan dit? Ligt dat aan het off-line gebeuren?
Heb ja alle vorige posts niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

matthew_o schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:59:
[...]

Heb ja alle vorige posts niet gelezen?
Weet je hoeveel dat er zijn?
Maar als ik zo lees dan zijn het problemen met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Juistem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Anoniem: 277804 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:24:
Een kerel van techpowerup heeft een server opgezet zonder die Authenticate rommel. Werkt prima, enige jammere is dat er nog niemand zit...

[...]

Iemand zin in een potje knallen?
Server werkt prima, helaas nog maar 1 tegenstander :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Dedicated server geval gevonden in:
SteamApps\common\america's army 3\Binaries\myrunserver.bat
Verschijnt een dos venstertje, kies een map, et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
matthew_o schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:47:
Dedicated server geval gevonden in:
SteamApps\common\america's army 3\Binaries\myrunserver.bat
Verschijnt een dos venstertje, kies een map, et voila
Dan draai je dus een eigen server!
Maar verschijnt die ook in de server list ingame?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Nee, het is niet 'authorised' dus kan het alleen in LAN dacht ik. Hamachi er bij en hupsekeej :)
Ja, hij verscheen in de server list. Wel Offline kiezen bij het opstarten van AA omdat het een LAN server is.

Kon ik nu nog maar instellingen veranderen.. Dat zou fijn zijn :>

Ook weer gevonden hoe het moet.

aa3game/config folder en dan defaultgame.ini bewerken :D

[ Voor 28% gewijzigd door Matthew op 20-06-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net kunnen spelen zonder problemen. Eindelijk CLS en MOUT gedaan dus :D Spel gelaunched via steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Ik moet zelf helaas nog vaak genoeg ctrl+alt+delete gebruiken. Heb nu gelukkig al wat trainingen voltooid maar wat een rotzooi is het vanaf het begin. Launch een spel goed of doe het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Weet iemand het concept van de punten verdienen om trainingen te doen?
Krijg je punten door de trainingen beter te doen? Punten door op servers te spelen? ....?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
DNA_Saint volgens mij krijg je Honor punten door de missies en door op servers te spelen met Honor punten. Er zijn namelijk ook servers die zonder Honor punten doen. Correct my if i am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Ik heb dit spel nu al een paar dagen geprobeerd en net maar gedelete. Wat een baggerzooi is dit zeg.
Zelden zoveel bugs in een game gezien.
Kan soms menu's niet meer uit. Random freezes. Trainingen die niet opgeslagen worden. Net log ik in heb ik ineens een ok bij een aantal trainingen die ik nog helemaal niet heb gedaan. Kan de volgende training weer niet bugvrij afmaken. blech... troep van de bovenste plank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 10:59
Vanochtend wel weer lekker kunnen spelen.
Stuk of 20 ronden gespeeld zonder enig probleem.
Alleen die random freezes die ik in het menu heb bij de trainingen zijn nog niet verholpen.
Maar het gaat de goede kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Dennis_k schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:38:
Vanochtend wel weer lekker kunnen spelen.
Stuk of 20 ronden gespeeld zonder enig probleem.
Alleen die random freezes die ik in het menu heb bij de trainingen zijn nog niet verholpen.
Maar het gaat de goede kant op
inderdaad zit nu al een tijdje te spelen

je statistics updaten endergelijke gaat nog niet helemaal goed maar het spel speelt lekker weg op wat kleine bugs na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Part of the difficulties we've all been seeing stems from the large number of training missions being run with everyone trying to save their results. This is putting a sizable strain on the Authentication servers, but we have a plan to temporarily improve this situation.

Within the next couple of hours we'll be updating everyone's statistics to indicate all training levels have been passed. This will allow you to enter a server and enjoy the full range of Soldier weaponry and abilities.

However, for this to have the greatest effect, we need your help...

Please do not engage in any training missions.

Doing so will defeat the purpose of what we are trying to accomplish in the short term, which is to get everyone playing. If this initiative is successful, you'll be able to enjoy multiplayer gaming while we can work at long term solutions.

Once again, please, DO NOT engage in any training missions, but feel free to join a multiplayer server.

Also, please note that if you are kicked from a server, it’s probably due to the server being full. With so many players trying to join at the same time, the number of players in a server may not be accurate. Just try joining another server."
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=901655

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 20:19
Ohja fijn het hele gebeuren wat nu juist interessant is aan deze game is een feel voor de wapens krijgen door de trainingen en zo te zorgen dat iedereen wat hersens heeft, nu wordt het weer gewoon een fragfest met mensen die nooit de trainingen hebben doorlopen.

Ik had persoonlijk liever een week gewacht en dan gespeelt met trainingen en alles.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, die trainingen kan je altijd nog later doen.
En spelen > niet spelen.

En trouwens gezien hoe vaak trainingen lukken of beter gezegd niet lukken is het niet echt een groot verlies.

Ik ben nog altijd aan het wachten tot mijn account in orde is, normaal is mijn e-mail al bij de juiste persoon beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Het spel werkt eindelijk een beetje fatsoenlijk.

Gisteren de Medic training op expert gehaald en de basic combat training. Allebei gehaald en het werdt gelijk opgslagen op m'n profiel (ook na herstart). Online gamen werkt ook perfect , verder ook geen problemen meer mee.

shift+tab , laat de game soms crashen maar dat is alleen in-game en nooit in het hoofdmenu. Het koppelen van m'n AA2 Accound naar AA3 lukt alleen nog niet, al ben ik nu verder met AA3.

Achievements is wel nog steeds bugged, want ik heb al een achievement gehaald (5 kills in a row) welke wel bij m'n steam profile staan maar nog niet ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55
Pffff.....

Eindelijk logged hij een beetje fatsoenlijk in.. Kijk ik bij trainingen heb ik ik alle trainingen gehaald tot de Mout.. Alleen het gekke is. Ik heb nooit een training gedaan met medic en die ervoor. Daarnaast had ik op de schietbaan uit eindelijk een keertje 40/40 en dat is ook niet opgeslagen.. Ook als ik nu bijvoorbeeld de Course training opnieuw wil doen, loopt hij gewoon vast. Tenminste, er staat dan in Taakbeheer: Reageert niet meer.... Erg vreemd allemaal...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Superkuhrtje lees even de post van RaCio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

roy-t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:23:
[...]

Ohja fijn het hele gebeuren wat nu juist interessant is aan deze game is een feel voor de wapens krijgen door de trainingen en zo te zorgen dat iedereen wat hersens heeft, nu wordt het weer gewoon een fragfest met mensen die nooit de trainingen hebben doorlopen.
Vroeg of laat haalt iedereen die trainingen toch wel en wordt het sowieso een fragfest... Ik had die trainingen van AA2 erges in euh, nou, ik kan me niet heugen wanneer, maar in ieder geval heel lang terug, gehaald. En jaren later speelde ik het spel ook af en toe nog vrij intensief en dan betekenen die trainingen sowieso niks meer.

Maar de drempel voor het spel wordt wel een stuk lager, daar heb je gelijk in, want over het algemeen waren de mensen in AA beschaafder dan dat je in andere shooters ziet. Mja en nu zijn er ook zulke grote hopen newbies door die grote reclame :/

[ Voor 5% gewijzigd door Murk op 21-06-2009 13:58 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik kan niet eens een server joinen. elke keer als ik een server wil joinen, dan komt er het laad schermpje van de map en 2 seconde later sta ik weer in mijn hoofdmenu. Daarnaast heb ik alle trainingen gehaald inclusief mout op proficient, enkel ik krijg nergens die ribbon dat ik basic training gehaald heb. Wat een ******* spel zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verdiep je eerst eens in de oorzaken voordat je met zoiets op de proppen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Net Bridge gespeeld voor een ronde, ging best lekker. Het is wel moeilijk om de vijanden te onderscheiden van een bepaalde afstand. De radar vind ik ook slechter dan in AA2. Nu zie je allemaal vage namen etc en geen duidelijk locatie.
Ik heb zin in meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, zo erg lijkt me de actie nu ook weer niet.
Op kort termijn ga je veel mensen met alle wapens hebben maar dit is een eenmalige actie en gaat dus niet blijven duren(vermoed ik toch).
Dus op lang termijn maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik kan nu geen enkele server meer joinen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Murk schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:14:
[...]

Verdiep je eerst eens in de oorzaken voordat je met zoiets op de proppen komt?
als er een spel uitgebracht word hoort het gewoon te werken, het kan best zijn dat de eerste dag de servers sloom zijn of misschien zelfs wel down vanwege drukte maar 4 dagen later moet dat gewoon afgelopen zijn. Daarnaast zit het spel vol met bugs ( hulzen die een meter in de lucht blijven hangen, bij reloaden van een 40 mm dan pakt hij een magazijn .... ;( )

zwaar triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Net twee matches gespeeld, er klopt echt totaal niets van. :P

Ben in die ~10 rondes drie keer stuck geweest. Eerste keer kwam me pop stuk in de grond terwijl ik een granaat wou gooien, kon niet switchen naar mijn wapen en kon sprinten terwijl ik prone was. Tweede liep iemand tegen mij aan in een hoek en kon ik opeens niet meer lopen, rest van de match zat ik stuck in die hoek. Derde keer weer terwijl ik granaat wou gooien stuck, kon deze keer wel lopen maar kon weer geen wapen kiezen.

En dan heb ik het nog geen eens over alle overige oneffenheden. Schoot één keer op point blank drie bursts op iemand, die kerel draait om en schiet me alsnog omver met één salvo. En het is ook veelste moeilijk om te zien wie vriend of vijand is. Heel vaak schiet een team maat mij of ik hen, op een grote afstand word dit nog erger. Je moet dus bijna altijd op je compas te kijken of het niet een vriend of vijand is voordat je schiet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gespeeld maar geen problemen gehad zelf. Zag wel iemand hangen met granaten om hem heen. Zelf ook mazzel gehad. Werd gehealed door een medic zag ik een enemy ik kill hem wil hem confirmen zie ik wat in mijn ooghoek. Staan er 2 enemies ik schieten ook allebei down :) Wel moeite om te zien of iemand echt vriend of vijand is idd.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 226845 op 22-06-2009 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Skybullet schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:40:
[...]

als er een spel uitgebracht word hoort het gewoon te werken, het kan best zijn dat de eerste dag de servers sloom zijn of misschien zelfs wel down vanwege drukte maar 4 dagen later moet dat gewoon afgelopen zijn. Daarnaast zit het spel vol met bugs ( hulzen die een meter in de lucht blijven hangen, bij reloaden van een 40 mm dan pakt hij een magazijn .... ;( )

zwaar triest.
je hebt er toch niet voor betaald. Als je het zo erg vind, verwijder het dan gewoon en speel iets anders.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Leip geluid trouwens bij het confirmen. Net zo'n speeltje voor een hond ofzo :P
Heb je via steam gedownload of via de deploy client?

woop woop, tweakerts die nu nog wakker zijn :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Matthew op 22-06-2009 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb beide versies. Laatste keren dat het goed speelde wel via steam gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ze moeten degene die de launch goedkeurde eens serieus slagen.
Mijn origineel account werkt nog steeds niet.
Offline training 8/10 crash

Dan maar een seen tijdelijk account gemaakt:
training: tot nu toe 10/10 crash
ik wil mijn gegevens veranderen: loopt ook vast

En soms loopt het al vast bij de openingsfilmpjes als je snel wilt doorklikken.

Ik wil best geloven dat het dev team te weinig tijd had, maar als zulke basisfunctionaliteit nog geeneens in orde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:45

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb dit weekend met moeite alle training gehaald. Gebeurde vaak dat hij hing bij lade trainings missie.

Maar online spelen is me nog geen 1x gelukt. Blijft steeds terug springen naar het hoofdscherm.
Echt heel erg jammer. Had gedacht dat het na een aantal dagen wel zou goed komen maar helaas.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297552

Dark Angel schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:58:
Ik heb dit weekend met moeite alle training gehaald. Gebeurde vaak dat hij hing bij lade trainings missie.

Maar online spelen is me nog geen 1x gelukt. Blijft steeds terug springen naar het hoofdscherm.
Echt heel erg jammer. Had gedacht dat het na een aantal dagen wel zou goed komen maar helaas.
Dat terugspringen heeft te maken met een server die vol is. (dit staat beschreven op het AA forum)
Doordat er zo weinig servers zijn (relatief) en zoveel spelers, gaan die allemaal joinen op servers waar nog een paar plekken vrij zijn. en aangezien je dan net telaat bent wordt je weer terug gezet, (als de server geen spectators ondersteund. zowel dan kom je in de spectator lijst)
Ik join gewoon servers waar er dan maar een paar mensen in zitten, gaat het soms nog wel mis. maar ik heb toch al met al bijna anderhalf uur aan gespeelde tijd. ( en dat terwijl ik amper thuis ben geweest dit weekend)

Dus mensen, het komt vast wel goed. de tijd die ik gespeeld heb vond ik het wel gaaf.
(nog niet af, maar zeker wel potentie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Héhé, eindelijk fatsoenlijk kunnen spelen! Misschien doordat het nog zo vroeg is etc.
Er zouden echt meer Bridge servers moeten zijn.. anyway, honour 6, bijna 7. Gaat best lekker soms. Je kan redelijk makkelijk veel punten halen omdat de rest van je team best wel noob is...
Wou dat ik vaker kon spelen want het is best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Wat een baggerzooi is Americas Army 3 toch... Ik ben echt diep teleurgesteld.

Americas Army 2 was al niet de meest stabiele game maar 3 slaat alles.

Ik heb nog niet 1 match normaal kunnen spelen... Soms kan zelfs amper inloggen.

Deze halfbakken zooi had nog niet released moeten worden. Als ze nou gewoon gewacht hadden tot de game klaar was... Dit is een soort nageboorte van een alpha versie volgens mij.

Ik ga weer America's Army 2 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:57

Sargan

Filmfreak...

Zag gisteravond tot mijn verrassing dat ik de 3 training stages al doorlopen had, zonder dit echt gespeeld te hebben...ik moet nu alleen nog Mount doen.
Ondanks de vele problemen geef ik dit spel zeker een kans!
Over een tijdje zal alles wel werken en dan hebben we er (hopelijk) een top game bij.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Dat hebben ze gedaan zodat mensen eindelijk online kunnen spelen ivm auth. problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55
Is alleen jammer dat veel servers het nog gewoon niet doen. Ik heb gisteravond er gewoon lang op gezeten om even een potje te kunnen spelen. uiteindelijk heb ik nog geen geweer in mijn handen gehad..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het lame dat iedereen ineens gewoon die trainingen krijgt want ik heb dr moeite voor zitten doen. Net paar servers proberen te joinen maar dr is weer wat mis. Kan geen role selecten en geen guns. Dit op meerdere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 21:39
Nou ik wacht nog wel een maandje of 2. America's Army 3 is zo onspeelbaar naar mijn idee dat ik mezelf alleen maar irriteer in plaats van lol te hebben.

Ze hadden de releasedatum wel mogen verplaatsen als ze het niet zouden halen met de ontwikkeling. Dit lijkt alsof het een soort alpha versie is ofzo :/

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Gisteren in een server gezeten met ongeveer 48 man. Best chaotisch maar wel heel vet. Toch zijn er een aantal bugs of onoverzichtelijke dingen mij opgevallen:

- wapens blijven in de lucht hangen wanneer iemand is neergeschoten.
- ik kon gisteren 4 primary weapons meenemen, terwijl m'n sprint nog net zo snel is?
- de chat van de tegenpartij heeft dezelfde kleur als van je eigen team (wit)
- wanneer er gesproken wordt over voicechat , is niet te zien wie er praat (niet echt handig als iemand wat loopt te vertellen over een tactiek als deze compleet aan de andere kant van de map staat).
- sommige zitten dat "wooohaaa'' irritant te spammen.

het viel me gisteren ook op dat ik bij de special trainigen de eerste 4 missies behaald waren, echter heb ik deze nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

- De teamchat zou groen moeten zijn. Wit is 'SayAll', dus aan iedereen in de server.
- Wanneer iemand via mic spreekt moet er een naam in het wit verschijnen ongeveer halverwege de linkerkant van je scherm.
- 'Hooah' wordt altijd al gespammed. ^^

Nogmaals, lees tenminste de laatste pagina door van deze topic óf 4 posts boven jouw post :)
Ze hebben iedereen Basic Training en de andere 4 gegeven zodat zich minder problemen zouden voordoen ivm Auth. servers. Wees blij.. maar toch moet je mensen uitleggen dat IEDEREEN medic is. Anders lopen ze gewoon langs je terwijl je critical bent ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

matthew_o schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:04:
- De teamchat zou groen moeten zijn. Wit is 'SayAll', dus aan iedereen in de server.
Kan je instellen in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Anoniem: 226845 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:09:
Vind het lame dat iedereen ineens gewoon die trainingen krijgt want ik heb dr moeite voor zitten doen. Net paar servers proberen te joinen maar dr is weer wat mis. Kan geen role selecten en geen guns. Dit op meerdere servers.
Probeer eens je punkbuster te updaten, dit zou het moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik kan nu gewoon (werkende) servers joinen, en heb totaal geen problemen meer met de authentication server. Het enige probleem is dat er te weing servers zijn met goede ping, en ze vakk vol zitten. Maar goed, ik heb nu een tijdje kunnen spelen, en zit alweer op 10 honor, het gaat vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik nog maar op 7. Maar ik speel dan ook alleen Bridge O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

matthew_o schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:46:
Ik nog maar op 7. Maar ik speel dan ook alleen Bridge O-)
Ik heb nog maar één bridge server kunnen vinden met goede ping die ik kon joinen, de rest van de servers zijn bijna allemaal ranch. Het valt me ook op dat de ping aangegeven in het server menu helemaal niet klopt. Amerikaanse servers hebben 80 ping daar, maar als je erin zit voelt het meer als 200 ping, niet speelbaar dus. Ik heb helaas ook niet veel pipeline servers gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
falling_down schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 05:45:
[...]

Ik heb nog maar één bridge server kunnen vinden met goede ping die ik kon joinen, de rest van de servers zijn bijna allemaal ranch. Het valt me ook op dat de ping aangegeven in het server menu helemaal niet klopt. Amerikaanse servers hebben 80 ping daar, maar als je erin zit voelt het meer als 200 ping, niet speelbaar dus. Ik heb helaas ook niet veel pipeline servers gezien...
Het valt me inderdaad op dat ranch zeer veel gespeeld wordt. Is deze ook zo populair in AA2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

Koppensneller

winterrrrrr

Descriptor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:00:
[...]

Het valt me inderdaad op dat ranch zeer veel gespeeld wordt. Is deze ook zo populair in AA2?
Die map bestaat niet in AA2 :) De enige AA3 maps die ook in 2.x bestaan, zijn Bridge en Pipeline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Descriptor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:00:
[...]

ranch is de default map waar alle servers op starten, admins van die servers hebben dus waarschijnlijk geen moeite genomen om de server te veranderen naar een andere map, omdat op het moment de servers nog niet helemaal stabiel zijn.

het is ook leuk dat bijna niemand PB goed geupdate heeft, mijn clan server ( {STX} ) heeft als 1 van de weinige servers PB activated en zodra er 10/15 man in de wacht staan om PB via de server te updaten crasht deze na 10/15 min, leuk spelen is dat >.<

[ Voor 40% gewijzigd door Savageone op 23-06-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

mininovabe is mn steam, wil wel eens gamen met iemand van Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Zijn er inmiddels al wat minder problemen?
Ben hem weer aan het downloaden, hopen dat het nu wat minder problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ja, het is nu mogelijk om een server te joinen. De overige bugs zijn nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vind het wel jammer dat ze Bridge hebben gepakt voor een remake. Na 6 jaar is de lol van Pipeline er ook af tbh. Er zijn zoveel goede SF-levels waar in AA2 totaal geen aandacht meer is aan geschonken. Hospital was zo'n beetje de enige map die nog hardcore werd gespeeld, dus het zou leuk zijn als ze een oude bekende zouden remaken.

Tevens had ik vandaag wel een leuke bug. Elke keer als een team-mate werd afgeknald vloog die eerst iets van 8 meter de lucht in. Vaak bleef die dan nog net voor de grond hangen en had je een soort van gekruisigde jezus. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bleet op 23-06-2009 17:33 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243035

ja hospital zouden ze zeker moeten remaken, vind het ook wel jammer dat Urban assault er niet meer in zit, geldt ook voor CSAR en Farm raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
matthew_o schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:57:
mininovabe is mn steam, wil wel eens gamen met iemand van Tweakers :)
ik mis eigenlijk wel de support via steam dat je een friend kan joinen en direct in zijn/haar game terecht kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 10:02
Hier loopt de game na het opnieuw downloaden al vast voor ik uberhaupt ben opgestart, zou dit evt. aan mijn systeem kunnen liggen? lijkt me niet toch? (draai vista ultimate).
heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk :X
Pagina: 1 2 3 4 Laatste