m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:04:
Damn het is trouwens wel storm gelopen met die Medion's.. Volgens mij had ALDI dit ook niet verwacht. Gezien de kleine voorraad die ze hebben gekregen.
Gemiddeld genomen 6 per vestiging, klinkt een beetje in mijn oren als de eerste batch MSi's die werdt aangeleverd. Denk ook niet dat ALDI snel een nieuwe levering zal krijgen.
Daarbij ik denk niet dat er een 9" MSi Wind gaat komen. Gezien de zeer populaire 10" ... Mensen rijden gewoon het halve land door om er één te vinden. En dan moeten ze ook nog 400 euri betalen
Maargoed.. Nu heb ik al een goede week die Wind in huis, misschien moet ik ook maar eens gaan kijken welke BIOS ik erin heb
@Winona: Het wordt nou tijd dat jij je Wind krijgt! Begin het zo zielig te vinden ... *hugg*
@Mr. Dave: Je was me voor met je rekensommetje

@sjaak88: volgens mij ben je een glossy scherm gewend?
@belumcukur: Die Gdium, wat is daar nou zo bijzonder aan? Vind het echt niet een vergelijking met de Wind
(punt)

Dank je! *hug back*, maar ik heb wel geduld hoor en als ik hem heb zal ik er ook foto's van maken uiteraard. En ach het lijkt wel of ik er geen één mag krijgen, want door die "uitverkoop" (Eee 900 kost nu 349) van de Asus hopen de zaken hem deze week nog te krijgen. Ik word nu gebeld mocht hij binnen komen.
Die ene zaak zei het eerst met zekerheid en nu niet meer en ze kosten daar zelfs 359 hahahaha, ik had echt zoiets van oow wat zijn jullie erg. Maar ze vertelde me wel, dat binnen een dag toen het bedrag van 399 naar 349/359 ging ze zo uitverkocht waren. Iets wat mij ook op viel en in mijn omgeving hoor ik er niemand over, want als ik erover begin vragen ze wat het is.
En de zaak waar ik de Wind heb besteld geeft nu geen antwoord meer op mijn mails. Dus specifiek antwoord krijg ik niet op mijn vragen.
Ook nog even een vraag, kunnen jullie nu met dit weer wel lekker buiten zitten met de Wind/Akoya? En dan bedoel ik dus of jullie goed kunnen kijken op het scherm of dat het heel erg donker uitvalt en dat je echt moet turen wil je het lezen.