[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste
Acties:
  • 200.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:02:

Ik ben er helemaal blij mee! en ik heb nu een oude Dell Latitude c400 PIII 1000mhz met 120GB en 640MB intern geheugen in de aanbieding haha.

Hij werkt een stuk sneller dan de c400 en hij is lichter en kleiner en je hebt een mooier beeld als je een film afspeelt etc.
Zou je denken dat ie sneller is? :P
Kheb zelf het gevoel dat ie sneller is dan mijn "oude" dell xps m1210 (DC 2,0ghz, 2gb, 160gb)

Isdieniet :) Maar wel kleiner.. Een vooruitgang van 12" naar 10" O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:22
Iemand problemen met draadloos WPA-PSK codering op de aldi notebook?
2 jaar oude aldi laptop werkt goed maar kan met de Akoya niet verbinden, wel goed bereik etc. en ik doe op beide apparaten precies hetzelfde.
Onbeveiligd gaat het wel goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:04:
Maargoed.. Nu heb ik al een goede week die Wind in huis, misschien moet ik ook maar eens gaan kijken welke BIOS ik erin heb :9~
1.05.
@belumcukur: Die Gdium, wat is daar nou zo bijzonder aan? Vind het echt niet een vergelijking met de Wind

(punt) :P
Niks! Da's nou juist wat ik steeds zeg. Laat liggen dat ding en neem een Wind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:10:
[...]

1.05.

[...]

Niks! Da's nou juist wat ik steeds zeg. Laat liggen dat ding en neem een Wind!
Hoe weet jij nou welke bios versie ik heb? :o Misschien heb ik 1.04 ... Of waren alle Windjes al naar 1.05 gebracht voordat ze uitgeleverd werden.. ?

Over die andere laptop... i misunderstood than..

[ Voor 4% gewijzigd door m3nno op 23-07-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
jahako schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:09:
Iemand problemen met draadloos WPA-PSK codering op de aldi notebook?
2 jaar oude aldi laptop werkt goed maar kan met de Akoya niet verbinden, wel goed bereik etc. en ik doe op beide apparaten precies hetzelfde.
Onbeveiligd gaat het wel goed :(
Raaaaar... Firmware routertje upgraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
hier in Veghel ook niks meer te vinden om 09.30 grrr. Zelfs in Heesch en Uden waren ze al op.
Naja, dan maar een MSI of toch maar een Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:05
m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:17:
[...]

Raaaaar... Firmware routertje upgraden? :)
Misschien ook nog mac-authenticatie op je router aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik kan overigens garanderen dat 8.9" ook komt maar ben daar zelf niet zo'n fan van dus ga daar absoluut niet op pushen, 10" is veel mooier :D

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
Is het oplossen van die irritante tik ook mogelijk zonder die software te installeren? ergens in windows xp dus, zou wel mooi zijn :) Krijg anders meteen het gevoel dat ik mn hele systeem meteen weer aan het vol gooien ben :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Btw, degene die een carcharger / autolader wilde... ik heb er een weekje geleden een op Ebay gekocht uit Amerika... werkt perfect :)
(Dit was em)
Veel goedkoeper dan een autolader á la Medion voor €70 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchy007 op 23-07-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Hoe weet jij nou welke bios versie ik heb? :o Misschien heb ik 1.04 ... Of waren alle Windjes al naar 1.05 gebracht voordat ze uitgeleverd werden.. ?
Als ik het goed las, kreeg jij jouw Wind net voor ik de mijne kreeg. Dus geleverd vanaf dezelfde pallet, vermoed ik zo. Maar als het anders is hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moneta schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:20:
Ik kan overigens garanderen dat 8.9" ook komt maar ben daar zelf niet zo'n fan van dus ga daar absoluut niet op pushen, 10" is veel mooier :D
Vind ik ook, maar mijn vrouw wil er zoeen, kan ze makkelijker meenemen vindt ze. 8)7

Hoe duur worden die dingen, mr. Moneta? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:37:
[...]

Vind ik ook, maar mijn vrouw wil er zoeen, kan ze makkelijker meenemen vindt ze. 8)7

Vrouwen! *argh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TaTaaaaaa Het is een originele MSI wind U100 (wit) geworden, me happy :) Hij is echt mooi......
Informatique.nl in Bergsehoek had er na mij nog 1 voor de vrije verkoop, dus wie snel is.
Bedankt voor al het mede leven, maar ik ga hem nu maar eens aanzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:47:
TaTaaaaaa Het is een originele MSI wind U100 (wit) geworden, me happy :) Hij is echt mooi......
Informatique.nl in Bergsehoek had er na mij nog 1 voor de vrije verkoop, dus wie snel is.
Bedankt voor al het mede leven, maar ik ga hem nu maar eens aanzetten....
krijg nou niks, retedicht bij mijn huis !!!

hahaha naja ik heb nu een medion wit , ook goed

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Damn het is trouwens wel storm gelopen met die Medion's.. Volgens mij had ALDI dit ook niet verwacht. Gezien de kleine voorraad die ze hebben gekregen. :|

Gemiddeld genomen 6 per vestiging, klinkt een beetje in mijn oren als de eerste batch MSi's die werdt aangeleverd. Denk ook niet dat ALDI snel een nieuwe levering zal krijgen. :X

Daarbij ik denk niet dat er een 9" MSi Wind gaat komen. Gezien de zeer populaire 10" ... Mensen rijden gewoon het halve land door om er één te vinden. En dan moeten ze ook nog 400 euri betalen :)

Maargoed.. Nu heb ik al een goede week die Wind in huis, misschien moet ik ook maar eens gaan kijken welke BIOS ik erin heb :9~

@Winona: Het wordt nou tijd dat jij je Wind krijgt! Begin het zo zielig te vinden ... *hugg*
@Mr. Dave: Je was me voor met je rekensommetje :)
@sjaak88: volgens mij ben je een glossy scherm gewend?
@belumcukur: Die Gdium, wat is daar nou zo bijzonder aan? Vind het echt niet een vergelijking met de Wind

Hee ik wacht ook nog op m'n zwarte wind, krijg ik geen hugg? :P

Ps: sinds de stormloop op de Medions kan ik dit topic bijna niet meer bijhouden zo snel als het gaat haha :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Lau26 op 23-07-2008 16:54 ]

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Zijn er mensen hier die een WIND hebben & problemen ondervinden met BLUETOOTH en (de verbinding met) een GSM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Laatst online: 27-08 18:30
Lau26 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:52:
[...]

Jij hebt toch al een 13" Macbook? >:)

Heeft iemand toevallig een alternatief voor dat 'Notebook Hardware Control' geval? iets lichts en actueels als het kan.. heb namelijk nog geen andere manier gevonden om die HDD op full performance te laten draaien en zo evt. tikken te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Lau26 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:52:
[...]

Ps: sinds de stormloop op de Medions kan ik dit topic bijna niet meer bijhouden zo snel als het gaat haha :*)
*hangt een bordje om zijn nek: FREE HUGS*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Ik vind die Wind for Love trouwens ook wel mooooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn het is trouwens wel storm gelopen met die Medion's.. Volgens mij had ALDI dit ook niet verwacht. Gezien de kleine voorraad die ze hebben gekregen. :|

Gemiddeld genomen 6 per vestiging, klinkt een beetje in mijn oren als de eerste batch MSi's die werdt aangeleverd. Denk ook niet dat ALDI snel een nieuwe levering zal krijgen. :X

Daarbij ik denk niet dat er een 9" MSi Wind gaat komen. Gezien de zeer populaire 10" ... Mensen rijden gewoon het halve land door om er één te vinden. En dan moeten ze ook nog 400 euri betalen :)

@Winona: Het wordt nou tijd dat jij je Wind krijgt! Begin het zo zielig te vinden ... *hugg*
@Mr. Dave: Je was me voor met je rekensommetje :)
@sjaak88: volgens mij ben je een glossy scherm gewend?

Dank je! *hug back*, maar ik heb wel geduld hoor en als ik hem heb zal ik er ook foto's van maken uiteraard. En ach het lijkt wel of ik er geen één mag krijgen, want door die "uitverkoop" (Eee 900 kost nu 349) van de Asus hopen de zaken hem deze week nog te krijgen. Ik word nu gebeld mocht hij binnen komen.

Die ene zaak zei het eerst met zekerheid en nu niet meer en ze kosten daar zelfs 359 hahahaha, ik had echt zoiets van oow wat zijn jullie erg. Maar ze vertelde me wel, dat binnen een dag toen het bedrag van 399 naar 349/359 ging ze zo uitverkocht waren. Iets wat mij ook op viel en in mijn omgeving hoor ik er niemand over, want als ik erover begin vragen ze wat het is.

En de zaak waar ik de Wind heb besteld geeft nu geen antwoord meer op mijn mails. Dus specifiek antwoord krijg ik niet op mijn vragen.

Ook nog even een vraag, kunnen jullie nu met dit weer wel lekker buiten zitten met de Wind/Akoya? En dan bedoel ik dus of jullie goed kunnen kijken op het scherm of dat het heel erg donker uitvalt en dat je echt moet turen wil je het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Klasse! Witte MSI Wind onderweg naar mij vanaf Informatique!

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:01:
[...]

Dank je! *hug back*, maar ik heb wel geduld hoor en als ik hem heb zal ik er ook foto's van maken uiteraard. En ach het lijkt wel of ik er geen één mag krijgen, want door die "uitverkoop" (Eee 900 kost nu 349) van de Asus hopen de zaken hem deze week nog te krijgen. Ik word nu gebeld mocht hij binnen komen.

Die ene zaak zei het eerst met zekerheid en nu niet meer en ze kosten daar zelfs 359 hahahaha, ik had echt zoiets van oow wat zijn jullie erg. Maar ze vertelde me wel, dat binnen een dag toen het bedrag van 399 naar 349/359 ging ze zo uitverkocht waren. Iets wat mij ook op viel en in mijn omgeving hoor ik er niemand over, want als ik erover begin vragen ze wat het is.

En de zaak waar ik de Wind heb besteld geeft nu geen antwoord meer op mijn mails. Dus specifiek antwoord krijg ik niet op mijn vragen.

Ook nog even een vraag, kunnen jullie nu met dit weer wel lekker buiten zitten met de Wind/Akoya? En dan bedoel ik dus of jullie goed kunnen kijken op het scherm of dat het heel erg donker uitvalt en dat je echt moet turen wil je het lezen.
De winkel waar ik hem gekocht had, gaf ongeacht wat voor vraag ik mailde vrijwel direct antwoord. (D****T) Maar het is een slechte winkel en maak dus geen reclame.

Buiten zitten, nou net op het station en in de trein ging het prima qua lichtsterkte.. Als je hem op de meest heldere stand zet is het prima te doen (dat neukt wel je batterij natuurlijk)

Alleen dat bluetooth, ARG! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lollial schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:04:
Klasse! Witte MSI Wind onderweg naar mij vanaf Informatique!
;) Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:33:
[...]

Als ik het goed las, kreeg jij jouw Wind net voor ik de mijne kreeg. Dus geleverd vanaf dezelfde pallet, vermoed ik zo. Maar als het anders is hoor ik het graag. :)
Volgens MSI Infoview XP heb ik bios 4.6.3 -->. 26/06/2008 Dus dat zal dan 1.05 zijn :) Volgens dat zelfde programma is de Atom 1.6 een dualcore... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:08:
[...]

Volgens MSI Infoview XP heb ik bios 4.6.3 -->. 26/06/2008 Dus dat zal dan 1.05 zijn :) Volgens dat zelfde programma is de Atom 1.6 een dualcore... :?
Zoals wellicht in dit topic al eens genoemd heeft Intel voor de Atom weer eens de Hyperthreading uit de kast gehaald zoals de P4 dat had. Je hebt dus 2 virtuele cores :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Kan iemand dit checken:

blauwe intelicoontje rechtsonder in beeld --> grafische eigenschappen --> scherminstellingen --> knop energieinstellingen...

Kan je daar dingen wijzigen?
Is hier greyed out.

Heb notebookhardware control erop gezet, maar lijkt erop dat de graphics card de CPU op max wil houden? Iemand dit al gestest?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjonge zeg wat duurt dat installeren lang zeg, maar...... van dat kijken wordt ie steeds mooier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Je moet even verder kijken.. paar tabs er beneden kan je helderheid van het scherm enz instellen.. heb het nu standaard op -20 staan zelfs met gewone stroom.. wel zo fijn voor de ogen 8)

Ben trouwens erg te spreken over die touchpad.. 2 extra dingetjes uitgezet bij de instellingen (scroll-gebeuren en zone-gebeuren) en werkt echt prima nu..
matthijst schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:26:
Heb notebookhardware control erop gezet, maar lijkt erop dat de graphics card de CPU op max wil houden? Iemand dit al gestest?
Volgens mij ondersteunt ie de Atom niet eens omdat het programma al een jaar niet geupdate is, daarom vroeg ik al of iemand misschien een beter alternatief heeft :>

[ Voor 37% gewijzigd door Cooler_King op 23-07-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:31:
Tsjonge zeg wat duurt dat installeren lang zeg, maar...... van dat kijken wordt ie steeds mooier :>
Jaa, het duurt eventjes, maar dan... *trommelgeroffel*

Tadaaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:37:
[...]

Niet bekend nog, ligt aan de specificaties. Ik denk echter dat deze in de 299-349 regio komt. Veel goedkoper kan niet en veel duurder wil ik hem echt niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Even over de prijs, uiteraard ga ie dalen maar wat zijn de prognoses. Niemand kan het precies weten maar ik neem aan dat hier best wel wat prijsexperts te vinden zijn. Hij kost nu 400,- ( msi/medion ). Want als ik in de reclameblaadjes zie, zie ik laptops voor 350 a 400 euro met een 1,6 centrino erin en 15,4''. Uiteraard weet ik dat dit niet te vergelijken is, maar die laptops waren eerst ook superduur. Binnenkort komen er nog meer netbooks op de markt, dus de concurrentie neemt ook toe...allemaal redenen om het weer goedkoper te maken. Na de innovators en early adaptops komt de majority...wat gaat die ongeveer betalen voor een Wind / Msi ?

Wat gaat zoiets kosten over drie maanden en over 6 maanden ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
NeoMe schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:03:
Even over de prijs, uiteraard ga ie dalen maar wat zijn de prognoses. Niemand kan het precies weten maar ik neem aan dat hier best wel wat prijsexperts te vinden zijn. Hij kost nu 400,- ( msi/medion ). Want als ik in de reclameblaadjes zie, zie ik laptops voor 350 a 400 euro met een 1,6 centrino erin en 15,4''. Uiteraard weet ik dat dit niet te vergelijken is, maar die laptops waren eerst ook superduur. Binnenkort komen er nog meer netbooks op de markt, dus de concurrentie neemt ook toe...allemaal redenen om het weer goedkoper te maken. Na de innovators en early adaptops komt de majority...wat gaat die ongeveer betalen voor een Wind / Msi ?

Wat gaat zoiets kosten over drie maanden en over 6 maanden ?
Kijk ook eens naar de marge die op een netbook zit. Die is behoorlijk laag. Hoeveel goedkoper kan het voordat de fabrikant er verlies op leid? Niet echt veel naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:34:
Volgens mij ondersteunt ie de Atom niet eens omdat het programma al een jaar niet geupdate is, daarom vroeg ik al of iemand misschien een beter alternatief heeft :>
Ik mis even wat je precies zoekt, maar RMClock kan de CPU downclocken en ook nog volten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als ze maar genoeg produceren worden de productiekosten van producten ook goedkoper, dus de marge blijft in principe gelijk. Processen binnen de fabrikant worden verbeterd, nieuwe snellere en efficienten methode's om te ontwikkelen worden gebruikt bij de tweede lading. Dus de kosten om te produceren liggen in het begin hoger en zakken naar mate de productie loopt.

Zie hier het artikel waar MennO het over heeft de post hieronder.

[ Voor 13% gewijzigd door NeoMe op 23-07-2008 18:16 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
NeoMe schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:06:
Als ze maar genoeg produceren worden de productiekosten van producten ook goedkoper, dus de marge blijft in principe gelijk. Processen binnen de fabrikant worden verbeterd, nieuwe snellere en efficienten methode's om te ontwikkelen worden gebruikt bij de tweede lading. Dus de kosten om te produceren liggen in het begin hoger en zakken naar mate de productie loopt.
Correct. Er stond hier gister een leuk artikel over op webwereld geloof ik.. marges van de netbooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Helaas kan ik niet zo ver in de toekomst kijken. Ik verwacht persoonlijk dat de prijs aankomende 3 maanden hetzelfde zal blijven maar ik heb er heus wel eerder naast gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:48:
gvd ik ben zowat heel noord holland af gegaan voor die akoya, zonder resultaat. weet iemand wanneer die dingen weer geleverd worden?
Medion gaat de Akoya ook aan Gamma leveren (augustus 2008).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:34:
Daar lijkt het op ja :D
Verrassend dat die mof op youtube dan door dat programma heenklikt en eigenlijks niks doet...

Ik ga ff verder zoeken, want op zich is zoiets wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Ben nu bezig met het fantastische OS van Apple op mijn witte medionnetje te installeren, het mag dan wel niet, maar ik wil het toch even draaiend zien hierop...

Had alleen geen externe usb dvd-speler, dus heb maar zelf wat in elkaar gedraaid: oud IDE dvd-brandertje aangesloten op een opengemaakt 3,5" usb IDE harddiskbehuizing, werkt prima!

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar is ie dan, de eerste draadloze post vanaf de Wind, kickuhhhhh.

Kan iemand vertellen wat er geinstalleerd wordt met install NIS, een progje dat op de desktop geplakt zit?
Typt prima dit en gelukkig op zo op het oog ook geen Dode Pixels, pfuuhhh. Geen vreemde geluiden, hij is erg stil. Gadget van 2008 als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:33:
Nou daar is ie dan, de eerste draadloze post vanaf de Wind, kickuhhhhh.

Kan iemand vertellen wat er geinstalleerd wordt met install NIS, een progje dat op de desktop geplakt zit?
Typt prima dit en gelukkig op zo op het oog ook geen Dode Pixels, pfuuhhh. Geen vreemde geluiden, hij is erg stil. Gadget van 2008 als je het mij vraagt.
NIS is voor zover ik weet Norton Internet Security ....antivirus etc dus...maar kheb geen Medion :(:(:( nog niet :D

Is het een oranje/geel icoontje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
nAffie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:31:
Ben nu bezig met het fantastische OS van Apple op mijn witte medionnetje te installeren, het mag dan wel niet, maar ik wil het toch even draaiend zien hierop...

Had alleen geen externe usb dvd-speler, dus heb maar zelf wat in elkaar gedraaid: oud IDE dvd-brandertje aangesloten op een opengemaakt 3,5" usb IDE harddiskbehuizing, werkt prima!
thnx voor de tip!!! mijn ide usb kabeltje is dus gaar,en krijg steeds BsoD enzo..
gelijk ff uitproberen!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:39:
[...]

NIS is voor zover ik weet Norton Internet Security ....antivirus etc dus...maar kheb geen Medion :(:(:( nog niet :D

Is het een oranje/geel icoontje? :)
Ah bedankt, nee geen oranje/geel icoontje maar een gewoon cdtje, verwijderen dus. Denk dat ik toch maar gwoon mijn F secure erop zet, het is wel uitgebreid maar even fine tunen voor dit kleine windje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jammer dat er geen hometoets op zit: ctrl-home/end wel handig met surfen.
Of is daar een andere truc voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik naar de Aldi, ben ik er als 5e, zijn er maar 3 Medions ! Wat een pech..
Hoorde van de Gamma dat die ze ook gingen verkopen? zoja, weet iemand wanneer?

Iemand al wat gehoord van Oase Systems, zouden deze de wind ook echt op voorraad gehad hebben? heb daar nog een order staan, maar deze zijn op vakantie ofzo tot 13 augustus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:49:
Ik naar de Aldi, ben ik er als 5e, zijn er maar 3 Medions ! Wat een pech..
Hoorde van de Gamma dat die ze ook gingen verkopen? zoja, weet iemand wanneer?
wsmaal schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:19:
[...]

:+

[ Voor 14% gewijzigd door ExPlanE op 23-07-2008 19:11 . Reden: Quote verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"This entry was posted on Tuesday, May 13th, 2008 " ...valt dus nog af te wachten in hoeverre deze 'oude' informatie klopt. Toen wou Medion nog van het Aldi concept afstappen en dat hebben ze ondertussen niet gedaan...dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
wsmaal schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:19:
[...]

zit er dan 1 of 3 jaar garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
nAffie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:31:

Van wie mag het niet dan? Tis toch jouw laptop ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
thefxr schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:11:
[...]

zit er dan 1 of 3 jaar garantie op?
je bedoeld 2 of 3 jaar.. :) En dat is 3jaar aangezien dat een beetje de standaard is van Medion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:10:
[...]

"This entry was posted on Tuesday, May 13th, 2008 " ...valt dus nog af te wachten in hoeverre deze 'oude' informatie klopt. Toen wou Medion nog van het Aldi concept afstappen en dat hebben ze ondertussen niet gedaan...dus...
Elektronicafabrikant Medion wil het Aldi-imago (arme winkel) in de Benelux afschudden door o.a. ook aan Expert en de Makro te gaan leveren. Dat wil niet zeggen dat Medion dan niet meer aan Aldi (of Gamma) zal leveren. Wellicht zit daarin wel de 6 cell accu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
Heb een mail gestuurd naar medion of de 10" ook in de shop verkocht gaat worden en ook nog in de gamma.
hou jullie op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48
matthijst schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:49:
Jammer dat er geen hometoets op zit: ctrl-home/end wel handig met surfen.
Of is daar een andere truc voor?
fn met pijltjes!

[ Voor 3% gewijzigd door bas-r op 23-07-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:54:
Zijn er mensen hier die een WIND hebben & problemen ondervinden met BLUETOOTH en (de verbinding met) een GSM ?
ja ikke. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:59:
Hellup, ik heb ook een Medion gekocht met de bedoeling om er OSX op te draaien. In al mijn enthousiasme de hele schijf gewist en 1 partitie van gemaakt.
Helaas kan ik nu niet meer mijn bios updaten opmdat de recovery partitie D: niet meer bestaat.
Wil iemand mij zeggen wat precies de naam van de partitie is, hoe groot deze is en welke bestanden erop staan (en indien nodig mij die bestanden sturen). Of heeft er iemand een andere tip om mijn bios te updaten. Met F3 ingehoiuden lukt dus niet --> start gewoon op in Windows (die ik er later weer op heb gezet). Alvast bedankt uit Akersloot
Probeer eerst met de bijgeleverde recovery cd/dvd alles te herstellen...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
wsmaal schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:48:
[...]

Elektronicafabrikant Medion wil het Aldi-imago (arme winkel) in de Benelux afschudden door o.a. ook aan Expert en de Makro te gaan leveren. Dat wil niet zeggen dat Medion dan niet meer aan Aldi (of Gamma) zal leveren. Wellicht zit daarin wel de 6 cell accu :-)
Gamma krijgt laptopprimeur ???

Mijn moeder had paar weken geleden nog een medion bij de gamma gekocht.. phoe hé wat een primeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Brand los, mijn troubles are solved..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Er staan ondertussen 6 cell accu's op de NL Medion shop... prijs: €99 (a.k.a. veels te duur).
Ook staan er (te dure) externe DVD writers op.

Dus als iemand voor zijn Wind \ Akoya een nieuwe (betere) accu wil, gaat uw gang :)

Overigens... de batterij in mijn Akoya is gemaakt door MSI Corp... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:26:
[...]

Brand los, mijn troubles are solved..
Da's mooi! Mijn MDA vario 3 geeft geen verbinding met bt, wat ik ook zit te knoeien met instellingen op beide apparaten. Soms is er wel verbinding maar geen internet. Ik krijg overigens wel heel makkelijk een internetverbinding via umts als ik de usb kabel gebruik. Maar dat kan niet altijd, als de telefoon in z'n autohouder zit bijvoorbeeld is de usb poort bezet. Dus bluetooth is in zo'n geval wel makkelijk. Maar mijn hemel wat is dat moeilijk te regelen zeg... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren bedankt, mijn bios update is gelukt met een bootable USB stick. Ik ben een macman en van windows heb ik niet zoveel verstand dus daarom extra bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Dutchy007 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:37:
Er staan ondertussen 6 cell accu's op de NL Medion shop... prijs: €99 (a.k.a. veels te duur).
Ook staan er (te dure) externe DVD writers op.

Dus als iemand voor zijn Wind \ Akoya een nieuwe (betere) accu wil, gaat uw gang :)

Overigens... de batterij in mijn Akoya is gemaakt door MSI Corp... :)
Te duur? (Die brander dan hé) vind het wel meevallen voor een klein handbaar brandertje.. :) Die LG is net zo duur ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Iemand vraagt er 575 voor: http://link.marktplaats.nl/182849406

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin, ze komen weer op voorraad bij Oom Aldi, Gamma etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Je hebt er altijd bij die ervan willen profiteren, maar om nou 175,- meer te betalen lijkt me beetje sterk. Denk wel dat ie het verkoopt als de prijs rond de 450 zou liggen. Maarja dan moet je alsnog maar net tegen die ene gek aanlopen. Vind het een beetje kansloos, ik zou altijd wachten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
NeoMe schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:09:
Je hebt er altijd bij die ervan willen profiteren, maar om nou 175,- meer te betalen lijkt me beetje sterk. Denk wel dat ie het verkoopt als de prijs rond de 450 zou liggen. Maarja dan moet je alsnog maar net tegen die ene gek aanlopen. Vind het een beetje kansloos, ik zou altijd wachten in ieder geval.
Misschien heeft hij een dode pixel op zijn akoya.

Begrijp niet waarom Aldi niet zegt: max 1 per persoon.
Bij Aldi weten ze toch ook wel dat er eigenlijk te weinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik probeer hier XP te installeren via een DVD speler op de USB maar ik krijg steeds een BSOD als hij Windows vanuit de setup wil opstarten... Heb ik nog bepaalde drivers nodig die ik tijdens de setup moet inladen?

Hij geeft aan dat ik een check disk moet doen maar de HDD is leeg :?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of ze morgen een nieuwe lading hebben? Enig idee wanneer de Aldi vrachtwagen langskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:38:
[...]

Da's mooi! Mijn MDA vario 3 geeft geen verbinding met bt, wat ik ook zit te knoeien met instellingen op beide apparaten. Soms is er wel verbinding maar geen internet. Ik krijg overigens wel heel makkelijk een internetverbinding via umts als ik de usb kabel gebruik. Maar dat kan niet altijd, als de telefoon in z'n autohouder zit bijvoorbeeld is de usb poort bezet. Dus bluetooth is in zo'n geval wel makkelijk. Maar mijn hemel wat is dat moeilijk te regelen zeg... :|
Hmm.. Windows Mobile.. Lukt het met een andere mobiel wel zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:29:
Ik vraag me af of ze morgen een nieuwe lading hebben? Enig idee wanneer de Aldi vrachtwagen langskomt?
Ik zag net een Aldi vrachtwagen rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welk model draadloze netwerkkaart hierin zit? Volgens mij is het een Ralinktech maar ik weet niet welk type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:31:
Weet iemand welk model draadloze netwerkkaart hierin zit? Volgens mij is het een Ralinktech maar ik weet niet welk type?
Ralink RT2860

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Ik ga zometeen eens wat 720p x264 testen op de Medion, en dan ook via vga-kabel afspelen op een LCD (aangezien de Medion monitor niet HD ready is) :) Hopelijk kan ie bitrates van rond de 6000 ook nog gewoon aan.. we zullen zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Cooler_King op 23-07-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:41:
Ik ga zometeen eens wat 720p x264 testen op de Medion, en dan ook via vga-kabel afspelen op een LCD (aangezien de Medion monitor niet HD ready is) :) Hopelijk kan ie bitrates van rond de 6000 ook nog gewoon aan.. we zullen zien.
Ik hoor het graag! Ik heb een full hd lcd, zuu leuk zijn als je 720P kan afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Laatst online: 02-08 19:05
joepie!!!

Net om 21:10 kwam de koerier.....MSI Wind ligt op schoot terwijl ik er nu op zit te tikken. Fijn apparaat. Wat iedereen al zegt. Best een snel apparaat voor de specs. Dit is een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:31:
[...]

Hmm.. Windows Mobile.. Lukt het met een andere mobiel wel zonder problemen?
Ik heb geen andere WM umts-telefoon met bluetooth, dus dat kan ik niet proberen. De Windowsen van beide apparaten kunnen slecht met elkaar overweg.

Er staat overigens WM 6.0 op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn beeldscherm van de akoya ging net 2x spontaan op zwart (backlight bleef gewoon aan). Ff in de sleepstand zetten en weer terug loste het op. Niet op de VGA knop gedrukt..... :)

Iemand idee waarom dit kan, of anderen die dit ook hebben gehad? Ik was hem behoorlijk aan het belasten met allerlei progjes.

Edit:
Inmiddels alle pagina's doorgenomen en gezien dat een bios update dit moet verhelpen...
Zelf nu de 1.06 bios erop gezet.

Is er bij degene die de bios hebben geupdate geen black screen meer opgetreden?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:56:
[...]

Ik heb geen andere WM umts-telefoon met bluetooth, dus dat kan ik niet proberen. De Windowsen van beide apparaten kunnen slecht met elkaar overweg.

Er staat overigens WM 6.0 op.
Ik heb BAR weinig ervaring met WM, heb mijn WM telefoontje die ik van ut werk had gekregen direct in de kast geflikkerd. Heb je geen andere Bluetooth phone waarmee je even kan testen ? UMTS is niet vereist om te testen of je daadwerkelijk kan internetten.

*gooit een doos met mobieltjes jouw kant op*
(pakt snel die iphone uit de doos voordat hij gegooid word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:41:
Volgens OCworkbench kregen ze het voor elkaar om een 1080P WMVHD bestand bijna soepel te laten draaien op de Wind.
Bewijs: http://my.ocworkbench.com/2008/msi/msi-wind-notebook/g4a.htm

1080P is natuurlijk nogal onzin. De 720P versie van het geteste trailer is een betere optie.

Cooler_King zou je dat filmpje willen proberen op je Wind/Medion?

Link naar trailer: http://download.microsoft.../Step_into_Liquid_720.exe (94MB)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Ik ben naar huis! Gegroet en een fijne avond iedereen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:23:
[...]

Ik heb BAR weinig ervaring met WM, heb mijn WM telefoontje die ik van ut werk had gekregen direct in de kast geflikkerd. Heb je geen andere Bluetooth phone waarmee je even kan testen ? UMTS is niet vereist om te testen of je daadwerkelijk kan internetten.

*gooit een doos met mobieltjes jouw kant op*
(pakt snel die iphone uit de doos voordat hij gegooid word)
Ik zal morgen op mij werk even bij een collega bedelen. Er is een Nokia zonder poespas, vraag me niet welk type, met bt en die ga ik dan wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is het iemand al gelukt om XP te installeren via BartPE? Bij mij herkent ie de HDD niet... in diskpart, list disk zegt hij dat er geen HDD's aanwezig zijn. ;(

Zijn de USB poorten bij iedereen trouwens magnetish?

[ Voor 15% gewijzigd door FireFly3k op 23-07-2008 23:00 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou het dingetje altijd opstarten in de turbo battrery mode? Ik zou het voor een notebookje handig vinden als ie altijd in de spaarstand zou starten. Scheelt zo een kwartier werken.

Trouwens geinig dat het blauwe lampje van de aan-uitknop dan groen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradijsnu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-06 15:57
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:57:
[...]

Ik zal morgen op mij werk even bij een collega bedelen. Er is een Nokia zonder poespas, vraag me niet welk type, met bt en die ga ik dan wel even proberen.
Ben benieuwd! Wil graag een N95 connecten met de Wind (als ie hier wordt afgeleverd) :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
PASware schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:28:
[...]

Cooler_King zou je dat filmpje willen proberen op je Wind/Medion?
Dat gaat nu even niet.. heb de tv-out nu aan de gang.. 1280x768 is een mooie resolutie voor 720p en deze wordt ook door de TV ondersteund.. voor de rest mplayer classic, ac3filter en coreavc 1.70

Eerste indrukken: Werkt zonder te stotteren.. zelfs DVD9 rips met hogere bitrates lijken te werken.. hij gaat tot 70-80% cpu gebruik bij bepaalde scènes..

Het enige waar ik me zo aan stoor is die gamma instelling.. die is gewoon veel te hoog, terwijl je bij de videokaart hem niet meer lager kan zetten.. als je de helderheid lager zet dan zie je ook de helft niet meer.. dat is bij gamma niet het geval, daarom heb ik echt iets nodig voor de gamma lager te zetten :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 23-07-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFly3k schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:59:
Is het iemand al gelukt om XP te installeren via BartPE? Bij mij herkent ie de HDD niet... in diskpart, list disk zegt hij dat er geen HDD's aanwezig zijn. ;(

Zijn de USB poorten bij iedereen trouwens magnetish?
Twee van de drie wel ja. De linkerachterpoort (vanaf jezelf gezien) is het volgens mij niet. De meest magnetische usb poort is de rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog iemand die vind dat het geluid op de wind of medion op nie veel trekt ?
als ge ne film ofzo afspeelt suckt het geluid hard vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:10:
[...]

Dat gaat nu even niet.. heb de tv-out nu aan de gang.. 1280x768 is een mooie resolutie voor 720p en deze wordt ook door de TV ondersteund.. voor de rest mplayer classic, ac3filter en coreavc 1.70

Eerste indrukken: Werkt zonder te stotteren.. zelfs DVD9 rips met hogere bitrates lijken te werken.. hij gaat tot 70-80% cpu gebruik bij bepaalde scènes..

Het enige waar ik me zo aan stoor is die gamma instelling.. die is gewoon veel te hoog, terwijl je bij de videokaart hem niet meer lager kan zetten.. als je de helderheid lager zet dan zie je ook de helft niet meer.. dat is bij gamma niet het geval, daarom heb ik echt iets nodig voor de gamma lager te zetten :'(
en op full hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net geprobeerd om er Dragon NaturallySpeaking op te zetten, maar dat is mislukt. Ik heb het er na diverse vreemde vastlopers en blauwe schermen maar weer van af gehaald.

De software zal 'm wel te zwaar zijn. Vreemd, want DNS voert een systemcheck uit voortdat 'ie zichzelf installeert en ik kreeg geen melding dat het Windje niet zou deugen voor deze mooie spraakherkenningssoftware. Ook voldoet de Wind op papier aan de minimum specificaties, je hebt er maar 512 mb geheugen en 1 ghz processor voor nodig. Maar toch werkt het niet.

Nou ja, jammer dan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:14:
is er nog iemand die vind dat het geluid op de wind of medion op nie veel trekt ?
als ge ne film ofzo afspeelt suckt het geluid hard vind ik
Speakertjes aan de onderkant he. Maar sluit je een koptelefoon aan, dan moet je oppassen dat je oren er niet af worden geblazen. Wat een herrie ineens. Heb je de speakers op maximum gezet, dan moet je die even omlaag zetten voor je die koptelefoon gaat gebruiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weet ik wel met koptelefoon, maar ik kan niet altijd een koptelefoon gebruiken, als ik op mijn hometrainer zit dan kan ik geen koptelefoon opzetten en dan hoor ik de laptop niet eens boven het geluid van de fiets uit :P
en het speelt ook niet echt zuiver vind ik, geluid klinkt gewoon slecht vind ik , had dat wel ewa beter verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:40:
ja dat weet ik wel met koptelefoon, maar ik kan niet altijd een koptelefoon gebruiken, als ik op mijn hometrainer zit dan kan ik geen koptelefoon opzetten en dan hoor ik de laptop niet eens boven het geluid van de fiets uit :P
en het speelt ook niet echt zuiver vind ik, geluid klinkt gewoon slecht vind ik , had dat wel ewa beter verwacht
Koop een iPodje dan? Dit is niet echt een multimediamonster. Zelfs geen kleintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Reken maar uit.. dat gaat niet lukken.. misschien als de bitrate onder de 6000 gemiddeld is, maar nog nog zal ie denk ik regelmatig haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:04:
[...]

Koop een iPodje dan? Dit is niet echt een multimediamonster. Zelfs geen kleintje.
haha ik had hetzelfde getypt maar toch maar niet gepost.. kan niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Net SQL Server 2008 RC0 x86 geinstalleerd op het meegeleverde OS van de Akoya: RDBMS, BI EN IS. Nooit gedacht dat dat zou draaien op Windows Home ed.
Ongelovelijk, server software op een 26 X 18 X 2 apparaatje.

Enige nadeel vind ik de zeer grote voeding en dat er in de tas geen plek in voor deze voeding. Via google kon ik niet op small power supply zoeken. Iemand een idee wat de kleinste 19V 3A noteboek voeding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Als je regedit en naar HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->Micosoft->Windows->CurrentVersion->Run gaat, dan zie je wel heel veel bloatware die geladen wordt. Snooien met beheer hier moet de Akoya sneller maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:43
Ik heb een clean install van windows gedaan vanaf de bijgeleverde CD op de medion akoya vanwege alle voor geïnstalleerde rotzooi, helaas staan er geen drivers voor de webcam op de bijgeleverde driver CD. Weet iemand wat voor een type webcam het is? dan hoef ik geen restore van de oorspronkelijke inrichting te doen om het zelf te achterhalen en kan ik drivers gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moneta schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:55:
[...]

Niet bekend nog, ligt aan de specificaties. Ik denk echter dat deze in de 299-349 regio komt. Veel goedkoper kan niet en veel duurder wil ik hem echt niet hebben.
Als ik mag kiezen, doe maar 299 dan :*)
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic