Uiteraard, en vanaf vlak voor kerst komt er waarschijnlijk wéér een nieuwere..Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:46:
Reactie van mijn leverancier op de vraag wanneer de wind te verwachten valt.
MSI geeft aan dat er half September een nieuwe lijn van de MSI wind wind uit gaat komen met een 6-celles batterij. Vanaf September zal de notebook in uw bestelling pas goed leverbaar gaan worden. Dit is de informatie die wij vanuit de fabrikant hebben ontvangen.
Iedere keer wat anders
Haha half september. Zal dat hetzelfde verhaal worden en dan rond 2009 geleverd worden?
StarCraft II: Serial
Verwijderd
Ik heb voorlopig de Ahtec in bestelling staan. Volgens Ahtec in Barendrecht zou deze nog deze maand worden geleverd. Het zal mij benieuwen
Zit er nog wel aan te denken om eventueel toch voor de Medion te gaan. Alleen ik kan morgen helaas geen vrij nemen
Verwijderd
Hallo , allemaal , ik ben al een tijd dit forum aan het volgen.
Echt zo geestig, elke keer als ik me afvroeg hoe iets in elkaar stak, zag ik een post met het antwoord verschijnen, bedankt voor de antwoorden allemaal.
ik heb ook hetzelfde dilemma van de keuze.
Ben er nu wel uit dat het de medion wordt, morgen afhalen dus.
wat zijn de ervaringen met het ophalen bij de aldi ?
hoe was de rij en hoever vantevoren moet je er eigenlijk wel bijstaan
Ik hoop btw dat de community van de wind/akoya net zo groot wordt als de ee pc.
het is echt een voordeel als er veel mensen raad en daad kunnen geven.
Echt zo geestig, elke keer als ik me afvroeg hoe iets in elkaar stak, zag ik een post met het antwoord verschijnen, bedankt voor de antwoorden allemaal.
ik heb ook hetzelfde dilemma van de keuze.
Ben er nu wel uit dat het de medion wordt, morgen afhalen dus.
wat zijn de ervaringen met het ophalen bij de aldi ?
hoe was de rij en hoever vantevoren moet je er eigenlijk wel bijstaan
Ik hoop btw dat de community van de wind/akoya net zo groot wordt als de ee pc.
het is echt een voordeel als er veel mensen raad en daad kunnen geven.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 13:24 ]
Verwijderd
De PC-acties bij de ALDI willen nog wel eens verschillen wat betreft animo per actie. Vroeger hadden ze altijd maar zeer beperkte aantallen en kon het zijn dat er om 9 uur geen exemplaar meer over was. Het heeft in den landen zelfs wel eens tot een vechtpartij geleid bij de deur 'smorgens.
Tegenwoordig zijn er doorgaans betere voorraden waardoor het zelfs nog wel eens voorkomt dat er een week later nog een exemplaartje staat.
Alleen zou ik daar bij deze actie niet al te hard op rekenen.
Er zijn voldoende tweakerts die er graag een willen hebben. 
Soms kan het inderdaad lonen om 8 uur op de stoep te staan...
Alleen zou ik daar bij deze actie niet al te hard op rekenen.
Soms kan het inderdaad lonen om 8 uur op de stoep te staan...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 13:34 ]
Het enige dat ik heb gehoord is dat als je er vroeg genoeg bij bent (20 over 8 voor de deur) dat het dan wel te doen moet zijn. Bij goedkope artikelen is er vaak wel een stormloop, maar of dat bij deze laptop van 400 euro (met genoeg alternatieven voorhanden voor een leek die het verschil niet kan zien) ook zo is?
Ik vind het ook vrij moeilijk in te schatten of het druk gaat zijn of niet. Toen ik 3 jaar geleden mijn Medion laptop ging halen ben ik er gewoon 's middags omgegaan. Maarja, die zat wel in een andere prijsklasse waardoor mensen waarschijnlijk minder snel geneigd waren om m te halen.
Het is en blijft natuurlijk ook een apparaat dat leuk is voor erbij en wat minder geschikt is om als volwaardige pc te gebruiken. Daarbij komt het ook mooi uit dat het nu vakantieperiode is, waardoor veel mensen op vakantie zijn of misschien hun geld al in een vakantie gestoken hebben
Maar ik ga geen risico's nemen en ga toch op tijd voor de deur staan...
Het is en blijft natuurlijk ook een apparaat dat leuk is voor erbij en wat minder geschikt is om als volwaardige pc te gebruiken. Daarbij komt het ook mooi uit dat het nu vakantieperiode is, waardoor veel mensen op vakantie zijn of misschien hun geld al in een vakantie gestoken hebben
Maar ik ga geen risico's nemen en ga toch op tijd voor de deur staan...
PSN id: NL_SToRM
Soms verkopen ze de produkten ook de dag ervoor, vanaf 17.00 ligt in mijn aldi al alles klaar voor de volgende dag
Net het Aldi hoofdkantoor gebeld, zover zij wist kwam in elk filiaal de Medion. Over aantalen kon ze niets zeggen helaas. Achja, ik sta morgenvroeg wel voor de deur

Verwijderd
heee vanaf 5 uur vandaag mischien al ? op mijn route van werk naar huis kom ik zeker 4 aldi's tegen.....op een gegeven moment moet je je gaan afvragen waar je mee bezig bent .....naaaahhh
Nuttige informatie.. bedankt!Dutchy007 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:12:
Net het Aldi hoofdkantoor gebeld, zover zij wist kwam in elk filiaal de Medion. Over aantalen kon ze niets zeggen helaas. Achja, ik sta morgenvroeg wel voor de deur
Verwijderd
Lol, ze moeten het leveren PUNT!Cooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:13:
[...]
Als er überhaupt al iets geleverd wordt bedoel je![]()
Sorry, kon het niet laten.

En ach joh, wil je de Asus Eee 900 is die ook nergens te krijgen (ja online, maar niet eens normaal in een winkel).
Echt de bedrijven hebben dit alles wel heel erg verkeerd ingeschat!
Hahahahhaah, ja echt hé!! Get a life!Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:20:
heee vanaf 5 uur vandaag mischien al ? op mijn route van werk naar huis kom ik zeker 4 aldi's tegen.....op een gegeven moment moet je je gaan afvragen waar je mee bezig bent .....naaaahhh
Erm ja, ik kan het nergens vinden...
In de Wind zit een gigabit LAN poort, hoe is dat met de Akoya?
Verwijderd
Mijn ervaring bij pc's en laptops bij de ALDI bij ons in de buurt is dat ze die niet in de winkel leggen/zetten maar in het magazijn laten staan ivm mogelijke winkeldiefstal. Altijd even naar vragen bij de kassa dus!
Verwijderd
ik heb eindelijk ook mijne wind, met bluetooth wel te verstaan 
alleen heb ik een dode pixel ffs
maar hij stoort me niet dus boeie
toestel werkt super, ben er nog maar een half uur op bezig en het typen vlot al een stuk beter
alleen heb ik een dode pixel ffs
toestel werkt super, ben er nog maar een half uur op bezig en het typen vlot al een stuk beter
Verwijderd
[/quote] Altijd even naar vragen bij de kassa dus![quote]
hahaha zie het al voor me , 30 mensen die wild rennen door de winkel, zoekend naar de dozen en 1 persoon slim bij de kassa zijn exemplaar bestellen
hahaha zie het al voor me , 30 mensen die wild rennen door de winkel, zoekend naar de dozen en 1 persoon slim bij de kassa zijn exemplaar bestellen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 15:04 ]
Oh beter! dat vroeg ik me ook nog af ja!Dutchy007 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:40:
Erm ja, ik kan het nergens vinden...
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Wel raar dat jij en Winona de enigen zijn die redenen blijven verzinnen om geen Medion te halen en het wachten op de zwarte Wind proberen te verdedigen? zeg nou eerlijk, wat heb je in hemelsnaam aan gigabit lan als de harde schijf dat niet eens kan bijhouden. Volgens mij hebben jullie morgen allebei spijt
Maar ja, dan heeft MSI tenminste nog wat klanten over.
Het zijn gewoon nagenoeg dezelfde laptops (vandaar het woord kloon).. de verschillen zijn op papier misschien interessant, maar in het echt lijken ze me verwaarloosbaar.
Het zijn gewoon nagenoeg dezelfde laptops (vandaar het woord kloon).. de verschillen zijn op papier misschien interessant, maar in het echt lijken ze me verwaarloosbaar.
[ Voor 40% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 15:38 ]
Verwijderd
Ik was net in een Aldi (voor een brood en een pak melk). Mooie folder hebben ze daar over de Medion Akoya, die staat op ware grootte afgebeeld. Ook opengeklapt op ware grootte. Ik legde mijn Wind op de foto en het zijn echt tweelingbroertjesCooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:35:
Het enige dat ik heb gehoord is dat als je er vroeg genoeg bij bent (20 over 8 voor de deur) dat het dan wel te doen moet zijn. Bij goedkope artikelen is er vaak wel een stormloop, maar of dat bij deze laptop van 400 euro (met genoeg alternatieven voorhanden voor een leek die het verschil niet kan zien) ook zo is?
Er lag in een afgesloten kast trouwens nog een andere Medion (15.4'') voor 699 euro, en volgens mij ligt die er al heel lang (C2D 1,6 ghz). Dus sommige producten lopen echt niet zo hard. Maar ik zou inderdaad ook maar geen risico nemen en tijdig voor de deur gaan staan.

Voor wie morgen achter het net vist, zo'n folder is ook erg mooi
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 15:15 ]
Verwijderd
ik stond ook vanmiddag om 13:00 in een aldi , ook zo'n 15" nog zien staan ( toevallig Delft ? ) , tenminste na 3x kijken want ik spurte al naar de kassa om hem te gaan kopen, bij de derde keer kijken denk ik "hij is toch groter dan ik dacht " het was dus die 15 inch
damn, je ziet wat je wil zien
Verwijderd
1. Ik verzin ze niet.Cooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:13:
Wel raar dat jij en Winona de enigen zijn redenen blijven verzinnen om geen Medion te halen en het wachten op de zwarte Wind blijven verdedigen? zeg nou eerlijk, wat heb je in hemelsnaam aan gigabit lan als de harde schijf dat niet eens kan bijhouden. Volgens mij hebben jullie morgen allebei spijtMaar ja, dan heeft MSI tenminste nog wat klanten over.
2. Heb veel, heel veel getwijfeld, maar een besluit genomen en dat moet je wel eens doen in het leven.
3. Er komt waarschijnlijk ook nog een Asus in huis.. om alvast bezig te zijn.
4. De Medion kets ik af, omdat hij niet egaal zwart is (heb al een notebook met zwart/grijs).
5. Ik heb morgen helemaal geen spijt, waarom.. omdat jij nu wel voor de Medion gaat?
Ik vind het heel jammer dat je nu zo denkt, ik oordeel toch ook niet over jou, omdat je voor de medion gaat.
Sorry, dan is jouw keuze toch iets bewuster. Bij Lau26 kreeg ik alleen het idee dat hij gewoon zoveel mogelijk redenen erbij wilde halen, terwijl de verschillen eigenlijk niet relevant zijn 
Maar dan vraag ik mij toch af: waarom 'alvast' een asus halen, als deze zoveel slechter is dan de Wind + kloons? alleen vanwege die kleur?

Maar dan vraag ik mij toch af: waarom 'alvast' een asus halen, als deze zoveel slechter is dan de Wind + kloons? alleen vanwege die kleur?
[ Voor 26% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 15:33 ]
Verwijderd
Dank je, want ik had zoiets van wat krijgen we nu? Mijn keuze is heel erg bewust gemaakt. Sinds mei heb ik eigenlijk al oog op dat ding en ik weet ook wel dat ik een twijfelkont ben, maar nu heb ik zoiets van hij komt heus wel.
Want ook zoiets, ik weet niet of mensen dit kennen, maar gisteren en vandaag zocht ik al een Eee 900 om gewoon nu al even ermee bezig te zijn ik heb het straks gewoon druk en dan heb ik in ieder geval geen tijd meer om alles te ontdekken aan zo'n ding.
Maar gisteren niet te krijgen en vandaag ook niet, al kreeg ik te horen dat morgen wel een aanvulling komt (beide kleuren) en de rest ergens in augustus.
Alsof ik dus alleen nog maar voor de Wind moet gaan, omdat ik nu al 2 dagen in ene de 900 niet meer kan kopen. En vorige week en weken ervoor wel, waren ze vol op te koop.
Vind dat best apart.
De asus vond ik altijd wel grappig, want in juni zat ik zelfs nog te twijfelen tussen Asus 901 en de Wind.
Ik weet toch niet wanneer ik de Wind krijg en ik ga niet voor de Medion. Dus mag mijn keus toch gewoon zijn dat ik voor nu even voor de Asus ga? Ik hoef daar toch geen verantwoording voor af te leggen hier?
Want ook zoiets, ik weet niet of mensen dit kennen, maar gisteren en vandaag zocht ik al een Eee 900 om gewoon nu al even ermee bezig te zijn ik heb het straks gewoon druk en dan heb ik in ieder geval geen tijd meer om alles te ontdekken aan zo'n ding.
Maar gisteren niet te krijgen en vandaag ook niet, al kreeg ik te horen dat morgen wel een aanvulling komt (beide kleuren) en de rest ergens in augustus.
Alsof ik dus alleen nog maar voor de Wind moet gaan, omdat ik nu al 2 dagen in ene de 900 niet meer kan kopen. En vorige week en weken ervoor wel, waren ze vol op te koop.
Vind dat best apart.
De asus vond ik altijd wel grappig, want in juni zat ik zelfs nog te twijfelen tussen Asus 901 en de Wind.
Ik weet toch niet wanneer ik de Wind krijg en ik ga niet voor de Medion. Dus mag mijn keus toch gewoon zijn dat ik voor nu even voor de Asus ga? Ik hoef daar toch geen verantwoording voor af te leggen hier?
Verwijderd
De eee 900 lag drie dagen geleden nog bij een Dixons hier (Beverwijk). Weet niet of dat nog zo is. Was een Linux variant. Is de Acer One met soortgelijke specificaties dan niks voor jou? Of geeft de kleur de doorslag (waar ik echt niet over zal oordelen hoor)Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:45:
Je hoeft helemaal geen verantwoording af te leggen hoor.. ik vroeg mij alleen af waarom je dan voor de 900 gaat... de meesten van ons vinden de Wind aantrekkelijker (qua uiterlijk en specs, atom cpu ipv celeron en veel stiller) dan de EEE modellen.. daarom begreep ik niet waarom je niet een kloon haalt ipv een Asus totdat de echte MSI versie verkrijgbaar is, maar goed, dan heb je dus andere motieven, dat kan.. ik bedoelde er verder nix mee
[ Voor 14% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 15:59 ]
Verwijderd
Nee ik wil geen Acer, slechte ervaringen mee en heeft zelfs te weinig specs, want ik heb deze ook zien liggen in de winkels (kleurcombi vind ik ook niets). En ik weet je hebt daar ook meerdere van, maar die komen later.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:49:
[...]
De eee 900 lag drie dagen geleden nog bij een Dixons hier (Beverwijk). Weet niet of dat nog zo is. Was een Linux variant. Is de Acer One met soortgelijke specificaties dan niks voor jou? Of geeft de kleur de doorslag (waar ik echt niet over zal oordelen hoor)Die One is volgens mij donkerblauw. Heeft ook wel wat.
Ah het komt wel goed, duurt alleen even. Bij een zaak schijnen ze morgen weer op voorraad te zijn (allebei de kleuren) dus ik ben benieuwd.
@Cooler_king
Dan is het goed, ja het is natuurlijk vreemd. Maar ik vind de Asus ook altijd wel aantrekkelijk, qua specs een beetje, maar wel qua uiterlijk.
En gelukkig is het wel bij Asus zo dat Linux weer meer heeft dan XP XD. En heb mijn Wind wel besteld met XP, maar er gaat in de toekomst wel Linux op komen.
Wel kan ik straks een beetje gaan vergelijken.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 16:03 ]
Verwijderd
Niet Delft maar Beverwijk en die dingen blijven volgens mij niet voor niets liggen. En hij is een heeeeel stuk groter dan de Wind hoor. Vergelijk maar met een Aldi-Medionfoldertje dan zie je het zoVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:27:
ik stond ook vanmiddag om 13:00 in een aldi , ook zo'n 15" nog zien staan ( toevallig Delft ? ) , tenminste na 3x kijken want ik spurte al naar de kassa om hem te gaan kopen, bij de derde keer kijken denk ik "hij is toch groter dan ik dacht " het was dus die 15 inch
Zo'n folder is ook een stuk dunner en handzamer dan de Wind, ik had het wel gewetenVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:14:
[...]
Ik was net in een Aldi (voor een brood en een pak melk). Mooie folder hebben ze daar over de Medion Akoya, die staat op ware grootte afgebeeld. Ook opengeklapt op ware grootte. Ik legde mijn Wind op de foto en het zijn echt tweelingbroertjes![]()
Er lag in een afgesloten kast trouwens nog een andere Medion (15.4'') voor 699 euro, en volgens mij ligt die er al heel lang (C2D 1,6 ghz). Dus sommige producten lopen echt niet zo hard. Maar ik zou inderdaad ook maar geen risico nemen en tijdig voor de deur gaan staan.
Voor wie morgen achter het net vist, zo'n folder is ook erg mooi
Verwijderd
Ben net even bij de plaatselijke Aldi binnengewandeld. Deze meneer de magazijnbeheer kon mij wel adviseren om op tijd te komen, want de zending wat hun hadden binnengekregen of nog kregen was dunnetjes

Verwijderd
Ik kan morgen ochtend iets later beginnen
Ik ga dus 's ochtends voor werk even langs bij de Aldi
Ik denk dat ik er zelf zo rond 8.15 even voor het eerst langsloop. Ik verwacht niet dat er ineens tientallen mensen voor de deur staan. Zo wel, sja, jammer dan, ik ga er echt niet voor liggen
Dat doe ik alleen voor bijzondere concerten
Verwijderd
Zijn er nu al drie Wind bezitters met een pixelprobleem hier? Heb ik dat goed geteld?
Dat lijkt me een zorgelijke trend. Op zo'n klein schermpje nog wel, foei MSI.

m3nno schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:28:
[...]
Ja dat kende ik al..
Maar je zei het zo alsof je het al definitief had gehoord
Voordat ik een prijs en een verzend datum heb gehoord geloof ik niks meer
Verwijderd
Heb hem al eens lief aangekeken, maar hij was volgens mij niet van plan om erin te trappenVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:30:
zijn die magazijnmeneertjes gevoelig voor steekpenningen ?
Oh mijn keuze is niet minder bewust dan die van Winona. Ik wil gewoon het beste hebben voor mijn 400 euro, en met minder neem ik geen genoegenCooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:32:
Sorry, dan is jouw keuze toch iets bewuster. Bij Lau26 kreeg ik alleen het idee dat hij gewoon zoveel mogelijk redenen erbij wilde halen, terwijl de verschillen eigenlijk niet relevant zijn
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Als je een Medion koopt en deze blijkt ook pixeldefecten te hebben, is het dan nog mogelijk deze terug te brengen of om te ruilen of iets dergelijks? Weet iemand hoe Aldi hiermee omgaat?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:53:
Zijn er nu al drie Wind bezitters met een pixelprobleem hier? Heb ik dat goed geteld?
Ik hoorde hier toch dat je je aldi notebook binnen 7 of 10 dagen kon terugbrengen ?Cooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:15:
[...]
Als je een Medion koopt en deze blijkt ook pixeldefecten te hebben, is het dan nog mogelijk deze terug te brengen of om te ruilen of iets dergelijks? Weet iemand hoe Aldi hiermee omgaat?
Pixelprobleem of niet.. Ik heb in ieder geval nergens last van met mijn wind.
In de reviews over de Akoya/Advent/MSI (die ik gelezen heb) wordt daarover met geen woord gerept. Indien het geen incidenteel geval betreft dan schrap ik van mijn lijstje Akoya Mini/Advent 4211/MSI Wind.majoh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:25:
Nou ben eigenlijk ook wel geintereseert in de Medion. Ga wrs morgen avond nog even kijken of ze wat hebben, want geen tijd om er eerder langs te gaan...
Een ding baart me wel een beetje zorgen, zie t volgende filmpje:
[video]
Vanaf ongeveer 6:25 zie je dat hij ze schermpje openklapt, en deze dus na blijft wiebelen... Dit ziet er niet echt stevig uit + ben bang dat dit na een tijdje dus alleen maar erger gaat worden.
Wat denken jullie hiervan? Enige ervaring met de Wind users?
Mijn advies, koop een grote laptop, dan heb je dit nietwsmaal schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:32:
[...]
In de reviews over de Akoya/Advent/MSI (die ik gelezen heb) wordt daarover met geen woord gerept. Indien het geen incidenteel geval betreft dan schrap ik van mijn lijstje Akoya Mini/Advent 4211/MSI Wind.
De Eee PC 900 overigens ook niet :-) Uit deze Eee PC supertest blijkt dat de MSI Wind U100 goed scoort.m3nno schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:42:
[...]
Mijn advies, koop een grote laptop, dan heb je dit niet
Bij de aldi geldt een 30 dagen niet goed geld terug regel. dus ook voor dode pixels.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:01:
ik heb eindelijk ook mijne wind, met bluetooth wel te verstaan
alleen heb ik een dode pixel ffsmaar hij stoort me niet dus boeie
je zegt gewoon dat de snelheid tegenvalt ofzo.
Verwijderd
Ik heb nergens last van met m'n Wind. Heb ook even met dat scherm zitten wiebelen net als in het filmpje, maar het zit best stevig vast hoor.wsmaal schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:01:
[...]
De Eee PC 900 overigens ook niet :-) Uit deze Eee PC supertest blijkt dat de MSI Wind U100 goed scoort.
scharnieren kunnen toch aangedraaid worden?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:04:
[...]
Ik heb nergens last van met m'n Wind. Heb ook even met dat scherm zitten wiebelen net als in het filmpje, maar het zit best stevig vast hoor.
Verwijderd
turbo battery mode zit hier ook op, dat dient om de batterij langer laten mee te gaan zeker ? dat is nie die overclock functie of wel ?
Verwijderd
Mensen die een zwart wind willen: bestel hem gwn zoals mij op ebay bij een powerseller.
Het kost maar ietsje meer en je hoeft geen maand te wachten. Heb juist bericht gekregen dat die van mij op de boot of vliegtuig zit. Binne enkele dage heb ik em al en zaterdag pas besteld..
Het kost maar ietsje meer en je hoeft geen maand te wachten. Heb juist bericht gekregen dat die van mij op de boot of vliegtuig zit. Binne enkele dage heb ik em al en zaterdag pas besteld..
Verwijderd
Ik pas voorlopig ik ben dat hele pre-order/pay gedoe beu, ik haal 't wel wanneer ie gewoon te krijgen is...
Ik neem aan dat je deze bedoelt op eBay: http://cgi.ebay.nl/MSI-Wi...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Nog 3 stuks beschikbaar op moment van schrijven.. Ik waag het er niet op.. extra kosten bij douane.. bij pixeldefecten kan je hem niet terugsturen.. convertor nodig enz.. maar misschien wel een uitweg voor mensen die per se de zwarte MSI willen.
Wat trouwens ook nog een voordeel is bij de Medion is dat je geen last van vingerafdrukken hebt, in tegenstelling tot de Wind?
Nog 3 stuks beschikbaar op moment van schrijven.. Ik waag het er niet op.. extra kosten bij douane.. bij pixeldefecten kan je hem niet terugsturen.. convertor nodig enz.. maar misschien wel een uitweg voor mensen die per se de zwarte MSI willen.
Wat trouwens ook nog een voordeel is bij de Medion is dat je geen last van vingerafdrukken hebt, in tegenstelling tot de Wind?
[ Voor 19% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 18:37 ]
Verwijderd
Hoezo wachten? Je kan nu een Akoya kopen of mee doen aan de Msi Wind pre-order roulette. Dat Gigabyte gevalletje heeft nagenoeg dezelfde specs als de Wind, de Advent en de Akoya en zal eerder morgen op de markt zijn dan vandaagCybex schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:56:
http://www.gigabyte.com.t..._Spec.aspx?ProductID=2835
oei, misschien toch nog even wachten?
Verwijderd
die gigabyte had ik ook al gezien , super dat ie wel een touchscreen heeft ( dat scherm is pas wiebelig , gezien op youtube )
weet alleen niet wat hij moet gaan kosten
edit*
" Finally, after being presented at the Computex 2008, the price of M912 was released. The information gave the UMPC Fever and, according to the publication, the M912V with Windows Vista, 1GB of RAM, 1280 x 768 resolution, WiFi and Bluetooth will cost U.S. $ 656. The M912X Windows XP and will take U.S. $ 620 and, finally, M912M, which will have a lower resolution (1024 x 600) or will have Bluetooth, will cost U.S. $ 556."
U.S. $ 656.= 413.176 EUR
weet alleen niet wat hij moet gaan kosten
edit*
" Finally, after being presented at the Computex 2008, the price of M912 was released. The information gave the UMPC Fever and, according to the publication, the M912V with Windows Vista, 1GB of RAM, 1280 x 768 resolution, WiFi and Bluetooth will cost U.S. $ 656. The M912X Windows XP and will take U.S. $ 620 and, finally, M912M, which will have a lower resolution (1024 x 600) or will have Bluetooth, will cost U.S. $ 556."
U.S. $ 656.= 413.176 EUR
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 19:27 ]
Ja anders ik welVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:28:
Ik pas voorlopig ik ben dat hele pre-order/pay gedoe beu, ik haal 't wel wanneer ie gewoon te krijgen is...

Nee voor mij geen optie... ik wil ook niet de extra kosten en problemen met pixeldefecten enzo. Bovendien wil ik er een met nederlands toetsenbordCooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:36:
Ik neem aan dat je deze bedoelt op eBay: http://cgi.ebay.nl/MSI-Wi...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Je kan beter wachten. De eerste series hebben altijd kinderziektes. Zal bij de wind niet anders zijn. Of je krijgt bijvoorbeeld een kleine accu.
Verwijderd
Dat kan, maar je kan je OS naar keuze ook mbv een usb stick installeren, op msiwind.net staan her & der de nodige recepten.rjbenning schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:27:
Volg dit topic ook nauwlettend en ben daarom ook geintereseerd in Medin / Akoya.
aangezien hier geen DVD / CD rom in zit vraag ik me af of je dan XP/Linux kan installeren via een willekeurige externe DVD/CD die via USB is aangesloten.
nou, ik sta morgenvroeg op, neem bak koffie, lees het nieuws, bla-bla-bla en ga zo rond een uur of 9 naar Aldi..TeXiCiTy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:04:
Zijn stiekem aardig wat mensen die om 8 uur al voor de deur liggen zie ik zo. Wordt spannend hier met een Aldi op 50.000 inwoners
mochten ze dan al uitverkocht (wat ik toch betwijfel) dan heb ik gewoon pech.. ik denk eerlijk gezegd dat over een paar dagen wel weer een nieuwe voorraad komt bij de Aldi..
Hij scoort het bestewsmaal schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:01:
[...]
De Eee PC 900 overigens ook niet :-) Uit deze Eee PC supertest blijkt dat de MSI Wind U100 goed scoort.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Op aldi.nl staat dat bijzonder populaire producten na een paar maanden in de herhaling gaan.b.art schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:04:
[...]
nou, ik sta morgenvroeg op, neem bak koffie, lees het nieuws, bla-bla-bla en ga zo rond een uur of 9 naar Aldi..
mochten ze dan al uitverkocht (wat ik toch betwijfel) dan heb ik gewoon pech.. ik denk eerlijk gezegd dat over een paar dagen wel weer een nieuwe voorraad komt bij de Aldi..
Poll: Voor welke mini-laptop ga je?
• Ik wacht op de MSI Wind
• Medion Akoya
• Ik heb al een MSI Wind
• Anders

Ook een poll maken? Klik hier
• Ik wacht op de MSI Wind
• Medion Akoya
• Ik heb al een MSI Wind
• Anders
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb mijn witte Wind nu bijna 1 week en ben er zeer tevreden over. Ook het touchpad is niet verkeerd, terwijl ik dat op mijn andere notebooks nooit echt gebruikt heb. Is een kwestie van een beetje leren kennen, maar bijv het scrollen gaat er ook perfect mee, dubbelklikken. Ook het balkje voor de muisknoppen werkt naar behoren. Waar ik wel aan moest wennen aan de kleinere toetsen voor de punt, de komma en de slash, maar na wat tikwerk weet je ook niet meer beter.
Wat tegenvalt is de accuduur, maar daar is in de nabije toekomst wel wat aan te doen mbv een grotere accu. Verder is hij idd superstil, en wordt niet echt warm, dus goed te doen op schoot.
Ook niet handig gedaan is de dubbelfunctie van de FN+F11-toets voor BT èn WiFi.
Ik heb zelf ook nog getwijfeld over wit of zwart, maar heb uiteindelijk de witte genomen vanwege de snellere beschikbaarheid. En heb daar geen spijt van is echt een beauty.
Ik vind het voor degenen met een defecte pixel erg vervelend, maar kan nieuwe kopers toch aanraden eerst te controleren of dit bij hun ook is, en dan zonder eerste installatie maar terugsturen. Dat kan binnen 7 dagen en kost je enkel de verzendkosten.
Voor degenen die morgen voor de Medion gaan: die wens ik veel suc6 (om er een te kunnen bemachtigen). Hopelijk heeft Aldi er genoeg om iedereen tevreden te stellen. Zoals hiervoor al eerder gezegd: het gaat om een redelijk bedrag, dus misschien valt de grote belangstelling nog wel mee.
Wat tegenvalt is de accuduur, maar daar is in de nabije toekomst wel wat aan te doen mbv een grotere accu. Verder is hij idd superstil, en wordt niet echt warm, dus goed te doen op schoot.
Ook niet handig gedaan is de dubbelfunctie van de FN+F11-toets voor BT èn WiFi.
Ik heb zelf ook nog getwijfeld over wit of zwart, maar heb uiteindelijk de witte genomen vanwege de snellere beschikbaarheid. En heb daar geen spijt van is echt een beauty.
Ik vind het voor degenen met een defecte pixel erg vervelend, maar kan nieuwe kopers toch aanraden eerst te controleren of dit bij hun ook is, en dan zonder eerste installatie maar terugsturen. Dat kan binnen 7 dagen en kost je enkel de verzendkosten.
Voor degenen die morgen voor de Medion gaan: die wens ik veel suc6 (om er een te kunnen bemachtigen). Hopelijk heeft Aldi er genoeg om iedereen tevreden te stellen. Zoals hiervoor al eerder gezegd: het gaat om een redelijk bedrag, dus misschien valt de grote belangstelling nog wel mee.
Samsung S23 Ultra 256GB
Even reaguuren hierop.. Dat MSI logo staat wel erg groot op de foto's op ebay... bij mij is het echt 50% kleiner.Cooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:36:
En ik heb 0,0% last van vingerafdrukken op mijn wind... (*LOL* hijs wit:))
niet vergeten dat het DE tijd is voor studenten om te gaan shoppen voor een laptop. Toen ik nog in een computer winkel werkte, was dit echt de tijd van het jaar waarin laptops over de toonbank vlogen.wvexeltweakers schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:00:
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Michaelg schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:12:
[...]
niet vergeten dat het DE tijd is voor studenten om te gaan shoppen voor een laptop. Toen ik nog in een computer winkel werkte, was dit echt de tijd van het jaar waarin laptops over de toonbank vlogen.
Precies
maak ons nu niet zenuwachtig..
De Medion ligt trouwens op kop in de poll met bijna 60 procent
De Medion ligt trouwens op kop in de poll met bijna 60 procent
Verwijderd
Als ik mijn MDA Vario III aan een usb poort hang, laadt 'ie erg langzaam en soms verliest hij zelfs een paar procent stroom. Terwijl de Wind aan het stopcontact hangt. Dat vind ik gek.
Verwijderd
B&H daar bestelde ik voorheen fotospullen online. Hebben ook PC's heb even de website voor je gekeken. De Wind weet ik niet? Even bellen? Je mag gelijk een 901 meenemen voor m'n vriendin!Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:57:
[...]
Nog een keer: weet iemand een goeie computershop in manhattan? Waar ik over een week ben?

Voor de huidige (en toekomstige) bezitters die hun webcam uit willen testen: hier kun je zonder registratie een filmpje online opnemen en versturen.
Samsung S23 Ultra 256GB
[spam]
of videocards.nl
kun je gratis videocards versturen, (zonder registratie)..
[/spam]
rollen de eerste student op z'n vroegst niet pas om 2 uur 's middags hun nest uit? volgens mij hebben we daar weinig van te frezen
of videocards.nl
kun je gratis videocards versturen, (zonder registratie)..
[/spam]
rollen de eerste student op z'n vroegst niet pas om 2 uur 's middags hun nest uit? volgens mij hebben we daar weinig van te frezen
Héél raar probleempje met de wind.. Sinds ik mijn nokia via bluetooth heb verbonden met me wind vraagt hij elke keer als ik op DEZE ([Ervaringen] MSI Wind - Deel 2) site komt om te connecten met t-mobile..
Als ik gewoon hierheen ga (Complete Systemen & Laptops) dan krijg ik dat niet... Elke andere pagina trouwens ook niet.. Heeeeeeeeeeel vreemd ....
Als ik gewoon hierheen ga (Complete Systemen & Laptops) dan krijg ik dat niet... Elke andere pagina trouwens ook niet.. Heeeeeeeeeeel vreemd ....
Verwijderd
dat cameraatje heeft een resolutie van 640x380. Is niet veel, absoluut alleen voor een beetje cammen en bloggen.wvexeltweakers schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:08:
Voor de huidige (en toekomstige) bezitters die hun webcam uit willen testen: hier kun je zonder registratie een filmpje online opnemen en versturen.
Verwijderd
Aaaah ik word gek ik ga morgen de Medion Akoya halen maar ik kan niet kiezen tussen wit of zwart. Ik pak denk ik gewoon de eerste Akoya die ik zie liggen.
Ik heb geen ervaring met witte laptops. Zijn er overigens mensen die zowieso wit afraden? Zo ja waarom?
Ik heb geen ervaring met witte laptops. Zijn er overigens mensen die zowieso wit afraden? Zo ja waarom?
Verwijderd
Thanx, maar 599 dollar lijkt me wat veel voor zo'n ding.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:06:
[...]
Je mag gelijk een 901 meenemen voor m'n vriendin!
(even rekenen)

Oh, dat valt dus wel mee. Da's 376 euro.
doe gewoon net als mij, pak een dobbelsteen en laat het lot bepalenVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:33:
Aaaah ik word gek ik ga morgen de Medion Akoya halen maar ik kan niet kiezen tussen wit of zwart. Ik pak denk ik gewoon de eerste Akoya die ik zie liggen.
wit wordt wel sneller smerig, maar zwart zie je eerder krassen op..
[ Voor 7% gewijzigd door b.art op 22-07-2008 22:36 ]
Verwijderd
Zo ik ben de eerste met een akoya mini in NL
Vanmiddag 5 minuten voor sluitingstijd mocht ik hem ophalen van de leidinggevende, wel aardig van hem hehe. ff kijken.. Toetsenbord is echt goed, khad ook tijdje de e900 maar deze is beter. Beeldscherm is goed, gelukkig geen dode pixels. De fan hoor je wel in een stille ruimte, maar het is gelukkig niet storend en ook niet hard. Dit was wel anders bij de e900, die irriteerde me gewoon. Ook klopt het dat de hdd soms wat piepjes maakt, ook niet storend.
Er zit windows sp3 op met heel veel programma's dus dat is ook mooi meegenomen. Touchpad vind ik zwaarder gaan dan bij de e900. Wlan na 2 minuten draaiend. Evenwichtsprobleem merk ik niet om mijn akoya.. ook als ik het scherm erg wijd uitklap klapt hij niet om naar achteren. Wel zit het scherm een beetje soepel, dus als je hem een tikje geeft dat hij beetje meeveert, niets ergs want zoveel ga je niet aan het scherm zitten. En mn laatste belangrijke punt, de vga. Die draait gelukkig op 400mhz
Nog ff over de nadelen van de akoya tegenover de wind. Over geheugen ga ik niets zeggen, dat breid ik later uit. Maar de webcam ff getest in msn, is gewoon goed beeld en duidelijk (zou iets scherper mogen als je pietje precies bent). Je zit toch niet zover met je hoofd van de camera af, dus 0.3 of 1.3 mp maakt niet zoveel uit.
Al met al veel meer tevreden dan toen ik mijn e900 had. Owja de baas van de aldi zij dat ze morgen in 10 minuten uitverkocht zouden zijn haha. Mss dattie daarom me de akoya vanmiddag liet halen om aardig te zijn haha
Er zit windows sp3 op met heel veel programma's dus dat is ook mooi meegenomen. Touchpad vind ik zwaarder gaan dan bij de e900. Wlan na 2 minuten draaiend. Evenwichtsprobleem merk ik niet om mijn akoya.. ook als ik het scherm erg wijd uitklap klapt hij niet om naar achteren. Wel zit het scherm een beetje soepel, dus als je hem een tikje geeft dat hij beetje meeveert, niets ergs want zoveel ga je niet aan het scherm zitten. En mn laatste belangrijke punt, de vga. Die draait gelukkig op 400mhz
Nog ff over de nadelen van de akoya tegenover de wind. Over geheugen ga ik niets zeggen, dat breid ik later uit. Maar de webcam ff getest in msn, is gewoon goed beeld en duidelijk (zou iets scherper mogen als je pietje precies bent). Je zit toch niet zover met je hoofd van de camera af, dus 0.3 of 1.3 mp maakt niet zoveel uit.
Al met al veel meer tevreden dan toen ik mijn e900 had. Owja de baas van de aldi zij dat ze morgen in 10 minuten uitverkocht zouden zijn haha. Mss dattie daarom me de akoya vanmiddag liet halen om aardig te zijn haha
Inderdaad :-) Volgens deze review legt ook de EeePC 1000H het af tegen de MSI Wind.
Ik ga er morgen ochtend ook 1 halen bij Aldi in Leidschendam. Die is van 8:30 open dus dan ben ik daar rond 7uur, is toch maar 5 minuten fietsen
Neem wel een boek of m'n DS mee en dan zie ik wel wat er gebeurt met de drukte.... Ik ga voor de zwarte ivbm vuil>krassen
Zit er trouwens net als bij de EEE een mooie hoes bij, of moet je die los kopen?
En zit die 'power' knop die op de wind zou zitten nou ook opde akoya of niet?
Zit er trouwens net als bij de EEE een mooie hoes bij, of moet je die los kopen?
En zit die 'power' knop die op de wind zou zitten nou ook opde akoya of niet?
[ Voor 10% gewijzigd door laminaatplaat op 22-07-2008 23:32 ]
Proficiat 80sBaby
welke kleur heb je eigenlijk? en heb je de nieuwe 1.05 bios al erop gezet? daarmee schijnt het geluid van de fan nog een stuk minder te worden (dan hoor je hem als het goed is helemaal niet meer).
Ik heb de wekker staan. Ondanks de angstige berichten hoop ik gewoon dat het gaat lukken. We zullen zien.
@laminaatplaat, 7 uur lijkt me beetje erg overdreven?
kwartier van te voren lijkt mij toch vroeg zat.
Ik heb de wekker staan. Ondanks de angstige berichten hoop ik gewoon dat het gaat lukken. We zullen zien.
@laminaatplaat, 7 uur lijkt me beetje erg overdreven?

[ Voor 14% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 23:34 ]
Verwijderd
jama wa is het nu? 5min voor sluitingstijd of vanmiddag? ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:08:
Zo ik ben de eerste met een akoya mini in NLVanmiddag 5 minuten voor sluitingstijd mocht ik hem ophalen van de leidinggevende, .............................
..............
.............. Owja de baas van de aldi zij dat ze morgen in 10 minuten uitverkocht zouden zijn haha. Mss dattie daarom me de akoya vanmiddag liet halen om aardig te zijn haha
In ieder geval...veel plezier met je gear! ik kan niet wachten!
Verwijderd
Als ik die poll op de vorige pagina goed begrijp en als tweakers de enigen zijn die een Wind kopen, ben ik een van de eerste zes in NL met een Windje.
Ik moet zeggen, dat voelt best lekker. Succes morgen met z'n allen!
Ik moet zeggen, dat voelt best lekker. Succes morgen met z'n allen!
Morgen middag maar afhalen hier bij aldi in arnhem 
Bedrijfsleider wou er 1 apart zetten voor me, geen stress
Ben benieuwd of die beetje spellen aankan, wow zou leuk zijn om lekker te grinden meer niet =)
Bedrijfsleider wou er 1 apart zetten voor me, geen stress
Ben benieuwd of die beetje spellen aankan, wow zou leuk zijn om lekker te grinden meer niet =)
Verwijderd
ik ben een van de eerste belgen die ne wind heeft 
klein nadeel van zo ne kleine laptop is toch wel het geluid, echt hard gaat het ook niet he, en het is mono zeker want het klinkt een beetje dof vind ik.
hoe moet ge nieuwe bios installeren ? ken daar weinig van
moet ge dan opnieuw formateren?
klein nadeel van zo ne kleine laptop is toch wel het geluid, echt hard gaat het ook niet he, en het is mono zeker want het klinkt een beetje dof vind ik.
hoe moet ge nieuwe bios installeren ? ken daar weinig van
Verwijderd
QERTY/UK neem ik aan? nice in ieder geval. Vanwaar heb je em?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:38:
ik ben een van de eerste belgen die ne wind heeft
hoe moet ge nieuwe bios installeren ? ken daar weinig vanmoet ge dan opnieuw formateren?
Verwijderd
Ik heb de zwart/ met grijze.. Ja het was 5 minuten voor sluiting, dus nog steeds middag hehe.. Bedankt voor de tip van de bios, kzal straks even kijken op welke bios hij loopt
Ok net gekeken,, de bios versie is 4.6.3 dus er zit standaard geen 1.05 op.
Ok net gekeken,, de bios versie is 4.6.3 dus er zit standaard geen 1.05 op.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 00:01 ]
De wekker is gezet. Aftellen maar en stiekem hopen dat er niet veel animo is! Ben vervolgens van 9 tot 9 aan het werk dus de spanning blijft erin zitten tot de woensdagavond. Ik wens alle medetweakers alvast succes!. (Ik ga voor de witte)
“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery
Ik hoop zoooooo dat mensen niet 'vroeg' hun salaris gestort hebben gekregen morgen en blut zijn vanwege de al betaalde vakantie...
Ik ga in ieder geval voordat ik naar m'n werk ga naar een aldi die om 8.30 open gaat, mocht ie daar weg zijn, staat mijn vriendin bij een andere aldi in de buurt die om 9 uur open gaat...
Wekkertje gezet, erg spannend allemaal...
Ik ga in ieder geval voordat ik naar m'n werk ga naar een aldi die om 8.30 open gaat, mocht ie daar weg zijn, staat mijn vriendin bij een andere aldi in de buurt die om 9 uur open gaat...
Wekkertje gezet, erg spannend allemaal...
meh.
Verwijderd
Cpu-z net gedraaid. Hij geeft aan dat er 2 memory sloten zijn.. waarvan er in een 1gb zit en de ander is empty.. De medion akoya dus
Verwijderd
oowwhh al die verhalen over na 10 minuten uitverkocht,.......
gelukkig heb je veel aldi's in rotterdam en bel ik mijn werk even dat ik wat later kom: files ( en als je denkt aan de rij voor de aldi klopt dat nog ook ! )
gelukkig heb je veel aldi's in rotterdam en bel ik mijn werk even dat ik wat later kom: files ( en als je denkt aan de rij voor de aldi klopt dat nog ook ! )
Ik heb al expres nog geen 2gb reepje besteld.. wilde het al eerst met eigen ogen zien.. er is dus hoop dat de NL versie van de Medion iets anders is dan de Duitse, of dat de eerdere reviews niet klopten.. we zullen zien.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:04:
Cpu-z net gedraaid. Hij geeft aan dat er 2 memory sloten zijn.. waarvan er in een 1gb zit en de ander is empty.. De medion akoya dus
[ Voor 9% gewijzigd door Cooler_King op 23-07-2008 00:31 ]
Verwijderd
De laatste keer dat ik naar bij de Aldi een systeem kocht stond er een flinke rij ruim voor openingstijd hier in Rotterdam. Uiteindelijk rennen met 2 karren, nam toen 2 systemen, monitors en printers in een keer mee. Voelde me wel een beetje debiel hoor. Alsof het gratis was...
Kennis van me recentelijk een laptop gekocht pas in de middag, na wat rondbellen, dus ik hoop dat het ook nu wel mee zal vallen. Iedereen toch veel succes morgen!
Kennis van me recentelijk een laptop gekocht pas in de middag, na wat rondbellen, dus ik hoop dat het ook nu wel mee zal vallen. Iedereen toch veel succes morgen!
Verwijderd
Ik wens iedereen veel succes morgen bij de Aldi. Nou ja morgen? Vandaag al eigenlijk.
Laat ik maar een keer uniek zijn en dan straks toch de MSI Wind in handen hebben.
Laat ik maar een keer uniek zijn en dan straks toch de MSI Wind in handen hebben.
Verwijderd
moguh allemaal ik ga zo de Medion Akoya mini halen ik ben het zat wachten op een Ahtec of Msi
en ga zo in de rij staan samen met "Laminaatplaat" in Leidschendam en dan wel voor een witte natuurlijk want die vind ik persoonlijk mooier.
Ik heb ook al even gekeken voor het updaten van de bios en dat is erg simpel er zit een winflash proggie bij en daarmee kan je hem heel makkelijk flashen naar de betere bios versie gewoon van de Msi site natuurlijk.
Nou allemaal veel successsssssssssssssssssssssssssss

Ik heb ook al even gekeken voor het updaten van de bios en dat is erg simpel er zit een winflash proggie bij en daarmee kan je hem heel makkelijk flashen naar de betere bios versie gewoon van de Msi site natuurlijk.
Nou allemaal veel successsssssssssssssssssssssssssss
Ook maar 's een poging wagen. Gisteren toevallig de advertentie gezien, nog ff een bende reviews gelezen en die zijn eigenlijk allemaal erg postief (op accuduur na, maar 2 uur vind ik lang zat).
Lijkt me een ideale laptop voor op vakantie: 80GB om foto's op te slaan en je kan er vast wel een beetje op Photoshoppen om foto's voor een weblog te fabriceren...
Verder beetje internetten, office en evt. navigeren.
Lijkt me een ideale laptop voor op vakantie: 80GB om foto's op te slaan en je kan er vast wel een beetje op Photoshoppen om foto's voor een weblog te fabriceren...
Verder beetje internetten, office en evt. navigeren.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit topic is gesloten.
Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks
Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts
we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.
Voor levertijden: Levertijden topic
Inhoudelijke discussies over de netbooks
Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts
we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.
Voor levertijden: Levertijden topic