Cooler_King schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:31:
[...]
Over circa 10 dagen is de zwarte uit in de UK en Duitsland, en in de VS is ie ook nog te krijgen.. Nederland wordt gewoon achtergesteld, dat is het hele probleem. Als Moneta zegt dat het eind Augustus wordt dan reken daar maar op. Ik heb bij Salland gewoon kunnen annuleren en het geld wordt teruggestort, dus ik zou niet weten waarom dat bij 4Launch niet zou gaan

Dat kan gewoon hoor bij 4Launch, dat weet ik al van ze. En ik wil het niet annuleren. Wij Hollanders pikken alles maar, doet elk bedrijf en ja ik pik het nu van 4Launch en MSI helaas. Tja, in je uppie is er weinig te beginnen

. Er is altijd makkelijk een loopje met ons te nemen (check de rest allemaal en daarmee bedoel ik wel compensatie voor UK met batterij en bij ons niet en dat vind ik een verantwoordelijkheid van MSI NL die ervoor moet staan voor zijn klanten in NL..).
En wie zegt dat hij er over 10 dagen wel in UK enz enz... ligt? Die hebben ook al tijden leveringsproblemen en zelfs met de witte die heel af en toe maar langs komt waaien.
Ik kan nu annuleren, maar ik wil de zwarte Wind en ik ga echt niet tot kerst zitten wachten. Tja de Asus komt er dus ook wel aan (bij mij he

).. want de 900 kost nu 350 euro bij vele winkels en als ik er één kan bemachtigen ga ik die gewoon lekker zitten uit pluizen in me vakantie XD.
@ Almark
Wat ik zo raar vind is dat de Advents en Akoya's je zo'n beetje om de oren vliegen dus dat hele verhaal van MSi dat die intel atoms zo slecht leverbaar zijn klopt niet.
Ben ik helemaal met je eens! Ik zei het niet, maar ik dacht het wel en nu zeg ik het dus ook. Ik heb zoiets van er is een vies spelletje bezig. Wie het hoogst bied voor de atoms wie het meest krijgt.
Acer is op de markt met atom, Advent en Medion zijn op de markt met atoms en de Asus gaat komen en nog een aantal. Maar hun, behalve MSI kunnen zich wel redelijk goed aan hun woord houden.
MSI zegt straks al 3 a 4 maanden dat ze komen, maar je ziet nauwelijks iets en je hoeft zeker al niet te hopen in de winkel <--- dat wordt kerst, maar aangezien ze nu al opschuiven kan je dat misschien eerder rekenen op 2009.
Toch lijkt mij dat MSI hier toch inkomstenverlies mee gaan lijden, maar ja ik weet dit niet en zal het ook nooit weten. Maar het ligt wel voor de hand. Imo is het een beetje eigen schuld dikke bult mocht dat eind het jaar zo zijn.
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 21-07-2008 23:30
]