[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste
Acties:
  • 200.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Acer heeft zijn zaken wel beter voor elkaar...Hij is te koop bij Mediamarkt

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17101&langId=-11[/url]

Ik begin steeds te twijfelen of ik beter een maand ga wachten, want er komt zoveel verschillende umpc aan.. :/

Hij staat op pagina 3!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

SToRM666 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:49:
[...]

Ik vrees het ook ja...Ik zeg wel de Medion te willen, maar de vraag is nog maar of ik m te pakken ga krijgen :P
Laat je jezelf op dinsdag gewoon insluiten....eten en drinken zat.
:+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Mediamarkt vestiging dan? Want als ik klik op Maastricht, krijg ik niks van een Asus te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Cybex schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:51:
Wat voor externe DVD speler koop je hier eigenlijk bij? Een willekeurige USB DVD speler?
Ik haal ook de Medion op en wil er meteen OSX op gooien...
Ik heb zelf de LG GSA-E50N gekocht, omdat die superslank is en via de USB gevoed kan worden (dat kunnen ze blijkbaar niet allemaal). Ben best tevreden over de LG, ziet er vet cool uit naast de Wind.
8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:59:
Welke Mediamarkt vestiging dan? Want als ik klik op Maastricht, krijg ik niks van een Asus te zien...
Ik heb alleen bij Amsterdam Arena gekeken en daar staat ie op pagina 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
wvexeltweakers schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Laat je jezelf op dinsdag gewoon insluiten....eten en drinken zat.
:+
Gezellig tussen al die muizen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Wat voor externe DVD speler koop je hier eigenlijk bij? Een willekeurige USB DVD speler?
Medion zal deze ook in NL gaan verkopen (lijkt mij teminste voor de hand liggend)

https://www.medionshop.de...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:55:
Zo Acer heeft zijn zaken wel beter voor elkaar...Hij is te koop bij Mediamarkt

http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17101&langId=-11[/url]

Ik begin steeds te twijfelen of ik beter een maand ga wachten, want er komt zoveel verschillende umpc aan.. :/

Hij staat op pagina 3!
Dat ding ligt al meer dan een week bij alle BCC's. En ik hoef 'm niet, 8gb ssd, linux en 8,9 inch scherm: te klein voor mijn kolenschoppen en andere behoeften. Misschien dat de 80 gb WXPH versie die in september komt, wel een optie is, maar die wordt net zo duur als de Wind: pakweg 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Als DEZE niet te duur is zou ik voor die gaan. Ik heb zelf ook een Slimline en die zijn toch wel super handig. Mooi design, lekker klein, wegen erg weinig en krijgen stroom via je USB poort. Je hoeft dus niet persee stroom in de buurt te hebben als je even snel een cd wilt gebruiken en tevens blijf je nog eens portable doordat de slimline lekker klein is en ook niets weegt. Let wel op dat het gebruik van de dvd speler/brander ook energie verbruikt en je accu dus sneller leeg zal zijn als je je laptop niet aan het stroom hebt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik zo raar vind is dat de wind en de acer in de VS vele euro's goedkoper zijn dan de 901 van asus, maar dat ze hier allemaal 400 euro kosten. Lijkt net alsof MSI en Acer hier extra winst willen pakken of zo.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
In het: Vragen over de Wind topic, wordt nu gezegd dat de zwarte Wind pas eind Augustus verwacht wordt. Puur alleen door de levertijd en voorraad ga ik nu dus voor de Asus EEE1000 import.

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
RayMotix schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:13:
[...]

Als DEZE niet te duur is zou ik voor die gaan. Ik heb zelf ook een Slimline en die zijn toch wel super handig. Mooi design, lekker klein, wegen erg weinig en krijgen stroom via je USB poort. Je hoeft dus niet persee stroom in de buurt te hebben als je even snel een cd wilt gebruiken en tevens blijf je nog eens portable doordat de slimline lekker klein is en ook niets weegt. Let wel op dat het gebruik van de dvd speler/brander ook energie verbruikt en je accu dus sneller leeg zal zijn als je je laptop niet aan het stroom hebt hangen.
Volgens mij is die bij Alternate goedkoper... 69 als ik het me goed herinner... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:32

Tuxie

En WeL nU!

Waarom wil iedereen hier een zwarte Wind? Is dit persoonlijk (vind je hem mooier) of vanwege eventuele krassen en vergeling? Ik vind (persoonlijk) zo'n witte mooier, kun je ook i.c.m. OS-X een mini Mac-kloon maken. (dat ga ik dus doen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Ik ga hem woensdag ook halen, dappere poging tot, en als het concept van een netbook me bevalt, gaat ie daarna denk ik toch wel terug. Haal ik in september wel een Wind. BT en de geheugenuitbreiding staan me dan toch net iets te veel tegen voor 400 euro... en ik heb hem nu ook nog niet nodig, pas in september als de college weer beginnen is het vroeg zat.

Vraag me 2 dingen af, (1) is het formaat comfortabel genoeg om aan te werken en (2) is de snelheid voldoende om alles een beetje vlot te kunnen doen. Downloaden, muziek en wat surfen etc. Heb nu een T7300 / 2GB laptop op vista lopen en dat is veel trager dan vista op een pc met een amd athlon xp 3000+ met 1,5 gb over 4 dimms verdeeld... :(

time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Tuxie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:42:
Ik vind (persoonlijk) zo'n witte mooier, kun je ook i.c.m. OS-X een mini Mac-kloon maken. (dat ga ik dus doen 8) )
De zwarte Macbooks zijn duurder dan de witte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Laatst online: 27-08 18:30
De zwarte MSI is dus verder vertraagd.. maar goed dat ik mn order vandaag geannuleerd heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
anthonycd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:43:
Ik ga hem woensdag ook halen, dappere poging tot, en als het concept van een netbook me bevalt, gaat ie daarna denk ik toch wel terug. Haal ik in september wel een Wind. BT en de geheugenuitbreiding staan me dan toch net iets te veel tegen voor 400 euro... en ik heb hem nu ook nog niet nodig, pas in september als de college weer beginnen is het vroeg zat.

Vraag me 2 dingen af, (1) is het formaat comfortabel genoeg om aan te werken en (2) is de snelheid voldoende om alles een beetje vlot te kunnen doen. Downloaden, muziek en wat surfen etc. Heb nu een T7300 / 2GB laptop op vista lopen en dat is veel trager dan vista op een pc met een amd athlon xp 3000+ met 1,5 gb over 4 dimms verdeeld... :(

time will tell...
Mijn laptop hiervoor was een 2.0 Ghz dual core met 3gb geheugen en 12" en toch vind ik deze lekkerder werken...

sneller is hij absoluut niet.. Maar traag ook cker niet. Vergelijkbaar met een Pentium Centrino 1.4 hoorde ik, en dat klopt wel ongeveer voor mijn gevoel.

Het is persoonlijk, als je niet *echt* games speelt op je laptop, en geen photoshop/cad e.d. gebruikt voldoet dit prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:17:
Wat ik zo raar vind is dat de wind en de acer in de VS vele euro's goedkoper zijn dan de 901 van asus, maar dat ze hier allemaal 400 euro kosten. Lijkt net alsof MSI en Acer hier extra winst willen pakken of zo.
Nog een keer: weet iemand een goeie computershop in manhattan? Waar ik over een week ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:53:
De zwarte MSI is dus verder vertraagd.. maar goed dat ik mn order vandaag geannuleerd heb..
Waar heb je dat gelezen? Want hier in het topic lees ik daar namelijk al niets over. Ik blijf wachten, ik moet en zal de zwarte Wind hebben en de Medion.. tja als hij helemaal zwart was geweest dan had het mij niet veel meer uitgemaakt en had ik voor de Medion gegaan, maarja dat is hij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
check [Vragen] MSI WIND Notebook topic :)
daar staat misschien wel net zoveel info als in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Ik heb mijn order ook geannuleerd en zal aanstaande woensdag voor openingstijd bij mijn lokale Aldi filiaal staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die voeding van die wind even groot als die van de Medion, ik vind dat toch wel een joekel als ik hem bij deze review op blz.3 zo ziet liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Tja.. het is maar een voeding.. denk dat die de meeste tijd toch maar op de grond ligt? en hij zal vast nog wel te vervangen zijn door een kleiner exemplaar (of misschien gewoon een standaard voeding die ook op andere laptops werkt?).

[ Voor 19% gewijzigd door Cooler_King op 21-07-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bij mijn Acer 8103 15.4 zit is even groot, jammer dat ze bij deze Mini's geen mini voeding hebben gestopt. Maar ja dan hadden wij weer niks te z@iken... Ik denk dat ik dan toch maar voor die Medion gaat, lekker makkelijk voor op vakantie. En aangezien ik over 2 weken op vakantie ga MOET ik hem woensdag wel halen hahahahahahah kan ik hem nog net op tijd vakantie-proof maken. Ik hou nml. een reisverslagje bij en dan heb ik toch liever een 10" bij me dan die 15.4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:47:
Is die voeding van die wind even groot als die van de Medion, ik vind dat toch wel een joekel als ik hem bij deze review op blz.3 zo ziet liggen :(
Nee, die van de Wind is echt véél kleiner. Als ik tijd had zou ik even een foto kunnen posten. Maar dat heb ik nu even niet. :/

*edit* Op pagina 43 staat een foto van de voeding bij een zwarte. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:47:
Ik vind 3 bij 2 bij 12 niet echt huge... schat ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
is net zo groot als mijn adater van mijn laptop uit het jaar 0..
in combinatie met netsnoer is het best wat om mee te slepen.. lijkt mij zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.art schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:03:
is net zo groot als mijn adater van mijn laptop uit het jaar 0..
in combinatie met netsnoer is het best wat om mee te slepen.. lijkt mij zo..
Mwa. Een standaard muis is groter.

Dat van die kabel klopt wel. Twee kabels, een dikke en een dunne, die samen pakweg twee meter lang zijn. Maar da's wel makkelijk juist, want van de accu moet je het niet hebben met dit apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Ik stel voor dat we woensdagochtend allemaal naar een verschillend Aldi filiaal gaan, hebben we tenminste kans er 1 te pakken te krijgen >:)

Hoeveel zouden ze er per filiaal hebben 5-10? (5w + 5z).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
* legt vol ongeloof muis naast adapter *
verrek, je hebt gelijk, scheelt niet veel.. maar die van de Wind is ok net zo groot als een muis, maar dan een mini notebook muis :)

ik heb geen flauw idee hoeveel ze per Aldi hebben... hier in Enschede hebben we 4 Aldi's... ik ga naar die aan de Measstraat..
als niet iedereen om 8 uur al voor de deur gaat staan.. :S

[ Voor 5% gewijzigd door b.art op 21-07-2008 18:17 . Reden: toevoeging van adres ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
b.art schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:16:
verrek, je hebt gelijk, scheelt niet veel.. maar die van de Wind is ok net zo groot als een muis, maar dan een mini notebook muis :)

ik heb geen flauw idee hoeveel ze per Aldi hebben... hier in Enschede hebben we 4 Aldi's...
Wat is de prijs eigenlijk bij de aldi? nvm. 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
De voeding van mn Wind is 4x9x2,5 en absoluut niet zwaar. Ik denk dat deze voeding 2x in die van de Akoya past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-08 13:16

VorteX

held

ik heb geen flauw idee hoeveel ze per Aldi hebben... hier in Enschede hebben we 4 Aldi's... ik ga naar die aan de Measstraat..
Ja, ik heb dus ook nog geen idee bij welke ik voor de deur moet gaan liggen :/ Op zich zijn drie ervan dicht genoeg bij elkaar om snel met de fiets langs te crossen, maar ja..

Ik denk dat ik die aan de Deurningerstraat ga campen... dat is tenminste de Aldi waar ik vaker boodschappen doe.

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Hier zijn er ook 2 in de buurt en 2 nog iets verder.. denk dat ik op eentje gok en als dat niet lukt nog gauw door naar die andere.. maar denk idd dat het ongeveer 5 stuks per kleur zullen zijn en dat de meeste mensen toch voor wit zullen gaan :?.. we zullen zien (en dan nog hopen dat ik geen uitkies met pixeldefecten ;().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
dan hoef ik dus niet naar de deurningenstraat :)
probleem is dat als die bij de ene Aldi is uitverkocht, hij waarschijnlijk bij de andere ook uitverkocht zal zijn.. :)
iemand die Akoya in Duitsland heeft gekocht, hoeveel waren er daar op voorraad? zal denk ik wel ongeveer net zo veel zijn als hier..

* vandaag ff nagevraagd aan kassiere bij Aldi, het is mogelijk om een BTW-bon te laten uitdraaien *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik weet niet wie er in de buurt van Breda woont, maar ik hoorde dat er door een fout in het logistieke programma van Aldi, er dinsdagmiddag vóór 14:00 uur 45 Medion Akoya's zouden worden afgeleverd op de vestiging in Breda (Teteringsedijk 130). En dat ze die vanwege de hoge aantallen gelijk in de stelling gaan zetten, dinsdagmiddag.

Als het niet klopt, dan lieg ik in permissie. Zou er mijn handen niet voor in het vuur steken.
_/-\o_

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.art schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:13:
check [Vragen] MSI WIND Notebook topic :)
daar staat misschien wel net zoveel info als in dit topic..
Nou die had ik nog helemaal doorgelezen (zo wordt dat topic achter gelegd en zo leeft dat topic weer op..).

Om het bij dit topic toe te voegen en zonder dus nog naar dat andere topic te gaan.

2.Q. Wanneer komt de MSI WIND in het zwart?
A. De Zwarte MSI WIND werd verwacht voor Juli maar de problemen stapelen zich op. Het laatste nieuws nu is eind Augustus. Kleine kans dat er in Augustus nog kleine hoeveelheden worden geleverd met zwarte kleur maar echte kwantiteit word pas eind augustus verwacht.

En ja uiteraard baal ik hier zwaar van! Want wist vanmiddag dit nog niet. Nou ik ga me er niet eens meer druk om maken, dat ding komt vanzelf wel een keer deze kant op! :O 8)7 |:(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zijn er eigenlijk nog uiterlijke verschillen tussen de MSI Wind Wit en de Medion Akoya Mini Wit? Want wil een witte iemand kado doen, die vind de MSI Wind wel mooi, maar die van Medion niet. Dacht dat ze bijna identiek waren, qua foto's kan ik de verschil niet zo snel zien, behalve de merknaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
xileS schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:56:
Zijn er eigenlijk nog uiterlijke verschillen tussen de MSI Wind Wit en de Medion Akoya Mini Wit? Want wil een witte iemand kado doen, die vind de MSI Wind wel mooi, maar die van Medion niet. Dacht dat ze bijna identiek waren, qua foto's kan ik de verschil niet zo snel zien, behalve de merknaam.
De naam telt toch een beetje mee. Ik zeg niet dat Medion slecht is, maar MSI klinkt toch net even wat strakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:26:
[...]

Nou die had ik nog helemaal doorgelezen (zo wordt dat topic achter gelegd en zo leeft dat topic weer op..).

Om het bij dit topic toe te voegen en zonder dus nog naar dat andere topic te gaan.

2.Q. Wanneer komt de MSI WIND in het zwart?
A. De Zwarte MSI WIND werd verwacht voor Juli maar de problemen stapelen zich op. Het laatste nieuws nu is eind Augustus. Kleine kans dat er in Augustus nog kleine hoeveelheden worden geleverd met zwarte kleur maar echte kwantiteit word pas eind augustus verwacht.

En ja uiteraard baal ik hier zwaar van! Want wist vanmiddag dit nog niet. Nou ik ga me er niet eens meer druk om maken, dat ding komt vanzelf wel een keer deze kant op! :O 8)7 |:(
Psies, ik ga me er ook niet langer druk om maken. Hij komt wanneer die komt, maar ik ga niet uit wanhoop een medion kopen vanwege: slechte webcam, geen totaal zwarte kleur, geen bluetooth, wireless N zuigt (schijnt).

Nu krijgen andere dingen die ik nog wilde kopen gewoon prioriteit boven de black wind :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:20:
Als ie niet aan de verwachtingen voldoet (wat ik betwijfel) dan zou de Wind geen betere koop zijn geweest. Er is genoeg vraag naar die dingen, dus je kan hem altijd nog verkopen en iets anders ervoor in de plaats kopen.
Ik ben erg benieuwd hoeveel die apparaten nu echt op elkaar lijken. Zijn het eeneïge tweelingen of gewoon een broer en een zus met een jaar leeftijdsverschil? Morgen weten we dus meer, want dan mengen de talrijke Medion bezitters zich vast in de discussie hier. I can hardly wait :+ Succes jongens en meisjes, met het bemachtigen van zo'n mooi apparaatje, het zal jullie niet spijten, dat kan ik alvast uit ervaring melden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Moeten we eigenlijk geen apart topic maken voor de Akoya of een titelfix...aangezien ze hetzelfde zijn, maar toch ook weer niet :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:35:
[...]

Ik ben erg benieuwd hoeveel die apparaten nu echt op elkaar lijken. Zijn het eeneïge tweelingen of gewoon een broer en een zus met een jaar leeftijdsverschil? Morgen weten we dus meer, want dan mengen de talrijke Medion bezitters zich vast in de discussie hier. I can hardly wait :+ Succes jongens en meisjes, met het bemachtigen van zo'n mooi apparaatje, het zal jullie niet spijten, dat kan ik alvast uit ervaring melden 8)
morgen? je bedoeld overmorgen :) of ga je voor de deurovernachten? :z
If the Dolly was the clone for the sheep world, then the Advent 4211 (and the Medion Ayoka Mini) would be the clone for the Wind world.
in hoeverre dat waar is weet ik alleen niet..
NeoMe schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:40:
Moeten we eigenlijk geen apart topic maken voor de Akoya of een titelfix...aangezien ze hetzelfde zijn, maar toch ook weer niet :)
er moet eigenlijk toch een nieuw topic komen.. misschien [ervaring MSI Wind & kloonen]??:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:00:
[...]

Nee, die van de Wind is echt véél kleiner. Als ik tijd had zou ik even een foto kunnen posten. Maar dat heb ik nu even niet. :/

*edit* Op pagina 43 staat een foto van de voeding bij een zwarte. 8)
Bedankt, niet gezien 8) MSI voeding is inderdaad ook Mini. Damn, toch maar wachten en deze vakantie gewoon mijn 15.4" meeslepen of ahhhh ik ben er nog niet uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 4Launch kreeg ik net een bericht dat de datum ongeveer 14 augustus is, maar ze zeiden er wel gelijk bij dat de datum te veel afwijkt en ze dus geen garantie kunnen geven.

Nog vraag ik mij af HOE dit kan. Die gebruikelijke excuses weet ik onderhand wel en dat is dus iets wat ik niet hoef te weten. Asus Eee 901 schijnt half augustus bij de Mediamarkt te liggen. En de 900 is er al uitverkocht en ze weten nog niet of die komt. Acer ligt er ook al, dus ik heb zoiets van hoe kan dit allemaal.

Echt een drama is dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.art schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:52:
[...]

morgen? je bedoelt overmorgen :) of ga je voor de deur overnachten? :z
Ik leef altijd een dag vooruit, dan ben ik nergens te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:11:
[...]

Bedankt, niet gezien 8) MSI voeding is inderdaad ook Mini. Damn, toch maar wachten en deze vakantie gewoon mijn 15.4" meeslepen of ahhhh ik ben er nog niet uit.......
Moet je vooral doen, die 15.4" meesleuren. En dan na je vakantie de Wind of Kloon I of Kloon II scoren want dán heb je nog eens vergelijkingsmateriaal. Het is on-ver-ge-lijkelijk! Qua portabiliteit, is de draagbare computer gewoon helemaal opnieuw uitgevonden. Heel vroeger had ik al eens een minuscuul laptopje met Windows 95 erop. Die was niet veel groter dan de Wind, wel veel dikker. Daarna is 't allemaal alleen maar groter en zwaarder geworden en mijn hemel, wat scheelt dit tov mijn 15.4" die nog ergens onder mijn bed schijnt te liggen. :D :D :D

Laatst had ik even een Macbook Air in mijn handen. Die is dus net zo licht en dat vond ik al onwaarschijnlijk. Over een jaar zie je alleen maar mininotebookjes in de trein, let op mijn woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
je vergeet de HP mini note :)
volgens mij is die ook al leverbaar...

wat er mis is gegaan bij MSI zullen we waarschijnlijk wel nooit weten... overmacht? nieuwe verkoopkanalen wat toch niet uitwerkte zoals het moest? slechte logistiek? verkeerde planning?
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:19:
[...]

Ik leef altijd een dag vooruit, dan ben ik nergens te laat ;)
wil je dan voor mij morgen een Medion kopen bij de aldi?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.art schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:24:

wil je dan voor mij morgen een Medion kopen bij de aldi?? :*)
In mijn stadje hebben brutale boeven op klaarlichte dag in het magazijn van een Aldi eens een vrachtwagen met Aldi-computers leeggeroofd. Het ding stond aan de achterkant te laden en in de winkel had niemand iets in de gaten. Die dingen waren ook pas een dag of twee later in de verkoop gepland. Ik zou marktplaats nu al in de gaten houden dus }) Je moet dus niet voor, maar achter de winkel gaan liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:12:
Van 4Launch kreeg ik net een bericht dat de datum ongeveer 14 augustus is, maar ze zeiden er wel gelijk bij dat de datum te veel afwijkt en ze dus geen garantie kunnen geven.

Nog vraag ik mij af HOE dit kan. Die gebruikelijke excuses weet ik onderhand wel en dat is dus iets wat ik niet hoef te weten. Asus Eee 901 schijnt half augustus bij de Mediamarkt te liggen. En de 900 is er al uitverkocht en ze weten nog niet of die komt. Acer ligt er ook al, dus ik heb zoiets van hoe kan dit allemaal.

Echt een drama is dit!
Over circa 10 dagen is de zwarte uit in de UK en Duitsland, en in de VS is ie ook nog te krijgen.. Nederland wordt gewoon achtergesteld, dat is het hele probleem. Als Moneta zegt dat het eind Augustus wordt dan reken daar maar op. Ik heb bij Salland gewoon kunnen annuleren en het geld wordt teruggestort, dus ik zou niet weten waarom dat bij 4Launch niet zou gaan ;)
Lau26 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:04:
[...]

wireless N zuigt (schijnt).
Trouwens, dat kaartje ondersteunt toch ook gewoon normaal B en G wireless (54 MBit/s) dus wat is het probleem dan? De meeste routers die wat ouder zijn ondersteunen Wireless N niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Cooler_King schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:31:
[...]
Over circa 10 dagen is de zwarte uit in de UK en Duitsland, en in de VS is ie ook nog te krijgen..
En hoe lang roepen ze al dat ie over 10-14 dagen uitkomt... al 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:23:
[...]

Moet je vooral doen, die 15.4" meesleuren. En dan na je vakantie de Wind of Kloon I of Kloon II scoren want dán heb je nog eens vergelijkingsmateriaal. Het is on-ver-ge-lijkelijk! Qua portabiliteit, is de draagbare computer gewoon helemaal opnieuw uitgevonden. Heel vroeger had ik al eens een minuscuul laptopje met Windows 95 erop. Die was niet veel groter dan de Wind, wel veel dikker. Daarna is 't allemaal alleen maar groter en zwaarder geworden en mijn hemel, wat scheelt dit tov mijn 15.4" die nog ergens onder mijn bed schijnt te liggen. :D :D :D

Laatst had ik even een Macbook Air in mijn handen. Die is dus net zo licht en dat vond ik al onwaarschijnlijk. Over een jaar zie je alleen maar mininotebookjes in de trein, let op mijn woorden.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. ook de grote merken (HP, Microsoft en Intel) zien deze trend met argusogen aan, zie nieuws: Grote computerbedrijven kijken met argusogen naar goedkope netbooks

Eindelijk kan de consument weer met zijn/haar voeten stemmen!
:*)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Op een redelijk bekende Torrent site (ik weet niet of ik de naam mag noemen), staat een .iso torrent die speciaal voor de MSI Wind / Medion Akoya en Advent 4211 is gemaakt.
10.5.4 Installer customised for MSI Wind, Advent 4211, Medion Akoya and Luvbook only.

Go grab your retail copy and stickers and make it legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
hoeft ook niet te noemen, google is mijn vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

Ook ik ga naar Enschede. Muhahaha, wordt nog druk daar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AC77
  • Laatst online: 13-08-2024
met betrekking tot het accu vraag stuk...

heeft iemand ervaring met deze oplossing van philips?
http://www.consumer.phili...SUMER/Power2Go+SCE7640-12

Deze is nu in de aanbieding (in het krantje van paradigit) voor 100 euro en bied als ik het goed begrepen heb 8000ma to een max van 19 volt.

http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10018526
http://www.paradigit.nl/download/10018526v.pdf

je moet dan wel de extra 300 gram mee zeulen, maar dat zou in theorie veel meer moeten opleveren dan de 5200 accu's van medion of msi....?

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

wvexeltweakers schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:57:
[...]

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. ook de grote merken (HP, Microsoft en Intel) zien deze trend met argusogen aan, zie nieuws: Grote computerbedrijven kijken met argusogen naar goedkope netbooks

Eindelijk kan de consument weer met zijn/haar voeten stemmen!
:*)
Het is een soort van correctie van de markt, al jaren roepen verkopers dat de minste laptops alleen geschikt zijn voor word en dat films eigk al taboe zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:12:

Echt een drama is dit!
Alle webshops uit 't tweakers lijstje melden nu iets dergelijks :( Wat ik zo raar vind is dat de Advents en Akoya's je zo'n beetje om de oren vliegen dus dat hele verhaal van MSi dat die intel atoms zo slecht leverbaar zijn klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
AC77 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:48:

Deze is nu in de aanbieding (in het krantje van paradigit) voor 100 euro en bied als ik het goed begrepen heb 8000ma to een max van 19 volt.

http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10018526
http://www.paradigit.nl/download/10018526v.pdf

je moet dan wel de extra 300 gram mee zeulen, maar dat zou in theorie veel meer moeten opleveren dan de 5200 accu's van medion of msi....?
ik heb hem in mijn handen gehad, hij is vrij heavy ja.. maar niet zo groot... ziet er wel trendy uit vind ik..
ik kan er uuuuuuuren mee doen met mijn PDA :) maar verder geen ervaring mee..
zou een interesante theorie zijn, 5200 = zeg 5 uur, dus 8000 is dan zo'n 8 uur + 3 uur van de 3cell accu.. maar ik weet niet of dit klopt? kun je zo simpel rekenen met mAh?
edit: er zittn een bperkt aantal pluggen voor laptops, weet niet of de Wind/Akoya erbij zit..
Tuxie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:45:
Ook ik ga naar Enschede. Muhahaha, wordt nog druk daar.....
deurningerstraat en maeststraat zijn al bezet.. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door b.art op 21-07-2008 23:04 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

b.art schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:58:
deurningerstraat en maeststraat zijn al bezet.. >:)
Dacht jij :+

( Ik denk trouwens dat er wel zat op voorraad zijn, Aldi kennende )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeXiCiTy
  • Laatst online: 12-09 12:43
Zijn stiekem aardig wat mensen die om 8 uur al voor de deur liggen zie ik zo. Wordt spannend hier met een Aldi op 50.000 inwoners :X En b.art: Ja je kunt zo makkelijk rekenen met mAh. Is stroom maal tijd bij constante spanning.

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:31:
[...]

Over circa 10 dagen is de zwarte uit in de UK en Duitsland, en in de VS is ie ook nog te krijgen.. Nederland wordt gewoon achtergesteld, dat is het hele probleem. Als Moneta zegt dat het eind Augustus wordt dan reken daar maar op. Ik heb bij Salland gewoon kunnen annuleren en het geld wordt teruggestort, dus ik zou niet weten waarom dat bij 4Launch niet zou gaan ;)
Dat kan gewoon hoor bij 4Launch, dat weet ik al van ze. En ik wil het niet annuleren. Wij Hollanders pikken alles maar, doet elk bedrijf en ja ik pik het nu van 4Launch en MSI helaas. Tja, in je uppie is er weinig te beginnen :P. Er is altijd makkelijk een loopje met ons te nemen (check de rest allemaal en daarmee bedoel ik wel compensatie voor UK met batterij en bij ons niet en dat vind ik een verantwoordelijkheid van MSI NL die ervoor moet staan voor zijn klanten in NL..).

En wie zegt dat hij er over 10 dagen wel in UK enz enz... ligt? Die hebben ook al tijden leveringsproblemen en zelfs met de witte die heel af en toe maar langs komt waaien.

Ik kan nu annuleren, maar ik wil de zwarte Wind en ik ga echt niet tot kerst zitten wachten. Tja de Asus komt er dus ook wel aan (bij mij he :P).. want de 900 kost nu 350 euro bij vele winkels en als ik er één kan bemachtigen ga ik die gewoon lekker zitten uit pluizen in me vakantie XD.

@ Almark
Wat ik zo raar vind is dat de Advents en Akoya's je zo'n beetje om de oren vliegen dus dat hele verhaal van MSi dat die intel atoms zo slecht leverbaar zijn klopt niet.
Ben ik helemaal met je eens! Ik zei het niet, maar ik dacht het wel en nu zeg ik het dus ook. Ik heb zoiets van er is een vies spelletje bezig. Wie het hoogst bied voor de atoms wie het meest krijgt.
Acer is op de markt met atom, Advent en Medion zijn op de markt met atoms en de Asus gaat komen en nog een aantal. Maar hun, behalve MSI kunnen zich wel redelijk goed aan hun woord houden.

MSI zegt straks al 3 a 4 maanden dat ze komen, maar je ziet nauwelijks iets en je hoeft zeker al niet te hopen in de winkel <--- dat wordt kerst, maar aangezien ze nu al opschuiven kan je dat misschien eerder rekenen op 2009.

Toch lijkt mij dat MSI hier toch inkomstenverlies mee gaan lijden, maar ja ik weet dit niet en zal het ook nooit weten. Maar het ligt wel voor de hand. Imo is het een beetje eigen schuld dikke bult mocht dat eind het jaar zo zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Voor degenen die opteren voor de Medion Akoya mini lees deze review en some thoughts" van een gebruiker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

wsmaal schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:25:
Voor degenen die opteren voor de Medion Akoya mini lees deze review en some thoughts" van een gebruiker..
In die "thoughts" komt ook het evenwicht / zwaartepunt van de Wind&Akoya weer eens langs. Ik heb er net 1,5 uur mee zitten spelen op schoot, en voor mij persoonlijk is het niet storend. Ik vond het in elk geval niet vervelend en kon zonder krampachtige houdingen goed werken met de Wind.
Ook hiervoor geldt: ieder zal hierover weer een andere mening hebben, is een kwestie van zelf ervaren.
:9

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het moeilijk te beslissen welke van de 2 ik aan ga schaffen...

even voordelen/nadelen afweging van de wind vs akoya

voordelen wind tov akoya:
- 1 leeg memory slot, maakt op zich niet zo veel uit omdat een 2 gb reepje voor de akoya toch goedkoop is
- 1.3 megapixel webcam tov 0.3 van de akoya.. maakt niet erg uit toch...
- zwarte ziet er mooier uit
- bluetooth, met weinig functionaliteit. kan denk ik beter een usb bluetooth stick aanschaffen met meer functionaliteit
- kleinere adapter

voordelen akoya tov wind
- zwarte is op woensdag in de schappen
- wireless n gebruik ik toch niet.... beetje onnodig lijkt het mij ook.... behalve voor het overzetten van grote bestanden wat niet vaak gebeurd, waarom heb je nou meer dan 54 mbit nodig.. maarja
- 3 jaar garantie t.o.v. 1 jaar van de Wind

door Cooler_King:
- Wireless kaartje wordt beter ondersteund door andere OS'en.
- Hoes past beter.

Ben ik nog wat vergeten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch duidelijk waarom de msi wind op zich laat wachten, de akoya en de advent zijn gewoon de wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:24:

even voordelen/nadelen afweging van de wind vs akoya

voordelen wind tov akoya:
- 1 leeg memory slot, maakt op zich niet zo veel uit omdat een 2 gb reepje voor de akoya toch goedkoop is
- 1.3 megapixel webcam tov 0.3 van de akoya.. maakt niet erg uit toch...
- zwarte ziet er mooier uit
- bluetooth, met weinig functionaliteit. kan denk ik beter een usb bluetooth stick aanschaffen met meer functionaliteit
- kleinere adapter

voordelen akoya tov wind
- zwarte is op woensdag in de schappen
- wireless n gebruik ik toch niet.... beetje onnodig lijkt het mij ook.... behalve voor het overzetten van grote bestanden wat niet vaak gebeurd, waarom heb je nou meer dan 54 mbit nodig.. maarja

Ben ik nog wat vergeten?
De batterij: Wind heeft een upgrade aktie en er zijn al 6 cells te pre-orderen. Ik zie bij een aantal MSI Wind aanbiedingen toch 24 maanden staan. Geeft MSI nu 1 jaar of 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Er is not geen upgrade actie! dit is alleen nog maar een idee.. en Medion heeft al een concrete datum voor de 6-cells terwijl MSI dit nog niet heeft. De Wind heeft trouwens 2 jaar garantie volgens mij.

Nog 2 voordelen voor de Medion:

- Wireless kaartje wordt beter ondersteund door andere OS'en.
- Hoes past beter.

En nog een mogelijk nadeel:

- Koeler maakt een tikgeluid na verloop van tijd (sommige Duitse gebruikers hebben hier last van, maar valt waarschijnlijk onder de garantie).

[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
En voordeel Aldi, daar kan je hem na een week terug brengen als die niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
iemand nog een bevestiging van het Breda verhaal? Of andere Aldi waar ze hem morgen al hebben? Jammer dat een Aldi filiaal geen telefoon heeft. Zouden ze morgen al bevooraad worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
TeXiCiTy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:04:
Zijn stiekem aardig wat mensen die om 8 uur al voor de deur liggen zie ik zo. Wordt spannend hier met een Aldi op 50.000 inwoners :X En b.art: Ja je kunt zo makkelijk rekenen met mAh. Is stroom maal tijd bij constante spanning.
hmz.. nja, als ze gelijk om 8.30 zijn uitverkocht (wat ik betwijfel) dan worden ze binnen een paar dagen wel weer aangevuld denk ik zo..

das wel vet dan zo'n accu-ding van phillips, dat is dan 8000+2200 mAh, kun je zo'n 10 uur mee doen als je 3-cell meerekend.. das een werkdag + heen & terugrreis van een uur :*)

als er geen upgrade programma komt van MSI, dan komen er wel tig 3rd parties met goedkope accus' gok ik zo gezien de populariteit van de Wind & Kloon..

ik neem aan dat een accu van een Wind ook in de Akoya past en vise-versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AC77
  • Laatst online: 13-08-2024
b.art schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 07:42:
[...]
ik neem aan dat een accu van een Wind ook in de Akoya past en vise-versa?
dat hoop /verwacht ik wel (er is ergens een review van de advent waaruit blijkt dat de accu het zelfde type numer draagt van de wind accu), maar ik heb nog steeds twijfels of de accu van MSI de zelfde capacitteit heeft als die van medion. In veel van de previews met specs vanb de MSI wordt over een 6 cel 4400ma MSI accu gesprokken en op de medion site staat dat de 6cel een capaciteit van 5200ma gaat hebben.
en als je kijk naar de EEE accu's dan heeft de (901) 6 cel een capaciteit van 6600ma.

dat philips ding lijkt mij ook erg interssant. Het lijkt me dat de wind een standaar MSI pover inlet portje zal hebben? daar zal vast wel een opzet stukje voor te krijgen zijn..

[ Voor 194% gewijzigd door AC77 op 22-07-2008 08:59 ]

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Database freak schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:32:
[...]

De batterij: Wind heeft een upgrade aktie en er zijn al 6 cells te pre-orderen. Ik zie bij een aantal MSI Wind aanbiedingen toch 24 maanden staan. Geeft MSI nu 1 jaar of 2 jaar garantie?
Upgrade actie? Pre-Order?
Heb ik iets gemist?

2 jaar garantie minimaal op elk elektronisch artikel volgens de Nederlandse wet. Dus al geven ze maar één jaar, maakt niet uit.. onze wet trekt dat naar twee jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Database freak schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:32:
[...]
De batterij: Wind heeft een upgrade aktie
Grappig hoe dit verhaal zijn eigen leven gaat leiden. De kansen op een omruilactie die echt de moeite waard is zijn minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn rekening van Gistron staat dat ik twee jaar garantie krijg van MSI Nederland. En één jaar op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Ohhhh, dus er is nog niks bekend.. Database freak was aan het duimzuigen }:O

*gaat maar eens roken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ook hier de twijfel tussen de Medion en de MSI. Ik wil ook kunnen internetten via mijn Nokia N95.
Wat is energiezuiniger:

1 Verbinden via bluetooth (kan dus met de MSI)
2 Verbinden via WiFi (en de N95 instellen als WiFi accespoint)

Mocht bluetooth echt veel energie zuiniger zijn, dan ga ik denk ik toch voor de MSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Roelos schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:49:
Ook hier de twijfel tussen de Medion en de MSI. Ik wil ook kunnen internetten via mijn Nokia N95.
Wat is energiezuiniger:

1 Verbinden via bluetooth (kan dus met de MSI)
2 Verbinden via WiFi (en de N95 instellen als WiFi accespoint)

Mocht bluetooth echt veel energie zuiniger zijn, dan ga ik denk ik toch voor de MSI.
Denk niet dat het verschil in batterij echt bepaald merkbaar zou zijn, misschien enkele minuten verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Je kan de zendsterkte van het WiFi ook instellen op het kaartje waardoor het energieverbruik drastisch wordt beperkt (op de laagste instelling heb je nog altijd rond de 5-10 meter bereik).

[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 22-07-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC77 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:48:

Dat dingetje wordt her en der nogal negatief beoordeeld. Je kunt er je notebook twee keer mee opladen en dan is het finito. Het is meer geschikt voor pda's en mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:24:

Ben ik nog wat vergeten?
Ik krijg van Alternate twee jaar garantie. :) Behalve dus op dooie pixels kennelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
m3nno schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:20:
Ohhhh, dus er is nog niks bekend.. Database freak was aan het duimzuigen }:O

*gaat maar eens roken*
Als je wat sites kijkt waar je de MSI kan pre-orderen dan kan je zien dat er al Wind aanbiedingen zijn met de 6 cel. Upgrade aktie is niet definitief maar een medewerker bij MSI gaat daar wel een beetje van uit:
[Vragen] MSI WIND Notebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
Database freak schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:23:
[...]

Als je wat sites kijkt waar je de MSI kan pre-orderen dan kan je zien dat er al Wind aanbiedingen zijn met de 6 cel. Upgrade aktie is niet definitief maar een medewerker bij MSI gaat daar wel een beetje van uit:
[Vragen] MSI WIND Notebook
(zie vraag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Ja dat kende ik al..
Maar je zei het zo alsof je het al definitief had gehoord :)

Voordat ik een prijs en een verzend datum heb gehoord geloof ik niks meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 10:03
AC77 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:13:
[...]

dat philips ding lijkt mij ook erg interssant. Het lijkt me dat de wind een standaar MSI pover inlet portje zal hebben? daar zal vast wel een opzet stukje voor te krijgen zijn..
ik neem aan dat er idd net zoals bij universele voeding adapters gewoon 5 of 6 opzet stukjes bij zitten.
Straks maar eens langs para om te kijken hoe groot dat ding nou precies is.

Edit: Bij Zercom is die Philips maar 94.30 :) scheelt een hoop.

[ Voor 6% gewijzigd door Michaelg op 22-07-2008 10:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een beetje duidelijkheid willen aub, ik heb net naar tones gebeld, en blijkbaar zou die msi wind daar geen bluetooth hebben, en maar een 0.3 mp camera
ik dacht dat de winxp versie altijd bluetooth had en een 1.3mp camera ? kan iemand me hierover eens duidelijkheid geven pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Mijn wind heeft gewoon blauwe tand en 1.3 mp cam.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Mijn windje ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar kan iemand me uitleggen of het nu een fout is van de winkel, of dat het nu echt zo is dat er nie altijd bluetooth en 1.3mp camera op zit, op de xp versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:48:
ja, maar kan iemand me uitleggen of het nu een fout is van de winkel, of dat het nu echt zo is dat er nie altijd bluetooth en 1.3mp camera op zit, op de xp versie
Op de WIND (die momenteel te koop is) zit altijd bluetooth en 1.3MP camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:51:
[...]

Op de WIND (die momenteel te koop is) zit altijd bluetooth en 1.3MP camera
Hoe kun je trouwens die resolutie checken? Ik vind de foto's best acceptabel voor een webcam, maar wel nogal vaag vergeleken met de 1,3 mp camera in m'n ouwe ipaq rx3715. :?

En volgens mij is momenteel alleen de XP variant te koop (her en der dan), die Linux versie zonder BT en met magere webcam is bij mijn weten nog nergens gespot. MSI doet het dus omgekeerd anders dan Acer die de One eerst met Linux uitbrengt en later pas met XP.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:57:
[...]

Hoe kun je trouwens die resolutie checken? Ik vind de foto's best acceptabel voor een webcam, maar wel nogal vaag vergeleken met de 1,3 mp camera in m'n ouwe ipaq rx3715. :?

En volgens mij is momenteel alleen de XP variant te koop (her en der dan), die Linux versie zonder BT en met magere webcam is bij mijn weten nog nergens gespot. MSI doet het dus omgekeerd anders dan Acer die de One eerst met Linux uitbrengt en later pas met XP.
Waarom zou je foto's willen maken met je webcam?

Reso checken .. foto maken en dan eigenschappen ervan bekijken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:48:
Een fout van die winkel, zal wel aan een Linux versie hebben gedacht. Gisteren ook een vreemde winkelier gesproken (hij kon de Asus Eee pc 900, 901 en de 1000 niet uit elkaar houden en stond hem een beetje uit te lachen).
MSI geeft aan dat er 1.3 webcam in zit en bluetooth op XP versie en die moeten ze dan ook leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:08:
[...]

MSI geeft aan dat er 1.3 webcam in zit en bluetooth op XP versie en die moeten ze dan ook leveren.
Als er überhaupt al iets geleverd wordt bedoel je 8)7

Sorry, kon het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Cooler_King schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Als er überhaupt al iets geleverd wordt bedoel je 8)7

Sorry, kon het niet laten.
hahahah :P
Naja de Aldi opent morgenvroeg.. en dan ineens om 10 uur komen de eerste blije kreten! (Al is het geen msi logo wat eropstaat, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nou ben eigenlijk ook wel geintereseert in de Medion. Ga wrs morgen avond nog even kijken of ze wat hebben, want geen tijd om er eerder langs te gaan...

Een ding baart me wel een beetje zorgen, zie t volgende filmpje:

Vanaf ongeveer 6:25 zie je dat hij ze schermpje openklapt, en deze dus na blijft wiebelen... Dit ziet er niet echt stevig uit + ben bang dat dit na een tijdje dus alleen maar erger gaat worden.

Wat denken jullie hiervan? Enige ervaring met de Wind users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
majoh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:25:
Nou ben eigenlijk ook wel geintereseert in de Medion. Ga wrs morgen avond nog even kijken of ze wat hebben, want geen tijd om er eerder langs te gaan...

Een ding baart me wel een beetje zorgen, zie t volgende filmpje:
[video]
Vanaf ongeveer 6:25 zie je dat hij ze schermpje openklapt, en deze dus na blijft wiebelen... Dit ziet er niet echt stevig uit + ben bang dat dit na een tijdje dus alleen maar erger gaat worden.

Wat denken jullie hiervan? Enige ervaring met de Wind users?
Nou het schermpje wiebelt inderdaad, als je hem helemaal naar achter klapt dan gaat de laptop mee naar achter.. (hij valt om) Maar dit is volgens mij met veel netbooks het geval. In ieder geval is het geen belemmering om lekker te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Vind dat mat zwart maar niets. Even wachten op de bling bling MSI dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van mijn leverancier op de vraag wanneer de wind te verwachten valt.

MSI geeft aan dat er half September een nieuwe lijn van de MSI wind wind uit gaat komen met een 6-celles batterij. Vanaf September zal de notebook in uw bestelling pas goed leverbaar gaan worden. Dit is de informatie die wij vanuit de fabrikant hebben ontvangen.

Iedere keer wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Don3k schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:38:
Vind dat mat zwart maar niets. Even wachten op de bling bling MSI dan maar :)
Idd, ben ik ff blij dat ik al een Witte Wind heb... echt zoveel mooier.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic