Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 277.934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:47

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Maartenvs schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:16:
Sinds een paar dagen ook weer een nieuwe aanwinst. De linkse :) Een 17" iMac 1ghz. Vond het een prachtig design dus wou er toch graag een hebben. Dus de knoop uiteindelijk maar door gehakt.

[afbeelding]

Wat er te zien is:
iMac 17" 1ghz 700 nogwat MB
Macbook 2ghz
iPhone 8GB
Mooie lamp
Een vriend van me heeft deze week dezelfde iMac gekocht. Mooi dingetje een mooi design. Ook leuk dat je het scherm alle kanten op kan draaien.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-06 09:28

Maartenvs

For Sale

Ik had hem gekocht met Tiger erop en dat draaide wel een stuk beter dan Leopard. Maar ik gebruik hem voornamelijk voor surfen, mailen, tekstverwerken en als download bak. Voor het zware werk gebruik ik toch mijn laptop omdat ik AutoCad moet kunnen draaien. Had alleen liever nog de 20" gehad omdat die USB 2.0 heeft. Maar die zijn heel erg schaars. Verder draait CS3 boven verwachting goed. Sommige filters in Photoshop zijn bijna net zo snel als op mijn macbook. Die powerpc's zijn daarin dan weer wel heel rap.

@thewongandonly; €325,- met alles erbij (zit wel 160gb hd in)

@turbosjaak; toevallig niet van een autobedrijfje?

[ Voor 9% gewijzigd door Maartenvs op 23-08-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Mijn iMac is hier al eens langskomen, maar ik wilde jullie deze foto niet onthouden! :D

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/ofab80.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 97369 op 23-08-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:47
Ook maar eens een foto'tje gemaakt om hier te plaatsen.

Je ziet:
iMac (late 2006)
MacBook Pro (early 2008)
en nog wat overig spul...

Afbeeldingslocatie: http://img.timwebdesign.nl/mySetup_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hij blijft mooi, de witte iMac. Ik mis het magneetje voor de remote toch wel van m'n oude 17", maar helaas werd 17" me toch iets te klein dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-06 16:50
Anoniem: 97369 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:17:
Mijn iMac is hier al eens langskomen, maar ik wilde jullie deze foto niet onthouden! :D

[afbeelding]
_/-\o_

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Anoniem: 103219 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:07:
[...]

Dat is persoonlijke smaak natuurlijk, ik vind de huidige generatie een pak strakker, maar niet iedereen hoeft het met mij eens te zijn ;-)
;) Ja 'strakker' is de huidige wel, maar de G4 is wel een stuk 'kunstzinniger' met die transparante 'plaat' voor/achter het scherm en het bolletje etc., de nieuwe is gewoon een mooi vormgegeven TFT waar een computer achterhangt :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:29
Maar waarom heb je van die gele armen?
Anoniem: 97369 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:17:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:20

RnB

Hij is een Chinees! :Y)
Maar wel mooie foto, leuk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Sillymidget schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:54:
Maar waarom heb je van die gele armen?

[...]
Waar je al niet op kan letten... ik heb de kleur een beetje aangepast, maar niet op mijn armen gelet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
eindelijk ook ik maar eens een foto gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://www.onnie.nl/forum/tweakers/desk24_08_08.jpg
wat je ziet
iBook G4 12" oudje al en word meestal geninja't door mijn vriendin
MAC min met een Lace HD er onder
een 22" IIyma tft schermpje
iPhone 3G 8 GB, ( nog maar 3 maande wachten en ik heb er echt wat aan :'( )
17" IIyama
Windows Backie voor het game
17" Acer
veel zooi

oh ja foto genomen met een Finepix S1000fd van FujiFilm

[ Voor 6% gewijzigd door gulie op 24-08-2008 12:06 ]

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117098

Hmm, het lijkt er op dat dit topic beter in de gaten wordt gehouden dan we denken... :7

Ik zat gisterochtend aan m'n ontbijtje en m'n moeder zat het plaatselijke weekblad te lezen toen ze zei: "nou die studenten van tegenwoordig hebben het ook maar goed", waarop ze mij een artikel liet zien over de inrichting van studentenkamers. Tot mijn stomme verbazing herkende ik na twee keer goed in mijn ogen te hebben gewreven mijn eigen bureau met daarop mijn MacBook Pro :? Mezelf afvragende hoe die foto in hemelsnaam in de krant heeft kunnen belanden bedacht ik me opeens dat ik die foto een tijd geleden in dit topic heb gepost (zie hier).

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/q/l.w.p.canton/personal/scan%20weekendgezet%20thumb.jpg
Het artikel met inks de foto van het Show je Apple Computer topic

Het artikel is geschreven door een interieuradviseuze die ik direct heb gebeld omdat ik toch wel wilde weten of die foto echt gewoon van de site is geplukt en in het artikel gedumpt, of dat het blad de foto voor grof geld van een malafide fotografiedatabase heeft gekocht zonder dat ik daar royalties voor ontvang :Y) (ja ik weet het ik ben goed in doemscenarios). De interieuradviseuze had zelf alleen de tekst verzorgd, voor de foto moest ik bij de hoofdredacteur zijn. Mooi, die gebeld en jawel, ze hadden hem inderdaad gewoon van internet geplukt. Zo wil ik ook wel redacteur worden. Er werd me wel nog netjes gevraagd of ik er geen problemen mee heb dus dat zat wel goed.
Toch wel grappig en erg toevallig allemaal dus :)

ps herkent iemand zijn kamer op de foto rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Anoniem: 117098 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:22:
Hmm, het lijkt er op dat dit topic beter in de gaten wordt gehouden dan we denken... :7
Wat een toeval :o . Ook niet toevallig dat ze een MacBook Pro erinzetten en geen windowsbak :P . Haha leuk. Mmhh, toch wat beter opruimen in het vervolg, wie weet komt de mijne er ook ooit in :+ .

Edit: Is die rechtse een BlackBook of tòch een windows 8) .

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 257404 op 24-08-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218986

is dat wel legaal om een foto van iemand anders in een weekblad te zetten ivm copyright enzo? (want anders kun je misschien wel een enorme schadevergoeding vragen :+ )

en @boven: volgens mij is dat windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 17:21
Het artikel is geschreven door een interieuradviseuze die ik direct heb gebeld omdat ik toch wel wilde weten of die foto echt gewoon van de site is geplukt en in het artikel gedumpt, of dat het blad de foto voor grof geld van een malafide fotografiedatabase heeft gekocht zonder dat ik daar royalties voor ontvang :Y) (ja ik weet het ik ben goed in doemscenarios). De interieuradviseuze had zelf alleen de tekst verzorgd, voor de foto moest ik bij de hoofdredacteur zijn. Mooi, die gebeld en jawel, ze hadden hem inderdaad gewoon van internet geplukt. Zo wil ik ook wel redacteur worden. Er werd me wel nog netjes gevraagd of ik er geen problemen mee heb dus dat zat wel goed.
Toch wel grappig en erg toevallig allemaal dus :)

ps herkent iemand zijn kamer op de foto rechts?
ehm... Ik zou dit toch niet heel okee vinden. Je foto word geplaatst in een tijdschrift en als je achteraf belt om verhaal te halen word gevraagd of je er geen problemen mee hebt dat je foto geplaatst word? Lijkt me niet een heel nette gang van zaken. maarja, ik ben dan ook een fotograaf en hecht wel een beetje waarde aan het copyright van mijn foto's. (copyright dat je opgeeft als je toestaat dat je foto zonder naamsvermelding word geplaatst)

[ Voor 3% gewijzigd door fotoklaasje op 24-08-2008 13:42 ]

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Anoniem: 218986 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:40:
is dat wel legaal om een foto van iemand anders in een weekblad te zetten ivm copyright enzo? (want anders kun je misschien wel een enorme schadevergoeding vragen :+ )

Windows.
Het is geen widescreen, en de enige moderne, zwarte laptop van Apple is widescreen.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fotoklaasje schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

ehm... Ik zou dit toch niet heel okee vinden. Je foto word geplaatst in een tijdschrift en als je achteraf belt om verhaal te halen word gevraagd of je er geen problemen mee hebt dat je foto geplaatst word? Lijkt me niet een heel nette gang van zaken. maarja, ik ben dan ook een fotograaf en hecht wel een beetje waarde aan het copyright van mijn foto's. (copyright dat je opgeeft als je toestaat dat je foto zonder naamsvermelding word geplaatst)
Ik heb er uiteindelijk geen probleem van gemaaktbij de redactie, ik wist natuurlijk ook wel dat die foto door mij op een openbare server is gezet en dat er aan de foto's die op GOT staan geen rechten kunnen worden ontleend, maar een email of pm vooraf zou toch wel op zijn plaats zijn geweest inderdaad. Deze foto is voor mijn niet meer dan een snel kiekje van mijn kamer en je kunt op de foto niet zien waar die is gemaakt dus ook om privacyredenen heb ik er geen moeite mee. Ik vond het wel enorm grapig dat die foto in het krantje stond en het herkenningsmoment aan tafel was hilarisch :+
offtopic:
die laptop op de andere foto is aan het origineel te zien duidelijk een Windows machine, ik gok op een Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbliek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
Hier een foto van mijn opgeruimde bureau.

Afbeeldingslocatie: http://213.73.179.165/Apple/DSC00455klein.jpg

Klikbaar

Wat je ziet:
  • iMac 24", 2,8GHz, 4GB, 320GB
  • MacBook, 2.2GHz C2D, 4GB, 120GB
  • "Oude" Iphone 8GB, FW 2.0.1
  • Apple Remote
  • Harman/Kardon Soundsticks II
  • iPhone dock om op te laden
  • iPhone dock om te connecten met Mac
  • Western Digital My Book Studio Edition II 1TB
  • Wacom Bamboo FUN
  • Brother DCP-540CN
  • Externe Card reader
  • Boven m'n Mac een Thunder Tiger Raptor 30 RC helikopter
  • Nog een kleine "trainer" helikopter
  • M'n Sega collectie
  • Troep :P

[ Voor 6% gewijzigd door mbliek op 24-08-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mbliek schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:56:
Hier een foto van mijn opgeruimde bureau.

Klik
Ik snap al waarom je een link geplaatst hebt; die foto is niet te laden zo groot en de verbinding zo langzaam :>

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

[knip]
Grappig :> Aan de andere kant wel een beetje raar. Ze hadden je op z'n minst even kunnen mailen ofzo. Ik zou me er niet zo prettig bij voelen dat iemand zonder te vragen grote een foto van mijn kamer, met een MBP en een DTS receiver, in een weekblad plaatst, zodat iedereen in de regio het kan zien.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbliek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2023
twixx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:37:
[...]

Ik snap al waarom je een link geplaatst hebt; die foto is niet te laden zo groot en de verbinding zo langzaam :>
Was idd een beetje groot 3,6MB :P

Heb het aangepast naar 908KB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Sinds kort heb ik een iPhone dus maar ff een fototje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/iPhone_18_Desk2.jpg
  • MBP 2.2GHz, 4GB ram, 128MB vid, 120 GB HD
  • iPhone 3G, 16GB, Black
  • iPod Classic, 80GB, Silver
  • Universal dock, met adapters voor mn Classic & iPhone
  • Wireless Mighty Mouse
  • Apple Remote
En nog wat ander non Apple spul:
  • Xbox 360 controller
  • Lord of the Rings (engels)
  • The Dark Tower - The Gunslinger (engels)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:34:
Sinds kort heb ik een iPhone dus maar ff een fototje gemaakt:

[afbeelding]
  • MBP 2.2GHz, 4GB ram, 128MB vid, 120 GB HD
  • iPhone 3G, 16GB, Black
  • iPod Classic, 80GB, Silver
  • Universal dock, met adapters voor mn Classic & iPhone
  • Wireless Mighty Mouse
  • Apple Remote
En nog wat ander non Apple spul:
  • Xbox 360 controller
  • Lord of the Rings (engels)
  • The Dark Tower - The Gunslinger (engels)
Leuke setup. Gebruik je geen externe luidsprekers? Of doe je dat via Airtunes :) ? Ik begin de Pro strakker en strakker te vinden. Maar mijn MacBook is nog wat te jong om te vervangen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar 2x hetzelfde gepost. Excuses, deze post mag weg

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 257404 op 25-08-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

[afbeelding]
Het artikel met inks de foto van het Show je Apple Computer topic
offtopic:
Die CD-speler heb ik ook, jij hebt de minidiskspeler, die heb ik dan weer niet :P
Wel zoekende btw ;)

Mooi strakke kamer hoor :Y)
Je moet zien of je er nog wat geld voor kan vangen, altijd mooi meegenomen :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Anoniem: 218986 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:40:

Nee, dat mag niet. Auteursrecht berust op zo'n beetje alles wat je zelf produceert. Als mensen achteraf pas vragen of ik er problemen mee heb heb ik dat vreemd genoeg ineens wel. Terwijl ik er van tevoren, over het algemeen, geen problemen mee zou hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 257404 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:55:
[...]

Leuke setup. Gebruik je geen externe luidsprekers? Of doe je dat via Airtunes :) ? Ik begin de Pro strakker en strakker te vinden. Maar mijn MacBook is nog wat te jong om te vervangen O-) .
Nee ik gebruik enkel de interne speakers. Klinkt goed genoeg imo :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 01:10
Ik hoop binnenkort ook eens in dit topic te kunnen posten, ben flink aan het inkopen geslagen ;) (Nu eerst wachten tot alles binnen is:P)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261944

Hierbij mijn Mac Book Pro:

MacBook Pro (early 2008)

De zijkant
Afbeeldingslocatie: http://vwasthename.nl/Files/Images/macbookpro/P1010341.jpg
Vaag op de achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://vwasthename.nl/Files/Images/macbookpro/P1010335.jpg
Open geklapt
Afbeeldingslocatie: http://vwasthename.nl/Files/Images/macbookpro/P1010361.jpg

Ik heb ook nog eens een filmpje gemaakt waar hij te bewonderen staat op m'n bureau
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-06 17:40

LoneWolf

Just a Byte

Halfway offtopic maar toch van belang voor het plaatjes showen:
.Alex schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:18:
[...]

Nee, dat mag niet. Auteursrecht berust op zo'n beetje alles wat je zelf produceert. Als mensen achteraf pas vragen of ik er problemen mee heb heb ik dat vreemd genoeg ineens wel. Terwijl ik er van tevoren, over het algemeen, geen problemen mee zou hebben gehad.
hmm toch in het vervolg beter opletten op de voorwaarden van dit soort sites blijkbaar :

6.1 TinyPic does not claim any ownership rights in the text, files, images, photos, video, sounds, musical works, works of authorship, applications, or any other materials (collectively, "Content") that you post on or through the TinyPic Services. By displaying or publishing ("posting") any Content on or through the TinyPic Services, you hereby grant to TinyPic and other users a non-exclusive, fully paid and royalty-free, worldwide, limited license to use, modify, delete from, add to, publicly perform, publicly display, reproduce and translate such Content, including without limitation distributing part or all of the Site in any media formats through any media channels. Content will be publicly available, and TinyPic and other Users may copy or display Content outside of the TinyPic Services through the quick link feature or through any other display mechanisms.

Ofwel, je mag als TinyPic user dus alles met de content van andere users doen, zelfs DELETEN...

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571

Mijn MacBook Pro nog maar eens een keer :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3195/2796389863_a5c87e3531.jpg?v=1219686426

*Klikbaar*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

wat een vette foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 229571 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:45:

[afbeelding]

*Klikbaar*
Ik zou die displays er toch gewoon in laten zitten hoor. Werkt handiger.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exirion schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:54:
[...]

Ik zou die displays er toch gewoon in laten zitten hoor. Werkt handiger.
:+ Maar wel erg leuk gedaan idd. Photoshop of toch echte foto's die op het scherm worden weergegeven?
Anoniem: 261944 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:18:
Hierbij mijn Mac Book Pro:

MacBook Pro (early 2008)

De zeikant
[...]
ik hoop niet dat je je MBP als pispaaltje gaat gebruiken..? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 117098 op 26-08-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117098 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:05:
[...]

:+ Maar wel erg leuk gedaan idd. Photoshop of toch echte foto's die op het scherm worden weergegeven?
Ik heb camera op statief.
Twee foto's nemen, 1 met de MBP, ander zonder.
Dan snap je het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272359

Na enkele weken watertandend naar dit topic gekeken te hebben is nu eindelijk mijn nieuwe setje binnengekomen! Ik ga 'm gebruiken in m'n home studio'tje en voor webdesign/photoshop!

Specs:

Mac Pro 2x2.8Ghz Quad Core, 6GB intern
Apple Cinema 23"

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3065/2799531452_bc6d0cc4a7_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 12:48
Anoniem: 272359 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:33:
Na enkele weken watertandend naar dit topic gekeken te hebben is nu eindelijk mijn nieuwe setje binnengekomen! Ik ga 'm gebruiken in m'n home studio'tje en voor webdesign/photoshop!

Specs:

Mac Pro 2x2.8Ghz Quad Core, 6GB intern
Apple Cinema 23"

[afbeelding]
Wow een mac gebruiker waar het een beetje een rotzooitje is! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Hier dan ook maar even mijn setup posten:

Afbeeldingslocatie: http://photos-1.getdropbox.com/i/o/fKFejy5xoiJac_UlK19M5OkptLdy0CQfWd7D1NcL6CM

Wat zie je:
-Macbook pro instapmodel (laatste model)
-Numark USB soundcard
-Vestax vci-100 USB midicontroller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
Anoniem: 229571 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:45:

[afbeelding]

*Klikbaar*
nice, de foto is echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272359

t1mmy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:10:
[...]

Wow een mac gebruiker waar het een beetje een rotzooitje is! :o
'T is nog in aanbouw allemaal dus over een paar dagen is alles weer netjes spik en span zoals een mac gebruiker betaamt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59576

Anoniem: 272359 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:08:
[...]

'T is nog in aanbouw allemaal dus over een paar dagen is alles weer netjes spik en span zoals een mac gebruiker betaamt ;)
nou ik dit lees, kijk ik rond en zie ik een bureau vol met troep :/ ik moet ook nodig opruimen hier :p en dan zal ik ook weer een plaatje schieten voor dit topic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 16:39
Anoniem: 229571 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:07:
[...]

Ik heb camera op statief.
Twee foto's nemen, 1 met de MBP, ander zonder.
Dan snap je het wel :)
Dus je neemt die foto zonder het apparaat om het voorwerp erachter als wallpaper te gebruiken.
En je neemt die foto met het apparaat om te bepalen welk stukje van die foto die wallpaper moet worden?
En dat doe je dan met photoshop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tuurlijk is t photoshop... waar zijn anders de icoontjes in zn iPhone, of de balk boven in de Finder van zn Macbook Pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 18:03

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Dancing_Animal schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 01:20:
[...]

Dus je neemt die foto zonder het apparaat om het voorwerp erachter als wallpaper te gebruiken.
En je neemt die foto met het apparaat om te bepalen welk stukje van die foto die wallpaper moet worden?
Ik kan het mishebben maar volgens mij heeft hij de displays uit de foto met de apparaten geknipt, en vervolgens de foto zonder de apparaten erachter geplaatst. Er valt namelijk geen user interface te bespeuren. Dat zou wel anders geweest zijn als hij gebruik had gemaakt van wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 16:39
Op de apparaten kan hij ook een stukje van de foto film screen weergeven, is wel moeilijker, zeker als iets schuin staat, maar dat was waar ik het eerste aan dacht, en ik had ook altijd begrepen dat ze dat zo deden, maar een complete photoshop is wel beter te doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Het is natuurlijk juist "stoerder" als je wel vensters en menu + dock erbij hebt, dan lijkt die in de lucht te zweven. 8) Er is een hele tijd geleden een keer een topic op Appletalk geweest volgens mij met allemaal van dit soort foto's.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dancing_Animal schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 01:20:
[...]

Even snel dan hoor, het gaat natuurlijk om de macs te tonen. :)
  • Ik heb twee foto's genomen (camera had ik op statief) 1 met de mac en iphone, 1 zonder mac en iphone (dus dan zie je alleen tafel en de vazen).
  • In photoshop deze over elkaar gelegd (elk hun eigen layer, de foto met mac en iphone komt bovenop de foto met alleen tafel en vazen).
  • Een selectie gemaakt van de schermen, deze verwijderd, nieuwe layer aangemaakt en deze gevuld met zwart (op ong. 15%).
Dit is natuurlijk een vrij simpele foto, maar er zijn hele creatieve uitspatting te verzinnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Je kan ook het juiste gedeelte uitknippen adhv van je twee foto's, en dit uitgeknipte stuk dan als wallpaper gebruiken, da's nog net dat ietsje meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Memphis177 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:32:
Je kan ook het juiste gedeelte uitknippen adhv van je twee foto's, en dit uitgeknipte stuk dan als wallpaper gebruiken, da's nog net dat ietsje meer ;)
En dan uren bezig zijn met bijsnijden, krom trekken en positioneren om het te laten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 18:03

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Cubix schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:21:
[...]

En dan uren bezig zijn met bijsnijden, krom trekken en positioneren om het te laten kloppen.
Uren is misschien een beetje overdreven maar dan nog, dan is de foto wel gemaakt zoals het hoort. Photoshoppen kan iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een toestanden allemaal over een afbeelding.
Laat maar weer wat ploaties zien, daar is dit topic voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 15:45

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

kheb alleen een macbook 2 GHz, wel gepimpt met 4 GB RAM en een western Digital 250 GB (zat 1 GB in en 80 GB HD)

Afbeeldingslocatie: http://fotosoep.com/fotozooi/macdesktop.jpg

Er zit zo'n strak gaaf mac-keyboard aan vast, een microsoft notebook optical mouse, en ik heb hem aangesloten op mijn oude 24" dell (da's die rechtse, de linkse is mijn nieuwe 24" dell)

Niet meteen in paniek raken, hij was net bezig one note te installeren van mijn Office 2007 pakket (via werkgever) dus die windoos draait onder VMWare.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Afbeeldingslocatie: http://picasaweb.google.com/infinitatus/Home/photo#5239226680961617154
Hier mijn opstelling.
Imac 2.4 Ghz met 320 Gb HD.
Macbook
Canon ip4200 printer
Buiten beeld Yarland buizenversterker F34IIIC en Aurum Cantus Leisure boxen.

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn iphone 3G

[ Voor 123% gewijzigd door Trunksmd op 27-08-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Die big-ass klokken zijn wel cool :) Waar kan je die halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Trunksmd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:30:
[afbeelding]
Hier mijn opstelling.
Imac 2.4 Ghz met 320 Gb HD.
Macbook
Canon ip4200 printer
Buiten beeld Yarland buizenversterker F34IIIC en Aurum Cantus Leisure boxen.

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn iphone 3G
link werkt niet.

wel in mijn quote? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ZpAz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:33:
Ook leuk als je 's avonds probeert te slapen :+

*tok tok tok tok*
Spinvis schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:50:
[...]

link werkt niet.

wel in mijn quote? :?
Als je er een stukje afhaalt dan wel :P

[ Voor 38% gewijzigd door Vanitas op 27-08-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
Link werkt wel, voorbeeldfoto werkt niet, ik weet niet waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62295

Ikea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Vanitas schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Ook leuk als je 's avonds probeert te slapen :+

*tok tok tok tok*
Dat is idd erg annoying, maar mischien tik takken ze niet :)

@hierboven:

http://www.ikea.com/webap...y=%23~Products&query=klok

Zijn toch anderen helaas...

[ Voor 30% gewijzigd door ZpAz op 27-08-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
Mijn klok is van het merk B & W. Mijn ouders hebben deze ooit cadeau gedaan. Tipische stationsklok design. Ik weet niet waar ze hem gekocht hebben. Wel ik deze klok in verschillende Expo-winkels in zuid-Nederland gezien.
Overigens maakt ie geen geluid en hij hangt in mijn woonkamer.

Bij deze: B&W :)

Eindelijk weer n beetje opgeruimd (het was echt een troep :/ )
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3200/2805082631_114d985b6b_o.jpg

- MPB 2,2Ghz, 2GB, 120GB, 128MB 8600GT
- M-stand, met daar in een 200GB externe HD (lekker uit het zicht 8) )
- Alu keyboard, logitech muisje :9
- Wacom Bamboo
- iPhone 3G 8GB
- budget cardreader O+
- Denon speakers + 1 center speakertje aangesloten op de DTT 2200 van creative :z

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 59576 op 28-08-2008 14:30 . Reden: ow.. het is een 200GB ipv 120 extern ]

Anoniem: 272570

Mijn MacBook, gekocht op 7/7/'07 (ja ja). Bij mij is het wel een geweldige troep vergeleken met de meeste van de (briljante) set ups hier.

Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii165/saardien/macbook/bureau.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii165/saardien/macbook/ipodheadphones.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii165/saardien/macbook/bamboo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii165/saardien/macbook/laciebackup.jpg

Te zien:
  • MacBook;
  • iPod 80gb Classic;
  • Panasonic koptelefoon (RP-HTX7);
  • Bamboo Fun tekentablet;
  • LaCie backup drive (dus alleen om backups te maken, ik gebruik 'm niet voor extra opslagruimte - dat heb ik voorlopig nog niet nodig!)
Ik woon een beetje overal en nergens, want op kamers + gescheiden ouders, dus ik moet mijn spullen altijd makkelijk mee kunnen nemen/in kunnen pakken, en dat kan met dit alles prima. Heb een fijne Eastpak waar alles inpast en hop, daar ga ik weer de volgende trein in! Maarja, dat verklaart het troepje. Heeft niet zoveel zin om alle draden weg te gaan werken als je ze over twee dagen toch weer los moet maken.
De boxen zijn zo ongeveer rond de driehonderd jaar oud maar doen het nog prima.
En laatste opmerking: Die microsoft muis, dat was een cadeau van m'n broer. Wat een grapjas O+

Ik heb trouwens een rode Speck SeeThru (wat een rotnaam vind ik dat, maar ok) hoes om m'n MacBook heen zitten - klik hier voor nog een foto (naast de MacBook Pro van m'n vader) en hier voor een Flickr gallery...

Anoniem: 272570 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:59:
Mijn MacBook, gekocht op 7/7/'07 (ja ja). Bij mij is het wel een geweldige troep vergeleken met de meeste van de (briljante) set ups hier.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Te zien:
  • MacBook;
  • iPod 80gb Classic;
  • LaCie backup drive (dus alleen om backups te maken, ik gebruik 'm niet voor extra opslagruimte - dat heb ik voorlopig nog niet nodig!)
Ik woon een beetje overal en nergens, want op kamers + gescheiden ouders, dus ik moet mijn spullen altijd makkelijk mee kunnen nemen/in kunnen pakken, en dat kan met dit alles prima. Heb een fijne Eastpak waar alles inpast en hop, daar ga ik weer de volgende trein in! Maarja, dat verklaart het troepje. Heeft niet zoveel zin om alle draden weg te gaan werken als je ze over twee dagen toch weer los moet maken.
En laatste opmerking: Die microsoft muis, dat was een cadeau van m'n broer. Wat een grapjas O+

Ik heb trouwens een rode Speck SeeThru (wat een rotnaam vind ik dat, maar ok) hoes om m'n MacBook heen zitten - klik hier voor nog een foto (naast de MacBook Pro van m'n vader) en hier voor een Flickr gallery...
Persoonlijk vind ik die skin voor je MB niet zo geweldig, mss in een transparante versie of een zwarte, maar geen rode :P . Ieder zijn smaak. Maar ik vind je headphones wel leuk 8) . Weet je van waar je die hebt?

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Anoniem: 257404 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:41:
[...]

Persoonlijk vind ik die skin voor je MB niet zo geweldig, mss in een transparante versie of een zwarte, maar geen rode :P . Ieder zijn smaak. Maar ik vind je headphones wel leuk 8) . Weet je van waar je die hebt?
Ik heb ze nog in het licht blauw, interesse ?

offtopic:
Nee bedankt, vond ze zo mooi omdat ze wit waren O+

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:35
Anoniem: 257404 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:41:
[...]

haha.. Ik heb het niet op zijn MS muisje.. Verader ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:34
To_Tall schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:52:
[...]

8)7

Anoniem: 272570

To_Tall schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:52:
[...]

zijn = haar en ik legde al uit dat de muis een grapje is. een grapje die verder prima functioneert. ;)

en voor degene die vroeg waar ik de koptelefoon vandaan heb: de mediamarkt bij de Arena in Amsterdam! ze hadden er toen nog eentje, geen ideeee of hij nu nog in de collectie is.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 272570 op 28-08-2008 21:48 ]

• gulie
waa zijn die mafe extra behuizing bescherm dingen te hallen, heb de HD van mijn iBook G4 (oudje ja :P ) moeten vervangen en de bebuizing is niet zo vlorizant meer. :+
heb dan dat ding open had en toen pas keek welke HD ze hadden geleverd en dat was de verkeerde |:( dus 2 keer langs al die klik systemen en de buitekant is wat groezelig op de randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 16:53
Afbeeldingslocatie: http://xs130.xs.to/xs130/08355/buroa-25-edit-2-edit-edit141.jpg

Binnenkort maar weer eens een BT keyboard aanschaffen .. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 14:09
Zal mijn setup(je) ook eens neerzetten. Het is nog niet af, ben niet zo'n klusser, dus het ophangen van een plank stel ik zo lang mogelijk uit :-P

Maar goed, hij is een beetje donker:
Afbeeldingslocatie: http://tidelft.nl/afbeeldingen/werkhoek.jpg

Wat je ziet:
- MacBook Pro Early 2008, 2.4GHz, 4GB, 200GB 7200rpm
- 23" Cinema Display
- Wireless keyboard
- Wireless Mighty Mouse

Wat je niet ziet:
- Dat de Mighty Mouse en het tobo nog niet werken, morgen maar eens laten checken of er niet iets mis is met m'n bluetooth...

Zoals ik zei, het is nog niet af, er moet nog een plank boven het scherm komen, met wat verlichting. Verder moet ik nog een extra oplader kopen, waarvan ik het kabeltje netjes weg zal werken achter de kast, zodat ik m'n MBP makkelijk aan de stroom kan hangen.
Verder moet ik de lader van de Cinema Display nog even wegwerken, waarschijnlijk met dubbelzijdig tape onder het bureau ofzo.

De Macbook Pro hangt overigens zo, omdat ik nou eenmaal niet makkelijk een groter bureau in m'n kamer kwijt kan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 14:20
Mikey NL schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:43:

De Macbook Pro hangt overigens zo, omdat ik nou eenmaal niet makkelijk een groter bureau in m'n kamer kwijt kan :-)
Waar rust je MacBook Pro precies op?

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mikey NL schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:43:
Zal mijn setup(je) ook eens neerzetten. Het is nog niet af, ben niet zo'n klusser, dus het ophangen van een plank stel ik zo lang mogelijk uit :-P

Maar goed, hij is een beetje donker:
[afbeelding]

Wat je ziet:
- MacBook Pro Early 2008, 2.4GHz, 4GB, 200GB 7200rpm
- 23" Cinema Display
- Wireless keyboard
- Wireless Mighty Mouse

Wat je niet ziet:
- Dat de Mighty Mouse en het tobo nog niet werken, morgen maar eens laten checken of er niet iets mis is met m'n bluetooth...

Zoals ik zei, het is nog niet af, er moet nog een plank boven het scherm komen, met wat verlichting. Verder moet ik nog een extra oplader kopen, waarvan ik het kabeltje netjes weg zal werken achter de kast, zodat ik m'n MBP makkelijk aan de stroom kan hangen.
Verder moet ik de lader van de Cinema Display nog even wegwerken, waarschijnlijk met dubbelzijdig tape onder het bureau ofzo.

mooie setup! MBP ook netjes aan de muur hangen _/-\o_
Ik zit trouwens dat jouw macbook ook last heeft van een krom deksel?? als je m dicht hebt, dat de linker hoek iets omhoog steekt... klopt dat? daar heeft de mijne ook last van namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Miss_Stranger schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:10:
[...]

Waar rust je MacBook Pro precies op?
De steunen die aan de kast zitten zijn jashaken van de Praxis, 2 aan de onderkant, 1 aan de achterkant om hem overeind te houden. Er zit op die steunen overigens wel iets van stoffen strips, van dat spul wat je normaal onder je stoelen doet, zodat hij niet kan beschadigen.
Ziets dus.
Anoniem: 59576 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:11:
[...]

mooie setup! MBP ook netjes aan de muur hangen _/-\o_
Ik zit trouwens dat jouw macbook ook last heeft van een krom deksel?? als je m dicht hebt, dat de linker hoek iets omhoog steekt... klopt dat? daar heeft de mijne ook last van namelijk :X
De deksel is inderdaad een beetje krom, dat was ie al, heb hem sinds vandaag namelijk pas aan de kast hangen. Links steekt hij iets verder omhoog dan rechts. omdat hij in die steunen een beetje dicht geklemd wordt lijkt het overigens wel erger dan het werkelijk is. Normaal scheelt het een millimeter, misschien 2.

[ Voor 6% gewijzigd door Mikey NL op 29-08-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeyes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05-2022

Hawkeyes

GPS Freak Addict

MacBook 1.1 (de CoreDuo, eerste zwarte "schootbovenkant" van Apple)
Processorsnelheid: 2 GHz
Geheugen: 2 GB

Beetje aan gewerkt, dat is toch leuk om je "handtekening" er op te zetten (is mijn mening althans). Dan herken je hem ook beter in de massa, als er veel mensen tegelijk aan het werken zijn op MacBooks....

foto is aanklikbaar Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/remco.1971/SLhQCas1B4I/AAAAAAAAAK4/4Im2TCITHpA/29082008172-Kleiner.jpg

verdere opstelling:
iMac
TimeCapsule

[ Voor 4% gewijzigd door Hawkeyes op 29-08-2008 21:44 ]

remco - icq:13211417 - msn: hawkeyes1971@hotmail.com - aim: gchawkeyes - yahoo: gc_hawkeyes - skype: remco_1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Hawkeyes schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:42:
MacBook 1.1 (de CoreDuo, eerste zwarte "schootbovenkant" van Apple)
Processorsnelheid: 2 GHz
Geheugen: 2 GB

Beetje aan gewerkt, dat is toch leuk om je "handtekening" er op te zetten (is mijn mening althans). Dan herken je hem ook beter in de massa, als er veel mensen tegelijk aan het werken zijn op MacBooks....

foto is aanklikbaar [afbeelding]

verdere opstelling:
iMac
TimeCapsule
Je thumb is krom :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110

Topicstarter
>> Oude situatie (klikkelbaar)

>> Nieuwe situatie:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3263/2809567042_200df03a61.jpg
Vorig bureau uitgebroken en een bezoekje aan de IKEA gebracht...

Nieuwe setup:
- MacBook Pro 2,4GHz - 2GB RAM - 8600GT 256MB VRAM - 200GB HDD.
- Apple Wireless Keyboard.
- Logitech V470.
- Griffin Elevator..

De Apple Cinema Displays waren allemaal uitverkocht,
en de iPhones ook. Binnenkort dus nog eens een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:35
Waar is de iMac gebleven?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110

Topicstarter
Die heeft een nieuw baasje gekregen... :)
Ik vernieuw vrij regelmatig eens m'n computer / setup,
hoewel ik toch denk dat ik een langere tijd bij de MacBook Pro zal blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 29-08-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Laatst online: 29-05 14:20
Mikey NL schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:27:
[...]

De steunen die aan de kast zitten zijn jashaken van de Praxis, 2 aan de onderkant, 1 aan de achterkant om hem overeind te houden. Er zit op die steunen overigens wel iets van stoffen strips, van dat spul wat je normaal onder je stoelen doet, zodat hij niet kan beschadigen.
Ziets dus.
Duidelijke uitleg. Ik had al een vermoeden dat het jashaken waren. ;)
Creatieve & goedkope oplossing van jou.

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/48b865d0e7187/48b865d0d15df-werkplek.thumb.jpg

Een update, gemoved van de woonkamer naar mijn eigen kamer nu iedereen weer terug is van zijn welverdiende vakantie ;-). Wat zie je:

- Nieuwe iMac 20" (2.4Ghz, 4GB ram, 500GB HDD)
- MacBook Pro van februari (2.4Ghz, 4GB ram, 180GB HDD)
- iPhone 3G 16GB zwart
- JVC LCD TV (66CM)
- LG HR363SC Home Theater (met 160GB HDD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Anoniem: 272570 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Te zien:
  • MacBook;
  • iPod 80gb Classic;

nice die case erover, wat voor spul is dat?

idd een vette koptelefoon, gg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
  • Laatst online: 08-01-2024
Hang hier stiekem ook al een tijdje rond, en nu m'n bureau toch netjes is tijd om ook eens mijn humble studentensetupje te plaatsen O-)

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/8717/dsc0007xe7.jpg* Grote versie *

Wat is er zoal te zien:

Computersystemen:
- Mac Mini, C2D 1,83GHz, 1GB, 80GB (Juli 2008) - Dagelijks werkstation
- MacBook, C2D 2,16GHz, 1GB, 120GB (September 2007) - Portable
- HP / Compaq D5S, P4 1,8GHz, 768MB, 20GB (eh - oud.) - Werkstation 2 (Windows bakje)
- HP iPAQ HX4700, 624MHz - iTunes Remote, RSS feeds - TomTom

Schermen:
- iiyama 22"E2202WS-B2 - (Groot zat, vind een Cinemadisplay nogal aan de dure kant ;) )
- No-name 15" - (Als KVM setje voor Compaq machine en Thuisservertje die niet op de foto staat)

Spelcomputers
- Xbox 360 - 20GB, 3 Controllers (Aangesloten op de iiyama dvm. VGA kabel)
- NES :> (Signaal gaat via een Elgato eyetv hybrid de Mac Mini in)

Overig:
- HP Voicemessenger 514 telefoon
- Cambridge Soundworks 4,1 Setje (beetje verstopt, sub hangt onder de tafel)
- Elgato eyetv hybrid (Kabel, DVB-T en aparte analoge input - gaaf ding!)
- Xbox spelletjes, CD's, overige meuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 07:58
Bluedude3410 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:48:

Schermen:
- iiyama 22"E2202WS-B2 - (Groot zat, vind een Cinemadisplay nogal aan de dure kant ;) )
- No-name 15" - (Als KVM setje voor Compaq machine en Thuisservertje die niet op de foto staat)
Mooi. Ik heb net dat scherm (de iiyama ) tweedehands gekocht (wel nog niet binnen) en vond niet echt een "natuurlijke" foto ervan, wat bij deze dan opgelost is :) . Ben je er tevreden van?

Na mijn tweedezit zal ik ook is mijn apple-rig poste want door al dit moois te zien moest ik ook zoiets hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 07:57

Japie.G

Colour Classic

Afbeeldingslocatie: http://www.vluggejapie.nl/setup.jpg

Mijn nieuwe dell 2408 aan de macbook! Daarnaast mijn 'oude' 22inch LG scherm aan de laptop van mijn vriendin

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke

Romke

Dieselhead

Japie.G schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:49:
[afbeelding]

Mijn nieuwe dell 2408 aan de macbook! Daarnaast mijn 'oude' 22inch LG scherm aan de laptop van mijn vriendin
Het is ook wel weer 2 uitersten naast elkaar he, een mooie mac naast een acer :x

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 14:55
Bluedude3410 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:48:
Computersystemen:
- Mac Mini, C2D 1,83GHz, 1GB, 80GB (Juli 2008) - Dagelijks werkstation
- MacBook, C2D 1,16GHz, 1GB, 120GB (September 2007) - Portable
- HP / Compaq D5S, P4 1,8GHz, 768MB, 20GB (eh - oud.) - Werkstation 2 (Windows bakje)
- HP iPAQ HX4700, 624MHz - iTunes Remote, RSS feeds - TomTom
Ik denk dat je 2,16GHz bedoeld. Of is het een Special Edition? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 07:57

Japie.G

Colour Classic

Anti-XP schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:04:
[...]

Het is ook wel weer 2 uitersten naast elkaar he, een mooie mac naast een acer :x
hehe jep, contrast :P

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
  • Laatst online: 08-01-2024
Baffel schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:41:
[...]

Mooi. Ik heb net dat scherm (de iiyama ) tweedehands gekocht (wel nog niet binnen) en vond niet echt een "natuurlijke" foto ervan, wat bij deze dan opgelost is :) . Ben je er tevreden van?

Na mijn tweedezit zal ik ook is mijn apple-rig poste want door al dit moois te zien moest ik ook zoiets hebben :P
*Volmondig*: Ja! Weinig op af te dingen; de ingebouwde speakers zijn alleen niet bruikbaar.. Voor de rest een mooi scherm.. En goed betaalbaar bovendien.
-elw00d schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:09:
[...]

Ik denk dat je 2,16GHz bedoeld. Of is het een Special Edition? :P
Typo, je hebt helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Onderstaand mijn werkkamer thuis

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08361/img_9963730.jpg

Zie signature voor de specs. Er staan verder nog twee externe Western Digital HDs; 1 TB FW800 voor mijn muziek/film-collectie en 1 500GB FW400 voor Time Machine. Links staat nog een HP Photosmart 3100 en mijn Samsonite Black Label Opto Expandable briefcase. MBP past perfect in deze tas.

En niet geheel onbelangrijk: een kop espresso :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn familie is weer uitgebreid. Na een Macbook Pro, een Mac mini, een Cube G4 en een Faux-Powermac G5 heb ik nu een Powermac G4 gekocht voor een paar euro. Nu alleen nog verzinnen wat ik ermee ga doen en waar ik hem neerzet. Maar ik vond het zo'n mooi kastje, kon hem gewoon niet laten staan voor dat geld. Misschien een videoplayer op de slaapkamer...

Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG4/IMG_0961.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG4/IMG_0965.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG4/IMG_0969.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG4/IMG_0974.jpg

Specs:
Powermac G4 @ 400 MHz
512 MB geheugen
20 GB ATA disk
Mac OS 9.1 NL (bah!)
Videokaart die iig 1920x1200 trekt op mijn Del 2407wfp
Adaptec SCSI kaartje met niks aangesloten
CD-RW (denk ik)
Toetsenbord en mighty muis

Eens kijken of ik er OSX op kan zetten, ik heb alleen de OS9 installatie disks er niet bij, dus dat wordt ff een backup van de HDD maken op een externe disk voor ik ermee ga klooien.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orgus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01-2020
zonoskar, ik heb dezelfde Mac staan en daar draait Tiger vrij goed op! Niet altijd even snel maar het gaat vlot genoeg voor internet gebruik enzo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke

Romke

Dieselhead

orgus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:03:
zonoskar, ik heb dezelfde Mac staan en daar draait Tiger vrij goed op! Niet altijd even snel maar het gaat vlot genoeg voor internet gebruik enzo ;-)
Met de juiste tweaks kan het inderdaad geweldig draaien.
Zusje heeft dezelfde kist met Tiger en 896 MB RAM.
Sinds de laatste 128 MB die erbij gekomen is is het allemaal een stuk rapper geworden.

Denk alleen goed aan de firmware updates voor je OS X installeert!

Afbeeldingslocatie: http://cdromke.nl/~cdromke/image.php?path=&image=02092008099.jpg&forum=GoT

Mijn werkplek op m'n stagebedrijf. Allemaal eigen spullen overigens. Werkt toch best lekker die 24" @ 1920*1200.

- MacBook C2D 1.83, 2 GB RAM, 320 GB Disk, Combo Drive, GMA 950.
- Samsung Syncmaster 245B+ aangesloten via DVI
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Wireless Mighty Mouse. Gebruik 'm al meer dan een jaar met plezier. Alleen het balletje moet wel eens schoongemaakt worden. Maar ach, het wordt gebruikt, dan heb je zoiets wel eens.
- Sennheiser HD457.
- OS X 10.5.4, iLife '08 met iMovie HD (06), iWork '08.

Skype is zo'n beetje het communicatiemiddel binnen het bedrijf, maar de interne microfoon van de MacBook lijkt daar prima geschikt voor te zijn. Scheelt weer, hoef ik geen headset te regelen.

De Comob Drive van Book is half stuk (soms heeft 'ie er nog even zin in een cd te fikken) dankzij de val van het dashboard van een busje. Net als de topcase bij de magnetic latch. Fixen komt wel tegen de tijd dat de applecare bijna afloopt en ik geld heb voor een nieuwe mac. Verder zitten er 2 lichte lange krassen in de glanslaag van het scherm die d'r ook wel kunnen blijven zitten omdat je ze toch niet ziet tijdens gebruik. De buitenkant van het scherm ziet er ook niet meer uit ondertussen. Topcase zitten verder nog wat putjes in, beschadigingen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
zonoskar schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:25:
Mijn familie is weer uitgebreid. Na een Macbook Pro, een Mac mini, een Cube G4 en een Faux-Powermac G5 heb ik nu een Powermac G4 gekocht voor een paar euro. Nu alleen nog verzinnen wat ik ermee ga doen en waar ik hem neerzet. Maar ik vond het zo'n mooi kastje, kon hem gewoon niet laten staan voor dat geld. Misschien een videoplayer op de slaapkamer...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Specs:
Powermac G4 @ 400 MHz
512 MB geheugen
20 GB ATA disk
Mac OS 9.1 NL (bah!)
Videokaart die iig 1920x1200 trekt op mijn Del 2407wfp
Adaptec SCSI kaartje met niks aangesloten
CD-RW (denk ik)
Toetsenbord en mighty muis

Eens kijken of ik er OSX op kan zetten, ik heb alleen de OS9 installatie disks er niet bij, dus dat wordt ff een backup van de HDD maken op een externe disk voor ik ermee ga klooien.
Probeer je ram te upgraden naar 1024 mb, dat heb ik op werk ook gedaan. Hij slikt tot nu toe alle ram modules die ik heb geprobeerd. Met zo'n upgrade draait Tiger prima. Misschien ook nog een schijf met wat meer capaciteit?

Ik heb hem trouwens aan de energiemeter gehad, idle tussen de 60 en 70 watt.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-06 22:42
Anti-XP schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:10:
[...]

Met de juiste tweaks kan het inderdaad geweldig draaien.
Zusje heeft dezelfde kist met Tiger en 896 MB RAM.
Sinds de laatste 128 MB die erbij gekomen is is het allemaal een stuk rapper geworden.

Denk alleen goed aan de firmware updates voor je OS X installeert!

[afbeelding]

Mijn werkplek op m'n stagebedrijf. Allemaal eigen spullen overigens. Werkt toch best lekker die 24" @ 1920*1200.

- MacBook C2D 1.83, 2 GB RAM, 320 GB Disk, Combo Drive, GMA 950.
- Samsung Syncmaster 245B+ aangesloten via DVI
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Wireless Mighty Mouse. Gebruik 'm al meer dan een jaar met plezier. Alleen het balletje moet wel eens schoongemaakt worden. Maar ach, het wordt gebruikt, dan heb je zoiets wel eens.
- Sennheiser HD457.
- OS X 10.5.4, iLife '08 met iMovie HD (06), iWork '08.

Skype is zo'n beetje het communicatiemiddel binnen het bedrijf, maar de interne microfoon van de MacBook lijkt daar prima geschikt voor te zijn. Scheelt weer, hoef ik geen headset te regelen.

De Comob Drive van Book is half stuk (soms heeft 'ie er nog even zin in een cd te fikken) dankzij de val van het dashboard van een busje. Net als de topcase bij de magnetic latch. Fixen komt wel tegen de tijd dat de applecare bijna afloopt en ik geld heb voor een nieuwe mac. Verder zitten er 2 lichte lange krassen in de glanslaag van het scherm die d'r ook wel kunnen blijven zitten omdat je ze toch niet ziet tijdens gebruik. De buitenkant van het scherm ziet er ook niet meer uit ondertussen. Topcase zitten verder nog wat putjes in, beschadigingen op.
Wat voor stage doe je, waar?
Gebruik je je eigen spullen, omdat je per se op een Mac(book) en eigen, groot scherm wilt werken?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke

Romke

Dieselhead

VincentG schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:36:
[...]

Wat voor stage doe je, waar?
Gebruik je je eigen spullen, omdat je per se op een Mac(book) en eigen, groot scherm wilt werken?
Ik loop stage bij ATS Applied Tech Systems in Dalfsen. Ik gebruik een Mac omdat ik java develop (in eerste instantie, kan web bij komen) en ik graag in een UNIX-like omgeving werk. Ervaring heeft uitgewezen dat dat ook beter voor mijn bloeddruk is :P
Ik vind m'n eigen spullen in dit geval toch wel zo fijn werken. Plus dat de MacBook gewoon veel sneller is (ook dikkere specs) dan de bedrijfslaptops waarop je toch local admin bent. Ik krijg van Windows wel gedaan wat ik gedaan wil krijgen, maar frustratie alom.
En als je de keus hebt tussen developen op 1024*768 aan scherm of 1920*1200+1280*800, wat had jij dan gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Zo, dan nog maar een keer mijn werkhoekje... Vanaf nu kan ik lekker gaan developen @ 1920x1200, heerlijk echt.

Veranderingen sinds vorige keer, plank opgehangen voor zooi en verlichting onder plank geplaatst, tevens aan de achterkant van het scherm, om het contrast tussen de muur en het scherm omlaag te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://tidelft.nl/afbeeldingen/werkhoek2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Mikey NL schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:00:
Zo, dan nog maar een keer mijn werkhoekje... Vanaf nu kan ik lekker gaan developen @ 1920x1200, heerlijk echt.

Veranderingen sinds vorige keer, plank opgehangen voor zooi en verlichting onder plank geplaatst, tevens aan de achterkant van het scherm, om het contrast tussen de muur en het scherm omlaag te krijgen.
[afbeelding]
Ziet er goed uit!

(alleen wel jammer van het stopcontact op de voorgrond van de foto ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 19-06 23:31
Mikey NL schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:00:

[afbeelding]
nice :)
hoe heb je het gat voor die plankhouder kunnen boren zo vlak naast de muur? :o
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.