Maar vroeger had hij een G5 Power Mac /en een Mac Pro.
Anoniem: 205918
Gezien ik nog bij mijn ouders inwoon kan ik volop genieten van de de tv apparatuur hier en mijn macbookje eraan planten.

En dan natuurlijk genieten van the green mile

apple remotes ownen hier...
U ziet:
Philips Cineos HDTV
Philips Cineos Soundbar
Muur
Kast en overig interieur
Decoratieve flessen
Apple Macbook
Ambilight licht
U ziet niet:
veel
apple remote

En dan natuurlijk genieten van the green mile

U ziet:
Philips Cineos HDTV
Philips Cineos Soundbar
Muur
Kast en overig interieur
Decoratieve flessen
Apple Macbook
Ambilight licht
U ziet niet:
veel
apple remote
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 205918 op 02-08-2008 01:15 ]
Anoniem: 264597
Net m'n MBP binnengekregen, m'n allereerste eigen Apple computer. 

(Gelijk even de edit functies van iPhoto uitgetest.
)
Lijstje:
-MacBook Pro15-inch: 2.5GHz
-iPhone 16gb zwart
-Playstation 3
-Logitech Z5500 digital
-32" Sony E4000
-Herman Miller Aeron
-Portemonnee
-Sennheiser HD595
Zal binnenkort nog wel even wat mooiere foto's maken.

(Gelijk even de edit functies van iPhoto uitgetest.
Lijstje:
-MacBook Pro15-inch: 2.5GHz
-iPhone 16gb zwart
-Playstation 3
-Logitech Z5500 digital
-32" Sony E4000
-Herman Miller Aeron
-Portemonnee
-Sennheiser HD595
Zal binnenkort nog wel even wat mooiere foto's maken.

Sinds een lange tijd ben ik eindelijk weer de trotse eigenaar van een 12" Mac.
De vorige was een iBook G3 500 Mhz, dual usb. Dit keer is het een Powerbook G4 12" geworden. Wat werkt dat ook weer heerlijk en de 12" is zo lekker compact.

U ziet een Powerbook G4, 1,33 Ghz met Superdrive.

De vorige was een iBook G3 500 Mhz, dual usb. Dit keer is het een Powerbook G4 12" geworden. Wat werkt dat ook weer heerlijk en de 12" is zo lekker compact.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
lol je datum staat niet goedrimave schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:09:
Sinds een lange tijd ben ik eindelijk weer de trotse eigenaar van een 12" Mac.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 166615
Na de aanschaf van een iMac G4 mijn bureau maar weer eens opgeruimd. En de kans genomen om nog eens een foto te maken en mijn bureau te showen.

Wat je ziet:
- iMac G4 1GHz, 1,25GB, 80GB HDD, 15"
- MacBook 2GHz, 4GB, 200GB HDD, 13"
- JBL Creature II
- DYMO Labelwriter 320
- 2 x Externe HDD totaal 750GB
- HP PSC 2170

Wat je ziet:
- MacBook 2GHz, 4GB, 200GB HDD, 13"
- JBL Creature II
- DYMO Labelwriter 320
- 2 x Externe HDD totaal 750GB
- HP PSC 2170
Ik ga straks eens proberen leopard erop te zetten.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Anoniem: 32623
http://www.namedfork.net/bootxchanger/qbical schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:21:
[...]
Dat wil ik ook wel weten, zou natuurlijk ultiem oldschool zijn om gewoon weer een regenboog appeltje op m'n MBP te hebben!
NIJS!!!rimave schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:09:
Sinds een lange tijd ben ik eindelijk weer de trotse eigenaar van een 12" Mac.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
* Whieee mist nog steeds regelmatig zijn 12" PowerBook...
Launching containers into space
Nice!!! Als er een 12" MacBook Pro bestond, had ik die gekocht ipv de 15,4"!rimave schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Offtopic, maar nee. Op die PowerBook staat geen Tiger.Anoniem: 140651 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:39:
[...]
Ik zie toch echt spotlight daarzo hoor ! Dus dan is het Tiger(10.4)
Dat kan kloppen, want pas vanaf Leopard geeft het icoontje van iCal de huidige datum aan als het niet actief is.
17 juli komt van de datum dat iCal is geïntroduceerd door Apple in 2002
en ik me maar afvragen waar jullie de datum zagen staansuper-muffin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:27:
[...]
Dat kan kloppen, want pas vanaf Leopard geeft het icoontje van iCal de huidige datum aan als het niet actief is.![]()
17 juli komt van de datum dat iCal is geïntroduceerd door Apple in 2002bron.

En ik altijd maar denken dat hij mijn verjaardag aangafsuper-muffin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:27:
[...]
Dat kan kloppen, want pas vanaf Leopard geeft het icoontje van iCal de huidige datum aan als het niet actief is.![]()
17 juli komt van de datum dat iCal is geïntroduceerd door Apple in 2002bron.

Anoniem: 140651
oeps, ik dacht dat je de iMac G4 bedoelde. my bad ...Frietsaus schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:08:
[...]
Offtopic, maar nee. Op die PowerBook staat geen Tiger.
* zwahiel doet ook mee...!Whieee schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:37:
[...]
NIJS!!!
* Whieee mist nog steeds regelmatig zijn 12" PowerBook...
12" iBook, de stevigheid, robustheid, ontwerp, compactheid en slankheid
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Na is net zo beroerd als voorleokennis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:32:
Vandaag even een beetje ge cable-managed. Niet helemaal zoals ik het gedacht had, maar het is in ieder geval verbeterd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 257404
Ik wou net zeggen, is er iets veranderd buiten de draden uit de war gehaald en een elastiekje errond gedaan
Maar toch blijft het een leuke bezigheid die draadjes.
Anoniem: 203565
Waarom hang je die stekkerdoos + adapters niet onder je bureau?
Zo te zien heb je er wel ruimte voor.
Zo te zien heb je er wel ruimte voor.
Tja...kan helaas niet toveren. Onder mijn bureau is het inderdaad nogsteeds een redelijke chaos...maar hoe wilde je al die snoeren laten verdwijnen? Het zijn elf snoeren, vier dikke adapters...Anoniem: 257404 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:22:
[...]
Ik wou net zeggen, is er iets veranderd buiten de draden uit de war gehaald en een elastiekje errond gedaan? No offence
!
Maar toch blijft het een leuke bezigheid die draadjes.
leoaq.fm // Jeune Loop
Tuurlijk, de beste stuurlui staan aan wal. Ik heb zelf niet veel kabels en ondervind bijna geen last. Ik verstop ze ook deels tussen de radiatorleokennis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:27:
[...]
Tja...kan helaas niet toveren. Onder mijn bureau is het inderdaad nogsteeds een redelijke chaos...maar hoe wilde je al die snoeren laten verdwijnen? Het zijn elf snoeren, vier dikke adapters...
Anoniem: 192862
haha ik gebruik ook mn radiatoren om mn kabels te verbergen, en dat lukt vrij goed idd!Anoniem: 257404 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:30:
[...]
Tuurlijk, de beste stuurlui staan aan wal. Ik heb zelf niet veel kabels en ondervind bijna geen last. Ik verstop ze ook deels tussen de radiator. Ja elf snoeren is wel een nieuw record. Daar zie ik ook niet direct een oplossing voor. Succes ermee!
Anoniem: 268633
Hoe heb jij je MacBook aan je tv gekoppeld?Anoniem: 205918 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 01:11:
Gezien ik nog bij mijn ouders inwoon kan ik volop genieten van de de tv apparatuur hier en mijn macbookje eraan planten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan natuurlijk genieten van the green mile![]()
[afbeelding]
U ziet:
Philips Cineos HDTV
Philips Cineos Soundbar
Muur
Kast en overig interieur
Decoratieve flessen
Apple Macbook
Ambilight licht
U ziet niet:
veel
apple remote
Ben niet zeker..Anoniem: 268633 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:45:
[...]
Hoe heb jij je MacBook aan je tv gekoppeld?
Mini DVI > DVI en daarop een DVI>HDMI kabel?
Lijkt me het meest logische.
Ah top, bedankt!Anoniem: 257404 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:50:
[...]
Ben niet zeker..
Mini DVI > DVI en daarop een DVI>HDMI kabel?
Lijkt me het meest logische.
Dit een optie?leokennis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:27:
[...]
Tja...kan helaas niet toveren. Onder mijn bureau is het inderdaad nogsteeds een redelijke chaos...maar hoe wilde je al die snoeren laten verdwijnen? Het zijn elf snoeren, vier dikke adapters...
http://www.decluttered.com/
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kabelgoot bij de Ikea halen. 13,50 volgens mij en je kan alles erin kwijt.leokennis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:27:
[...]
Hmm, maar nu komt er dus DVI uit.. Hoe kan ik hem dan aansluiten op mijn DVI lcd scherm? moet ik dan gewoon een DVI -> DVI kabel hebben ofzo?
@Mei: een nylon isolatiebuis kan al zijn werk doen hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 268633 op 04-08-2008 18:57 ]
Over cablemanagement gesproken, hier ben ik ook een tijdje mee bezig aangezien ik het kantoor helemaal aan het opknappen ben. Er kwam steeds wat bij dus het moet nog allemaal even strak aan haakjes getiewraped worden, maar zie hieronder het bijna finall result

kabel bende komt van: ethernet, stroomkabels 7x, speakerset, coax, 2 x LCD, PDA en nog wat meuk. vanaf de bovenkant is het blad helemaal strak, en zie je er totaal niets van, zoals het hoort
nog even gauw een foto van de bovenkant:

kabel bende komt van: ethernet, stroomkabels 7x, speakerset, coax, 2 x LCD, PDA en nog wat meuk. vanaf de bovenkant is het blad helemaal strak, en zie je er totaal niets van, zoals het hoort

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 140651 op 04-08-2008 19:01 ]
Tuurlijk. Als je een DVI lcd scherm hebt dan moet je gewoon mini dvi <dvi halen en dan nog een dvi - dvi kabel als die er niet bijzat.Anoniem: 268633 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:56:
[...]
Hmm, maar nu komt er dus DVI uit.. Hoe kan ik hem dan aansluiten op mijn DVI lcd scherm? moet ik dan gewoon een DVI -> DVI kabel hebben ofzo?
@Mei: een nylon isolatiebuis kan al zijn werk doen hoor
Anoniem: 192862
kijk zo hoort 't!Anoniem: 140651 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:56:
Over cablemanagement gesproken, hier ben ik ook een tijdje mee bezig aangezien ik het kantoor helemaal aan het opknappen ben. Er kwam steeds wat bij dus het moet nog allemaal even strak aan haakjes getiewraped worden, maar zie hieronder het bijna finall result
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 107960
NetjesAnoniem: 140651 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n nieuwe speeltje sinds gisterenavond:

Een bijna volledig originele Cube G4 450 met 15" Studio Display en HK speakersetje. Oud, vrij traag, maar o zo mooi!

Een bijna volledig originele Cube G4 450 met 15" Studio Display en HK speakersetje. Oud, vrij traag, maar o zo mooi!
Anoniem: 193933
Cool! Viel spass damit!SyncMaster schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:22:
[afbeelding]
Een bijna volledig originele Cube G4 450 met 15" Cinema Display en HK speakersetje. Oud, vrij traag, maar o zo mooi!
Da's echt mooi zo compleet. Ik heb alleen de cube
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Precies dat! Alles compleet en bij elkaar is het toch echt een meesterlijke combinatie. En dat van een product van 8 jaar oud, toch knap van AppleSyncMaster schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:22:
Oud, vrij traag, maar o zo mooi!
Anoniem: 270016

Mac Mini G4 1.42 GHz 2/250 GB en OS X server 10.5 Leopard
Airport Extreme met Gigabit ethernet
Externe HD 320 GB voor Time Machine Backup
Macbook Pro 2.2 GHz 2/120 GB en OS X 10.5 Leopard
Gevoed via UPS APC ES 700VA
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 270016 op 05-08-2008 00:25 ]
love the design!Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:23:
[afbeelding]
Subliem!
* fanatic_david bezit geen Apple computer maar volgt dit topic om ideeën inzake design op te doen
[ Voor 19% gewijzigd door fanatic_david op 05-08-2008 01:21 ]
Anoniem: 248577
Nice.Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:23:
[afbeelding]
Anoniem: 108824
Offtopic: mag ik vragen waar je dat prachtige schilderij vandaan hebt....?Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:23:
[afbeelding]
over kabels gesprokenAnoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:23:
[afbeelding]
Dat schilderij heeft mijn vriendin zelf gemaakt, kwestie van wat kleurcontrast te brengen in de verder zeer minimalistisch ingerichte ruimte.Offtopic: mag ik vragen waar je dat prachtige schilderij vandaan hebt....?
Anoniem: 107960
VetAnoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:32:
[...]
Dat schilderij heeft mijn vriendin zelf gemaakt, kwestie van wat kleurcontrast in de verder zeer minimalistisch ingerichte ruimte.
Very nice, bookmarked here to!
Mis een kabel voor de voedingAnoniem: 257404 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:27:
[...]
over kabels gesproken, prachtig cleane werkplek!
Ze zou een gallery kunnen beginnen, het is niet mijn smaak en style, maar moet eerlijk zeggen dat het zeker niet lelijk is, en als er veel vraag naar is...Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:32:
[...]
Dat schilderij heeft mijn vriendin zelf gemaakt, kwestie van wat kleurcontrast in de verder zeer minimalistisch ingerichte ruimte.
Als ik langere tijd achter mijn bureau zit maak ik gebruik van de in het werkblad geïntegreerde 'Powerport'[
Mis een kabel voor de voedingof werk je niet zolang achter elkaar op je MBP?
[...]
Ze zou een gallery kunnen beginnen, het is niet mijn smaak en style, maar moet eerlijk zeggen dat het zeker niet lelijk is, en als er veel vraag naar is...

We pretenderen ook niet dat dat schilderij Kunst (me de grote 'K') is hoor ;-) ,
maar het paste wel perfect binnen de stijl die we voor ons bureau kozen.
Anoniem: 85482
PowerportAnoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:27:
[...]
Als ik langere tijd achter mijn bureau zit maak ik gebruik van de in het werkblad geïntegreerde 'Powerport'
[afbeelding]
We pretenderen ook niet dat dat schilderij Kunst (me de grote 'K') is hoor ;-) ,
Komt dat ding ook met een pomp geluidje naar boven? Zoo cool.
Hmm nog even doorsparen voor een dual monitor arm.
Das ook zo mooi
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 205470
Mag ik je vragen waar je dat bureau vandaan hebt? En dan bedoel ik inclusief zo'n "Powerport"...Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:27:
[...]
Als ik langere tijd achter mijn bureau zit maak ik gebruik van de in het werkblad geïntegreerde 'Powerport'
[afbeelding]
Het afdekklepje van de powerport kantelt als je er achteraan op drukt en dan trek j'm gewoon uit het bureaublad naar boven. Er is verder niks automatisch aan of zo hoor.Anoniem: 85482 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:27:
[...]
Powerport![]()
Komt dat ding ook met een pomp geluidje naar boven? Zoo cool.
De bureau hebben we zelf ontworpen en op maat laten maken bijAnoniem: 205470 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:47:
[...]
Mag ik je vragen waar je dat bureau vandaan hebt? En dan bedoel ik inclusief zo'n "Powerport"...
http://www.broothaerts.be/
Het blad is eigenlijk een keukenblad uit composietsteen (gemalen natuursteen onder hoge druk terug samengeperst met een bindmiddel). De kleur is 'puur wit' in hoogglans en het is 100% krasbestendig.
Zo'n PowerPort kun je tegenwoordig zowat bij elke keukenbouwer bestellen.
Hou er wel rekening mee dat je achteraan je bureau een rugwand moet voorzien die pakweg 20 cm inspringt onder het werkblad (de powerport schuift daar dan netjes achter).
Ik heb op diezelfde rugwand een draadmand gemonteerd (handiger dan een gesloten kabelgoot) zodat ook alle kabels uit het zicht zijn verdwenen. De UPS, die o.a. de PowerPort voedt, hangt tegen de muur (omwille van het gewicht) eveneens achter het bureau .
De weinige kabels naar de Mac Mini e.d. komen boven in de gleuf die tussen het bureaublad en de muur onstond t.g.v. de plinten.
Anoniem: 205470
Thanks... Zal zeker van pas komen...Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:09:
[...]
De bureau hebben we zelf ontworpen en op maat laten maken bij
Het blad is eigenlijk een keukenblad uit composietsteen (gemalen natuursteen onder hoge druk terug samengeperst met een bindmiddel). De kleur is 'puur wit' in hoogglans en het is 100% krasbestendig.
Hou er wel rekening mee dat je achteraan je bureau een rugwand moet voorzien die pakweg 20 cm inspringt onder het werkblad (de powerport schuift daar dan netjes achter).
Ik heb op diezelfde rugwand een draadmand gemonteerd (handiger dan een gesloten kabelgoot) zodat ook alle kabels uit het zicht zijn verdwenen. De UPS, die o.a. de PowerPort voedt, hangt tegen de muur (omwille van het gewicht) eveneens achter het bureau .
De weinige kabels naar de Mac Mini e.d. komen boven in de gleuf die tussen het bureaublad en de muur onstond t.g.v. de plinten.
Ik zal binnenkort mijn werkruimte nog even een keer showen, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn in deze opstelling aangezien ik binnenkort naar Zweden (wil) ga(an) verhuizen.... Als ik daar klaar ben post ik weer wat.
Heel mooi bureau zeg!Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:23:
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door wavemaster100 op 05-08-2008 15:56 ]
Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2
Aan wat voor een soort prijskaartje moet je dan denken als je zo'n soort tafel daar laat maken?Anoniem: 270016 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:09:
[...]
De bureau hebben we zelf ontworpen en op maat laten maken bij
Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2
De tafel (zonder ladenblok is dat) 1805 euro excl. btwwavemaster100 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:58:
[...]
Aan wat voor een soort prijskaartje moet je dan denken als je zo'n soort tafel daar laat maken?
De PowerPort 119 euro excl. btw

Hele brakke kwaliteit, want m'n DSLR heb ik uitgeleend
Nieuwe mStand en wired keyboard (want die draadloze heeft geen numpad, en dat vond ik nou juist zo handig
Kan niet stoppen met ontploffen!
Anoniem: 203565
Even gezocht en die PowerPort is van Evoline, http://www.evoline.nl en er zijn verschillende uitvoeringen zelf samen te stellen met bijv. RJ45 aansluitingen en blauwe led verlichting.
Best handig...
Best handig...
Anoniem: 262990
En dan te bedenken dat dit mijn snelste mac isSyncMaster schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:22:
[afbeelding]
Anoniem: 85482
Waarom plakken mensen hun remote tegen hun scherm? Is dat hip?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 85482 op 07-08-2008 16:17 ]
a) het ziet er niet uitAnoniem: 85482 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:16:
Waarom plakken mensen hun remote tegen hun scherm? Is dat hip?
b) er is een stuk van het scherm niet meer zichtbaar
c) als je snel je book meeneemt en je de remote vergeet heb je kans dat je een kapot scherm hebt.
Nou nou, niet zo negatief 
Ik vind het persoonlijk een mooie opstelling. Ook de wallpaper is vrij origineel. Nog mooier is als een foto trekt van het gedeelte achter de macbook zodat het lijkt alsof het scherm doorzichtig is!
Ik vind het persoonlijk een mooie opstelling. Ook de wallpaper is vrij origineel. Nog mooier is als een foto trekt van het gedeelte achter de macbook zodat het lijkt alsof het scherm doorzichtig is!
Maar dan moet je 100% zeker met een statief werken. Het is ook zeker een werkbare oplossing. Zeker als je bedenkt dat anders je remote overal rondzwerft. Gewoon praktisch opgelost. Ziet er strak uit.DayteX schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:42:
Nou nou, niet zo negatief
Nou hierbij mijn setup:

Wat zie je allemaal van links naar rechts:
- Canon Pixma iP4200
- HK soundsticks
- iomega externe HDD voor Time machine
- iMac 24", 2.16 ghz, 2gb, 7300 GT
- Witte memory stick
- iPod Nano
- iPhone 8GB 1st gen
- CanoScan 8600F
- Logitech S530 Mac

- Canon Pixma iP4200
- HK soundsticks
- Witte memory stick
- iPod Nano
- iPhone 8GB 1st gen
- CanoScan 8600F
- Logitech S530 Mac
Lijkt wel een case om je Imac of is dat je oude witte?willy83 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:20:
Nou hierbij mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- Canon Pixma iP4200
- HK soundsticks
- Witte memory stick![]()
- iPod Nano
- iPhone 8GB 1st gen
- CanoScan 8600F
- Logitech S530 Mac
Dat is de witte. Kan je ook zien aan de Remote die aan de rechterkant tegen de behuizing aan zit. Bij de nieuwste generatie zit daar geen magneet meer.
Aangezien het een laptop is (dus mobiel) en die gesloten wordt vervoerd (neem ik aan) denk ik niet dat dit het rondzwerven van remote oplost (waar laat je hem na het dichtklappen? en plak je hem elke keer weer terug bij het openen?) Ik denk wél dat dit een mooie manier is om te laten zien dat je ook in het bezit bent van zo'n stickiesergev schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:59:
[...]
Zeker als je bedenkt dat anders je remote overal rondzwerft. Gewoon praktisch opgelost.
@willie83. Nette set-up, ik blijf toch echt een zwak hebben voor wit apple gereedschap! Maar wat ligt daar tussen je printer en keyboard. Toch geen 8cm disc he?
edit:
Ohnee, dat lijkt verdomd veel op een onderzetter
Ohnee, dat lijkt verdomd veel op een onderzetter
[ Voor 10% gewijzigd door pimsaint op 07-08-2008 22:31 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
@pimsaint: dat klopt, het is een onderzetter, naast een "oude" witte iMac, maar ik moet zeggen dat hij mij nog steeds erg bevalt!!!
Als ik door het huis hier rondzwerf dan klap ik mijn MacBook niet dicht. Ik draag mijn MacBook liever met 2 handen en het is handig als je de Remote bij de hand hebt. Ik vind hem daar wel leuk hangen tegen men scherm. Je kan hem ook zo erop zetten dat hij geen deel van je scherm wegneemt. En wie klapt er nou zijn scherm dicht met Remotepimsaint schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:29:
[...]
Aangezien het een laptop is (dus mobiel) en die gesloten wordt vervoerd (neem ik aan) denk ik niet dat dit het rondzwerven van remote oplost (waar laat je hem na het dichtklappen? en plak je hem elke keer weer terug bij het openen?) Ik denk wél dat dit een mooie manier is om te laten zien dat je ook in het bezit bent van zo'n stickie

@willy83 Leuke setup, ook hoe dat spul (naam onglipt me even, van de Swiffer reclame
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 257404 op 08-08-2008 12:07 ]

Tijdelijk even met een MacBook want ik wacht opnieuw op een iMac 24".
[ Voor 8% gewijzigd door Frietsaus op 08-08-2008 16:03 ]
Anoniem: 108824
Blijven toch echt hele mooie Macs. Ben ook van plan om binnenkort zo'n G4 te halen als er één dicht in de buurt te koop is. Leuk voor erbij (naast mijn MBP) bijv in de woonkamer voor films muziek etc.Anoniem: 166615 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:06:
Na de aanschaf van een iMac G4 mijn bureau maar weer eens opgeruimd. En de kans genomen om nog eens een foto te maken en mijn bureau te showen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?
Anoniem: 175802
Mag ik vragen waar je dat bureau vandaan hebt?Frietsaus schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:22:
[afbeelding]
Tijdelijk even met een MacBook want ik wacht opnieuw op een iMac 24".
Dat is een simpele eettafel die ik (ofja eigenlijk m'n vader) hier bij een lokaal winkeltje heb gekocht. Maar je kan bij bijna elke winkel die eettafels verkoopt een vergelijkbare tafel vinden die zeer geschikt is als bureau.
[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 08-08-2008 16:34 ]
Ja idd dat werkt niet meerMei schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:58:
Dat is de witte. Kan je ook zien aan de Remote die aan de rechterkant tegen de behuizing aan zit. Bij de nieuwste generatie zit daar geen magneet meer.
Verder is die contactdoos-oplossing erg mooi maar naar mijn idee veelste duur voor een contact doos die geïntegreerd is in een bureau...
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Een magneet in een metalen behuizing stoppen werkt misschien niet zo goed als bij een kunststof behuizing
Even een paar updates en wat betere foto's:

Plaatjes van mijn imac, waar nu een wacom intuos A6 op ligt in plaats van een bamboo, en natuurlijk nu zie je hem van dichtbij.

Plaatjes van mijn mac mini, ook weer van dichtbij. Nu met mijn nieuwste aanwinst...
.... Een 16 GB iphone

En ook een nieuwe niet al te legale aanwinst. Mijn eerste hackintosh, compleet in apple style, die niet op mijn kamer staat, hij is van mijn broer, maar ik heb hem gebouwd, vandaar.

Plaatjes van mijn imac, waar nu een wacom intuos A6 op ligt in plaats van een bamboo, en natuurlijk nu zie je hem van dichtbij.

Plaatjes van mijn mac mini, ook weer van dichtbij. Nu met mijn nieuwste aanwinst...
.... Een 16 GB iphone

En ook een nieuwe niet al te legale aanwinst. Mijn eerste hackintosh, compleet in apple style, die niet op mijn kamer staat, hij is van mijn broer, maar ik heb hem gebouwd, vandaar.
Vind je het niet makkelijker om je wireless tobo'tje te gebruiken icm met je Mac Mini ipv je iMac?
Dat was in het begin wel de bedoeling maar in de meeste gevallen was ik meer een muis nodig dan een toetsenbord, dus die kon ik al niet over mijn bed laten glijden, dus die moest daar wel liggen, en toen dacht ik van what the heck, als ik toch de hele tijd voorover moet buigen om bij mijn muis te komen, laat ik dan ook maar gelijk het bedrade toetsenbord daar heen kwakken. De wireless versie kan soms nog wel eens van pas komen als ik achterover leun met m'n toetsenbord in de hand lang aan het typen.
Maar dat is ieders zijn smaak.
Maar dat is ieders zijn smaak.
Vandaag flink de bezem door m'n kamer gehaald, dus kan nu eindelijk ook eens een paar foto's laten zien hier 

U ziet een macbook pro 15" laatste model, 2.5GHz model, als hoofd-pc. Daarnaast m'n oude (laatste model) iBook G4, welke ik nog af en toe gebruik om mee te slepen. Pro; lekker licht, Con; batterij is redelijk op. Dus moet ook voeding mee slepen.

M'n tweede bureau met wat windows/linux barebones waar ik met m'n custom hardware zit te knoeien. En m'n Power Macintosh 6400/180 met Mac OS 9, because I can.
Ding schijnt trouwens alleen in Noord Amerika te koop te zijn geweest, maar toch heb ik er een NL toetsenbord (toetsen als "Scherm afdruk") bij. Dus de geschiedenis is niet helemaal bekend van dit beestje. Maar heb 'em al jaaaaren.

Overzichtshotje met oa m'n bank en beer, wat m'n favo spot is icm een goed boek. Voor de rest van m'n kamer kan je hier kijken

U ziet een macbook pro 15" laatste model, 2.5GHz model, als hoofd-pc. Daarnaast m'n oude (laatste model) iBook G4, welke ik nog af en toe gebruik om mee te slepen. Pro; lekker licht, Con; batterij is redelijk op. Dus moet ook voeding mee slepen.

M'n tweede bureau met wat windows/linux barebones waar ik met m'n custom hardware zit te knoeien. En m'n Power Macintosh 6400/180 met Mac OS 9, because I can.
Ding schijnt trouwens alleen in Noord Amerika te koop te zijn geweest, maar toch heb ik er een NL toetsenbord (toetsen als "Scherm afdruk") bij. Dus de geschiedenis is niet helemaal bekend van dit beestje. Maar heb 'em al jaaaaren.

Overzichtshotje met oa m'n bank en beer, wat m'n favo spot is icm een goed boek. Voor de rest van m'n kamer kan je hier kijken
sergev schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:26:
offtopic:
Welke kast is dat van je hackintosh?
Welke kast is dat van je hackintosh?
Dat klopt helemaal. Het is deze kast, die ik de V&A voor een zacht prijsje had overgekocht.
Is echt in de stijl van een mac pro, maar je kunt wel weer zien dat het een pc case is. Ideaal voor de hackintosh die in apple stijl moet.
Is echt in de stijl van een mac pro, maar je kunt wel weer zien dat het een pc case is. Ideaal voor de hackintosh die in apple stijl moet.
Anoniem: 166615
Ik heb er 250 euro voor betaald. Vond ik niet te duur. Hij is nog in perfecte staat, geen enkel krasje. Ben er echt heel tevreden over. Had ook niet verwacht dat hij zo snel was.Anoniem: 108824 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:06:
[...]
Blijven toch echt hele mooie Macs. Ben ook van plan om binnenkort zo'n G4 te halen als er één dicht in de buurt te koop is. Leuk voor erbij (naast mijn MBP) bijv in de woonkamer voor films muziek etc.
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?
Wat doe je met de bezem als ik vragen mag?wacco schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:55:
Vandaag flink de bezem door m'n kamer gehaald, dus kan nu eindelijk ook eens een paar foto's laten zien hier
Anoniem: 132042
@Sergev:
Is die TV niet van de Mediamarkt?
Heb dezelfde maar kreeg hem niet op mijn mac aangesloten?
Hoe is het jou gelukt?
X.
Hoe is het jou gelukt?
X.
Die setup van jou hebben we nou wel gezien Diotav. We weten inmiddels wel dat je enorm geilt op je eigen setup gezien het aantal keer dat je die gepost hebt (en dan ook >echt< overal op internet)
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Ik heb hem niet van de mediamarkt maar hij was in de opruiming bij de scheer en foppen waardoor ik hem voor een zacht prijsje mee kon krijgen. Bij deed die het wel gelijk. welke mac heb je dan? ook een mac mini?Anoniem: 132042 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:26:
@Sergev:
Hoe is het jou gelukt?
X.
@lau26: Ja natuurlijk plaatst Diatov zijn setup over en over. Dat is ook wel logisch met een dergelijk geile en strakke setup, wou alleen maar dat ik dat had staan. Maar het is nog niet de ultieme werkplek. Dan zou er een dual 30 inch setup moeten staan heheheh
Het gaat erom dat je de verschillen zoekt, elke keer komt er weer iets bij...heheheLau26 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 01:18:
Die setup van jou hebben we nou wel gezien Diotav. We weten inmiddels wel dat je enorm geilt op je eigen setup gezien het aantal keer dat je die gepost hebt (en dan ook >echt< overal op internet)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nu weten we het wel weer...
Elke keer als je een nieuwe paperclip hebt post je weer een foto...
en terrechtdiotav schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:46:
Ik geil niet op mijn eigen setup .. wel op Apple-spul!

Jaha, hij is mooi.diotav schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:46:
Ik geil niet op mijn eigen setup .. wel op Apple-spul!

Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.