vraagje aan hier boven heb je echt alleen een cube is dat niet traag ?
voor beetje internetten en muziek luisteren zou dit niet traag zijn.djneo-nl schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:37:
vraagje aan hier boven heb je echt alleen een cube is dat niet traag ?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 131383
Hij is heel traag,
bij mij is het al 21.50 en bij hem pas 2:04
Erg leuke dingen die cube's
Erg leuke dingen die cube's
HahaAnoniem: 131383 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:52:
Hij is heel traag,
Klopt het dat ik in de post van superdaantje twee van die philips kleurendingen zie? (kan even niet op de naam komen). Lijkt me niet echt handig icm beeld op die tv?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Aangezien iedereen aan het zeuren is over het uitblijven van iPhone 3G pics
Hij ligt op m'n MacBook dus Apple only 

nice! een witte. Die ga ik dus ook halen
If it aint fixed, it's broken.
Ik heb nog geen moment getwijfeld over de kleur; gadgets moeten zwart zijn, punt. Maar naar mate er meer van dit soort foto's komen en ze naast elkaar worden gelegd wordt wit toch wel steeds interessanter
.
Anoniem: 262990
Valt wel mee, hoe traag mijn Cube is.
Ik gebruik Photoshop Cs2 en Flash 8
Het nadeel is dat ik niet photoshop en flash tegelijk open kan hebben.
Ik ben aan het sparen voor een MacBook
Die witte iPhone
Eindelijk weer een beetje Apple design
Ik gebruik Photoshop Cs2 en Flash 8
Het nadeel is dat ik niet photoshop en flash tegelijk open kan hebben.
Ik ben aan het sparen voor een MacBook
Die witte iPhone
Eindelijk weer een beetje Apple design
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 262990 op 13-07-2008 08:11 ]
Die witte is idd erg mooi. Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik die witte wou, maar ik zie niet veel voordelen meer boven mijn 1st gen iPhone. Misschien als KPN ooit de iPhone gaat aanbieden of de klaag-mailtjes over de dekking van T-Mobile uitsterven
dat ik een nieuwe iPhone aanschaf.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Een oude Macintosh Plus.
Foto gemaakt met mijn iPhone overigens.
Anoniem: 166615
Gebruik je hem ook nog ooit? En wat kun/doe je er zoal dan mee? Het blijven toch nog mooie apparaatjes.
Zie ik dat nou goed, heeft de iPhone ook een doorschijnend Apple-logo, zoals bijvoorbeeld MB's en MBP's?Muthas schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:21:
Aangezien iedereen aan het zeuren is over het uitblijven van iPhone 3G picsHij ligt op m'n MacBook dus Apple only
[afbeelding]
[afbeelding]
Mocht de vraag serieus zijn, neen, is een bling bling Apple logo, je ziet reflectie.SyS_ErroR schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:11:
[...]
Zie ik dat nou goed, heeft de iPhone ook een doorschijnend Apple-logo, zoals bijvoorbeeld MB's en MBP's?
Mocht de vraag een grap zijn, ha-ha-ha.
Anoniem: 229405
ik wilde al zeggen: wat een wazige foto, maar het is iphonesuper-muffin schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:15:
[afbeelding]
Een oude Macintosh Plus.Werkt nog volledig.
Foto gemaakt met mijn iPhone overigens.
Hmm. is dat een nieuwere generatie macbook ofzo? want mijn F1-F12 toetsen hebben geen play/pause toetsen en die andere fratsen die erop staan. alleen brightness op f1-f2, geluid op f3 t/m f5, numlock op f6 en beeldscherminst. op f7..Muthas schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:21:
Aangezien iedereen aan het zeuren is over het uitblijven van iPhone 3G picsHij ligt op m'n MacBook dus Apple only
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje offtopic, maar het viel me op..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Is de nieuwe toetsenbord lay-out van Apple.RobbieB schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:00:
[...]
Hmm. is dat een nieuwere generatie macbook ofzo? want mijn F1-F12 toetsen hebben geen play/pause toetsen en die andere fratsen die erop staan. alleen brightness op f1-f2, geluid op f3 t/m f5, numlock op f6 en beeldscherminst. op f7..
beetje offtopic, maar het viel me op..
Je ziet ook dat er op de Apple toets geen Appeltje meer staat..
Ik heb het beste van beide werelden: op mijn MacBook de oude lay-out, maar op mijn Bluetooth Keyboard de nieuwe lay-out.
Anoniem: 59576
ik typ nou lekker op mn iPhone 
ik hoop dat ik morgen n iiphone dock kan kopen en dan zal ik ook weer n foto posten!
Er zijn n beetje weinig iPhones te zien hier, nou ie toch oficieel in nl verkrijgbaar is...
ik hoop dat ik morgen n iiphone dock kan kopen en dan zal ik ook weer n foto posten!
Er zijn n beetje weinig iPhones te zien hier, nou ie toch oficieel in nl verkrijgbaar is...
verkrijgbaar zegt ie .. grrr was het maar zo makkelijkAnoniem: 59576 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:29:
ik typ nou lekker op mn iPhone

M'n Onkyo dock staat al klaar, met video en audio naar m'n versterker (Surround 7.1 aangesloten en video upscalen naar 1080i) , ik verwacht 'n witte iPhone3G
Nog eentje: Dock verplaats naar de HK11b subwoofer, met een 'kartonnen' versie van de iPhone

[ Voor 14% gewijzigd door madwurmz op 14-07-2008 01:49 ]
Haha.
Het grote "show je kartonnen iPhone" topic.
Het grote "show je kartonnen iPhone" topic.
Het was serieus..baquelappe schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:20:
[...]
Mocht de vraag serieus zijn, neen, is een bling bling Apple logo, je ziet reflectie.
Mocht de vraag een grap zijn, ha-ha-ha.
Zal wel aan de reflectie op die foto hebben gelegen idd..
Maar als t echt zo was, woei!! stoerr
Wat een boel kabels aan je dock eigenlijk... heb er nooit eerder op gelet maar vind het nogal wat draadjes :-)madwurmz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:37:
[...]
verkrijgbaar zegt ie .. grrr was het maar zo makkelijk
[afbeelding]
M'n Onkyo dock staat al klaar, met video en audio naar m'n versterker (Surround 7.1 aangesloten en video upscalen naar 1080i) , ik verwacht 'n witte iPhone3G
Nog eentje: Dock verplaats naar de HK11b subwoofer, met een 'kartonnen' versie van de iPhone![]()
[afbeelding]
En je kartonnen iPod... uhm... laat maar..
Madwurmz,
ik heb zelf ook een Onkyo versterker (605), en zit al een tijdje met de gedachte te spelen om dat dock aan te schaffen voor mn iPhone (1st gen). Welk Onkyo dock heb jij precies gekocht (er zijn twee types volgens mij), en kun je bevestigen dat het naar behoren werkt met een iPhone?
Zou je wat uitgebreider je ervaringen kunnen delen met me/ons?
Omdat ik ernstig in overtreding ben met deze post probeer ik nog een en ander goed te maken door mijn Apple computer (600Mhz, met SSD!) te showen....
Anoniem: 146737
Die witte iPhone is nice!Muthas schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na al een tijdje meegelzen en vooral gekeken te hebben post ik mijn setup ook maar eens. Het is min of meer toch uitgelopen op een fotoshoot 

Overzichtje, 24" iMac, 16GB iPhone

Een iet wat onscherpe Mighty Mouse

Alu keyboard met daarachter een iPhone

iMac uit een andere hoek

Twee 250GB externe HDD's van Freecom waarvan één er dienst doet als TimeMachine

Ze moeten toch even schoon worden gemaakt..

iPhone uit

iPhone aan
U ziet:
iMac 24" // 320GB HDD // 2GB RAM // 2.8 GHz
iPhone 3G 16GB Zwart
iPhone 3G dock
Apple aluminium keyboard (x2)
Mighty MNouse
Freecom 250GB externe HDD (x2)
Philips Brilliance 21" (van me windows server back)
Wat u niet ziet:
Logitech R20 (staan achter de iMac)
Windows server bak
Logitech MX620 Cordless Laser Mouse
Vijf poorts gigbit switch van Konig
Nikon D70s
De Mighty Mouse word binnenkort vervangen voor het draadloze model

Overzichtje, 24" iMac, 16GB iPhone

Een iet wat onscherpe Mighty Mouse

Alu keyboard met daarachter een iPhone

iMac uit een andere hoek

Twee 250GB externe HDD's van Freecom waarvan één er dienst doet als TimeMachine

Ze moeten toch even schoon worden gemaakt..

iPhone uit

iPhone aan
U ziet:
iMac 24" // 320GB HDD // 2GB RAM // 2.8 GHz
iPhone 3G 16GB Zwart
iPhone 3G dock
Apple aluminium keyboard (x2)
Mighty MNouse
Freecom 250GB externe HDD (x2)
Philips Brilliance 21" (van me windows server back)
Wat u niet ziet:
Logitech R20 (staan achter de iMac)
Windows server bak
Logitech MX620 Cordless Laser Mouse
Vijf poorts gigbit switch van Konig
Nikon D70s
De Mighty Mouse word binnenkort vervangen voor het draadloze model
@Muthas en Good Fella;
genieten, die mooie, crea foto's!
Anoniem: 258974
Zeker mooie opstellingen!quelake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:01:
@Muthas en Good Fella;
Ik geniet ervan
Nee, ik gebruik hem niet. Heel af en toe om te spelen met MacPaint en dat is het wel een beetje. Het is heel lastig hier voor software te vinden, dus ik heb er nog geen games voor. Wel Excel overigens.Anoniem: 166615 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:07:
Gebruik je hem ook nog ooit? En wat kun/doe je er zoal dan mee? Het blijven toch nog mooie apparaatjes.
@ Good Fella, mooie shoot! Mooi vol bureau zo ook....:)
ehhhh..HOI
Thanks! Ik begon met de gedachte om even een foto van me iMac te maken en van mijn iPhone, maar het liep zoals gewoon weer uit de handquelake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:01:
@Muthas en Good Fella;
Dank je! Als het geld het toe laat komt er eind dit jaar nog een 15" MacBook Pro bij. Al zit ik er eigenlijk aan te denken om een oude G3 of G4 te kopen en hier wat externe HDD's aan te hangen om die windowsbak eindelijk eens de deur te wijzen. Moet ook een nieuw scherm daarvoor eigenlijk.Anoniem: 258974 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:41:
[...]
Zeker mooie opstellingen!
Ik geniet ervan
Thanks, zoals gezegd was het nogal een spontane shoot. Die er imo nog best goed is uit gekomen. Het bureau is zo'n 2,5 M breed, wat ook helemaal gevuld iskRiZzZiZ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:19:
@ Good Fella, mooie shoot! Mooi vol bureau zo ook....:)
Anoniem: 192862
ik weet dat dit niet het screenshot topic is, maar heb je toevallig een link naar je wallpaper?Beta schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:48:
[afbeelding]
Tsja wat heb ik/zie je:
Acer P193W op een muur montage dinges.
iPod Touch
Keyboard en Razer muis
MacBook CD2.0 (met 2GB geheugen en 7200rpm schijf)
Logitech z2300
Nokia E51
2x WD Mybook 500GB
1x Freecom 1TB
dat was het wel zon beetje.
oja en punaises om mezelf te pijnigen.
Je had niet genoeg aan 1 tafel?Beta schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:48:
[afbeelding]
Tsja wat heb ik/zie je:
iPod Touch
Keyboard en Razer muis
Logitech z2300
Nokia E51
2x WD Mybook 500GB
1x Freecom 1TB
Offtopic warning
[Versterkers / AV receivers] Onkyo modellen 2007
Kan ik vanaf morgen doen op Onkyo topic, nieuwe lading iPhones morgen namelijk en ik zal 't s'avonds meteen testen.quelake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:23:
[...]
... kun je bevestigen dat het naar behoren werkt met een iPhone?
Zou je wat uitgebreider je ervaringen kunnen delen met me/ons?
[Versterkers / AV receivers] Onkyo modellen 2007
[ Voor 3% gewijzigd door madwurmz op 15-07-2008 01:14 ]
Even de nieuwe opstelling met de iPhone 

Wat je ziet:
iMac 24inch - 2,8Ghz - 4GB - 750GB intern
iPod 30GB
iPhone White - 16GB

Wat je ziet:
iMac 24inch - 2,8Ghz - 4GB - 750GB intern
iPod 30GB
iPhone White - 16GB
Pura Vida
Anoniem: 257404
Table

Giga-Subwoofer

What's In Da House?
MacBook USA last gen., 2.4, 2gb ram, 160 gb hdd
iPhone USA 1st gen.
, 8gb
Logitech V470 Bluetooth Muisje
Logitech Z-2300 2.1
Een Klokje
Lenskapje Olympus
What's Not In Da House?
Who cares
?
Heb lang getwijfeld tussen de Soundsticks II van Harman/Kardon en dit setje van Logitech. Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan. En wat een geluid komt hieruit! Ze klinken fantastisch en ze zien er ook nog eens goed uit ook vind ik. Handige remote erbij en een prachtige Subwoofer met een prachtige bass
. Dus voor iedereen die twijfelt. Zeker een aanrader!
Hiermee wil ik niet zeggen dat de Soundsticks minder zijn. Die hebben ook een mooi design en een mooi geluid (niet uit eigen ervaring). Maar daar miste ik een Remote of iets in die aard.

Giga-Subwoofer

What's In Da House?
MacBook USA last gen., 2.4, 2gb ram, 160 gb hdd
iPhone USA 1st gen.
Logitech V470 Bluetooth Muisje
Logitech Z-2300 2.1
Een Klokje
Lenskapje Olympus
What's Not In Da House?
Who cares
Heb lang getwijfeld tussen de Soundsticks II van Harman/Kardon en dit setje van Logitech. Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan. En wat een geluid komt hieruit! Ze klinken fantastisch en ze zien er ook nog eens goed uit ook vind ik. Handige remote erbij en een prachtige Subwoofer met een prachtige bass
Hiermee wil ik niet zeggen dat de Soundsticks minder zijn. Die hebben ook een mooi design en een mooi geluid (niet uit eigen ervaring). Maar daar miste ik een Remote of iets in die aard.
Anoniem: 34298
@Maverick2001 : Dat ziet er mooi uit. Strakke setup! En die witte iPhone...ik weet dat wit niet meer hip is (hoor ik, in de wandelgangen
) maar ik vind em wel wat hebben. 't Doet me denken aan die Chris Cunningham videoclip voor Bjork, All is full of Love
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 34298 op 15-07-2008 19:58 ]
Anoniem: 192862 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:42:
[...]
ik weet dat dit niet het screenshot topic is, maar heb je toevallig een link naar je wallpaper?
Thnx for het compliment. Heb de clip net even bekeken en die past er perfect bij idd. En hip of niet .. ik blijf die witte dingen enorm mooi vinden. Past ook goed bij mijn MacBook (die ook wit is). Ook zie je op die zwarte alle vingerafdrukken enzo nog meer... poets me nu al suf..Anoniem: 34298 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:56:
@Maverick2001 : Dat ziet er mooi uit. Strakke setup! En die witte iPhone...ik weet dat wit niet meer hip is (hoor ik, in de wandelgangen) maar ik vind em wel wat hebben. 't Doet me denken aan die Chris Cunningham videoclip voor Bjork, All is full of Love
Pura Vida
Deze?Anoniem: 192862 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:42:
[...]
Ik weet dat dit niet het screenshot topic is, maar heb je toevallig een link naar je wallpaper?

mbp van 2 daagjes oud. Hij is nog helemaal standaard (2.4ghz, 2gb, 200gb, 8600gt).
Binnenkort 4gb intern. Heb er 1200euro voor betaald ;> Oja en nog een apple remote, die ligt op de vensterbank.
Verder nog te zien op mn buro;
- Dell 3007wfp-hc
- Razer lachesis muis
- Sennheiser HD595
Onder mn buro;
- Stacker als fileserver (3TB)
- Andere pc is htpc in wording
Het is mijn eerste apple en het bevalt er goed ! Zit alweer te kijken voor een iMac die helaas niet groter gaat dan 24"
Eh, 1200 eurie? waar, mag je ook vermelden in DM of per mail hoornoks schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mbp van 2 daagjes oud. Hij is nog helemaal standaard (2.4ghz, 2gb, 200gb, 8600gt).
Binnenkort 4gb intern. Heb er 1200euro voor betaald ;> Oja en nog een apple remote, die ligt op de vensterbank.
- Dell 3007wfp-hc
- Razer lachesis muis
- Sennheiser HD595
Onder mn buro;
Het is mijn eerste apple en het bevalt er goed ! Zit alweer te kijken voor een iMac die helaas niet groter gaat dan 24"
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
ADC korting van 20% en 19% btw.SpoekGTi schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:58:
[...]
Eh, 1200 eurie? waar, mag je ook vermelden in DM of per mail hoorik zoek nog een MBP betaalbaar.
Anoniem: 152030
Is ook mijn plan. Fijne prijs.
Kijk eens op Ebay.. Ik heb de mijne ook gekocht op Ebay voor omgerekend 1390 euro..SpoekGTi schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:58:
[...]
Eh, 1200 eurie? waar, mag je ook vermelden in DM of per mail hoorik zoek nog een MBP betaalbaar.
is dat inclusief invoerkosten en importheffingen?mikevdzanden schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:32:
[...]
Kijk eens op Ebay.. Ik heb de mijne ook gekocht op Ebay voor omgerekend 1390 euro.... Works like a charm..
.. Electronic King of zoiets meen ik..
aAarGhh
Een MBP in een iets minder gestyleerde opstelling :-)

Mijn MacBook Pro in gebruik in de keuken.... tijdens het eten koken en vaat doen (in de vaatwasmachine)...
Wat zien we nog meer: wasmachine, senseo, amaretto di saronno blik, brood oventje en een waterkoker

Mijn MacBook Pro in gebruik in de keuken.... tijdens het eten koken en vaat doen (in de vaatwasmachine)...
Wat zien we nog meer: wasmachine, senseo, amaretto di saronno blik, brood oventje en een waterkoker
[ Voor 25% gewijzigd door Red op 16-07-2008 21:27 ]
Leuke setup man! Zou je die wallpaper kunnen delen met ons?Beta schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:48:
[afbeelding]
Tsja wat heb ik/zie je:
iPod Touch
Keyboard en Razer muis
Logitech z2300
Nokia E51
2x WD Mybook 500GB
1x Freecom 1TB
Anoniem: 192862
de link naar die wallpaper staat zo'n tien posts hier boven0X55AA schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:31:
[...]
Leuke setup man! Zou je die wallpaper kunnen delen met ons?
MBP in clamshell aan de dell 30"?noks schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- Dell 3007wfp-hc
- Razer lachesis muis
- Sennheiser HD595
Onder mn buro;
MBP kan dit makkelijk aansturen en heeft prima specs en prestaties, vergelijkbaar met de iMac zo'n beetje.
Scheelt je eventuele data overzetten van het ene systeem naar het andere als je naar school/klant whatevah moet met je MBP maar je iets op je iMac gemaakt hebt etc. en Mac OS X gaat prima om met meerdere displays aan 1 Mac.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Anoniem: 234657
zeg waar koop jij die GQ magazines, en zijn ze in het nederlands? beetje offtopic maargoed, excuuS:)manzana schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:21:toon volledige bericht
Nieuw keyboard en iPod dus tijd voor een update.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te zien:
- MacBook Pro 2.2 GHz (juni 2007)
- mStand
- LaCie FW 250 GB
- Apple Keyboard
- Mighty Mouse
- JBL Spot 2.1
- iPod Shuffle 1GB
- iPod Nano 8GB
Foto's genomen met Canon 40D, 17-40mm.
Lekker in de woonkamer op de bank zitten internetten?
Da's geloof ik waar veel mensen een laptop voor hebben
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
LoL.. Ik zit vaak idd op de bank te internetten. Maar als ik wat meer aan Foto bewerking / code schrijven doe ik liever achter een burotje'Anti-XP schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:51:
Lekker in de woonkamer op de bank zitten internetten?
hier mijn setupje

Wat te zien.. op de bank,
MacBook PRO 15,4" 2.4Ghz. 2e Kwartaal 2008
Apple iPhone 3G 16Gb Black.. T-Mobile i-150
Heerlijk is het om tijdens de reclame even je mail te controleren en GoT natuurlijk..
Ben zelf van plan om binnen dit jaar nog een iMac 24" te halen..
[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 17-07-2008 11:53 ]
Die zijn gewoon bij de boekhandel te koop, Bruna heeft meestal de UK versie. Voor de US versie is het wat beter zoeken. Er is geen Nederlandse editie.Anoniem: 234657 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:37:
[...]
zeg waar koop jij die GQ magazines, en zijn ze in het nederlands? beetje offtopic maargoed, excuuS:)
Wat zit daar voor raar vlekje op je scherm van je MBP?To_Tall schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:28:toon volledige bericht
[...]
LoL.. Ik zit vaak idd op de bank te internetten. Maar als ik wat meer aan Foto bewerking / code schrijven doe ik liever achter een burotje'![]()
hier mijn setupje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat te zien.. op de bank,
MacBook PRO 15,4" 2.4Ghz. 2e Kwartaal 2008
Apple iPhone 3G 16Gb Black.. T-Mobile i-150
Heerlijk is het om tijdens de reclame even je mail te controleren en GoT natuurlijk..
Ben zelf van plan om binnen dit jaar nog een iMac 24" te halen..
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Het kan aan mij liggen maar welke vlek??aerofreak schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:13:
[...]
Wat zit daar voor raar vlekje op je scherm van je MBP?
Als je dat zwarte bedoel. naast het forum dan is dat me muis aanwijzer
[ Voor 14% gewijzigd door To_Tall op 17-07-2008 13:24 ]
Ik denk dat ie het rode vlekje bedoelt aan de bovenkant? Dat is het enige wat ik kan verzinnen
dat is van z'n camera
Anoniem: 97369
Sow! En nu ik ook maar even wat trots tonen!

U ziet:
Apple iMac 20" (Q3 '07) 2,4Ghz 4GB RAM
Apple iPhone 3G 8GB Black
Apple Remote Control for Front Row
Samsung Bluetooth Headset WEP350

U ziet:
Apple iMac 20" (Q3 '07) 2,4Ghz 4GB RAM
Apple iPhone 3G 8GB Black
Apple Remote Control for Front Row
Samsung Bluetooth Headset WEP350
Volgens mij bedoelt ie dat ding rechtsonder, lijkt wel een barst ofzo.To_Tall schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:23:
[...]
Het kan aan mij liggen maar welke vlek??
Als je dat zwarte bedoel. naast het forum dan is dat me muis aanwijzer
Woops, tijd voor een brilAnoniem: 192862 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:58:
[...]
de link naar die wallpaper staat zo'n tien posts hier boven
Is dat niet gewoon z'n wallpaper?ZpAz schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:41:
[...]
Volgens mij bedoelt ie dat ding rechtsonder, lijkt wel een barst ofzo.
Zo eindelijk ook een paar foto's van mijn aanwinst gemaakt:

Je ziet:
iMac 24'' 2.8 GHz 4GB 320GB
iPhone 16GB Eerste generatie op zijn dock
Western Digital MyBook Home 1TB
Apple Remote
Logitech Z4 speakers
Seagate Barracuda 7200.10 320GB wachtend op zijn nieuwe huisje
ToBo en MM
Heineken flesopener
Verwarmingsknop
Wat je niet ziet: bagger weer buiten

Je ziet:
iMac 24'' 2.8 GHz 4GB 320GB
iPhone 16GB Eerste generatie op zijn dock
Western Digital MyBook Home 1TB
Apple Remote
Logitech Z4 speakers
Seagate Barracuda 7200.10 320GB wachtend op zijn nieuwe huisje
ToBo en MM
Heineken flesopener
Verwarmingsknop
Wat je niet ziet: bagger weer buiten
[ Voor 17% gewijzigd door Sluuz op 17-07-2008 15:50 ]
PSN: Sluuz
Niet echt een nette set-up, maar ik dacht ik post 'm gewoon 

Je ziet een Macbook (2ghz, 2gb, 80gb, OSX 10.5.3), een Grffin Elevator, een SNES controller, een usb connector voor de SNES controller en een random reader.
De SNES controller ligt op de macbook omdat ik tegenwoordig veel aan het Nintendo'en ben op mn macbook

Je ziet een Macbook (2ghz, 2gb, 80gb, OSX 10.5.3), een Grffin Elevator, een SNES controller, een usb connector voor de SNES controller en een random reader.
De SNES controller ligt op de macbook omdat ik tegenwoordig veel aan het Nintendo'en ben op mn macbook
[ Voor 15% gewijzigd door Shrien op 21-07-2008 20:10 ]
idd zie het nu ook

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
ltriples schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:50:
Ik denk dat ie het rode vlekje bedoelt aan de bovenkant? Dat is het enige wat ik kan verzinnendat is van z'n camera
ZpAz schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:41:
[...]
Volgens mij bedoelt ie dat ding rechtsonder, lijkt wel een barst ofzo.
ltriples schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:50:
Ik denk dat ie het rode vlekje bedoelt aan de bovenkant? Dat is het enige wat ik kan verzinnendat is van z'n camera
anyway
Nee het is geen barst, er is geen vlek
Het is waarschijnlijk de wallpaper dat je ziet
Foto is gemaakt in New York, Omgeving kan je wel raden denk ik
Links onderin is een PUT De rode vlek bovenin is een lamp

Waar heb je de usb connector weg? (NL?) en het snes pad?Shrien schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
een SNES controller en een usb connector voor de SNES controller
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Zal vanavond wel in het screenshot topic plaatsenReef_91 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:06:
MOOOI!![]()
Zou je die in originele grote met ons willen delen?
Aaaaight! Hoe heb je dat gefixxed joh? Erg gaaf! Ik heb ook een N64 emulator. Werkt voor geen flikker.. Met zo'n controller is het helemaal te gek!Shrien schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De SNES controller ligt op de macbook omdat ik tegenwoordig veel aan het Nintendo'en ben op mn macbook![]()
Zie de eerste foto.Koekie007 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:09:
[...]
Waar heb je de usb connector weg? (NL?) en het snes pad?
Haha dank je, het is hier vandaan, USB naar SNES controller-port dus. Dan een SNES controllertje van marktplaats of je zolder pakken und gehen!J0sTJos schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:27:
[...]
Aaaaight! Hoe heb je dat gefixxed joh? Erg gaaf! Ik heb ook een N64 emulator. Werkt voor geen flikker.. Met zo'n controller is het helemaal te gek!
Ik heb ook de USB naar NES
Het speelt echt stukken beter dan met je toetsenbord, heb ik ook een lange tijd gedaan..

Dit is echt perfect gewoon
Dat zijn niet echt antwoorden op onze vragen.Shrien schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:33:
[...]
Zie de eerste foto.
[...]
Haha dank je, het is hier vandaan, USB naar SNES controller-port dus. Dan een SNES controllertje van marktplaats of je zolder pakken und gehen!
Ik heb ook de USB naar NES![]()
Het speelt echt stukken beter dan met je toetsenbord, heb ik ook een lange tijd gedaan..![]()
Dit is echt perfect gewoon.
Waar heb je die connector vandaan? Waar die SNES controller?
En hoe heb je het werkend op je MacBook? (Welke emulator, driver voor controller etc..)
Haha, je Remote op het scherm geplaktAnoniem: 205918 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:28:
mischien niet zo'n mooie opstelling met mischien niet zo'n mooie camera maar hier mijn macbook exemplaartje
[afbeelding]
Incl verzendkosten jah.. En is ze komen uit verschillende delen van de wereld.. Die van mij kwam uit de UK dus geen TAX!!jellyshock schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:40:
[...]
is dat inclusief invoerkosten en importheffingen?
Je kon uit mijn quote de bb-code fout niet vinden ?J0sTJos schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:44:
[...]
Dat zijn niet echt antwoorden op onze vragen.
Waar heb je die connector vandaan? Waar die SNES controller?
En hoe heb je het werkend op je MacBook? (Welke emulator, driver voor controller etc..)
De site stond wel in mn bericht maar was niet zichtbaar omdat ik 'm verkeerd had ingetikt
De connector komt hier vandaan dus.
De controller van marktplaats zoals ik al zei.
De emulator die ik ervoor gebruik is BSNES, en om de controller werkend te krijgen heb ik Emulator Enhancer gebruikt.
Met deze emulator kan ik alleen niet saven raar genoeg..
Is dat een screensaver? Dat wekkerding? Heb je er een linkje naartoe?Anoniem: 262990 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:31:toon volledige bericht
Nog maals mijn Powermac aangezien ik een hoop kabels heb weggewerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
De Cube
[afbeelding]
Kabels weggewerkt in kabelgoot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: de pc die er stond is weggehaald!
Wat je ziet is
Powermac g4 cube (450Mhz/80GB/768MB/Dvd)
een troeperig bureau
2sourcy flessen
Oranje jaren 70 lamp
Wacom tablet
Ms muis
Alu apple toetsenbord
Nieuwe(oude) printer Hp deskjet 1220c
Zooi
Mischien binnenkort een g3 slotloading.
Dat is inderdaad een screensaver. Je kunt hem hier downloaden. Je moet dan op de diskette met de naam Fliqlo klikken.
Heb de boel eens omgegooid, alles is van plek veranderd
Plus een aantal nieuwe spullen gekocht.

Klikbaar natuurlijk
U ziet:
MacBook (2,4GHz, 2GB RAM, 160GB HD).
LG scherm, 21' dacht ik.
iPod Nano 8GB
Logitech Z3e.
Apple Wired Keybord, Bluetooth MM.
Western Digital 500GB HD.
Panasonic huistelefoon (3 stuks in het hele huis
)
Samsung telefoon.
Smurf + Apple remote

Klikbaar natuurlijk
U ziet:
LG scherm, 21' dacht ik.
iPod Nano 8GB
Logitech Z3e.
Panasonic huistelefoon (3 stuks in het hele huis
Samsung telefoon.
Smurf + Apple remote
Euhm bij mij zit de put rechtsTo_Tall schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:57:toon volledige bericht
[...]
[...]
[...]
![]()
anyway![]()
Nee het is geen barst, er is geen vlek
Het is waarschijnlijk de wallpaper dat je ziet![]()
Foto is gemaakt in New York, Omgeving kan je wel raden denk ik![]()
Links onderin is een PUT De rode vlek bovenin is een lamp![]()
[afbeelding]
If it aint fixed, it's broken.
Waar ligt de Nano?.Tom schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:52:
U ziet:
LG scherm, 21' dacht ik.
iPod Nano 8GB
Logitech Z3e.
Panasonic huistelefoon (3 stuks in het hele huis)
Samsung telefoon.
Smurf + Apple remote
Jippie ik word blind
Tussen m'n LG scherm en m'n MacBook, 't is een zwarte, vandaar dat je hem niet echt ziet denk ikAnoniem: 257404 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:51:
[...]
Waar ligt de Nano?
Jippie ik word blind!
.Tom schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Tussen m'n LG scherm en m'n MacBook, 't is een zwarte, vandaar dat je hem niet echt ziet denk ik

Mijn Macbook:
2.4 GHz Intel Core 2 Duo
2 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
Met Logitech Bluetooth V470
Freecom 250 GB USB HDD
Later toegevoegd:
Apple Remote
Dit is een tijdelijke set-up bij mijn ouders totdat ik een appartement heb gevonden. Ik zit er niet uren achtereen dus het is te doen zonder beenruimte.
[ Voor 5% gewijzigd door stijlpan op 21-07-2008 20:07 ]
Hen je ook op je tv aangesloten of zwerft die macbook daar maar wat rond?
Nee, zo'n oude tv is mijn Macbook niet waard. Geluid loopt wel via de dvd-speler die eronder staat.sergev schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:10:
Hen je ook op je tv aangesloten of zwerft die macbook daar maar wat rond?
hmm scherpBakkert schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Euhm bij mij zit de put rechtsWel een nice wallpapertje!
Hier trouwens de wall paper
http://www.ho-yellow.com/_temp/IMG_0043.jpg
Ik wil jullie wel terug zien in het screen shot toppic
Is dat moeilijk (veel werk) dat appletje groen maken? En wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt?Shrien schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
afbeelding
De SNES controller ligt op de macbook omdat ik tegenwoordig veel aan het Nintendo'en ben op mn macbook![]()
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Dat wil ik ook wel weten, zou natuurlijk ultiem oldschool zijn om gewoon weer een regenboog appeltje op m'n MBP te hebben!Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:09:
[...]
Is dat moeilijk (veel werk) dat appletje groen maken? En wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt?
Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:09:
[...]
Is dat moeilijk (veel werk) dat appletje groen maken? En wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt?
Hier staat dat het ''Extremely Difficult" is.qbical schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:21:
[...]
Dat wil ik ook wel weten, zou natuurlijk ultiem oldschool zijn om gewoon weer een regenboog appeltje op m'n MBP te hebben!
Opzich valt het wel mee, ik heb dezelfde instructies opgevolgd.
Stap 4 is het moeilijkst:
Er staat niet bij dat dit lang kan duren, ik heb werkelijk 15 minuten zitten schuren voordat het witte appeltje doorzichtig werd. Ik heb hiervoor P1200 schuurpapier gebruikt.Using fine grained sandpaper (1000 grit or finer) sand off the white backing of the clear plastic.
Ik zit nu alleen met het probleem dat het onderstaande onderdeel niet meer lekker vast gaat, dat wordt lijmen dus..

Blijft mooi zo'n air. 
Jammer dat hij nog net niet geschikt is als desktopvervanger door de kleine HD. Maar wellicht in volgende generaties.
Jammer dat hij nog net niet geschikt is als desktopvervanger door de kleine HD. Maar wellicht in volgende generaties.
Als ze de HD groter maken is 'ie nog steeds te traag...cornelixnootje1 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:19:
Blijft mooi zo'n air.
Anoniem: 103219
Hij wordt en zal dan ook nooit als desktopvervanger gepositioneerd worden. Daarvoor neem je best de macbook en zeker de macbook pro.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:19:
Blijft mooi zo'n air.
De macbook air is gewoon een goede road warrior, maar de hdd mag wel wat sneller, net zoals de cpu en er mag ook nog wel een usb poort bij. Dan zou die voor heel wat mensen aantrekkelijker zijn. Met montevina die nu officieel uit is kan de macbook air een cpu upgrade krijgen tot 2,4 ghz wat hem qua cpu gelijk zou stellen aan de macbook. Dan nog een nette ssd erin en de snelheid is al verholpen. Dan nog een extra usb poort en klaar is men.
Maar de macbook air is nu ook mooi daar niet van.
De MacBook AIR is dan ook meer bedoeld voor zakelijk gebruik.sergev schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:49:
De macbook air is gewoon een goede road warrior, maar de hdd mag wel wat sneller, net zoals de cpu en er mag ook nog wel een usb poort bij. Dan zou die voor heel wat mensen aantrekkelijker zijn. Met montevina die nu officieel uit is kan de macbook air een cpu upgrade krijgen tot 2,4 ghz wat hem qua cpu gelijk zou stellen aan de macbook. Dan nog een nette ssd erin en de snelheid is al verholpen. Dan nog een extra usb poort en klaar is men.
Mailen, Brieven schrijven. Spreadsheets bekijken. enz niet echt bedoeld om zware taken uit te voeren.
Klein licht en bruikbaar.
Behalve de beroerde harde schijf zie ik geen nadelen aan de air tov mijn macbook. Tis allemaal net ietsje "minder luxe" maar niet vervelend.
Ik weiger echter weer al mijn foto's/itunes naar een externe hdd te verplaatsen. Dat is echt een dealbreaker. Zodra de Air een optie heeft met 320gb ben ik verkocht.
Ik weiger echter weer al mijn foto's/itunes naar een externe hdd te verplaatsen. Dat is echt een dealbreaker. Zodra de Air een optie heeft met 320gb ben ik verkocht.
Ik gebruik em vooral voor scripting (PHP, Flash Actionscript) en server onderhoud (SSH e.d.)
Ik ben het er wel mee eens dat de HDD net te traag is, maar voor wat ik doe is dat geen enkel probleem.
Ik geef wel eens video demo's (zit zelf in de narrowcasting) en zelfs Full-HD wil ie wel vloeiend afspelen (afhankelijk van de gebruikte codec natuurlijk).
USB poorten mis ik niet echt, het multi-touchpad werkt prima en alleen mijn iPhone hang ik er eigenlijk wel eens aan. De rest gaat allemaal via WiFi naar mijn servertjes thuis.
Onderweg gebruik ik trouwens wel eens een VodaFone UMTS sticky en die past er net in, dus dat zit ook wel goed.
/edit: als ik m'n gewone camera weer thuis heb, dan zal ik eens een goed picje maken
Ik ben het er wel mee eens dat de HDD net te traag is, maar voor wat ik doe is dat geen enkel probleem.
Ik geef wel eens video demo's (zit zelf in de narrowcasting) en zelfs Full-HD wil ie wel vloeiend afspelen (afhankelijk van de gebruikte codec natuurlijk).
USB poorten mis ik niet echt, het multi-touchpad werkt prima en alleen mijn iPhone hang ik er eigenlijk wel eens aan. De rest gaat allemaal via WiFi naar mijn servertjes thuis.
Onderweg gebruik ik trouwens wel eens een VodaFone UMTS sticky en die past er net in, dus dat zit ook wel goed.
/edit: als ik m'n gewone camera weer thuis heb, dan zal ik eens een goed picje maken
[ Voor 6% gewijzigd door OverSoft op 22-07-2008 14:56 ]
Hier mijn MacBook Air.

Prima machine voor onderweg en lekker in de bank surfen.
Ik mis er eigenlijk niks op.

Prima machine voor onderweg en lekker in de bank surfen.
Ik mis er eigenlijk niks op.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.