Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
XiniX88 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:15:
[...]

Zelf mn media bar die geheel niet werkte (wel oplichte, maar niets uitvoerde) oplossing was: BIOS reset (batterij eruit, oplader eruit, 10 sec de uitknop inhouden).

Overigens mocht je media bar stuk zijn komen ze langs om hem te maken (iig bij mij) en nee ik heb niet de uitgebreide garantie.
Oh, ik mocht 'm zelf vervangen. Simpel, je moet alleen goede schroevendraaierset hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 15:07
Cheesy schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:00:
[...]

Oh, ik mocht 'm zelf vervangen. Simpel, je moet alleen goede schroevendraaierset hebben.
Nja zelf vervangen is ook leuk hoor. Stel dat je het dan een beetje verkloot, komen ze dan wel om het op te lossen, of ben je dan spreekwoordelijk het zaadje. En ja, dan moet je zelf een schroevendraaiersetje gaan kopen, terwijl zij verantwoordelijk zijn. Je betaald niet voor niets voor garantie, dan wil ik ook garantie dat ik geen gebreken krijg. Heb ik die toch, vind ik dat zij voor oplossingen moeten zorgen. Maar dat is mijn mening;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik probeer de laptop samen te stellen. Vanochtend ging het prima, maar nu krijg ik de melding dat de pagina niet meer bestaat :?

Ik zou wel een beter overzicht van die motieven willen krijgen, maar dat zit er zo te zien niet in.

/EDIT

Nu weer wel, hij is er een half uur uit geweest,eens kijken of ze iets hebben veranderen :)

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 03-11-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een uur aan de telefoon gehangen met dell

slaap/sluimermodus = probleem vista ;(

dvd die blijft uitgooien = bios update (staat op dell suport site) weet nog niet zeker of het nu weg is ook nog iets uit het register moeten verwijderen niet onthouden wat 8)7

dikke kier aan de onderzijde mocht ik zelf paneeltje ff loshalen en het probleem is opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:03:
een uur aan de telefoon gehangen met dell

slaap/sluimermodus = probleem vista ;(

dvd die blijft uitgooien = bios update (staat op dell suport site) weet nog niet zeker of het nu weg is ook nog iets uit het register moeten verwijderen niet onthouden wat 8)7

dikke kier aan de onderzijde mocht ik zelf paneeltje ff loshalen en het probleem is opgelost :*)
Sinds mijn biosupdate (bios versie 4) die ik van der week heb gedaan, heb ik het probleem met die slaapstand functie niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
versie 5 is ook al uit dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel versie 4 van de studio 1537 (dit is een andere bios)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:11:
[...]

Ik bedoel versie 4 van de studio 1537 (dit is een andere bios)
^O^ Ik heb niets gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07 07:38
Heb gisteren mijn studio 1735 binnen gehad (na 6 weken wachten). Gelukkig zat er wel de ati 3650 in , na alle berichtgeving hier op het forum.
scherm (1920*1200) is echt heel erg goed, veel beter als wat ik had, heel mooie kleuren en mooie doortekening in de schaduwen en witten.

heb gelijk alle problemen die hier op het forum stonden maar even getest:
-krakend geluid: inderdaad erg vervelend maar, opgelost door de a band uit te schakelen.
-hangende mediabuttons: heb ik ook last van, maar nog geen oplossing.
-slaapstand resume: nog geen last van gehad
-hangende W,A,S,D buttuns: nog geen last van gehad, maar ook niet niet veel gedaan.

andere probleempjes:
-geen wpa2 verbinding alleen wep: dit was opgelost nadat ik de a band van de wirelesskaart had uitgezet?????
-kon de systemschijf niet shrinken: de masterfiletabel staond aan het eind, nadat ik die verplaatst had (met perfect disk) kon ik deze shrinken.
-er staat wel erg veel dell / google meuk op ;) : ga denk ik toch maar een clean install doen.

overigens is de bios versie A04, nog geen tijd gehad om te zoeken voor updates als die er al zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Joco25 op 04-11-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Joco25 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:59:
Heb gisteren mijn studio 1735 binnen gehad (na 6 weken wachten). Gelukkig zat er wel de ati 3650 in , na alle berichtgeving hier op het forum.
scherm (1920*1200) is echt heel erg goed, veel beter als wat ik had, heel mooie kleuren en mooie doortekening in de schaduwen en witten.

heb gelijk alle problemen die hier op het forum stonden maar even getest:
-krakend geluid: inderdaad erg vervelend maar, opgelost door de a band uit te schakelen.
-hangende mediabuttons: heb ik ook last van, maar nog geen oplossing.
-slaapstand resume: nog geen last van gehad

andere probleempjes:
-geen wpa2 verbinding alleen wep: dit was opgelost nadat ik de a band van de wirelesskaart had uitgezet?????
-kon de systemschijf niet shrinken: de masterfiletabel staond aan het eind, nadat ik die verplaatst had (met perfect disk) kon ik deze shrinken.
-er staat wel erg veel dell / google meuk op ;) : ga denk ik toch maar een clean install doen.

overigens is de bios versie A04, nog geen tijd gehad om te zoeken voor updates als die er al zijn.
Bios versie A06 is al uit, alleen zijn a05 en a06 uitgebracht voor specifieke problemen die ik niet ondervind.

Vandaag is een monteur van Dell langs geweest, n.a.v. een mailtje dat ik zondag (!) heb verstuurd d:)b

Ik had het probleem dat toetsen soms bleven hangen en ik dus 3 e's of 3 a's op het beeld had als ik er maar 2 had ingetikt. Dat lijkt nu voorbij te zijn.

Dell gaf mij ook aan dat er een nieuwe driver zal komen voor het foutief herconnecteren nadat de laptop uit slaapstand komt. Het derde probleem da ik had, het kraken van de boxen, is nu weg na het disablen van de 802.11a.

Oftewel, de kinderziektes lijken bij mij opgelost, of lijken opgelost te worden.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
ik zie alleen bios versie A04 voor de 1735, die ander kan ik niet vinden of zoek je op de amerikaanse site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Joco25 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:46:
ik zie alleen bios versie A04 voor de 1735, die ander kan ik niet vinden of zoek je op de amerikaanse site?
Je hebt gelijk, ik kan alleen A04 vinden. Ik kon me echt herinneren A05 en A06 gezien te hebben.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overzicht bios:

studio 1535 = A05
studio 1536 = A02
studio 1537 = A04
studio 1735 = A04
studio 1737= nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Weet iemand wat het verschil tussen de Studio 1535 en de Studio 1537 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 10:55
1537 is centrion 2 en 1535 niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
update:

toch weer problemen met het geluid. kraakjes zijn bijna weg, maar de rechter speaker klinkt gewoon niet goed. als ik het geluid maar even iets harder zet als 20procent klinkt het of dat de speaker kapot is. Dit is wat anders als die kraakjes. morgen maar effe bellen met de helpdesk.

verder geen andere problemen meer ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nokia6230i schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:07:
Weet iemand wat het verschil tussen de Studio 1535 en de Studio 1537 is?
De 1537 heeft ook 1 eSATA poort en daarom 1 USB poort minder.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:20
heeft iemand de interne mic naast de webcam werkend gekregen in xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:52:
[...]
De 1537 heeft ook 1 eSATA poort en daarom 1 USB poort minder.
Die eSATA poort is een combi eSATA/USB poort, dus volgens mij heb je geen usb aansluitingen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in die eSATA poort nog geen usb stick gekregen wil op een of andere manier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:34:
[...]Die eSATA poort is een combi eSATA/USB poort, dus volgens mij heb je geen usb aansluitingen minder.
Nee hoor, het is alleen een eSATA poort met een USB poort er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
Gutteguttegut schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:33:
[...]
Nee hoor, het is alleen een eSATA poort met een USB poort er onder.
Nu is SanderB2008 zijn eSATA poort kapot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

ga niks forceren heb gekeken past niet dus doe ik het ook maar niet :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Overweeg serieus ook een Studio 1537 of 1737 aan te schaffen. Echter, als ik alle "kinderziekten" hier zo lees, is het wel een verstandige aankoop?

Verder vind ik het erg apart dat bij gelijke specs (die ik zou willen) de 17" versie goedkoper is dan de 15", sneller leverbaar en tevens de HD3650 bevat i.p.v. de HD3450.

Heb vergeleken met de volgende specs:

Core™2 Duo Processor P8400 (2,26 GHz, 1066 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
2.0 Mega pixel Integrated Web Camera - LED
Robijnrood met satijnachtige afwerklaag
15,0 / 17,0-inch WXGA+ WLED (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2x2048]
320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Fixed Internal DVD+/-RW Slot Load Drive including Software
Primary 6-cell 56 WHr Lithium Ion battery

Op zich zou ik liever een 15" hebben i.v.m. mobiliteit, maar de HD3650 is wel een pre vergeleken met de HD3450.

Apart, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 09:28
greatchampion schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:24:
heeft iemand de interne mic naast de webcam werkend gekregen in xp?
Nop ... werkt alleen in Vista ...

Ik heb maar een extern klein microfoontje aangeschaft ( met een M-Audio usb geluidskaart ... wat een bagger geluid uit die geluidsuitgang )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/11/05/1225906252-571.jpg

Ik heb wel een Esata/usb combi aansluiting (zie foto, bovenste aansluiting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:30
Jemig lees is terug:

denniskrol in "[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1"

Kan echt USB in, is al 3 keer langsgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
-nvm-

;)

[ Voor 104% gewijzigd door greatchampion op 07-11-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 13:53
Waarom is de 9-cell batterij z'on 1.5 keer duurder bij een studio 17, in vergelijking met een studio 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
greatchampion schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:37:
[afbeelding]

en dit

[afbeelding]

Is toch wel anders hoor. Volgens mij is de eerste laptop een 1535 en de onderste 1537. Hiernaast moet je ook even naar de teken links naast de poort kijken. Bij de eerste is het een USB bij de tweede eSata. Oftewel bij de 1535 alleen USB en bij de 1537 een USB/eSATA combi.
Het betreft exact dezelfde poorten.
Bij de 1537 heeft die USB echter een eSATA functie (of gecombineerd met USB, dat weet ik niet zeker).
Bij de 1535 keeft die een USB functie
Het klopt dat een USB stick er lastiger in gaat. Gewoon hard duwen.

Ik krijg trouwens best vaak de vraag hoeveel inch mijn laptop is. Vanwege het lage scherm en lage scharnier oogt de laptop heel compact. Vat ik als voordeel/compliment op :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Cheesy op 05-11-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
-delete

[ Voor 93% gewijzigd door Cheesy op 05-11-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een ander vraagje

wat is nou het beste voor me 9 cel accu? helemaal ontladen en dan weer opladen
of bij ongeveer 30% weer volladen en dan aan de lader laten hangen?

je leest op internet zo veel verschillende dingen word er gek van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eve een vraagje

Ik krijg maandag opnieuw een studio 1537 binnen, deze keer met het juiste scherm. Weten jullie hoe het ophalen van mijn andere laptop gaat? Komen ze em op een andere dag ophalen als dat ik mijn nieuwe laptop krijg of moet ik em gelijk meegeven aan UPS als ze mijn laptop afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:41:
eve een vraagje

Ik krijg maandag opnieuw een studio 1537 binnen, deze keer met het juiste scherm. Weten jullie hoe het ophalen van mijn andere laptop gaat? Komen ze em op een andere dag ophalen als dat ik mijn nieuwe laptop krijg of moet ik em gelijk meegeven aan UPS als ze mijn laptop afleveren?
Dat is vaag voor mij. Ik heb het probleem dat er zo'n bobbel op mijn mediabar zit, waardoor aantal knoppen niet werken. Ik krijg een nieuw exemplaar. Ik heb al een aantal keer gebeld over hoe dat met ophalen enz. zit. Ik wil natuurlijk mijn office en virusbescherming en bestanden eerst verwijderen en overzetten. Van de ene persoon krijg ik te horen dat ik eerst de nieuwe krijg en de oude een paar dagen later moet inleveren. Van een ander persoon hoorde ik vandaag dat dat ook op het moment kan dat ze het nieuwe exemplaar brengen, ligt er maar net aan wat ze willen. Vaak bellen ze daar over. Ik heb ook nog wel een vraagje aan jou. Hoe lang heeft het geduurd voordat jij je nieuwe krijgt a.s. maandag? Hoe weet je dat je hem maandag krijgt (gebeld of iets dergelijks?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
heeft iemand die mediadirect aan de praat gekregen?

als ik het goed begrijp staat dit in een aparte hidden partitie. Dat zou wel eens kunnen kloppen want ik kon geen primaire partities meer aan maken. Er bestaan er dus 4 (os-partitie, recover, eisa, mediadirect).

kan ik deze partitie evt. verwijderen? en hoe?

[ Voor 4% gewijzigd door Joco25 op 07-11-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoenCows schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:44:
[...]

Dat is vaag voor mij. Ik heb het probleem dat er zo'n bobbel op mijn mediabar zit, waardoor aantal knoppen niet werken. Ik krijg een nieuw exemplaar. Ik heb al een aantal keer gebeld over hoe dat met ophalen enz. zit. Ik wil natuurlijk mijn office en virusbescherming en bestanden eerst verwijderen en overzetten. Van de ene persoon krijg ik te horen dat ik eerst de nieuwe krijg en de oude een paar dagen later moet inleveren. Van een ander persoon hoorde ik vandaag dat dat ook op het moment kan dat ze het nieuwe exemplaar brengen, ligt er maar net aan wat ze willen. Vaak bellen ze daar over. Ik heb ook nog wel een vraagje aan jou. Hoe lang heeft het geduurd voordat jij je nieuwe krijgt a.s. maandag? Hoe weet je dat je hem maandag krijgt (gebeld of iets dergelijks?)
Ik heb naar de klantenservice gemaild dat ik mijn status wou weten van mijn nieuwe exemplaar. De dag erna gelijk de orderbevestiging gehad, met de bijbehorende link van de status. Mijn status stond op verzonden en vandaag heb ik nog een bevestiging gehad over dat mijn systeem aanstaande dinsdag (was eerst maandag) bij mij thuis arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:20:
[...]

Ik heb naar de klantenservice gemaild dat ik mijn status wou weten van mijn nieuwe exemplaar. De dag erna gelijk de orderbevestiging gehad, met de bijbehorende link van de status. Mijn status stond op verzonden en vandaag heb ik nog een bevestiging gehad over dat mijn systeem aanstaande dinsdag (was eerst maandag) bij mij thuis arriveert.
Dat is raar. Ik heb ook al eens gebeld wat mijn status was. Ze konden me geen link geven, want dit was omruilen, niet gewoon bestellen. Heb wel een referentienummer gehad wat zou moeten werken met UPS, maar alleen als ze hem al verstuurd hebben. Hoe lang heb je nu gewacht voordat je je nieuwe krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoenCows schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:12:
[...]

Dat is raar. Ik heb ook al eens gebeld wat mijn status was. Ze konden me geen link geven, want dit was omruilen, niet gewoon bestellen. Heb wel een referentienummer gehad wat zou moeten werken met UPS, maar alleen als ze hem al verstuurd hebben. Hoe lang heb je nu gewacht voordat je je nieuwe krijgt?
In totaal duurt het nabestellen nu 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:56:
[...]

In totaal duurt het nabestellen nu 2 weken.
Ik zit ook op een nabestelling te wachten, zoveel problemen met de laptop... Waarom krijgen jullie een nieuw exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Nokia6230i schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:13:
[...]

Ik zit ook op een nabestelling te wachten, zoveel problemen met de laptop... Waarom krijgen jullie een nieuw exemplaar?
Flexend toetsenbord, ejectlampje dat vaag doet, en bobbel op de mediabar waardoor twee knoppen niet werken, lekker plastic indrukken. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
KoenCows schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:58:
[...]

Flexend toetsenbord, ejectlampje dat vaag doet, en bobbel op de mediabar waardoor twee knoppen niet werken, lekker plastic indrukken. Jij?
1e keer monteur om wifi kaart te vervangen (Dell had verkeerde kaart ingeboekt)
2e keer monteur om deze keer wel de goede kaart te plaatsen, tijdens het plaatsen beschadigde de monteur de onderkant van de laptop met schroevendraaier.
3e keer om onderkant te vervangen (Verkeerde onderkant ingeboekt door Dell)
4e keer om onderkant te vervangen (Wederom verkeerde onderkant ingeboekt door Dell)

Ook viel mn travel remote steeds uit zn vakje.

Nu eindelijk vervanging, ik hoop dat dat beter gaat want dit is echt ongelovelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Nokia6230i schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:19:
[...]

1e keer monteur om wifi kaart te vervangen (Dell had verkeerde kaart ingeboekt)
2e keer monteur om deze keer wel de goede kaart te plaatsen, tijdens het plaatsen beschadigde de monteur de onderkant van de laptop met schroevendraaier.
3e keer om onderkant te vervangen (Verkeerde onderkant ingeboekt door Dell)
4e keer om onderkant te vervangen (Wederom verkeerde onderkant ingeboekt door Dell)

Ook viel mn travel remote steeds uit zn vakje.

Nu eindelijk vervanging, ik hoop dat dat beter gaat want dit is echt ongelovelijk!
Soms zit het niet mee. Iedereen heeft dat wel met iets. Maar het is wel een teken hoe bureaucratisch dell bijna ingericht is. Monteurs worden dus niet met een scala aan reserveapparatuur weggestuurd. Ze doen alleen maar 1 ding. Alles om kosten te sparen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia6230i schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:13:
[...]

Bij mij hadden ze een laptop met een verkeerd scherm geleverd. Ik heb nu een 1280x800 pixels scherm en ik heb een 1440x900 pixels scherm besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:29:
[...]

Bij mij hadden ze een laptop met een verkeerd scherm geleverd. Ik heb nu een 1280x800 pixels scherm en ik heb een 1440x900 pixels scherm besteld.
Ook lekker! Heb ze inderdaad op het hart gedrukt dat ze de configuratie EXACT nabouwen, heb in het verleden ook al verkeerde nabestelling configuraties van Dell gehad :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Nokia6230i schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:28:
[...]

Ook lekker! Heb ze inderdaad op het hart gedrukt dat ze de configuratie EXACT nabouwen, heb in het verleden ook al verkeerde nabestelling configuraties van Dell gehad :O
Je kan van alles tegen je account manager zeggen, maar die zullen dat echt niet doorgeven aan de laptopbouwers in Ierland of Polen ;)
Je accountmanager zal precies hetzelfde zeggen tegen jou als wat ze tegen andere zullen zeggen: natuurlijk meneer, ik zal er voor zorgen dat exact dezelfde configuratie wordt nagebouwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
vrijdag mijn laptop laten repareren. ik had woensdag avond gebeld over het kraakjes probleem en 1 speaker was sowieso helemaal kapot (kwam alleen maar gekraak uit; gelukkig hoorde ze dat zelfs aan de telefoon, dus was het redelijk snel geregeld).
ik heb een andere wifi kaart gekregen voor de kraakjes in het geluid; de intel 5300. eigenlijk een wat betere kaart met meer antennes. Alleen de wifi catcher doet het niet meer, maar die gebruik ik toch niet en januari komt daar ook een update voor.
Voor het vervangen van de twee speakertjes moest de hele laptop uit elkaar. Monteur zat een uur te schroeven.

maar wel goed opgelost door dell _/-\o_

maar nu zie ik dat ik last heb van pixelwalk. hebben meer mensen daar last van (ik heb een wuxga scherm). en alleen bij 32 bit kleurdiepte is het zichtbaar. vooral bij heel lichtgrijs en gebroken wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
silmaril8 schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:55:
[...]

Je kan van alles tegen je account manager zeggen, maar die zullen dat echt niet doorgeven aan de laptopbouwers in Ierland of Polen ;)
Je accountmanager zal precies hetzelfde zeggen tegen jou als wat ze tegen andere zullen zeggen: natuurlijk meneer, ik zal er voor zorgen dat exact dezelfde configuratie wordt nagebouwd :+
De laatste zin is exact wat ik aan de telefoon hoorde :P Gelukkig is mijn contactpersoon inmiddels iemand van Lijn 2, die weet iets meer dan accountmanager >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
Nokia6230i schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:04:
[...]

De laatste zin is exact wat ik aan de telefoon hoorde :P Gelukkig is mijn contactpersoon inmiddels iemand van Lijn 2, die weet iets meer dan accountmanager >:)
Woow Vandaag mn nieuwe Studio ontvangen! Een even kijken of het nu allemaal wel werkt!
Al met al wel snelle vervanging (8 dagen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Waarom krijg jij hem zo snel en ik niet:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Iemand ervaring met de bluetooth module ivm. een bluetooth muis?

Ik heb een bluetooth muis en daarbij had ik een bleutooth stick gekregen maar die gebruikte ik voorheen dus niet omdat ik bleutooth had op mijn laptop.

Alleen als ik de muis verbind met de pc is de muis heel onnauwkeurig en als ik de muis super langzaam naar achteren duw dan gebeurt er helemaal niks op het scherm!

Als ik de BT module van de muis er zelf in steek en dan verbind werkt het super en nauwkeurig. Nu vraag ik me af of dit licht aan de slechte BT module van Dell of de muis? mij lijkt het dat de BT pas bij een bepaalde stroom van data actief word van de muis. en als ik dan maar minimaal beweeg dat die dat niet registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
KoenCows schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:15:
Waarom krijg jij hem zo snel en ik niet:-(
Ach ik hoop dat ze bij jou wat beter opletten. Ze hebben ondanks een special notitie het verkeerde draadloze kaartje er in gezet. Nu is het klaar met Dell, ik ga andere stappen ondernemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Nokia6230i schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:30:
[...]

Ach ik hoop dat ze bij jou wat beter opletten. Ze hebben ondanks een special notitie het verkeerde draadloze kaartje er in gezet. Nu is het klaar met Dell, ik ga andere stappen ondernemen. :(
Nou dat is weer eens lekker zeg! Weet je al wat voor stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
KoenCows schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:00:
[...]

Nou dat is weer eens lekker zeg! Weet je al wat voor stappen?
Er is een aangetekende brief onderweg ;) Wat hierin staat laat ik nog even in het midden totdat Dell gereageerd heeft...

• KoenCows
Vandaag al weer iets meegemaakt:
Vanmorgen gebeld met de klantenservice om te vragen hoe het staat met de status van mijn swap. Ja die moeten uit India komen (vorige week was het nog Ierland, maar goed). O, ik zie hier dat hij gecancelled is. Dit is raar, ik ga het voor u uitzoeken. Ik wachten. Ja, we gaan het verder uitzoeken en dan laten we u wel wat weten als wij meer weten, maar u krijgt een nieuw exemplaar (waar heb ik dat eerder gehoord). Hebben ze me twee weken laten wachten, meerdere keren gezegd dat alles op orde is en dan ineens dit. Ze zijn gewoon helemaal knetterbek geworden! Ik heb mijn accountmanager maar een mailtje gestuurd. Dit vind ik geen manier van zaken doen. Ik hang uren aan de telefoon voor hun fouten, vervolgens krijg je dit en kan je maanden wachten. Knetterbek gewoon!

• Nokia6230i
KoenCows schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:49:
Vandaag al weer iets meegemaakt:
Vanmorgen gebeld met de klantenservice om te vragen hoe het staat met de status van mijn swap. Ja die moeten uit India komen (vorige week was het nog Ierland, maar goed). O, ik zie hier dat hij gecancelled is. Dit is raar, ik ga het voor u uitzoeken. Ik wachten. Ja, we gaan het verder uitzoeken en dan laten we u wel wat weten als wij meer weten, maar u krijgt een nieuw exemplaar (waar heb ik dat eerder gehoord). Hebben ze me twee weken laten wachten, meerdere keren gezegd dat alles op orde is en dan ineens dit. Ze zijn gewoon helemaal knetterbek geworden! Ik heb mijn accountmanager maar een mailtje gestuurd. Dit vind ik geen manier van zaken doen. Ik hang uren aan de telefoon voor hun fouten, vervolgens krijg je dit en kan je maanden wachten. Knetterbek gewoon!
Het wordt met de dag leuker bij Dell 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Weet iemand hoe het met de levertijden gesteld is momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleA
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en de Dell Studio 15 lijkt het te worden.
Momenteel heb ik de volgende configuratie in mijn winkelmandje

Intel® Core™ 2 Duo Processor P8400 (2.26 GHz, 1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache)
Windows Vista® Home Premium SP1 - Dutch
Geheugen 4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2x2048]
256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart
dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1X2) 1/2 MiniCard
Verbeterde Service Packs 4 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera - CCFL
Kleurkeuze Pikzwart met matte afwerklaag
LCD-scherm 15,4-inch WXGA+ WLED (1.280 x 800) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Voeding 90 W-wisselstroomadapter
Biometrische identificatie Biometrische vingerafdruklezer

Totaalprijs €766
Is dit een goeie prijs voor dit systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja

ik heb bijna het zelfde
anders is :
hd is 7200 rpm
9 cel accu
1 jaar garantie
toetsen die oplichten
travel remote

en ik was 900 eu kwijt

prima prijs dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleA
OK Tnx.
Ik heb nog 2 vraagjes
- Zijn er nog verschillen gemerkt tussen de 3450 en 3470 grafische kaart? In hoeverre zal het mogelijk zijn in de toekomst je graka te upgraden?
-Wat kost een extra accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
DoubleA schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 10:00:
OK Tnx.
Ik heb nog 2 vraagjes
- Zijn er nog verschillen gemerkt tussen de 3450 en 3470 grafische kaart? In hoeverre zal het mogelijk zijn in de toekomst je graka te upgraden?
-Wat kost een extra accu?
Graka updaten kan niet
Accu +- €100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

DoubleA schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:24:

Totaalprijs €766
Prima prijs. Leuk dat die kortingcode over de prijs gaat zonder de kortingen en dat je dus boven die 999 euro zit. en je dus die 10% korting krijgt.

Maar weet jij welke windows versie je hier nou bij krijgt? Ik neem aan 64bit, maar ik kan het nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik zie dat verschillende mensen een 9-cells accu hebben besteld in plaats van de 6-cells accu.

Als je telefonisch of via de dell chat bestelt, dan kost een EXTRA 9-cells accu ongeveer 153 euro. Voor dat geld heb je EN een 6-cells accu EN een 9-cells accu. Via de website krijg je voor 158 euro extra alleen een 9-cells accu. En extra accu is altijd makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
job schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:11:
[...]
Prima prijs. Leuk dat die kortingcode over de prijs gaat zonder de kortingen en dat je dus boven die 999 euro zit. en je dus die 10% korting krijgt.

Maar weet jij welke windows versie je hier nou bij krijgt? Ik neem aan 64bit, maar ik kan het nergens terugvinden.
Ik kreeg gewoon 32bit terwijl ik ook 4gb ram heb :X

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Vrijdag heb ik een HDMI kabel gekocht. Deze aangesloten op mijn studio 15 laptop en mijn Samsung 83 cm LCD tv :D Brilfuckingjant! Echt fantastisch beeld! Geluid via de tv dikke prima.
Vanavond dacht ik hetzelfde, even filmpje kijken. Dus weer HDMI aangesloten, alleen beeld werkt perfect alleen geen geluid :? Tv geluid is prima zonder kabel, en zonder kabel ook geluid op de laptop. Heb niks anders ingesteld. Hoe kan dit opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yep, HDMI werkt idd goed (ook op een Samsung 46", leuk WoW'en zo ;) )
Ik draai overigens XP op mijn Studio 17 en heb inmiddels mijn Ati HD 3650 via Powerstrip ook
maar een trap gegeven, Van 450Mhz naar 601 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb afgelopen woensdag een studio 15 besteld. Met alles er op en er aan, inclusief verlicht toetsenbord :) Was ongeveer 1150,- kwijt voor de korting.

Driemaal raden wat er net is afgeleverd 8)7 5 dagen na bestelling al binnen, met de juiste specs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleA
Goed dat ik nog even verder gekeken heb. Ik ben via dat waardebonnentopic op deze site gekomen en daar stond dit systeem de Studio 17:

Intel® Core™2 Duo Processor P8400 (2,26 GHz, 1066 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2x2048]
256MB ATI Mobility RADEON HD 3650
500GB (5.400rpm) Serial ATA Dual Hard Drive (2x 250GB)
Blu-ray Disc (DVD+/-RW + BD-ROM) Slot Drive including SW
Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1X2) 1/2 MiniCard
Standard Warranty 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
Bluetooth Dell Wireless 370 Bluetooth Module
Primary Battery Primary 6-cell 56 WHr Lithium Ion battery
Camera 2.0 Mega pixel Integrated Web Camera - LED
Colour Choice Pikzwart met matte afwerklaag
LCD 17,0-inch WXGA+ WLED (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
No Biometric Fingerprint Reader

En dat voor de ongelooflijke prijs van 838 euro inclusief transport.

Ik heb nu voor 60 euro meer:
- groter scherm
- bluray speler
- HD3650 ipv HD3450
- 500GB ipv 320GB
- Bluetooth

en minder:
- maar 1 jaar Dell garantie, maar ik heb gelezen dat ze wettelijk verplicht zijn sowieso 2 jaar garantie te geven.
- geen fingerprintreader, maar die gaat ik toch niet gebruiken :)
- hij is zwaarder, maar dat heb ik er wel voor over

Hij is echter alleen vandaag zo goedkoop omdat het een dagaanbieding schijnt te zijn, dan kost hij 928 euro, maar icm met de 10% waardebon wordt hij nog eens 90 euro goedkoper >:)
Dus als je ook op zoek bent naar een nieuwe laptop moet je snel zijn,
Ik neem er iig 1.

update 18-11: Zojuist nog even gekeken. Hij staat er nog steeds op, maar ik weet niet hoe lang nog.

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleA op 18-11-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
DoubleA schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:20:
- maar 1 jaar Dell garantie, maar ik heb gelezen dat ze wettelijk verplicht zijn sowieso 2 jaar garantie te geven.
-
Dat hebben hun dus zojuist bij jouw afgekocht ;)
daarom geven ze ook korting dat je maar 1 jaar garantie krijgt.

En als je daadwerkelijk buiten dat jaar zit mag je een rechtzaak beginnen voordat hun iets gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

willyfreak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:06:
[...]Dat hebben hun dus zojuist bij jouw afgekocht ;)

En als je daadwerkelijk buiten dat jaar zit mag je een rechtzaak beginnen voordat hun iets gaan doen.
Ik denk dat dit niet klopt, heb je hier bewijzen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:34:
[...]
Ik denk dat dit niet klopt, heb je hier bewijzen voor?
Klopt idd. Waarschijnlijk zul je dan een rechtzaak moeten beginnen. Je kan er ook mee dreigen. Hoogstwaarschijnlijk zul je van de rechter wel gelijk krijgen (als je hem niet zelf hebt gemold natuurlijk). De laptop is een duurzaam kapitaalgoed. Deze horen het niet te begeven na 1 jaar. Bijna iedereen heeft wel een rechtsbijstandverzekering. Het kost je dan bijna geen duit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Nokia6230i schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:32:
[...]

Er is een aangetekende brief onderweg ;) Wat hierin staat laat ik nog even in het midden totdat Dell gereageerd heeft...
Al iets terug van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

KoenCows schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:55:
[...]Klopt idd. Waarschijnlijk zul je dan een rechtzaak moeten beginnen. Je kan er ook mee dreigen. Hoogstwaarschijnlijk zul je van de rechter wel gelijk krijgen (als je hem niet zelf hebt gemold natuurlijk). De laptop is een duurzaam kapitaalgoed. Deze horen het niet te begeven na 1 jaar. Bijna iedereen heeft wel een rechtsbijstandverzekering. Het kost je dan bijna geen duit.
Ik zie nog steeds geen bewijs dan wel ervaringen ;)

Bij mijn weten is Dell vrij coulant en hanteren ze voor consumenten erg goede voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Ja maar als je duidelijk aangeeft dat jij 1 jaar garantie wil dan gaan ze je er geen 2 bieden anders zou iedereen dat doen ;)

Kunt natuurlijk altijd proberen maar denk niet dat je daar recht op hebt (omdat hun het afkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleA schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:20:
Goed dat ik nog even verder gekeken heb. Ik ben via dat waardebonnentopic op deze site gekomen en daar stond dit systeem de

//Configuratie

update 18-11: Zojuist nog even gekeken. Hij staat er nog steeds op, maar ik weet niet hoe lang nog.
Toevallig kwam ik er ook paar dagen geleden achter dat de prijs/kwaliteit-verhoudingen tussen 15" en 17" erg ver in het voordeel van de 17" uitkwamen. Met een beetje configuren kwam ik op dezelfde spec's, maar ik had i.p.v. een blu-ray-lezer 4yr garantie geselecteerd. De prijs lag toen ook rond de 838 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

willyfreak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:44:
Ja maar als je duidelijk aangeeft dat jij 1 jaar garantie wil dan gaan ze je er geen 2 bieden anders zou iedereen dat doen ;)

Kunt natuurlijk altijd proberen maar denk niet dat je daar recht op hebt (omdat hun het afkopen)
Dat is dus een aanname?
Assumption is the mother of all fuck ups...

Er bestaat zoiets als consumenten recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Loev schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:38:
Vrijdag heb ik een HDMI kabel gekocht. Deze aangesloten op mijn studio 15 laptop en mijn Samsung 83 cm LCD tv :D Brilfuckingjant! Echt fantastisch beeld! Geluid via de tv dikke prima.
Vanavond dacht ik hetzelfde, even filmpje kijken. Dus weer HDMI aangesloten, alleen beeld werkt perfect alleen geen geluid :? Tv geluid is prima zonder kabel, en zonder kabel ook geluid op de laptop. Heb niks anders ingesteld. Hoe kan dit opeens?
Kick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:24:
[...]
Ik zie nog steeds geen bewijs dan wel ervaringen ;)

Bij mijn weten is Dell vrij coulant en hanteren ze voor consumenten erg goede voorwaarden.
Nee oke. Ervaringen idd, en advies van mijn vroegere M&O docent die er ervaring mee had en een beetje in dat wereldje zat. Maar ze kunnen best coulant mee omgaan. Dit is alleen in het geval ze dat niet doen en jij toch meent dat je in je recht staat. Overigens in Belgie moet men verplicht 2 jaar garantie geven, op alle producten, ook op Dell's dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
Still waiting... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:30
willyfreak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:06:
[...]

Dat hebben hun dus zojuist bij jouw afgekocht ;)

http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Garantie

ga allemaal dat eens lezen... de wettelijke bepalingen betreffende recht op garantie, dat dus inderdaad langer is dan het ene jaartje dat elke winkel voorschoteld. Je mag er namelijk vanuit gaan dat een laptop / PC langer dan 1 jaar meegaat (wettelijke afschrijftijd is 3 jaar), en dat deze dus ook de gehele periode blijft werken.

Garantie kan je niet afkopen, mooie is dat. Vaak weten bedrijven dit ook wel van hunzelf, en al zou je na 1 jaar en 1 dag nog met je laptop teruggaan, maken ze deze vast wel misschien met enig moeilijk doen, ze zijn het verplicht

verder ga ik mee met de eerder gemaakte opmerking: een rechtsbijstandsverzekering kost geen fluit.

Edit: Zie ook de doe het zelf brieven... Succes! (en kom volgende keer eens met feiten in plaats van aannames...)

[ Voor 5% gewijzigd door XiniX88 op 19-11-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

DoubleA schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 09:24:

Intel® Core™ 2 Duo Processor P8400 (2.26 GHz, 1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache)
Geheugen 4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM \[2x2048]
256 MB ATI® Radeon™ HD 3450 grafische kaart
dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1X2) 1/2 MiniCard
Verbeterde Service Packs 4 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera - CCFL
Kleurkeuze Pikzwart met matte afwerklaag
LCD-scherm 15,4-inch WXGA+ WLED (1.280 x 800) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Voeding 90 W-wisselstroomadapter
Biometrische identificatie Biometrische vingerafdruklezer

Totaalprijs €766
Precies dit heb ik ook besteld, een paar minuten geleden. :)

Even wat vraagjes:
1. Wanneer kregen jullie de bevestigingsmail met ordernummer?
2. Waarom zit er een webcam in voor een CCFL scherm terwijl het een LED-scherm is? Als ik een webcam voor een LED-scherm koos gaf hij een conflict. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Ik heb zojuist bijna hetzelfde besteld. Heb het 1440x900 LED scherm genomen en als kleur Midnight Blue, totaal kwam op 873,22 incl verzendkosten.

Had wel wat problemen met het bestellen ... ik las halverwege dat ik een werk- of internetprovider email adres moest opgeven in plaats van Gmail ivm betalen met creditcard. Na het wijzigen in mijn Dell account gegevens kon ik inloggen met het Alice adres maar op de laatste pagina stond ineens weer m'n Gmail adres :? . Dus ik opnieuw de configuratie aangemaakt, bestelling doorgelopen, en nu stond er wel m'n Alice adres op de bevestigings pagina. Nu krijg ik echter de orderbevestiging op mijn Gmail account binnen en de ontvangstbevestiging op mijn Alice account ... beetje vreemd allemaal. Ik hoop maar dat dat geen problemen gaat geven.

Als leverdatum werd gegeven op of voor 3-12-08, ben benieuwd :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Heb jij de orderbevestiging nu al binnen? Ik nog niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ontvangstbevestiging van de bestelling kwam vrij snel na het plaatsen van de bestelling binnen, de orderbevestiging 8 minuten later. Heb jij nog helemaal niets ontvangen? Misschien ligt het aan de betaalmethode of als je ook met creditkaart betaalt hebt de maatschappij, geen idee :? .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik heb wel de ontvangstbevestiging binnen. Orderbevestiging zal wellicht te maken hebben met de CC ja. Zal morgen wel komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Wie heeft hier Windows XP goed werkend op zijn 1537? Zou diegene misschien een rar willen posten met hierin de benodigde drivers? Zou erg handig zijn. :)

Laat maar, er stond hier zo'n linkje van iemand. Dacht dat van een andere laptop was, ik ben in mijn hoofd nogal vaak geswitched de laatste dagen namelijk. :P

[ Voor 35% gewijzigd door TMC op 19-11-2008 23:07 ]

• TMC

TMC

Orderbevestiging binnen, 4-12 is de verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
TMC schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:31:
Orderbevestiging binnen, 4-12 is de verwachte leverdatum.
Jammer dat het geen 5-12 is. Leuk sinterklaascadeautje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
TMC schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:53:
[...]
Precies dit heb ik ook besteld, een paar minuten geleden. :)

Even wat vraagjes:
1. Wanneer kregen jullie de bevestigingsmail met ordernummer?
2. Waarom zit er een webcam in voor een CCFL scherm terwijl het een LED-scherm is? Als ik een webcam voor een LED-scherm koos gaf hij een conflict. :o
Waarom nemen veel mensen een andere WiFi kaart? Is die standaard van Dell niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
KoenCows schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:02:
[...]

Het wordt waarschijnlijk wel 5-12, of later ;)
KoenCows schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:03:
[...]

Waarom nemen veel mensen een andere WiFi kaart? Is die standaard van Dell niet goed?
De intel WiFi kaart hoort standaard bij het Centrino 2 model. De Dell wireless kaart zit bij de goedkopere modellen, die niet Centrino 2 zijn. En de intel WiFi kaart heeft betere linux-drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Vintendo schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:52:
[...]

Het wordt waarschijnlijk wel 5-12, of later ;)

[...]

De intel WiFi kaart hoort standaard bij het Centrino 2 model. De Dell wireless kaart zit bij de goedkopere modellen, die niet Centrino 2 zijn. En de intel WiFi kaart heeft betere linux-drivers.
Apart. Ik heb volgens de pakbon die Dell WiFi kaart. Volgens mij heb ik wel een Centrino 2 platform. Ik heb een Intel Core 2 Duo P 8400, 3072 MB DDR2 @ 800 Mhz. Dat is Centrino 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

KoenCows schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:02:
[...]

Hij komt morgen al. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
KoenCows schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:42:
[...]

Apart. Ik heb volgens de pakbon die Dell WiFi kaart. Volgens mij heb ik wel een Centrino 2 platform. Ik heb een Intel Core 2 Duo P 8400, 3072 MB DDR2 @ 800 Mhz. Dat is Centrino 2?
Voor zover ik weet zijn de P8400 modellen centrino 2. Op internet staan nu bij bijna alle modellen de Intel wireless chip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
Vintendo schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:55:
[...]

Voor zover ik weet zijn de P8400 modellen centrino 2. Op internet staan nu bij bijna alle modellen de Intel wireless chip...
Komt omdat de Dell Wifi kaart de sound problems geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Heb vandaag mijn nieuwe studio 1537 binnen gekregen. Ziet er iets anders uit als mijn oude studio 1537. Geen relief meer. Ik heb nu alleen een probleem met de mediabar dat de muteknop het niet doet. Hij licht wel op, zie ook het blauwe scherm op de pc, maar het geluid gaat niet uit. Oplossing iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen, en inderdaad geen streepjes op de polssteun meer.

Is het normaal dat de hele behuizing licht gekromd is aan de voorzijde? Iets aflopend naar beneden op de hoeken, de monitor sluit niet goed aan als hij dicht is dus ik vraag me af of dit zo hoort, kan het op foto's niet goed zien.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik heb vandaag ook de Studio 1537 binnen gekregen. Mooi ding, maar...

1. Ik ben niet helemaal tevreden over het scherm. Ik heb een WLED WXGA scherm (typenummer SEC5441). Deze is niet egaal, links is het beeld veel 'groener' dan rechts. Aangezien ik het meest volledige garantiepakket denk ik dat wel recht heb op een ander scherm... :9

2. Ik heb Windows XP erop gezet, en ik krijg de slaapstand niet echt goed werkend. Als ik hem op de sluimerstand instel (hibernate) krijg ik zelfs een blauw scherm. Iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door TMC op 24-11-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Bomberman schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:56:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen, en inderdaad geen streepjes op de polssteun meer.

Is het normaal dat de hele behuizing licht gekromd is aan de voorzijde? Iets aflopend naar beneden op de hoeken, de monitor sluit niet goed aan als hij dicht is dus ik vraag me af of dit zo hoort, kan het op foto's niet goed zien.
Ik meen ook een lichte kromming waar te nemen. Ik denk dat het zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

En dan nog iets: ik vind het geluid ook met oordopjes echt heel slecht klinken. Ik heb de IDT Audio drivers geïnstalleerd, maar er zit totaal geen bass in het geluid. Het klinkt heel erg schel. Is dit normaal of is het een driverprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Het is maar wat je gewend bent. Elke laptop maakt weer een ander geluid. Sowieso is dat van laptop meestal niet echt topgeluid. Is het echt storend schel dan?

Hier op GoT hebben ze liever geen dubbel of driedubbel posts, trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik weet dat elke laptop een ander geluid maakt, maar dit is wel heel storend schel en slecht. Laat ik het zo zeggen: elke willekeurige MP3-speler klinkt stukken beter dan wat ik er momenteel uit krijg.
Pagina: 1 ... 9 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.