Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Op de 14 koopjesdagen aanbieding werkt de 5% korting ook gewoon, bedrag wordt dan 664,-.
Is dit een goede aanbieding, indien ja dan bestel ik denk ik vandaag.

[ Voor 29% gewijzigd door tweaden op 01-09-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

tweaden schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 08:58:
Op de 14 koopjesdagen aanbieding werkt de 5% korting ook gewoon, bedrag wordt dan 664,-.
Hoe krijg je die 5% korting erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

souljah1h schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:10:
[...]

Hoe krijg je die 5% korting erbij?
Staat in het Dell waardebonnen topic.

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 14:19

orejas

Omelette du Fromage

Geldt dat niet enkel voor laptops van meer dan €899,-?

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
tweaden schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 08:58:
uiteraard werkt die bon. is aardige aanbieding als je genoegen neemt met 1 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
orejas schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:21:
[...]

Ja, maar die 899 geld voor de orginele prijs. Hij valt hier dus gewoon onder.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
[...]

de prijs zonder korting telt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:52
Het leuke is dat ze eigenlijk gewoon een deugdelijk product moeten leveren.. als 1 van de onderdelen binnen 2 jaar (dat is toch redelijk voor een laptop, zeker bij dagelijks gebruik) kapot gaat (muv een accu) dan is het product niet deugdelijk geweest. Het hele garantie systeem en bijkopen daarvan is eigenlijk grote onzin, eigenlijk hoort een laptop gewoon 2 jaar mee te kunnen, zonder hardwarematige problemen (waarvan de gebruiker niet zelf de schuld heeft).

Wel leuke aanbiedingen, maar waarom die garantie in 's hemelsnaam zo ongelovelijk veel moet kosten, vind ik onzin. Het slaat nergens op en op de garanties wordt op die manier ook nog eens flinke winst gemaakt. En dat is nu juist niet waar garantie voor bedoeld is. 2 jaar zou standaard moeten zijn, en de rest evt. optioneel (omdat je best kan verwachten dat een laptop bij veel "verhuizen van het apparaat" en gebruik na 2 jaar kuren kan gaan vertonen ivm draaiende/ bewegende onderdelen en de gevoeligheid). Maar dan nog zullen alleen de "veelgebruikers" en mensen die zo'n apparaat voor/ op 't werk gebruiken ook gebruik maken van zo'n regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:18

Gem

[...]

Volgens mij checken ze het bedrag zonder al die kortingen (€1000 +) om de bon te gebruiken maar wordt de korting wel van de €699 euro afgehaald. Beetje vreemd , maar who cares als je gewoon de korting op de bon ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Laatst online: 24-09 14:19

orejas

Omelette du Fromage

Hartelijk dank allen. De korting doet het inderdaad helemaal goed. Zonder jullie vingerwijzingen had ik het waarschijnlijk niet eens geprobeerd.

Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn geweest wanneer de korting over het originele bedrag zou zijn berekend. Ach. Gegeven paard en zo....

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:19

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Zou het mogelijk zijn om voor die dag-aanbieding ook nog een HD scherm te bestellen? Dan is het inderdaad wel een interessante aankoop met die 5% korting erbij.. 1 jaar garantie moet ook wel genoeg zijn, gebruik hem toch alleen thuis...

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
AngelDust schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:51:
Zou het mogelijk zijn om voor die dag-aanbieding ook nog een HD scherm te bestellen? Dan is het inderdaad wel een interessante aankoop met die 5% korting erbij.. 1 jaar garantie moet ook wel genoeg zijn, gebruik hem toch alleen thuis...
uiteraard, dan moet je wel even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
jbdeiman schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:23:
Het leuke is dat ze eigenlijk gewoon een deugdelijk product moeten leveren.. als 1 van de onderdelen binnen 2 jaar (dat is toch redelijk voor een laptop, zeker bij dagelijks gebruik) kapot gaat (muv een accu) dan is het product niet deugdelijk geweest. Het hele garantie systeem en bijkopen daarvan is eigenlijk grote onzin, eigenlijk hoort een laptop gewoon 2 jaar mee te kunnen, zonder hardwarematige problemen (waarvan de gebruiker niet zelf de schuld heeft).

Wel leuke aanbiedingen, maar waarom die garantie in 's hemelsnaam zo ongelovelijk veel moet kosten, vind ik onzin. Het slaat nergens op en op de garanties wordt op die manier ook nog eens flinke winst gemaakt. En dat is nu juist niet waar garantie voor bedoeld is. 2 jaar zou standaard moeten zijn, en de rest evt. optioneel (omdat je best kan verwachten dat een laptop bij veel "verhuizen van het apparaat" en gebruik na 2 jaar kuren kan gaan vertonen ivm draaiende/ bewegende onderdelen en de gevoeligheid). Maar dan nog zullen alleen de "veelgebruikers" en mensen die zo'n apparaat voor/ op 't werk gebruiken ook gebruik maken van zo'n regeling.
Vier jaar garantie is toch wel handig hoor, in vier jaar kan veel kapot gaan (zoals mijn huidige laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mda85
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-07 22:11
Ik ben op ebay aan het zoeken naar de Bluetooth kaart voor in mijn Dell Studio 1555, maar ik kan nergers eentje vinden.

Heeft iemand ervaring met een verkoper die goed is en een link heeft van ebay?

[ Voor 17% gewijzigd door mda85 op 01-09-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

mda85 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:20:
Ik ben op ebay aan het zoeken naar de Bluetooth kaart voor in mijn Dell Studio 1555, maar ik kan nergers eentje vinden.

Heeft iemand ervaring met een verkoper die goed is en een link heeft van ebay?
Heb je hem snel nodig? En waarom beslist een kaart? Bestel 1 van deal extreme voor 3 dollar incl verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mda85
souljah1h schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:26:
[...]

Heb je hem snel nodig? En waarom beslist een kaart? Bestel 1 van deal extreme voor 3 dollar incl verzenden!
Nou snel niet maar ik wil er wel eentje hebben op korte termijn.

Waarom een kaart omdat ik het intern wil hebben. (PCI)

Ik wil geen USB slots daarvoor gebruiken, die heb ik voor andere dingen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Iemand nog hints voor deze reactie van mij.

Dank

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
WizzieJP schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:38:
Iemand nog hints voor deze reactie van mij.

Dank
64bit.
Waarom? Omdat je dan meer dan 3.2GB intern geheugen kunt gebruiken.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkthisworld
  • Laatst online: 21-09 09:31
Ben ook van plan een Studio 15 aan te schaffen. Heb nog wel een paar vragen/bedenkingen. Misschien kunnen jullie helpen.

1a]]] Hoe vvoelt de laptop aan? Stevig?
1b]]] Kan deze tegen een stootje?

2a]]] Zit er aan te denken om een full-hd scherm er bij te nemen. Wordt het dan niet te klein op een 15 inch?
2b]]] Is zo'n led-scherm fijn?

3]]] Twijfel tussen de t4200 en de p7350. Is dit verschil groot? Ik ben veel met 3d-models/ autocad bezig. Deze laptop is meer voor onderweg en om presentaties te houden, maar ik moet er wel redelijk mee kunnen werken. Gamen doe ik niet op de laptop. Renderen gebeurt thuis op een quad-core.

4]]] Er is de optie om voor de Radeon 4570 te gaan. Heeft dit zin als je eigenlijk niet gamed, maar wel veel met 3ds max e.d. bezig bent. Als je de 4570 wordt het de 4500mhd.

Ik vind het wel belangrijk om een full-hd video te kunnen bekijken zonder gestotter.
Ook moet windows 7 goed draaien.

5]]] Hoe werkt dat precies met draadloos netwerk. Steekt er iets uit je latop?

6]]] Ben vandaag ook naar de BCC gegaan op de L500-128 te bekijken. Specs wel OK (geen full-hd), maar vond hem niet zo mooi. Zilveren toetsenbord bevalt niet. Ook leek de Toshiba me vrij groot voor een 15 inch, dikke rand om scherm. Wat zijn de ervaringen wat betreft de Deel Studio 15?

7]]] Gaat er audio mee over de hdmi-poort? Iemand al eens een keer de studio15 aan een lcd-tv gehangen?

8]]] Kna ik gebruikmaken van EPP, kortingscuopons en vista en works terugsturen?

[ Voor 5% gewijzigd door walkthisworld op 01-09-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:12
mda85 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:38:
[...]

Nou snel niet maar ik wil er wel eentje hebben op korte termijn.

Waarom een kaart omdat ik het intern wil hebben. (PCI)

Ik wil geen USB slots daarvoor gebruiken, die heb ik voor andere dingen nodig.
als je een intern kaartje wilt moet je op ebay zoeken naar dell wireless 370 dan zul je het wel vinden ik heb er zelf ook een bestelt voor ongeveer 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
heb net fkes gebeld met DELL - voorlopig nog niet aan de N0053508 geraakt zonder Blu Ray. het valt me wel op hoe graag die mannen hun telefoonnummer wel niet geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mda85
walkthisworld schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:50:
Ben ook van plan een Studio 15 aan te schaffen. Heb nog wel een paar vragen/bedenkingen. Misschien kunnen jullie helpen.

2a]]] Zit er aan te denken om een full-hd scherm er bij te nemen. Wordt het dan niet te klein op een 15 inch?
2b]]] Is zo'n led-scherm fijn?

3]]] Twijfel tussen de t4200 en de p7350. Is dit verschil groot? Ik ben veel met 3d-models/ autocad bezig. Deze laptop is meer voor onderweg en om presentaties te houden, maar ik moet er wel redelijk mee kunnen werken. Gamen doe ik niet op de laptop. Renderen gebeurt thuis op een quad-core.

4]]] Er is de optie om voor de Radeon 4570 te gaan. Heeft dit zin als je eigenlijk niet gamed, maar wel veel met 3ds max e.d. bezig bent. Als je de 4570 wordt het de 4500mhd.

Ik vind het wel belangrijk om een full-hd video te kunnen bekijken zonder gestotter.
Ook moet windows 7 goed draaien.

5]]] Hoe werkt dat precies met draadloos netwerk. Steekt er iets uit je latop?

6]]] Ben vandaag ook naar de BCC gegaan op de L500-128 te bekijken. Specs wel OK (geen full-hd), maar vond hem niet zo mooi. Zilveren toetsenbord bevalt niet. Ook leek de Toshiba me vrij groot voor een 15 inch, dikke rand om scherm. Wat zijn de ervaringen wat betreft de Deel Studio 15?

7]]] Gaat er audio mee over de hdmi-poort? Iemand al eens een keer de studio15 aan een lcd-tv gehangen?

8]]] Kna ik gebruikmaken van EPP, kortingscuopons en vista en works terugsturen?
1a Redelijke geen enkele laptop vind ik echt stevig aanvoelen.
1b Nog nooit gebeurt :)

2a Geen idee
2b Ik heb standaard scherm die bij de Studio geleverd word, en die is prima ben ik zeer tevreden mee.
Maar daar hoor ik verschillende verhalen over. De een vind Full HD beter de andere vind het standaard scherm goed dus ja..... lastig

3 geen idee

4 geen idee

5 Steek niks uit de laptop zit intern

6 Mooi laptop, persoonlijk vind ik het voor de prijs de mooiste laptop die je ervoor kan krijgen.
Mits je een tweedehands Sony Vaio, of Macbook koopt :9

7 JA, ik sluit hem ook wel eens aan op mijn LCD tv en werk prima :)

8 Ja,
Koringbonnen staat hier uitgelegd: Dell Waardebonnen Topic
EPP staat in kortingbonnen en dit topic.
Windows etc retour staat hier: [Ervaringen] Nieuwe PC, OS/Software weigeren voor refund

Succes er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mda85
ruudvd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:57:
[...]

als je een intern kaartje wilt moet je op ebay zoeken naar dell wireless 370 dan zul je het wel vinden ik heb er zelf ook een bestelt voor ongeveer 10 euro.
http://cgi.ebay.nl/Dell-W...837e&_trksid=p3286.c0.m14

Deze zou dus moeten werken in mijn Studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Naar mijn weten zou deze inderdaad moeten werken maar ik zelf moet daar ook nog achterkomen als mijn kaartje binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
walkthisworld schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:50:
Als je dat echt belangrijk vind is de Studio niet de beste keuze. Het is gewoon gemiddelde bouwkwaliteit. Het toestenbord veert door en de randen kun je zo van het scherm aftrekken.

Stevigere laptops: Vostro, Latitiude, XPS, HP Probook, HP Elitebook, Lenovo T series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Philflow schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:05:
[...]

Als je dat echt belangrijk vind is de Studio niet de beste keuze. Het is gewoon gemiddelde bouwkwaliteit. Het toestenbord veert door en de randen kun je zo van het scherm aftrekken.

Stevigere laptops: Vostro, Latitiude, XPS, HP Probook, HP Elitebook, Lenovo T series.
randen van het scherm aftrekken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkthisworld
Is het echt zo dramatisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:27

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dat is van je referentiekader afhankelijk. Ik heb de opleiding gedaan, waar we in staat zijn om milspec geteste laptops (wie zegt dat de adapters ook milspec zijn, ze fikten in grote aantallen door) en uitwendig "onsloopbare" Thinkpad's (printplaatjes met spanningsregelaars gingen in aantal eraan) op RMA kregen. Plastic laptops plooien we zo om en moederborden sneuvelen omdat ze meer haarscheurtjes hebben dan versleten F-16 airframes. We testen de RMA-afdelingen of ze in staat zijn om ons bandwerk te verwerken zonder wekenlange RMA-drama's.

Gelukkig is het laptopheavy gebeuren voor mij al jaren voorbij en ik hoop dat ik met een Studio 1555 niet terug in zulke omstandigheden kom.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 01-09-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Ik blijf Bluescreens houden, met een frisse WinXP installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 11:30

denivan

de enige

Even ter info : een tijd terug had ik voor m'n vriendin een Dell Studio 15 gekocht en Vista 64bit er op geflikkerd. Ding liep heel goed maar ga bij een koude boot altijd een blue screen. workaround was om dan in safe mode te booten en te herstarten dan deed hij het wel goed (hibernaten en zo was geen probleem).
Uiteindelijk was m'n vriendin de workaround beu dus heb ik de mini dump file maar eens genalyseerd en bleek dat de blue screen veroorzaakt werd door een onderdeeltje van de driver voor de ingebouwde webcam (creative).

Moest iemand dus gelijkaardige problemen hebben --> webcam driver updaten !

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
DirkZzZ schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:23:
Ik blijf Bluescreens houden, met een frisse WinXP installatie.
Welke foutmelding krijg je? Die moet je opschrijven en eens in google invoeren, dan weet je gelijk waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriX
  • Laatst online: 04-06-2024
Heeft er iemand een sleeve van azerty

De Studio 15 past er toch in? Volgens de afmetingen iig wel.

[ Voor 4% gewijzigd door OsiriX op 01-09-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik vind die BSOD's toch vreemd. Ik heb na ontvangst de Vista64bit dvd gedraaid, schone installatie. Daarna de drivers van de Dell-DVD erop gezet. Drivers geupdate waar er updates waren en nog géén blauw scherm gezien. Terwijl hij toch geregeld 24 uur per dag aanstaat en redelijk intensief gebruik wordt met diverse CS4 applicaties en andere programmatuur...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
JeroenBvd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:08:
[...]

Welke foutmelding krijg je? Die moet je opschrijven en eens in google invoeren, dan weet je gelijk waar het aan ligt.
Heb het al geprobeert, het is ook zon niets zeggende melding.

"irql_ driver_not_less_or_equal"

Ik wou de rest van de code ook opschrijven, maar daarvoor moest ik effen dat 'automatic reboot' uitschakelen.
:D Maar nu werk ik al een heletijd zonder bluescreen, terwijl ik met Football Manager 2009 er toch wel een beetje druk op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Laatst online: 07:44
Heb zojuist mijn mandje ook opgezet voor de aanbieding van vandaag en dacht bell eff met ze ivm HD scherm maar ze zijn nu al dicht ;-(. Heeft iemand al de prijs van de upgrade naar HD scherm gehoord met de huidige aanbieding?

Zie daarnaast dat hij nu in mijn consumentenbakje is gekomen hoe kan ik deze omzetten naar aankoopprogramma voor werknemers (of moet ik het dan weer opnieuw doen vanaf dell.nl/epp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
Wingie schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:38:
of moet ik het dan weer opnieuw doen vanaf dell.nl/epp
Jep, die moet je aanvragen via dell.nl/epp
de HD beeldschermen liggen volgens mij tussen de 80 en de 100euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishhsiW
  • Laatst online: 18-03-2019
Heb daarstraks ook m'n studio binnengekregen. Echt prachtding. Ik schrok wel even van de afmetingen, ik had hem echt niet zo ... 16/9 verwacht. Eerste indrukken zijn zeer goed. De standaard black chainlink cover is wel een vingerafdrukmagneet. Maja, ergert mij niet zo hard, ik zit namelijk meer aan de andere kant van het scherm :) . Binnekort zal ik mijn verdere bevindingen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
@ wingie

HD Scherm heeft mij 85 euro extra gekost via telefoon (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
WishhsiW schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:54:
Heb daarstraks ook m'n studio binnengekregen. Echt prachtding. Ik schrok wel even van de afmetingen, ik had hem echt niet zo ... 16/9 verwacht. Eerste indrukken zijn zeer goed. De standaard black chainlink cover is wel een vingerafdrukmagneet. Maja, ergert mij niet zo hard, ik zit namelijk meer aan de andere kant van het scherm :) . Binnekort zal ik mijn verdere bevindingen hier posten.
Vond ook al dat hij heel snel stof en troep aantrekt,
Ik zit er aan te denken om er een cover overheen te doen van zagg.com

Dat icm een http://www.samenkopen.net/topic/85286/254813 actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

OsiriX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:08:
Heeft er iemand een sleeve van azerty

De Studio 15 past er toch in? Volgens de afmetingen iig wel.
Die vind ik ook wel intressant :) Kwa afmeting past het in ieder geval.. Toch maar bestellen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaden
  • Niet online
Het zal wel komen omdat ik dom ben, maar via de EPP link lukt het me niet om die 3% extra korting te krijgen.
Kan iemand het van a tot z omschrijven? Ik ga naar de EPP link en dan naar 14 koopjesdagen maar in mijn mandje mooi geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaden schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:28:
Het zal wel komen omdat ik dom ben, maar via de EPP link lukt het me niet om die 3% extra korting te krijgen.
Kan iemand het van a tot z omschrijven? Ik ga naar de EPP link en dan naar 14 koopjesdagen maar in mijn mandje mooi geen korting.
Uhm, hier werkt dell.nl/epp gewoon. Kan in ieder geval 6% korting op m'n scherm toveren.

Wel leuke aanbieding weer. Komt nog net iets goedkoper uit alles bij elkaar dan een paar weken geleden. Gelukkig kan ik alweer een poos genieten van mijn nieuwe aanwinst. Nog steeds geen spijt van de aankoop! :)

't Viel me trouwens ook op hoe zuinig de laptop eigenlijk is. Nu heb ik hiervoor eigenlijk alleen maar desktops gehad dus wellicht is de vergelijking niet helemaal eerlijk maar ik vind 25 Watt nominaal vermogen, gemeten aan het stopcontact met een stroommetertje, erg weinig. Alleen de 19" LCD op m'n bureau vraagt al bijna 30 Watt. Denk toch dat LED-backlight veel zoden aan de dijk zet. Gelukkig zijn niet alle moderne producten tegenwoordig veelgebruikers. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
tweaden schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:28:
hier lukt het wel

Gefeliciteerd met deze EPP korting van 3%, geldig op systemen tot €699 - € 20,97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
DirkZzZ schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:34:
[...]

Heb het al geprobeert, het is ook zon niets zeggende melding.

"irql_ driver_not_less_or_equal"

Ik wou de rest van de code ook opschrijven, maar daarvoor moest ik effen dat 'automatic reboot' uitschakelen.
:D Maar nu werk ik al een heletijd zonder bluescreen, terwijl ik met Football Manager 2009 er toch wel een beetje druk op zet.
Haha, ik had een tijdje Bad Pool Caller als error, zo zeg maar 2x per dag, zonder dat ik er echt veel op werkte. Steeds ging die error te snel weg, maar sinds ik die automatic boot bij blue-screen uitgeschakeld heb heb ik die error niet meer. Hopen dat ie wegblijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaden
  • Niet online
xenne schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:48:
[...]
hier lukt het wel

Gefeliciteerd met deze EPP korting van 3%, geldig op systemen tot €699 - € 20,97
Welke code gebruik je hiervoor? Ik kan deze nergens vinden, en als ingang de EPP link kiezen werkt ook niet. Kennelijk doe ik iets grondig verkeerd. Vind je die 3% korting terug op dezelfde pagina als waar je de 5% code in moet vullen (helemaal op het eind dus)?

Edit: laat maar, ik ben eruit met de link aanpassing lukt het wel, even forum quizen hielp.

[ Voor 8% gewijzigd door tweaden op 01-09-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Laatst online: 07:44
Thx voor de hulp ga opnieuw via epp invoeren. Aangezien ik Dell morgenochtend pas kan bellen voor hdscherm vraag ik me af om korting te houden vanavond al bestelling moet doorvoeren en dat ik morgen nog kan laten aanpassen

wie weet hoe dit werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
Zojuist weer een bluescreen :(

Heeft iets te maken met: iastor.sys
Als ik er op google krijg ik meerdere meldingen, ook van Dell computer.

Heeft dus waarnschijnlijk iets te maken met de storage drivers, hoop niet dat ik alles weer overnieuw moet installeren :/

[ Voor 30% gewijzigd door DirkZzZ op 01-09-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 14:20

martjah

Appel

ik kan het op het internet niet bepaald vinden.

Ik heb Windows 7 x64 draaien.

Heb de standaard Vista drivers gebruikt en deze werken allemaal goed, behalve van mijn broadcom netlink gigabit ethernet. Deze blijft steken op 100mbit en wil niet sneller (kan ik ook niet kiezen bij speed/duplex, ook niet als er geen kabel inzit). Driver geupdated via windows update en deze heeft een nieuwe versie geinstalleerd. Echter haal ik nog geen Gigabit verbinding en blijft nog steeds steken op 100mbit.

Meer mensen die hier last van hebben.

Gb ethernet is wel gewenst aangezien ik een D-link Dir 655 heb staan waarvan ik ook volledig gebruik wil maken.
souljah1h schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:23:
[...]

Die vind ik ook wel intressant :) Kwa afmeting past het in ieder geval.. Toch maar bestellen dan :D
Ik had mijn laptop sleeve besteld op dealextreme voor een appel en een ei (4 euro incl verzendkosten) deze werkt nog steeds perfect.

[ Voor 21% gewijzigd door martjah op 02-09-2009 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:17
Hey, ik lees al een tijdje deze thread, heb een weekje mijn dell studio 15.
Ik zelf vindt dat hij goed werkt, heb nog geen problemen gehad zoals bsod ofzo.

Wel heb ik nu een ander probleem, ik heb net windows 7 via school msdnaa kunnen downloaden,
het is de professional versie. Maar nu mis ik blijkbaar een driver die er voor zorgt dat door op de linker en rechter muisknop te drukken de computer dat als middelmuisknop ontvangt, weet iemand hoe je dat weer aan kan zetten?

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkthisworld
Ben ook van plan om een Studio 15 te kopen. Vandaag gebeld om een prijs op te vragen.
Mijn config

Studio 15 zwart
p8600
full hd scherm
4gb ram
320gb 7200rpm hd
radeon 4570
dvd-schrijver
6-cel accu
wifi 5300

windows en works engels
1 jaar standaardgarantie

719 euro + 85 euro voor hd scherm
totaal 804 euro

6% epp korting
dan wordt het totaal 755,76 euro
geen verzendkosten

coupon was niet mogelijk, omdat het bedrag niet hoog genoeg was

goeie deal ?!???
is garantie een must?

[ Voor 3% gewijzigd door walkthisworld op 02-09-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Laatst online: 24-09 15:09
tweaden schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:01:
[...]

Welke code gebruik je hiervoor? Ik kan deze nergens vinden, en als ingang de EPP link kiezen werkt ook niet. Kennelijk doe ik iets grondig verkeerd. Vind je die 3% korting terug op dezelfde pagina als waar je de 5% code in moet vullen (helemaal op het eind dus)?

Edit: laat maar, ik ben eruit met de link aanpassing lukt het wel, even forum quizen hielp.
Ik probeer het ook met de link aanpassing (&cs=nlepp1?) maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb hetzelfde probleem als wat jij hierboven hebt beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Ik vind dat er op beide koptelefoon poorten veel ruis zit. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
wrcveen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:46:
Ik vind dat er op beide koptelefoon poorten veel ruis zit. Hebben jullie dat ook?
Ja ik heb daar ook veel ruis, maar als er geen geluid output is, zet hij dat na een tijdje uit..... vaag..

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
walkthisworld schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:58:
Ben ook van plan om een Studio 15 te kopen. Vandaag gebeld om een prijs op te vragen.
Mijn config

Studio 15 zwart
p8600
full hd scherm
4gb ram
320gb 7200rpm hd
radeon 4570
dvd-schrijver
6-cel accu
wifi 5300

windows en works engels
1 jaar standaardgarantie

719 euro + 85 euro voor hd scherm
totaal 804 euro

6% epp korting
dan wordt het totaal 755,76 euro
geen verzendkosten

coupon was niet mogelijk, omdat het bedrag niet hoog genoeg was

goeie deal ?!???
is garantie een must?
vreemd dat je 6% epp korting krijgt, de 5% bon zou wel moeten werken
ipv 6% epp zou je maar 3% epp korting mogen krijgen, maar dan wel met de bon van 5%, dan kom je op 8% korting in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Hebben meer mensen het probleem dat het veranderen van het volume je weer uit bijv een spel haalt? Vroeger had ik dat niet in Vista, maar sinds ik Windows 7 heb zorgt het verhogen of verlagen van het volume of bijv het veranderen van de brightness van het scherm ervoor dat gemaximaliseerde programma's geminimaliseerd worden. Die blauwe popup kwam eerst gewoon over het actieve scherm heen, nu schakelt ie terug naar windows om dat blauwe ding te laten zien (waarmee je de stand van het volume bijv ziet). Best irritant eigenlijk, valt dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkthisworld
heb een probleem met epp

krijg de aanbieding van de koopjesdagen niet in mn epp-mandje
het gaat hier om de studio 15 van 699, aanbieding geldig tot 12 uur vanavond

andere producten krijg ik wel in mn epp-winkelwagen

hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mda85
walkthisworld schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:52:
heb een probleem met epp

krijg de aanbieding van de koopjesdagen niet in mn epp-mandje
het gaat hier om de studio 15 van 699, aanbieding geldig tot 12 uur vanavond

andere producten krijg ik wel in mn epp-winkelwagen

hoe los ik dit op?
http://ecomm.euro.dell.co...ype=CFG&details=undefined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www1.euro.dell.com...=dhs&~ck=chatd3&~lt=popup

DOD N0053507 invoeren.. zo krijg ik het alleen voor mekaar..

dan kom ik op 644,14 euro. zonder HD scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
JeroenBvd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:39:
Hebben meer mensen het probleem dat het veranderen van het volume je weer uit bijv een spel haalt? Vroeger had ik dat niet in Vista, maar sinds ik Windows 7 heb zorgt het verhogen of verlagen van het volume of bijv het veranderen van de brightness van het scherm ervoor dat gemaximaliseerde programma's geminimaliseerd worden. Die blauwe popup kwam eerst gewoon over het actieve scherm heen, nu schakelt ie terug naar windows om dat blauwe ding te laten zien (waarmee je de stand van het volume bijv ziet). Best irritant eigenlijk, valt dit in te stellen?
hmm, ik heb command and conquer de eerste :+ gespeeld op mijn laptop, en toen ik het geluid harder of zachter deed kwam de OSD gewoon erover heen... wel in rare kleuren door C&C maar hij ging er wel over heen.

Het enige probleem wat ik in win7 heb is dat links en rechts tegelijk indrukken niet meer middlemuisknop is

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 25-09 12:33
Heb mijn dell studio binnen. Wat een heerlijk ding! gewicht valt me erg mee en hij ziet er goed uit. Nu is even de gameperformance uittesten :P Ik heb er trouwens win7 opstaan en zotezien werkt alles perfect. Heb vista niet eens uitgeprobeerd dus weet ook niet of er iets mist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
@Granddestroyer, ik heb er ook sinds een dag win7 op staan, van school gekregen.
Ik heb net ontdekt dat HD toch niet zo lekker loopt op mijn studio.... hij lagt soms de video... :(
ik kijk dan naar Youtube HD, ik heb ook al geprobeerd om een filmpje van youtube te downloaden en dan afspelen maar dat heeft hetzelfde effect...

btw: heeft iemand ergens de bluetooth driver? win7 ziet mijn bluetooth niet..

[ Voor 10% gewijzigd door Kodess op 02-09-2009 21:30 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Even een update wat betreft het retourneren van Vista en Works.

Ik heb nu bij 2 laptops achter elkaar Vista en Works geretourneerd en beide keren een ander bedrag terug gekregen.

De eerste keer 90,- (prijs laptop 660,-) en de tweede keer nu 119,- (prijs laptop 760,-) dus misschien dat de nieuwprijs van de laptop op er iets mee te maken heeft?

Ben iig blij dat ik nu 118,- terug krijgt voor mijn Vista in Works en ik werk het komende half jaar nog mooi met Windows 7 RC :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de verkoper wou mij geen epp geven, terwijl "we" wel aangesloten zijn bij dell partnerdirect, blijkbaar is daar een apart programma voor...
hadden ze wel eerder mogen vermelden 8)7
scheelt toch maar... 40 euro ofzo?

p8600/ BT/ 320 7200/ bluray/ 4 jaar/ full HD, zon beetje maximale config dus...
nu hopen on de WD black hdd :9
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/366/dellr.png

vrij standaard, de minderprijs van de 320 gig hd over die van 500/5400 is 38 cent O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenBvd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:39:
Ik draai geen Dell software. Er komt bij mij dus geen blauwe popup naar boven als ik volume of helderheid aanpas. Ik ervaar de problemen die jij beschrijft niet. Nog niet met een spel getest overigens.

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb 'm gisteren al binnen gekregen, terwijl de verwachte leverdatum zaterdag was! Binnen zeven dagen was de laptop dus geleverd, complimenten voor Dell.

Ik ben er behoorlijk tevreden mee, op wat kleine kritiekpuntjes na. Er zijn natuurlijk altijd dingen die beter kunnen. Een uitgebreide(re) review volgt waarschijnlijk later. Ik zeg wel één ding: het HD scherm is die 80 euro waard (al weet ik niet hoe het gewone scherm er uit ziet)!

• DirkZzZ
Mijn backlit-toetsenbord zit er in, maar geeft nog geen licht.

[ Voor 53% gewijzigd door DirkZzZ op 03-09-2009 11:02 ]

• c-mattic
  • Laatst online: 19-09 23:29
DirkZzZ schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:48:
Ik heb het backlit toetsenbord binnen, maar kan de Dell handleiding niet meer vinden
Heeft iemand mischien een link voor me?
Voila zie: http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/studio1555/du/SM/keyboard.htm#wp1180346

Heb je beide kabels wel aangesloten? Er is namelijk een extra kabeltje om te ledjes van voeding te voorzien.

[ Voor 11% gewijzigd door c-mattic op 03-09-2009 11:05 ]

• DirkZzZ
Thx, had hem er net inzitten :)
moet over 10 minuten weg dus het is een beetje haasten, want ik zal en moet hem zien branden :P

• DirkZzZ
c-mattic schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:01:
[...]

Voila zie: http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/studio1555/du/SM/keyboard.htm#wp1180346

Heb je beide kabels wel aangesloten? Er is namelijk een extra kabeltje om te ledjes van voeding te voorzien.
Ja, heb ze beiden vastgeclicked.

Kan zijn dat hij mischien niet ver genoeg naar achterzit.

• Ditmar
Helaas, ben te laat met het bestellen van een studio. Tevens krijg ik nu een error op die 14 dagen koopjes site.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:01
Ik krijg met geen mogelijkheid de optie te zien om een studio 15 te voorzien van een Full HD scherm. Iemand?

Edit: @ hierboven:
Krijg ook een data error

Edit 2: @ beneden:
Dank u :)

[ Voor 27% gewijzigd door Joep op 03-09-2009 12:46 ]

• walkthisworld
voor full hd moet je bellen
kan niet via site
heb gister zelf ook gebeld, geen probleem

• xenne
Ditmar schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:37:
Helaas, ben te laat met het bestellen van een studio. Tevens krijg ik nu een error op die 14 dagen koopjes site.
aanbieding staat nog op de site N0053507, maar aan de normale prijs (scheelt 30 euro)

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 00:11
xenne schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:27:
[...]

aanbieding staat nog op de site N0053507, maar aan de normale prijs (scheelt 30 euro)
Kun je me anders een link geven want ik ben zelf ook van plan er één te kopen. Ik kan alleen de aanbieding niet vinden...

• martjah

martjah

Appel

Nog maar een keer,

mensen met Windows 7, draait jullie broadcom ethernetkaartje op 1gb/s of kan je die daarop instellen ?

ik namelijk niet.

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:58
Op mijn Studio 1535 werkt Gbit perfect onder Win7

There is no place like 127.0.0.1

• GrandDestroyer
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:52:
Voordeel van de 'echte' driver is dat je o.a. de gevoeligheid in kan stellen, onbedoelde aanrakingen door pols kunt laten negeren, touchpad automatisch kunt laten uitschakelen zodra je een muis aansluit etc. En gewoon scrollen gaat volgens mij ook niet met de standaard drivers. Genoeg redenen om 's te proberen. :)
Ik weet dat dit een oude reactie is, maar waar kun je instellen dat het touchpad uit gaat als je een muis aansluit? Ik kan het gewoonweg niet vinden. 8)7

Verwijderd

bios :?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 23:25
touchpad drivers, dat synaptics programma

• GrandDestroyer
Ik heb het programma al geinstalleerd, dat is juist mijn vraag, waar staat het in het programma zelf? Sorry als ik daar niet duidelijk in was. :P

• JeroenBvd
GrandDestroyer schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:04:
Ik heb het programma al geinstalleerd, dat is juist mijn vraag, waar staat het in het programma zelf? Sorry als ik daar niet duidelijk in was. :P
Ehm, dubbelklik op het icoontje rechtsonder in de taakbalk. Zie je linksboven "Device Select" (je zou het bij External Mouse Settings verwachten), en als je daarop klikt kan je onderaan aanvinken "Disable Touchpad / Pointing Stick when external USB mouse is present"

• Dannisi
Dat kan in de Dell touchpad drivers ook btw ;)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Hm, dat werkt zo te zien in winxp niet, of ik heb niet de nieuwste versie van de synaptic driver misschien...

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:53
Nog even een vraagje:

Ik heb in mijn Studio 15 een Seagate 320GB 5400rpm schijf zitten, en ik meen in dit topic te hebben gelezen dat deze nogal traag is. Nou zat ik net NFS Most Wanted te spelen op mijn laptop, maar ik had de instellingen nog helemaal niet zo heel hoog staan en toch liep het niet soepel (schokkerig).

Nou acht ik de HD4570 wel in staat om dat spel een beetje in fatsoenlijke kwaliteit te spelen (tis immers een spel van 2005) en ik heb het idee dat de HD nogal een bottleneck is. Is het dan een goed idee om de HD tzt te vervangen voor zoiets: http://www.azerty.nl/8-85...io-black-wd3200bekt-.html of overschat ik de HD4570 nou?

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
De snelheid van de harde schijf is een issue voor het laden van levels. Als het spel zelf (fps) schokkerig loopt ligt dat hoogst waarschijnlijk niet aan de harde schijf. Je zou kunnen controleren of de CPU of GPU niet de bottleneck zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 03-09-2009 20:23 ]

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik vermoed dat de HD totaal los staat van die schokkerigheid in het spel. Tenzij de schokkerigheid bijvoorbeeld alleen optreed als je een nieuwe locatie o.i.d. inloopt (waardoor nieuwe textures etc geladen moeten worden). Als het ook gebeurt terwijl je gewoon op 1 en dezelfde plek zit, komt het niet door de HD lijkt me.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:01
Ligt ook aan de resolutie waarmee je het spel speelt. Als dat Full HD is, ben ik bang dat het eerder aan je 4570 ligt. 512MB DDR2 geheugen en 64-bit geheugenbus is niet "je van het".

Edit: Meer info graag dus ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Joep op 03-09-2009 20:26 ]

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Morgen krijg ik hem als het goed is binnen, kan niet wachten. Ik zal mijn bevindingen hier posten als ik hem binnen heb.

Ik neem aan dat er geen HDMI kabel bij wordt geleverd? Wat moet ik precies met de windows 7 upgrade optie doen? Ik lees dat sommigen mensen al de uiteindelijke versie van Windows 7 hebben? Kan ik deze ook al gebruiken of moet ik nog een maand wachten totdat hij officieel in de winkels komt?

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Nee, er wordt geen HDMI-kabel bijgeleverd. Ook geen HDMI-tv trouwens. HDMI-kabel kan je voor 4 euro van ebay halen (incl. verzenden).

Je kan windows 7 rtm vast in gebruik nemen, en dan de key invullen zogauw je de upgrade binnenkrijgt. Je kan hem 120 dagen gebruiken zonder key. Je moet dan wel een versie van de rtm installeren die je ook gaat krijgen van dell. Dus zowel de taal, de versie en het aantal bits moet overeen komen.

[ Voor 17% gewijzigd door woekele op 03-09-2009 21:06 ]

• lezut
Joep Stoffels schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:23:
Ligt ook aan de resolutie waarmee je het spel speelt. Als dat Full HD is, ben ik bang dat het eerder aan je 4570 ligt. 512MB DDR2 geheugen en 64-bit geheugenbus is niet "je van het".

Edit: Meer info graag dus ;)
Nope, ik heb geen FullHD scherm, dus 1366x768. Leek me ook geen absurd hoge resolutie eigenlijk.

• JeroenBvd
lezut schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:56:
[...]

Nope, ik heb geen FullHD scherm, dus 1366x768. Leek me ook geen absurd hoge resolutie eigenlijk.
Je hebt wel gewoon de power-stand op High-performance staan neem ik aan? Anders moet je eens kijken wat je misschien beter uit kan zetten, anti-aliasing bijv of wat minder nuttige zaken (spiegeling, smoke, dat soort dingen).

• ruudvd
Heb je ook de nieuwste ati drivers geinstalleerd met de mobility modder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

denniskrol schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:46:
Op mijn Studio 1535 werkt Gbit perfect onder Win7
ik heb de 1537...

heb jij win 7 x64? zo ja, zou je mij jou driver inf kunnen sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:18

Gem

woekele schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:55:
Nee, er wordt geen HDMI-kabel bijgeleverd. Ook geen HDMI-tv trouwens. HDMI-kabel kan je voor 4 euro van ebay halen (incl. verzenden).

Je kan windows 7 rtm vast in gebruik nemen, en dan de key invullen zogauw je de upgrade binnenkrijgt. Je kan hem 120 dagen gebruiken zonder key. Je moet dan wel een versie van de rtm installeren die je ook gaat krijgen van dell. Dus zowel de taal, de versie en het aantal bits moet overeen komen.
Weet je zeker dat de taal en aantal bits goed moet staan ? Bij Vista was het iig zo geregeld dat je met een key zowel 32bit / 64bit en alle talen kon installeren. Alleen versie (home/enterprise/business/ultimate) moet overeen komen met de key.

[ Voor 5% gewijzigd door Gem op 04-09-2009 07:48 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
martjah schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:23:
[...]

ik heb de 1537...

heb jij win 7 x64? zo ja, zou je mij jou driver inf kunnen sturen ?
Ik gebruik gewoon de standaard Windows 7 drivers.
Heb voor Win7 alleen de Touchpad, Bluetooth en Video-drivers geinstalleerd.
Maar de Studio 1535 is ondertussen alweer iets meer dan een jaar oud, dus misschien heb jij wel een andere LAN kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Gem schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 07:43:
[...]

Weet je zeker dat de taal en aantal bits goed moet staan ? Bij Vista was het iig zo geregeld dat je met een key zowel 32bit / 64bit en alle talen kon installeren. Alleen versie (home/enterprise/business/ultimate) moet overeen komen met de key.
Dat zou kunnen. Ik kan het niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
ruudvd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:59:
Heb je ook de nieuwste ati drivers geinstalleerd met de mobility modder?
Nee, is dat raadzaam dan? Ik heb gewoon de catalyst er nog op staan die Dell er op heeft gezet.

Maar ik ga daar dan wel mee bezig als ik mijn W7 upgrade binnen heb, ik kan m'n laptop btw nog steeds niet registreren bij Dell. Als het volgende week nog niet lukt waag ik er maar eens een telefoontje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IHG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 20:30

IHG

heb ook de dell wireless 370 via ebay besteld, weet iemand welk schroefje daarvoor nodig is? bij mijn zoektocht kwam ik uit bij "1 x M2X3 K Headed Screw" wat is daar de nederlandse vertaling van die ik in de hobbywinkel kan kopen?
Pagina: 1 ... 41 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.