Ben ook van plan een Studio 15 aan te schaffen. Heb nog wel een paar vragen/bedenkingen. Misschien kunnen jullie helpen.
1a]]] Hoe vvoelt de laptop aan? Stevig?
1b]]] Kan deze tegen een stootje?
2a]]] Zit er aan te denken om een full-hd scherm er bij te nemen. Wordt het dan niet te klein op een 15 inch?
2b]]] Is zo'n led-scherm fijn?
3]]] Twijfel tussen de t4200 en de p7350. Is dit verschil groot? Ik ben veel met 3d-models/ autocad bezig. Deze laptop is meer voor onderweg en om presentaties te houden, maar ik moet er wel redelijk mee kunnen werken. Gamen doe ik niet op de laptop. Renderen gebeurt thuis op een quad-core.
4]]] Er is de optie om voor de Radeon 4570 te gaan. Heeft dit zin als je eigenlijk niet gamed, maar wel veel met 3ds max e.d. bezig bent. Als je de 4570 wordt het de 4500mhd.
Ik vind het wel belangrijk om een full-hd video te kunnen bekijken zonder gestotter.
Ook moet windows 7 goed draaien.
5]]] Hoe werkt dat precies met draadloos netwerk. Steekt er iets uit je latop?
6]]] Ben vandaag ook naar de BCC gegaan op de L500-128 te bekijken. Specs wel OK (geen full-hd), maar vond hem niet zo mooi. Zilveren toetsenbord bevalt niet. Ook leek de Toshiba me vrij groot voor een 15 inch, dikke rand om scherm. Wat zijn de ervaringen wat betreft de Deel Studio 15?
7]]] Gaat er audio mee over de hdmi-poort? Iemand al eens een keer de studio15 aan een lcd-tv gehangen?
8]]] Kna ik gebruikmaken van EPP, kortingscuopons en vista en works terugsturen?
[
Voor 5% gewijzigd door
walkthisworld op 01-09-2009 14:18
]