Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:49
Scheelt het eigenlijk veel in prestaties de 7200rpm schijf?
Zou je het echt merken dat hij sneller opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
ruudvd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:03:
Scheelt het eigenlijk veel in prestaties de 7200rpm schijf?
Ligt er maar net aan over welke 7200rpm schijf je het hebt.
Zou je het echt merken dat hij sneller opstart?
Opstarten maakt niet zo veel verschil, multitasken wel.
http://www.laptopmag.com/...e/intel-x25-m.aspx?page=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Ik houd het toch maar gewoon op een 5400rpm schijf deze is goed genoeg voor mij ik hang er wel mijn externe esata schijf aan als ik meer opslag nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:36
Ik heb zelf wel bewust voor die 7200rpm schijf gekozen. Ik hang er namelijk niet continu een externe schijf aan (daarom heb ik namelijk een laptop, om hem overal neer te kunnen zetten :) )
Meerprijs was bij mij (na een telefoontje) iets meer dan 20 euro... na aftrek van allerlei kortingen en een beetje aardig doen.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Daar heb je wel gelijk in Ik moet nog even kijken ofdat het binnen mijn budget valt anders valt het wel te overwegen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
En wat denken jullie is het verstandig om de betere wifi kaart te pakken en bluetooth kaartje erbij te doen?
Is er veel verschil tussen de 5100 en 5300 wifi kaart in bijv prestaties?
een bleutooth stickje is veel goedkoper alleen dat bezet wel weer 1 usb poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
ruudvd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:
En wat denken jullie is het verstandig om de betere wifi kaart te pakken en bluetooth kaartje erbij te doen?
Is er veel verschil tussen de 5100 en 5300 wifi kaart in bijv prestaties?
een bleutooth stickje is veel goedkoper alleen dat bezet wel weer 1 usb poort.
Het enigste verschil tussen de 5100 en de 5300 is dat de 5100 2 antennes heeft en de 5300 heeft er 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Dus de 5300 heeft een beter signaal of een groter bereik zoals ik het begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Bedankt voor de links zover had ik nog niet gezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
geerttttt schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:53:
[...]

Ah op die manier, moet je nog geld betalen voor het omruilen e.d.?
29 euro verzend/administratie kosten helaas.

En mijn nieuwe systeem is 100 euro duurder dus ben in totaal 129,- meer kwijt.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Moet je wel even in ogenschouw nemen dat je een fullhd scherm hebt tov je 1ste bestelling, die je als meerprijs 80 EUR had gekost, dus ben je in feite 129-80=49 meer kwijt. En daarvan is dan ook nog is 29 voor het terugsturen van je 1ste laptop ivm dode pixel.

[ Voor 27% gewijzigd door Yippie op 14-07-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
OneUp schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:58:
[...]

29 euro verzend/administratie kosten helaas.

En mijn nieuwe systeem is 100 euro duurder dus ben in totaal 129,- meer kwijt.
Maar wat doe je als dit nieuwe scherm ook een dode pixel heeft? Blijf je hem dan retourneren net zolang tot je er één krijgt die helemaal goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:17
Ik vind het best wel een schande dat we tegenwoordig nog maar genoegen moeten nemen met een dode pixel. Te belachelijk voor woorden toch? Eigenlijk mag dat in mijn ogen helemaal niet meer voorkomen, en als het al voorkomt meteen kosteloos vervangen.

Ik bedoel we kunnen fokking mensen naar de maan sturen :') Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke schermpjes maken dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09
Saven schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:14:
Ik vind het best wel een schande dat we tegenwoordig nog maar genoegen moeten nemen met een dode pixel. Te belachelijk voor woorden toch? Eigenlijk mag dat in mijn ogen helemaal niet meer voorkomen, en als het al voorkomt meteen kosteloos vervangen.

Ik bedoel we kunnen fokking mensen naar de maan sturen :') Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke schermpjes maken dan |:(
omdat ze er goedkope rotzooi in gooien
om voor jou een leuk prijsje te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Olaff3 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:23:
[...]

omdat ze er goedkope rotzooi in gooien
om voor jou een leuk prijsje te maken :+
Hehe ja oke da's waar :P
Maar dan mag je verwachten dat je bij een FULL HD scherm, en al helemaal een FULL HD scherm voor de XPS (a 250 euro meer) geen dode pixels hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:19
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe dell voor m'n vrouw, wat ik apart vind op de dell site is dat je via meerdere wegen dezelfde config kan samenstellen, waarbij de prijs verschillend is.

In hoeverre nemen jullie ook bv 3 jaar garantie en accidental cover damage als extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Yippie schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:01:
Moet je wel even in ogenschouw nemen dat je een fullhd scherm hebt tov je 1ste bestelling, die je als meerprijs 80 EUR had gekost, dus ben je in feite 129-80=49 meer kwijt. En daarvan is dan ook nog is 29 voor het terugsturen van je 1ste laptop ivm dode pixel.
Klopt, ik ben eigenlijk maar 49 euro extra kwijt ten opzichte van mijn eerste bestelling.

En ik had voor mezelf overwogen dat ik 49 euro (in totaal dus 129) extra over had voor een laptop met Full HD scherm en hopelijk zonder dead pixel. Het Full HD scherm is duurder en van betere kwaliteit dus de kans op een dead pixel is hopelijk ook minder.
frumper schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:13:
[...]

Maar wat doe je als dit nieuwe scherm ook een dode pixel heeft? Blijf je hem dan retourneren net zolang tot je er één krijgt die helemaal goed is?
Tja dat zien we dan wel weer.

Ik heb met mijn vorige laptop bijna 4 jaar gedaan. Mijn nieuwe laptop was een investering van 660 euro waar ik ook wel weer een jaar of 3/4 mee wil doen. Als ik dan al meteen de eerste week opgescheept zit met een irritante deadpixel onderneem ik gewoon actie ookal kost het me wat extra. Ik heb dit een aantal keren bij aankopen niet gedaan en er bijna altijd spijt van gehad achteraf.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
vanisher schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:56:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe dell voor m'n vrouw, wat ik apart vind op de dell site is dat je via meerdere wegen dezelfde config kan samenstellen, waarbij de prijs verschillend is.

In hoeverre nemen jullie ook bv 3 jaar garantie en accidental cover damage als extra's?
Dat is heel persoonlijk, en kan alleen jij beantwoorden.

Wil wel mijn redenering toelichten, misschien dat je er wat aan hebt.

Ik heb gekozen voor de standaard 1 jaar service.
Ben niet van plan er veel buitenshuis mee te gaan, waardoor kans op diefstal of iets dergelijks al stuk kleiner is, en thuis gedekt is door de inboedelverzekering.

Wat betreft de garantie, vind het niet in verhouding staan met de aanschafsprijs.
Meeste problemen doen zich voor ( ervaring op werk met +200 laptops ) in geval van laptops met de hardeschijf. Deze zijn tegenwoordig makkelijk te vervangen en worden steeds goedkoper. In het geval van een groot mankement ( moederboard / LCD scherm ) kan je voor losse onderdelen kijken op Ebay etc, maar ook een offerte opvragen bij Dell wat het mogelijk zou kosten. Dan kan je de afweging maken of dat het je waard is, zo niet, dan kan je er misschien nog wat voor vangen door hem in onderdelen/of als defect te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb mn studio 1555 vandaag ontvangen en net ff vluchtig bekeken.

Eerste wat me opviel bij het scherm.. die randen eromheen.. zijn die altijd zo 'buigbaar'? Je kan het gwn een cm van het scherm afbewegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Rylo schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:43:

Eerste wat me opviel bij het scherm.. die randen eromheen.. zijn die altijd zo 'buigbaar'? Je kan het gwn een cm van het scherm afbewegen..
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling als het scherm ook los komt te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:43:

Dit vond ik een ruim 10 maanden geleden ook extreem op een laptop van 2100 euro, namelijk een Dell Studio 1735 (1920x1200, 4GB, 2x320GB 7200RPM, Radeon HD3650, Blu-ray)

En vandaag m'n 1555 binnen en jawel hetzelfde "probleem" opzich nooit problemen mee gehad (bij die 1735) maar het is een soort bevestiging dat de kwaliteit van Dell "ok" is i.t.t. HP waarbij ik tot nu toe nog niet zo'n "gammele" indruk kreeg bij een notebook.

/me is nu bezig met een Windows 7 installatie, verloopt vooralsnog uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat viel me gister ook op, het scherm gedeelte lijkt nogal slap te zijn, het middenste kon ik ook makkelijk een cm naar voren buigen zeg maar, best jammer eigenlijk.

Gisteravond ook XP erop gegooid, heb de hele harde schijf geformatteerd, 2 partities gemaakt en dus xp erop. Vanavond of morgen ga ik kijken hoe het gaat met Vista er opnieuw installeren en hopelijk kan ik gewoon allebei booten.

Oja wat wel raar was dat de partitie-editor in Vista zichzelf corrupt maakte. Ook kan ik er in de Nederlandse versie een 'spannende partitie' maken, een 'logische partitie' en een 'simpele partitie'. Simpel en logisch klinkt normaal, maar spannend?

En nog iets: voor mensen die tegen nederlandse vista aanhikken: met de meegeleverde dvd vista opnieuw installeren, dan kan je engels als taal kiezen, en heel veel andere talen

@ruud: de meesten zeggen van wel, dus ik heb ook maar de snellere genomen. de hd is ook de langzaamste onderdeel uit een pc (van horen zeggen) dus ook snel een bottleneck

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
hmmh ok.. het is dus 'normaal' dat t scherm zoveel mee buigt en er een speling te zien is?

Heb momenteel geen tijd - maar zal komende dagen wat fora en reviews checken om te kijken of het standaard is.

Zat trouwens ook geen afplakfolie over het scherm.. 1 groot stofje is al tussen de bezel en scherm in gevalle en krijg t ni meer weg, woopidoo >_<

En is de keyboard makkelijk te verwijderen? ivm het installeren van de backlit keyboard als die verkrijgbaar wor over enkele maanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, een echte speling weet ik neit..
effe kijken.

hmm oke, ik kan dus echt dat onderste randje van het scherm naar me toe trekken als ik achter me laptop zit :S

Over de tobo weet ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Rylo schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:19:
hmmh ok.. het is dus 'normaal' dat t scherm zoveel mee buigt en er een speling te zien is?

Heb momenteel geen tijd - maar zal komende dagen wat fora en reviews checken om te kijken of het standaard is.

Zat trouwens ook geen afplakfolie over het scherm.. 1 groot stofje is al tussen de bezel en scherm in gevalle en krijg t ni meer weg, woopidoo >_<

En is de keyboard makkelijk te verwijderen? ivm het installeren van de backlit keyboard als die verkrijgbaar wor over enkele maanden ?
U vraagt, wij leveren 8) :
http://support.dell.com/s...tudio1555/en/SM/index.htm

Voor een ieder raadt ik je aan die link op te slaan, staan handleidingen in van elk onderdeel, hoe te vervangen, inclusief plaatjes en intructies.

En deze is ook handig, voor online ( na download ook offline ) manual.
http://support.dell.com/support/edocs/systems/studio1555/
Je kan dan ook een andere taal selecteren, de eerstgenoemde link is dus de service manual.

Wie weet trouwens het Dell dp/n # van het backlit toetsenbord, is dat KR766 ?

[ Voor 6% gewijzigd door Yippie op 14-07-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh hip! :D De snelheid van draadloos is best afhankelijk van afstand vanaf de router. Ik zit nu op dezelfde etage als router op een 4 / 5 meter afstand en een muur, snelheid is 52 Mbit/s, ipv de 1 die ik een etage hoger (regelmatig) krijg op 5 / 6 meter directe afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:14:
Haha grapjas, volgens mij was de laatste keer dat er op de maan een mens rond liep nog geen levensteken van een portable computer ;)

Google/wiki maar best grappig.

Verder is dat ook het voordeel van in de winkel kunnen kopen, even testen en "is toch je smaak niet" omdat je een dode pixel ziet. Iets wat je online zoals met Dell gelijk weer verzendkosten kost. Enige reden voor een Dell was dan ook de super scherpe prijs anders was ik toch ook naar een winkel gegaan voor een HP bijvoorbeeld.

/me is sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Dell Studio 1555 (P8600/4GB/500GB/HD4570/1366x786) Windows 7 installeerde als een sneltrein en tot nu toe geen enkele driver hoeven installeren, nu nog even hopen dat Catalyst makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nu ik toch weer even met m'n Dell Studio 1555 zit te spelen vind ik het scherm wel minder als ik verwacht had.

Er zit een duidelijke "raster" rond de pixels, waar dit bij mijn Samsung 245B (24" 1920x1200) toch echt naadloos is tot je het scherm induikt, en bij een behoorlijk oud HP 1702 (17" 1280x1024) schermpje ook een stuk minder. Het is niet al te storend maar ik vind het wel een beetje raar er uit zien. Gelukkig geen dode pixels hier.

Edit: ik zou zweren dat er een post na mijne stond, sorry voor de dubbelpost en onnodige kick.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welk scherm heb je dan precies PaddoSwarm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:55:
[...]
En vandaag m'n 1555 binnen en jawel hetzelfde "probleem" opzich nooit problemen mee gehad (bij die 1735) maar het is een soort bevestiging dat de kwaliteit van Dell "ok" is i.t.t. HP waarbij ik tot nu toe nog niet zo'n "gammele" indruk kreeg bij een notebook.
Ja mee eens. Ook zit er behoorlijke keyboard flex op. De Studio is nou eenmaal het gemiddelde consumenten model. Voor betere bouwkwaliteit bij Dell moet je XPS of Latitude nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Hoe lang duurt het trouwens voordat de laptop helemaal is opgeladen? Ben ik nog nergens tegengekomen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Heb je dat papiertje niet gezien wat er naast de cd's bij zit ?

1. Laat de batterij ten minste 12 uur opladen voordat u de computer op de batterij laat werken.
U kunt de computer gebruiken met de bijgeleverde netadapter terwijl de batterij wordt opgeladen.
Gedurende de eerste 3 uur kan het lijken alsof de batterij niet wordt opgeladen. Dit is normaal wanneer u de batterij voor het eerste oplaadt, en na lange periodes waarin de batterij niet is gebruikt.

Of bedoel je wat een normale laadtijd is na bovenstaand al uitgevoerd te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:25:
Welk scherm heb je dan precies PaddoSwarm?
Het standaard LED scherm 1366×768, ik moest trouwens ook heel erg wennen aan het 16:9 en het raster "probleem" ('t was overigens ook alleen verticaal) lijkt nu minder nu hij een tijdje aan heeft gestaan en ik met lamp licht werk ipv. buitenlicht. Het lijkt me vooralsnog een oplossing voor een beroerde inkijkhoek door een klein beetje raster te maken dat 1 kleur schijnt per pixel en die door "lekt" zoals bij m'n Samsung 245B die meer verkleurd/solariseert als ik hem van de zijkant bekijk.
Saven schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:14:
Hoe lang duurt het trouwens voordat de laptop helemaal is opgeladen? Ben ik nog nergens tegengekomen namelijk :)
Ik hou hem vandaag helemaal aan de adapter en zal hem vanaf morgen leeg gebruiken, en dan meten hoe lang het duurt van leeg naar vol met een 50% marker.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 23:36 . Reden: m'n nick was misspelled door Frank-NL 't is een schande ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand had een tijdje geleden een voorbeeld mail gepost dat je kunt sturen naar Dell voor de Refund. Ik kan deze echter niet meer terugvinden.. iemand die hem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:52:
[...]

Verder is dat ook het voordeel van in de winkel kunnen kopen, even testen en "is toch je smaak niet" omdat je een dode pixel ziet. Iets wat je online zoals met Dell gelijk weer verzendkosten kost.
Als je een laptop in een winkel gekocht hebt en thuis gebruikt hebt kun je hem dan zomaar terug brengen met de reden "is toch mijn smaak niet"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
OneUp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 04:17:
[...]
Als je een laptop in een winkel gekocht hebt en thuis gebruikt hebt kun je hem dan zomaar terug brengen met de reden "is toch mijn smaak niet"?
Bij de meeste fysieke winkels mag dat niet. Online wel. Bij Mycom mag het geloof ik wel, ik heb wel eens een monitor met die reden terug gebracht, deden ze niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Is het eigenlijk de 70 euro extra waard om een 9cell accu te pakken?
Scheelt dit veel met vergeleken met de 6cell accu want als het veel scheelt in accutijd dan is het voor mij wel handig omdat ik de laptop op school nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
ruudvd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:38:
Scheelt 50% .Op Notebookjournal kun je zien hoe lang de 6 cel mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Yippie schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:42:
[...]
Wie weet trouwens het Dell dp/n # van het backlit toetsenbord, is dat KR766 ?
Die is voor de Studio 1535/36/37.
Het keyboard van de 1555 heeft ook de media knoppen op de functie toetsen welke de 1535/36/37 niet hebben.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Ik heb het net gelezen 165 minuten gaat de 6cell accu mee dus dan gaat de 9cell 330 minuten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21
Fout, 247 min (165 * 1.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
ow nu zie ik het ja ik had het even verkeerd begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
iemand al ervaring met premium plus en accidental damage dekking ivm de schadeafhandeling?
En ofdat ze er moeilijk over doen of het gewoon repareren?

[ Voor 25% gewijzigd door ruudvd op 15-07-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:12:
Heb mijn nieuwe systeem besteld:

Studio 1555 : Intel Core 2 Duo Processor P8600(2.40GHz,1066MHz,3MB) 1
Display : 15.6in Widescreen Full High Definition (1920X1080) WLED with TrueLife 1
Memory : 4096MB (2x2048) 800MHz DDR2 Dual Channel 1
Hard Drive 320GB SATA (5400rpm) 1
Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive including software 1
Battery : Primary 6 cell 56W/HR LI-ION 1
Graphics : 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570 1
1Yr Limited Warranty - Collect & Return 1

Voor €760,01 incl. verzendkosten.

Morgen komen ze mijn oude systeem ophalen.
Hoe kom je op deze prijs?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:11:
[...]

Hoe kom je op deze configuratie? Ik zie nergens de optie om een Full HD scherm te kiezen.
Als je dit topic leest, kom je er vast wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Achja het zijn inmiddels 114 pagina's. Voor het Full HD scherm moet je bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Philflow schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:15:
Achja het zijn inmiddels 114 pagina's. Voor het Full HD scherm moet je bellen.
Daarvoor hebben we de zoekengine. Als steeds dezelfde vraag wordt gesteld (en mensen steeds diezelfde vraag blijven beantwoorden) komt hier 100x hetzelfde te staan. Dat lijkt mij dus niet echt de bedoeling van een [ervaringen] topic.

Trouwens 29 pagina's hier (stel gewoon 100 berichten per pagina in - is gelijk makkelijker lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Wohoo, in België is de ATI Mobility RADEON HD 4570 leverbaar *O*

Of was dit al langer bekend en ben ik enorm langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
matthew_o schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:26:
Wohoo, in België is de ATI Mobility RADEON HD 4570 leverbaar *O*

Als die nu pas in België beschikbaar is lopen ze daar wel erg achter zeg :+ In Nederland was die al een paar maanden verkrijgbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
matthew_o schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:26:
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:56
ruudvd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:38:
Scheelt dit veel met vergeleken met de 6cell accu want als het veel scheelt in accutijd dan is het voor mij wel handig omdat ik de laptop op school nodig heb.
Ik heb gistern mijn studio ontvangen met 9cell accu. De laptop is ruim 3uur 15min. meegegaan zonder opladen...
Ik weet niet hoelang een 6cell accu meegaat...misschien dat iemand anders daar antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
theblackhawk schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:34:
[...]
Ik heb gistern mijn studio ontvangen met 9cell accu. De laptop is ruim 3uur 15min. meegegaan zonder opladen...
Het zou dan wel handig zijn als je erbij zegt in welk profiel je Vista had staan, wat je aan het doen was, hoe fel het scherm stond, stond BT aan, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:37
@TheBlackHawk: Dan heb je hem zeker de hele tijd op hoge prestaties zijn. Ik heb zelf ook 9 cell en ik kan volgens mij wel 3 uur gta spelen met een volle accu. Weet ik niet helemaal zeker. Maar 2 uur moet zeker lukken. Als je trouwens alleen downloadt over lan met draadloos uit, scherm helderheid helemaal uit en de laptop op energiebesparing en ook het beeldscherm na een aantal minuten uitschakelen kan de laptop wel 8 uur mee op de accu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:56
de laptop is constant bezig geweest met installaties van programma's en updates van Windows vista x64..
De energie balans staat op gebalanceerd. scherm felheid stond in het midden, en de laptop had draadloos internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
en hoelang duurt het weer helemaal opladen van van een 9cell accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Installeren van programma's is een zware bezigheid voor de laptop. Met licht gebruik in Energy saver zul je meer dan 5 uur halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
OneUp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 04:17:
[...]
Je kan hem toch zien/voelen/ruiken voordat je hem koopt ?

Overigens, was het als suggestie bedoeld op mijn voorganger die mogelijk zakelijk in de problemen zou komen door niet nagekomen levertijd van in dit geval Dell. Zakelijke laptop heeft andere eisen dan particuliere modellen, althans mijns inziens wel. Als je dan ook nog risico loopt op schade / verlies van inkomsten.

Nogmaals, was een suggestie, en wat ik zou doen in een soortgelijke situatie, een ieder moet zelf zijn eigen afwegingen maken.

ps: hoop dat Daniel immers ook positief nieuws te melden heeft.
Gutteguttegut schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:46:
[...]
Die is voor de Studio 1535/36/37.
Het keyboard van de 1555 heeft ook de media knoppen op de functie toetsen welke de 1535/36/37 niet hebben.
Ja dat had ik ook wel gezien, maar had niet op die mediaknoppen gelet om eerlijk te zijn.
Het zou wel moeten passen, maar goed, wat is wel het juiste onderdeelnr oftwel dpn ?

[ Voor 25% gewijzigd door Yippie op 15-07-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Waarom verkoop jij je dell studio dan? (ondertitel gezien?)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
geerttttt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:36:
[...]
Waarom verkoop jij je dell studio dan? (ondertitel gezien?)
Winst bejag :P Die aanbieding was zo goed, ik dacht die kan ik vast verkopen met winst. En dat blijkt te kloppen. Zelf zou ik liever iets kleiners en lichters willen, zoals Acer 3810T of een 13" MBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:31:
[...]

Ja, gewoon een mail via de customer support op de site sturen met je service tag erin, en de opmerking dat het via de site niet werkt. Je moet ook je ordernummer invullen en het type laptop, dan krijg je dit antwoord:
Thanks! Dell heeft de servicetagnummer geschikt gemaakt voor de upgrade en toen kon ik wel registreren via de Dell-website. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 vragen:
- Het 'schijnt' zo te zijn dat je voor de upgrade naar Windows 7 bij iedere leverancier administratiekosten van >30 euro betaalt. Is dit ook zo bij Dell?
- Ik werd gewezen op de Dell Outlet shop: http://www.dell.com/us/en...fid=df&s=dfh&cs=22&~ck=bt. Heeft hier iemand ervaring mee? De laptops en systemen worden daar veel goedkoper (en tegen dollarprijzen) aangeboden, het wordt me niet duidelijk of je hier ook als niet-US inwoner kunt bestellen.
- Ik las in dit topic dat eind deze week waarschijnlijk weer nieuwe deals komen voor de Dell Studio 15, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:35:
- Ik werd gewezen op de Dell Outlet shop: http://www.dell.com/us/en...fid=df&s=dfh&cs=22&~ck=bt. Heeft hier iemand ervaring mee? De laptops en systemen worden daar veel goedkoper (en tegen dollarprijzen) aangeboden, het wordt me niet duidelijk of je hier ook als niet-US inwoner kunt bestellen.
Kan alleen als je gebruik maakt van een agency. Die kunnen het dan doorsturen naar jou. Maar met alle vezendkosten en BTW is het niet zo interessant. Als je Dell outlet deals wil kopen kijk je beter op ebay.nl en ebay.co.uk. Geen extra BTW en minder verzendkosten.
- Ik las in dit topic dat eind deze week waarschijnlijk weer nieuwe deals komen voor de Dell Studio 15, klopt dit?
Iedere week komen er nieuwe deals. Telkens op donderdag geloof ik, soms ook op vrijdag 48 uurs deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackadder-
  • Laatst online: 22-09 20:29
ik zit met een vraag: via de DELL-site had ik gekozen voor de DVB-T tuner, waarmee ik dacht adt ik gewoon via simpel de distributiekabel in te pluggen tv zou kunnen kijken op mijn laptop. Helaas, DVB-T is draadloos dus kan ik maar 2 tv kanalen ontvangen, en enkele radiozenders. Toch vraag ik mij af (want er zit een soort omvormkabel bij waarmee je als het ware de uitgang van de TV kabel kunt omvormen zodat die in je laptop past) of ik op de ene of andere manier toch tv zou kunnen kijken door gewoon simpel de kabeltelevisie in te pluggen op mijn laptop? Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Blackadder- schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:58:
ik op de ene of andere manier toch tv zou kunnen kijken door gewoon simpel de kabeltelevisie in te pluggen op mijn laptop?
Een DVB-T tuner gaat niet werken als kabel tuner. Je zou wel een USB kabel tuner kunnen kopen. Zoiets bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Vanmiddag Studio XPS 16 thuis geleverd :) Niet helemaal het juiste topic voor maar goed :P
Laptop wilde niet opstarten... HDD maakte raar piepend geluid.

Meteen gebeld naar XPS technische helpdesk, wilde dat ik de HDD even loskoppelde. Zogezegd zogedaan, het was de HDD leek het op.
Opgehangen en vrijdag zou er een monteur komen.

Dus ik de HDD maar weer even aansluiten en voor de gein aanzetten. En wat schetst mijn verbazing, hij doet het gewoon |:(
Vista score 5.3 komt door de processor :) HDD geeft een score van 5,9 = 320gb @ 7200rpm.

(Weet iemand wat een goede 7200rpm disk is en wat niet, dan kanik dat even nakijken :P)

Maare morgen die monteur even afbellen dan, en hopen dat hij het goed blijft doen. En vista +works even retourneren :)

Wel relaxed dat er een aparte XPS servicedesk is :)

De laptopt wordt alleen een beetje erg warm soms :P

EN IEDEREEN NEEM HET FULL HD SCHERM!!!!
Dat is echt een heel mooi scherm, en is absoluut niet te klein... mits je geen hele slechte ogen hebt dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Saven schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:31:
Dat is echt een heel mooi scherm, en is absoluut niet te klein... mits je geen hele slechte ogen hebt dan :P
Ik twijfel er niet aan dat jij een mooi scherm hebt, maar dat is een heel ander scherm dan het Dell Studio Full HD scherm. Met een heel ander prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackadder-
Saven schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:31:
Vanmiddag Studio XPS 16 thuis geleverd :) Niet helemaal het juiste topic voor maar goed :P
Laptop wilde niet opstarten... HDD maakte raar piepend geluid.

Meteen gebeld naar XPS technische helpdesk, wilde dat ik de HDD even loskoppelde. Zogezegd zogedaan, het was de HDD leek het op.
Opgehangen en vrijdag zou er een monteur komen.

Dus ik de HDD maar weer even aansluiten en voor de gein aanzetten. En wat schetst mijn verbazing, hij doet het gewoon |:(
Vista score 5.3 komt door de processor :) HDD geeft een score van 5,9 = 320gb @ 7200rpm.

(Weet iemand wat een goede 7200rpm disk is en wat niet, dan kanik dat even nakijken :P)

Maare morgen die monteur even afbellen dan, en hopen dat hij het goed blijft doen. En vista +works even retourneren :)

Wel relaxed dat er een aparte XPS servicedesk is :)

De laptopt wordt alleen een beetje erg warm soms :P

en kan jij je inschrijven om de upgrade naar windows 7 te hebben?
Ondanks het feit dat ik mijn laptop na 26 juni gekocht heb Dell Studio XPS 16, kom ik volgens de site niet in aanmerking voor de windows 7 upgrade, krijg nou de klere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:43
Blackadder- schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:49:
[...]

Ondanks het feit dat ik mijn laptop na 26 juni gekocht heb Dell Studio XPS 16, kom ik volgens de site niet in aanmerking voor de windows 7 upgrade, krijg nou de klere!
Pssst: Frijns.Net in "[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackadder-
Frijns.Net schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:31:
[...]

Ja, gewoon een mail via de customer support op de site sturen met je service tag erin, en de opmerking dat het via de site niet werkt. Je moet ook je ordernummer invullen en het type laptop, dan krijg je dit antwoord:

[...]

Het duurde een kleine week omdat het weekend ertussen zat maar het is zo opgelost.
Ik vind niet direct een mailadres om naar de customer service te mailen terug, zou u mij eventueel eens het emailadres kunnen geven naar waar ik moet mailen? Want ik zit met hetzelfde probleem (Dell Studio XPS 16). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
zijn er mensen met de windows 7 op de laptop zoja werkt dat goed?
En heb je de xp mode nodig want deze lijkt mij wel handig alleen deze zit niet bij windows 7 home premium dus dan zou ik moeten upgraden naar proffesional of ultimate maar als je de xp mode niet nodig lijkt te hebben vind ik het zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Blackadder- schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:05:
[...]

Ik vind niet direct een mailadres om naar de customer service te mailen terug, zou u mij eventueel eens het emailadres kunnen geven naar waar ik moet mailen? Want ik zit met hetzelfde probleem (Dell Studio XPS 16). :)
Klik:

http://support.euro.dell....ndex.aspx?c=nl&l=nl&s=gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Philflow schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:39:
[...]

Ik twijfel er niet aan dat jij een mooi scherm hebt, maar dat is een heel ander scherm dan het Dell Studio Full HD scherm. Met een heel ander prijskaartje.
Hm das waar idd, maar zoveel verschilt rgb led niet met white led toch?
Blackadder- schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:49:
[...]

Nog niet gekeken, en ik weiger de licentie ;)
Maar anders moet je volgensmij even mailen dat het systeem niet klopt. dan zetten ze je er handmatig in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackadder-
Saven schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:08:
[...]

[...]

Nog niet gekeken, en ik weiger de licentie ;)
Maar anders moet je volgensmij even mailen dat het systeem niet klopt. dan zetten ze je er handmatig in :)
ok! heb net mail gestuurd, ik hou jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Waar zijn de F1, F2 en F3 toetsen voor, ik druk ze in maar zie weinig gebeuren. Iemand een idee waar ze toe dienen? Heb ze nu geswitched, vind het fijner werken met FN. Op andere laptops (van mn broer bijv.) zie je als je verlichting van je scherm/geluid verstelt een soort balkje in je scherm komen, waarop je ziet hoever deze staat. (Ik heb een andere vista geinstalld, vanwege refund) Was dit er standaard wel? (hoe krijg ik dit terug?)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 03:49
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:58:
Ik heb een vraagje. Waar zijn de F1, F2 en F3 toetsen voor, ik druk ze in maar zie weinig gebeuren. Iemand een idee waar ze toe dienen? Heb ze nu geswitched, vind het fijner werken met FN. Op andere laptops (van mn broer bijv.) zie je als je verlichting van je scherm/geluid verstelt een soort balkje in je scherm komen, waarop je ziet hoever deze staat. (Ik heb een andere vista geinstalld, vanwege refund) Was dit er standaard wel? (hoe krijg ik dit terug?)

Bedankt!
Dell Quickset installeren

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Saven schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:08:
[...]
Dat RGB LED scherm dat jij hebt wordt algemeen beschouwd als het beste laptop scherm verkrijgbaar. Dat is voor het Dell Studio 1080p scherm niet het geval. Ik heb er nog geen metingen voor gezien overigens. Neemt niet weg dat het 1080p scherm van de Studio zeer goed kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Ik kijk net op de dell site en er is een nieuwe processor beschikbaar de t9600 op 2.8ghz 1066 mhz fsb en 6mb l2 cache, alleen deze kost nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
ruudvd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:33:
Ik kijk net op de dell site en er is een nieuwe processor beschikbaar de t9600 op 2.8ghz 1066 mhz fsb en 6mb l2 cache, alleen deze kost nogal veel.
Die dingen worden ook behoorlijk heet wat resulteert in een zeer actieve fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Nu je het over een fan hebt hoeveel geluid maakt de laptop eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
ruudvd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:18:
Nu je het over een fan hebt hoeveel geluid maakt de laptop eigenlijk?
Mijn Studio 15 met P8600 hoor ik eigelijk niet.
Als je een CD/DVD erin hebt dan een beetje maar de fan heb ik nog niet echt gehoord.
Hij maakt zeker niet meer lawaai als mijn Sony Vaio BZ11XN die ook een P8600 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:35:
Ik heb 3 vragen:
- Het 'schijnt' zo te zijn dat je voor de upgrade naar Windows 7 bij iedere leverancier administratiekosten van >30 euro betaalt. Is dit ook zo bij Dell?
Ik weet dat Dell verzendkosten gaat vragen, maar hoeveel dit is maken ze pas bekend als Windows 7 daadwerkelijk uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Ik zat pas te chatten met de dell en die zeiden dat dit max 20 euro verzendkosten was maar over administratiekosten heb ik niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:37

Tank80

Cyanide&&Happiness

Frijns.Net schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:26:
[...]

Mijn Studio 15 met P8600 hoor ik eigelijk niet.
Als je een CD/DVD erin hebt dan een beetje maar de fan heb ik nog niet echt gehoord.
Hij maakt zeker niet meer lawaai als mijn Sony Vaio BZ11XN die ook een P8600 heeft.
Nou, je hoort idd niet veel, maar helemaal niets is ook een beetje teveel van het goede. Zeker als je een beetje gaat gamen (en de graka aan de slag moet) hoor je wel wat hoor ;) . Maar over het algemeen valt het wel mee ja...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
kan iemand mij bevestigen dat deze accu:
http://cgi.ebay.nl/Genuin...294%3A50#ebayphotohosting
in de laptop past want anders heb je voor ongeveer 3 euro meer een extra accu erbij ipv de upgrade te doen bij dell zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
ruudvd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:31:
kan iemand mij bevestigen dat deze accu:
Er staat in grote letters "DELL Studio 1555 Series Notebook" en hij heeft 99,8% positieve feedback. Dat zit wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
dan is de keus niet moeilijk een reserve accu is altijd handig om bij te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je wel die accu ook opgeladen hebben... moet je batterij uit je laptop halen (en hopen dat je laptop ook op alleen netspanning werkt zonder batterij) en weer terug enzo.. ik heb liever een aparte lader voor me accu dan erbij als ik 2 accu's had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Ik zie het meer als een accu die je gewoon opgeladen hebt en in je tas doet mocht er geen netstroom zijn en je accu is leeg kun je snel een andere erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Nog nieuwe aanbiedingen voor deze week gespot?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:04

Nibbz

Postmaster General

mss nog leuk voor de mensen die zich afvragen wat de gameprestaties zijn (voor de Radeon HD 4570)

Ik speel wow op 1920x1080 met alles op high (behalve de shadows).. dalaran haperd licht.. maar verder werkt het vlekkeloos :)

binnenkort eens wat andere games testen

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Iemand enig idee wat er met mijn hardeschijf aan de hand kan zijn? Gister toen ik mijn computer kreeg wilde die niet opstarten, nadat ik het kabeltje van de HDD eruit had gedaan en er weer in wel.
Ik start hem net op, en hij bleef weer hangen bij het bootscherm.

Als ik links van het touchpad een beetje op de behuizing druk gaat de HDD weer een raar geluid maken... Is de HDD kapot? Of is er ergens iets niet goed aangesloten?
Help mie aub :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
die monteur had je zeker al afgebeld?
Ik had mijn laptop in jouw geval in eerste instantie al DOA gemeld en retour afzender gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
frumper schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:14:
die monteur had je zeker al afgebeld?
Ik had mijn laptop in jouw geval in eerste instantie al DOA gemeld en retour afzender gedaan...
nope nog niet afgebeld gelukkig. maar ik zie het morgen dan wel als hij de hdd vervangt.
ik heb geen zin om weer een aantal weken zonder dat ding te zitten :P

Wel slordig opzich hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
2 opmerkingen;

- Hoe zit het met t opladen van je accu, moet je deze zoveel mogelijk volledige cycles laten maken, dus leeg-vol leeg-vol, of gewoon zo vaak mogelijk op 100% houden? Ik weet van vroeger.. dat wanneer je een accu constant aan het netstroom hield, de batterij niet lang meeging. Geld dit nog steeds?

- Ik heb een mailtje gestuurd naar de support wat betreft de schermspeling van de bezel en zij bieden mij nu een replacement aan. Ik zoek nog even uit of dit een nieuwe of een refurb betreft maar ik hou jullie op de hoogte. Gewoon doen als het een nieuwe betreft toch?:)

@saven: Klagen en omruilen:)?
@darkunreal: hoeveel fps?:)

ps. zo maar ff bellen voor vista refund!

[offtopic] Wat gebruiken jullie als transportmiddel, zijn crumpler laptoptassen any good?:) of gebruiken jullie laptopsleeves - lemme know!^^

[ Voor 9% gewijzigd door Rylo op 16-07-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
  • Laatst online: 29-07 14:09
Nog nieuwe waardebonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Rylo schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:47:
2 opmerkingen;

- Hoe zit het met t opladen van je accu, moet je deze zoveel mogelijk volledige cycles laten maken, dus leeg-vol leeg-vol, of gewoon zo vaak mogelijk op 100% houden? Ik weet van vroeger.. dat wanneer je een accu constant aan het netstroom hield, de batterij niet lang meeging. Geld dit nog steeds?

- Ik heb een mailtje gestuurd naar de support wat betreft de schermspeling van de bezel en zij bieden mij nu een replacement aan. Ik zoek nog even uit of dit een nieuwe of een refurb betreft maar ik hou jullie op de hoogte. Gewoon doen als het een nieuwe betreft toch?:)

@saven: Klagen en omruilen:)?
@darkunreal: hoeveel fps?:)

ps. zo maar ff bellen voor vista refund!

[offtopic] Wat gebruiken jullie als transportmiddel, zijn crumpler laptoptassen any good?:) of gebruiken jullie laptopsleeves - lemme know!^^
Als ik bel en omruil krijg ik een refurbished. Daar zit ik niet op te wachten. Beter dat ze met een nieuwe HDD komen :)
Pagina: 1 ... 29 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.