Ja volgens mij wel, enigste wat ze aan mij hebben gevraagd is: "wanneer heb je de laptop ontvangen"? Dat was in mijn geval afgelopen vrijdag (1 werkdag terug). Nu komen ze woensdag ophalen, kost je wel 29 euro aan administratie kosten. Bel ze op, zou ik zeggen!OneUp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:23:
[...]
Hhmm hier ga ik ook over nadenken. Kun je hem retourneren wanneer je hem 2 dagen gebruikt hebt?
Ik heb vandaag mijn Dell ontvangen, maaruh... ik heb helemaal nergens een COA sticker (multicolored label located on the side or the bottom of your computer). Is dat wel correct?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Je zou ook kunnen proberen te onderhandelen. Dell heeft liever niet dat je hem terug stuurt, kost hun weer geld. Wie weet kun je voor 80 euro een nieuw Full HD scherm krijgen, dat de monteur erin komt zetten.
Onder je accu waarschijnlijk.ma9ma schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:48:
Ik heb vandaag mijn Dell ontvangen, maaruh... ik heb helemaal nergens een COA sticker (multicolored label located on the side or the bottom of your computer). Is dat wel correct?
Probleem is dat als ik hem retour stuur dit niet gaat op basis van de dead pixel maar omdat ik daar gewoon recht op heb aangezien het een online bestelling is. En ik betwijfel of ik hem er voor 80 euro in kan laten zetten.Philflow schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:48:
Je zou ook kunnen proberen te onderhandelen. Dell heeft liever niet dat je hem terug stuurt, kost hun weer geld. Wie weet kun je voor 80 euro een nieuw Full HD scherm krijgen, dat de monteur erin komt zetten.
Ik heb hem ook afgelopen vrijdag ontvangen, maar jij hebt hem dus ook een paar dagen in gebruik gehad?Ibix schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:30:
[...]
Ja volgens mij wel, enigste wat ze aan mij hebben gevraagd is: "wanneer heb je de laptop ontvangen"? Dat was in mijn geval afgelopen vrijdag (1 werkdag terug). Nu komen ze woensdag ophalen, kost je wel 29 euro aan administratie kosten. Bel ze op, zou ik zeggen!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Dat begreep ik. Maar dat neem niet weg dat je kunt proberen te onderhandelen met je AM.OneUp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:56:
[...]
Probleem is dat als ik hem retour stuur dit niet gaat op basis van de dead pixel maar omdat ik daar gewoon recht op heb aangezien het een online bestelling is. En ik betwijfel of ik hem er voor 80 euro in kan laten zetten.
Klopt, kan het altijd proberen. Maar AM?Philflow schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:01:
[...]
Dat begreep ik. Maar dat neem niet weg dat je kunt proberen te onderhandelen met je AM.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
full hd scherm = prijs van gewone scherm + $80Philflow schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:48:
het gewone scherm zal wel rond de $100 kosten, dus dat word al snel $200
anderzijds, als je hem terugstuurt zijn ze bij dell meer kwijt
Ik bedoel eigenlijk dat je Dell zover krijgt om het oude scherm terug te nemen.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:30:
[...]
full hd scherm = prijs van gewone scherm + $80
het gewone scherm zal wel rond de $100 kosten, dus dat word al snel $200
Ik ga morgen Dell maar weer bellen. Die [willekeurig scheldwoord] hebben mijn Microsoft Works niet terug gestort. Dus, gaan ze mooi maar ff alsnog storten. Anders ga ik een paar leuke procedures starten
Toch vakantie eind deze week.
En, btw: Ik heb mijn laptop met P8600 - 500GB - Blue ray speler - 1366*768 scherm 3 jaar garantie - 32 bit vista home premium - blauwe afwerklaag - 9 cell accu heeft 784 euro gekost ipv 720
Nog steeds spotgoedkoop.
En, btw: Ik heb mijn laptop met P8600 - 500GB - Blue ray speler - 1366*768 scherm 3 jaar garantie - 32 bit vista home premium - blauwe afwerklaag - 9 cell accu heeft 784 euro gekost ipv 720
[ Voor 31% gewijzigd door AMD1800 op 06-07-2009 23:49 ]
Hmm, ik heb al gebeld en gemailed over de witte pixels.
Kan wel 'dreigen' hem terug te sturen en een ander merk te nemen, of een HD scherm, kijken wat hun reactie is.
Of ik het echt doe is voor hun een vraag, voor mij een weet
Maar aan andere kant heb ik geen zin om de rest van de levensduur van me notebook met een irritante dode witte pixel te zitten, heb notabene niet voor niets €110,- oid. betaald voor 3jaar In-home garantie.
-------------
Me zus overweegt ook een Dell Studio en wil natuurlijk anders dan anders, op de USA DELL site staan allerlei Dell Studio Design ontwerpen (stuk of 70 ontwerpen, tegenover de enkele waar je hier uit kan kiezen).
Is het ook mogelijk om via telefoon zo'n cover als in USA te bestellen?
En zoniet, heb je op een Dell laptop uit de USA in NL ook gewoon garantie..
Sinds ik volgende maand 4 weken in Florida zit kan ik hem dan net zo goed daar bestellen, schilt gelijk een hoop in $>€ prijzen.
Kan wel 'dreigen' hem terug te sturen en een ander merk te nemen, of een HD scherm, kijken wat hun reactie is.
Maar aan andere kant heb ik geen zin om de rest van de levensduur van me notebook met een irritante dode witte pixel te zitten, heb notabene niet voor niets €110,- oid. betaald voor 3jaar In-home garantie.
-------------
Me zus overweegt ook een Dell Studio en wil natuurlijk anders dan anders, op de USA DELL site staan allerlei Dell Studio Design ontwerpen (stuk of 70 ontwerpen, tegenover de enkele waar je hier uit kan kiezen).
Sinds ik volgende maand 4 weken in Florida zit kan ik hem dan net zo goed daar bestellen, schilt gelijk een hoop in $>€ prijzen.

[ Voor 9% gewijzigd door Source90 op 06-07-2009 23:45 ]
Verwijderd
je denkt dat ze een scherm met dooie pixels terugnemen en een beter scherm inbouwen? voor $80?Philflow schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:42:
[...]
Ik bedoel eigenlijk dat je Dell zover krijgt om het oude scherm terug te nemen.
geen schijn van kans
@Source: Moet je kijken of het een wereldwijde garantie is die je koopt. Maar volgens mij wordt garantie alleen geleverd op het adres van aflevering, dus ik geef je weinig kans.
Call me stupid, maar daar had ik dus echt niet aan gedacht.
@ibix
Zeg dat je meerde kapotte pixels hebt, dan wordt het wel kostenloos vervangen door dell. De monteurs van getronics letten er niet eens op. Eerste wat ze doen is de accu eruit halen en beginnen met los schroeven.
Zeg dat je meerde kapotte pixels hebt, dan wordt het wel kostenloos vervangen door dell. De monteurs van getronics letten er niet eens op. Eerste wat ze doen is de accu eruit halen en beginnen met los schroeven.
Zal je net zo'n mierenn**ker hebben die alles controleert -.-
Dat geluk heb ik wel vaker, net zoals de rijles examinator die ik kreeg
---
Ik bel morgen wel met een verhaal in de trant van, ik heb na de hand pas gehoord over het HD scherm plus dat ik met dode bright pixels kamp.
Wil me scherm vervangen met als reden de dode pixels en betaal dan die €80,- bij voor een 1080p HD scherm.
Sinds ik In-home extra garantie heb kan een monteur het vast wel erin zetten
En anders retouneer ik hem wel en koop een ander merk
Dat geluk heb ik wel vaker, net zoals de rijles examinator die ik kreeg

---
Ik bel morgen wel met een verhaal in de trant van, ik heb na de hand pas gehoord over het HD scherm plus dat ik met dode bright pixels kamp.
Wil me scherm vervangen met als reden de dode pixels en betaal dan die €80,- bij voor een 1080p HD scherm.
[ Voor 98% gewijzigd door Source90 op 07-07-2009 00:22 ]
Bij mij staan ze hier nog steeds als onbekend terwijl 7 aangeeft dat er geen updates meer zijn. Wat voor apparaten zijn dat dan? BTW, heeft iemand de Dell drivers voor de webcam geinstalleerd?OneUp schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:52:
[s]Ik heb een vraag voor de mensen die hier Windows 7 RC op hun Studio 1555 hebben geinstalleerd.
Ik heb hem helemaal geinstalleerd en ook een rits stuurprogramma's en volgensmij werkt alles naar behoren alleen staan in de Device Manager nog steeds 3 other devices vermeld als Base System Device waarvan er geen stuurprogramma's zijn geinstalleerd.
Ik weet alleen dus niet wat dit is en welke stuurprogramma's ik hiervoor moet installeren?
edit: ze zijn herkend en geinstalleerd na een update!
En welke stuurprogramma's hebben jullie geinstalleerd voor de HD4570? Ik gewoon de Vista 64bit drivers en die werken na behoren.
Ja die op de DVD staan heb ik geïnstalleerd.
Windows Update herkende hem trouwens ook, op de Dell drivers site staan de Webcam drivers volgens mij ook voor Windows 7.
Windows Update herkende hem trouwens ook, op de Dell drivers site staan de Webcam drivers volgens mij ook voor Windows 7.
Ben benieuwd naar de uitkomst.Source90 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:17:
Ik ga morgen ook bellen!
Dat je na de hand pas gehoord hebt over het HD scherm lijkt me geen goed argument.Source90 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:17:
Beter kraak je je display verder af
@Phil: dan wil ik ook een ander scherm, maar geen hd scherm 
Ik ga nu ook maar weer Dell bellen voor de Microsoft Works terug. Of gaat iemand me nu vertellen dat dat bij de 87,75 van Vista inzit.
Ik ga nu ook maar weer Dell bellen voor de Microsoft Works terug. Of gaat iemand me nu vertellen dat dat bij de 87,75 van Vista inzit.
[ Voor 20% gewijzigd door AMD1800 op 07-07-2009 09:02 ]
Je begrijpt wel dat ik aan het overdrijven was he? 't is gewoon een gemiddeld scherm, maar het kan goed afgekraakt wordenAMD1800 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:01:
@Phil: dan wil ik ook een ander scherm, maar geen hd scherm
Hehe, ja. Mja, ik moet Dell toch bellen
Iemand antwoord op mijn vraag hierboven? Vista en Works voor 87,75?
Works krijg je appart. Dus nog ff over mailen dan!
Maar is als ik het goed begrepen heb verlaagd tot 7 euro nog wat per licentie...
Maar is als ik het goed begrepen heb verlaagd tot 7 euro nog wat per licentie...
Dennis, waarom mailen? Mijn vorige mail is ook niet aangekomen blijkbaar. En waar zou je dan heen moeten mailen? en in het engels schrijven?
Ondertussen een mail gestuurd naar de technische dienst. In het Nederlands. Als ze het niet kunnen lezen gaan ze een mail terugsturen naar mij zodat ik weet dat het in het engels moet. Als ze dat niet doen en ik krijg weer geen antwoord, ga ik wel weer bellen.
Ondertussen een mail gestuurd naar de technische dienst. In het Nederlands. Als ze het niet kunnen lezen gaan ze een mail terugsturen naar mij zodat ik weet dat het in het engels moet. Als ze dat niet doen en ik krijg weer geen antwoord, ga ik wel weer bellen.
[ Voor 48% gewijzigd door AMD1800 op 07-07-2009 10:00 ]
Helaas stuurt verstuurt Dell niet naar het buitenland, dus zal je familie/kennissen moeten hebben in de USA ofzSource90 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:40:
Hmm, ik heb al gebeld en gemailed over de witte pixels.
-------------
[afbeelding]
edit: niet gelezen dat je op vakantie daar bent
[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 07-07-2009 11:44 ]
Is Dell garantie niet internationaal?Saven schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:43:
[...]
edit: niet gelezen dat je op vakantie daar bentmaar dan zit je alsnog met garantie
Niet alle vormen van garantie gelden internationaal.Philflow schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:46:
[...]Is Dell garantie niet internationaal?
Op de Dell site kun je meer gedetailleerde info vinden.
klik
Basic Hardware Support garantie geldt bv alleen in het land van aanschaf.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nou heb ik weer.
Vanmorgen een offerte aanvraag gedaan via de nieuwe AM. Krijg ik op de offerte het volgende te zien:
PREMIUM Protection Plan
1 Yr Limited Warrenty - Collect & Return
PREMIUM 3 YR Accidental Damage Support
Bel ik hem op met de vraag of dit nu 3 jaar garantie én 3 jaar accidental damage bevat, aangezien er PREMIUM staat. Na lang uitzoeken kon hij me hier geen antwoord op geven. De mensen die dit weten zijn op vakantie ( ????? ). Hij probeert het nu verder uit te zoeken. Is er iemand die wél weet hoe dit zit ?
Dit soort vragen móet je toch gewoon weten als AM?? Op de website werkt het kennelijk anders dan via de beste man.
Ps. Ik heb dus eerst via internet een bestelling gedaan en het mandje naar hem gestuurd. Daarbij heb ik dus aangegeven dat ik een premium plan + accidental van 3 jaar wil hebben.
Vanmorgen een offerte aanvraag gedaan via de nieuwe AM. Krijg ik op de offerte het volgende te zien:
PREMIUM Protection Plan
1 Yr Limited Warrenty - Collect & Return
PREMIUM 3 YR Accidental Damage Support
Bel ik hem op met de vraag of dit nu 3 jaar garantie én 3 jaar accidental damage bevat, aangezien er PREMIUM staat. Na lang uitzoeken kon hij me hier geen antwoord op geven. De mensen die dit weten zijn op vakantie ( ????? ). Hij probeert het nu verder uit te zoeken. Is er iemand die wél weet hoe dit zit ?
Dit soort vragen móet je toch gewoon weten als AM?? Op de website werkt het kennelijk anders dan via de beste man.

Ps. Ik heb dus eerst via internet een bestelling gedaan en het mandje naar hem gestuurd. Daarbij heb ik dus aangegeven dat ik een premium plan + accidental van 3 jaar wil hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door JerryJerryJerry op 07-07-2009 16:34 ]
Ik ga morgen bellen, ik ga me eens verdiepen in die argumenten en de NBjournal review eens opzoeken.Philflow schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:46:
[...]
Dat je na de hand pas gehoord hebt over het HD scherm lijkt me geen goed argument.
Beter kraak je je display verder af"Slecht contrast, zeer slechte kijkhoek. Ik kan hier niet goed op werken." Eventueel gebruik je de review op Notebookjournal als bewijs.
Misschien inderdaad beter om dat te gebruiken ism. de dode bright pixel in het midden van me scherm.
En ik denk dat ze inderdaad meer kwijt zijn als ik hem retourneer.
Wat doen ze met geretourneerde notebooks dan?
De behuizing en harddisk kunnen ze sowieso niet meer als nieuw verkopen en vraag me af of ze dat met de rest wel mogen doen?
Dan zouden ze dus dik verlies maken als ze alles voor minder kunnen doorverkopen?
of...
Ik denk dat ze netjes worden gemaakt en als refurbished worden verkocht. In de UK wordt dat veel aangeboden.Source90 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:04:
[...]
Wat doen ze met geretourneerde notebooks dan?
Lijkt me dan sowieso voor hun goedkoper om een nieuw scherm te verkopen en dat erin te zetten.
Ook een argument lijkt me, achja ik kijk wel hoe het telefoongesprek verloopt.
En dat HD scherm, heeft die een betere inkijk hoek dan?
En op welke resoluties kan je hem zetten?
Bah al sinds 02-07 in productie en nog steeds niet verder
Ja. En beter contrast, betere kleuren. Review: notebookreview.comSource90 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:17:
1920*1080. de rest zal er minder uitzien.En op welke resoluties kan je hem zetten?
Ik ga morgen ook bellen, met dezelfde argumenten.Source90 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:17:
Lijkt me dan sowieso voor hun goedkoper om een nieuw scherm te verkopen en dat erin te zetten.
Ik wil echt een ander scherm

Wat bij mij weleens gelukt is bij Apple is deze zin: "dit is niet de kwaliteit die ik van Apple verwacht"
Heeft het HD scherm trouwens een betere 'anti-reflectie' tegen de zon en dergelijke?Philflow schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:23:
[...]
Ja. En beter contrast, betere kleuren. Review: notebookreview.com
[...]
1920*1080. de rest zal er minder uitzien.
Dit merkte ik van het weekend met me huidige scherm, volgens de Dell verkoper zou het met een WLED scherm behoorlijk minder zijn maar valt me vies tegen, zie behoorlijk veel reflectie wanneer in de zon.
Of is dat het zelfde bij het HD scherm?
Bij NotebookJournal wordt er wel over gerept, dat het inderdaad geen pretje is om in de zon te werken met een Studio1555 WLED scherm maar kon niet terug vinden of dit met het HD scherm beter was?
-----------
Btw, is het mogelijk om het touchpad uit te zetten?
[ Voor 5% gewijzigd door Source90 op 07-07-2009 22:55 ]
Wellicht dat het Full HD scherm feller is. Als een scherm een zeer felle backlight heeft dan worden de reflecties minder zichtbaar.Source90 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:51:
[...]
Heeft het HD scherm trouwens een betere 'anti-reflectie' tegen de zon en dergelijke?
Ik heb echter nog geen metingen gezien van het full hd scherm.
Nou wil ik Dell bellen over dat scherm alleen ik heb geen AM (was een internet order) dus welk nummer moet ik dan bellen?
Technische ondersteuning ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door OneUp op 08-07-2009 12:16 ]
Op je orderbevestiging (PDF) staat een nummer.OneUp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:13:
Nou wil ik Dell bellen over dat scherm alleen ik heb geen AM (was een internet order) dus welk nummer moet ik dan bellen?
Account Manager Tel 020-67xxxxx (weet niet of ik dat nummer zomaar mag/kan posten hier)
Hoe zat het nou, mag je de laptop gewoon aanzetten als je Vista terugstuurt? Of moet ik gelijk Windows 7 installeren?
Philflow schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:26:
Hoe zat het nou, mag je de laptop gewoon aanzetten als je Vista terugstuurt? Of moet ik gelijk Windows 7 installeren?
Is wat ik terug kreeg per mail.Thank you for contacting Dell online customer service.
As per your request we have arranged for the refund for the softwares purchased on the order.
We will not be collecting the discs from you and you can either keep them with you or discard the same, But we have arranged for the amount to be refunded back to your account.
Please allow 5-7 business days for the amount to get reflected on your account.
Je kan hem volgens mij gewoon gebruiken totdat het geld op je rekening staat, tot die tijd heb je er voor betaald.
Zolang je hem daarna maar eraf haalt en je nieuwe licentie gebruikt lijkt het me dat er geen probleem is
[ Voor 7% gewijzigd door Source90 op 08-07-2009 12:30 ]
Thanks! En had jij gemeld dat je hem wilde terug sturen gemeld via email of via telefoon? (email of tel graagSource90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:29:
[...]
Is wat ik terug kreeg per mail.
Je kan hem volgens mij gewoon gebruiken totdat het geld op je rekening staat, tot die tijd heb je er voor betaald.
Ik had gebeld, klantenservice.. 0206745500, daar heb je 4 keuzes.
De laatste is doorverbonden te worden naar de receptie en daar gezegd dat ik Vista en Works wou retourneren en zij verbond me door
Gewoon alle vragen van die man beantwoord en hij vroeg er niet naar dus ik heb ook niets over terug sturen gezegd
Ik had 6/7 gebeld en 7/7 had ik al bovenstaande mail.
De laatste is doorverbonden te worden naar de receptie en daar gezegd dat ik Vista en Works wou retourneren en zij verbond me door
Gewoon alle vragen van die man beantwoord en hij vroeg er niet naar dus ik heb ook niets over terug sturen gezegd
Ik had 6/7 gebeld en 7/7 had ik al bovenstaande mail.
[ Voor 49% gewijzigd door Source90 op 08-07-2009 12:41 ]
Op mijn orderbevestiging staat:Saven schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:24:
[...]
Op je orderbevestiging (PDF) staat een nummer.
Account Manager Tel 020-67xxxxx (weet niet of ik dat nummer zomaar mag/kan posten hier)
Account Manager Internet Order
Account Manager Tel 020-6744200
Maar dat is gewoon het standaard nummer en als ik dan naar de klantenservice ga zeggen ze dat deze is opgeheven en ik moet mailen.
Ik heb nu dus maar gemaild en we wachten af.
Zie hierboven, dat nummer is gewoon bereikbaar.
Ik ben op dit moment aan de telefoon, nja, in de wacht sinds ze aan het overleggen is met haar baas..
Of ik een HD scherm kan krijgen of dat ik het systeem terug moet sturen.
--------------
Edit:
Ik heb net te horen gekregen dat ze niet omruilen.
HD scherm zou andere aansluiting hebben blablabla en het vervangen zou op €130~€150,- uitkomen sinds de vervanging door een monteur niet in de garantie valt.
Twee dode pixels is trouwens niet voldoende om het scherm te vervangen.
Dan zou ik beter, aldus de medewerkster, een nieuw systeem met HD scherm kunnen nemen.
Dat gaat hem niet worden met de prijzen van nu.
Misschien nog een leuke aanbieding donderdag maar ik betwijfel het en nu betaal ik zo'n €120,- meer + €80,- dus in totaal €200,- voor een HD scherm sinds de kortingen lager zijn, dat heb ik er niet voor over
Daarnaast dat ik het systeem waarschijnlijk na 29juli pas heb, met retourneren en verwerken van de hele zooi erbij en de laptop niet mee kan op vakantie
Wat wel de bedoeling was.
Achja, dan moet ik maar leren leven met een dode pixel en mocht het scherm overlijden door onbekende reden in de loop der tijd,
, is er misschien een beter WLED scherm op de markt.
iemand tips om een TFT te mollen?
--------------
Mocht het jouw wel lukken, OneUp, wil je dan AUB de naam van de medewerker vragen?
Dan bel ik ook en vraag naar hem.. Zou van de zotte zijn als de ene medewerker het wel doet en de andere niet, maar je weet maar nooit bij Dell
--------------
Edit2:
Ik heb net met de Klantenservice gebeld en zij sturen me een nieuwe offerte met HD scherm.
Ze zou kijken wat ze qua kortingen zou kunnen doen, ik zie wel wat ik in me mail krijg.
Ik ben op dit moment aan de telefoon, nja, in de wacht sinds ze aan het overleggen is met haar baas..
--------------
Edit:
HD scherm zou andere aansluiting hebben blablabla en het vervangen zou op €130~€150,- uitkomen sinds de vervanging door een monteur niet in de garantie valt.
Dan zou ik beter, aldus de medewerkster, een nieuw systeem met HD scherm kunnen nemen.
Misschien nog een leuke aanbieding donderdag maar ik betwijfel het en nu betaal ik zo'n €120,- meer + €80,- dus in totaal €200,- voor een HD scherm sinds de kortingen lager zijn, dat heb ik er niet voor over
Daarnaast dat ik het systeem waarschijnlijk na 29juli pas heb, met retourneren en verwerken van de hele zooi erbij en de laptop niet mee kan op vakantie
Achja, dan moet ik maar leren leven met een dode pixel en mocht het scherm overlijden door onbekende reden in de loop der tijd,
iemand tips om een TFT te mollen?
--------------
Mocht het jouw wel lukken, OneUp, wil je dan AUB de naam van de medewerker vragen?
Dan bel ik ook en vraag naar hem.. Zou van de zotte zijn als de ene medewerker het wel doet en de andere niet, maar je weet maar nooit bij Dell

--------------
Edit2:
Ik heb net met de Klantenservice gebeld en zij sturen me een nieuwe offerte met HD scherm.
Ze zou kijken wat ze qua kortingen zou kunnen doen, ik zie wel wat ik in me mail krijg.
[ Voor 102% gewijzigd door Source90 op 08-07-2009 13:34 ]
Ben benieuwd naar de offerte, dat zou betekenen dat je deze dan retour stuurt en een nieuwe besteld met HD scherm?
Ik heb gemaild maar nog niets terug gehad, ben benieuwd.
Heb trouwens het geld van m'n Vista/Works refund gehad: 89,52.
Ik heb gemaild maar nog niets terug gehad, ben benieuwd.
Heb trouwens het geld van m'n Vista/Works refund gehad: 89,52.
Wanneer had je dat aangevraagd, het retourneren?
Vraag me af of ik überhaupt een soortgelijke prijs krijg of dat ze de gewone Dell-site prijs krijg.
Achja we zien wel.
Is die €90,- incl. Works?
0206745500 was trouwens het nummer wat ik gebeld had en je komt via keuze 2 bij de Technische dienst.
Misschien dat jij dat ook wil proberen als je geen mail terug krijgt?
Vraag me af of ik überhaupt een soortgelijke prijs krijg of dat ze de gewone Dell-site prijs krijg.
Achja we zien wel.
0206745500 was trouwens het nummer wat ik gebeld had en je komt via keuze 2 bij de Technische dienst.
[ Voor 30% gewijzigd door Source90 op 08-07-2009 14:01 ]
Die dozen zijn trouwens makkelijk open te maken vanaf de onderkant, zonder de seal te verbreken.
Net gebeld om de software terug te sturen. Ik moet de cds wel terugsturen
en ik krijg 92
Net gebeld om de software terug te sturen. Ik moet de cds wel terugsturen
Als het goed is incl. Works ja.Source90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:57:
Wanneer had je dat aangevraagd, het retourneren?
Achja we zien wel.
Ik wacht wel ff af met die mail, meestal krijg ik binnen een halve dag reactie maar dat zal wel de zelfde uitkomst zijn als bij jou.
Nou de Studio 15 die ik heb binnen gehad heeft een 1366x768 AUOptronics scherm dat er puik uit ziet.
Keyboard vind ik flink sponzig, ik had beter verwacht.
Hard disk is een Seagate 5400.6. Geen prestatie wonder, zie Techreport.com
@phil, is het scherm van jou nu het goed of volgens de reviews een van de mindere schermen? Ik krijg hem morgen namelijk...
bla?
De reviews hebben alleen het Samsung scherm getest. Dit AUO is een prima scherm vind ik. Denk contrast zo'n 200:1. Brightness 190 cd/m. Niet erg fel.
De speakers zijn trouwen erg goed vind ik. Ik heb nog nooit zo'n geluid uit een laptop horen komen.
De speakers zijn trouwen erg goed vind ik. Ik heb nog nooit zo'n geluid uit een laptop horen komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 08-07-2009 15:16 ]
Hmm, ik vind speakers juist erg zacht klinken, zelfs met SRS Audio Sandbox.
Vergeleken bij de Sony Vaio die hier ook staat dan
Geluid uit de Studio is opzich wel redelijk mooi, alleen te zacht (terwijl audio bron gewoon 'hard' kan en goede kwaliteit is) en ja, natuurlijk staat zowel MPC als Windows geluid op 100%
Die Seagate, is dat trouwens beter dan een Toshiba?
Heb zelf alleen maar ervaring met de 3.5" schijven en hoeveel GB is die Seagate?
Heb in de mijne een: 2.5" Toshiba MK3255GSX 5400RPM 320GB zitten.
Vergeleken bij de Sony Vaio die hier ook staat dan
Geluid uit de Studio is opzich wel redelijk mooi, alleen te zacht (terwijl audio bron gewoon 'hard' kan en goede kwaliteit is) en ja, natuurlijk staat zowel MPC als Windows geluid op 100%

Die Seagate, is dat trouwens beter dan een Toshiba?
Heb zelf alleen maar ervaring met de 3.5" schijven en hoeveel GB is die Seagate?
Heb in de mijne een: 2.5" Toshiba MK3255GSX 5400RPM 320GB zitten.
[ Voor 31% gewijzigd door Source90 op 08-07-2009 15:23 ]
@Philflow: had jij nou wel of niet het HD scherm? En de 500GB schijf: welke is het?
Edit: sorry ik had het topic vrij lang openstaan en miste de laatste berichten, je hebt het inderdaad al verteld, bedankt.
Edit: sorry ik had het topic vrij lang openstaan en miste de laatste berichten, je hebt het inderdaad al verteld, bedankt.
[ Voor 46% gewijzigd door Gianni Rombios op 08-07-2009 17:21 ]
Gianni Rombios schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:09:
@Philflow: had jij nou wel of niet het HD scherm? En de 500GB schijf: welke is het?
Philflow schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:01:
Nou de Studio 15 die ik heb binnen gehad heeft een 1366x768 AUOptronics scherm dat er puik uit ziet.
Het wordt volgensmij met de dag minder, dat geld wat je terug krijgt voor works/vista
Ik heb een mailtje terug gehad en er is inderdaad geen exchange mogelijk.Source90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:41:
Zie hierboven, dat nummer is gewoon bereikbaar.
--------------
Edit:
Daarnaast dat ik het systeem waarschijnlijk na 29juli pas heb, met retourneren en verwerken van de hele zooi erbij en de laptop niet mee kan op vakantieWat wel de bedoeling was.
Achja, dan moet ik maar leren leven met een dode pixel en mocht het scherm overlijden door onbekende reden in de loop der tijd,, is er misschien een beter WLED scherm op de markt.
iemand tips om een TFT te mollen?![]()
--------------
--------------
Edit2:
Nu moet ik gaan overwegen of ik hem terug wil sturen...of hem gewoon in bezit houden met dead pixel.
Tough choice...
Heb je inhome garantie?
Anders kan je beeldscherm toch gewoon als 'defect' melden (nisk zeggen over dead pixel) en dan komt er een nieuwe scherm in
Anders kan je beeldscherm toch gewoon als 'defect' melden (nisk zeggen over dead pixel) en dan komt er een nieuwe scherm in
Ik heb de Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
Want op dit moment zou ik zo'n 150,- meer kwijt zijn + 29,- retourneringskosten.
Als je de offerte hebt gehad laat je dat dan ff weten, ben wel benieuwd wat de nieuwe prijs is.Source90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:41:
Edit2:
Want op dit moment zou ik zo'n 150,- meer kwijt zijn + 29,- retourneringskosten.
Vandaag heb ik mijn Studio 1555 ontvangen, na lang wachten... en wat denk je?
Jep scheur in het scherm, plus een haartje ofzoiets achter het glas... erg slechte kwaliteitscontrole daar. Ik ga gewoon een nieuwe eisen, met reparatie ga ik niet akkoord, dan krijgen ze de troep gewoon retour.
Jep scheur in het scherm, plus een haartje ofzoiets achter het glas... erg slechte kwaliteitscontrole daar. Ik ga gewoon een nieuwe eisen, met reparatie ga ik niet akkoord, dan krijgen ze de troep gewoon retour.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat heb ik ook ervaren, die slechte kwaliteitscontrole. Had vorig jaar me xps M1330 4 of 5 keer laten inruilen xD, dus heb 5 verschillende gehad. Waarvan allemaal wel iets aan de hand was. Ik had het gevoel als ik liet inruilen voor een "nieuwe" gewoon een refurbished model kreeg. Dus heb uiteindelijk geld terug gevraagd en daarvan een nieuwe besteld. Die was eindelijk wel voldoende in orde.Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:40:
Vandaag heb ik mijn Studio 1555 ontvangen, na lang wachten... en wat denk je?
Nog geen offerte gehad.OneUp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:25:
[...]
Ik heb een mailtje terug gehad en er is inderdaad geen exchange mogelijk.
Nu moet ik gaan overwegen of ik hem terug wil sturen...of hem gewoon in bezit houden met dead pixel.
Tough choice...
Ja ik ben ook aan het twijfelen, een behoorlijk bedrag wat je meer moet betalen plus de kosten daaraan verbonden voor het terug sturen.
Die vrouw aan de telefoon wist me ook te vertellen dat bij het repareren van een scherm, je een refurbished model krijgt, xileS bevestigd dit ook..Dennis Lammers schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:29:
Heb je inhome garantie?
Daar schiet je nog niets mee op, krijg je straks een refurbished scherm waar óók dode pixels in zitten, sinds volgens hun algemene voorwaarden tot maximaal 6 defecte Bright of Black pixels als 'normaal' wordt gezien.
Verwijderd
Heb mijn Studio 15 vandaag binnen gekregen! 
Alles werkt zoals behoren. Heb geen dode pixels, helder scherm, accu was zelfs al helemaal opgeladen. Heb de studio aangeschaft voor mijn studie niet zozeer voor muziek of films, maar het geluid is best zuiver! Ben alleen geen fan van Vista, start traag op. McAfee was al geinstalleerd terwijl ik daar niet om heb gevraagd (stond wel vermeld onder 30 day trial op het factuur), of is dat standaard zo?
Alleen nu zit ik met het probleem dat ik niet in aanmerking kom voor de gratis upgrade naar Windows 7?
Ik had via http://win7.dell.com al mijn gegevens ingevuld en op bevestigen geklikt en kreeg het volgende bericht:
Dit systeem komt niet in aanmerking. Controleer of u het juiste serviceplaatje hebt ingevoerd en lees de voorwaarden.
Ik heb mijn laptop op 26 juni besteld, dus ik begrijp niet waarom ik dat bericht krijg. Heb het al 3 keer geprobeerd
Iemand anders die misschien dezelfde probleem heeft?
Alles werkt zoals behoren. Heb geen dode pixels, helder scherm, accu was zelfs al helemaal opgeladen. Heb de studio aangeschaft voor mijn studie niet zozeer voor muziek of films, maar het geluid is best zuiver! Ben alleen geen fan van Vista, start traag op. McAfee was al geinstalleerd terwijl ik daar niet om heb gevraagd (stond wel vermeld onder 30 day trial op het factuur), of is dat standaard zo?
Alleen nu zit ik met het probleem dat ik niet in aanmerking kom voor de gratis upgrade naar Windows 7?
Ik had via http://win7.dell.com al mijn gegevens ingevuld en op bevestigen geklikt en kreeg het volgende bericht:
Dit systeem komt niet in aanmerking. Controleer of u het juiste serviceplaatje hebt ingevoerd en lees de voorwaarden.
Ik heb mijn laptop op 26 juni besteld, dus ik begrijp niet waarom ik dat bericht krijg. Heb het al 3 keer geprobeerd
Probeer eens een mail naar klantenservice of morgen bellen (0900-1700) op 0206745500 keuze 4.
En Vista vond ik zelf niet langzaam opstarten, helemaal niet met een clean 64bit installatie.
Vraag me wel af wat Dell Docks allemaal aan het doen is, gebruikt constant 10~15% van me CPU, zelfs Windows Sidebar gebruikt minder (amper iets) terwijl daar allemaal gadgets in staan, Dell Docks is alleen een.. dock, met snelkoppelingen.
En Vista vond ik zelf niet langzaam opstarten, helemaal niet met een clean 64bit installatie.
Vraag me wel af wat Dell Docks allemaal aan het doen is, gebruikt constant 10~15% van me CPU, zelfs Windows Sidebar gebruikt minder (amper iets) terwijl daar allemaal gadgets in staan, Dell Docks is alleen een.. dock, met snelkoppelingen.
Verwijderd
Idem dito hier, met Windows Vista Home Premium Engels 64-bit.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:37:
Ik kreeg mijn dode pixel pas na een paar dagen te zien. Had hem vrijdag binnen en op maandagmiddag was hij er ineens...Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:37:
Heb mijn Studio 15 vandaag binnen gekregen!
Alles werkt zoals behoren. Heb geen dode pixels,
Zelfde hier.. Lekkere kwaliteit schermen..OneUp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:28:
[...]
Ik kreeg mijn dode pixel pas na een paar dagen te zien. Had hem vrijdag binnen en op maandagmiddag was hij er ineens...
Na een paar dagen opeens witte punt op me scherm..

Als dat alles is was ik allang blij... vandaag ontvangen:Source90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:51:
[...]
Zelfde hier.. Lekkere kwaliteit schermen..
Na een paar dagen opeens witte punt op me scherm..

En daarbij ook nog een haar ergens onder de glasplaat.
Verwijderd
Ik heb gemailed. Hopelijk krijg ik morgen antwoord terug, thanksSource90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:42:
Probeer eens een mail naar klantenservice of morgen bellen (0900-1700) op 0206745500 keuze 4.
Ah, dan heb ik tevroeg gejuichtOneUp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:28:
[...]
Ik kreeg mijn dode pixel pas na een paar dagen te zien. Had hem vrijdag binnen en op maandagmiddag was hij er ineens...

Laat me raden, Seagate 5400.6?Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:37:
Ben alleen geen fan van Vista, start traag op.
Ja dat is natuurlijk helemaal geen stijl van Dell. ondanks dat het rijmt.Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:53:
[...]
Als dat alles is was ik allang blij... vandaag ontvangen:
[afbeelding]
Zou zeker een hele nieuwe vragen, de retour kosten laten vergoeden en eventueel nog een compensatie eisen, had je trouwens het HD Scherm?
Zoniet dan zou ik korting eisen voor een HD Scherm, 'dreigen' met je verhaal naar de consumentenbond te gaan wil ook wel eens helpen, zeker bij zulke grote bedrijven
---
Betreft de dode pixel, hoop dat het bij 1 blijft, niet dat er straks nog 2 of 3 bij komen na de 7 dagen waarin je mag retour sturen zonder reden.
---
Is de Toshiba 5400RPM 320GB dan beter dan de Seagate?
Of tenminste sneller..
Die van mij vind ik behoorlijk snel opstarten, niet veel verschil met me Samsung F1 320GB 3.5".
[ Voor 15% gewijzigd door Source90 op 08-07-2009 20:09 ]
Dit had ik denk ik liever gehad aangezien dat gewoon een kwestie is van kostenloze vervanging. Dead pixels blijf je mee zitten.Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:53:
[...]
Als dat alles is was ik allang blij... vandaag ontvangen:
[afbeelding]
Jongens ik heb een beetje een stomme vraag...
Kan de cardreader van een studio15 CF kaartjes lezen?
Ik heb zelf die kaartjes niet, en moet zeggen dat ik ook niet zo snel nuttige info kan vinden.
Ik zie het zelfs niet meer terug in m'n order. Blijkbaar wordt het ook niet geleverd in nieuwe systemen?
Misschien was het een cadeautje destijds.
Kan de cardreader van een studio15 CF kaartjes lezen?
Ik heb zelf die kaartjes niet, en moet zeggen dat ik ook niet zo snel nuttige info kan vinden.
Ik zie het zelfs niet meer terug in m'n order. Blijkbaar wordt het ook niet geleverd in nieuwe systemen?
Misschien was het een cadeautje destijds.
[ Voor 27% gewijzigd door Cheesy op 08-07-2009 21:45 ]
Na het lezen van dit grote topic ben ik ook maar tot de conclusie gekomen om een studio 15 te bestellen voor m'n studie
Is dit een beetje een goede deal, EPP en een waardebon van 5%:
Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Nederlands
Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
Harde schijf 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische apparaten Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
Kabel Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
Verzenddocumenten Dutch - Documentation Studio 1545
Gedis-pakketreferentie N0753505
Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
Verbeterde Service Packs 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
PalmRest Palmsteun standaard
BlueTooth Geen Bluetooth-upgrade
Bestelgegevens Studio 1555 Order - Netherlands
Primaire Batterij 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Mediakit voor Dell-systeem Studio 1555 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Kleurkeuze Jet Black met matte afwerklaag
Accidental Damage-support Geen Accidental Damage-support
Online Backup DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)
Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.0 Basic
Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Bescherm uw nieuwe pc Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding Wisselstroomadapter van 90 W
TOTAAL Incl. BTW:€ 816,04
En hopelijk accepteren ze de terug gave van Windows Vista/Works ook nog
Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Nederlands
Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
Harde schijf 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische apparaten Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
Kabel Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
Verzenddocumenten Dutch - Documentation Studio 1545
Gedis-pakketreferentie N0753505
Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
Verbeterde Service Packs 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
PalmRest Palmsteun standaard
BlueTooth Geen Bluetooth-upgrade
Bestelgegevens Studio 1555 Order - Netherlands
Primaire Batterij 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Mediakit voor Dell-systeem Studio 1555 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Kleurkeuze Jet Black met matte afwerklaag
Accidental Damage-support Geen Accidental Damage-support
Online Backup DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)
Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.0 Basic
Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Bescherm uw nieuwe pc Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding Wisselstroomadapter van 90 W
TOTAAL Incl. BTW:€ 816,04
En hopelijk accepteren ze de terug gave van Windows Vista/Works ook nog
Dit is een betere dealRonneuh schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:29:
Maak je er wel winst op dan, als je hem voor €500,- te koop zet
Is even afwachten he... maar ik denk dat het wel goed komt.Source90 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:35:
Maak je er wel winst op dan, als je hem voor €500,- te koop zet
Ps, ik heb er trouwens 2. 1 heb ik kunnen testen en die had een AUO scherm. Hier zijn de foto's. Helaas zijn de foto's niet goed gelukt.
http://s609.photobucket.com/albums/tt179/Vantage72/AUOEC20/
[ Voor 29% gewijzigd door Philflow op 08-07-2009 21:47 ]
Ik heb er 2 gekocht. Maar denk dat ik ze allebei verkoop. Ik heb zelf liever iets lichters...En verkopen van laptops vind ik altijd wel leuk. Vandaar.
Als er een HD scherm in zat had ik hem wel gekocht
Misschien zit er wel een AUO scherm in, net als in de andere die ik heb. Ik vond het er prima uit zien. Beter dan de Alu Macbook die ik vorig jaar had.
Nog steeds niet gehad, vraag me af of ze nog iets gaat sturen?OneUp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:35:
Ik heb de Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
[...]
Als je de offerte hebt gehad laat je dat dan ff weten, ben wel benieuwd wat de nieuwe prijs is.
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| EINDHOVEN, BEST,NL 08/07/2009 4:20 BESTEMMINGSSCAN 08/07/2009 4:10 AANKOMSTSCAN BRUSSELS, BE 08/07/2009 2:22 VERTREKSCAN BRUSSELS, BE 07/07/2009 21:37 AANKOMSTSCAN EINDHOVEN, BEST, NL 07/07/2009 19:00 VERTREKSCAN 07/07/2009 9:13 HERKOMSTSCAN NL 06/07/2009 13:36 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
Wat dit dus ongeveer betekend:
Gister: hij kwam in nederland
Gister: Hij werd verstuurd naar Best
Gister: Hij werd verzonden naar Brussel

Vandaag: Hij werd verzonden naar Best

Vandaag: Hij werd verzonden naar mijn huis vanaf 4:20 AM. En ik heb nog steeeds niet mijn laptop binnen..
.
Leuk geregeld daar
Hopelijk krijg ik em morgen alsnog binnen, zal morgenochtend iig aan de telefoon hangen met UPS
Haha ja de mijne werd vanaf Eindhoven naar Brussel verstuurd en weer terug om zo richting Zuid Holland te komen
Verwijderd
echt te erg
Het stomste is dat Best ongeveer een 10 km fietsen maar is.. mijn school ligt 11 km ver weg, mijn werk 13. Dus dat fietsen gaat makkelijker dan normaal en dan had ik ook nog mijn laptop op zijn minst 2 dagen eerder kunnen hebben..
Heb al bij mijn XPS 16 een full hd rgb led screenPhilflow schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:18:
[...]
Misschien zit er wel een AUO scherm in, net als in de andere die ik heb. Ik vond het er prima uit zien. Beter dan de Alu Macbook die ik vorig jaar had.
Maar anders had ik die waarschijnlijk teruggestuurd en jouwe gekocht
Maar ik heb waarschijnlijk wel een maat die er mischien geinteresseerd in is, het enige wat -ook voor hem- ontbreekt is helaas het HD scherm
Ergens moeten die hoge verzendkosten vandaan komenVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:21:
echt te ergHet stomste is dat Best ongeveer een 10 km fietsen maar is.. mijn school ligt 11 km ver weg, mijn werk 13. Dus dat fietsen gaat makkelijker dan normaal en dan had ik ook nog mijn laptop op zijn minst 2 dagen eerder kunnen hebben..
Ze geven je notebook eerst een tour NL-BE
Ik had al het vermoeden dat de 1366*768 AUO20EC een stukje beter is dan de Samsung en dat blijkt te kloppen.
AUO20EC
durchschnittl. Luminanz cd/m² 228,10
Schwarzwert bei 100 cd/m2 cd/m² 0,48
Schwarzwert bei maximaler Helligkeit cd/m² 1,16
Kontrast bei 100 cd/m2 :1 208,30
Kontrast bei maximaler Helligkeit :1 196,63
Samsung SEC5441
durchschnittl. Luminanz cd/m² 196,00
Schwarzwert bei 100 cd/m2 cd/m² 0,59
Schwarzwert bei maximaler Helligkeit cd/m² 1,18
Kontrast bei 100 cd/m2 :1 170,00
Kontrast bei maximaler Helligkeit :1 166,00
(bron Notebookjournal.de)
AUO20EC
Samsung SEC5441
Verwijderd
@source: wel luxe zeg 
Nu wordt de laptop weer afgeleverd sinds gister 4:20 am..
gisteravond was het weer bestemmingsaankomst en nu dus weer wordt afgeleverd.. hopelijk komen ze vanmiddag als er iemand thuis is.
Nu wordt de laptop weer afgeleverd sinds gister 4:20 am..
gisteravond was het weer bestemmingsaankomst en nu dus weer wordt afgeleverd.. hopelijk komen ze vanmiddag als er iemand thuis is.
Verwijderd
Is het niet gewoon mogelijk die vista terug te sturen en dan gewoon een xp/vista te downloaden van newsgroepen? waar geen activatie voor nodig is? en draaid xp trouwens wel?
Verwijderd
Het lijkt me soortemet logisch dat XP zal draaien, alleen of de drivers ook geschikt zijn: weet ik niet.
terugsturen is ook mogelijk, en downloaden ook
terugsturen is ook mogelijk, en downloaden ook
Zo te zien is er weinig veranderd met de prijzen. Het systeem dat vorige week 729,- kostte, kost nu 699,- alleen zijn de verzendkosten nu niet gratis
Hmm op basis hiervan ga ik daar maar eens naar vragen. Als ze een product verkopen met compleet andere specs, en dat gebaseerd is op puur toeval welke je krijgt, vind ik dat een reden tot omruilen.Philflow schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 06:43:
Ik had al het vermoeden dat de 1366*768 AUO20EC een stukje beter is dan de Samsung en dat blijkt te kloppen.
AUO20EC
Samsung SEC5441
Verwijderd
Ik denk niet dat je daar al te sterk mee staat; Samsung gooit in hun budget tot middel-TV's ook al jarenlang panelen van verschillende merken (CMO, AUO en Samsungs panelen zelf, in dat geval zijn Samsungs panelen zelf gek genoeg favoriet). Het is niet zo dat een paneel van de 'minste' fabrikant niet aan de specs van het product voldoet. Wel is het natuurlijk zuur als iemand anders voor exact dezelfde prijs een mogelijk iets beter scherm krijgt.
Wat een onzin. Het enige wat je koopt is een 15,6-inch WXGA LED TFT-display (1.366 x 768) with TrueLife scherm. Specificaties en/of merken worden nergens gemeld, dus is ook geen reden om te ruilen.Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:06:
[...]
Hmm op basis hiervan ga ik daar maar eens naar vragen. Als ze een product verkopen met compleet andere specs, en dat gebaseerd is op puur toeval welke je krijgt, vind ik dat een reden tot omruilen.
Je kunt het altijd proberen. Overigens is het wel zo dat vrijwel alle fabrikanten dit doen, zelfde met dure Macbook Pros heb je geen zekerheid welk panel je krijgt.Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:06:
[...]
Hmm op basis hiervan ga ik daar maar eens naar vragen. Als ze een product verkopen met compleet andere specs, en dat gebaseerd is op puur toeval welke je krijgt, vind ik dat een reden tot omruilen.
Ach het enige dat je koop is een VW Golf 1.8, of die nou 100pk levert of 130pk, dat hangt er ff van af welke motor we erin hangen... details... Zelfde principe. Het is een essentieel onderdeel en het is onzin dat de ene klant een beter product krijgt dan de andere.wrcveen schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:58:
[...]
Wat een onzin. Het enige wat je koopt is een 15,6-inch WXGA LED TFT-display (1.366 x 768) with TrueLife scherm. Specificaties en/of merken worden nergens gemeld, dus is ook geen reden om te ruilen.
Overigens doen ze bij Dell blijkbaar moeilijk over het scheurtje in mijn scherm, ook lekker. Dik een half uur in de wacht gehangen en toen moest ik helaas weg, bij terugkomst was er opgehangen uiteraard. Krijg ik een voicemail bericht dat ze een monteur willen sturen om het scherm te vervangen... wat denk je zelf?
Onzin.Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:20:
[...]
Ach het enige dat je koop is een VW Golf 1.8, of die nou 100pk levert of 130pk, dat hangt er ff van af welke motor we erin hangen... details... Zelfde principe. Het is een essentieel onderdeel en het is onzin dat de ene klant een beter product krijgt dan de andere.
Overigens doen ze bij Dell blijkbaar moeilijk over het scheurtje in mijn scherm, ook lekker. Dik een half uur in de wacht gehangen en toen moest ik helaas weg, bij terugkomst was er opgehangen uiteraard. Krijg ik een voicemail bericht dat ze een monteur willen sturen om het scherm te vervangen... wat denk je zelf?
Dell specificeerd niet de specificaties van het scherm.
VW zegt je krijgt 130 PK, als je er dan "maar" 100 krijgt is daar over te discusieeren.
Dell geeft de specs op als zijnde glimscherm, led backlight en resolutie.
Anders beginnen mensen ook te klagen omdat de 1 een samsum disc heeft en de ander een hitachi.
En ze doen niet moeilijk. Ze komen hem toch vervangen?
Je zeurt wel een beetje hoor
Hop,hop,hop!
Dit topic is gesloten.