Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:19
OneUp schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:18:
[...]

Goed nieuws! Zal ik nu al bellen of wachten tot ik hem binnen heb?
Wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Philflow schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:09:
[...]

Toen je laptop al in productie was? Of van tevoren?
Ik heb niet besteld via de website, maar ik heb de basis via de website gemaakt en dan per telefoon de bestelling laten aanpassen. Ik heb dit dus aan laten passen tijdens het bestellen.
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:11:
@tukk: tegen mij zeiden ze dat dit niet mogelijk was, net zoals het backlit tobo niet kon terwijl die wel als optie stond op de specpagina..
Vreemd, waarom zou een engels OS een backlit-tobo uitsluiten? :?
Klinkt wel als Dell, moet ik zeggen. Ik heb trouwens geen backlit-tobo, ik hoorde pas later dat deze bestonden op deze laptops.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Wat betekent eigenlijk het batterij icoontje op het toetsenbord (F3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:35
Dennis, dat start de Battery meter op. Ik heb het net ff voor je uitgetest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Bij mij niet, maar ik draai dan ook Windows 7 RC 64 bit ;)
Geen enkele Dell programma's erop, alleen de juiste drivers die Win 7 automatisch vindt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Wat doet het bij jou dan? gewoon F3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Niets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Maar die Windows 7 RC is toch maar beperkt bruikbaar? Wat doe je daarna?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:16:
[...]

Vreemd, waarom zou een engels OS een backlit-tobo uitsluiten? :?
Klinkt wel als Dell, moet ik zeggen. Ik heb trouwens geen backlit-tobo, ik hoorde pas later dat deze bestonden op deze laptops.
Nee het was dat een engels os niet kon door de 1545 dutch documentation studio. Op de internet-aanpas-pagina was de backlit toetsenbord helemaal niet verkrijgbaar terwijl die wel op de specpagina staan. is gewoon los van elkaar ;) toen had ik dus gebeld en het bleek niet mogelijk te zijn dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
OneUp schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:35:
Maar die Windows 7 RC is toch maar beperkt bruikbaar? Wat doe je daarna?
Tot juni 1010. Daarna zie ik dan wel weer.

Maar goed, als ik maar 66 euro terug krijg van Ome Dell, dan wil ik best een legale Windows 7 gebruiken. Dat vind ik het net waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 30-06-2009 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:59
Dennis Lammers schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:47:
Bij mij niet, maar ik draai dan ook Windows 7 RC 64 bit ;)
Geen enkele Dell programma's erop, alleen de juiste drivers die Win 7 automatisch vindt :D
Komt omdat je dan de Dell Quickset niet geinstalleerd hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ik heb net weer gebeld met Dell en ze willen mij nog steeds de 64 bits versie van Home Premium niet geven. Bij Vista Business en Vista Ultimate is dit wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
heb je naar de technische supportafdeling gevraagd? of ben je weer naar de verkoop gegaan?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
AMD1800 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:50:
Ik heb net weer gebeld met Dell en ze willen mij nog steeds de 64 bits versie van Home Premium niet geven.
Volgens mij kun je wel gewoon je 32 bits serial voor de 64 bits versie gebruiken. Moet je wel een dvdtje zien te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:49
Philflow schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 06:20:
[...]

Tot juni 1010. Daarna zie ik dan wel weer.

Maar goed, als ik maar 66 euro terug krijg van Ome Dell, dan wil ik best een legale Windows 7 gebruiken. Dat vind ik het net waard.
Vanaf Maart begint die elke 2 uur af te melden he ;) Maar dan is de RTM toch al uit :)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Heb een mail terug gehad en daarin zeggen ze dat ze geen 64bit kunnen sturen.
I am sorry to inform you but we cannot make any exchanges for the Operating system software on the order and cannot send 64 bit version.

However in case you would like to purchase the same separately you can place an order for that either online on www.dell.nl or with the sales department on the phone # 020-6744873.
Ik zal donderdag als ik hem in huis heb nog wel is bellen, mochten ze de 64bit versie dan niet sturen dan weiger ik denk ik de Vista (en Works) om ook Windows 7 RC te gaan gebruiken.
AMD1800 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:50:
Ik heb net weer gebeld met Dell en ze willen mij nog steeds de 64 bits versie van Home Premium niet geven. Bij Vista Business en Vista Ultimate is dit wel mogelijk
Jij had je Vista eigenlijk toch al geweigerd? Wat heb je gevraagd dan aan Dell?

[ Voor 22% gewijzigd door OneUp op 30-06-2009 11:56 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Nogmaals, volgens mij kun je wel gewoon je 32 bits serial voor de 64 bits versie gebruiken. Moet je wel een dvdtje zien te regelen. Wellicht kun je hem lenen van een tweaker hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb na 4 keer bellen (serieus vaak gewoon een half uur in de wacht gestaan...) eindelijk iemand ervoor gekregen die welwillend was. Hij klonk gemotiveerd, enthousiast en kon echt wat voor me betekenen. Heb dus de order van zaterdag aan kunnen passen, zodat er een HD-scherm op komt. De andere mensen die ik aan de lijn had klonken sloom, ongeïnteresseerd en konden eigenlijk alleen maar "nee, niet mogelijk" zeggen. Maargoed, even afwachten of het goed gaat nu verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Weet er iemand hoe ik automatisch dim functie van windows 7 kan aanzetten.Zoals te zien is op deze site http://www.technospot.net...cally-dim-display-screen/
Heb al vanalles geprobeerd maar bij mij is deze optie niet te zien.

groetjes Blas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Een vrij uitgebreide review van het 1080p scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 21:27

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Maar hoeveel extra kost zo'n Hd scherm nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Mr_gadget schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:44:
Maar hoeveel extra kost zo'n Hd scherm nou?
€ 86 is de laatste prijs die ik hoorde. Het 768p scherm is gereviewed door Notebookcheck en Notebookjournal.

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 30-06-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80-90 euro extra.

Over de speakers zijn ze niet 'zo' heel tevreden. :P
I am still just flabbergasted at what Dell did to this laptop. Those speakers are absolutely inexcusable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dat is meestal bij Dell laptops: speakers zijn om een of andere reden altijd superslecht (geldt vrijwel voor elk model).
Misschien hebben ze een contract met een of andere geluidskaart/speaker fabrikant waar ze niet onderuit kunnen waardoor het Dell onmogelijk wordt gemaakt laptops met goed geluid te produceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mijn Inspiron zijn nog niet zo heel slecht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:44:
Die van mijn Inspiron zijn nog niet zo heel slecht. :P
Totdat je het geluid van een andere laptop hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasfilius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10

thomasfilius

zappaeske strapatsen

Na 3 uur bellen en 4 verschillende verkopers van dell aan de lijn te hebben gehad is het dan toch eindelijk gelukt! Heb ook de Studio 1555 met gratis cpu upgrade en HD scherm besteld. Totale kosten 741,09 euro.

De eerste 3 wilde me niet de 10% korting geven want dit gold alleen voor laptops boven de 899 euro. Maar toen ik de laatste verkoopster zei dat de website het wel pakte ging ze akkoord. Zojuist de betaling voldaan en nu is het afwachten maar...

Watch out where the huskies go an' don't you eat that yellow snow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@OneUp: Volgens die link die Dre hier neer heeft gezet en waaruit jij volgens mij een quote hebt gehaald moet het gewoon kunnen. Ik heb zelf ook nog gemaild. Kijken wat daar uit komt. Ik heb mn mail wel in het NLs gedaan. Mocht volgens de site, dus:P Ze hebben me nog niet teruggemaild.

@Silmaril8: Volgens mij loop je echt uit je nek te lullen. Als je deze speakers vergelijkt met die van andere laptops, dan zijn ze echt wel beter. Ik bedoel, je kunt ze niet vergelijken met de speakers die in de HP dv7 seriies zit, want die zijn echt goed. Maar slecht zijn deze ook zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
@AMD1800: Nee hoor. Ik heb genoeg Dell laptops onder handen gehad (werkte parttime bij de RMA van een IT afdeling) en het geluid in een Dell laptop is vaak blikkerig en het geluid van andere laptops die bij ons waren gekocht door studenten/medewerkers waren vrijwel altijd beter. En dus of je het wilt geloven of niet: Dell laptops hebben vaak slechter speakergeluid dan andere laptops. Dit is mijn ervaring, maar in reviews komt dit ook vaak genoeg naar voren. Reviews van de Studio 15:Deze reviews zeggen genoeg dunkt me. En als je vaker reviews van andere Dell laptops leest, zul je hetzelfde horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:29

Tank80

Cyanide&&Happiness

Speakergeluid is toch verder ook helemaal niet boeiend of ben ik nou :?

Ik vind het geluid van vrijwel alle laptops erg matig dus meestal doe je toch een headsetje op, of de laptop aan een stereo hangen of het geluid gewoon uit?

Maar goed, ik zit nog steeds erg te twijfelen over dat fullHD scherm, maar ben erg bang dat het allemaal veel te klein wordt op dat schermpje, dus heeft er iemand een foto van zo'n fullHD scherm met een beetje tekst, iconen, progammatjes open ed? Heb al zitten googelen maar vind alleen een paar plaatjes van een leeg bureaublad.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
AMD1800 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:08:
@OneUp: Volgens die link die Dre hier neer heeft gezet en waaruit jij volgens mij een quote hebt gehaald moet het gewoon kunnen. Ik heb zelf ook nog gemaild. Kijken wat daar uit komt. Ik heb mn mail wel in het NLs gedaan. Mocht volgens de site, dus:P Ze hebben me nog niet teruggemaild.
Daar had ik mijn quote inderdaad uit en het zou dus inderdaad moeten kunnen.

Ben benieuwd wat de reactie op jou mailtje is. Ik ga ze iniedergeval ook meteen bellen als ik mijn laptop ontvangen heb, want zowel op het Dell forum (die community) en hier hoor ik zoveel signalen dat die 64bit versie gewoon gratis verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02:09
Ik heb helaas nog steeds geen orderbevestiging binnen van mijn gewijzigde order(actie van dit weekend maar wou graag een Full HD schermpje er in), had geen zin om weer een half uur te wachten aan de telefoon dus heb er maar een mailtje aan gewaagd. Ik heb op zich niet direct een laptop nodig, en na het lezen van die review (van NBR) ben ik ook niet echt meer overtuigd. Dus maar even afwachten wat Dell mij nou gaat aanbieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
silmaril8 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:25:
@AMD1800: Nee hoor. Ik heb genoeg Dell laptops onder handen gehad (werkte parttime bij de RMA van een IT afdeling) en het geluid in een Dell laptop is vaak blikkerig en het geluid van andere laptops die bij ons waren gekocht door studenten/medewerkers waren vrijwel altijd beter. En dus of je het wilt geloven of niet: Dell laptops hebben vaak slechter speakergeluid dan andere laptops. Dit is mijn ervaring, maar in reviews komt dit ook vaak genoeg naar voren. Reviews van de Studio 15:Deze reviews zeggen genoeg dunkt me. En als je vaker reviews van andere Dell laptops leest, zul je hetzelfde horen.
Let wel op dat slechts 1 van deze reviews gaat over de nieuwste Studio 15, de 1555 dus (oa te zien aan de andere resolutie van het scherm, 1525 was 16:10). Wanneer je echter de goede review erbij pakt van notebookcheck melden ze gewoon "We were very pleasantly surprised by the given sound at rendering music of the most various styles." . Dat wil nog niet zeggen dat het super geluid is, maar het is toch wel ff anders dan "extreem dun, bijna metalig geluid zonder de minste teken van volheid". Heb overigens wel in meer reviews gelezen dat het geluid iig wel vooruit gegaan is sinds de vorige Studio 15, dus tja. Ik zie het wel zodra hij arriveert, speakergeluid is idd niet de meest belangrijke feature van een notebook gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:37
Ligt het aan mij of is de Dell website down/rete traag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 13:57
Saven schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:25:
Ligt het aan mij of is de Dell website down/rete traag :X
zal dan aan jou liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel net dell waarom mijne nog niet online is, zeggen ze nederlandse hulp is niet meer mogelijk we verbinden u door naar hindu land :D

en jawel dit gevoel kreeg ik er bij :D http://dl.ziza.ru/other/062009/26/india/025.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:16
Lee245 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:32:
[...]

zal dan aan jou liggen ;)
Dell website is regelmatig traag... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
JeroenBvd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:08:
[...]

Let wel op dat slechts 1 van deze reviews gaat over de nieuwste Studio 15, de 1555 dus (oa te zien aan de andere resolutie van het scherm, 1525 was 16:10). Wanneer je echter de goede review erbij pakt van notebookcheck melden ze gewoon "We were very pleasantly surprised by the given sound at rendering music of the most various styles." . Dat wil nog niet zeggen dat het super geluid is, maar het is toch wel ff anders dan "extreem dun, bijna metalig geluid zonder de minste teken van volheid". Heb overigens wel in meer reviews gelezen dat het geluid iig wel vooruit gegaan is sinds de vorige Studio 15, dus tja. Ik zie het wel zodra hij arriveert, speakergeluid is idd niet de meest belangrijke feature van een notebook gelukkig :)
De laatst bekende review van de Studio 1555 zegt toch echt dat het pathetic speakers zijn. Maar het kan natuurlijk dat ze wel beter zijn dan die van de Studio 1535 :+ . Anyway, Dell staat erom bekend dat ze laptops (dus niet alleen de Studio 15) met slechte speakers leveren. Dit is mijn ervaring en dit lees je ook in vele internet reviews.
Maar zoals Tank80 al aangaf: speakers zijn inderdaad niet zo belangrijk (vind Dell dus ook :P) en je moet dit alleen in overweging nemen als je denkt vaak je speakergeluid te zullen gebruiken met je laptop. Als dat zo is, kan je beter op zoek gaan naar een andere laptop met betere speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Dell wordt volgende week dinsdag geleverd! Ik ga maar gelijk bellen om vista te weigeren, zonder hem aan te hebben gehad. En ik ga maar hopen dat ik toch nog 200 euro terug krijg, anders wordt het waarschijnlijk de minder legale weg

@silmaril: haha inderdaad :P "The nicest thing I can honestly say about these speakers is they produce sound."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:03:
En ik ga maar hopen dat ik toch nog 200 euro terug krijg,
ik hoop het ook! Als ik maar 66 euro terug krijg hou ik hem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik ga voor de gratis verzending van de 64bit versie van Vista. Mocht dit niet mogelijk zijn dan weiger ik de Vista 32bit en ga ik Windows 7 RC 64bit draaien.

Krijg hem morgen binnen dus ben benieuwd!

@AMD1800 heb je de Works ook kunnen weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Laatst online: 22-09 18:27
Gisteren eindelijk m'n bestelling af kunnen ronden die ik vrijdag had geplaatst.
Ik heb nu 2 systemen bestaande uit:

P8600 4GB 500GB hardescijf Intel wifilink 5300 de rest is allemaal standaard.

De order staat nu al op Fase 3: In productie :*)

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nederlandse klantenservice is opgeheven begrijp ik als ik Dell bel? Wordt doorverwezen naar dell.nl. Lekker makkelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Nederlands mailen, krijg je in het Engels antwoord...
Ze kunnen dus wel nederlands lezen, maar antwoorden in het Nederlands, ho maar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat nu als er wat ontbreekt in je bestelling, moet je dus ook gaan mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Lijkt me stug dat ze de gehele Nederlandse klantenservice op hebben geheven?

Dell moet het toch ook hebben van hun klantvriendelijkheid en service maar als je alleen kunt mailen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier maar. Telefoonnummer bij Consumenten is verdwenen, alleen zakelijk kan nog bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
op je orderbevestiging staat een telefoonnummer én contactpersoon...
Dat telefoonnummer zal toch niet uit de lucht zijn? En anders bel je als zakelijke klant op, je hebt toch met EPP besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:55:
Kijk hier maar. Telefoonnummer bij Consumenten is verdwenen, alleen zakelijk kan nog bellen.
Dat ze daar het telefoonnummer hebben weggehaald zegt niet veel. Dat zie je bij veel bedrijven. Telefoon is inefficient en kost geld dus dat wordt zoveel mogelijk vermeden. Telefoonnummer wordt daarom verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:49
vandaag gebeld om vista en works te retouneren. Ik moet ze op sturen naar Dell, en ga 94 euro terug krijgen.

Ik ga dit zeker doen en van dat geld in oktober een OEM windows 7 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
remanus schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:41:
vandaag gebeld om vista en works te retouneren. Ik moet ze op sturen naar Dell, en ga 94 euro terug krijgen.

Ik ga dit zeker doen en van dat geld in oktober een OEM windows 7 kopen.
Maar je krijgt gratis een upgrade naar Windows 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@OneUp: Ik heb nog geen reactie gehad op mijn mailtje. Ik heb geen zin meer om te wachten en ik ga er nu gewoon 64 bit op zetten. Ultimate wel te verstaan. gaat dat ook werken met mn seral van Home Premium 32 bit?

Ik heb Works ook kunnen weigeren na flink wat gezeur. Dit leidde er ook toe dat ik ipv 166 excl. BTW maar 66 ofzo terug kreeg. Ik heb daarvoor een artikel uit 2007 als argument aangevoerd. Daar staat in dat klanten van Dell alle software die vooraf op de pc/laptop is geinstalleerd, mag weigeren. Dit artikel is op webwereld en tweakers te vinden.

Ik had toen het artikel van Webwereld voor me en de man die ik aan de telefoon had trok dat in twijfel. Daar werd ik een beete boos om, omdat Webwereld toch wel een gernommeerde internetsite is.

@Silmaril8: Als ik mijn speakers vergelijk met die van een Fuitshu Siemens Amilo Pi laptop is de Dell duidelijk beter. Zit tenminste bass in. ik moet wel zeggen dat het dan soms wat donker klinkt zeg maar. De Dell speakers zijn gewoon niet de beste, maar ook niet de slechtste. Lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Willen alle mensen die windows 7 draaien. Even checken of deze functie bij hun beschikbaar is.
http://www.technospot.net...cally-dim-display-screen/
Dit is een functie die je schermt automatisch dimt bij inactiviteit zoals de macs hebben. Als je het hebt gecheckt laat dan even weten welke windows je draait welke versie 32 of 64 bits enz.. Gelieve ook te zeggen welk scherm je hebt,videokaart, enz...
alvast bedankt
Blas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32191264,noline]

Ik had toen het artikel van Webwereld voor me en de man die ik aan de telefoon had trok dat in twijfel. Daar werd ik een beete boos om, omdat Webwereld toch wel een gernommeerde internetsite is.
Hmm okaj, waarom heb je niet de dell voorwaarden erbij gepakt om te laten zien dat je vista mag weigeren. Ik vind het raar dat jij maar zo'n schraal bedrag krijgt in vergelijking met dennis. Je had ook de voorwaarden van MS aan kunnen halen.

@ Remanus: welk nummer heb jij gebeld, omdat het nummer van de website is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:49
Philflow schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:44:
[...]

Maar je krijgt gratis een upgrade naar Windows 7!
laptop besteld voor 28 juni, dus ik voldoe niet aan de voorwaarden.

En 20 euro verz admin kosten is niet gratis!

En dan nog de vraag hoe de levering gaat lopen. Ik heb op deiverse forums gelezen dat het een hele ellende kan worden om je w7 in handen te krijgen.

@HMK3 ik heb een rechtstreeks account nummer gebeld en die heeft mij doorverbonden.

[ Voor 8% gewijzigd door remanus op 01-07-2009 17:05 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
AMD1800 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:46:
@OneUp: Ik heb nog geen reactie gehad op mijn mailtje. Ik heb geen zin meer om te wachten en ik ga er nu gewoon 64 bit op zetten. Ultimate wel te verstaan. gaat dat ook werken met mn seral van Home Premium 32 bit?

Ik heb Works ook kunnen weigeren na flink wat gezeur. Dit leidde er ook toe dat ik ipv 166 excl. BTW maar 66 ofzo terug kreeg. Ik heb daarvoor een artikel uit 2007 als argument aangevoerd. Daar staat in dat klanten van Dell alle software die vooraf op de pc/laptop is geinstalleerd, mag weigeren. Dit artikel is op webwereld en tweakers te vinden.
Ik denk niet dat die serial gaat werken, maar je kan het altijd proberen.

Maar in de algemene voorwaarden van Dell staat inderdaad dat je de software mag weigeren, en dit ga ik dan ook doen. Installeer tijdelijk Windows 7 RC en wanneer de Windows 7 OEM uit is koop ik die voor het geld wat ik retour krijg van Vista en Works.

Algemene voorwaarden en dan helemaal onderaan "Software":

http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=gen&~lt=popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze link heb ik gevonden van de dell site met aaalle telefoonnummers die ze hebben volgens mij

de mensen hier zullen wel 020-674 5967 willen bellen voor de thuisgebruikers van notebooks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn nummers van de technische afdelingen, die kan je ook gewoon bereiken via het algemene nummer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dan het algemene nummer? want die vind ik niet meer, alleen maar die van klein en groot bedrijf

edit: of deze?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Kun je trouwens bij de studio 1555 de bovenste USB port saan de linkerkant ook gebruiken als USB? Ik durf het niet aan om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
De SATA? Ja. dat werkt gewoon bij mij met USB sticks en muizen etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:16:
wat is dan het algemene nummer? want die vind ik niet meer, alleen maar die van klein en groot bedrijf

edit: of deze?
Tech.support is gewoon te bereiken via 020 674 4873, optie twee. Optie drie was klantenservice, maar die is blijkbaar door een helder geest bij Dell opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:07
Dus waar moet je nu heen bellen om Vista te weigeren? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Source90 op 01-07-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:33:
Dus waar moet je nu heen bellen om Vista te weigeren? 8)7
Ja dat zou ik ook willen weten... ik weet wel dat als je lang genoeg blijft hangen je en engelse hindoe aan de telefoon krijgt deze pakt ook gewoon je nederlandse order erbij. Dus dan maar tegen hem schelden denk ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Mailen...
De zin kan je wat aanpassen over Linux, maar ze controleren het toch niet.

spoiler:
Geachte meneer/mevrouw,

Een aantal weken geleden heb ik een Dell Studio 15 notebook besteld. Deze is op *DATUM* jongstleden naar volle tevredenheid afgeleverd. De notebook werdt met Microsoft Windows Vista Home Premium en Microsoft Works 9.0 geleverd. Aangezien ik Ubuntu versie 9.04 Linux op mijn notebook geïnstalleerd heb en de Windows en Works licentie geweigerd heb en niet ga gebruiken, wil ik graag gebruik maken van de resitutiemogelijkheid zoals beschreven in de Windows en Works licentieovereenkomsten;

http://download.microsoft...875-8153-889cf5105718.pdf
en de documentaties geleverd bij de notebook.

Ik wou graag weten hoe de restitutieprocedure loopt, en indien mogelijk deze hierbij in werking zetten voor een Windows Vista Home Premium en een Microsoft Works 9.0 licentie.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

[ Voor 95% gewijzigd door Deezers op 01-07-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Op NBR wordt er ook gediscussieerd over de kwaliteit van de speakers:

More reviews with positive opinions about the speakers:
Quote:
Below the screen, a strip of speakers outputs dual-channel audio. The 5.3-pound Studio features a 3-watt subwoofer, which eliminates the tinny audio most other laptops produce. We found that the Studio’s rich sound is enough to fill a bedroom, though not a more expansive living room.
http://computershopper.com/laptops/reviews/dell-studio-15

Zit dus wel redelijk goed zo te zien.

De reviewer van NBR schreef dit: However, to resolve any concerns our readers might have about fairness, we'll reinstall the audio drivers (again) and open up the chassis to examine the speakers to see if there are any obvious problems (such as faulty audio drivers or partially disconnected speakers) that would result in the type of weak audio performance seen in our lab and offices.
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=5030756

[ Voor 30% gewijzigd door Philflow op 01-07-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Dennis,ik heb gewoon gezegd dat ik geen 32 bits besturingssysteem wil. Mocht ook gewoon XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:49
Blas schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:48:
Willen alle mensen die windows 7 draaien. Even checken of deze functie bij hun beschikbaar is.
http://www.technospot.net...cally-dim-display-screen/
Dit is een functie die je schermt automatisch dimt bij inactiviteit zoals de macs hebben. Als je het hebt gecheckt laat dan even weten welke windows je draait welke versie 32 of 64 bits enz.. Gelieve ook te zeggen welk scherm je hebt,videokaart, enz...
alvast bedankt
Blas
Ik heb de RC x64 (7100) maar ik heb die hele optie niet :(

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Philflow schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:35:
Op NBR wordt er ook gediscussieerd over de kwaliteit van de speakers:

More reviews with positive opinions about the speakers:
Quote:
Below the screen, a strip of speakers outputs dual-channel audio. The 5.3-pound Studio features a 3-watt subwoofer, which eliminates the tinny audio most other laptops produce. We found that the Studio’s rich sound is enough to fill a bedroom, though not a more expansive living room.
http://computershopper.com/laptops/reviews/dell-studio-15

Zit dus wel redelijk goed zo te zien.
Die computershopper site bekeken? Ze reviewen daar meerdere laptops waaronder een stuk of 7 van Dell. In geen enkele review van die 7 Dell laptops is ook geen enkel stukje negatief/kritiek naar voren gekomen. Alles wat er over een Dell laptop werd verteld was alleen maar positief... Dan gaat er bij mij toch een belletje rinkelen. Er is altijd wel een puntje van kritiek bij een review van een laptop. Dus laten we nog even wachten op meerdere reviews :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
AMD1800 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:30:
Dennis,ik heb gewoon gezegd dat ik geen 32 bits besturingssysteem wil. Mocht ook gewoon XD
Ik ga stiekem wel met het verhaal van Dennis, eens zien of ik nou €60,- of €200,- terug krijg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
Ik ga gewoon met mijn contactpersoon bellen die op mijn orderbevestiging staat...
Hij zei tegen mij nog: alles mbt tot je laptop kun je bij mij neerleggen... dus hij is de pisang!

Bij mij gaan ze beiden retour, heb inmiddels een 64bit Vista OEM DVD van Dell hier al liggen, en ook office2007 dus ik zou niet weten wat ik nog met de software van Dell zelf zou moeten.
En dan is iedere euro er ééntje... (ehm, wil niet zeggen dat ik ook op de hoofdprijs mik, maar verwacht iig 66+20=86 excl. btw terug)

toch een leuke extra korting, waar ik als ik dit van tevoren had geweten een ander schermpje had genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
2 vragen: Als je voor Windows 64bit NL hebt gekozen, is dan de bijgeleverde installatie DVD een multi language versie of Nederlandse DVD? Ik begrijp dat de geinstalleerde versie Nederlands is maar het gaat me echt om de installatie DVD.

Wie in de afgelopen 14 dagen zijn Studio 15 met 1366*768 heeft ontvangen, zouden jullie kunnen kijken naar het type nummer van jullie display? Zou bijvoorbeeld SEC5441 kunnen zijn.
frumper schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:42:
Bij mij gaan ze beiden retour, heb inmiddels een 64bit Vista OEM DVD van Dell hier al liggen, en ook office2007 dus ik zou niet weten wat ik nog met de software van Dell zelf zou moeten.
Je weet wel dat je dan je recht op de Windows 7 upgrade verliest? 66 euro voor een Windows 7 upgrade vind ik toch geen slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:24

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Philflow schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:58:
Je weet wel dat je dan je recht op de Windows 7 upgrade verliest? 66 euro voor een Windows 7 upgrade vind ik toch geen slechte prijs.
Het merendeel heeft (denk ik) nog de bestelling gedaan voor 26 juni 2009. Dus die vallen sowieso buiten de boot voor wat betreft het update programma.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online

[...]

Ik heb hem ten eerste voor 28 juni besteld dus heb ik al geen recht op die upgrade. Ten tweede kan ik straks via Surfspot voor hooguit een kwart van die 66 euro een upgrade naar Win7 aanschaffen. Ik kan voor mij dus geen enkel voordeel bedenken om die software van Dell te houden. Ik heb al een Dell windows, en ik heb niets aan Works.

Als je echter geen legale windows hebt, en je bent niet in het gelukkige bezit van een Surfspot account, is het inderdaad de moeite niet om die software terug te sturen. Dan had ik het ook gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:24

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

frumper schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:07:
[...]
Als je echter geen legale windows hebt, en je bent niet in het gelukkige bezit van een Surfspot account, is het inderdaad de moeite niet om die software terug te sturen. Dan had ik het ook gehouden.
De vraag is echter: wat krijg je terug. Als je idd maar 66 euro terug krijgt dan gaat je verhaal op. Maar als het de eerder genoemde 185 euro is (ex btw) dan wist ik het wel. Dan gaat dat geld apart voor een Windows 7 licentie. BTW, als Dell idd 66 euro betaald wil ik wel eens weten wat je krijgt als je het via Microsoft zelf speelt. Het is niet dat ik niet wil betalen voor een licentie, maar ik ga niet dubbel betalen: én voor Vista en over een paar maanden voor 7.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Hhmm net gebeld naar Dell om informatie op te vragen over mijn bestelstatus, maar die Nederlandse klantenservice is echt opgeheven. Je wordt verwezen naar dell.nl/ordersupport.

Dan maar mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ik snap er helemaal niks van dat ik nog steeds geen mail terug heb gehad van Dell. Blijkbaar moet ik weer boos gaan bellen ofzo. Mja, aan de andere kant heb ik nu toch al vista 64 bit, maar dan is het nog steeds niet netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
AMD1800 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:44:
Ik snap er helemaal niks van dat ik nog steeds geen mail terug heb gehad van Dell. Blijkbaar moet ik weer boos gaan bellen ofzo. Mja, aan de andere kant heb ik nu toch al vista 64 bit, maar dan is het nog steeds niet netjes
Heb je hem werkend gekregen met die serial van HP 32bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
AMD1800 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:44:
Mails kun je heel lang op wachten, ik heb een drietal mails verstuurd eind mei / begin juni, en gisteren werd de laatste al beantwoord. Bovendien gaan de mailtjes naar een EMEA-Support Center, waar alles in het Engels gaat. Nederlandse mailtjes kunnen ze dus weinig mee en dus krijg je een generiek antwoord; Call your local Dell Support blabla..
Wie in de afgelopen 14 dagen zijn Studio 15 met 1366*768 heeft ontvangen, zouden jullie kunnen kijken naar het type nummer van jullie display? Zou bijvoorbeeld SEC5441 kunnen zijn.
Mijn 720p scherm is inderdaad een SEC5441 helaas. Maar ik moet zeggen, het scherm vind ik nog niet zo slecht als dat de verhalen deden geloven. De kleuren spatten niet van het scherm, zwartwaarde is ook niet geweldig, maar de kijkhoeken vallen mij alleszins mee. Niettemin zijn de 900p en 1080p schermen overduidelijk een betere keus. Hopelijk zijn die nog een keer van eBay af te pikken, net als het tobo, maar ik zie al wel dat de installatie van het scherm geen makkie is..

Verder ben ik verrast door de 4570. Team Fortress 2 is bijvoorbeeld gewoon lekker te spelen op de native resolutie. Laptop wordt wel erg warm tijdens zo'n sessie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
IceEyz schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:57:
Mails kun je heel lang op wachten, ik heb een drietal mails verstuurd eind mei / begin juni, en gisteren werd de laatste al beantwoord. Bovendien gaan de mailtjes naar een EMEA-Support Center, waar alles in het Engels gaat. Nederlandse mailtjes kunnen ze dus weinig mee en dus krijg je een generiek antwoord; Call your local Dell Support blabla..
Ik heb al een 3/4 keer gemaild sinds ik mijn bestelling heb geplaatst en elke keer had ik binnen een halve dag een antwoord, wel in het Engels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Had een vraag gesteld per mail, wordt ik teruggebeld in het Engels door een +35 nummer.... ze kon zelf ook amper Engels... Klantenservice naar Hindostaanse landen is tegenwoordig helemaal 'in' maar ik hou er niet echt van, vindt het zelfs klant onvriendelijk :(

Ohja, ik heb de vista en intel stickers verwijderd :)
Ze zaten erg goed vast e heb er vele lijmresten aan over gehouden, maar een speciaal flesje met anti sticker spul ofzo heeft geholpen en je ziet nu helemaal niets meer dat daar ooit stickers zaten, is dus net zo mooi als de rest van de behuizing :)

[ Voor 37% gewijzigd door Deezers op 02-07-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
frumper schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:42:
Ik ga gewoon met mijn contactpersoon bellen die op mijn orderbevestiging staat...
Hij zei tegen mij nog: alles mbt tot je laptop kun je bij mij neerleggen... dus hij is de pisang!

En dan is iedere euro er ééntje... (ehm, wil niet zeggen dat ik ook op de hoofdprijs mik, maar verwacht iig 66+20=86 excl. btw terug)

toch een leuke extra korting, waar ik als ik dit van tevoren had geweten een ander schermpje had genomen ;)
Laat even weten via welke manier je Windows hebt geweigerd, volgens UPS kan ik de mijne morgen verwachten.
Hoop eerlijk gezegd dat het via telefoon afgehandeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
IceEyz schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:57:
[...]
Mijn 720p scherm is inderdaad een SEC5441 helaas. Maar ik moet zeggen, het scherm vind ik nog niet zo slecht als dat de verhalen deden geloven.
Bedankt. Volgens de reviews is het ook een gemiddeld scherm. Niet slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@OneUp: Nee, ik heb het niet eens geprobeerd. Ik heb gebruik gemaakt van een developer activatie ofzo. :P

@Frumper: Ik heb ook een account daar, maar ik kan daar bijvoorbeeld al geen goed onderscheid vinden tussen 32 en 64 bits Vista. of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb ook een SEC 5441 Mja, ik vind hem wel oke. :P

Ik heb nu 87,75 terug gekregen voor mn vista en Works

[ Voor 8% gewijzigd door AMD1800 op 02-07-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik heb zojuist mijn Studio 1555 ontvangen! :)

Heb nu maar een mailtje gestuurd waarin ik aangeef de Vista en Works te willen weigeren want ik zou niet weten welk nummer ik moet bellen?

Of heeft iemand een nummer?

[ Voor 7% gewijzigd door OneUp op 03-07-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
Ik heb hem binnen. Even gebeld, en ondankt alle cowbowverhalen van doorverbinden ben ik binnen 10 minuten goed geholpen door een medewerkster. Wel sofftware terugsturen en de OEM versie vergoed.

Nu Vista 64 bit erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frumper: weet je al hoeveel je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
En welk nummer heb je gebeld dan, Frumper?

Heb hem trouwens ook net binnen. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Source90 op 03-07-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Als er meerdere mensen de komende weken meer geld terug krijgt dan mij, ga ik ze nog maar een keer bellen. Zodat ik ook dat bedrag terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Volgens mij krijgt iedereen nu 66,- ex .btw voor Vista en dan nog wat voor Works. Alleen Dennis heeft meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Bij de zomerdeals (waarbij een Studio 15 van 913 euro naar 629 euro gaat) die tot en met 8 juli geldig zijn, kun je geen extra korting krijgen.. right?

De studio 15 komt volgens de site van Dell niet in aanmerking voor de Windows 7 upgrade. :( Klopt dit? En is deze upgrade gratis, als de studio 15 er wel voor in aanmerking komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Hbeez schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:30:
Bij de zomerdeals (waarbij een Studio 15 van 913 euro naar 629 euro gaat) die tot en met 8 juli geldig zijn, kun je geen extra korting krijgen.. right?
Waarom niet?

PS. komt gewoon in aanmerking voor Win 7.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 03-07-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
Source90 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:04:
En welk nummer heb je gebeld dan, Frumper?

Heb hem trouwens ook net binnen. _/-\o_
Tel. : (+31) 020 - 674 5500

staat gewoon op je orderbevstiging...
ik krijg voor Vista trouwens 81 excl terug...96 incl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook even met Dell gebeld en mijn licentie voor zowel Vista als Works geweigerd en krijg nu +/- 110 euro terug gestort (schijnt dus dat mijn vista licentie 74 euro gekost heeft, heb nog met 2 andere medewerkers aan de lijn gehangen maar kon er niet meer uitkrijgen haha)

Heb een adres gekregen waar ik mijn CD's / Licenties naar kan opsturen, moet ik hier verder nog wat bij vermelden of gewoon 1 envelop met 2 CD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Haha een nieuwe loterij bij Dell. Hoeveel krijg je teurg voor je Vista.

Is het trouwens mogelijk de software eruit te halen zonder de doos van de laptop open te maken? Of zit alles in 1 verzegelde doos? Ik ga er namelijk een door verkopen.

Artikel over MS geld terug krijgen: "Dell en HP hebben het beleid dat er geen terugbetaling geschiedt. "
nieuws: 'Pc-koper is in feite verplicht om voor Windows te betalen'

[ Voor 37% gewijzigd door Philflow op 03-07-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik heb vanmiddag gemaild over de refund en werd straks gebeld door een +35 nummer alleen kon ik hem niet opnemen. Er is een voicemail in gebrekkig engels ingesproken waaruit blijkt dat ze maandag terugbellen voor mijn bank account details zodat ze de refund kunnen maken.

Ben benieuwd hoeveel ik terugkrijg.
Philflow schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:15:
Artikel over MS geld terug krijgen: "Dell en HP hebben het beleid dat er geen terugbetaling geschiedt. "
Maar Dell betaald wel gewoon terug? Staat ook in hun voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
OneUp schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:57:
Maar Dell betaald wel gewoon terug? Staat ook in hun voorwaarden.
Hehe tuurlijk ;) Staat gewoon fout in de consumenten gids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
ik heb de doos zo opengemaakt dat het zegel heel is gebleven...
het is namelijk een belachelijke sticker die er als verzegeling opzit.

Vista64 draait nu, nu nog even de juiste drivers allemaal weer installeren...
leuk ding hoor :) lekker appeltjesgroen aan de buitekant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:29
Uit de algemene voorwaarden van Dell (DELL INTELLECTUAL PROPERTY EN SOFTWARE POLICY)
Software

Dell is niet de rechthebbende op de intellectuele eigendomsrechten ten aanzien van de door haar geleverde Software. Deze berusten bij een derde en meestal is toestemming van deze derde nodig voor het gebruik daarvan.

Dell heeft geen invloed of controle over de inhoud en toepasselijkheid van voorwaarden van derden. Indien u de voorwaarden voor het gebruik van de Software weigert te aanvaarden en als u een consument bent, accepteert Dell gedurende 7 werkdagen na de datum van aflevering van de Software retournering daarvan en zal Dell de daarvoor door u betaalde prijs terugbetalen. Deze mogelijkheid bestaat alleen dan indien het gaat om Software in een computer of indien de Software als een apart product is geleverd. Ontbinding is uitsluitend mogelijk voor Software waarvan de zegel niet is verbroken. Indien de Software geen apart product is, maar in de hardware is geïntegreerd en u een consument bent, kunt u gebruik maken van de bedenktijd van 7 werkdagen om de in de hardware geëntegreerde Software te retourneren.
Ik ben benieuwd wat jullie nu uiteindelijk incl btw terugkrijgen, als er meerdere mensen zijn die rond de 100 eurie terug krijgen (vista + works), ga ik het ook proberen.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
zonder works al 96... dus met works 100+

Pagina: 1 ... 23 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.