Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gebeld voor informatie en de persoon daar zei dat de backlit tobo helemaal niet in nederland verkrijgbaar is, ook al staat dat wel op de dell site :@ vind ik echt stom, want die dingen zijn zoo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn dell studio 1555 besteld op 18/6 en hij is vandaag verzonden (27/6)
redelijk snel lijkt mij. niet?

welk soort geheugen zit er op de videokaart? GDDR3 of DDR2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 13:27
Philflow schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:47:
[...]

Volgens de verschillende user reviews is het 1080p scherm een stuk beter dan 720p. (contrast, viewing angles)
Dank je voor het antwoord, heb hem besteld maar nog niet betaald zodat hij van het weekend nog niet in productie gaat, dan kan ik maandag direct vragen stellen over het geld dat je terugkrijgt van windows vista en works.
En als het niet kan/als het geld wat je voor vista krijgt niet genoeg is annuleer ik de order gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
EdwardvGelder schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:21:
[...]
Dank je voor het antwoord, heb hem besteld maar nog niet betaald zodat hij van het weekend nog niet in productie gaat, dan kan ik maandag direct vragen stellen over het geld dat je terugkrijgt van windows vista en works.
Hmm ik twijfel of het goed is om dat te vragen. Slapende honden wakker maken zeg maar. Wettelijk gezien zijn ze het gewoon verplicht volgens de Microsoft voorwaarden. Maar goed, als je wel gaat bellen daaarover laat je dan even hier weten wat ze zeggen? thanks.
De 512MB heeft DDR3 zie Notebookjournal.de

[ Voor 12% gewijzigd door Philflow op 27-06-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:23
Ik zou persoonlijk wachten met bellen todat je laptop hebt, dan kunnen ze hem ook niet gaan annuleren indien ze nu al weten dat je geld gaat kosten voor Dell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Dennis Lammers schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:49:
Ik zou persoonlijk wachten met bellen todat je laptop hebt, dan kunnen ze hem ook niet gaan annuleren indien ze nu al weten dat je geld gaat kosten voor Dell ;)
Precies! En mochten ze geen geld terug geven dan kun je altijd nog retour zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb het volgende geordered:

• Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
• Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
• Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
• Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
• Harde schijf 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
• Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Nederlands
• Optische apparaten Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
• Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
• Kabel Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
• Verzenddocumenten Dutch - Documentation Studio 1545
• Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
• Verbeterde Service Packs 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
• PalmRest Palmsteun standaard
• BlueTooth Geen Bluetooth-upgrade
• Bestelgegevens Studio 1555 Order - Netherlands
• Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
• Draagtassen Geen draagtas
• Mediakit voor Dell-systeem Studio 1555 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
• Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
• Kleurkeuze Jet Black met matte afwerklaag
• Accidental Damage-support Geen Accidental Damage-support
• Online Backup DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)
• Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
• LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
• Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
• Bescherm uw nieuwe pc Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
• Voeding Wisselstroomadapter van 90 W

610,23€ incl. btw.. beetje standaard order op zn philflows dus ;)

Graag een gilletje mocht ik iets cruciaals missen/fout hebben gedaan

Bluetooth optie vond ik een beetje duur 35€.. voor iets wat met een bluetooth dongle ook geregeld kan worden, alleen gaat dat weer tenkoste van een usb portje ;\

Verder heb ik niet direct betaald -- ik zal maandag nog bellen om te informeren over t scherm (1080p) en zal -niet- vragen naar het annuleren van Vista - vond het verhaal van Dennis wel helder.

Heb nu gekozen voor bankoverschrijving, maar telefonisch zal ik dit nog wel kunnen omzetten naar een betaling met de CC niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde config besteld als Rylo, alleen gekozen voor 2-jarig garantie in-home in plaats van pickup&return. Maandag bellen om Vista om te zetten in Engels en of ik toch kan betalen met creditcard. En dat 1080p scherm kost maar 80 euro extra? Bij de XPS mag je 250 neertellen....

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 13:27
Ok dan vraag ik op dat moment niet naar het weigeren van Vista.
Kan ik wellicht maandag ook wel op de chat doen zonder mijn order te vermelden zodat ze mijn order niet kunnen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:42:
En dat 1080p scherm kost maar 80 euro extra? Bij de XPS mag je 250 neertellen....
Bij de XPS 16 gaat het om een RGB LED. Die zijn erg duur, en afgaande op de reviews erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik wist al vooraf voor het bestellen van mijn Dell laptop van deze truc.
Ik heb daarom ook expliciet niets gevraagd hierover totdat ik de laptop in bezit had.

Dus als je het voor jezelf wilt verpesten... vooral doen.
Als je al besteld hebt maakt het sowieso niet meer uit, dan heb je al betaald voor Vista en heb je recht op teruggave. Zelfde geldt voor Windows 7 straks (alleen wanneer ze het netzoals bij Vista als 'full package'' aanbieden, je krijgt dus geen geld terug op die gratis upgrade ;) en dat is na 22 oktober wel het geval )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:29

Tank80

Cyanide&&Happiness

Hmm lekker, 80 euro extra voor een 1080p scherm? Ik heb net ook 2 studio's besteld met deze actie en begin nu wel erg te twijfelen om maandag te bellen voor die schermen. Wordt het niet erg klein allemaal op zo'n 15,6" schermpje? Ik vond vroeger 1280 x 1024 op 17" bijvoorbeeld ook al te klein eigenlijk (ok dat is dan wel op een gewone tft waar je verder vanaf zit). Aan de andere kant is schermruimte ook wel weer handig met verschillende progsels open....lastig.

[ Voor 16% gewijzigd door Tank80 op 28-06-2009 02:12 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Tank80 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 02:10:
Ik heb net ook 2 studio's besteld met deze actie
Ik heb er ook 2 besteld. Mooie extra korting krijg je dan.

PS. de aanbieding is vandaag verhoogd van € 699,- naar € 779,-

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 28-06-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:55:
ik zal maandag nog bellen om te informeren over t scherm (1080p) en zal -niet- vragen naar het annuleren van Vista - vond het verhaal van Dennis wel helder.
Lees net op het forum van Notebookreview dat bij een orderaanpassing er een nieuwe order wordt aangemaakt en dat je de korting kwijt bent. Er is niet zoiets als een order aanpassen, de oude wordt geannuleerd en een nieuwe wordt aangemaakt. Maandag maar eens navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:37
Rylo schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:55:
Ik heb het volgende geordered:

• Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
• Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM \[2 x 2.048]
• Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
• Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
• Harde schijf 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
• Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Nederlands
• Optische apparaten Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
• Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
• Kabel Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
• Verzenddocumenten Dutch - Documentation Studio 1545
• Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
• Verbeterde Service Packs 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
• PalmRest Palmsteun standaard
• BlueTooth Geen Bluetooth-upgrade
• Bestelgegevens Studio 1555 Order - Netherlands
• Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
• Draagtassen Geen draagtas
• Mediakit voor Dell-systeem Studio 1555 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
• Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
• Kleurkeuze Jet Black met matte afwerklaag
• Accidental Damage-support Geen Accidental Damage-support
• Online Backup DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)
• Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
• LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
• Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
• Bescherm uw nieuwe pc Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
• Voeding Wisselstroomadapter van 90 W

610,23€ incl. btw.. beetje standaard order op zn philflows dus ;)

Graag een gilletje mocht ik iets cruciaals missen/fout hebben gedaan

Bluetooth optie vond ik een beetje duur 35€.. voor iets wat met een bluetooth dongle ook geregeld kan worden, alleen gaat dat weer tenkoste van een usb portje ;\

Verder heb ik niet direct betaald -- ik zal maandag nog bellen om te informeren over t scherm (1080p) en zal -niet- vragen naar het annuleren van Vista - vond het verhaal van Dennis wel helder.

Heb nu gekozen voor bankoverschrijving, maar telefonisch zal ik dit nog wel kunnen omzetten naar een betaling met de CC niet?
Het FULL HD scherm is toch wel een must eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
@Bouwe .. dat wordt dus stevig onderhandelen a.s. maandag :P -- In ieder geval heel duidelijk maken dat je de order niet wilt cancelen ! -- miss kunnen ze de order dupliceren en van daaruit verder werken, naja ik probeer vroeg te bellen 9-10 uur en zal mn bevindingen dan hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag, bedankt. Bel ik wel na jou. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:31
Als je je ordernummer bij de hand houdt, behoud je gewoon je korting. Althans, dat was bij mij wel het geval.
Ze dupliceren je oude order naar een nieuwe. Ze vergaten alleen wel bij mijn extra's de korting erbij te zetten, maar dat werd na een opmerking van mijn kant ook meteen goed gezet.

Status verzending zie ik nu ook bij mij staan... ben benieuwd!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet betaald dus ik heb alleen maar een internet-ontvangstbewijsnummer. Ordernummer krijg je pas na betaling.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
hmhm

wat is hier de beste plan van aanpak dan (?)

morgen betalen met cc, ordernr ontvangen en dan direct bellen voor switch naar 1080p ?
Of gewoon rustig bellen en informeren, zomaar cancelen kunnen/doen ze vast niet zomaar toch

Jammer dat ze die scherm niet gewoon als optie aanboden, zou echt veel schelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst maar eens bellen naar sales wat zij voorstellen. Dus niet de klantenservice bellen maar voor optie 1 'Ik wil een laptop kopen' kiezen. De bestelling via internet zal toch ook wel ergens geregistreerd zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Rylo schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:17:
Jammer dat ze die scherm niet gewoon als optie aanboden, zou echt veel schelen ^^
Inderdaad. Ze zouden veel meer omzet draaien als ze dat wel aanbieden.

Bij Dell.co.uk kan het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Hoe zit het trouwens met bestellen uit amerika? behoud je je garantie dan gewoon of wat?
want daar kun je ook nog eens leuke extra's krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Saven schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:30:
Hoe zit het trouwens met bestellen uit amerika?
Ze versturen niet naar het buitenland. Bovendien maken de verzendkosten en 20% BTW/import het te duur.

Beter bestel je het verlichte toetsenbord (neem aan dat je daar op doelt) op Ebay en bouw je het zelf in.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 28-06-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Philflow schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:32:
[...]

Ze versturen niet naar het buitenland. Bovendien maken de verzendkosten en 20% BTW/import het te duur.

Beter bestel je het verlichte toetsenbord (neem aan dat je daar op doelt) op Ebay en bouw je het zelf in.
Nee meer op de XPS welke de nieuwe videokaart wel al kan krijgen in Amerika :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:07
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:18:
heb mijn dell studio 1555 besteld op 18/6 en hij is vandaag verzonden (27/6)
redelijk snel lijkt mij. niet?
Toch maar even die van mij gekeken..

Uw bestelling is verzonden sinds 27-6-2009 O+

Orderdatum: 17-6-2009
Uw verwachte levering vindt plaats op of vóór: 14-7-2009

..Toch wel netjes, 10dagen ipv 4 weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
@philflow: hebbie misschien prijs/link voor de backlit keyboard voor de studio 1555 @ ebay?

Kan iemand me uitleggen wat een 'edge-to-edge' display inhoudt ? Las dat dit als optie kon worden gekozen in de US. (bron:http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=4943191)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Rylo schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:20:
@philflow: hebbie misschien prijs/link voor de backlit keyboard voor de studio 1555 @ ebay?
Nee heb ik niet. Anders het part number vragen op de dell chat van Dell.co.uk. Of anders ff Googlen.
Kan iemand me uitleggen wat een 'edge-to-edge' display inhoudt ? Las dat dit als optie kon worden gekozen in de US. (bron:http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=4943191)
Een glazen plaat voor de display. Net als de 13" en 15" aluminium Macbooks Pro. Het is wel mooi maar geeft extra reflectie.

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 28-06-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik ben op zoek naar een laptop, en ik werd verwezen naar dit topic. Maar ik ben op dit moment een beetje in de war, ik had even een laptop geconfigureerd met ongeveer dezelfde specs als rylo maar ik kwam op € 1100,00 uit. Kan iemand mij een korte uitleg geven hoe ik een mooie setup tegen een mooi bedrag kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
EPP, Kortingsbonnen, goede moment, windows vista terugsturen, ms works terugsturen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je 1100 euro voor elkaar? de duurste standaard studio is 900 euro ofzo.. en dan heb je volgens mij al de specs van rylo.
maar goed, zoals saven zegt epp, kortingsbonnen en vista/ms works weigeren + houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
En gebruik de aanbiedingen/'folder' pagina :)

[ Voor 56% gewijzigd door Source90 op 28-06-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Source90 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:33:
En gebruik de aanbiedingen/'folder' pagina :)
In de onderste Studio 15 configuratie zit nog steeds een gratis upgrade naar P8600. Die moet je hebben.

Dan EPP en 10% er overheen en dan alle Microsoft meuk weigeren op z'n 'Dennis'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebeld Rylo, wordt erg lastig. Ze willen alleen de order annuleren zonder de aanbieding over te nemen. Wordt straks door een verkoper teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis wordt nog een heus begrip op GoT: "Ik ben naar de Paradigit geweest om een schermpje te kopen, op z'n Dennis" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb zojuist deze Windows Vista besteld voor totaal 115,- inclusief verzendkosten.

Ik verwacht mijn laptop woensdag/donderdag binnen dus dan meteen ff bellen om Vista en Works te weigeren en dan mooi deze Vista 64bit met upgrade form naar W7 installeren en gebruiken.

Als ik 220,- terugkrijg uiteindelijk 100,- bespaard!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus even voor iedereen voor de laatste keer,
Ik moet dus wachten tot de laptop binnen is voordat ik bel en zeg Ik wil vista niet?
Dit omdat ik ook gelezen heb bij dennis dat het binnen 7 dagen na bestellen moest ;)
Ik heb zondag besteld mijn ontvangstbewijsnummer is ook nog niet online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:40
Bedankt voor de tip OneUp.

Zelf ga ik ook op z'n Dennis even vista en works weigeren als ik de laptop binnen heb.

Heb al gezien dat de aanbiedingen die nu op de site staan weer iets duurder zijn dan die van afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:00:
Oke dus even voor iedereen voor de laatste keer,
Ik moet dus wachten tot de laptop binnen is voordat ik bel en zeg Ik wil vista niet?
Dit omdat ik ook gelezen heb bij dennis dat het binnen 7 dagen na bestellen moest ;)
Ik heb zondag besteld mijn ontvangstbewijsnummer is ook nog niet online ;)
Binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling ;)
Die tip had ik eigenlijk van Andreesie ;)

[ Voor 16% gewijzigd door OneUp op 29-06-2009 11:11 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
zelfde verhaal als bij Bouwe, hmphmp!

Krijg later nog meer te horen

@bouwe; nog updates?:P

[ Voor 42% gewijzigd door Rylo op 29-06-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bingo. Teruggebeld door een verkoper. Die heeft de prijs van mijn systeem €683,56 gepakt en daar €86 bovenop gegooid voor het HD-scherm. Ook direct creditcardgegevens doorgegeven. Zou van hem straks de orderbevestiging krijgen. Hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bedankt voor alle goede tips hier! Ook maar een Studio 1555 besteld met P8600 voor mn vriendin :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Ik kan me ergens voorstellen dat als er een aantal (lees meer als 3) op zijn Dennis bestellen ;) ze ineens de kosten van Vista ergens anders op plaatsen, zodat je Vista er zgn. gratis van Dell bij krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:03:
[...]

Binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling ;)
Bedakt voor je reactie, Ik kan dit helaas op 2 manieren opvatten. Bedoelt u nu wanneer de bestelling in huis is en dan 7 dagen. Of 7 dagen na het plaatsen van de order?

Alvast vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Bedakt voor je reactie, Ik kan dit helaas op 2 manieren opvatten. Bedoelt u nu wanneer de bestelling in huis is en dan 7 dagen. Of 7 dagen na het plaatsen van de order?

Volgens Dennis Lammers binnen 7 dagen nadat de bestelling in huis is:
----
je ontvangt je bestelling.
Je belt BINNEN ZEVEN DAGEN naar Dell en legt uit dat je de Windows Vista en Microsoft Works licentie (gaat per laptop / pc, dus bestel je 2 laptops dan heb je 2x recht op de kosten a 220 euro per laptop (voor Vista home pr.) weigert en dat je volgens de voorwaarden van Microsoft recht hebt op teruggave van de licentie kosten. Dan wordt je lang in de wacht gezet en even later moet je je bankgegevens vertellen en binnen 4 a 5 werkdagen staat het op je rekening.
Tenminste zo interpreteer ik het, misschien kan Dennis ff uitsluitsel geven?

[ Voor 4% gewijzigd door OneUp op 29-06-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 16:18
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Het staat ook in de voorwaarden van dell

Dell is niet de rechthebbende op de intellectuele eigendomsrechten ten aanzien van de door haar geleverde Software. Deze berusten bij een derde en meestal is toestemming van deze derde nodig voor het gebruik daarvan.

Dell heeft geen invloed of controle over de inhoud en toepasselijkheid van voorwaarden van derden. Indien u de voorwaarden voor het gebruik van de Software weigert te aanvaarden en als u een consument bent, accepteert Dell gedurende 7 werkdagen na de datum van aflevering van de Software retournering daarvan en zal Dell de daarvoor door u betaalde prijs terugbetalen. Deze mogelijkheid bestaat alleen dan indien het gaat om Software in een computer of indien de Software als een apart product is geleverd. Ontbinding is uitsluitend mogelijk voor Software waarvan de zegel niet is verbroken. Indien de Software geen apart product is, maar in de hardware is geïntegreerd en u een consument bent, kunt u gebruik maken van de bedenktijd van 7 werkdagen om de in de hardware geëntegreerde Software te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:44:
Ik heb bingo. Teruggebeld door een verkoper. Die heeft de prijs van mijn systeem €683,56 gepakt en daar €86 bovenop gegooid voor het HD-scherm. Ook direct creditcardgegevens doorgegeven. Zou van hem straks de orderbevestiging krijgen. Hou je op de hoogte.
zelfde verhaal hier

alleen is er hier 90€ gerekend voor t schermpje, waarschijnlijk is hier geen korting van 10% en 3% EPP over berekend, maar ik denk dat ik het hier bij laat zitten.

Heb de order binnen gehad en kom op 700€ uit -- dit is dan mn order zoals eerder in t topic vermeld maar dan met een ander scherm > 1920 x 1080p WLED met TrueLife

Helaas wilde hij mij niet omzetten naar CC betaling, dan maar overmaken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de bevestiging inmiddels ook binnen. Vreemd dat hij je niet wilde overzetten op CC, was bij mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:24
Ik heb net met Dell gebeld en ik kon Microsoft Works niet weigeren. Ook moet ik de cd van vista gaan opsturen. Ik krijg iets van 158 euro exclusief btw terug.

Kan iemand nog iets vinden waarmee ik Dell kan dwingen die kosten voor Works ook terug te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Heb je de laptop al aan gehad?
Heb net ook gebeld dat ik hem weiger, maar krijg niks terug, moet ik met Microsoft regelen. Heb het verhaal verteld van Dennis, maar omdat de laptop is aangeweest heb je sleutel geaccepteerd en is het niet meer mogelijk?Schijnt alleen voor zakelijk gebruikers mogelijk te zijn van operating systeem te wisselen.

Kan iemand dit ophelderen?Dan waag ik er nog een telefoontje aan, of anders naar Microsoft, maar iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Volgensmij is de essentie van het verhaal van Dennis dat je de EULA niet accepteert

en daarom je geld terug kan krijgen -- als je em aan hebt gehad.. en erop hebt gewerkt.. dan heb je dus de EULA geaccepteerd en Vista, dan wordt het wat moeilijker

Misschien dat iemand anders hier opheldering over kan bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Gewoon nog een keer bellen en als ze vragen of je je laptop hebt aangehad zeggen dat je je dat niet hebt. Simpel zat. Bij mij vroegen ze er niet eens naar.

Ik heb gezegd dat ik hem weiger omdat het vista 32 bit is. Klaar hopsa, geld wordt op mn rekening gestort. Nu alleen Works nog.

Kak, iik krijg nu maar 66 euro terug. Het was verkeer berekend bla bla :@

[ Voor 11% gewijzigd door AMD1800 op 29-06-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Rylo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:46:
en daarom je geld terug kan krijgen -- als je em aan hebt gehad.. en erop hebt gewerkt.. dan heb je dus de EULA geaccepteerd en Vista, dan wordt het wat moeilijker
Lijkt mij ook.
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:13:
Ik heb gezegd dat ik hem weiger omdat het vista 32 bit is. Klaar hopsa, geld wordt op mn rekening gestort. Nu alleen Works nog.
Ole! Ook 200 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@philflow: iets van 160 exclusief btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:52:
@philflow: iets van 160 exclusief btw
_/-\o_ Wat een bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Philflow. Ik heb net nog een keer gebeld, want ik wilde works weigeren.. Nu krijg iik nog maar 66 euro exclusief btw terug ofzo :@

Was verkeerd berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
er zijn blijkbaar ergens wat bellen gaan rinkelen...
daarom moet je ook nog geen Vista elders gaan kopen, voordat je het geld op je rekening hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
theblackhawk schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:13:
[...]

Het staat ook in de voorwaarden van dell

Dell is niet de rechthebbende op de intellectuele eigendomsrechten ten aanzien van de door haar geleverde Software. Deze berusten bij een derde en meestal is toestemming van deze derde nodig voor het gebruik daarvan.

Dell heeft geen invloed of controle over de inhoud en toepasselijkheid van voorwaarden van derden. Indien u de voorwaarden voor het gebruik van de Software weigert te aanvaarden en als u een consument bent, accepteert Dell gedurende 7 werkdagen na de datum van aflevering van de Software retournering daarvan en zal Dell de daarvoor door u betaalde prijs terugbetalen. Deze mogelijkheid bestaat alleen dan indien het gaat om Software in een computer of indien de Software als een apart product is geleverd. Ontbinding is uitsluitend mogelijk voor Software waarvan de zegel niet is verbroken. Indien de Software geen apart product is, maar in de hardware is geïntegreerd en u een consument bent, kunt u gebruik maken van de bedenktijd van 7 werkdagen om de in de hardware geëntegreerde Software te retourneren.
Nice :)

Ik ga hem ook weigeren omdat hij 32bit is, mijn 64bit versie krijg ik morgen in de bus.
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:00:
Philflow. Ik heb net nog een keer gebeld, want ik wilde works weigeren.. Nu krijg iik nog maar 66 euro exclusief btw terug ofzo :@

Was verkeerd berekend.
:X

[ Voor 9% gewijzigd door OneUp op 29-06-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:00:
Nu krijg iik nog maar 66 euro exclusief btw terug ofzo
Huh 66 euro terug totaal voor Vista + Works?
frumper schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:04:
er zijn blijkbaar ergens wat bellen gaan rinkelen...
Ik vrees het ook. Ik vermoed trouwens dat er hier wel iemand van Dell meeleest.
frumper schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:04:
daarom moet je ook nog geen Vista elders gaan kopen, voordat je het geld op je rekening hebt staan...
Ik ga gewoon Windows 7 RC installeren. Draait perfect.

Edit: Ik denk trouwens dat 66 euro weleens precies het bedrag kan zijn dat Dell werkelijk aan Microsoft moet betalen...

[ Voor 59% gewijzigd door Philflow op 29-06-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@OneUp: waar heb jij hem besteld? beetje goedkoop?

Trouwens. Ik werd net weer gebeld, Volgens mij door de mensen van Dell. Dikke ruzie op de achtergrond. Zo zijn die andere callcenters toch niet volgens mij. Moet ik ze maar nog een keer bellen? :P

[ Voor 66% gewijzigd door AMD1800 op 29-06-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:40
Philflow schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:16:
[...]

Huh 66 euro terug totaal voor Vista + Works?

[...]

Ik vrees het ook. Ik vermoed trouwens dat er hier wel iemand van Dell meeleest.
Misschien even wachten tot de nieuwe telefoonshift begint bij Dell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02:09
Zo net ook ff naar Dell gebeld om een Full HD schermpje in me Studio 15 te zetten, had zaterdag via de welbekende aanbieding er één besteld (totaal €610,23 inclusief verzenden)
Moest wel ff in de wachtrij, en aantal keer doorgeschakeld maar uiteindelijk is het toch gelukt voor ongeveer €84,-

Nu nog even wachten op de bevestiging via mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik hoefde de software niet terug te sturen :)
En je moet ook niet zeggen dat je je laptop aan gehad hebt, gewoon zeggen dat je hem net BINNEN hebt (ontvangen dus) en dat je de EULA van Vista en Works weigert en recht hebt op geld retour. En dat is idd die 167 excl. btw (200 totaal dus) 20 works = 220 euro. Als ze je nu proberen af te schepen met 66 euro, niet doen, als je op internet zoekt komt je ook uit bij mensen die het in 2008 ook die 167 excl. btw kregen... :) Enne meer bellen helpt, laat je lekker doorverbinden en wijs ze altijd op de voorwaarden van M$ want daar heb je recht op (want anders krijgen ze problemen met de EU, koppelverkoop ;) )

Maar altijd pas NADAT je de laptop binnen hebt gekregen..... dus vooraf bellen.. niet verstandig!

[ Voor 23% gewijzigd door Deezers op 29-06-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 08:41

Erik

hehehe

Prolution schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:26:
Zo net ook ff naar Dell gebeld om een Full HD schermpje in me Studio 15 te zetten, had zaterdag via de welbekende aanbieding er één besteld (totaal €610,23 inclusief verzenden)
Moest wel ff in de wachtrij, en aantal keer doorgeschakeld maar uiteindelijk is het toch gelukt voor ongeveer €84,-

Nu nog even wachten op de bevestiging via mail ;)
Welk nummer en welke opties heb je hiervoor gekozen? Ik krijg ze niet zover de bestelling te wijzigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:22:
@OneUp: waar heb jij hem besteld? beetje goedkoop?

Trouwens. Ik werd net weer gebeld, Volgens mij door de mensen van Dell. Dikke ruzie op de achtergrond. Zo zijn die andere callcenters toch niet volgens mij. Moet ik ze maar nog een keer bellen? :P
Hhmm een hele rel dus rondom die Vista...

Mijn Vista 64bit met W7 upgrade heb ik hier besteld maar die was dus met verzenden 115,-. Mocht ik het hem uiteindelijk niet nodig hebben kan ik hem ongeopend terugsturen en krijg je je geld terug.

Maar als je maar 66,- excl. terug krijgt is het al minder interessant natuurlijk. Het gaat me ook eigenlijk niet om het geld maar vooral om de 64bit versie die ik dan heb, want heb nu 32bit en volgens benchmarks scheelt het toch wel wat. Of zal het niet veel uitmaken 32bit of 64bit?

edit: ik heb even gemaild wat de mogelijkheden zijn om via Dell te upgraden naar 64bit.

[ Voor 4% gewijzigd door OneUp op 29-06-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
64bit vista is gratis als je 32bit bij je laptop krijgt. maar nu krijg je al standaard 64 bit zie ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Erik schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:32:
[...]

Welk nummer en welke opties heb je hiervoor gekozen? Ik krijg ze niet zover de bestelling te wijzigen :(
Ik had dit nummer gebeld: 020 674 4873

Ik had gekozen voor verkoop geloof ik (in iedergeval iets wat het meest aansloot op de vraag die ik had ;) )
Kreeg daarna iemand aan de lijn dus vraag uitgelegd, werd doorgeschakeld maar diegene kon mij niet helpen(na een ruim kwartier wachten :X ) Werd dus weer doorgeschakeld (weer naar verkoop?) en die kon me wel helpen, alhoewel hij het eerst niet voorelkaar kreeg, en een heel nieuw systeem wou gaan samenstellen. Toen ik duidelijk maakte dat ik via een tijdelijke actie had besteld kreeg hij het uiteindelijk wel voorelkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoldaatTeHuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Prolution schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:41:
[...]

Ik had dit nummer gebeld: 020 674 4873

Ik had gekozen voor verkoop geloof ik (in iedergeval iets wat het meest aansloot op de vraag die ik had ;) )
Kreeg daarna iemand aan de lijn dus vraag uitgelegd, werd doorgeschakeld maar diegene kon mij niet helpen(na een ruim kwartier wachten :X ) Werd dus weer doorgeschakeld (weer naar verkoop?) en die kon me wel helpen, alhoewel hij het eerst niet voorelkaar kreeg, en een heel nieuw systeem wou gaan samenstellen. Toen ik duidelijk maakte dat ik via een tijdelijke actie had besteld kreeg hij het uiteindelijk wel voorelkaar :P
Heb eerder vanmiddag ook gebeld, via verkoop doorgestuurd naar klantenservice en weer terug naar verkoop. Uiteindelijk wel de mogelijkheid gekregen om een nieuwe order te plaatsen met het Full HD scherm, maar de 80 euro korting kreeg ik met geen mogelijkheid meer... Verkoper wist me te vertellen dat ze dat vanochtend besproken hadden en dat het 'écht' niet meer mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
@Prolution:

Is jouw laptop al in productie? De mijne sinds vanmorgen, en de bestelling kon onder geen beding worden aangepast. Nu heb ik het idee dat ik iemand aan de lijn had die er echt geen zin in had (klonk ook als een zak hooi :D) Dus ik ga het denk ik nog een keer proberen. Hoe heb je het gebracht?

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
SoldaatTeHuur schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:53:
[...]

Heb eerder vanmiddag ook gebeld, via verkoop doorgestuurd naar klantenservice en weer terug naar verkoop. Uiteindelijk wel de mogelijkheid gekregen om een nieuwe order te plaatsen met het Full HD scherm, maar de 80 euro korting kreeg ik met geen mogelijkheid meer... Verkoper wist me te vertellen dat ze dat vanochtend besproken hadden en dat het 'écht' niet meer mogelijk was.
Mjah ik moet ook nog maar zien of het helemaal goed is overgekomen, pas als ik de bevestiging via de mail binnen heb geloof ik het ;)
Aan de andere kant snap ik niet waarom Dell dat Full HD scherm niet gewoon als keuze bij de internet bestelling zet, zou een hoop minder problemen hebben veroorzaakt :z
Tappone schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:03:
@Prolution:

Is jouw laptop al in productie? De mijne sinds vanmorgen, en de bestelling kon onder geen beding worden aangepast. Nu heb ik het idee dat ik iemand aan de lijn had die er echt geen zin in had (klonk ook als een zak hooi :D) Dus ik ga het denk ik nog een keer proberen. Hoe heb je het gebracht?
Dit van mij was (en is) nog niet in productie staat nog in fase 1, moet ook nog betalen dusja lijkt me niet dat ze hem voordat het geld binnen is al gaan fabriceren :P
Tijdens het telefoon gesprek heb ik gewoon gezegt dat ik die laptop afgelopen zaterdag had besteld, en dat ik bij nader inzien de resolutie te laag vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
@Prolution:

Zolang de status van de order op 1 of 2 staat, kun je nog wijzigingen in je order aanbrengen. Daarna niet meer.
Het enige wat je kan doen is op moment dat je hem binnen hebt retourneren en een nieuwe bestellen... Zo staat het volgens mij ook op de site van DELL zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
@Prolution:

Eventueel kun je altijd nog (dreigen met) je hele order cancelen en even afwachten tot er weer een goede (of nog betere) aanbieding voorbij komt. Een week of 3 geleden waren er ook al top aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Wanneer moet je Windows weigeren?
Op het moment dat je hebt bestelt? Of pas op het moment dat je de laptop in huis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Staat er al 5x ofzo... je kan niet weigeren tijdens je bestelling.
Dat kan dus ALLEEN als je de laptop in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Shit sorry :P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Misschien is het handig als jullie de naam van de verkoper noemen die de wijziging van het scherm nog wel toelaat. Dan kun je aan de telefoon zeggen 'ja maar volgens Truus was het wel mogelijk'.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 29-06-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Philflow schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:03:
Misschien is het handig als jullie de naam van de verkoper noemen die de wijziging van het scherm nog wel toelaat. Dan kun je aan de telefoon zeggen 'ja maar volgens Truus was het wel mogelijk'.
Met alle respect, denk ik niet dat het zinvol is om hier namen van DELL medewerkers te gaan posten... dat zou je zelf ook niet willen denk ik...
Ik snap dat het frustrerend is als je het niet voor elkaar krijgt, maar dan bel je later toch maar opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:27

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Prolution schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:11:
[...]

[...]

Dit van mij was (en is) nog niet in productie staat nog in fase 1, moet ook nog betalen dusja lijkt me niet dat ze hem voordat het geld binnen is al gaan fabriceren :P
Tijdens het telefoon gesprek heb ik gewoon gezegt dat ik die laptop afgelopen zaterdag had besteld, en dat ik bij nader inzien de resolutie te laag vond.
Ik vind het bestelsysteem van Dell maar ingewikkeld, als ik Got zo lees zijn er meerdere manieren om een betere laptop voor minder geld te krijgen :P
Maar zou je me kunnen vertellen hoe het nou werkt: als ik een studio configureer en opbel voor een hd scherm, hoeveel duurder is dat dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Wel potverdorie. Ik heb 1 week geleden gevraagd of mijn vista kon worden omgezet in 64 bit. Konden ze niet. Moest je minimaal 6GB geheugen hebben ofzo. Moet ik dan echt helemaal los gaan op die lui ofzo?

@OneUp: Ik ben benieuwd naar de uitkomst van jou mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
frumper schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:17:
[...]
Met alle respect, denk ik niet dat het zinvol is om hier namen van DELL medewerkers te gaan posten... dat zou je zelf ook niet willen denk ik...
Alleen de voornaam. Lijkt mij eerlijk gezegd geen kwaad te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:57:
Wel potverdorie. Ik heb 1 week geleden gevraagd of mijn vista kon worden omgezet in 64 bit. Konden ze niet. Moest je minimaal 6GB geheugen hebben ofzo. Moet ik dan echt helemaal los gaan op die lui ofzo?

@OneUp: Ik ben benieuwd naar de uitkomst van jou mailtje.
Would I benefit from using a 64-bit computer?

The benefits are most apparent when you have a large amount of random access memory (RAM) installed on your computer (typically 4 GB of RAM or more). Because a 64-bit operating system can handle large amounts of memory more efficiently than a 32-bit operating system can, a 64-bit system can be more responsive when running several programs at the same time and switching between them frequently.
64bit Vista heeft dus wel degelijk meerwaarde voor de laptops die wij hebben besteld (4gb ram).

Ik baal ervan dat een week nadat ik mijn laptop besteld heb nu 64bit Vista standaard op de laptops zit...

Maar AMD1800 hoe zit het nu met je weigering van Vista? Ik heb namelijk al een nieuwe versie van Vista 64bit in bestelling (al kan ik die wel retourneren) Want die kost dus wel 115 euro, dus dan hoop ik eigenlijk via Dell de 64bit versie te krijgen..
Dennis Lammers schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:39:
64bit vista is gratis als je 32bit bij je laptop krijgt. maar nu krijg je al standaard 64 bit zie ik..
Bron?

[ Voor 23% gewijzigd door OneUp op 29-06-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Mr_gadget schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:36:
[...]

Ik vind het bestelsysteem van Dell maar ingewikkeld, als ik Got zo lees zijn er meerdere manieren om een betere laptop voor minder geld te krijgen :P
Maar zou je me kunnen vertellen hoe het nou werkt: als ik een studio configureer en opbel voor een hd scherm, hoeveel duurder is dat dan ongeveer?
Als je zo'n Full HD scherm wil zou ik gewoon gelijk met de verkoper bellen en er 1 samenstellen, scheelt een hoop problemen met wijzigingen.

Ik heb trouwens nog steeds geen bevestiging gekregen van mijn nieuwe bestelling met Full HD scherm, wel is mijn oude bestelling geannuleerd zie ik net. Als ik om 8 uur nog niets binnen heb word het maar weer even bellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Nou, ik krijg nu 66 euro terug. Helaas. Maar als jij gewoon probeert om via Dell die vista te regelen morgen, en dat lukt. Laat het me dan ff weten dan ga ik echt helemaal los op die lui en dan krijg ik die Vista ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik hoop dat het lukt, laat het hier meteen weten als ik een mail terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik heb even het topic doorgelezen, en ben aan het configureren geslagen. Ik heb nu dit systeem:

Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Nederlands
Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
Harde schijf 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
Optische apparaten Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
Kabel Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
Verzenddocumenten Dutch - Documentation Studio 1545
Gedis-pakketreferentie N0753506
Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
Verbeterde Service Packs 2 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag
PalmRest Palmsteun standaard
BlueTooth Geen Bluetooth-upgrade
Bestelgegevens Studio 1555 Order - Netherlands
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Mediakit voor Dell-systeem Studio 1555 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Kleurkeuze Jet Black met matte afwerklaag
Accidental Damage-support Geen Accidental Damage-support
Online Backup DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)
Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
Microsoft-toepassingssoftware Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Bescherm uw nieuwe pc Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding Wisselstroomadapter van 90 W

TOTAAL Incl. BTW:€ 776,69(incl. 10% kortingsbon)

Nog op- of aanmerkingen, ik ga hem redelijk veel draadloos gebruiken, is een upgrade naar wifi 5300 het waard? En een bluetooth uprade? Maak ik aanspraak op de epp korting? Volgens mij niet toch?

En wat is de procedure met een hd scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
AMD1800 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:15:
Nou, ik krijg nu 66 euro terug. Helaas. Maar als jij gewoon probeert om via Dell die vista te regelen morgen, en dat lukt. Laat het me dan ff weten dan ga ik echt helemaal los op die lui en dan krijg ik die Vista ook gewoon.
Ik heb iniedergeval iets gevonden waarin wordt beweerd dat ze de upgrade van 32bit naar 64bit inderdaad gratis maken:
All,

You must contact Technical Support. They can send out the disc to you. We Liaisons do not have the bandwidth to setup hundreds of orders.
* Your Dell warranty must be current to get the Vista 64bit disc
* Some 32bit software and peripherals may not run in a 64bit environment
* Dell does not guarantee that there will be 64bit Vista drivers for all PC models

* Contact Technical Support
* Tell them to open DSN Document ID 158098 (Operating System Changes and Operating System Swaps - Dell Global Policy) and scroll down to the Policy section that discusses going from 32bit to 64bit. This is a Dell worldwide policy
* Part Numbers they will need when dispatching to you -
N174H Vista Home Premium 64 SP1
J234H Vista Ultimate 64 SP1A
JN198 Vista Business 64
* If Dell Technical Support refuses, your only recourse is to escalate this through the Unresolved Issues form and explain that DSN 158098 is a Dell Global Policy and that the technician should have setup the order
Ik wacht dus nog ff het mailtje af en anders bel ik meteen als ik mijn laptop binnen heb ivm de servicecode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Kereltje88 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:28:
En wat is de procedure met een hd scherm?
Systeem in je mandje zetten, opslaan en bellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 29-06-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
@Kereltje88: Vaak wordt er geen navraag gedaan naar de EPP korting, dus ik zou em in dit geval gewoon toepassen, zie Philflow:http://gathering.tweakers...message/32180463#32180463

Wat betreft de HD scherm; in jou geval zou ik voordat je de order plaatst het mandje doormailen/linken naar een Dell medewerker, dus ff bellen -- daar in de chat aangeven dat je een full hd scherm wilt, zorg ook dat ze de 10% korting meerekenen als je toch belt. ( dit was ik helaas vergeten en laat het nu er maar bij zitten, 9€ 'verlies' ;) )

@Prolution: Zoals ik heb begrepen moet je bestelling eerst goedgekeurd worden door iemand die hoger in de ladder zit en die mensen zijn maar een beperkt aantal keren per dag aanwezig bij dell, als je morgen na 12:00 smiddags nog geen mail terug hebt, dan kan je bellen

Over de Vista refund:

Zou iedereen type Vista en refunded bedrag miss naast elkaar noemen, zodat men een lijst kan samenstellen?

Bijv Vista Home Basic 32-bit- xx €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik denk dat ik mijn Vista refund skip MITS ik gratis een upgrade krijg van 32bit naar 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prolution schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:13:
[...]
Ik heb trouwens nog steeds geen bevestiging gekregen van mijn nieuwe bestelling met Full HD scherm, wel is mijn oude bestelling geannuleerd zie ik net. Als ik om 8 uur nog niets binnen heb word het maar weer even bellen |:(
Vroeger ooit bij Dell een ander mailadres gebruikt? Ik klaagde vanmiddag ook dat ik de bevestiging niet kreeg, bleek deze al hoog en droog in een oude mailbox te liggen. :P Die van mij is al in pre-productie. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou het echt stom vinden als mij gebeurt wat amd1800 is gebeurt, dat ik dan maar 66 euro krijg... dat wordt dan waarschijnlijk toch de engelse versie van vista bij hun fixen (stond als optie die incompatibel was :| ) en als het kan ook 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@OneUp: kun je de bron van dat citaat ff neerzetten?Niet meer nodig. Dre found it. Bedankt :D

[ Voor 31% gewijzigd door AMD1800 op 29-06-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Krijg hem woensdag binnen, naar verwachting.
Ga gelijk bellen voor Vista en Works, eens zien hoeveel ik terug krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Andere mensen in dit topic kregen na bellen gewoon gratis de 64 bits versie van Vista opgestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:10:
ik zou het echt stom vinden als mij gebeurt wat amd1800 is gebeurt, dat ik dan maar 66 euro krijg... dat wordt dan waarschijnlijk toch de engelse versie van vista bij hun fixen (stond als optie die incompatibel was :| ) en als het kan ook 64 bit
Per telefoon kon ik wel een engelse Vista bestellen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Tukk schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:05:
[...]
Per telefoon kon ik wel een engelse Vista bestellen.
Toen je laptop al in productie was? Of van tevoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tukk: tegen mij zeiden ze dat dit niet mogelijk was, net zoals het backlit tobo niet kon terwijl die wel als optie stond op de specpagina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Dennis Lammers schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:01:
Andere mensen in dit topic kregen na bellen gewoon gratis de 64 bits versie van Vista opgestuurd. :)
Goed nieuws! Zal ik nu al bellen of wachten tot ik hem binnen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Hoe veel langer duurt het eigenlijk als je vooruitbetaalt via overboeking?
Pagina: 1 ... 22 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.