Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

ik zie het inderdaad, he verdorie dacht ik eindelijk een dock te kunnen gebruiken en een van mijn grootste gemissen op te kunnen lossen
die nieuwe G-serie zal wel een ander mobo hebben? of zou de A serie gewoon in de behuizing geen opening hebben voor de dock?
Anoniem: 310212
[ Voor 87% gewijzigd door GENETX op 30-07-2009 10:49 ]
Dat schijnen de modellen van na december 2008 te zijn
nou ik heb de A14 nu 3 weken ; besteld bij zeptoshop dus eigenlijk krijg je gewoon het oude model ???
zijn er nog meer verschillen tussen de A en de G serie ?
blijft vreemd van Zeptoshop ; dat je gewoon een "oud" model koopt (een half jaar nadat de nieuwere uitzijn)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Reactie geplaatst op 4 juni, het is nu 4 augustus. Die gedachte / gok was dan niet helemaal correct of Scandinavische maanden duren wat langer.CLB schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:09:
You said:
Can you say anything about the 8,9" Zepto netbook or the 11,1" / 13,3" laptops? Qua hardware / releasedates and so on?
International 1:
I get no information about it.. So I can not say anything I'm affraid..
You said:
hmm you have to say that they have to hurry then! Everybody is waiting for the looks / hardware / specs / prices!! Have a nice day!
International 1:
I think it will be on the website within a month or so
ik dacht ook via zepto.nl (niet zeptoshop)een nox g14b te bestellen maar via die site kom je bij zeptoshop terecht en krijg je een a14
Ondanks dat zeer tevreden over de a14 nu een maand in gebruik en niets dan lof
gebruik hem veel voor mn werk en sta versteld van de snelheid ; kan veel tegelijkertijd draaien
verder cod4 ; alles hoog / maximaal geen probleem
enkel jammer dat die 9 cell batterij uitsteekt ; 6 cell is niet leverbaar op dit moment. Ik sjouw veel rond maar bij gebruik altijd op netspanning
de fan draaid uiteraard constant en het beeld en alles blijft prima
zodra ik stop zijn ze binnen enkele minuten weer rond de 50 graden
Neejoh, ballentoko dat Zepto DK!Regeneration schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:29:
Reactie geplaatst op 4 juni, het is nu 4 augustus. Die gedachte / gok was dan niet helemaal correct of Scandinavische maanden duren wat langer.Ben nog steeds erg benieuwd ernaar. CLB weet jij al meer?
Is perfectement =)Anoniem: 310212 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:49:
veel weet ik er niet van maar is een cpu temp. van 82 graden en een gpu van 80 graden normaal tijdens volle belasting (bv multiplayer cod4)
Anoniem: 187718
Een vraagje voor iedereen; heeft iemand al die dockingstation gekocht? Word je Zepto hier ook op de een of andere manier cooler door omdat hij dan op pootjes zit oid?
Lt-Crash schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:19:
Zoals ik al eerder had aangeven, werd ik knettergek van die fan in mijn Nox. Dat ding sloeg tijdens een beetje surfen en tekstverwerken om de iedere minuut voor een paar seconden aan om de temperatuur van 55 graden terug naar 50 graden te brengen, lekker nuttig. Ik heb de laatste bios op mijn Nox staan en het fan gedrag verbeterde voor geen meter. Op 65 graden instellen was ook geen optie, want dan steeg mijn Nox om de 3 minuten op, omdat hij de temperatuur zo snel mogelijk weer onder die 50 graden probeerde te krijgen.
Ik heb nu een Zalman NC2000, een prachtige zwarte, notebook cooler gekocht en ik ben daar zo blij mee, eindelijk geen fan meer die aanslaat. Mijn Nox blijft nu lekker cool, zo'n 40 graden maximaal. En stil, super stil.
[afbeelding]
Ik word steeds blijer en blijer van mijn Nox, het blijft een brute machine, die nu ook nog eens super stil is.
JoHTan, als je deze cooler gaat gebruiken hoor je bijna helemaal niets meer, als je gewoon een beetje aan het surfen of office gebruikt. Behalve natuurlijk als je je op het geluid gaat concentreren. De cooler houdt mijn Nox A15 met een P9500 en 9650M GT op ongeveer 43 graden wanneer ik hem op minimale snelheid zet en de fans van de laptop slaan pas bij 55 graden aan.Anoniem: 187718 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:09:
Een vraagje voor Lt-Crash; ben je nog steeds tevreden over je zalman laptop cooler? En hoor je nu ipv de fans van je Zepto de fans van je laptop cooler, of is het volkomen stil? Ik erger me nu ook al ongeveer een jaar aan het constante lawaai van mijn fans en dit zou een mooie oplossing kunnen zijn.
Een vraagje voor iedereen; heeft iemand al die dockingstation gekocht? Word je Zepto hier ook op de een of andere manier cooler door omdat hij dan op pootjes zit oid?
[...]
Op dit moment gebruik ik de cooler niet meer op mijn werk, omdat de laatste bios update een goede verbetering in het fanmanagement met zich meebracht. Als je de laatste bios nog niet hebt kan je die hier vinden:
BIOS_4638
om te kijken welke bios je nu hebt moet je even hier kijken.
Voor een A14 lijkt mij dat wel netjes. Als ik hier cod4 of left4dead speel komen mijn temps op 73 graden voor de gpu en 70 graden voor de cpu.Anoniem: 310212 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:49:
veel weet ik er niet van maar is een cpu temp. van 82 graden en een gpu van 80 graden normaal tijdens volle belasting (bv multiplayer cod4)
[ Voor 16% gewijzigd door Lt-Crash op 18-08-2009 13:28 ]
heb de aanwijzer op maximaal / hoog staan kun je dit ergens anders instellen of blijft het stroef?
volgens de zeptoshop is de bult die boven het toetsenbord zit (waar ik het al eerder over heb gehad )normaal
hebben meer a14 / a15 gebruikers dit ; bult boven de F7 toets tot de F12 toest ca 3mm hoog
Volgens zeptoshop zit hier bekabeling onder
Lijkt me ook niets ernstigs maar het valt wel op ; met name als het licht op de computer schijnt
ik denk dat begint goed, dus ik doe de laptop aan, en ja hoor, de fan ratelt nog steets hard, zo niet harder!
direct maar weer mail gestuurd naar zepto denemarken, begin echt goed misselijk te worden van dit gezeik, bah
Je moet gewoon voet bij stuk blijven houden!
Mijn eerste RMA was ook een drama! Ander scherm, verkeerde resolutie en ook nog is glare...
Tweede reparatie (jaja hij moest weer terug) is supernetjes uitgevoerd met 'priority label' dus ook stuk sneller!
wat ik nog het vervelendste vind is dat mijn school periode morgen begint en ik dus tijdens school de laptop weer zal moeten missen, want ik ga niet akkoord met die rattelende fan want dat is iets dat mij in zo'n hoge mate irriteerd, daar kan ik gewoon niet tegen.
als het alleen het lelijke kapje was geweest had ik ermee kunnen leven...
Heb zeer goede ervaringen met die gast! En vraag ook is naar compensatie..
Zo kreeg ik er 'n bunch hardware bij, omdat heel m'n laptop verne*kt was na RMA1
Check:
CLB in "Zepto Znote 6224W / 6324W / 6625WD - Deel 6"

Hij is momenteel op/met vakantie, kan wat langer duren dusCLB schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:08:
Mail 'm is direct op mr[@]zepto[.]no of gebruik de LiveChat functie, heb je direct response en contact!
Ik heb geen extra drivers geinstalleerd en alles gebruikt 'gewoon' de drivers die win7 zelf vind.
Teven staat er nog een 'onbekend' apparaat in mijn apparaatbeheer. Bij de hardware details staat: AcpiHidManager. Enig idee welke drivers die nodig heeft?
Als laatste artifact: mijn fingerprint sensor werkt niet als ik het systeem uit slaapstand haal. Werkt wel goed als ik hem uit hibernate haal.
Wacht trouwens al bijna 3 maanden op een 6 cell batterij ; volgens mij is heel Zepto met vakantie !!
Alles goed en aardig maar als je pleit Europa's nr.1 laptop merk te worden mag je eerst wel zorgen dat je je aftersales en klantenservice voor elkaar hebt
lekker degelijk ding zo'n nox
inmiddels al 5 mails gestuurd in de afgelopen 2 week waar gewoon niet op word gereageerd, live chat op hun site is ook gewoon 24/7 offline.
het is om te *janken*

@noxa14
En met die fingerprint unit, probeer eens in apparaatbeheer tegen windows te zeggen dat het apparaat niet uitgeschakeld mag worden om stroom te besparen. Dit deed wonderen bij mij.
En als je een 6cell batterij wil, ik wil de mijne wel met je ruilen als je in de buurt woont, of op weg naar mijn werk woont
Net even geprobeerd en dit lost het probleem helaas NIET opEn met die fingerprint unit, probeer eens in apparaatbeheer tegen windows te zeggen dat het apparaat niet uitgeschakeld mag worden om stroom te besparen. Dit deed wonderen bij mij.
Iemand nog ideeën over mijn USB probleem (systeem hangt zodra er een usb apparaat wordt ingeplugged, OS: win7 final/rtm). Mooi ding zo`n nox maar als hij weer eens freezed sterf ik een beetje van binnen
heb je al geprobeerd om de laatste chipset software van Intel te downloaden. Daar staat namelijk dat ze win7 support hebben toegevoegd.scrappy.doo schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:56:
[...]
Net even geprobeerd en dit lost het probleem helaas NIET op![]()
Iemand nog ideeën over mijn USB probleem (systeem hangt zodra er een usb apparaat wordt ingeplugged, OS: win7 final/rtm). Mooi ding zo`n nox maar als hij weer eens freezed sterf ik een beetje van binnen![]()
![]()
.
andere modellen in overweging is de 13" mbp en de dell studio xps 13.
deze outranked hem in prestaties, maar hij is toch nog een stukje groter en zwaarder,
dus ik zou graag meer info willen in de mogelijke nieuwe lijn van Zepto waar onverhoopt een 13" model in zou zitten?
iemand info?
Wauw, vooralsnog lijkt het erop dat dit het usb probleem oplost (en soms werkt de fingerprint nu ook, maar zeker niet altijd).Lt-Crash schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:24:
[...]
heb je al geprobeerd om de laatste chipset software van Intel te downloaden. Daar staat namelijk dat ze win7 support hebben toegevoegd.
Wel vreemd trouwens dat na het installeren van de nieuwe intel drivers ze niet meteen gebruikt werden. Ik heb in de device manager alle USB controller drivers moeten updaten en de 1e keer handmatig de map met nieuwe inteldrivers moeten selecteren.
Iets verder lezen dan m`n neus lang is:
via start->run het volgende uitvoeren
c:\pad naar de driver\Setup.exe -OVERALL
dan hoef je niet alle drivers handmatig te updaten
[ Voor 19% gewijzigd door scrappy.doo op 23-09-2009 15:15 ]
Helaas het probleem is toch niet helemaal weg. Vannochtend liep de boel weer knettervast toen ik m`n usb stick in m`n nox stoptescrappy.doo schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:23:
[...]
Wauw, vooralsnog lijkt het erop dat dit het usb probleem oplost (en soms werkt de fingerprint nu ook, maar zeker niet altijd).
Wel vreemd trouwens dat na het installeren van de nieuwe intel drivers ze niet meteen gebruikt werden. Ik heb in de device manager alle USB controller drivers moeten updaten en de 1e keer handmatig de map met nieuwe inteldrivers moeten selecteren.
edit:
Iets verder lezen dan m`n neus lang is:
via start->run het volgende uitvoeren
c:\pad naar de driver\Setup.exe -OVERALL
dan hoef je niet alle drivers handmatig te updaten
Als ik command en conquer aan het doen ben, crashed hij telkens, en geeft aan dat hij te warm wordt ik heb speedfan gedownload mijn videokaart wordt warmer als 80 graden volgens mij. Ik heb thermal trip point al hoger gezet in de bios maar het spel blijft afslaan dan ga ik terug naar windows. Gister was het zo erg dat mijn hele laptop af ging en dat als ik hem aanzetten hij in windows meteen weer afsloeg. Na een kwartier afkoelen werkte hij weer normaal.
Iemand hier een oplossing voor.
Eventueel kan je de koelpasta vervangen door Arctic Silver MX-2 / MX-3, dit is koelpasta meet zeer goede geleiding.

openen kan niet want er zit zo'n mooie "garantie" sticker op. maar ik heb inmiddels alwel 10 mailsg estuurd de afgelopen tijd naar zepto denemarken en nog 0 antwoord gehad, dus om het nou een "garantie" sticker te noemen

Ik mag mijn laptop toch niet openschroeven?DaMarcus schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:09:
Heb je fan e.d. al ontdaan van stof?
Eventueel kan je de koelpasta vervangen door Arctic Silver MX-2 / MX-3, dit is koelpasta meet zeer goede geleiding.
Anoniem: 134408
als ik me niet vergis levert zeptoshop.nl wel met garantiesticker (reseller) en levert de zepto website zelf zonder die stickers. Daarom ook dat ik denk dat je nog steeds garantie kan claimen rechtstreeks bij zepto, zelfs als ie gekocht is bij zeptoshop.whiplash1990 schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:19:
ik weet dat het niet mag, maar bij mij zit er geen garantie zegel op dus het is idd wel een optie die ik al overwogen heb.
Ik heb hem gekocht bij zeptoshop in den bosch dus, en bij mij zit er geen stikker op. En deze heeft er ook nooit op gezeten.Anoniem: 134408 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 01:30:
[...]
als ik me niet vergis levert zeptoshop.nl wel met garantiesticker (reseller) en levert de zepto website zelf zonder die stickers. Daarom ook dat ik denk dat je nog steeds garantie kan claimen rechtstreeks bij zepto, zelfs als ie gekocht is bij zeptoshop.
De Znote M15B heeft een andere behuizing en geen fingerscanner maar wel een led screen en een nummeriek toetsenbord
als ik hem op snel zet (via muis / apparaatbeheer) en op apply druk blijven de veranderingen staan totdat de computer opnieuw opstart
heeft dit te maken met de driver of iets want de veranderingen zouden toch moeten blijven staan ?
Wel vervelend.
En op de Nvidia site ook.
En je snapt natuurlijk als het niet mocht werken je altijd nog http://laptopvideo2go.com/ hebt
Allemaal geprobeert, ie zegt dan dat ie geen hardware compatibel met de driver vind. Maar wel opgelost met de 186.24 driver, bij een benchmark van de 130M gezien dat iemand deze driver gebruikte, en die werkt wel. Toch bedanktLt-Crash schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:55:
op de Zepto site staat een driver voor de 130m.
En op de Nvidia site ook.
En je snapt natuurlijk als het niet mocht werken je altijd nog http://laptopvideo2go.com/ hebt

Ik heb de laatste nVidia drivers draaien.., misschien downgraden naar 185.xx?
Het OSD doet het niet en de fingerprint reader doet lastig.
Ik heb hem net een maand terug van Denemarken.
Zouden op dit moment getest worden (Zei Richard in zeptoshop mij afgelopen vrijdag)Peran schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:52:
Heeft iemand iets gehoord over Windows 7 drivers van Zepto?
wie heeft hier ervaring mee en advies welke versie momenteel het best draaiend is en iwat is het verschil met mijn huidige driver
idd had ik ook voor, nu met die 130M vindk zelfs geen driver welke men hdmi kan laten werkenLt-Crash schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:28:
ik heb al nieuwere drivers geprobeerd met mijn 9650M GT. De winst is minimaal en bij mij stopte het OSD met functioneren als ik bijvoorbeeld wilde clonen of extenden.
ipv het witte zeptoscherm en dan naar windows komt er nog een zwartscherm met allerlei systeemtesten in beeld voordat windows opstart
iemand hier bekend mee?
opstarttijd is inmiddels vanaf aanzetten tot werken ca 1,5 minuut
Zag hier ook usb boot aan staan ; deze kan zeker ook wel uit of niet ?
Over de biosupdate ; deze zou een beter Fan management hebben ; maar tot nu toe merk ik weinig verschil
De fan draaid continue tijdens gewoon surfen (nu bijvoorbeeld ook) en zodra ik van het internet afga stopt deze weer direct
Anoniem: 103281
- Groene lijntjes in het beeldscherm als die in een bepaalde hoek (graden) staat. Even heen en weer bewegen en hij doet het weer gewoon.
- "Losse" Intel Turbo Module: althans ik krijg hem niet meer geinstalleerd en ik als ik mijn laptop beweeg krijg ik zo een bericht dat er een usb device niet geinstalleerd kan worden.
- Een nieuwe is dat wanneer ik mijn laptop optil als die aanstaat gaat soms mijn ventilator A-synchroon lopen en loeien.
Ik heb een mail gestuurd naar de Zeptoshop.nl, maar daar nog niets van gehoord.
- Niet 'meer' geinstalleerd? Uhm, zelf de module geinstalleerd / nieuwe Windows-install?
- Zijn ook niet helemaal gemaakt om op te tillen als die aanstaat, behalve met het scherm dicht..
De intel turbo memory had ik er geinstalleerd opstaan, maar ik vind het soms even prettig om mijn computer helemaal leeg te gooien en windows er opnieuw op te zetten. Dit doe ik, aangezien mijn computer nog al hectisch ingedeeld word als ik bezig ben tijdens mijn studie. Ik maak namelijk veel 3d modellen en hierdoor heb ik ook veel plugins en materialen die ik maar 1x gebruik.
Toen ik op een gegeven moment mijn intel turbo memory wou openen kreeg ik iedere keer de melding dat de software of niet goed geinstalleerd was of dat het de chip er niet meer was. Toen heb ik geprobeerd het opnieuw te installeren en kreeg ik steeds de melding dat de software niet geinstalleerd kon worden, omdat deze niet aanwezig was. Hij heeft aan gewoon gewerkt dus ik weet dat die er wel moet zijn. Daarna heb ik geprobeerd om windows 7 (Beta) te installeren om te zien of het dan wel werkte, maar toen kreeg ik dezelfde melding. Uiteindelijk ben ik weer terug gegaan naar Windows Vista en nog steeds dezelfde melding dat die niet geinstalleerd kan worden, omdat die niet aanwezig is.
Zelf heb ik het gevoel dat de chip los zit, maar ik heb hier geen verstand van ik weet dus ook niet of dit mogelijk is. Maar soms geeft vista de melding dat er een unidentified device niet geinstalleerd kan worden. Als ik dan erop klik dan krijg ik een unidentified USB device die niet geinstalleerd kan worden.
De inverter van mijn scherm?

Daarvoor moet je laptop dus open worden geschroefd, iets wat zelf niet kan, door garantiezegels denk ik.
Lijkt me trouwens vrij apart dat een turbomemory module opeens losschiet, aangezien dat stevig vastzit.
Inverter (kabeltjes) van je scherm kan wel door flink geschud en dergelijke, lees je namelijk weleens vaker.
Oftewel: als je garantiezegels hebt, even naar Zeptoshop sturen, als je die niet hebt, zelf even kijken =)
Aangezien alle databasekoppelingen wat betreffende voorraadindicaties in Denemarken nu ook niet 100%
actueel meer zijn, men nog niks weet over garantieovernames of over een eventuele doorstart van Zepto,
hebben de eigenaars van de Zeptoshop de website uit voorzorg offline gehaald.
Iedereen kent Friesland Computers nog wel die terwijl hij failliet was verklaard
nog een lopende website had waarop men gewoon nog nieuwe orders kon plaatsen.
Contact met de eigenaars van Zeptoshop.nl is uiteraard geen probleem: tel: 073-6312867
Af en toe hoor ik alleen maar wat "gekraak" uit de speakers.
Uit de line out uitgang komt wel geluid (via de koptelefoon)
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Geen idee ; wens je veel succes ; Normaal gesproken wordt de postafdeling van een failliet bedrijf ook direct gesloten dus verwacht niet teveel!GN!T!ON schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:19:
heeft iemand al een idee wie de curator word bij zepto? ik ben nomelijk niet zeker dat ze mijn laptop zo terug sturen, zo zullen eerst wel een factuur oid willen hebben denk ik?
Draait ook full op m'n 622W (specs in m'n signature)Anoniem: 310212 schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:02:
Net Modern Warfare 2 uitgespeeld ; Maximale graphics ; No problem draaid perfect op de A14 Nox
Zepto is daar echt bizar vaag over inderdaad.. Zeptoshop weet ook niet hoe of wat, moet Zepto afwachten..!GN!T!ON schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:55:
ik kan nog niks vinden over het feit dat het faillisement nou is aanvaard of niet, zepto.com staat ook geen enkele info. en ik probeer zeptoshop te bereiken maar dat lukt ook niet
zal nog maar even op verdere info van zepto zelf wachten dan.
edit:
wat ik me ook afvraag, aangezien zepto nu zelf een faillissement heeft aangevraagd, betekend dat toch niet dat ze mogen stoppen met reparaties e.d. immers is het faillissement nog niet goedgekeurd, ofwel plegen ze dan nu niet eigenlijk gewoon "contractbreuk"
zal wel nergens opslaan, maar ik vind het apart dat een bedrijf eenzijdig kan beslissen of ze nog wel garantie gaan verlenen e.d.
[ Voor 42% gewijzigd door !GN!T!ON op 24-11-2009 16:36 ]
@aimer32To Zepto customers
As stated in the press, Zepto A / S Tuesday, 17/11 filed for bankruptcy. Under this InfoCare cannot currently perform repair service on Zepto PCs and TVs. The stop includes both warranty service as repairs performed after expense and insurance repairs.
If you have a device lodged with us for service we are therefore unable to carry out the repair. If you want the machine back (un-repaired) please book transport for your own account. Once you have booked transport please send an email to Zepto@infocare.dk. We will then make your machine ready for shipment with the carrier selected by you.
You can also choose to pick up your equipment at our address Telegrafvej 6 in Ballerup. Also in this case please inform us in advance of pickup days by a mail Zepto@infocare.dk.
Did you register a – not yet picked up – service-case through us or Zepto hotline before 18/11, please be aware that we are compelled to reject this request.
We hope you understand the situation and that InfoCare is not involved in the bankruptcy. We will therefore do our utmost to help you get through this situation, but also ask for your understanding that we cannot take us any further expenditure in this regard.
We will continuously update our website with information and also refer to www.zepto.dk.
je laptop gaat dus niet meer naar denemarken, en je zal met zeptoshop (als je hem daar hebt gekocht) dus een andere regeling moeten treffen.Did you register a – not yet picked up – service-case through us or Zepto hotline before 18/11, please be aware that we are compelled to reject this request.
iemand trouwens een idee wat "Forventet afsluttet" betekend?
Zeptoshop moet nog altijd de garantie verzorgen lijkt mij. Het is ook wel mooi dat ze iedereen maar doorsturen direct naar DK maar nu zit je zelf met het probleem dat je laptop daar is. Lekker makkelijk voor hen, want nu hoeven ze zelf niet te regelen dat al die laptops terug komen.!GN!T!ON schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:39:
je laptop gaat dus niet meer naar denemarken, en je zal met zeptoshop (als je hem daar hebt gekocht) dus een andere regeling moeten treffen.
iemand trouwens een idee wat "Forventet afsluttet" betekend?
1
2
| Danish to English translation: Expected completion |
Volgens Google?
Andere driver al geprobeert maar dat helpt niet
Andere bios helpt ook niet
Denk dat de kaart overhit is geweest
Iemand nog ideeen ?
nu zeptoshop achter de broek gaan zitten.
probeer eens te booten met een linux live-cd, als je daar ook artifacts e.d. hebt dan is je kaart waarsch. kapot.Na laatste keer call of duty flikkert het beeldscherm en zodra ik opnieuw opstart ziet het startscherm er normaal uit maar heb ik strepen/stippen in mn bureaublad lijkt dus een probleem met grafische kaart
Andere driver al geprobeert maar dat helpt niet
Andere bios helpt ook niet
Denk dat de kaart overhit is geweest
Iemand nog ideeen ?
Vrees ook grafische kaart ; heb zowel zeptoshop al nextgenmobiles geprobeerd te bellen maar allebei niet meer bereikbaar dus vrees het ergste voor de garantie
Zit je dan met een laptop van 1600 euro : 4 maanden oud en stuk
Ik hoop nog een oplossing te vinden
Als ik gewoon in windows zit zie je wat zwarte plekjes flikkeren maar als je een video of spel aanzet verschijnen er overal strepen
Indien geen garantie ; waar kan je losse grafische kaarten kopen want even gegoogled maar dat valt niet echt mee als je er niet een hele laptop omheen koopt
Ik heb vorige week zaterdag (5-12) wel contact gehad met de heer de G. via een ander telefoonnummer.
Omdat Nextgenmobiles niet over reserve onderdelen beschikt kunnen ze geen reparaties uitvoeren.
Ik dacht toen, dan wacht ik wel ff, maar onder tussen is Nextgenmobiles (of voIPNetworks of Zeptoshop) op 10 december 2009 uitgeschreven bij de KvK.
Nextgenmobiles was een v.o.f (vennootschap onder firma) dus de vennoten zijn naast de v.o.f hoofdelijk aansprakelijk. Eventuele garantieclaims kan je dus ook op de (ex)vennoten verhalen.
Maar goed dat zal veel moeite kosten, ik vraag me dan ook af (we zijn tenslotte Tweakers) of iemand over een Servicemanual van een Zepto NOX A15 beschikt. Als ik mijn laptop op de juiste manier kan demonteren dan kan ik kijken of ik via de partnummers op de speakers deze ergens kan bestellen.
noxa14:
je kan een linux live cd gratis downloaden van bijvoorbeeld http://www.ubuntu.com/getubuntu/download.
ook ondersteund een nox volgens mij wel MXM(II) dit was een van de redenen dat ik een nox gekocht had, omdat er op de website van zeptoshop werd gezegt dat de laptop MXM ondersteunde en je later zelf je GFX kon upgraden. als ze het dan niet ondersteunen is dat een mooi geval van oplichting/misleiding.
[ Voor 52% gewijzigd door zeef op 16-12-2009 11:32 ]
Ik zit hier met een NOX A15 die het leuk vond om de behuizing is een beetje te laten bollen etc.
Is er uberhaupt ergens nog garantie te claimen of ben ik gewoon voor 1440 euro genaaid?
Zoals al meerdere keren verteld in dit draadje, contact opnemen met de winkelier. Zij moeten de problemen verhelpen. Dat Zepto falliet is heb je niks mee te maken!(Laat je dus ook niet afschepen met dat argument)Releases schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:51:
Ja en nou?
Ik zit hier met een NOX A15 die het leuk vond om de behuizing is een beetje te laten bollen etc.
Is er uberhaupt ergens nog garantie te claimen of ben ik gewoon voor 1440 euro genaaid?
Dreig desnoods met rechtsbijstand.

Heb dus geen poot om op te staan.
Ik heb ook een Zepto gekocht bij zeptoshop.nl en eerlijk gezegd vind ik de huidige gang van zaken van die winkel echt onacceptabel. Ze reageren nergens meer op en zijn inderdaad uitgeschreven bij de kvk en proberen zich zo aan hun verantwoordelijkheid te onttrekken. Ik zit serieus te overwegen om juridische stappen te gaan nemen. Zo te horen zijn er nog veel meer gedupeerden van Zeptoshop.nl en het lijkt me dan ook een goed idee om samen te gaan kijken of we onze garantie/schade nog vergoed kunnen krijgen. Wie is hierin geïnteresseerd?
Ik vind de gang van zaken inderdaad een beetje raar. Zeptoshop had op zijn minst het klantenbestand op de hoogte kunnen brengen van de gang van zaken. Ze hebben als het goed is van iedereen het email-adres. Nu wil ik mij op dit moment nog nergens druk over maken, maar ik zou wel willen weten waar ik met mijn garantie naartoe kan gaan. Ik heb zelf toen ik mijn laptop kocht vier jaar garantie erbij genomen, omdat het een dure machine was en ik er lang mee wilde doen.
Ik weet dat dit makkelijker is, maar hier is het topic niet voor bedoeld.
ik heb alleen de omnipass voor vista maar die werkt niet
o.a. zepto utility drivers werken niet meer goed, (on screen display klopt niet), en mijn sound drivers krijg ik niet meer geinstalleerd mijn geluid werkt wel gewoon maar mis wat opties.
[ Voor 34% gewijzigd door dewil1990 op 17-12-2009 18:37 ]