M'n gedachten achterlijk noemen stel ik al dan niet met 'spijt' echt op prijs

Met die instelling beperk je de mogelijkheden van een potentieel zeer goed merk.
En ik beperk niks, dat doet Zepto zichzelf aan.. Wie ben ik nou... CLB

Als Zepto(Shop) op het idee komt ermee te kappen in Nederland vanwege te weinig afname of iets dergelijks (en dat kan snel gebeuren, als je eens een grote blunder maakt) dan zit je daar met je exclusiviteit.
And so what? Ten eerste gebeurd er niks met Zeptoshop ten tweede is die dan nog exclusiever..
Nee dat is 'n geintje maar ik begrijp wat je bedoeld met:
Dan mag je met je notebook naar Denemarken om het te laten herstellen in geval van problemen.
En? Dat is slecht ofzo? Duurt misschien wat langer, naja okee, best jammer, beter dan 'n Acer

Er is al een onzekerheid gecreëerd betreffende garantie van de oudere Zepto's door een overnamen;
Er bestaan in 't begin altijd onzekerheden, aangezien iedereen 't wel beter weet dan 'n ander...
Toen er gewoon even gewacht werd met de goede informatieverstrekking was er niks meer aan de hand
mede dat heeft me doen besluiten om mijn bestelling bij DELL niet te annuleren.
Chapeu, mooi device!!
(En ik heb vrij serieus met die gedachte gespeeld.)
Daar kan ik ook wel inkomen, aangezien Zepto idd ook erg mooie devices aanbiedt
DELL, of welke andere fabrikant dan ook zou natuurlijk ook hier ermee kunnen stoppen, alleen zie ik dat niet gebeuren bij een dergelijk enorm bedrijf; wel bij een klein bedrijf zoals Zepto, indien nodig.
En Zepto is helemaal niet klein, alleen Zepto is hier wat onbekender dan Dell, that's it...
Check deze quote van de Global Website:
About Zepto
Danish Zepto was established in 2002 with the purpose of supplying information technology products for Mobile Electronics and Digital Home. All products are manufactured in the highest quality standards, in attractive designs, featuring the latest technology and priced at competitive rates.
Today Zepto is Europe’s largest local manufacturer of notebook PC’s and is represented in 19 countries.
All production is taking place in Zepto’s headquarters in Denmark.Als blijkt Zepto vooral fanboys aantrekt (want zo komt je post over, sorry dat ik het zeg), dan is het voor mij een reden om het links te laten liggen. Een laptop moet voor mij een betrouwbaar zakelijk stuk gereedschap zijn (met een goed uiterlijk), geen mode- of exclusiviteitsstatement. Als dat laatste het richtpunt van Zepto en zijn gebruikers is of wordt, dan haak ik af.
Ach dan vind je dat toch zo klinken... maakt mij niet uit
Ik vind 't mooie apparaten en als de volgende generatie me weer verrast koop ik er weer eentje (m'n derde)
Tevens sta ik open voor de concurrentie in de vorm van Asus / XXODD en / of Dell dus fanboy mwah misschien een klein beetje, maar ik noem 't 'liefde' aangezien 't m'n grootste topicsuccesen zijn hier op Tweakers.
Tevens werk ik nu al 2 jaar met Zepto laptops en ik ben altijd weer verrast wat voor monstertjes 't zijn qua kracht (tijdens gaming, rendering) en hoe klein, compact en mooi ik ze elke keer weer vind dat ik ze zie
En met je 'mode- of exclusiviteitsstatement'.... Dat zijn MIJN woorden, niet die van Zepto dus
En als jij dan geen Zepto meer wilt, omdat het een relatief onbekend merk is, er weinig mensen mee lopen en het 'exclusief' is koop jij er toch geen een? Mij maakt 't persoonlijk niks uit, ikzelf zie wel weer wat ik koop!
Ajaa wie niet... Ikzelf ook, maar Zepto DK houdt 't allemaal beetje tegen...
Zepto NL zou best groter, massiver en interessanter willen worden, mja als dat (nog) niet kan..