• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vroeger had Tom'shardware elke maand een mooi artikel over videokaarten. Welke kaart was het beste in welke prijs klasse. Volgens mij hebben ze dit gedeelte echter laten vallen (??) ik kan het iig niet meer vinden. Hebben ze het wel maaar kijk ik er over heen heeeeeeel graag een link!!

Weet iemand of er nog een site is die zulke vergelijkingen maakt? Dus een mooie chart waar ook de prijs van de kaart in meegenomen wordt.

Anders zijn tips met up-to-date charts ook welkom want ook al zoek ik een half uur met google, de meest recente die ik kan vinden is van 3 maanden terug.

Graag geen verwijzing naar de FAQ met 'welke kaart moet ik kiezen' want dat kiezen is toch een stuk makkelijker als je alle prestaties van de recente kaarten naast elkaar kan zien. Totaal zinloos lijk me deze vraag dus nie :)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb de versie van april 2008 en juni 2008 nog kunnen vinden op Tomshardware. ;)

Een beetje googlen deed wonderen. :P

[ Voor 42% gewijzigd door _the_crow_ op 19-06-2008 17:41 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 17:24
Op tomshardware staan wel nog Charts, maar daar staan geen prijzen enzo bij. Dan moet je alsnog veel nazoeken.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05 15:07

PromoX

Flying solo

Digit-Life - i3DSpeed. In de usability rating wordt rekening gehouden met de prijs. Bij de prospects rating wordt enkel gekeken naar de snelheid.

[ Voor 16% gewijzigd door PromoX op 19-06-2008 17:44 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
gewoon op de site browsen articles-components-graphics cards en een hééél klein beetje scrollen...

moeilijk te vinden :?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het zou op zich ook wel fijn zijn als ze die charts wat vaker zouden updaten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die charts van Toms Hardware zijn dus niet erg up to date... de post van Crow is wel top! die van Juni had ik nog niet gevonden. Thanx! handig dat die site zo overzichtelijk is geworden. |:(

Nog niet echt veel bijzondere verschillen iig. Ik wilde graag weten hoe een Radeon 4850 presteert tov een 800GT of GTS. Aangezien de prijs ook in die buurt ligt.

bedankt voor alle reacties iig!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 86
Bevat veel nieuwe benchmarks van de 4850.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 19-06-2008 19:24 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wabs schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:26:
Graag geen verwijzing naar de FAQ met 'welke kaart moet ik kiezen' want dat kiezen is toch een stuk makkelijker als je alle prestaties van de recente kaarten naast elkaar kan zien. Totaal zinloos lijk me deze vraag dus nie :)
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als er geen mooie chart is (wat ik betwijfel, Tom is niet de enige tech-site), kunnen wij die ook niet vinden voor je. Dan is de beste optie toch losse reviews te lezen en daar je conclusies uit te trekken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.