Ik kan bij Temco gewoon achteraf betalen, op rekening. Word vanzelf afgeschreven, nooit problemen mee.
Alle contact gaat altijd super snel (bellen is wel sneller dan email), en RMA's worden goed en snel afgehandeld.
Laptops van MSI moeten naar MSI gestuurd worden (worden opgehaald), ook producten van Benq gaan naar Benq zelf, daar komt Temco niet tussen.
Wat op zich geen probleem is trouwens. Voorheen (2 jaar geleden) kon een RMA van MSI in ruim een week afgehandeld worden. Na een tijd was dit gewoon bijna een maand, vééls te lang.
RMA's bleven veels te lang liggen (op een gegeven moment had ik gewoon een stapel kapotte laptop's op mijn bureau liggen), en het duurde en duurde maar voordat ik uberhaupt een bevestiging kreeg van MSI.
Vervolgens maar eens gaan overleggen met Temco, omdat dit geen doen was voor ons op deze manier.
Kreeg ik gewoon netjes aangeboden dat ik die MSI RMA's eventueel via Temco kan doen, en nu gaat alles een héél stuk vlotter.
De communicatie tussen Temco en MSI is in elk geval beter dan wij tussen MSI.
Ook nemen ze die laptops volgens mij direct af via MSI, net zoals Benq, Xerox, etc.
Deze zitten allemaal op industrieterrein Ekkersrijt, dus dichtbij voor hun.
Overigens zouden wij ook direct via hun kunnen afnemen, helaas verkopen we ook weer niet zó veel dat de prijs daardoor interessant is.
Temco is helemaal niet de goedkoopste, ze zitten een paar euro's (alhoewel soms zelfs tientallen euro's), onder de goedkoopste pricewatch prijs (wij krijgen korting), maar wel altijd snelle service.
Wat ook mooi is, ze hebben daar vaak van die producten uitgestalt staan, waar een deukje in zit, die over zijn, gewoon wat meuk, toetsenbordje, schermpje, dat soort dingen.
Kan ik altijd voor een appel en een ei meenemen. Met een speakersetje kan je bijv. altijd wel iemand blij maken.
Geen reclame voor Temco, maar ik ben er gewoon tevreden over, in tegenstelling tot Copaco (bestel ik in elk geval nooit meer), ETC moet je éérst 100 euro betalen voordat je kunt bestellen, en ook waren ze daar zo aardig om op een gegeven moment een incassobureau op ons af te sturen,voor een of ander akkefietje, welke trouwens allang betaald was, in elk geval, daar doen wij óók geen zaken meer mee (athans, ik niet).
Wél doen wij zaken met TechData, waar wij ook op rekening kunnen kopen. Niet de aller goedkoopste, wél een ruim assortiment, en zoals ik al zei, bestellen we ook gewoon regelmatig simpel via een webshop, zolang de prijs maar laag is.
McDOS ben ik niet zo kapot van, in het verleden wel veel bij besteld, maar op een gegeven moment kreeg ik ook het gevoel, net zoals bij Copaco en ETC, dat we gewoon niet intessant genoeg voor hun zijn.
Ik zelf vind al onze klanten belangrijk, of ze nou een kabeltje van 1,50 kopen of een nieuwe PC ter waarde van over de 1000 euro, daar maak je gewoon vrienden mee.
[
Voor 29% gewijzigd door
eX0duS op 08-08-2008 09:11
]