Dank jewel! Ik cdenk dat ik ook beter gewoon de Adata for eee pc kan nemen. Dan meer wit kaartje is niet anders:) Is toch ook alleen maar voor een ghost image en boocd/sd.
Nog steeds vind ik het knap dat mensen windows op de 4 gb zetten. Tuurlijk past het wel, en ook office maar wat nu ales je alle windows updates ook wil?
Ik wil het best nog eens testen, ik heb het over vollidige versie van xp sp3 pro he:) Dus geen Nlite:P
Ik had nog beloofd mijn scherm afbeelding te posten. Dit is eee900 (zonder overclock) met windows vista ultimate 32 bit sp1 op de 16 GB SSD drive.
IK geloof een tweak op xde swap file, verder is er niet veel gedaan.
Startup van vista = 30 seconden.
Startup van xp = 12 seconden
Vista moet je hardware leren kennen lijkt wel, de eerste dag loopt het voor geen meter. laat je pc 1 dag draaien in de nacht en het loopt al beter.
Maar dit plaatje is een chaos ik weet het, wilde alleen laten zien dat de celeron meer aan kan dan men denkt. Pas toen ik de tweede video starte liep ie als een slak. en tot me verrbazing houd ie het langer vol dan me desktop die 3 keer sneller zou ziin.
Even over Aero in Vista: De chipset 915GM express gebruikers hebben best wat ruzie gehad met intel over het Aero gedeelte van xde GMA900. Hij zou het wel ondersteunen, het is wel mogelijk om gma 900 en natuurlijk 950 Aero te laten draaien (volgens sommige en enkele MVP's) Maar omdat intel geen ondersteuning bied in haar drivers voor de 915 chipset voor winsat / Aero werkt het niet.
De reden zal wel te maken hebben met geld, ze willen gewoon dat mensen duurdere chipsets kopen denk ik. De een zegt dat er in de hardware iets ontbreekt van de gnma 900, de ander zegt weer dat dit onzin is en hij dx9 is en pixel shader? 2.0 aan kan en 64 mb genoeg is om Aero te draaien. Wie moet je geloven? ik snap wel dat een hoop mensen boos op intel zijn koppige houding zijn. Wat de eee betreft zou iki geen aero draaien, veeel te zwaar en onzinnig.
Toch zijn der mensen die met trucjes proberen het voor elkaar te krijgen.
Maar wat de 900 betreft ben ik erg gelukkig, jammer dat er wel 1 dode pixel is. maar ja? heb de hele dag dodepixel.jpg gedraait. Dat is een site die zegt dat je 12 uur lang er een plaatje op moet zetten haha is dat onzin of kan dit wel? Nou dat heb ik gedaan ik zie de zwarte pixel nog steeds, moet je denk ik mee leren leven toch? Om hem daar nu al voor te gaan terug brengen, weet niet hoor:)
Groeten,
Maarten