Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Treble van MP3's verlagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik zoek een programma waarmee ik eenvoudig van meerde MP's tegelijk de treble aan kan passen. Ik moet ze kunnen afspelen op een apparaat waar geen toonregeling op zit. vandaar...
Ook normalizing is gewenst.

Bestaat er zoeits?

[ Voor 15% gewijzigd door supersatan op 12-06-2008 16:30 ]

• Henridv
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Met MP3Gain kan je makkelijk je mp3's normaliseren. Allemaal tegelijk, of per album, af enkel... Eigen keuze.

Maar een programma om enkel de treble aan te passen, geen idee.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 18:59

GeekK

Rag Mama Rag

Met foobar kun je rightclick->convert->convert to...->check 'dsp processing'->click '...'->Equalizer toevoegen->configure selected->eq waarden aanpassen-> ok etc..

Zelf nooit geprobeerd, maar lijkt wel te kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door GeekK op 12-06-2008 16:40 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=mp3 equalizer batch] of een van bovenstaande links zou je ver genoeg moeten helpen; overigens had je, als je Policy: Alle regels die op het forum gelden had gelezen, dit allang zelf gevonden. Gelieve dit in het vervolg wel eerst even te doen alvorens je een topic start

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.