Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

draadloos groot probleem!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een probleem met nieuwe mijne laptop deze draait op vista
hij ziet mij draadlose router(linksys WRT54G) wel maar kan geen verbinding maken
het vreemde is dat me oude lapop wel verbinding heeft met het router
ook kan ik met deze laptop op de livebox van mijn overburen
ik heb allebeveileging al uitgeschakeld en heb blokkeer onbekende verbinding al uitgeschakeld
ook heb ik al nieuwe firmware geinstallerd en de router compleet opnieuw geinstalleerd met de nieuwe software die ik van de linksys site heb gedownload

ik ben helemaal radeloos

btw ik heb hem nu via een kabel aan de router zitten en dan doet die het wel
het is dus echt een probleem tussen mijn nieuwe laptop en mijn router via draadloos

edit: ik zie nu net dat ik hem in de verkeerde topic heb staan kan iemand deze even verwijderen??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 16:12 ]

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 20:55

boesOne

meuh

Heb je ook de WPA/WEP beveiliging uitgeschakeld op de routert? Geen firewalls actief?
Driver update wifi kaartje in je laptop gedaan?

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
alle firewalls uit alle beveilieging is ook uit ;)
en drivers zijn als het goed is ook nieuw want de laptop is nog geen week oud+ hij heeft wel gewoon verbinding met het router van me overburen dus lijkt me niet dat het daar aan ligt

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 20:55

boesOne

meuh

Je weet nooit hoe oud de drivers van je wifi kaart zijn op zo'n preload. Dat jij je laptop een week geleden hebt gekocht is niet relevant.

Je zou eens kunnen zoeken of de chipset van je wifikaart issues heeft met het type router dat je hebt.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Kijk ook even met netstumbler of je netwerk niet overtstemt wordt door eentje van de buren

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:25
TS heeft een crosspost in NT:
groot probleem draadloos!!

Daar kan men dus imo verder gaan...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:07

Thandor

SilverStreak

edit: ik zie nu net dat ik hem in de verkeerde topic heb staan kan iemand deze even verwijderen??
In het verkeerde subforum ;). Anyhow, netwerk gerelateerde zaken horen inderdaad niet in OH thuis. Zie daarvoor het OH Beleid - Een topic plaatsen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.