Laat die spam maar.
[ Voor 111% gewijzigd door TheZeroorez op 11-06-2008 16:22 ]
[ Voor 111% gewijzigd door TheZeroorez op 11-06-2008 16:22 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Nee je hebt gelijk. Daar staat de 24 uur er gewoon tussen. Naast de 12 uur en 6/2/1 uur ofzo.Donnie schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:44:
Via raceday op de pc zie ik hem er tussen staan hoor...
(of ik ben gigantisch in de war, maar kan het nu even niet checken, omdat ik op werk zit)
Anoniem: 4629
Anoniem: 165702
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 11-06-2008 03:43 ]
Heb je steam? MOet je Trial v2 kopen voor 10 dollar.. grappig onzin spelletje waaar je ff zoet mee bent.Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 05:26:
OK. Alle races uitgereden én overal een mooie gouden bokaal. Zelfs de driver offers veranderen niet meer.
Reputatie van meer dan 5 miljoen. Banksaldo van tegen de €300.000.000.
Now what?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 11-06-2008 15:36 ]
Hahahaha...geniaal!Lol. Ik heb net een halve lap Destruction Derby gereden met een tegenstander ondersteboven op mijn dak!
Anoniem: 135919
Geen problemen hier, speel het spel met een Xbox 360 controller en dat werkt allemaal probleemloos.Kan het hele spel door navigeren met de controller.Shaidar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:31:
Wat ik nog steeds vervelend vind is dat je het ingame menu niet met je controller kan aansturen, daarvoo rmoet je steeds het toetsenbord gebruiken. Knap vervelend
Heb je daar niet een filmpie van? Zou zonde zijn van nietAnoniem: 4629 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:31:
Lol. Ik heb net een halve lap Destruction Derby gereden met een tegenstander ondersteboven op mijn dak!
Strange! Ik zag wel iets voorbij vliegen in de fix-list van die patch over een Logitech Rumblepad 2 controller ... misschien wordt het nog wel gefixedAnoniem: 135919 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:33:
[...]
Geen problemen hier, speel het spel met een Xbox 360 controller en dat werkt allemaal probleemloos.Kan het hele spel door navigeren met de controller.
Anoniem: 154012
Het ging idd ook niet met mijn Logitech controller. Ik heb nu ook een X360 controller gekocht en daarmee kan je alles in het spel via de controller doen (je ziet zelf de A/B/X/Y knoppen langskomen).Shaidar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:31:
Wat ik nog steeds vervelend vind is dat je het ingame menu niet met je controller kan aansturen, daarvoo rmoet je steeds het toetsenbord gebruiken. Knap vervelend
Anoniem: 169507
Tja moet toetsenbord spelen.......brid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:55:
speel hem nu een tijdje, maar af en toe erger ik me echt groen en geel.
Sommige auto's rijden echt lekker met het toetsenbord, maar sommige krijg je amper de bocht om.
vooral op leman heb ik veel last van onderstuur, zijn een aantal bochten die volgens de rem indicator vol gas zijn, maar kan de auto dan net niet aan de binnen kant houden en als ik dan een beetje lift dan ga ik echt zowat gelijk de grind bak in
Van de laatste paar seconden wel. Maar ik had Fraps niet draaien omdat ik dan precies die toetsen nodig heb voor de replay die Fraps wil gebruiken en zo. Te lui om alles te veranderen.rCk schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:01:
[...]
Heb je daar niet een filmpie van? Zou zonde zijn van niet
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 12-06-2008 03:48 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
één derde sowieso niet man.Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:
Ik denk dat ik dit nog wel even speel maar veel hoger dan een 5 zal het niet eindigen. Daarnaast moet ik 1/3 (?) van het spel sowieso overslaan want welke idioot dat driften heeft bedacht moeten ze meteen ontslaan
Dat is nu juist het probleem, sommige auto's rijden prima met de stabilitie control uit, als je deze aanzet zijn deze niet meer te houden in de bocht, mega overstuur. Bij andere auto's moet deze juist weer aan om hem de bocht door te krijgen.
Anoniem: 225504
Hier ben ik het wel mee eens, de formule 1 wannabe races zijn waardeloos, zo onrealistisch als wat. Je staat letterlijk binnen een seconde stil vanuit 300 km/h.Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:En ik hou mijn hart vast als deze mensen een F1 game gaan maken... die formula 3 of wat het was waar ik in reed was echt het slechtste ooit. Zelfs de damage slaat nergens op (datgene waar ze zo trots op zijn)...
maar je moet wel driften om naar het volgende nivo te gaan toch?rCk schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:20:
[...]
één derde sowieso niet man.
Driften is niet echt heel groot in het spel, als je goed kijkt naar die Japan league heb je dr misschien 2 in elke class, en dan soms op de amerikaanse/europese ook nog 1. Stelt dus niet voor.
En ik vind het driften best wel oke eigenlijk, beter dan het-automatisch-driften-is-pro-driften-op NFS
Als het spel opgestart is en vraag om op enter te drukken en ik druk op Enter dan kan ik alleen de menu's met m'n toetsenbord bedienen, als ik echter Start druk op m'n controller kan ik ook de menu's aansturen met de controller, misschien dat dat ook zo werkt met Logitech gamepads?Shaidar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:31:
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 65% gewijzigd door markiew op 12-06-2008 11:36 ]
GRID Patch change listKoppenSneller schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:24:
Is er al bekend wat de releasenotes van de patch zijn?
Je zou kunnen kijken naar de X360 controller of de Logitech Chillstream (X360 controller met draad en ventilatie). Deze werken allebei perfect met Grid, en de analoge knoppen zitten aan de bovenkant van de controller. Werkt erg fijn vind ik, ook het menu ondersteunt deze gamepads.Janssen schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:38:
Ik heb een Logitech Dual Action controller. Dit is een soort van PS2 controller voor de PC. Hij heeft echter geen analoge triggers, dus gedoseerd remmen en accelereren is er niet bij. Rijden met Traction Control uitgeschakeld (wat het rijden leuk maakt) is dus zo goed als niet te doen voor mij! Welke controller voor de pc heeft wel analoge triggers en wordt ondersteunt door GRID?
Dit heb ik ook geprobeerd ja, maar zo bak ik er helemaal iets vanKoppenSneller schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:45:
Ik rij zelf ook met de Dual Action, maar ik gebruik het rechter pookje om te remmen en gas te geven, en de linker om te sturen. Is dat geen optie voor je?
zo rij ik ook. Heb van alles geprobeerd maar dit gaat toch nog het beste.KoppenSneller schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:45:
Ik rij zelf ook met de Dual Action, maar ik gebruik het rechter pookje om te remmen en gas te geven, en de linker om te sturen. Is dat geen optie voor je?
[ Voor 201% gewijzigd door markiew op 12-06-2008 13:54 ]
Bedankt voor de tip! Ik hem de controller al naast me liggen, maar nog geen tijd om hem te testen. Zo gauw ik hem heb getest post ik nog wel wat ervaringen in dit topic.markiew schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:49:
Nevermind; verkeerd gelezen
Als je de X360 controller koop dan is het aan te raden om de Windows software te installeren voor een optimale ondersteuning. Hij wordt namelijk ook auto al herkent waardoor je het installeren van de software misschien als niet nodig zou kunnen beschouwen.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Anoniem: 16536
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 12-06-2008 17:29 ]
Anoniem: 16536
Hmmz, die formule 3 vond ik zelf nog wel oke eigenlijk, je staat echt niet binnen 1 sec van 300 naar 0, zonder assists.Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:
gisteren GRID binnengekregen, en valt me toch wel echt zwaar tegen.
De besturing lijkt eerder slechter dan beter vergeleken met de demo. Het stuur zie je op en neer vliegen alsof je op ijs rijdt.
En ik hou mijn hart vast als deze mensen een F1 game gaan maken... die formula 3 of wat het was waar ik in reed was echt het slechtste ooit. Zelfs de damage slaat nergens op (datgene waar ze zo trots op zijn)...
Ik denk dat ik dit nog wel even speel maar veel hoger dan een 5 zal het niet eindigen. Daarnaast moet ik 1/3 (?) van het spel sowieso overslaan want welke idioot dat driften heeft bedacht moeten ze meteen ontslaan
Floccinoccinihilipilification
[ Voor 9% gewijzigd door bangkirai op 12-06-2008 19:36 ]
Een F1-licentie is enorm duur dus Codemasters moet zich wel op de massa richten. Een simulator zal het niet worden maar stiekum hoop ik wel op ietsjes betere game dan de Formule [insert] die er nu in zit waar je het gevoel hebt dat je op een ijsbaan rijdt (neemt niet weg dat het best kicken is).Anoniem: 16536 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:32:
Enne, de formule 1 game die codies gaat maken hoeft natuurlijk niet per-se simulatie te zijn he... niet elke racegame die geen simulator is is per-se slechtGetuige grid
[ Voor 8% gewijzigd door Silent Hunter op 13-06-2008 00:12 ]
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
zet je settings anders. Gooi je steering deadzone omhoog, je linearity omlaag, en kijk eens of het helpt.V3g3ta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:11:
Iemand nog tips om een Logitech Cordless Rumblepad II goed aan het werken te krijgen wat betreft sturen?
Welke instelling ik ook probeer, hij stuurt veels te fel. Een kleine beweging aan de stick en de auto staat zowat dwars..... Of zijn er Gamepads die wel goed werken met de besturing van dit spel?
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Linearity juist omhoog lijkt mij? Dan rij je meer 'lineair', dus hoef je minder te sturen.Silent Hunter schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:14:
[...]
zet je settings anders. Gooi je steering deadzone omhoog, je linearity omlaag, en kijk eens of het helpt.
Met mn 360 controller speelt het namelijk prima.
Check de patchnotes een paar posts hierboven, rumblepad 2 wordt met name genoemd.V3g3ta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:11:
Iemand nog tips om een Logitech Cordless Rumblepad II goed aan het werken te krijgen wat betreft sturen?
Welke instelling ik ook probeer, hij stuurt veels te fel. Een kleine beweging aan de stick en de auto staat zowat dwars..... Of zijn er Gamepads die wel goed werken met de besturing van dit spel?
We do what we must because we can.
Dat zou je juist denken, maar als je de "tool tips" leest wat er bij staat, staat dat je die omlaag moet gooien als je je auto moeilijk op de rechte lijnen kan beheersen, als ik het goed onthouden heb tenminste.leonpwner1 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:20:
[...]
Linearity juist omhoog lijkt mij? Dan rij je meer 'lineair', dus hoef je minder te sturen.
Ik las gisteren dat de patch klaar is, maar dat de QA afdeling van Microsoft niet beschikbaar was (naar een conferentie) en dat ze hopen dat er volgende week naar kan worden gekeken (maar dat er wel voorrang wordt gegeven aan complete games boven patches). Dus met een beetje geluk volgende week en anders die week erop. Maar het zou natuurlijk nog iets langer kunnen duren.wimpie007 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:23:
Hoe kom ik nu aan de patch voor de 360?
Want de 360 hangt niet aan het netwerk (heeft toch geen zin zeg maar ;-)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Goto "Your Documents/Codemasters/Grid Demo/hardwaresettings/" Open up your hardware_settings_config.xml with Wordpad and set this line : <postprocess enabled="true" blur="true" /> to this : <postprocess enabled="false" blur="false" /> |
[ Voor 12% gewijzigd door Dacide op 13-06-2008 16:57 ]
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
hoezo heeft het geen zin om jou 360 aan een netwerk te hangen ?`wimpie007 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:23:
Hoe kom ik nu aan de patch voor de 360?
Want de 360 hangt niet aan het netwerk (heeft toch geen zin zeg maar ;-)
[ Voor 38% gewijzigd door murky123 op 13-06-2008 17:12 ]
je probleem is waarschijnlijk hetzelfde waar ik ook uren zoet mee geweest ben.V3g3ta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:11:
En waarom kunnen andere AI-rijders dan wél een klap harder door bepaalde bochten heen? Dat vond ik dus op zijn minst opvallend. Maar goed, ik hoop dat ik binnenkort de pc-versie kan proberen. Ben benieuwd hoeveel de final van de demo verschilt.Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 01:35:
Die R10 heeft weinig onderstuur. Je moet de downforce benutten. Remmen voor de bocht, en dan uitaccelleren. Werkt prima. Daarstraks nog een 2:35 gereden. 2:40-ish met de 2 chicanes op het rechte stuk.
Driften; voornamelijk doserend gas geven en tegen sturen. NFS driften zit er niet inWalkman schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:36:
Gisteren de game binnengekregen. Heb 'm nog niet veel gespeeld (gekomen to het kiezen van m'n teamkleuren etc.), maar wat een heerlijke racegame. Het gevoel van snelheid is fantastisch en je hebt echt het gevoel aan het racen te zijn....auto's gaan iets opzij als ze merken dat je de bocht beter hebt genomen en het niet als eerste finishen boeit me hier wat minder. Het af en toe freezen van het beeld op de 360 is wel vervelend, maar het viel redelijk mee (paar keer per race)....maar dat wordt als het goed is toch gepatched....zal die game nog veel gaan spelen. Heb het driften alleen nog niet helemaal onder de knie, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Silent Hunter op 13-06-2008 18:36 ]
Nou moeten is wat anders, met de aids uit en locked2 head cam aan, kan je het ook met 3 a 4 events redden om die punten te halen.418O2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:20:
[...]
maar je moet wel driften om naar het volgende nivo te gaan toch?
wimpie007 mompelt iets over defecte DVDdrive en RROD en xbox aangehad zonder drive en dusmurky123 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:04:
[...]
hoezo heeft het geen zin om jou 360 aan een netwerk te hangen ?`
[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 13-06-2008 19:37 ]
[ Voor 7% gewijzigd door pjlgt op 13-06-2008 19:51 ]
Ik krijg de X en Y axis wel toegewezen, echter veranderd de besturing er niet mee. Nog steeds met schokken sturen. Ik heb ook al alle mogelijke instellingen geprobeerd qua deadzone, saturation, linearity, zowel in-game als met de Logitech Wingman software.MartNL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:43:
[...]
je probleem is waarschijnlijk hetzelfde waar ik ook uren zoet mee geweest ben.
Het probleem is dat ie de d pad kiest in plaats van de y axi of x axi .
dus hij kan dan alleen maar met schokken sturen net als een toetsenbord.
als je de mode veranderd lampje uit op de rumblepad dan kiest ie voor die of Y of x axis.
dan is het opgelost als het goed is.
ik heb de game nu 3 dagen, maar amper een uurtje gespeeld en voel niet de neiging om het spel er weer in te stoppen. Ik vond de demo echt vet, maar de final stelt me zwaar teleur.Anoniem: 16536 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:32:
[...]
Hmmz, die formule 3 vond ik zelf nog wel oke eigenlijk, je staat echt niet binnen 1 sec van 300 naar 0, zonder assists.
Driften is vééééééét, mijn grootste combo is nu 45Het moet je maar liggen natuurlijk maar die drift races win je zooo makkelijk... ghehe 20+miljoen tegen een paar miljoen op savage
Enne, de formule 1 game die codies gaat maken hoeft natuurlijk niet per-se simulatie te zijn he... niet elke racegame die geen simulator is is per-se slechtGetuige grid
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb mijn config nog even voor je nagekeken. Oh ja heb je wel de nieuwste patch?V3g3ta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:18:
[...]
Ik krijg de X en Y axis wel toegewezen, echter veranderd de besturing er niet mee. Nog steeds met schokken sturen. Ik heb ook al alle mogelijke instellingen geprobeerd qua deadzone, saturation, linearity, zowel in-game als met de Logitech Wingman software.
Echt jammer dat dit niet wil lukken.....
[ Voor 14% gewijzigd door MexxT op 13-06-2008 23:33 ]
Audi S3
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Yes, ik had de patch al geinstalleerd. Maar het clear calibration proggy heeft wonderen verricht, het schokt nou niet meer. Many thnx voor deze tip!!MartNL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:51:
[...]
Ik heb mijn config nog even voor je nagekeken. Oh ja heb je wel de nieuwste patch?
steer left x-axis
steer right x-axis
accelerate lower z- axis rotation
break upper z- axis rotation
en heb je deze al een keer gedraait?
http://www.logitech.com/i...nl?softwareid=633&osid=13
dan doel ik op de wingman clear calibration-utility
Anoniem: 169507
Ja klopt zwaar irritant! Dat ze dat niet eruit heb gehaald, wat interesseert mij het wie erin of eruit gaat.Dark Angel schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:01:
ergeren hier mensen zich ook aan de enorme chat vensters links in het beeld.
Ik heb af en toe gewoon totaal gezicht meer op de bochten naar links als er of veel gepraat wordt of er logen veel mensen in of uit. Ook die is niet in de patch verbeterd.
Anoniem: 218213
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 14-06-2008 16:17 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ja, maar wat ik niet denk is dat je eerst zelf even naar de system requirements hebt gezochtmhpwolf schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:11:
Denken jullie dat het speelbaar is op het volgende systeem? :
Amd 3200 +
xfx geforce 7800 gt
2 gb ddr ram 400 mhz
[ Voor 18% gewijzigd door mhpwolf op 14-06-2008 20:14 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
[ Voor 99% gewijzigd door ALPACINO op 14-06-2008 22:16 ]
Ik heb wel bij Le Mans een gare pauze van een seconde, voelt inderdaad aan als lag maar het is bij mij zo verdwenen. Dit had ik ook al bij de demo, geen idee waar het aan ligt. Zal niet aan jouw of mijn systeem liggen want voor de rest draait 'ie op max supervloeiend. specs.tweak.to werkt bij mij niet meer maar kheb een E8400, 8800GT, 4GB systeem.ikbengoofy schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:50:
Ik heb ontzettende lag sinds de patch van GRID. meer mensen hier last van? hij blijft soms hangen en bij lemans als het donker wordt is het zo goed als onspeelbaar..
[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 14-06-2008 23:15 ]
ik heb een draadloze rumblepad 2, en bij mij doet hij helemaal niks. in andere games werkt hij gewoon, maar in grid niet, ik kan alleen keyboard instellen. dat terwijl er in de patch specefiek iets geregeld zou moeten zijn voor deze controller.coob schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:13:
Heeft iemand al een oplossing voor het sturen met de Rumblepad 2?
Gasgeven gaat wel traploos met de stick maar sturen alleen maar max of niets.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Anoniem: 148095
Anoniem: 148095
dat kan ik straks idd wel even proberen ja.hij is nog bezig met installerenMadMarky schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:24:
Flikker anders Panda ook meteen van je systeem af, Avira of AVG zijn goede alternatieven en geven tenminste geen false positive op speldata...
Loopt het spel ook nog schokkerig als je de scanner uitschakelt?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 148095 op 15-06-2008 23:00 ]
Iemand van de Ravenwest team?murky123 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:16:
net iets van 12 of 13 keer een race overnieuw gedaan omdat je dan in de laatste bocht door de A.I. van de baan gedrukt word.
Volgens mij doen jullie allbei iets niet goed.ph4ge schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:07:
[...]
ik heb een draadloze rumblepad 2, en bij mij doet hij helemaal niks. in andere games werkt hij gewoon, maar in grid niet, ik kan alleen keyboard instellen. dat terwijl er in de patch specefiek iets geregeld zou moeten zijn voor deze controller.
erg jammer, want met keyboard racen vind ik echt niks
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt lekker afgesteld krijg.V3g3ta schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:18:
[...]
Yes, ik had de patch al geinstalleerd. Maar het clear calibration proggy heeft wonderen verricht, het schokt nou niet meer. Many thnx voor deze tip!!![]()
Nu nog een fijne afstelling vinden, hoe heb jij je deadzone etc. ingesteld?
lol thanks, wist niet dat zoiets bestondWiethoofd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:51:
headcam difficulty aanpassen vlak voordat je gaat racen
ja, ik kan andere knoppen natuurlijk wel instellen, een xbox controller die ik van een vriend had geleend werkte ook, alleen de Cordless Rumblepad II van mij wil maar niet. ik heb alle fixes die op het codemaster forum voorbij zijn gekomen geprobeerd, hij herkent hem om een of andere reden gewoon niet!MartNL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:36:
[...]
Volgens mij doen jullie allbei iets niet goed.
Want hij werkt gewoon.
Ram je wel op de ctrl knop nadat je op enter hebt geklikt?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq