Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Laat die spam maar.

[ Voor 111% gewijzigd door TheZeroorez op 11-06-2008 16:22 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Wat ik nog steeds vervelend vind is dat je het ingame menu niet met je controller kan aansturen, daarvoo rmoet je steeds het toetsenbord gebruiken. Knap vervelend :(

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Donnie schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:44:
Via raceday op de pc zie ik hem er tussen staan hoor...

(of ik ben gigantisch in de war, maar kan het nu even niet checken, omdat ik op werk zit)
Nee je hebt gelijk. Daar staat de 24 uur er gewoon tussen. Naast de 12 uur en 6/2/1 uur ofzo.
Maar heeft iemand het al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Ja. Maar na een half uur gestopt. Maar ik kon tenminste lekker de baan verkennen en naast Google Maps leggen. Voor al het detail wat in het spel zit wel jammer dat er geen textures in zitten van de zaken direct naast de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

Het hoogste wat ik heb gedaan is 1 uur, met een lola op normal en elke driving aid uit met een G25, en ik zat steeds met 2 Audi R10's te vechten om de eerste plaats, maar uiteindelijk toch gewonnen.

Het is makkelijk te doen maar dan moet je niet geknalt worden door een tegenstander of keihard een tegenstander knallen want helaas kan je niet de pits in om de auto te laten maken.
(Nog niet geprobeerd op een moeilijkere graad.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm gaan de pits open dan?

Andere vraag: ik zie Bonus Codes. Ik kan ze aan en uit zetten. Maar wat doen ze?
En heeft het invloed op scores of iets dergelijke? Cheats moet je imo niet nodig hebben maar mss is het grappig om er eens mee te spelen.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 11-06-2008 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 05:26:
OK. Alle races uitgereden én overal een mooie gouden bokaal. Zelfs de driver offers veranderen niet meer.

Reputatie van meer dan 5 miljoen. Banksaldo van tegen de €300.000.000.

Now what?
Heb je steam? MOet je Trial v2 kopen voor 10 dollar.. grappig onzin spelletje waaar je ff zoet mee bent.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee kheb geen steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Spammen is niet nodig, iemand die een review over het spel zoekt zal er zelf een kunnen vinden...

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 11-06-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

speel hem nu een tijdje, maar af en toe erger ik me echt groen en geel.

Sommige auto's rijden echt lekker met het toetsenbord, maar sommige krijg je amper de bocht om.

vooral op leman heb ik veel last van onderstuur, zijn een aantal bochten die volgens de rem indicator vol gas zijn, maar kan de auto dan net niet aan de binnen kant houden en als ik dan een beetje lift dan ga ik echt zowat gelijk de grind bak in :(

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-05 20:52
Lol. Ik heb net een halve lap Destruction Derby gereden met een tegenstander ondersteboven op mijn dak!
Hahahaha...geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:00
Ik speel met een Xbox360 controller, is een aanrader (is ook niet zo duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Shaidar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:31:
Wat ik nog steeds vervelend vind is dat je het ingame menu niet met je controller kan aansturen, daarvoo rmoet je steeds het toetsenbord gebruiken. Knap vervelend :(
Geen problemen hier, speel het spel met een Xbox 360 controller en dat werkt allemaal probleemloos.Kan het hele spel door navigeren met de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:31:
Lol. Ik heb net een halve lap Destruction Derby gereden met een tegenstander ondersteboven op mijn dak!
Heb je daar niet een filmpie van? Zou zonde zijn van niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Anoniem: 135919 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:33:
[...]

Geen problemen hier, speel het spel met een Xbox 360 controller en dat werkt allemaal probleemloos.Kan het hele spel door navigeren met de controller.
Strange! Ik zag wel iets voorbij vliegen in de fix-list van die patch over een Logitech Rumblepad 2 controller ... misschien wordt het nog wel gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Het ging idd ook niet met mijn Logitech controller. Ik heb nu ook een X360 controller gekocht en daarmee kan je alles in het spel via de controller doen (je ziet zelf de A/B/X/Y knoppen langskomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

brid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:55:
speel hem nu een tijdje, maar af en toe erger ik me echt groen en geel.

Sommige auto's rijden echt lekker met het toetsenbord, maar sommige krijg je amper de bocht om.

vooral op leman heb ik veel last van onderstuur, zijn een aantal bochten die volgens de rem indicator vol gas zijn, maar kan de auto dan net niet aan de binnen kant houden en als ik dan een beetje lift dan ga ik echt zowat gelijk de grind bak in :(
Tja moet toetsenbord spelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:04
Anoniem: 169507 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Tja moet toetsenbord spelen.......
Assissts aanzetten...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rCk schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:01:
[...]

Heb je daar niet een filmpie van? Zou zonde zijn van niet :D
Van de laatste paar seconden wel. Maar ik had Fraps niet draaien omdat ik dan precies die toetsen nodig heb voor de replay die Fraps wil gebruiken en zo. Te lui om alles te veranderen.

Ik heb dus een stukje op de cam staan. Ik zal straks wel ff kijken.

Edit: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/grid_dak.avi

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 12-06-2008 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:06
gisteren GRID binnengekregen, en valt me toch wel echt zwaar tegen.

De besturing lijkt eerder slechter dan beter vergeleken met de demo. Het stuur zie je op en neer vliegen alsof je op ijs rijdt.

En ik hou mijn hart vast als deze mensen een F1 game gaan maken... die formula 3 of wat het was waar ik in reed was echt het slechtste ooit. Zelfs de damage slaat nergens op (datgene waar ze zo trots op zijn)...

Ik denk dat ik dit nog wel even speel maar veel hoger dan een 5 zal het niet eindigen. Daarnaast moet ik 1/3 (?) van het spel sowieso overslaan want welke idioot dat driften heeft bedacht moeten ze meteen ontslaan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:

Ik denk dat ik dit nog wel even speel maar veel hoger dan een 5 zal het niet eindigen. Daarnaast moet ik 1/3 (?) van het spel sowieso overslaan want welke idioot dat driften heeft bedacht moeten ze meteen ontslaan
één derde sowieso niet man.
Driften is niet echt heel groot in het spel, als je goed kijkt naar die Japan league heb je dr misschien 2 in elke class, en dan soms op de amerikaanse/europese ook nog 1. Stelt dus niet voor.
En ik vind het driften best wel oke eigenlijk, beter dan het-automatisch-driften-is-pro-driften-op NFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Dat is nu juist het probleem, sommige auto's rijden prima met de stabilitie control uit, als je deze aanzet zijn deze niet meer te houden in de bocht, mega overstuur. Bij andere auto's moet deze juist weer aan om hem de bocht door te krijgen.

Maar leman is me eindelijk gelukt een audi met Stabilitie control aan krijg ik wel redelijk door de bochten heen, nog niet helemaal top, maar dat is een kwestie van blijven oefenen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:En ik hou mijn hart vast als deze mensen een F1 game gaan maken... die formula 3 of wat het was waar ik in reed was echt het slechtste ooit. Zelfs de damage slaat nergens op (datgene waar ze zo trots op zijn)...
Hier ben ik het wel mee eens, de formule 1 wannabe races zijn waardeloos, zo onrealistisch als wat. Je staat letterlijk binnen een seconde stil vanuit 300 km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 16:10

MartNL

Er is een patch uit voor grid.

The patch is available now!

Please note that this patch is only for the PC DVD-Version of Race Driver: GRID.

This patch will NOT work with the Direct2Drive, Steam or Metaboli versions.

There will be a patch for Direct2Drive and Steam in the next few days. The Metaboli patch will be available in the next few hours on Metaboli.

The PS3 Patch is currently in the hands of Sony, awaiting certification, and will be avaiable on their network within 7 to 10 days.
The XBOX360 Patch is currently in the hands of MicroSoft, awaiting certification, and will be avaiable on their network within 7 to 10 days.

http://community.codemast...m/showthread.php?t=287791

Snelle download server. (188mb)

http://www.exp.de/download.php?id=14953

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:00
rCk schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:20:
[...]

één derde sowieso niet man.
Driften is niet echt heel groot in het spel, als je goed kijkt naar die Japan league heb je dr misschien 2 in elke class, en dan soms op de amerikaanse/europese ook nog 1. Stelt dus niet voor.
En ik vind het driften best wel oke eigenlijk, beter dan het-automatisch-driften-is-pro-driften-op NFS
maar je moet wel driften om naar het volgende nivo te gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Is er al bekend wat de releasenotes van de patch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 14:40

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als het spel opgestart is en vraag om op enter te drukken en ik druk op Enter dan kan ik alleen de menu's met m'n toetsenbord bedienen, als ik echter Start druk op m'n controller kan ik ook de menu's aansturen met de controller, misschien dat dat ook zo werkt met Logitech gamepads?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
@ KoppenSneller Je kunt via onderstaande bron de releasenotes vinden. Volgens de bron zou deze vandaag gereleased moeten worden voor de PC:

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=429812

@ Meelobee voorzover ik zo uit mijn hoofd weet het logitech een progje bij hun driver geintregeerd waarin je kan verwijzen naar de *.exe van de game. Zo maak je een profiel aan voor de game en word de controller herkent in Grid. Daarna kun je gewoon knopper verwijzen binnen Grid waaronder ook de start/ pauze knop.

[ Voor 65% gewijzigd door markiew op 12-06-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

KoppenSneller schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:24:
Is er al bekend wat de releasenotes van de patch zijn?
GRID Patch change list

All Platforms

Network bug fixes

• When viewing in spectator mode – wheels should now turn correctly.
• Session searching now functions correctly when there are lots of full sessions (PC and PS3).
• Track and route options no longer change when host gets back to lobby in private/LAN.
• Race results are now correct if a host migration occurs at the end of the race.
• Other player’s progress/positions are now correctly updated when you enter the race results screen.
• Several NaN (brown screen) related fixes.
• Fixed a problem whereby it was only possible to upload one world record ghost to each track (PC and PS3)

Network - general

• Race to race lobby timer is now 15 seconds
• A timer has been added showing how long the session has been up and running is shown on the tickertape after joining a session.
• Changes to what is displayed in lobby when a player has kick votes.
o The player who has been voted for can see this fact and the number of votes they have received.
o Players who have voted to kick someone can see who they voted for but cannot see the number of votes.
o Players who have not voted do not see anything.
• Added ability to get the next page of sessions in private session results (PC and PS3)
• Banned sessions no longer appear in private session list.
• Reverse gear is now disabled for the first two seconds of a network race to stop players reversing off the start line.
• Added ability to change collision types in all sessions (not enabled in Demolition Derby).
o Forward Only (this is the normal behaviour for Ranked/Unranked)
o On (Collisions are always on)
o Off (Always off).
• Numerous anti griefing checks to turn off collisions when players are griefing.
• Fix for distance shown in distance online stat.
• A warning message is now shown the first time you enter system link.
• In non-drift races, the race results screen shows the fastest lap that each player achieved in that race.
• When a player retires or terminally damages in race, a message telling all players of this fact is sent to the chat system so displayed in the overlay in game.
• Cars become semi-transparent when collisions are turned off due to griefing.
• Improvements to prediction system to reduce effects of lag when players are close by
• Fix for occasional excessive smoke coming from other players in network mode
• Fix for exploit where a player could upload an incorrect lap time
• PS3 & PC – fix for a problem where private sessions would not show up in search unless you searched for public sessions first

Game - general

• Xbox 360 achievement fix.
• Several optimisations and performance improvements.
• It is now possible to look left and right while in bonnet camera.
• Fix for a hang when selecting a gear outside the gears available on the vehicle (this was possible with H-Shifter)
• Fix for cars very occasionally flying into the air when hitting kerbs.
• Fixes for custom action maps
• Track rendering optimisations.
• Brown screen problem no longer awards achievements or causes glowing white cars.
• Fix for airborne achievement – now awarded even if car flips upside down during jump
• Fixed frame rate stalls and stuttering on Xbox 360.

PC Specific Changes

General
• Added support for Xinput wheel and Logitech Rumblepad 2, including default action map configurations.
• Adding ability to use H-pattern shifter in custom configuration by allowing configuration of gears 1 to 6 and reverse. Same for boost.
• Fix for missing Force feedback on Vista.
• Added the ability to override the controller type, so that if the game fails to auto-detect it, users can specify it themselves.
o Symptoms of the game failing to detect the appropriate controller type are:
? On a pad, handling is too twitchy, appears to steer “lock-to-lock”.
? On a wheel, the input lags and the linearity slider doesn’t appear to have an effect.
o To override controller type, find the hardware_settings_config.xml that is generated when the game is run (should be in My Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings) and change the line that reads <input device_type="auto" /> to either <input device_type="pad” /> or <input device_type="wheel" /> as appropriate for your controller.
• Changing microcode optimisation level for NVIDIA 7xxx series graphics cards to reduce a pause when using each shader for the first time.
• Adding support for triple head displays.
• Graphical corruption fix when using multiple GPU’s.
• Network chat text made less obtrusive.
• Numerous on-going compatibility fixes.
• Improvements to shadows for certain resolutions/aspect ratios.
• Profiles are now flushed to disk when they are written to reduce the chance of them being corrupted if the PC dies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb een Logitech Dual Action controller. Dit is een soort van PS2 controller voor de PC. Hij heeft echter geen analoge triggers, dus gedoseerd remmen en accelereren is er niet bij. Rijden met Traction Control uitgeschakeld (wat het rijden leuk maakt) is dus zo goed als niet te doen voor mij! Welke controller voor de pc heeft wel analoge triggers en wordt ondersteunt door GRID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 15:18

Infinchible

Woef!

Janssen schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:38:
Ik heb een Logitech Dual Action controller. Dit is een soort van PS2 controller voor de PC. Hij heeft echter geen analoge triggers, dus gedoseerd remmen en accelereren is er niet bij. Rijden met Traction Control uitgeschakeld (wat het rijden leuk maakt) is dus zo goed als niet te doen voor mij! Welke controller voor de pc heeft wel analoge triggers en wordt ondersteunt door GRID?
Je zou kunnen kijken naar de X360 controller of de Logitech Chillstream (X360 controller met draad en ventilatie). Deze werken allebei perfect met Grid, en de analoge knoppen zitten aan de bovenkant van de controller. Werkt erg fijn vind ik, ook het menu ondersteunt deze gamepads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Ik rij zelf ook met de Dual Action, maar ik gebruik het rechter pookje om te remmen en gas te geven, en de linker om te sturen. Is dat geen optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
KoppenSneller schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:45:
Ik rij zelf ook met de Dual Action, maar ik gebruik het rechter pookje om te remmen en gas te geven, en de linker om te sturen. Is dat geen optie voor je?
Dit heb ik ook geprobeerd ja, maar zo bak ik er helemaal iets van :P Ik koop vanmiddag wel een 360 controller ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

KoppenSneller schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:45:
zo rij ik ook. Heb van alles geprobeerd maar dit gaat toch nog het beste.
Ik doe het alleen met een logitech rumblepad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
Nevermind; verkeerd gelezen

Als je de X360 controller koop dan is het aan te raden om de Windows software te installeren voor een optimale ondersteuning. Hij wordt namelijk ook auto al herkent waardoor je het installeren van de software misschien als niet nodig zou kunnen beschouwen.

[ Voor 201% gewijzigd door markiew op 12-06-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
markiew schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:49:
Nevermind; verkeerd gelezen

Als je de X360 controller koop dan is het aan te raden om de Windows software te installeren voor een optimale ondersteuning. Hij wordt namelijk ook auto al herkent waardoor je het installeren van de software misschien als niet nodig zou kunnen beschouwen.
Bedankt voor de tip! Ik hem de controller al naast me liggen, maar nog geen tijd om hem te testen. Zo gauw ik hem heb getest post ik nog wel wat ervaringen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54

V3g3ta

Fueled by Games!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

SNELLE link voor de grid patch... Die EXPD.de ofzo link ging bij mij maar iets van 200k, deze ging netjes 2.5MB/sec

http://www.gamershell.com/download_27498.shtml

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 12-06-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Phusebox schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:18:
gisteren GRID binnengekregen, en valt me toch wel echt zwaar tegen.

De besturing lijkt eerder slechter dan beter vergeleken met de demo. Het stuur zie je op en neer vliegen alsof je op ijs rijdt.

En ik hou mijn hart vast als deze mensen een F1 game gaan maken... die formula 3 of wat het was waar ik in reed was echt het slechtste ooit. Zelfs de damage slaat nergens op (datgene waar ze zo trots op zijn)...

Hmmz, die formule 3 vond ik zelf nog wel oke eigenlijk, je staat echt niet binnen 1 sec van 300 naar 0, zonder assists.

Driften is vééééééét, mijn grootste combo is nu 45 :D Het moet je maar liggen natuurlijk maar die drift races win je zooo makkelijk... ghehe 20+miljoen tegen een paar miljoen op savage :P

Enne, de formule 1 game die codies gaat maken hoeft natuurlijk niet per-se simulatie te zijn he... niet elke racegame die geen simulator is is per-se slecht :P Getuige grid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik vind Racedriver grid een verademing.. liever een lekkere semi arcade knaller dan een matige sim of echte arcade game..

Als ik een echte sim wil spelen, dan neem ik wel een echte sim zoals GTR 2 ofzo.. Als ik echt arcade wil, dan ga ik wel voor burnout of flatout 2 :P

Nee ik vind het echt een top game... Denk dat de replay waarde vooral zit in het "zo, ff een lekkere race day doen.. single event.. 15 minuten rijden.. en dat in je favoriete auto en op je favoriete baan.."

Ik zou het trouwens wel erg vet vinden als SIMBIN ooit een F1 game mag maken.... kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

hebben de eigenaren van de driveFX nog getweaked met de instellingen? Ik krijg het er niet voormekaar om het stuur ingame maximaal links of rechts te laten sturen???

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:30
Geinig spel, echter de rook vindt ik iets te veel.
Komt ook als weinig realistische rook over, allemaal zelfde soort grijs.
Niet dat ik er fps dips van krijg, maar mooi is anders.
PS: heeft het spel zelf een fps meter?

[ Voor 9% gewijzigd door bangkirai op 12-06-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb alles dus uitgereden en nu heb ik de Bonus Codes om mee te spelen.
Ik heb bv. 'Speed Boost'. Maar ik weet niet welke knop ik daarvoor moet gebruiken :?
Ik lees online dat het 'B' is, maar dat doet helemaal niks. Ik heb alle toetsen wel geprobeert denk ik.

Hoe krijg ik de Speed Boost actief?

Btw: Repulsor Field = Hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Anoniem: 16536 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:32:
Enne, de formule 1 game die codies gaat maken hoeft natuurlijk niet per-se simulatie te zijn he... niet elke racegame die geen simulator is is per-se slecht :P Getuige grid ;)
Een F1-licentie is enorm duur dus Codemasters moet zich wel op de massa richten. Een simulator zal het niet worden maar stiekum hoop ik wel op ietsjes betere game dan de Formule [insert] die er nu in zit waar je het gevoel hebt dat je op een ijsbaan rijdt (neemt niet weg dat het best kicken is). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 18:59
Ligt het aan mij of valt het juist gewoon byzonder mee zonder de assists ?

Ik heb standaard alle assists al uit gegooid in het begin en heb nog steeds geen 1tje aangezet.
En ik zie nog steeds geen reden om deze aan te zetten zolang ik rustig met mn triggers gas en remmen kan doseren :)
Lemans moet je overigens head-only wel uit zetten om te switchen naar bonnet cam anders is het met de FPS dip niet te doen.

Overigens draait het spel prima op de hoogste settings.

Speel hem HD op mn LCD tv-tje.
1920×1040 @ Ultra met 8×CSAA en lemans is de enige race waarbij ik onder de 25 schiet.
voor de rest 30-35+ frames is het prima te spelen.

Speel het op een 8800gt OC-ed, X2 4400+ @ 2.7, 4gb DDR2, met mn 360 controller
8)

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Hunter op 13-06-2008 00:12 ]

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Iemand nog tips om een Logitech Cordless Rumblepad II goed aan het werken te krijgen wat betreft sturen?
Welke instelling ik ook probeer, hij stuurt veels te fel. Een kleine beweging aan de stick en de auto staat zowat dwars..... Of zijn er Gamepads die wel goed werken met de besturing van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
V3g3ta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:11:
Iemand nog tips om een Logitech Cordless Rumblepad II goed aan het werken te krijgen wat betreft sturen?
Welke instelling ik ook probeer, hij stuurt veels te fel. Een kleine beweging aan de stick en de auto staat zowat dwars..... Of zijn er Gamepads die wel goed werken met de besturing van dit spel?
zet je settings anders. Gooi je steering deadzone omhoog, je linearity omlaag, en kijk eens of het helpt.
Met mn 360 controller speelt het namelijk prima.

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Silent Hunter schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:14:
[...]

zet je settings anders. Gooi je steering deadzone omhoog, je linearity omlaag, en kijk eens of het helpt.
Met mn 360 controller speelt het namelijk prima.
Linearity juist omhoog lijkt mij? Dan rij je meer 'lineair', dus hoef je minder te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Check de patchnotes een paar posts hierboven, rumblepad 2 wordt met name genoemd.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
leonpwner1 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:20:
[...]

Linearity juist omhoog lijkt mij? Dan rij je meer 'lineair', dus hoef je minder te sturen.
Dat zou je juist denken, maar als je de "tool tips" leest wat er bij staat, staat dat je die omlaag moet gooien als je je auto moeilijk op de rechte lijnen kan beheersen, als ik het goed onthouden heb tenminste. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eergisteren bij de Mediamarkt even gasgegeven op Le Mans met de Audi R10. Ging toch best grappig, op al die bakken onderstuur na. Dat was echt erg. Op een rit van 24 minuten met nog 2 seconden te gaan de leiding terugpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die R10 heeft weinig onderstuur. Je moet de downforce benutten. Remmen voor de bocht, en dan uitaccelleren. Werkt prima. Daarstraks nog een 2:35 gereden. 2:40-ish met de 2 chicanes op het rechte stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren de game binnengekregen. Heb 'm nog niet veel gespeeld (gekomen to het kiezen van m'n teamkleuren etc.), maar wat een heerlijke racegame. Het gevoel van snelheid is fantastisch en je hebt echt het gevoel aan het racen te zijn....auto's gaan iets opzij als ze merken dat je de bocht beter hebt genomen en het niet als eerste finishen boeit me hier wat minder. Het af en toe freezen van het beeld op de 360 is wel vervelend, maar het viel redelijk mee (paar keer per race)....maar dat wordt als het goed is toch gepatched....zal die game nog veel gaan spelen. Heb het driften alleen nog niet helemaal onder de knie, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Hoe kom ik nu aan de patch voor de 360?

Want de 360 hangt niet aan het netwerk (heeft toch geen zin zeg maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wimpie007 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:23:

Ik las gisteren dat de patch klaar is, maar dat de QA afdeling van Microsoft niet beschikbaar was (naar een conferentie) en dat ze hopen dat er volgende week naar kan worden gekeken (maar dat er wel voorrang wordt gegeven aan complete games boven patches). Dus met een beetje geluk volgende week en anders die week erop. Maar het zou natuurlijk nog iets langer kunnen duren.
Het stotteren is vervelend, maar gelukkig valt het op mijn systeem redelijk mee....heb youtube filmpjes gezien waar het een stuk erger is. Wat ik vreemd vindt is dat dit soort bugs niet opgemerkt worden tijdens de initiele tests....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik lees net op een ander forum over een manier om de "bloom" uit te zetten :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Goto "Your Documents/Codemasters/Grid Demo/hardwaresettings/"

Open up your hardware_settings_config.xml with Wordpad and set this line :

<postprocess enabled="true" blur="true" />

to this :

<postprocess enabled="false" blur="false" />

voorbeeld screenshot zonder bloom:
http://i32.tinypic.com/116oz10.jpg
http://i32.tinypic.com/3012a28.jpg
http://i29.tinypic.com/swy3d1.jpg
http://i27.tinypic.com/35hra1j.jpg

De code verwijst naar een mapje van de demo.. maar wellicht gaat het ook werken voor de full.. Ik ga ff tweaken.. eens proberen wat ie doet.

[ Voor 12% gewijzigd door Dacide op 13-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21

Dr.Nono

Hello there!

Die manier werkt prima met de volledige versie. Je moet inderdaad alleen het woordje 'demo' even wegdenken uit de directory :P

Zonder bloom vind ik het toch een stuk realistischer.

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:45
wimpie007 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:23:

hoezo heeft het geen zin om jou 360 aan een netwerk te hangen ?`

edit: ik vraag me af hoelang mijn stuur het volhoud dit spel.
die force feed back en het snelle corrigeren als je de controle verliest over je auto
dat is toch nooit goed voor een logitech momo

mijn stuur staat best zwaar afgesteld, met veel FFB flink werken aan mijn stuur, bonk, bonk is het dan

op een gegeven moment is dat mechanisme versleten lijk mij,

[ Voor 38% gewijzigd door murky123 op 13-06-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

je probleem is waarschijnlijk hetzelfde waar ik ook uren zoet mee geweest ben.

Het probleem is dat ie de d pad kiest in plaats van de y axi of x axi .
dus hij kan dan alleen maar met schokken sturen net als een toetsenbord.

als je de mode veranderd lampje uit op de rumblepad dan kiest ie voor die of Y of x axis.
dan is het opgelost als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 01:35:
Die R10 heeft weinig onderstuur. Je moet de downforce benutten. Remmen voor de bocht, en dan uitaccelleren. Werkt prima. Daarstraks nog een 2:35 gereden. 2:40-ish met de 2 chicanes op het rechte stuk.
En waarom kunnen andere AI-rijders dan wél een klap harder door bepaalde bochten heen? Dat vond ik dus op zijn minst opvallend. Maar goed, ik hoop dat ik binnenkort de pc-versie kan proberen. Ben benieuwd hoeveel de final van de demo verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Walkman schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:36:
Gisteren de game binnengekregen. Heb 'm nog niet veel gespeeld (gekomen to het kiezen van m'n teamkleuren etc.), maar wat een heerlijke racegame. Het gevoel van snelheid is fantastisch en je hebt echt het gevoel aan het racen te zijn....auto's gaan iets opzij als ze merken dat je de bocht beter hebt genomen en het niet als eerste finishen boeit me hier wat minder. Het af en toe freezen van het beeld op de 360 is wel vervelend, maar het viel redelijk mee (paar keer per race)....maar dat wordt als het goed is toch gepatched....zal die game nog veel gaan spelen. Heb het driften alleen nog niet helemaal onder de knie, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn.
Driften; voornamelijk doserend gas geven en tegen sturen. NFS driften zit er niet in :+

@ Jejking:

Ik speel savage, assists uit, manual gearing, en sta 9/10 in de top 3 waarvan 60% eerste.
Goed de bochten inschatten, vroeg remmen, apex en gas geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Hunter op 13-06-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

418O2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:20:
[...]

maar je moet wel driften om naar het volgende nivo te gaan toch?
Nou moeten is wat anders, met de aids uit en locked2 head cam aan, kan je het ook met 3 a 4 events redden om die punten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
murky123 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:04:
[...]

hoezo heeft het geen zin om jou 360 aan een netwerk te hangen ?`
wimpie007 mompelt iets over defecte DVDdrive en RROD en xbox aangehad zonder drive en dus
Liveban......

De vraag was dus hoe krijg ik de update geinstalleerd zonder live..

[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 13-06-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb ik me even vergist in dit spel zeg. :/ Was erg te spreken over de demo, maar vind de uiteindelijke versie werkelijk waar geen bal aan :X

Toch jammer. Vooruitzichten waren zo goed ;(

Dan maar weer op marktplaats :w

[ Voor 7% gewijzigd door pjlgt op 13-06-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

MartNL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:43:
[...]

je probleem is waarschijnlijk hetzelfde waar ik ook uren zoet mee geweest ben.

Het probleem is dat ie de d pad kiest in plaats van de y axi of x axi .
dus hij kan dan alleen maar met schokken sturen net als een toetsenbord.

als je de mode veranderd lampje uit op de rumblepad dan kiest ie voor die of Y of x axis.
dan is het opgelost als het goed is.
Ik krijg de X en Y axis wel toegewezen, echter veranderd de besturing er niet mee. Nog steeds met schokken sturen. Ik heb ook al alle mogelijke instellingen geprobeerd qua deadzone, saturation, linearity, zowel in-game als met de Logitech Wingman software.

Echt jammer dat dit niet wil lukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:06
Anoniem: 16536 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:32:
[...]

Hmmz, die formule 3 vond ik zelf nog wel oke eigenlijk, je staat echt niet binnen 1 sec van 300 naar 0, zonder assists.

Driften is vééééééét, mijn grootste combo is nu 45 :D Het moet je maar liggen natuurlijk maar die drift races win je zooo makkelijk... ghehe 20+miljoen tegen een paar miljoen op savage :P

ik heb de game nu 3 dagen, maar amper een uurtje gespeeld en voel niet de neiging om het spel er weer in te stoppen. Ik vond de demo echt vet, maar de final stelt me zwaar teleur.

Maar als Codemasters de F1 licentie verkloot door een arcade racer te maken :S omg... dat zou echt het ergste zijn wat er is op gamegebied. Mensen die arcade willen spelen kopen maar GT5 of GRiD :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
waarom zijn de meeste er hier op tegen dat codemasters de licentie heeft voor F1?

die game gaat denk ik niet worden zoals Grid hoor.
bij grid hebben ze bewust gekozen voor een mix van arcade en sim.
met de F1 licentie zal het een volwaardige sim worden neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

V3g3ta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:18:
[...]

Ik krijg de X en Y axis wel toegewezen, echter veranderd de besturing er niet mee. Nog steeds met schokken sturen. Ik heb ook al alle mogelijke instellingen geprobeerd qua deadzone, saturation, linearity, zowel in-game als met de Logitech Wingman software.

Echt jammer dat dit niet wil lukken.....
Ik heb mijn config nog even voor je nagekeken. Oh ja heb je wel de nieuwste patch?
steer left x-axis
steer right x-axis
accelerate lower z- axis rotation
break upper z- axis rotation

en heb je deze al een keer gedraait?

http://www.logitech.com/i...nl?softwareid=633&osid=13
dan doel ik op de wingman clear calibration-utility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vandaag het spel via bol.com gekregen voor de xbox.. start hem op, kies grid world, de race start
unreadable disc :(
xbox is net enkele weken oud en heeft al een week of 3 alleen rock band erin zitten, en verder speel ik alleen gta4 op deze nieuwe xbox elite.
is dit even balen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
LOL

gister de patch geinstalleerd, ga ik spelen vandaag, stond de force feedback op 100%, sloeg het stuur zo uit mijn handen _O-

van 0,0 naar 100% is wel schrikken 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door MexxT op 13-06-2008 23:33 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 15:39

Dark Angel

Corvette LS Power

ergeren hier mensen zich ook aan de enorme chat vensters links in het beeld.
Ik heb af en toe gewoon totaal gezicht meer op de bochten naar links als er of veel gepraat wordt of er logen veel mensen in of uit. Ook die is niet in de patch verbeterd.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

MartNL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:51:
[...]

Ik heb mijn config nog even voor je nagekeken. Oh ja heb je wel de nieuwste patch?
steer left x-axis
steer right x-axis
accelerate lower z- axis rotation
break upper z- axis rotation

en heb je deze al een keer gedraait?

http://www.logitech.com/i...nl?softwareid=633&osid=13
dan doel ik op de wingman clear calibration-utility
Yes, ik had de patch al geinstalleerd. Maar het clear calibration proggy heeft wonderen verricht, het schokt nou niet meer. Many thnx voor deze tip!! _/-\o_

Nu nog een fijne afstelling vinden, hoe heb jij je deadzone etc. ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Dark Angel schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:01:
ergeren hier mensen zich ook aan de enorme chat vensters links in het beeld.
Ik heb af en toe gewoon totaal gezicht meer op de bochten naar links als er of veel gepraat wordt of er logen veel mensen in of uit. Ook die is niet in de patch verbeterd.
Ja klopt zwaar irritant! Dat ze dat niet eruit heb gehaald, wat interesseert mij het wie erin of eruit gaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik vind de Audi toch best mooi klinken. Ik kijk nu Le Mans, en als je dan een stukje met cockpit camera ziet van de Audi, klinkt het wel grotendeels hetzelfde.

En waarom zitten de Peugeots er niet in? :( Die zijn nog iets rapper, nou ja in ieder geval sneller dan de Audi's in de échte LeMans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
Vind het een super spel maar ik mis een paar dingen:
tijdens events moet je de schade aan je auto niet herstellen?
ik mis pitstops tijdens lemans
meer interactie met je teammates (orders ofzo)

moest dit er nog bij komen zou het echt af zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

ik ook, maar zwaar overdreven

ziet er goed uit oke, klinkt goed oke , maar dan mijn god wat heb ik me gelachen , hoe de auto's handelen , :X nee, deze gaat toch weer in de kast ben ik bang , het rijdt en beukt er maar op los, kan net zo goed flatout 2 gaan spelen , jammer , had er meer van verwacht stiekum :/

op de pc trouwens :>

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 14-06-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Net gekocht..Nu zo ff checken na de patch.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-06 12:28
Denken jullie dat het speelbaar is op het volgende systeem? :

Amd 3200 +
xfx geforce 7800 gt
2 gb ddr ram 400 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
mhpwolf schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:11:
Denken jullie dat het speelbaar is op het volgende systeem? :

Amd 3200 +
xfx geforce 7800 gt
2 gb ddr ram 400 mhz
Ja, maar wat ik niet denk is dat je eerst zelf even naar de system requirements hebt gezocht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-06 12:28
Hij voldoet wel aan de minimale eisen, heb ik al gekeken, maar ik dacht misschien dat er iemand met een vergelijkbare systeem heeft gespeeld.
Als het laggend gaat dan ga ik m niet spelen, daarom vroeg ik ff :)

[ Voor 18% gewijzigd door mhpwolf op 14-06-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

boesOne

meuh

Ik speel 't op een X2 4200+, 6800GT en 2GB DDR... gaat goed op 800x600 :D

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 20-06 12:20
Ik heb ontzettende lag sinds de patch van GRID. meer mensen hier last van? hij blijft soms hangen en bij lemans als het donker wordt is het zo goed als onspeelbaar..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Laatst online: 14-06 17:02
Weet iemand hoe je met joystick kunt spelen? Grid herkent mijn sidewinder niet, als ik bij custom controls een willekeurige toets indruk van de joystick gebeurt er niets.
Wel vette game; soms ga ik niet racen maar gewoon 4 fun tegen muur met 200 km/h :D en dan replay.

[ Voor 99% gewijzigd door ALPACINO op 14-06-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
ikbengoofy schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:50:
Ik heb ontzettende lag sinds de patch van GRID. meer mensen hier last van? hij blijft soms hangen en bij lemans als het donker wordt is het zo goed als onspeelbaar..
Ik heb wel bij Le Mans een gare pauze van een seconde, voelt inderdaad aan als lag maar het is bij mij zo verdwenen. Dit had ik ook al bij de demo, geen idee waar het aan ligt. Zal niet aan jouw of mijn systeem liggen want voor de rest draait 'ie op max supervloeiend. specs.tweak.to werkt bij mij niet meer maar kheb een E8400, 8800GT, 4GB systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 14-06-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb het spel nog een kans gegeven , en moet zeggen als je de blur uitschakelt in de config.xml file , mij god, dat scheelt ziekelijk in de performance en stabiliteit , ik weet niet waarom dat hij nu ineens stabieler is , maar hij is het. speelt veel lekkerder nu, en met de nieuwe drivers 177.26 scheelt een kleine 2a3 frames met een 8800gts 320mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 24-06 22:04
Heeft iemand al een oplossing voor het sturen met de Rumblepad 2?
Gasgeven gaat wel traploos met de stick maar sturen alleen maar max of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
coob schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:13:
Heeft iemand al een oplossing voor het sturen met de Rumblepad 2?
Gasgeven gaat wel traploos met de stick maar sturen alleen maar max of niets.
ik heb een draadloze rumblepad 2, en bij mij doet hij helemaal niks. in andere games werkt hij gewoon, maar in grid niet, ik kan alleen keyboard instellen. dat terwijl er in de patch specefiek iets geregeld zou moeten zijn voor deze controller.

erg jammer, want met keyboard racen vind ik echt niks :-(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm , blur uitschakelen was ook van korte duur , nu start de hele game niet meer , click de grid icoon aan en er gebeurt doodleuk niks meer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

sinds de patch is het 1 keer helemaal gecrashed, en nam m'n vista ultimate 64 mee. Maar toen ik terug opstartte, kwam Vista zeggen dat het door de Forceware was dat ie gecrashed was.

Veel verbetering met m'n Rumblepad 2 heb ik ook nog niet gemerkt en evenmin perfornance verbeteringen...

Wel leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

Ik heb het spel zaterdag gekocht en net geïnstalleerd.
Kreeg meteen een viruswaarschuwing van panda.
Namelijk:

Hacking tool gevonden: Exploit/LoadImage
Virusscan op aanvraag
06/15/08 16:35:18 Meegedeeld
Pad: C:\Program Files\Codemasters\GRID\audio\speech\en\08_accidents\team9Term_2.raw

Het spel liep verschrikkelijk klote.
hij liep schokkerig en erg instabiel.
specs:

Asus A8N32-SLI Deluxe
CPU: AMD Athlon 64 X2, 2200 MHz (11 x 200) 4200+
VGA: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (512 MB) (met nVIDIA ForceWare 175.16)
MEM: 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
HDD: Maxtor 6V160E0 ATA Device (160 GB, 7200 RPM, SATA-II)

Ik heb hem net er weer afgegooid en ga hem helemaal opnieuw installeren en dan meteen de patch er achteraan in de hoop dat het iets beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Flikker anders Panda ook meteen van je systeem af, Avira of AVG zijn goede alternatieven en geven tenminste geen false positive op speldata...

Loopt het spel ook nog schokkerig als je de scanner uitschakelt?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

MadMarky schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:24:
Flikker anders Panda ook meteen van je systeem af, Avira of AVG zijn goede alternatieven en geven tenminste geen false positive op speldata...

Loopt het spel ook nog schokkerig als je de scanner uitschakelt?
dat kan ik straks idd wel even proberen ja.hij is nog bezig met installeren :P (al 15min)

Maakt hij bij jullie wel snelkoppelingen aan naar je bureaublad/startmenu?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 148095 op 15-06-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
net iets van 12 of 13 keer een race overnieuw gedaan omdat je dan in de laatste bocht door de A.I. van de baan gedrukt word.

begint nu erg vervelend te worden..vanaf start lig ik binnen een half rondje eerste of 2de. gaat de hele race prima om je in de laatste bocht eruit te rammen. lijkt wel of de A.I. geprogrammeerd staat om in de laatste 300 meter ff extra agressief te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
murky123 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:16:
net iets van 12 of 13 keer een race overnieuw gedaan omdat je dan in de laatste bocht door de A.I. van de baan gedrukt word.
Iemand van de Ravenwest team? :X Die twee zijn geprogrammeerd op de stand über, erg pittig.

Zij zijn vergelijkbaar met de Hawks uit The Mighty Ducks mocht je die film gezien hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

ph4ge schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:07:
[...]

ik heb een draadloze rumblepad 2, en bij mij doet hij helemaal niks. in andere games werkt hij gewoon, maar in grid niet, ik kan alleen keyboard instellen. dat terwijl er in de patch specefiek iets geregeld zou moeten zijn voor deze controller.

erg jammer, want met keyboard racen vind ik echt niks :-(
Volgens mij doen jullie allbei iets niet goed.
Want hij werkt gewoon.
Ram je wel op de ctrl knop nadat je op enter hebt geklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

V3g3ta schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:18:
[...]

Yes, ik had de patch al geinstalleerd. Maar het clear calibration proggy heeft wonderen verricht, het schokt nou niet meer. Many thnx voor deze tip!! _/-\o_

Nu nog een fijne afstelling vinden, hoe heb jij je deadzone etc. ingesteld?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt lekker afgesteld krijg.
deadzone op 5%
de rest zit ik nog steeds mee te stoeien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Ik heb de xbox360 GRID versie.

Heb ondertussen al aantal races gedaan. Nu doet het probleem zich voor; ik kan de ingame camera niet meer wijzigen??

Andere controllers geprobeert, xbox aan en uit, andere controller layout ingame geprobeert, dus met verschillende knoppen de camera proberen te wijzigen...

Iemand een idee of hetzelfde probleem?

Hij zit ook nog vast op een view waar ik niet mee kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
headcam difficulty aanpassen vlak voordat je gaat racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Wiethoofd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:51:
headcam difficulty aanpassen vlak voordat je gaat racen
lol thanks, wist niet dat zoiets bestond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
MartNL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:36:
[...]
Volgens mij doen jullie allbei iets niet goed.
Want hij werkt gewoon.
Ram je wel op de ctrl knop nadat je op enter hebt geklikt?
ja, ik kan andere knoppen natuurlijk wel instellen, een xbox controller die ik van een vriend had geleend werkte ook, alleen de Cordless Rumblepad II van mij wil maar niet. ik heb alle fixes die op het codemaster forum voorbij zijn gekomen geprobeerd, hij herkent hem om een of andere reden gewoon niet! :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste