Nee niet met Max OSx, ben op het moment wel bezig om een dualboot van Vista samen met XP op te zetten. De XP installatie is zonder problemen verlopen.N-E-R-D schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:10:
Even korte update m.b.t. een dual boot met Vista en Mac OSx.
Ik heb nu 2 partities aangemaakt, op de eerste partitie heb ik Mac OSx geinstalleerd, en op de 2de partitie heb ik Vista Home Premium geinstalleerd (gewoon met de Dell DVD).
Ik heb het nu zo geinstalleerd dat ik met de powerknop Windows Vista opstart, en met de Media Direct knop Mac OSx opstart. werkt perfect!
Aangezien ik Media Direct nog nooit gebruikt heb (zijn er hier mensen die het wel (veel) gebruiken?) is dit voor mij de perfecte oplossing!
Mac OSx werkt verder prima, videokaart, geluid, Internet (niet draadloos aangezien ik Intel wifi kaart heb) en sleep.
Ik ben er in ieder geval helemaal tevreden mee zo!
P.S. Zijn er hier nog meer mensen die Mac OSx draaien, of er mee bezig zijn om het draaiende te krijgen?
Mijn M1530 wilden alleen niet booten van de Vista DVD (ondanks dat ik dat aangegeven heb in het bios en ook nog via F12 bij het opstarten), dus nu heb ik de installatie maar vanuit windows XP gestart. Hopen dat het goed gaat....